Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2011 жылғы 31 тамыздағы № 146 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 18 қазандағы № 408 Жарлығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Президентінің 2012.10.18 № 408 Жарлығымен.

      Қазақстан Республикасы Президенті
мен Үкіметі актілерінің жинағында
және республикалық баспасөзде 
жариялануға тиіс        

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 34-бабына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабына сәйкес ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетінің және оның аумақтық басқармаларының мұрағаттары шеңберінде мұрағаттық анықтамалар және/немесе мұрағаттық құжаттар көшірмелерін беру»;
      2) «Құқықтық статистикалық ақпарат ұсыну» мемлекеттік қызметтер стандарттары бекітілсін.
      2. Осы Жарлық алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Президенті                                 Н. Назарбаев

Қазақстан Республикасы 
Президентінің    
2011 жылғы 31 тамыздағы
№ 146 Жарлығымен    
БЕКІТІЛГЕН      

«Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика
және арнайы есепке алу комитетінің және оның аумақтық
басқармаларының мұрағаттары шеңберінде мұрағаттық анықтамалар
және/немесе мұрағаттық құжаттар көшірмелерін беру»
мемлекеттік қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитеті (бұдан әрі - Комитет) және оның аумақтық органдары (бұдан әрі - аумақтық органдар) көрсетеді.
       Аумақтық органдардың мекен жайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген. Комитеттің мекенжайы: 010000, Астана қаласы, Мәскеу көшесі, 34, қабылдау бөлмесінің телефоны 8(7172) 31-81-88, электрондық пошта мекенжайы: otvb@pravstat.kz .
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы» 2003 жылғы 22 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 2-тармағы 5) тармақшасы негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы толық ақпарат, сондай-ақ қажетті құжаттар тізбесі мен оларды толтырудың үлгілері www.pravstat.kz интернет-ресурсында, Комитеттің және оның аумақтық органдарының ғимараттарында үлгілері көрсетілген ақпараттық стендтерде орналасқан.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны - мөрмен бекітілген мұрағаттық анықтамаларды, мұрағаттық көшірмелерді немесе мұрағаттық үзінділерді беру не сұратылған мәліметтің жоқтығы туралы Комитет және оның аумақтық органдары басшысының қолы қойылған жазбаша растау болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға - Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетел азаматтарына, азаматтығы жоқ тұлғаларға және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушылар) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) осы стандарттың 11-тармағында айқындалған, тұтынушының жазбаша өтініші берілген сәттен бастап - 30 күнтізбелік күн ішінде;
      2) электрондық сұрау берілген сәттен бастап - 30 күнтізбелік күн ішінде. Бұл ретте тұтынушыға мөрмен бекітілген қағаздағы жауап жолданып, ол туралы тұтынушының электрондық мекен жайына хабарланады;
      3) құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің жол берілетін уақыты ең көп дегенде - 20 минуттан аспауы керек;
      4) құжаттарды алу кезінде кезек күтудің жол берілетін уақыты ең көп дегенде - 10 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерді қоспағанда 12.30-дан 14.30 сағатқа дейінгі аралықтағы түскі үзілісімен, күн сайын 9.00-ден 19.00 сағат аралығында көрсетіледі. Қабылдау алдын-ала жазылмай және жеделдетілген қызметсіз, кезектілік тәртібінде жүзеге асырылады.
      10. Комитет және аумақтық органдарының ғимаратында бірінші қабатта ақпараттық стендтермен жабдықталған күту залы орналасады, мүмкіндіктері шектеулі адамдарға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзіндіні беру туралы белгіленген үлгідегі өтініш ұсынады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы ақпарат, сондай-ақ қажетті құжаттар тізбесі мен оларды толтырудың үлгілері www.pravstat.kz интернет-ресурсында орналасқан. Өтініш бланкілерін Комитеттің және оның аумақтық органдарының кеңселері береді.
      13. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін мекенжайы осы стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген Комитеттің кеңсесіне немесе мекенжайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген оның аумақтық органдарының кеңсесіне өтініш береді.
      14. Комитет және аумақтық органдар арқылы құжаттар қабылдау кезінде тұтынушыға осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдау туралы талон беріледі.
      15. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі қатысуымен көрсетіледі не адресатқа пошта арқылы жолданады.
      16. Сұралған мәліметтер болмаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      17. Комитеттің және оның аумақтық органдарының тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызметі сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы егжей-тегжейлі ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуы, қорғалуы мен құпиялылығы, құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген уақытта ала алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету қағидаттарына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      18. Тұтынушыға көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижелері осы стандартқа 4-қосымшаға сәйкес сапа және тиімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      19. Комитет пен аумақтық органдардың жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігі көрсеткіштерінің нысаналы мәні жыл сайын Қазақстан Республикасы Бас прокурорының бұйрығымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      20. Уәкілетті лауазымды адамдардың іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібіне түсініктеме беруді және шағымдарды дайындауда жәрдем беруді Комитет және аумақтық органдардың ішкі қауіпсіздікті қамтамасыз ету қызметінің қызметкерлері жүзеге асырады. Комитеттің ішкі қауіпсіздікті қамтамасыз ету қызметі Комитет ғимаратының 1-қабатында, № 104-кабинетте орналасқан, телефоны: 31-74-07. Аумақтық басқармалардың мекенжайы осы стандартқа 2-қосымшада көрсетілген.
      21. Көрсетілген қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, тұтынушы Комитет басшылығының және аумақтық органдар басшыларының атына арыз береді. Комитеттің мекенжайы осы стандарттың 1-тармағында, аумақтық органдардың мекенжайы осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген. Комитет пен аумақтық органдардың жұмыс кестесі осы стандарттың 9-тармағында көрсетілген.
      Арызды қарау нәтижелерімен келіспеген жағдайда, тұтынушы Қазақстан Республикасы Бас прокурорының басшылығына мына мекенжай бойынша: Астана қаласы, Орынбор көшесі, № 8-үй, Сол жағалау, Министрліктер үйі, тел: 8 (7172) 74-91-00; 50-25-34, жұмыс күндері 12.30-дан 14.30 сағатқа дейінгі аралықтағы түскі үзілісімен, 9.00-ден 19.00 сағатқа дейін жүгінеді, сондай-ақ www.prokuror.kz интернет-ресурсында шағымдана алады.
      22. Қызмет көрсетілгенде дөрекілікке жол берілген жағдайда, тұтынушылар мекенжайы осы стандарттың 1-тармағында көрсетілген Комитеттің немесе мекенжайы осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген аумақтық органдар басшысының қабылдау бөлмесіне шағым беруіне болады.
      23. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, тұтынушының заңнамамен белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.
      24. Тұтынушы шағымы Комитетке және аумақтық органдарға еркін нысанда қағазда беріледі.
      25. Қабылданған шағым Комитеттің және аумақтық органдардың ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі және «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қараудың тәртібі туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес мерзімде қаралады. Тұтынушыға күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      Шағымды қараудың нәтижелері туралы тұтынушыға жазбаша түрде пошта арқылы хабарланады.

«Қазақстан Республикасы     
Бас прокуратурасы Құқықтық   
статистика және арнайы есепке  
алу комитеті және оның аумақтық
басқармаларының мұрағаттары  
шеңберінде мұрағаттық     
анықтамалар және/немесе мұрағаттық
құжаттардың көшірмелерін беру» 
мемлекеттік қызмет стандартына 
1-ҚОСЫМША           

Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика
және арнайы есепке алу комитетінің облыстар, Астана және Алматы
қалалары бойынша аумақтық басқармаларының
ТІЗБЕСІ

р/с

Бөлімше атаулары

Толық заңдық мекенжайы

Байланыс телефоны, мекенжайы, электрондық пошта

1.

Комитеттің Астана қаласы бойынша басқармасы

473000, Астана қ., Сейфуллин к-сі, 76 үй

71-23-52, 71-23-50
astana1@pravstat.kz

2

Комитеттің Ақмола облысы бойынша басқармасы

475000, Көкшетау қаласы, Біржан Сал к-сі, 45

40-19-92, 25-58-87
akmola1@pravstat.kz

3.

Комитеттің Ақтөбе облысы бойынша басқармасы

030006, Ақтөбе қаласы, Алтынсарин к-сі, 34 үй

21-78-91, 21-21-85
aktobe1@pravstat.kz

4.

Комитеттің Алматы қаласы бойынша басқармасы

050045, Алматы қ., Бөгенбай батыр к-сі, 145

272-60-07, 272-86-40
almagor1@pravstat.kz

5.

Комитеттің Алматы облысы бойынша басқармасы

040000, Талдықорған қ., Ғайдар к-сі, 19 үй

24-07-36, 24-28-21
almaty1@pravstat.kz

6.

Комитеттің Атырау облысы бойынша басқармасы

060002, Атырау қаласы, Уәлиханов к-сі, 2 үй

32-55-96, 32-08-34
atyrau1@pravstat.kz

7.

Комитеттің Шығыс Қазақстан облысы бойынша басқармасы

492018, Өскемен қаласы, Ленин даңғылы, 36/1 үй

47-99-43, 47-96-20
vko1@pravstat.kz

8.

Комитеттің Жамбыл облысы бойынша басқармасы

080000 Тараз қ., Дуренбетов к-сі, 34 үй

45-67-50, 45-77-322
zhamby1@pravstat.kz

9.

Комитеттің Батыс Қазақстан облысы бойынша басқармасы

090000 Орал қ., Достық к-сі, 197 үй

51-12-36, 50-09-27
zko1@pravstat.kz

10.

Комитеттің Қарағанды облысы бойынша басқармасы

470038, Қарағанды қ., Жамбыл к-сі, 97 үй

56-40-08, 56-82-26
karaganda1@pravstat.kz

11.

Комитеттің Қостанай облысы бойынша басқармасы

4580003, Қостанай қаласы, Майлин к-сі, 2

53-70-71, 53-58-82
kostanay1@pravstat.kz

12.

Комитеттің Қызылорда облысы бойынша басқармасы

120019, Қызылорда қ., К. Байсейітова, к-сі, 104а

27-64-09, 27-26-12
kyzylorda1@pravstat.kz

13.

Комитеттің Маңғыстау облысы бойынша басқармасы

466200 Ақтау Қ., 24 шағын ауданы, ПБ ғимараты

42-89-57, 42-89-58
mangystau1@pravstat.kz

14.

Комитеттің Павлодар облысы бойынша басқармасы

637025, Павлодар қаласы, Бейбітшілік к-сі, 22 үй

53-31-44, 53-65-66
pavlodar1@pravstat.kz

15.

Комитеттің Солтүстік Қазақстан облысы бойынша басқармасы

642007, Петропавловск қ., Ульянов, к-сі, 59 үй

36-23-85, 36-28-05
sko1@pravstat.kz

16.

Комитеттің Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша басқармасы

486050, Шымкент қаласы, Тыныбаев к-сі, 40 үй

53-74-41, 21-46-17
uko1@pravstat.kz

«Қазақстан Республикасы     
Бас прокуратурасы Құқықтық   
статистика және арнайы есепке  
алу комитеті және оның аумақтық
басқармаларының мұрағаттары  
шеңберінде мұрағаттық     
анықтамалар және/немесе мұрағаттық
құжаттардың көшірмелерін беру» 
мемлекеттік қызмет стандартына 
2-ҚОСЫМША           

Қазақстан Республикасы  
Бас прокуратурасы    
Құқықтық статистика   
және арнайы есепке алу  
комитеті төрағасының    
орынбасары         
____________________________
____________________________
(өтініш иесінің аты-жөні) 
____________________________
тұрғылықты жері_____________
____________________________
(индексі мен пошталық    
____________________________
мекенжайын көрсетіңіз)  

ӨТІНІШ

      Сізден Қазақстан Республикасының (Қазақ СРО) аумағында арнайы қоныста болғаны туралы мұрағаттық анықтаманы және/немесе мұрағаттық мәліметтерді маған немесе келесі туысқандарыма қатысты (қажеттісінің астын сызыңыз) беруіңізді сұраймын.
1. ____________________, _____________________________, ____________,
    (туыстық дәрежесі)       (тегі, аты, әкесінің аты)     (ұлты)

19___ жылы ____________________________________________________ туған
           (қала, ауыл, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсетіңіз)
_____________________________________________________________________
(туған жері, арнайы қонысқа жер аударғанға дейінгі тұрғылықты жері)
_____________________________________________________________________
      (қала, ауыл, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсетіңіз)

___________________________________________________ қоныс аудартылған

және 19___ жылы________________________________ арнайы қонысқа келген
            (ауыл, колхоз, совхоз, ауданды көрсетіңіз)
_____________________________________________________________________
      (арнайы қоныста болған қала, ауыл, аудан, облыс, өлке,
      республиканы және басқа да мәліметтерді көрсетіңіз)

2. ____________________, ____________________________, _____________,
    (туыстық дәрежесі)     (тегі, аты, әкесінің аты)      (ұлты)

19___ жылы ____________________________________________________ туған
          (қала, ауыл, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсетіңіз)
_____________________________________________________________________
  (туған жері, арнайы қонысқа жер аударғанға дейінгі тұрғылықты жері)
_____________________________________________________________________
     (қала, ауыл, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсетіңіз)

___________________________________________________ қоныс аудартылған

және 19___ жылы _______________________________ арнайы қонысқа келген
             (ауыл, колхоз, совхоз, ауданды көрсетіңіз)
_____________________________________________________________________
        (арнайы қоныста болған қала, ауыл, аудан, облыс, өлке,
         республиканы және басқа да мәліметтерді көрсетіңіз)

3. ___________________, ______________________________, ____________,
    (туыстық дәрежесі)     (тегі, аты, әкесінің аты)       (ұлты)

19___ жылы ____________________________________________________ туған
      (қала, ауыл, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсетіңіз)
_____________________________________________________________________
(туған жері, арнайы қонысқа жер аударғанға дейінгі тұрғылықты жері)
_____________________________________________________________________
      (қала, ауыл, аудан, облыс, өлке, республиканы көрсетіңіз)

___________________________________________________ қоныс аудартылған

және 19___ жылы _______________________________ арнайы қонысқа келген
            (ауыл, колхоз, совхоз, ауданды көрсетіңіз)
_____________________________________________________________________
     (арнайы қоныста болған республика, өлке, облыс, аудан, ауыл
           қаланы және басқа да мәліметтерді көрсетіңіз)

Қосымша: ____________________________________________________________
                   (құжаттардың саны мен тізімін көрсетіңіз)

Өтініш иесінің аты-жөні: ____________________________________________
          (қысқартылмай көрсетілуі тиіс, анықтама үшін телефон қажет)

Қолы _______________                      «__» ___________20 ____ жыл

      Ескерту:
      тектері, аттары және әкесінің аттары, туған күндері мен жерлері бас әріптерімен толтырылады.
      өтінішті толтыру кезінде бұрынғы және өзгертілген сауалнамалық деректер міндетті түрде көрсетілуі тиіс.

«Қазақстан Республикасы     
Бас прокуратурасы Құқықтық   
статистика және арнайы есепке  
алу комитеті және оның аумақтық
басқармаларының мұрағаттары  
шеңберінде мұрағаттық     
анықтамалар және/немесе мұрағаттық
құжаттардың көшірмелерін беру» 
мемлекеттік қызмет стандартына 
3-ҚОСЫМША            

Өтінішті қабылдау туралы талон

1. __________________________________________________________________
               (көрсетілетін мемлекеттік қызмет түрі)

2. Өтінішті тіркеу нөмірі ___________________________________________

   Өтінішті тіркеген күні «__» ________________ 20___жыл.

3. Өтініш иесі ______________________________________________________
                                (аты-жөнін көрсетіңіз)

4. Қоса берілетін құжаттар саны _____ мен тізбесі ___________________
_____________________________________________________________________

5. __________________________________________________________________
     (өтінішті қабылдаған қызметкердің аты-жөні, лауазымы және қолы)

6. Құжатты беру күні «__» __________ 20___ жыл.

7. __________________________________________________________________
      (мұрағаттық анықтаманы немесе құжатты алған адамның аты-жөні
                              және қолы)

------------------------- жыртылмалы талон --------------------------

«Қазақстан Республикасы     
Бас прокуратурасы Құқықтық   
статистика және арнайы есепке  
алу комитеті және оның аумақтық
басқармаларының мұрағаттары  
шеңберінде мұрағаттық     
анықтамалар және/немесе мұрағаттық
құжаттардың көшірмелерін беру» 
мемлекеттік қызмет стандартына 
4-ҚОСЫМША            

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштерінің мәндері

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есептік жылдағы ағымдық мәні

1

2

3

4

1. Уақтылы орындалуы

1.1. Құжатты тапсырған  сәттен бастап, қызмет көрсетуді белгіленген мерзімде ұсыну жағдайларының %-ы (үлесі)




2. Сапасы

2.1. Қызмет көрсету процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




3. Қолжетімділік

3.1. Қызмет көрсету сапасына және оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




3.2. Электрондық форматта қолжетімді ақпараттың қызмет көрсету %-ы (үлесі)




4. Шағымдану процесі

4.1. Қолданыстағы шағымдану тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




Қазақстан Республикасы
Президентінің    
2011 жылғы 31 тамыздағы
№ 146 Жарлығымен  
БЕКІТІЛГЕН     

«Құқықтық статистикалық ақпарат ұсыну»
мемлекеттік қызмет стандарты 1. Жалпы бөлім

      1. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитеті (бұдан әрі - Комитет) және оның аумақтық органдары (бұдан әрі - аумақтық органдар) көрсетеді.
      Комитет мекенжайы: 010000, Астана қаласы, Мәскеу көшесі, 34, қабылдау бөлмесінің телефоны 8 (7172) 31-81-88, электрондық пошта мекенжайы: obtv@pravstat.kz. Аумақтық органдардың мекенжайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған
      3. Мемлекеттік қызмет «Мемлекеттік құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы» 2003 жылғы 22 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 2-тармағы 4) тармақшасына сәйкес жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы толық ақпарат, сондай-ақ қажетті құжаттар тізбесі мен оларды толтырудың үлгілері www.pravstat.kz интернет-ресурсында, Комитеттің және оның аумақтық органдардың ғимараттарында үлгілері көрсетілген ақпараттық стендтерде орналасқан.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны - құқықтық статистикалық ақпаратты қағазда ұсыну болып табылады. Сұратылған мәліметтер болмаған жағдайда оның жоқ екендігі туралы жауап құрылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға - Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетел азаматтарына және азаматтығы жоқ тұлғаларға және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушылар) көрсетіледі
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) осы стандарттың 11-тармағында айқындалған, тұтынушының жазбаша өтініші берілген сәттен бастап - 15 күнтізбелік күн ішінде;
      2) тұтынушының жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуына дейінгі күтудің жол берілетін уақыты ең көп дегенде - 20 минуттан аспауы керек.
      3) тұтынушының жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің жол берілетін уақыты ең көп дегенде - 30 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерді қоспағанда, 12.30-дан 14.30 сағатқа дейінгі аралықтағы түскі үзілісімен, күн сайын 9.00-ден 19.00 сағат аралығында көрсетіледі. Қабылдау алдын ала жазылмай және жеделдетілген қызметсіз, кезектілік тәртібінде жүзеге асырылады.
      10. Комитет және аумақтық органдарының ғимаратында бірінші қабатта ақпараттық стендтермен жабдықталған күту залы орналасады,  мүмкіндіктері шектеулі адамдарға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы жазбаша өтініш - еркін нысандағы сұрауын ұсынады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі туралы ақпарат, сондай-ақ қажетті құжаттар тізбесі мен оларды толтырудың үлгілері www.pravstat.kz интернет-ресурсында орналасқан. Өтініш бланкілерін Комитеттің және аумақтық органдардың кеңселері береді.
      13. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін мекенжайы осы  стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген Комитеттің кеңсесіне немесе мекенжайлары осы стандарттың 1-тармағында көрсетілген оның аумақтық органдарының кеңсесіне сұрау береді.
      14. Комитет және аумақтық органдар арқылы құжаттар қабылдау кезінде тұтынушыға осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес құжаттарды  қабылдау туралы талон беріледі.
      15. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі жеке қатысуымен  көрсетіледі.
      16. Сұралған мәліметтер болмаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      17. Комитет және оның аумақтық органдарының тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызметі сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы егжей-тегжейлі ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуы, қорғалуы мен құпиялылығы, құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету, тұтынушы белгіленген уақытта ала алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету қағидаттарына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      18. Тұтынушыға көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижелері осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес сапа және тиімділік көрсеткіштерімен  өлшенеді.
      19. Комитет пен аумақтық органдардың жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігі көрсеткіштерінің нысаналы мәні жыл сайын Қазақстан Республикасы Бас прокурорының  бұйрығымен бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      20. Уәкілетті лауазымды адамдардың іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібіне түсініктеме беруді және шағымдарды дайындауда жәрдем беруді Комитет және аумақтық органдардың ішкі қауіпсіздікті қамтамасыз ету қызметкерлері жүзеге асырады. Комитеттің ішкі қауіпсіздікті қамтамасыз ету қызметі Комитет  ғимаратының 1-қабатында, № 104-кабинетте орналасқан, телефоны: 31-74-07. Аумақтық басқармалардың мекенжайы осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген.
      21. Көрсетілген қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, тұтынушы Комитет басшылығының және аумақтық органдар басшыларының атына арыз береді. Комитеттің мекенжайы осы стандарттың 1-тармағында, аумақтық органдардың мекенжайы осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген. Комитет пен аумақтық органдардың жұмыс кестесі осы стандарттың 9-тармағында көрсетілген.
      Арызды қарау нәтижелерімен келіспеген жағдайда, тұтынушы Қазақстан Республикасы Бас прокурорының басшылығына мына мекенжай бойынша: Астана қаласы, Орынбор көшесі, № 8-үй, Сол жағалау, Министрліктер үйі, тел: 8 (7172) 74-91-00; 50-25-34, жүмыс күндері 12.30-дан 14.30 сағатқа дейінгі аралықтағы түскі үзілісімен, 9.00-ден 19.00 сағатқа дейін жүгінеді, сондай-ақ www.prokuror.kz интернет-ресурсында шағымдана алады.
      22. Қызмет көрсетілгенде дөрекілікке жол берілген жағдайда,  тұтынушылар мекенжайы осы стандарттың 1-тармағында көрсетілген Комитетті немесе мекенжайы осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген аумақтық органдар басшысының қабылдау бөлмесіне шағым беруіне болады.
      23. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген  жағдайда, тұтынушының заңнамамен белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.
      24. Тұтынушы шағымы Комитетке және аумақтық органдарға еркін нысанда қағазда беріледі.
      25. Қабылданған шағым Комитеттің және аумақтық органдардың  ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі және «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қараудың тәртібі туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабына сәйкес мерзімде қаралады. Тұтынушыға күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      Шағымды қараудың нәтижелері туралы тұтынушыға жазбаша түрде пошта арқылы хабарланады.

«Құқықтық статистикалық  
ақпарат ұсыну» мемлекеттік
қызмет стандартына   
1-ҚОСЫМША       

Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика
және арнайы есепке алу комитетінің облыстар, Астана және
Алматы қалалары бойынша аумақтық басқармаларының
ТІЗБЕСІ

р/с

Бөлімше атаулары

Толық заңдық мекенжайы

Байланыс телефоны, мекенжайы, электрондық пошта

1.

Комитеттің Астана қаласы бойынша басқармасы

473000, Астана қ., Сейфуллин к-сі, 76 үй

71-23-52, 71-23-50
astana1@pravstat.kz

2

Комитеттің Ақмола облысы бойынша басқармасы

475000, Көкшетау қаласы, Біржан Сал к-сі, 45

40-19-92, 25-58-87
akmola1@pravstat.kz

3.

Комитеттің Ақтөбе облысы бойынша басқармасы

030006, Ақтөбе қаласы, Алтынсарин к-сі, 34 үй

21-78-91, 21-21-85
aktobe1@pravstat.kz

4.

Комитеттің Алматы қаласы бойынша басқармасы

050045, Алматы қ., Бөгенбай батыр к-сі, 145

272-60-07, 272-86-40
almagor1@pravstat.kz

5.

Комитеттің Алматы облысы бойынша басқармасы

040000, Талдықорған қ., Ғайдар к-сі, 19 үй

24-07-36, 24-28-21
almaty1@pravstat.kz

6.

Комитеттің Атырау облысы бойынша басқармасы

060002, Атырау қаласы, Уәлиханов к-сі, 2 үй

32-55-96, 32-08-34
atyrau1@pravstat.kz

7.

Комитеттің Шығыс Қазақстан облысы бойынша басқармасы

492018, Өскемен қаласы, Ленин даңғылы, 36/1 үй

47-99-43, 47-96-20
vko1@pravstat.kz

8.

Комитеттің Жамбыл облысы бойынша басқармасы

080000 Тараз қ., Дуренбетов к-сі, 34 үй

45-67-50, 45-77-322
zhamby1@pravstat.kz

9.

Комитеттің Батыс Қазақстан облысы бойынша басқармасы

090000 Орал қ., Достық к-сі, 197 үй

51-12-36, 50-09-27
zko1@pravstat.kz

10.

Комитеттің Қарағанды облысы бойынша басқармасы

470038, Қарағанды қ., Жамбыл к-сі, 97 үй

56-40-08, 56-82-26
karaganda1@pravstat.kz

11.

Комитеттің Қостанай облысы бойынша басқармасы

4580003, Қостанай қаласы, Майлин к-сі, 2

53-70-71, 53-58-82
kostanay1@pravstat.kz

12.

Комитеттің Қызылорда облысы бойынша басқармасы

120019, Қызылорда қ., К. Байсейітова, к-сі, 104а

27-64-09, 27-26-12
kyzylorda1@pravstat.kz

13.

Комитеттің Маңғыстау облысы бойынша басқармасы

466200 Ақтау Қ., 24 шағын ауданы, ПБ ғимараты

42-89-57, 42-89-58
mangystau1@pravstat.kz

14.

Комитеттің Павлодар облысы бойынша басқармасы

637025, Павлодар қаласы, Бейбітшілік к-сі, 22 үй

53-31-44, 53-65-66
pavlodar1@pravstat.kz

15.

Комитеттің Солтүстік Қазақстан облысы бойынша басқармасы

642007, Петропавловск қ., Ульянов, к-сі, 59 үй

36-23-85, 36-28-05
sko1@pravstat.kz

16.

Комитеттің Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша басқармасы

486050, Шымкент қаласы, Тыныбаев к-сі, 40 үй

53-74-41, 21-46-17
uko1@pravstat.kz

 «Құқықтық статистикалық  
ақпарат ұсыну» мемлекеттік
қызмет стандартына   
2-ҚОСЫМША       

Өтінішті қабылдау туралы талон

1. __________________________________________________________________
               (көрсетілетін мемлекеттік қызмет түрі)

2. Өтінішті тіркеу нөмірі ___________________________________________

   Өтінішті тіркеген күні «__» ________________ 20___жыл.

3. Өтініш иесі ______________________________________________________
                                (аты-жөнін көрсетіңіз)

4. Қоса берілетін құжаттар саны _____ мен тізбесі ___________________
_____________________________________________________________________

5. __________________________________________________________________
     (өтінішті қабылдаған қызметкердің аты-жөні, лауазымы және қолы)

6. Құжатты беру күні «__» __________ 20___жыл.

7. __________________________________________________________________
              (құжатты алған адамның аты-жөні және қолы)

------------------------- жыртылмалы талон --------------------------

 «Құқықтық статистикалық  
ақпарат ұсыну» мемлекеттік
қызмет стандартына   
3-ҚОСЫМША       

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштерінің мәндері

Сапа және қолжетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есептік жылдағы ағымдық мәні

1

2

3

4

1. Уақтылы орындалуы

1.1. Құжатты тапсырған  сәттен бастап, қызмет көрсетуді белгіленген мерзімде ұсыну жағдайларының %-ы (үлесі)




2. Сапасы

2.1. Қызмет көрсету процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




3. Қолжетімділік

3.1. Қызмет көрсету сапасына және оны ұсыну тәртібі туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




3.2. Электрондық форматта қолжетімді ақпараттың қызмет көрсету %-ы (үлесі)




4. Шағымдану процесі

4.1. Қолданыстағы шағымдану тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесі)




Об утверждении стандартов государственных услуг Генеральной прокуратуры Республики Казахстан

Указ Президента Республики Казахстан от 31 августа 2011 года № 146. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 18 октября 2012 года № 408

      Сноска. Утратил силу Указом Президента РК от 18.10.2012 № 408.

      Подлежит опубликованию в Собрании актов
Президента и Правительства Республики
Казахстан и республиканской печати 

      В соответствии со статьей 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан, статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" ПОСТАНОВЛЯЮ:
      1. Утвердить прилагаемые стандарты государственных услуг:
      1) "Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений";
      2) "Предоставление правовой статистической информации".
      2. Настоящий Указ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Президент
      Республики Казахстан                       Н. Назарбаев

УТВЕРЖДЕН          
Указом Президента     
Республики Казахстан    
от 31 августа 2011 года № 146

Стандарт государственной услуги
"Выдача архивных справок и/или копий архивных документов
в пределах архивов Комитета по правовой статистике и
специальным учетам Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан и его территориальных управлений"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее - Комитет) и его территориальными органами (далее - территориальные органы).
      Адреса территориальных органов указаны в приложении 1 к настоящему стандарту. Адрес Комитета: 010000, г. Астана, улица Московская, 34, телефон приемной 8 (7172) 31-81-88, адрес электронной почты: otvb@pravstat.kz.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 5) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан от 22 декабря 2003 года "О государственной правовой статистике и специальных учетах".
      4. Полная информация о порядке оказания государственной услуги, а также перечень необходимых документов и образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе www.pravstat.kz, информационных стендах с образцами, размещенных в зданиях Комитета и территориальных органов.
      5. Формой завершения государственной услуги является выдача архивной справки, архивной копии или архивной выписки, скрепленной печатью, либо письменное подтверждение об отсутствии запрашиваемых сведений за подписью руководителя Комитета или территориальных органов.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам - гражданам Республики Казахстан, иностранным гражданам, лицам без гражданства и юридическим лицам (далее - потребители).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем письменного обращения, определенного в пункте 11 настоящего стандарта, - в течение 30 календарных дней;
      2) с момента подачи электронного запроса - в течение 30 календарных дней. При этом, ответ направляется потребителю на бумажном носителе, заверенном печатью, о чем сообщается потребителю на электронный адрес;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче документов - не более 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 10 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга предоставляется ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, с перерывом на обед с 12.30 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Помещения Комитета и территориальных органов имеют зал ожидания, оснащены информационными стендами и располагаются на первом этаже здания, предусмотрены условия для обслуживания лиц с ограниченными возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги потребитель представляет заявление установленного образца о предоставлении архивной справки, архивной копии или архивной выписки согласно приложению 2 к настоящему стандарту.
      12. Информация о порядке оказания государственной услуги, а также перечень необходимых документов и образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе www.pravstat.kz. Бланки заявлений выдаются канцеляриями Комитета и его территориальных органов.
      13. Потребитель для получения государственной услуги подает заявление в канцелярию Комитета, адрес которого указан в пункте 1 настоящего стандарта, или в канцелярию его территориальных органов, адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      14. При приеме документов через Комитет и территориальные органы потребителю выдается талон о приеме документов согласно приложению 3 к настоящему стандарту.
      15. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя либо направляется адресату почтой.
      16. В предоставлении государственной услуги отказывается при отсутствии запрашиваемых сведений. 

3. Принципы работы

      17. Деятельность Комитета и его территориальных органов по оказанию государственной услуги потребителям основывается на принципах вежливости, исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, обеспечения сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      18. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением 4 к настоящему стандарту.
      19. Целевые значения показателей качества и эффективности государственной услуги, по которым оценивается работа Комитета и территориальных органов, ежегодно утверждается приказом Генерального прокурора Республики Казахстан.

5. Порядок обжалования

      20. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы осуществляется сотрудниками службы обеспечения внутренней безопасности Комитета и территориальных органов. Служба обеспечения внутренней безопасности Комитета расположена на 1 этаже здания Комитета, кабинет № 104, телефон: 31-74-07. Адреса территориальных органов указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      21. В случае несогласия с результатами оказанной услуги потребитель подает жалобу на имя руководства Комитета и руководителей территориальных органов. Адрес Комитета указан в пункте 1 настоящего стандарта, адреса территориальных органов указаны в приложении 1 к настоящему стандарту. График работы Комитета и территориальных органов указан в пункте 9 настоящего стандарта.
      В случае несогласия с результатами рассмотрения жалобы потребитель обращается руководству Генеральной прокуратуры Республики Казахстан по адресу: г. Астана, ул. Орынбор, дом № 8, Левый берег, Дом министерств, тел. 8(7172) 74-91-00; 50-25-34, в рабочие дни с 9.00 до 19.00 часов, с перерывом на обед с 12.30 до 14.30 часов, а также на интернет-ресурсе: www.procuror.kz.
      22. В случаях некорректного обслуживания потребители могут обратиться с жалобой в приемную руководителя Комитета, адрес которого указан в пункте 1 настоящего стандарта, или территориальных органов, адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      23. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги потребитель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      24. Жалоба потребителем в Комитет и территориальный орган подается в произвольной форме на бумажном носителе.
      25. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Комитета и территориальных органов и рассматривается в сроки в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц". Потребителю выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      О результатах рассмотрения жалобы потребителю сообщается в письменном виде по почте.

ПРИЛОЖЕНИЕ 1           
к Стандарту государственной  
услуги "Выдача архивных справок 
и/или копий архивных документов   
в пределах архивов Комитета по правовой
статистике и специальным учетам   
Генеральной прокуратуры Республики 
Казахстан и его территориальных  
управлений"            

                                 ПЕРЕЧЕНЬ
   территориальных управлений Комитета по правовой статистике и
специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан
                   по городам Астане и Алматы, областям

№ п/н

Наименование подразделения

Полный юридический адрес

Контактный телефон,
адрес электронной почты

1.

Управление Комитета по г.Астана

473000, г. Астана,
ул. Сейфуллина, 76

71-23-52; 71-23-50
astana1@pravstat.kz

2.

Управление Комитета по
Акмолинской области

475000, г. Кокшетау,
ул. Биржан Сал, д.45

40-19-92, 25-58-87
akmola1@pravstat.kz

3.

Управление Комитета по
Актюбинской области

030006, г. Актобе,
ул. Алтынсарина, д.34

21-78-91, 21-21-85
aktobe1@pravstat.kz

4.

Управление Комитета по г.Алматы

050045, г. Алматы,
ул. Богенбай батыра, д.145

272-60-07, 272-86-40
almagor1@pravstat.kz

5.

Управление Комитета по
Алматинской области

040000, г. Талдыкорган,
ул. Гайдара, д. 19

24-07-36, 24-28-21
almaty1@pravstat.kz

6.

Управление Комитета по
Атырауской области

060002, г. Атырау,
ул. Уалиханова, д.2

32-55-96, 32-08-34
atyrau1@pravstatkz

7.

Управление Комитета по
Восточно-Казахстанской области

492018, г.
Усть-Каменогорск,
пр. Независимости, д.36/1

47-99-43, 47-96-20
vko1@pravstat.kz

8.

Управление Комитета по
Жамбылской области

080000, г. Тараз,
ул. Дуренбетова, д.34

45-67-50, 45-77-32
zhambyl@pravstat.kz

9.

Управление Комитета по
Западно-Казахстанской области

090000, г. Уральск,
ул. Достык, д. 197

51-12-36, 50-09-27
zko1@pravstat.kz

10.

Управление Комитета по
Карагандинской области

470038, г. Караганда,
ул. Джамбула, д.97

56-40-08, 56-82-26
karaganda1@pravstat.kz

11.

Управление Комитета по
Костанайской области

110003, г. Костанай,
ул. Майлина, д.2

53-70-71, 53-52-82
kostanay1@pravstat.kz

12.

Управление Комитета по
Кызылординской области

120019, г. Кызылорда,
ул. К.Байсеитова, д.104а

27-64-09, 27-26-12
kyzylorda1@pravstat.kz

13.

Управление Комитета по
Мангистауской области

466200, г. Актау,
мкр. 24, здание ОП

42-89-57, 42-89-58
mangystau1@pravstat.kz

14.

Управление Комитета по
Павлодарской области

637025, г. Павлодар,
ул. Мира, д.22

53-31-44,53-65-66
pavlodar1@pravstat.kz

15.

Управление Комитета по
Северо-Казахстанской области

642007, г. Петропавловск,
ул. Ульянова, д.59

36-23-85, 36-28-05
sko1@pravstat.kz

16.

Управление Комитета по
Южно-Казахстанской области

486050, г. Шымкент,
ул. Тыныбаева, д.40

53-74-41, 21-46-17
uko1@pravstat.kz

ПРИЛОЖЕНИЕ 2           
к Стандарту государственной  
услуги "Выдача архивных справок 
и/или копий архивных документов   
в пределах архивов Комитета по правовой
статистике и специальным учетам   
Генеральной прокуратуры Республики 
Казахстан и его территориальных  
управлений"             

Заместителю председателя       
Комитета по правовой статистике
и специальным учетам Генеральной
прокуратуры Республики Казахстан
________________________________
от                              
________________________________
      (Ф.И.О. заявителя)     
проживающего (ей) ______________
________________________________
________________________________
(указать индекс и почтовый адрес)

                                ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас выдать архивную справку, архивную копию или архивную
выписку о нахождении на спецпоселении на территории Республики
Казахстан (Казахской ССР) в отношении меня, моих родственников, на
которых требуется архивная справка: (нужное подчеркнуть)
1. ____________, ______________________________________, ___________,
(степень родства)        (фамилия, имя, отчество)    (национальность)
19__ года рождения, родился (ась) в _________________________________
              (указать город, село, район, область, край, республику)
_____________________________________________________________________
            (месторождения, местожительство до выселения)
выселен(а) из _______________________________________________________
         (указать город, село, район, область, край, республику)
и прибыл(а) в 19__ году на спецпоселение в __________________________
                                 (указать аул, колхоз, совхоз, район)
_____________________________________________________________________
(указать город, село, район, область, край, республику нахождения на
        спецпоселении и другие возможно имеющиеся сведения)
2. ____________, _______________________________________, ___________
(степень родства)         (фамилия, имя, отчество)   (национальность)
19__ года рождения, родился (ась) в _________________________________
_____________________________________________________________________
             (место рождения, место жительства до выселения)
выселен(а) из _______________________________________________________
          (указать город, село, район, область, край, республику)
и прибыл(а) в 19__ году на спецпоселение в __________________________
_____________________________________________________________________
   (указать город, село, район, область, край, республику нахождения
        на спецпоселении и другие возможно имеющиеся сведения)
3. ____________, _______________________________________, ___________
(степень родства)         (фамилия, имя, отчество)   (национальность)
19__ года рождения, родился (ась) в _________________________________
              (указать город, село, район, область, край, республику)
_____________________________________________________________________
             (место рождения, место жительства до выселения)
выселен(а) из _______________________________________________________
          (указать город, село, район, область, край, республику)
_____________________________________________________________________
   (указать город, село, район, область, край, республику)
и прибыл(а) в 19__ году на спецпоселение в __________________________
                                 (указать аул, колхоз, совхоз, район)
_____________________________________________________________________
(указать город, село, район, область, край, республику нахождения
        на спецпоселении и другие возможно имеющиеся сведения)

Приложение: _________________________________________________________
               (указать количество и перечень документов).

Ф.И.О. ____________________________________________________ заявителя
         (указать без сокращений, телефон для справок)

Подпись ______________                      "__" _________ 20__ года

Примечание:
      фамилии, имена и отчества, даты и места рождений заполняется печатными буквами
      при заполнении заявления в обязательном порядке подлежат указанию прежние и измененные анкетные данные

ПРИЛОЖЕНИЕ 3           
к Стандарту государственной  
услуги "Выдача архивных справок 
и/или копий архивных документов   
в пределах архивов Комитета по правовой
статистике и специальным учетам   
Генеральной прокуратуры Республики 
Казахстан и его территориальных  
управлений"             

                       Талон о принятии заявления

1. __________________________________________________________________
                 (вид оказываемой государственной услуги)
2. Регистрационный номер заявления ____________________________
   Дата регистрации заявления "__" ___________ 200_ года
3. Принято от гражданина ____________________________________________
                                  (указать Ф.И.О.)
4. Количество _________ и перечень приложенных документов
_____________________________________________________________________
5. __________________________________________________________________
      (Ф.И.О., должность и подпись сотрудника, принявшего заявление)
6. Дата выдачи документов "__" _________ 200 года
7. __________________________________________________________________
      (Дата, Ф.И.О. и подпись лица, получившего архивную справку
                           либо документ)

---------------------------- отрывной талон -------------------------

ПРИЛОЖЕНИЕ 4           
к Стандарту государственной  
услуги "Выдача архивных справок 
и/или копий архивных документов   
в пределах архивов Комитета по правовой
статистике и специальным учетам   
Генеральной прокуратуры Республики 
Казахстан и его территориальных  
управлений"             

               Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое значение
показателя в
последующем году

Текущее значение
показателя в
отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг информации,
которые доступны в электронном
формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала




УТВЕРЖДЕН         
Указом Президента    
Республики Казахстан   
от 31 августа 2011 года № 146

Стандарт государственной услуги "Предоставление правовой статистической информации"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее - Комитет) и его территориальными органами (далее - территориальные органы).
      Адрес Комитета: 010000, г. Астана, улица Московская, 34, телефон приемной 8 (7172) 31-81-88, адрес электронной почты: otvb@pravstat.kz. Адреса территориальных органов указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется в соответствии с подпунктом 4) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан от 22 декабря 2003 года "О государственной правовой статистике и специальных учетах".
      4. Полная информация о порядке оказания государственной услуги, а также перечень необходимых документов и образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе: www.pravstat.kz, информационных стендах с образцами, размещенных в зданиях Комитета и территориальных органов.
      5. Формой завершения государственной услуги является предоставление правовой статистической информации на бумажном носителе. В случае отсутствия запрашиваемых сведений составляется отрицательный ответ.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам - гражданам Республики Казахстан, иностранным гражданам и лицам без гражданства и юридическим лицам (далее - потребители).
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем письменного обращения, определенного в пункте 11 настоящего стандарта, - в течение 15 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, - не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, - 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга предоставляется ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, с перерывом на обед с 12.30 до 14.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Помещения Комитета и территориальных органов имеют зал ожидания, оснащены информационными стендами и располагаются на первом этаже здания, предусмотрены условия для обслуживания лиц с ограниченными возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги потребитель представляет письменное обращение - запрос в произвольной форме.
      12. Информация о порядке оказания государственной услуги, а также перечень необходимых документов и образцы их заполнения располагаются на интернет-ресурсе www.pravstat.kz. Бланки заявлений выдаются канцеляриями Комитета и его территориальных органов.
      13. Потребитель для получения государственной услуги подает запрос в канцелярию Комитета, адрес которого указан в пункте 1 настоящего стандарта, или в канцелярию территориальных органов, адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      14. При приеме документов через Комитет и его территориальные органы потребителю выдается талон о приеме документов согласно приложению 2 к настоящему стандарту.
      15. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя.
      16. В предоставлении государственной услуги отказывается при отсутствии запрашиваемых сведений.

3. Принципы работы

      17. Деятельность Комитета и его территориальных органов по оказанию государственной услуги потребителям основывается на принципах вежливости, исчерпывающей информации об оказываемой государственной услуге, обеспечения сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечения сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      18. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением 3 к настоящему стандарту.
      19. Целевые значения показателей качества и эффективности государственной услуги, по которым оценивается работа Комитета и территориальных органов, ежегодно утверждается приказом Генерального прокурора Республики Казахстан.

5. Порядок обжалования

      20. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы осуществляется сотрудниками службы обеспечения внутренней безопасности Комитета и территориальных органов. Служба обеспечения внутренней безопасности Комитета расположена на 1 этаже здания Комитета, кабинет № 104, телефон: 31-74-07. Адреса территориальных органов указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      21. В случае несогласия с результатами оказанной услуги потребитель подает жалобу на имя руководства Комитета и руководителей территориальных органов. Адрес Комитета указан в пункте 1 настоящего стандарта, адреса территориальных органов указаны в приложении 1 к настоящему стандарту. График работы Комитета и территориальных органов указан в пункте 9 настоящего стандарта.
      В случае несогласия с результатами рассмотрения жалобы потребитель обращается руководству Генеральной прокуратуры Республики Казахстан по адресу: г. Астана, ул. Орынбор, дом № 8, Левый берег, Дом министерств, тел. 8(7172) 74-91-00; 50-25-34, в рабочие дни с 9.00 до 19.00 часов, с перерывом на обед с 12.30 до 14.30 часов, а также на интернет-ресурсе: www.procuror.kz.
      22. В случаях некорректного обслуживания потребители могут обратиться с жалобой в приемную руководителя Комитета, адрес которого указан в пункте 1 настоящего стандарта, или территориальных органов, адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      23. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги потребитель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      24. Жалоба потребителем в Комитет и уполномоченный орган подается в произвольной форме на бумажном носителе.
      25. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Комитета и территориальных органов и рассматривается в сроки в соответствии со статьей 8 Закона Республики Казахстан от 12 января 2007 года "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц". Потребителю выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      О результатах рассмотрения жалобы заявителю сообщается в письменном виде по почте.

ПРИЛОЖЕНИЕ 1        
к Стандарту государственной 
услуги "Предоставление правовой
статистической информации"  

                                ПЕРЕЧЕНЬ
 территориальных управлений Комитета по правовой статистике и
специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан
             по городам Астане и Алматы, областям

№ п/н

Наименование подразделения

Полный юридический адрес

Контактный телефон,
адрес электронной почты

1.

Управление Комитета по г.Астана

473000, г. Астана,
ул. Сейфуллина, 76

71-23-52; 71-23-50
astana1@pravstat.kz

2.

Управление Комитета по
Акмолинской области

475000, г. Кокшетау,
ул. Биржан Сал, д.45

40-19-92, 25-58-87
akmola1@pravstat.kz

3.

Управление Комитета по
Актюбинской области

030006, г. Актобе,
ул. Алтынсарина, д.34

21-78-91, 21-21-85
aktobe1@pravstat.kz

4.

Управление Комитета по г.Алматы

050045, г. Алматы,
ул. Богенбай батыра, д.145

272-60-07, 272-86-40
almagor1@pravstat.kz

5.

Управление Комитета по
Алматинской области

040000, г. Талдыкорган,
ул. Гайдара, д. 19

24-07-36, 24-28-21
almaty1@pravstat.kz

6.

Управление Комитета по
Атырауской области

060002, г. Атырау,
ул. Уалиханова, д.2

32-55-96, 32-08-34
atyrau1@pravstatkz

7.

Управление Комитета по
Восточно-Казахстанской области

492018, г.
Усть-Каменогорск,
пр. Независимости, д.36/1

47-99-43, 47-96-20
vko1@pravstat.kz

8.

Управление Комитета по
Жамбылской области

080000, г. Тараз,
ул. Дуренбетова, д.34

45-67-50, 45-77-32
zhambyl@pravstat.kz

9.

Управление Комитета по
Западно-Казахстанской области

090000, г. Уральск,
ул. Достык, д. 197

51-12-36, 50-09-27
zko1@pravstat.kz

10.

Управление Комитета по
Карагандинской области

470038, г. Караганда,
ул. Джамбула, д.97

56-40-08, 56-82-26
karaganda1@pravstat.kz

11.

Управление Комитета по
Костанайской области

110003, г. Костанай,
ул. Майлина, д.2

53-70-71, 53-52-82
kostanay1@pravstat.kz

12.

Управление Комитета по
Кызылординской области

120019, г. Кызылорда,
ул. К.Байсеитова, д.104а

27-64-09, 27-26-12
kyzylorda1@pravstat.kz

13.

Управление Комитета по
Мангистауской области

466200, г. Актау,
мкр. 24, здание ОП

42-89-57, 42-89-58
mangystau1@pravstat.kz

14.

Управление Комитета по
Павлодарской области

637025, г. Павлодар,
ул. Мира, д.22

53-31-44,53-65-66
pavlodar1@pravstat.kz

15.

Управление Комитета по
Северо-Казахстанской области

642007, г. Петропавловск,
ул. Ульянова, д.59

36-23-85, 36-28-05
sko1@pravstat.kz

16.

Управление Комитета по
Южно-Казахстанской области

486050, г. Шымкент,
ул. Тыныбаева, д.40

53-74-41, 21-46-17
uko1@pravstat.kz

ПРИЛОЖЕНИЕ 2        
к Стандарту государственной 
услуги "Предоставление правовой
статистической информации"  

                         Талон о принятии заявления

      1. Предоставление правовой статистической информации
              (вид оказываемой государственной услуги)
      2. Регистрационный номер заявления _________________________
         Дата регистрации заявления "__" __________ 200___ года
      3. Принято от гражданина ___________________________________
                                      (указать Ф.И.О.)
      4. ___________________________________________________________
        (Ф.И.О., должность и подпись сотрудника принявшего заявление)
      5. Дата выдачи документов "___" _________ 200___ года
      6. ___________________________________________________________
               ( Ф.И.О. и подпись лица, получившего документ)

------------------------------ отрывной талон ----------------------

ПРИЛОЖЕНИЕ 3        
к Стандарту государственной 
услуги "Предоставление правовой
статистической информации"  

             Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое значение
показателя в
последующем году

Текущее значение
показателя в
отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента
сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг информации,
которые доступны в электронном
формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала