"Қазақстан Республикасының жаңа бюджет саясатының тұжырымдамасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 26 маусымдағы № 590 Жарлығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2017 жылғы 22 қыркүйектегі № 552 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2022 жылғы 10 қыркүйектегі № 1005 Жарлығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Президентінің 10.09.2022 № 1005 Жарлығымен.

      ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. "Қазақстан Республикасының жаңа бюджет саясатының тұжырымдамасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 26 маусымдағы № 590 Жарлығына мынадай өзгерістер енгізілсін:

      жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Қазақстан Республикасының жаңа бюджет саясатының тұжырымдамасында:

      "2. Қазақстан Республикасында жаңа бюджет саясатын қалыптастырудың және іске асырудың негізгі қағидаттары мен тәсілдері" деген бөлімде:

      "Макроэкономикалық тұрақтылық пен мемлекеттік бюджеттің теңгерімділігін қамтамасыз ету" деген кіші бөлімде:

      үшінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік борышты қалыпты деңгейде (2020 жылы ЖІӨ-ге қатысты 27,0%-дан аспайтын) ұстау үшін 2018 жылдан бастап мемлекеттік бюджет тапшылығы ЖІӨ-ге қатысты 1,0% дейін төмендетілетін болады.";

      жетінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Тапшылықты азайту, мұнайдан тыс сектордан түсетін кірістердің өсуі және Ұлттық қорды шектеулі түрде пайдалану мұнайдан тыс тапшылықты (шикі мұнайға кедендік әкету баждарын есепке алмағанда) 2020 жылы ЖІӨ-ге қатысты 7,0 %-ға дейін азайтуға мүмкіндік береді.";

      "Елдің мемлекеттік, квазимемлекеттік және сыртқы борышын қауіпсіз деңгейде ұстау" деген кіші бөлімде:

      екінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік борыш 2020 жылы ЖІӨ-ге қатысты 27,0%-дан аспауы, оның ішінде Үкіметтің борышы ЖІӨ-ге қатысты 25,0%-дан жоғары болмауы тиіс.";

      үшінші бөлік алып тасталсын;

      төртінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Осы мақсатта үкіметтік борыш пен мемлекет кепілдік берген борыш лимиттерін айқындай отырып, квазимемлекеттік сектордың сырттан қарыз алу көлемдерін Үкіметпен келісу арқылы оған шектеу қойылатын болады.";

      "Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражатын тиімді пайдалану" деген кіші бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "Ұлттық қорды одан әрі пайдалану экономиканы тұрақты дамытуды және оның активтерінің сақталуын, сондай-ақ бюджеттің мұнай кірістерінен тәуелділігін азайтуды қамтамасыз етуі тиіс.

      Әлемдік экономикадағы қазіргі тәуекелдерді ескере отырып, Ұлттық қорға түсетін мұнай секторының кірістерін шектеулі түрде пайдалану жолымен Ұлттық қорда қаражат жинақтау жалғасатын болады.

      2020 жылдан бастап Ұлттық қордан берілетін жыл сайынғы тіркелген кепілдендірілген трансферттің мөлшері 2 000 млрд. теңгеге дейін төмендетілетін болады.

      Жинақтаушы функцияны күшейту үшін Ұлттық қордағы қаражаттың төмендемейтін қалдығының мөлшері ЖІӨ-нің 30% деңгейінде сақталады.

      Ұлттық қор активтерінің сақталуы мен өтімділігін қамтамасыз ету шараларының бірі олардың құрамын әртараптандыруды жалғастыру болады. Осы мақсатта Ұлттық қордың инвестициялық қоржынының құрамында алтын қоржыны, баламалы және ұзақ мерзімді қоржындар бөлінетін болады.

      Экономиканың құлдырауы немесе экономиканың өсу қарқынының құлдырауы кезеңдерінде дағдарысқа қарсы бағдарламаларды, сондай-ақ өзін-өзі ақтамайтын, ұлттық ауқымдағы әлеуметтік маңызы бар жобаларды, стратегиялық маңызы бар инфрақұрылымдық жобаларды іске асыруға оларды баламалы көздерден қаржыландыру болмаған кезде Ұлттық қордан нысаналы трансферттерді Қазақстан Республикасы Президентінің шешімі бойынша ғана бөлу көзделеді. Бұл ретте Ұлттық қордан берілетін трансферттер бюджет рәсімдеріне сәйкес республикалық бюджет арқылы өтуі тиіс.

      Ұлттық қордан бөлінетін қаражаттың мақсатты пайдаланылуын қадағалау үшін қаржыландырылатын жобалардың қаржылық бөлігін мониторингтеу және аудиттеу тетігі әзірленуі тиіс.";

      "3. Тұжырымдаманы іске асыру көзделетін нормативтік құқықтық актілердің тізбесі" деген бөлімде 6) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:

      "6) Ұлттық қор қаражатын тиімді пайдалану:

      "Қазақстан Республикасы Ұлттық қорының қаражатын қалыптастыру және пайдалану тұжырымдамасы туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2016 жылғы 8 желтоқсандағы № 385 Жарлығы;".

      2. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті
Н.Назарбаев

О внесении изменений в Указ Президента Республики Казахстан от 26 июня 2013 года № 590 "Об утверждении Концепции новой бюджетной политики Республики Казахстан"

Указ Президента Республики Казахстан от 22 сентября 2017 года № 552. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 10 сентября 2022 года № 1005.

      Сноска. Утратил силу указом Президента РК от 10.09.2022 № 1005.

      ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Внести в Указ Президента Республики Казахстан от 26 июня 2013 года № 590 "Об утверждении Концепции новой бюджетной политики Республики Казахстан" следующие изменения:

      в Концепции новой бюджетной политики Республики Казахстан, утвержденной вышеназванным Указом:

      в разделе "2. Основные принципы и подходы к формированию и реализации новой бюджетной политики в Республике Казахстан":

      в подразделе "Обеспечение макроэкономической стабильности и сбалансированности государственного бюджета":

      часть третью изложить в следующей редакции:

      "Для поддержания государственного долга на умеренном уровне (в 2020 году не более 27,0 % к ВВП) дефицит государственного бюджета с 2018 года будет снижен до 1,0 % к ВВП.";

      часть седьмую изложить в следующей редакции:

      "Снижение дефицита, рост доходов от ненефтяного сектора и ограниченное использование Национального фонда позволят снизить ненефтяной дефицит (без учета вывозной таможенной пошлины на сырую нефть) в 2020 году до 7,0 % к ВВП.";

      в подразделе "Поддержание государственного, квазигосударственного и внешнего долга страны на безопасном уровне":

      часть вторую изложить в следующей редакции:

      "Государственный долг в 2020 году не должен превысить 27,0 % к ВВП, в том числе долг Правительства - не выше 25,0 % к ВВП.";

      часть третью исключить;

      часть четвертую изложить в следующей редакции:

      "В этих целях с определением лимитов правительственного долга и гарантированного государством долга будет устанавливаться ограничение по внешнему заимствованию квазигосударственного сектора через согласование их объемов с Правительством.";

      подраздел "Эффективное использование средств Национального фонда Республики Казахстан" изложить в следующей редакции:

      "Дальнейшее использование Национального фонда должно обеспечивать стабильное развитие экономики и сохранность его активов, а также снижение зависимости бюджета от нефтяных доходов.

      С учетом существующих рисков в мировой экономике будет продолжено накопление средств в Национальном фонде путем ограниченного использования доходов от нефтяного сектора, поступающих в Национальный фонд.

      Начиная с 2020 года ежегодный фиксированный размер гарантированного трансферта из Национального фонда будет снижен до 2 000 млрд. тенге.

      Для усиления сберегательной функции размер неснижаемого остатка средств в Национальном фонде будет сохранен на уровне 30 % от ВВП.

      Одной из мер обеспечения сохранности и ликвидности активов Национального фонда станет продолжение диверсификации их состава. В этих целях в составе инвестиционного портфеля Национального фонда будут выделены портфель золота, альтернативный и долгосрочный портфели.

      Выделение целевых трансфертов из Национального фонда будет предусмотрено только по решению Президента Республики Казахстан на реализацию антикризисных программ в периоды спада экономики или замедления темпов роста экономики, а также неокупаемых социально-значимых проектов национального масштаба, стратегически важных инфраструктурных проектов при отсутствии альтернативных источников их финансирования. При этом трансферты из Национального фонда должны проходить через республиканский бюджет в соответствии с бюджетными процедурами.

      Для отслеживания целевого использования выделяемых из Национального фонда целевых трансфертов должен быть разработан механизм мониторинга и аудита финансовой части финансируемых проектов.";

      в разделе "3. Перечень нормативных правовых актов, посредством которых предполагается реализация Концепции" подпункт 6) изложить в следующей редакции:

      "6) эффективное использование средств Национального фонда:

      Указ Президента Республики Казахстан от 8 декабря 2016 года № 385 "О Концепции формирования и использования средств Национального фонда Республики Казахстан";".

      2. Настоящий Указ вводится в действие со дня подписания.

      Президент
Республики Казахстан
Н. Назарбаев