"Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің еуразиялық көлік дәліздеріне кіретін автомобиль жолдарымен жүрген кезде көлік құралдарының рұқсат етілетін массалары, осьтік жүктемесі және габариттері туралы келісімге қол қою туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2023 жылғы 8 ақпандағы № 125 Жарлығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2024 жылғы 30 сәуірдегі № 531 Жарлығы.

  Қазақстан Республикасы
  Президенті мен Үкіметі
  актілерінің жинағында
  жариялануға тиіс     

      ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. "Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің еуразиялық көлік дәліздеріне кіретін автомобиль жолдарымен жүрген кезде көлік құралдарының рұқсат етілетін массалары, осьтік жүктемесі және габариттері туралы келісімге қол қою туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2023 жылғы 8 ақпандағы № 125 Жарлығына мынадай өзгерістер енгізілсін:

      2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "2. Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары Серік Мақашұлы Жұманғарин Келісімге Қазақстан Республикасының атынан қол қойсын, оған қағидаттық сипаты жоқ өзгерістер мен толықтырулар енгізуге рұқсат берілсін.";

      жоғарыда аталған Жарлықпен мақұлданған Келісімнің жобасы осы Жарлыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Осы Жарлық қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Президенті
Қ.Тоқаев

  Қазақстан Республикасы
Президентінің
2024 жылғы 30 сәуірдегі
№ 531 Жарлығына
ҚОСЫМША
  Қазақстан Республикасы
  Президентінің
2023 жылғы 8 ақпандағы
№ 125 Жарлығымен
МАҚҰЛДАНҒАН
  Жоба

Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің еуразиялық көлік дәліздеріне кіретін автомобиль жолдарымен жүрген кезде көлік құралдарының рұқсат етілетін массалары, осьтік жүктемесі және габариттері туралы
КЕЛІСІМ

      Бұдан әрі мүше мемлекеттер деп аталатын Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттер

      2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартты негізге ала отырып,

      Еуразиялық экономикалық одақтың (бұдан әрі - Одақ) транзиттік әлеуетін тиімді пайдалануға, еуразиялық көлік дәліздері бойынша халықаралық автомобиль тасымалдарының тиімділігін арттыруға ұмтыла отырып, мүше мемлекеттердің автомобиль жолдары инфрақұрылымын сақтауды және жол жүру қауіпсіздігін қамтамасыз етудің маңыздылығын сезіне отырып, төмендегілер туралы келісті:

1-бап

      1. Осы Келісімнің мақсаттары үшін мынаны білдіретін ұғымдар пайдаланылады:

      "автобус" - жолаушылар мен багажды тасымалдауға арналған, жүргізуші орнын есептемегенде отыруға арналған орны 8-ден асатын көлік құралы;

      "автопойыз" - жүк автомобилі мен тіркемеден (тіркемелі автопойыз), тартқыштан және жартылай тіркемеден (ершікті автопойыз) тұратын біріктірілген көлік құралы;

      "жүк автомобилі" - өз қозғалтқышымен жабдықталған және жүктерді автомобиль жолдарымен тасымалдауға арналған көлік құралы;

      "көлік құралының рұқсат етілетін биіктігі" - жүгі бар немесе жүксіз көлік құралының № 1 қосымшада көрсетілген мәндерден аспайтын биіктігі;

      "көлік құралының рұқсат етілетін ұзындығы" - жүгі бар немесе жүксіз көлік құралының № 1 қосымшада көрсетілген мәндерден аспайтын ұзындығы;

      "көлік құралының рұқсат етілетін ені" - жүгі бар немесе жүксіз көлік құралының № 1 қосымшада көрсетілген мәндерден аспайтын ені;

      "көлік құралының рұқсат етілетін массасы" - жүгі бар немесе жүксіз көлік құралының № 2 қосымшада көрсетілген мәндерден аспайтын массасы;

      "оське немесе осьтер тобына келетін рұқсат етілетін масса" - автомобиль жолының бетіне көлік құралының осі немесе осьтерінің тобы арқылы берілетін, шамасы № 3 қосымшада көрсетілген мәндерден аспайтын жүгі бар немесе жүксіз масса;

      "еуразиялық көлік дәлізі" - мүше мемлекеттердің аумақтарымен өтетін халықаралық көлік дәліздері желісіне де интеграцияланған және халықаралық қатынаста жолаушылар мен жүктерді олар ең көп шоғырланған бағыттарда тасымалдауды қамтамасыз ететін маршруттар жиынтығы, сондай-ақ осы тасымалдарды жүзеге асырудың технологиялық және ұйымдастырушылық-құқықтық шарттарының жиынтығы;

      "мүше мемлекеттің құзыретті органы" - мүше мемлекеттің осы Келісімді іске асыруға байланысты мәселелер өкілеттіктеріне жатқызылған атқарушы билік органы;

      "бөлінбейтін жүк" - тұтынушылық қасиеттерін жоғалтпай немесе оны зақымдау қаупінсіз бөліктерге бөлуге келмейтін жүк. Ірі габаритті көлік құралымен тасымалдаған кезде осындай жүкті көлік құралына тиеген кезде оның рұқсат етілетін габариттерінен асып кететін габариті (габариттері) бойынша бөлінбейтін болып табылатын жүк бөлінбейтін жүк болып саналады;

      "жартылай тіркеме" - жүктерді тасымалдау үшін арнайы жабдықталған, тартқышқа осы көлік құралының бір бөлігі тікелей тартқышта орналасатындай және оған өз салмағының бір үлесін беретіндей етіп қосуға арналған көлік құралы;

      "тіркеме" - тартқышпен немесе жүк автомобилімен сүйреу арқылы жүк тасымалдауға арналған көлік құралы;

      "буынды автобус" - бір-бірімен топсамен қосылған және әрбір секциясында жолаушылардың бір салоннан екіншісіне еркін өтуіне мүмкіндік беретін жолаушылар салоны бар екі немесе одан да көп қатты секциялардан тұратын автобус;

      "арнаулы рұқсат" - жүгі бар немесе жүксіз салмақ және (немесе) габариттік параметрлері осы Келісімге сәйкес белгіленген рұқсат етілетін мәндерден асатын көлік құралының еуразиялық көлік дәлізімен жүріп өтуіне мүше мемлекеттің уәкілетті органы белгіленген тәртіппен берген бір мәртелік немесе көп мәртелік рұқсат;

      "тартқыш" - өз қозғалтқышымен жабдықталған және тек қана немесе негізінен тіркемені немесе жартылай тіркемені сүйретуге арналған көлік құралы;

      "ауыр салмақты және (немесе) ірі габаритті көлік құралы" - жүгі бар немесе жүксіз барынша жоғары салмақ және (немесе) габариттік параметрлері осы Келісімге № 1 - 3 қосымшаларда көрсетілген мәндерден асатын көлік құралы;

      "мүше мемлекеттің уәкілетті органы" - мүше мемлекеттің арнаулы рұқсат беруді жүзеге асыратын мемлекеттік билік органы.

      2. Осы Келісімде пайдаланылатын өзге ұғымдар 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартта және Одақ шеңберіндегі халықаралық шарттарда айқындалған мағыналарда қолданылады.

2-бап

      Осы Келісім мүше мемлекеттердің еуразиялық көлік дәліздеріне кіретін автомобиль жолдарымен (бұдан әрі - автомобиль жолдары) жүрген кезде көлік құралдарының рұқсат етілетін массаларын, осьтік жүктемесін және габариттерін белгілейді. Еуразиялық экономикалық комиссия Еуразиялық көлік дәліздерінің тізбесін бекітеді.

3-бап

      1. Көлік құралдарының осы Келісімде айқындалатын рұқсат етілетін массалары, осьтік жүктемесі және габариттері көлік құралдарын автомобиль жолдарымен өткізудің техникалық мүмкіндігіне сүйене отырып, олардың мөлшері мен массаларына қойылатын ең төменгі талаптар ретінде сақталады.

      Көлік құралдарының осы Келісімде белгіленген рұқсат етілетін массалары, осьтік жүктемесі және габариттері көлік құралдарының өндірісіне қатысты емес.

      2. Мүше мемлекеттердің заңнамасында тиісті мүше мемлекеттің автомобиль жолдарымен жүрген кезде көлік құралдарының рұқсат етілетін массасының, осьтік жүктемесінің және габаритінің өзге мәндері белгіленуі мүмкін, олар осы Келісімде белгіленген мәндерден төмен болмауға тиіс.

      3. Мүше мемлекеттердің заңнамасына сәйкес автомобиль жолдарында көлік құралдарының жүруі кемсітпеушілік негізінде уақытша шектелуі немесе тоқтатылуы мүмкін. Мұндай автомобиль жолдарымен көлік құралдарының жүруін уақытша шектеу немесе тоқтату туралы шешімдер қабылданған жағдайда олардың иелері жол жүрісін, оның ішінде айналма жол жасау арқылы ұйымдастыру бойынша шаралар қабылдайды, сондай-ақ автомобиль жолдарын пайдаланушыларды көлік құралдарының жүруін уақытша шектеу немесе тоқтату мерзімдері туралы және айналма жолды пайдалану мүмкіндігі туралы хабардар етеді.

      Автомобиль жолының конструкциялық элементтерінің тірек қабілеті қолайсыз табиғи-климаттық жағдайлардың салдарынан төмендеген кезеңге автомобиль жолдарында осы Келісімге № 2 және 3 қосымшаларда көрсетілген көлік құралдарының рұқсат етілетін массаларының және көлік құралының осіне немесе осьтер тобына келетін массасының мәндерін төмендетуге жол берілмейді.

4-бап

      1. Автомобиль жолдарымен тасымалдарды жүзеге асырған кезде мүше мемлекеттер көлік құралдарының габариттері, массалары және көлік құралдарының осіне немесе осьтер тобына келетін массасы осы Келісімде және мүше мемлекеттердің заңнамасында белгіленген мәндерден аспауына ұмтылуға тиіс.

      2. Осы Келісімге № 1-3 қосымшаларда көрсетілген рұқсат етілетін массалардан, осьтік жүктемеден және габариттік мәндерден асып кеткен, ал осы Келісімнің 3-бабының 2-тармағына сәйкес мүше мемлекеттердің заңнамасында өзге мәндер белгіленген жағдайда осы мәндерден асып кеткен кезде көлік құралының автомобиль жолдарымен жүруі үшін арнаулы рұқсаттың болуы талап етіледі.

      3. Мүше мемлекеттердің заңнамасында осы баптың 2-тармағында көрсетілген ауыр салмақты және (немесе) ірі габаритті көлік құралдарының бөлінбейтін жүктермен жүруіне арнаулы рұқсаттар беру үшін шектеулер белгіленуі мүмкін.

5-бап

      Мүше мемлекеттер автомобиль жолдары, автомобиль жолдарының учаскелері массаның, осьтік жүктеменің және габариттердің осы Келісімде белгіленген рұқсат етілетін мәндері бар көлік құралдарының олармен жүруі үшін қойылатын талаптарға толық шамада сай келуі үшін шаралар қабылдайды.

6-бап

      Осы Келісімді түсіндіруге және (немесе) қолдануға байланысты даулар 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартта айқындалған тәртіппен шешіледі.

7-бап

      1. Мүше мемлекеттер осы Келісімді іске асыру үшін жауапты уәкілетті және құзыретті органдарды айқындайды.

      2. Мүше мемлекеттер осы Келісімді іске асыру үшін жауапты уәкілетті және құзыретті органдар туралы Еуразиялық экономикалық комиссияны осы Келісімнің күшіне енуі үшін қажетті мемлекеттік ішкі рәсімдердің орындалғаны туралы хабарламамен бір мезгілде хабардар етеді. Уәкілетті немесе құзыретті органның атауы өзгерген жағдайда тиісті мүше мемлекет бұл туралы Еуразиялық экономикалық комиссияны хабардар етеді.

8-бап

      Мүше мемлекеттердің құзыретті және (немесе) уәкілетті органдарының өкілдері осы Келісімді іске асыру мәселелері бойынша жұмыс кездесулерін өткізе алады.

9-бап

      1. Осы Келісім депозитарий осы Келісімнің күшіне енуі үшін қажетті мемлекеттік ішкі рәсімдерді мүше мемлекеттердің орындағаны туралы соңғы жазбаша хабарламаны дипломатиялық арналар арқылы алған күннен бастап күнтізбелік 30 күн өткен соң күшіне енеді.

      2. Мүше мемлекеттердің өзара келісуі бойынша осы Келісімге жекелеген хаттамалармен ресімделетін және осы Келісімнің ажырамас бөлігі болып табылатын өзгерістер енгізілуі мүмкін.

      3. Осы Келісім Одақ шеңберінде жасалған халықаралық шарт болып табылады және Одақтың құқығына кіреді.

      20__жылғы "__" ______ ______ қаласында орыс тілінде бір төлнұсқа данада жасалды.

      Осы Келісімнің төлнұсқа данасы Еуразиялық экономикалық комиссияда сақталады, ол осы Келісімнің депозитарийі бола отырып, әрбір мүше мемлекетке оның куәландырылған көшірмесін жібереді.

Армения Республикасы үшін

Беларусь Республикасы үшін

Қазақстан Республикасы үшін

Қырғыз Республикасы үшін

Ресей Федерациясы үшін
 



  Еуразиялық экономикалық
одаққа мүше мемлекеттердің
еуразиялық көлік дәліздеріне
кіретін автомобиль жолдарымен
жүрген кезде көлік
құралдарының рұқсат етілетін массалары, осьтік жүктемесі және габариттері туралы
келісімге
1-ҚОСЫМША

Көлік құралдарының рұқсат етілетін габариттері

  (метр)

Көлік құралының немесе көлік құралдарының біріктірілген типі
Жеке-дара көлік құралдары
Тіркемелер
Автопойыздар
Екі осьті автобустар
Ось саны 2-ден асатын автобустар
Буынды автобустар
Көлік құралы габаритінің артқы нүктесінен шығып тұратын жүктің ұзындығы
Көлік құралының немесе көлік
құралдарының біріктірілген типі

Барлық көлік құралдары
Көлік құралдарының изотермиялық шанақтары
Көлік құралының немесе көлік құралдарының біріктірілген типі
Барлық көлік құралдары

Көлік құралының рұксат етілетін ұзындығы
12
12
20
13,5
15
18,75
2-ден аспауга тиіс
 
Көлік құралының рұқсат етілетін ені
 
2,55
2,6
 
Көлік құралының рұқсат етілген биіктігі
 
4

      Ескертпе:

      1. Көлік құралдарының рұқсат етілетін шекті габариттеріне алып-салынатын шанақтардың және жүктерге арналған ыдыстардың, оның ішінде контейнерлердің мөлшері кіреді және автомобиль жолдарын салу, реконструкциялау, күрделі жөндеу, жөндеу және күтіп-ұстау кезінде пайдаланылатын көлік құралдарының аспалы жабдықтарының мөлшері кірмейді.

      2. Ұзындықты өлшеген кезде көлік құралына орнатылған мынадай құрылғылар есепке алынбайды:

      жел әйнектерін тазалау және жуу құрылғылары;

      алдыңғы және артқы тіркеу белгілерінің тақтайшалары мен мемлекеттік тіркеу белгілерін бекітуге арналған конструктивтік элементтер;

      кедендік пломбалау және оны қорғау элементтері;

      тентті бекіту құрылғылары және оларды қорғау элементтері;

      жарықтандыру және жарық сигнализациясы құрылғылары;

      сыртқы айналар және тікелей шолып көрсетпейтін басқа құрылғылар;

      қосалқы бақылау құралдары;

      іштен жану қозғалтқышының енгізу жүйесіне ауа жинау құрылғылары;

      бөлшектенетін шанақтарға арналған тоқтату құрылғылары;

      баспалдақтар мен тұтқалар;

      икемді буферлік құрылғылар немесе ұқсас жабдық;

      көлік құралының жүк көтергіштігінің үлғайтылмауы шартымен габариттік мөлшерді 300 мм-ден артық ұлғайтпайтын жүруге арналған қалыптағы көтергіш платформалар, рампалар және ұқсас жабдықтар;

      көлік құралдарының тіркеу және сүйреу құрылғылары;

      шығару жүйесінің түтікшелері;

      алмалы-салмалы спойлерлер;

      байланыс желісінен электр қуатын алатын көлік құралдарының ток қабылдағыштары;

      күннен қорғайтын сыртқы күнқағарлар.

      3. Енін өлшеген кезде көлікке монтаждалған мынадай құрылғылар есепке алынбайды:

      кедендік пломбалау және оны қорғау элементтері;

      тентті бекіту құрылғылары және оларды қорғау элементтері;

      шиналардағы қысымды бақылау құрылғылары;

      дөңгелектің астынан шашыраудан қорғау жүйесінің шығып тұратын икемді бөліктері;

      М3 санатындағы көлік құралдарының жүруге арналған қалыптағы кіру рампалары, көтергіш платформалары және жүруге арналған қалыптағы ұқсас жабдығы, бұл құрылғылардың көлік құралының бүйір жақ бетінен 10 мм-ден артық шығып тұрмауы әрі ілгері және кейін бағытталған рампалардың бұрыш жиектерінің доғалдану радиусы кемінде 5 мм болуы шартымен;

      бұл ретте басқа жиектердің доғалдану радиусы кемінде 2,5 мм болуға тиіс;

      сыртқы айналар және тікелей шолып көрсетпейтін басқа құрылғылар;

      қосалқы бақылау құралдары;

      жиналмалы баспалдақтар;

      жарықтандыру және жарық сигнализациясы құрылғылары;

      беткі қабатпен жанасатын жерінің дәл үстіндегі шиналардың бүйір қабырғаларының деформацияланатын бөлігі.

      4. Биіктікті өлшеген кезде көлік қүралына монтаждалған мынадай құрылғылар есепке алынбайды:

      антенналар;

      көтерілген қалыптағы пантографтар немесе тоқ қабылдағыштар.

  Еуразиялық экономикалық
  одаққа мүше мемлекеттердің
еуразиялық көлік дәліздеріне
кіретін автомобиль жолдарымен
жүрген кезде көлік
құралдарының рұқсат етілетін массалары, осьтік жүктемесі
және габариттері туралы
келісімге
2-ҚОСЫМША

Көлік құралдарының рұқсат етілетін массалары

Көлік құралының немесе көлік құралдарының біріктірілген типі, осьтердің саны мен орналасуы
 

Көлік құралының рұқсат етілетін массасы (тонна)
 
 
 

Жеке-дара автомобильдер
екі осьті
үш осьті
төрт осьті
бес және одан да көп осьті
Жеке-дара автобустар
екі осьті
үш осьті
төрт осьті
Буынды автобустар
үш осьті
төрт осьті
бес және одан да көп осьті
Автопойыздар
үш осьті
төрт осьті
бес осьті
алты және одан да көп осьті

18
25
32
38

18
25
32

28
36
40

28
36
40
44

  Еуразиялық экономикалық
  одаққа мүше мемлекеттердің
еуразиялық көлік дәліздеріне
кіретін автомобиль жолдарымен
жүрген кезде көлік
құралдарының рұқсат етілетін массалары, осьтік жүктемесі және габариттері туралы
келісімге
3-ҚОСЫМША

Оське немесе осьтер тобына келетін рұқсат етілетін массалар

Көлік құралы осьтерінің орналасуы*

Таяу орналасқан осьтердің арасындағы қашықтық (метр)

Дөңгелекті көлік құралының осіне рұқсат етілетін жүктеме (тонна)**

Жеке-дара ось
Таяу орналасқан қосарланған осьтер тобы

2,5-ден артық

10,5 (11,5)

1 -ге дейін (қоса алғанда)

11,5 (12,5)

1-ден артық 1,3-ке дейін (қоса алғанда)

14 (16)

1,3-тен артық 1,8-ге дейін (қоса алғанда)

17 (18)

1,8-ден артық 2,5-ке дейін (қоса алғанда)

18 (20)

Таяу орналасқан үш қатар осьтер тобы

1-ге дейін (қоса алғанда)

17 (18)

1-ден артық 1,3-ке дейін (қоса алғанда)

20 (21)

1,3-тен артық 1,8-ге дейін (қоса алғанда)

23,5 (24)

1,8-ден артық 2,5-ке дейін (қоса алғанда)

25 (26)

Осьтер саны 3-тен асатын таяу орналасқан осьтер тобы (бір осьте 2-ден аспайтын бір қатарлы немесе екі қатарлы дөңгелек)

1-ге дейін (қоса алғанда)

5,5 (6)

1-ден артық 1,3-ке дейін (қоса алғанда)

6,5 (7)

 
1,3-тен артық 1,8-ге дейін (қоса алғанда)

7,5 (8)

1,8-ден артық 2,5-ке дейін (қоса алғанда)

8,5 (9)

Осьтер саны 2 және одан да көп таяу орналасқан осьтер тобы (бір оське 4 (қоса алғанда) және одан да көп бір қатарлы немесе екі қатарлы дөңгелек)
 

1-ге дейін (қоса алғанда)

11

1-ден артық 1,3-ке дейін (қоса алғанда)

12

1,3-тен артық 1,8-ге дейін (қоса алғанда)

14

Көлік құралы осьтерінің орналасуы*

Таяу орналасқан осьтердің арасындағы қашықтық (метр)

Дөңгелекті көлік құралының осіне рұқсат етілетін жүктеме (тонна)**

1,8-ден артық 2,5-ке дейін (қоса алғанда)

16

     
*Жеке-дара ось - көлік құралының ең жақын басқа осінен 2,5 метрден астам қашықтықта орналасқан осі.

      Таяу орналасқан осьтер тобы - конструкциялық жағынан арбаға біріктірілген және (немесе) біріктірілмеген, ең жақын осьтер арасындағы қашықтық 2,5 метрге дейінгі (қоса алғанда) топтастырылған осьтер.

      **Таяу орналасқан қосарланған және үш қатар осьтер топтары үшін - осьтердің бір тобына келетін рұқсат етілетін масса.

      Ескертпе: 1. Бір қатарлы дөңгелегі бар осьтерге арналған мәндер жақшасыз берілген (көлік құралының бір шиналы дөңгелегі), жақшаның ішінде екі қатарлы дөңгелегі бар (көлік құралының екі шиналы дөңгелегі) осьтерге арналған мәндер жазылған.

      2. Құрамында бір қатарлы және екі қатарлы дөңгелекті осьтері бар жақын орналасқан осьтер тобын құрамында бір қатарлы дөңгелекті осі бар жақын орналасқан осьтер тобы ретінде қарастыру керек.

      3. Жақын орналасқан қосарланған және үш қатар орналасқан осьтер топтары үшін бір оське түсетін рұқсат етілетін жүктеме, осы ескертпенің 4-тармағында көрсетілген жағдайларды қоспағанда, осьтер тобына түсетін жүктемені топтағы осьтердің тиісті санына бөлу арқылы айқындалады.

      4. Егер осьтер тобына түсетін жүктеме осьтердің тиісті тобына түсетін рұқсат етілетін жүктемеден аспайтын болса және осьтер тобындағы әрбір оське түсетін жүктеме бір қатарлы немесе екі қатарлы дөңгелектері бар тиісті жеке-дара оське түсетін жүктемеден аспайтын болса, қосарланған және үш қатар жақын орналасқан осьтер тобы үшін жүктемені осьтер бойынша біркелкі бөлмеуге жол беріледі.

      5. Осьтер тобында осьаралық қашықтықтың мәндері әртүрлі болған кезде осьтер арасындағы әрбір қашықтыққа арифметикалық орташалау әдісімен алынған мән беріледі (топтағы барлық осьаралық қашықтықтың қосындысы топтағы осьаралық қашықтықтың санына бөлінеді).

О внесении изменений в Указ Президента Республики Казахстан от 8 февраля 2023 года № 125 "О подписании Соглашения о допустимых массах, осевых нагрузках и габаритах транспортных средств при движении по автомобильным дорогам государств - членов Евразийского экономического союза, включенным в евразийские транспортные коридоры"

Указ Президента Республики Казахстан от 30 апреля 2024 года № 531.

  Подлежит опубликованию в
Собрании актов Президента и
Правительства Республики
Казахстан

      ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Внести в Указ Президента Республики Казахстан от 8 февраля 2023 года № 125 "О подписании Соглашения о допустимых массах, осевых нагрузках и габаритах транспортных средств при движении по автомобильным дорогам государств - членов Евразийского экономического союза, включенным в евразийские транспортные коридоры" следующие изменения:

      пункт 2 изложить в следующей редакции:

      "2. Заместителю Премьер-Министра Республики Казахстан Жумангарину Серику Макашевичу подписать от имени Республики Казахстан Соглашение, разрешив вносить изменения и дополнения, не имеющие принципиального характера.";

      проект Соглашения, одобренный вышеназванным Указом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему Указу.

      2. Настоящий Указ вводится в действие со дня его подписания.

      Президент
Республики Казахстан
К. Токаев

  ПРИЛОЖЕНИЕ
к Указу Президента Республики
Казахстан от 30 апреля 2024
года № 531
  ОДОБРЕН
Указом Президента Республики
Казахстан от 8 февраля 2023
года № 125
  Проект

СОГЛАШЕНИЕ
о допустимых массах, осевых нагрузках и габаритах транспортных средств при движении по автомобильным дорогам государств - членов Евразийского экономического союза, включенным в евразийские транспортные коридоры

      Государства-члены Евразийского экономического союза, далее именуемые государствами-членами,

      основываясь на Договоре о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года,

      стремясь к эффективному использованию транзитного потенциала Евразийского экономического союза (далее - Союз), повышению эффективности международных автомобильных перевозок по евразийским транспортным коридорам,

      сознавая важность обеспечения сохранности инфраструктуры автомобильных дорог государств-членов и безопасности дорожного движения,

      согласились о нижеследующем:

Статья 1

      1. Для целей настоящего Соглашения используются понятия, которые означают следующее:

      "автобус" - транспортное средство, предназначенное для перевозки пассажиров и багажа, имеющее более 8 мест для сидения, не считая места водителя;

      "автопоезд" - комбинированное транспортное средство, состоящее из грузового автомобиля и прицепа (прицепной автопоезд), тягача и полуприцепа (седельный автопоезд);

      "грузовой автомобиль" - транспортное средство, снабженное собственным двигателем и предназначенное для перевозки грузов по автомобильным дорогам;

      "допустимая высота транспортного средства" - высота транспортного средства с грузом или без груза, не превышающая значений, указанных в приложении № 1;

      "допустимая длина транспортного средства" - длина транспортного средства с грузом или без груза, не превышающая значений, указанных в приложении № 1;

      "допустимая ширина транспортного средства" - ширина транспортного средства с грузом или без груза, не превышающая значений, указанных в приложении № 1;

      "допустимая масса транспортного средства" - масса транспортного средства с грузом или без груза, не превышающая значений, указанных в приложении № 2;

      "допустимая масса, приходящаяся на ось или группу осей" - масса с грузом или без груза, передающаяся через ось или группу осей транспортного средства на поверхность автомобильной дороги, величина которой не превышает значений, указанных в приложении № 3;

      "евразийский транспортный коридор" - совокупность маршрутов, интегрированных в том числе в сеть международных транспортных коридоров, проходящих по территориям государств-членов и обеспечивающих перевозки пассажиров и грузов в международном сообщении на направлениях их наибольшей концентрации, а также совокупность технологических и организационно-правовых условий осуществления этих перевозок;

      "компетентный орган государства-члена" - орган исполнительной власти государства-члена, к полномочиям которого отнесены вопросы, связанные с реализацией настоящего Соглашения;

      "неделимый груз" - груз, который не может быть разделен на части без потери потребительских свойств или без риска его повреждения. При перевозке крупногабаритным транспортным средством неделимым считается груз, являющийся неделимым по габариту (габаритам), превышающему (превышающим) допустимые габариты транспортного средства при погрузке на него такого груза;

      "полуприцеп" - специально оборудованное для перевозки грузов транспортное средство, предназначенное для соединения с тягачом таким образом, чтобы часть этого транспортного средства располагалась непосредственно на тягаче и передавала ему долю своего веса;

      "прицеп" - транспортное средство, предназначенное для перевозки грузов путем буксировки тягачом или грузовым автомобилем;

      "сочлененный автобус" - автобус, состоящий из двух или более жестких секций, шарнирно соединенных друг с другом и имеющих пассажирский салон в каждой секции, позволяющий пассажирам свободно перемещаться из одного салона в другой;

      "специальное разрешение" - разовое или многократное разрешение, выданное в установленном порядке уполномоченным органом государства- члена, на проезд по евразийским транспортным коридорам транспортного средства, весовые и (или) габаритные параметры которого с грузом или без груза превышают установленные в соответствии с настоящим Соглашением допустимые значения;

      "тягач" - транспортное средство, снабженное собственным двигателем и предназначенное исключительно или преимущественно для буксировки прицепа или полуприцепа;

      "тяжеловесное и (или) крупногабаритное транспортное средство" - транспортное средство, максимальные весовые и (или) габаритные параметры которого с грузом или без груза превышают значения, указанные в приложениях № 1 - 3 к настоящему Соглашению;

      "уполномоченный орган государства-члена" - орган государственной власти государства-члена, осуществляющий выдачу специального разрешения.

      2. Иные понятия, используемые в настоящем Соглашении, применяются в значениях, определенных Договором о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года и международными договорами в рамках Союза.

Статья 2

      Настоящее Соглашение устанавливает допустимые массы, осевые нагрузки и габариты транспортных средств при движении по автомобильным дорогам государств-членов, включенным в евразийские транспортные коридоры (далее - автомобильные дороги). Перечень евразийских транспортных коридоров утверждается Евразийской экономической комиссией.

Статья 3

      1. Определяемые настоящим Соглашением допустимые массы, осевые нагрузки и габариты транспортных средств соблюдаются как минимальные требования к размерам и массам транспортных средств исходя из технической возможности их пропуска по автомобильным дорогам.

      Установленные настоящим Соглашением допустимые массы, осевые нагрузки и габариты транспортных средств не относятся к производству транспортных средств.

      2. Законодательством государств-членов могут быть установлены иные значения допустимой массы, осевой нагрузки и габаритов транспортных средств при движении по автомобильным дорогам соответствующего государства-члена, которые не могут быть ниже установленных настоящим Соглашением значений.

      3. В соответствии с законодательством государств-членов на автомобильных дорогах на недискриминационной основе может быть временно ограничено или прекращено движение транспортных средств. В случае принятия решений о временном ограничении или прекращении движения транспортных средств по таким автомобильным дорогам их владельцы принимают меры по организации дорожного движения, в том числе посредством устройства объезда, а также информируют пользователей автомобильных дорог о сроках временного ограничения или прекращения движения транспортных средств и о возможности воспользоваться объездом.

      На автомобильных дорогах не допускается снижение значений допустимых масс транспортного средства и массы, приходящейся на ось или группу осей транспортных средств, указанных в приложениях № 2 и 3 к настоящему Соглашению, на период снижения несущей способности конструктивных элементов автомобильной дороги, вызванного неблагоприятными природно-климатическими условиями.

Статья 4

      1. При осуществлении перевозок по автомобильным дорогам государства-члены должны стремиться к тому, чтобы габариты, массы транспортных средств и массы, приходящиеся на ось или группу осей транспортных средств, не превышали значений, установленных настоящим Соглашением и законодательством государств-членов.

      2. Наличие специального разрешения для движения транспортного средства по автомобильным дорогам требуется при превышении им допустимых масс, осевых нагрузок и габаритных значений, указанных в приложениях № 1 - 3 к настоящему Соглашению, а в случае установления законодательством государств-членов иных значений в соответствии с пунктом 2 статьи 3 настоящего Соглашения - при превышении данных значений.

      3. Законодательством государств-членов могут быть установлены ограничения на выдачу специальных разрешений на движение тяжеловесных и (или) крупногабаритных транспортных средств, указанных в пункте 2 настоящей статьи, с грузом, который не является неделимым.

Статья 5

      Государства-члены примут меры для того, чтобы автомобильные дороги, участки автомобильных дорог в полной мере отвечали требованиям для движения по ним транспортных средств с допустимыми значениями массы, осевой нагрузки и габаритов, установленными настоящим Соглашением.

Статья 6

      Споры, связанные с толкованием и (или) применением настоящего Соглашения, разрешаются в порядке, определенном Договором о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года.

Статья 7

      1. Государства-члены определяют уполномоченные и компетентные органы, ответственные за реализацию настоящего Соглашения.

      2. Государства-члены информируют Евразийскую экономическую комиссию об уполномоченных и компетентных органах, ответственных за реализацию настоящего Соглашения, одновременно с уведомлением о выполнении внутригосударственных процедур, необходимых для вступления настоящего Соглашения в силу. В случае изменения наименования уполномоченного или компетентного органа соответствующее государство-член информирует об этом Евразийскую экономическую комиссию.

Статья 8

      Представители компетентных и (или) уполномоченных органов государств-членов могут проводить рабочие встречи по вопросам реализации настоящего Соглашения.

Статья 9

      1. Настоящее Соглашение вступает в силу по истечении 30 календарных дней с даты получения депозитарием по дипломатическим каналам последнего письменного уведомления о выполнении государствами-членами внутригосударственных процедур, необходимых для вступления настоящего Соглашения в силу.

      2. По взаимному согласию государств-членов в настоящее Соглашение могут быть внесены изменения, которые оформляются отдельными протоколами и являются неотъемлемой частью настоящего Соглашения.

      3. Настоящее Соглашение является международным договором, заключенным в рамках Союза, и входит в право Союза.

      Совершено в городе ______________ "____" _____________ 20__ года в одном подлинном экземпляре на русском языке.

      Подлинный экземпляр настоящего Соглашения хранится в Евразийской экономической комиссии, которая, являясь депозитарием настоящего Соглашения, направит каждому государству-члену его заверенную копию.


За Республику Армения

За Республику Беларусь

За Республику Казахстан

За Кыргызскую Республику

За Российскую Федерацию

 
  ПРИЛОЖЕНИЕ 1 к
Соглашению о допустимых
массах, осевых нагрузках и
габаритах транспортных средств
при движении по
автомобильным дорогам
государств - членов
Евразийского экономического
союза, включенным в
евразийские транспортные
коридоры

Допустимые габариты транспортных средств

      (метров)

Тип транспортного средства или комбинации транспортных средств

Допустимая длина транспортного средства

Одиночные транспортные средства

12

Прицепы

12

Автопоезда

20

Автобусы двухосные

13,5

Автобусы с числом осей более 2

15

Автобусы сочлененные

18,75

Длина выступающего за заднюю точку габарита транспортного средства груза не должна превышать

2

Тип транспортного средства или комбинации транспортных средств

Допустимая ширина транспортного средства

Все транспортные средства

2,55

Изотермические кузова транспортных средств

2,6

Тип транспортного средства или комбинации транспортных средств

Допустимая высота транспортного средства

Все транспортные средства

4


      _________________

      Примечания:

      1. Предельно допустимые габариты транспортных средств включают в себя размеры съемных кузовов и тары для грузов, в том числе контейнеров, и не включают размеры навесного оборудования транспортных средств, используемых при строительстве, реконструкции, капитальном ремонте, ремонте и содержании автомобильных дорог.

      2. При измерении длины не учитываются следующие устройства, смонтированные на транспортном средстве:

      устройства очистки и омывания ветрового стекла;

      таблички переднего и заднего регистрационных знаков и конструктивные элементы для установки государственных регистрационных знаков;

      таможенная пломбировка и элементы ее защиты;

      устройства крепления тента и элементы их защиты;

      устройства освещения и световой сигнализации;

      наружные зеркала и другие устройства непрямой обзорности;

      вспомогательные средства наблюдения;

      устройства забора воздуха во впускную систему двигателя внутреннего сгорания;

      стопорные устройства для демонтируемых кузовов;

      подножки и поручни;

      эластичные буферные устройства или аналогичное оборудование;

      подъемные платформы, рампы и аналогичное оборудование в положении для движения, не увеличивающие габаритные размеры более чем на 300 мм при условии, что грузоподъемность транспортного средства не увеличена;

      сцепные и буксирные устройства транспортных средств;

      трубы выпускной системы;

      съемные спойлеры;

      токоприемники транспортных средств с электропитанием от контактной сети;

      наружные солнцезащитные козырьки.

      3. При измерении ширины не учитываются следующие устройства, смонтированные на транспортном средстве:

      таможенная пломбировка и элементы ее защиты;

      устройства крепления тента и элементы их защиты;

      устройства контроля давления в шинах;

      выступающие гибкие части системы защиты от разбрызгивания из-под колес;

      входные рампы в положении для движения, подъемные платформы и аналогичное оборудование в положении для движения транспортных средств категории М3 при условии, что эти устройства не выступают более чем на 10 мм за боковую поверхность транспортного средства и угловые кромки рамп, направленные вперед и назад, имеют радиусы закруглений не менее 5 мм;

      радиусы закруглений остальных кромок должны при этом быть не менее 2,5 мм;

      наружные зеркала и другие устройства непрямой обзорности;

      вспомогательные средства наблюдения;

      убирающиеся подножки;

      устройства освещения и световой сигнализации;

      деформирующаяся часть боковых стенок шин непосредственно над точкой соприкосновения с поверхностью.

      4. При измерении высоты не учитываются следующие устройства, смонтированные на транспортном средстве:

      антенны;

      пантографы или токоприемники в поднятом положении.

 
  ПРИЛОЖЕНИЕ 2 к
Соглашению о допустимых
массах, осевых нагрузках и
габаритах транспортных средств
при движении по
автомобильным дорогам
государств - членов Евразийского экономического союза, включенным в евразийские транспортные коридоры

Допустимые массы транспортных средств

Тип транспортного средства или комбинации транспортных средств, количество и расположение осей

Допустимая масса транспортного средства (тонн)

Одиночные автомобили


двухосные

18

трехосные

25

четырехосные

32

пятиосные и более

38

Одиночные автобусы


двухосные

18

трехосные

25

четырехосные

32

Сочлененные автобусы


трехосные

28

четырехосные

36

пятиосные и более

40

Автопоезда


трехосные

28

четырехосные

36

пятиосные

40

шестиосные и более

44


  ПРИЛОЖЕНИЕ 3 к
Соглашению о допустимых
массах, осевых нагрузках и
габаритах транспортных средств
при движении по
автомобильным дорогам государств - членов Евразийского экономического союза, включенным в евразийские транспортные коридоры

Допустимые массы, приходящиеся на ось или группу осей

Расположение осей транспортного средства*

Расстояние между сближенными осями (метров)

Допустимая нагрузка на ось** колесного транспортного средства (тонн)

Одиночная ось

свыше 2,5

10,5(11,5)

Группа сближенных сдвоенных осей

до 1 (включительно)

11,5(12,5)


свыше 1 до 1,3 (включительно)

14(16)


свыше 1,3 до 1,8 (включительно)

17(18)


свыше 1,8 до 2,5 (включительно)

18 (20)

Группа сближенных строенных осей

до 1 (включительно)

17(18)


свыше 1 до 1,3 (включительно)

20 (21)


свыше 1,3 до 1,8 (включительно)

23,5 (24)


свыше 1,8 до 2,5 (включительно)

25 (26)

Группа сближенных осей с количеством осей более 3 (не более 2 односкатных или двускатных колеса на оси)

до 1 (включительно)

5,5 (6)


свыше 1 до 1,3 (включительно)

6,5 (7)


свыше 1,3 до 1,8 (включительно)

7,5 (8)


свыше 1,8 до 2,5 (включительно)

8,5 (9)

Группа сближенных осей с количеством осей 2 и более (по 4 (включительно) и более односкатных или двускатных колеса на оси)

до 1 (включительно)

11


свыше 1 до 1,3 (включительно)

12


свыше 1,3 до 1,8 (включительно)

14

Расположение осей транспортного средства*

Расстояние между сближенными осями (метров)

Допустимая нагрузка на ось** колесного транспортного средства(тонн)


свыше 1,8 до 2,5 (включительно)

16

      _________________

      * Одиночная ось - ось транспортного средства, расположенная на расстоянии более 2,5 метра от его другой ближайшей оси.

      Группа сближенных осей - сгруппированные оси, конструктивно объединенные и (или) не объединенные в тележку, с расстоянием между ближайшими осями до 2,5 метра (включительно).

      **Для групп сближенных сдвоенных и строенных осей - допустимая масса, приходящаяся на группу осей.

      Примечания: 1. Без скобок приведены значения для осей с односкатными колесами (колесо транспортного средства, имеющее одну шину), в скобках - для осей с двускатными колесами (колесо транспортного средства, имеющее две шины).

      2. Группы сближенных осей, имеющие в своем составе оси с односкатными и двускатными колесами, следует рассматривать как группы сближенных осей, имеющие в своем составе оси с односкатными колесами.

      3. Для групп сближенных сдвоенных и строенных осей допустимая нагрузка на ось определяется путем деления допустимой нагрузки на группу осей на соответствующее количество осей в группе, за исключением случаев, указанных в пункте 4 настоящих примечаний.

      4. Допускается неравномерное распределение нагрузки по осям для групп сближенных сдвоенных и строенных осей, если нагрузка на группу осей не превышает допустимую нагрузку на соответствующую группу осей и нагрузка на каждую ось в группе осей не превышает допустимую нагрузку на соответствующую одиночную ось с односкатными или двускатными колесами.

      5. При наличии в группах осей различных значений межосевых расстояний каждому расстоянию между осями присваивается значение, полученное методом арифметического усреднения (суммы всех межосевых расстояний в группе делятся на количество межосевых расстояний в группе).