Мемлекеттiк өкiмет пен басқару органдарының құрылымын жетiлдiру және оларды ұстауға жұмсалатын шығынды қысқарту туралы

Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығы 1994 жылғы 15 шiлде N 1795. Күші жойылды - ҚР Президентінің 2006.01.09. N 1696 жарлығымен.

      Соңғы уақытта барлық деңгейдегi мемлекеттiк өкiмет пен басқару органдарында, оның iшiнде құқық қорғау, сот органдары мен прокуратура органдарына өз функцияларын аппарат қызметкерлерiнiң санын ұлғайту есебiнен орындаудың тұрақты үрдiсi қалыптасқан. Мұндай жағдай басқарымдылықтың және далиып кеткен аппаратқа қойылатын талаптың, сондай-ақ iстiң жай-күйiне атқарушылардың жауапкершiлiгiнiң төмендеуiне әкеп соқтырады. 
      Мемлекеттiк аппарат жұмысын ретке келтiру және оны ұстауға жұмсалатын бюджет қаржысын үнемдеу мақсатында қаулы етемiн: 
      1. Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң жанындағы таратылатын Мемлекеттiк қаржы бақылау комитетi негiзiнде Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк қаржы бақылау комитетi; 
      Қазақстан Республикасының таратылатын Монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетi мен Қазақстан Республикасының Экономика министрлiгi жанындағы Баға комитетi негiзiнде Қазақстан Республикасының Баға және монополияға қарсы саясат жөнiндегi мемлекеттiк комитетi құрылсын. 
      2. Қазақстан Республикасының Су ресурстары жөнiндегi мемлекеттiк комитетi Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi жанындағы Су ресурстары жөнiндегi комитет болып; 
      Қазақстан Республикасының Өнеркәсiпте жұмысты қауiпсiз жүргiзудi қадағалау және кен қадағалау жөнiндегi мемлекеттiк комитетi Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi жанындағы Өнеркәсiпте жұмысты қауiпсiз жүргiзудi қадағалау және кен қадағалау комитетi болып қайта құрылсын. 
      3. Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi: 
      Қазақстан Республикасының Конституциялық Соты, Жоғарғы Соты, Жоғарғы Төрелiк Соты, Бас прокуратурасы және Ұлттық Банкi қызметкерлерiнiң лауазымдық жалақысының схемасы мен еңбегiне ақы төлеудiң басқа да шарттарын 2 ай мерзiмде әзiрлеп, Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң қарауына ұсынсын; 
      1994 жылғы 1 қыркүйектен бастап республикалық басқару органдары қызметкерлерiнiң саны кемiнде 25 процент, ал жергiлiктi басқару органдары қызметкерлерiнiң саны - 15 процент қысқартылуын қамтамасыз етсiн; 
      1994 жылғы 1 қазанға дейiнгi мерзiмде республикалық органдардың аппаратын кемiнде 25 процент, ал жергiлiктi органдардың аппаратын - 15 процент қысқартып прокуратура органдары, құқық қорғау және сот органдары орталық аппаратының құрылымын әзiрлесiн және Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң бекiтуiне табыс етсiн; 
      1994 жылғы 1 қазанға дейiн республиканың мемлекеттiк басқару органдарының жаңа құрылымын әзiрлеп, Қазақстан Республикасы Президентiнiң бекiтуiне ұсынсын; 
      облыс, Алматы және Ленинск қалаларының әкiмдерiмен бiрлесiп тиiстi әкiмдердiң дербес басқармалары мен бөлiмдерiнiң тiзбесiн әзiрлеп, бекiтсiн; 
      2 ай мерзiмде мәслихат - жиналыстар, әкiмдер және олардың дербес бөлiмдерi мен басқармалары аппаратының басшы қызметкерлерiнiң, мамандары мен қызметшiлерiнiң нормативтi санын әзiрлеп, бекiтсiн.
      4. Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi мен Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкi мемлекеттiк өкiмет пен басқару органдарын ұстауға бөлiнетiн мемлекет қаржысының жұмсалуына бақылау жасауды қамтамасыз етсiн. 

      Қазақстан Республикасының
      Президентi

 

О совеpшенствовании стpуктуpы оpганов госудаpственной власти и упpавления и сокpащения pасходов на их содеpжание

Указ Пpезидента Республики Казахстан от 15 июля 1994 года N 1795. Утратил силу - Указом Президента РК от 9 января 2006 года N 1696 (U061696) (вводится в действие со дня подписания)

      В последнее время на всех уровнях органов государственной власти и управления, включая правоохранительные, судебные органы и органы прокуратуры сформировалась устойчивая тенденция выполнения своих функций за счет расширения численности аппарата. Такое положение приводит к снижению управляемости и требовательности к разросшемуся аппарату, а также ответственности исполнителей за состояние дела. 
      В целях упорядочения работы государственного аппарата и экономии бюджетных средств на его содержание постановляю: 
      1. Образовать: 
      Государственный комитет финансового контроля Республики Казахстан на базе упраздняемого Комитета государственного финансового контроля при Кабинете Министров Республики Казахстан; 
      Государственный комитет Республики Казахстан по ценовой и антимонопольной политике на базе упраздняемых Государственного комитета Республики Казахстан по антимонопольной политике и Комитета цен при Министерстве экономики Республики Казахстан. 
      2. Преобразовать: 
      Государственный комитет Республики Казахстан по водным ресурсам в Комитет по водным ресурсам при Кабинете Министров Республики Казахстан; 
      Государственный комитет Республики Казахстан по надзору за безопасным ведением работ в промышленности и горному надзору в Комитет по надзору за безопасным ведением работ в промышленности и горному надзору при Кабинете Министров Республики Казахстан. 
      3. Кабинету Министров Республики Казахстан: 
      в 2-месячный срок разработать и представить на рассмотрение Верховного Совета Республики Казахстан схему должностных окладов и другие условия оплаты труда работников Конституционного Суда, Верховного Суда, Высшего Арбитражного Суда, Генеральной Прокуратуры и Национального банка Республики Казахстан; 
      с 1 сентября 1994 г. обеспечить сокращение численности работников республиканских органов управления не менее чем на 25 процентов, а местных органов управления - 15 процентов; 
      в срок до 1 октября 1994 г. разработать и представить на утверждение Верховного Совета Республики Казахстан структуру центральных аппаратов органов прокуратуры, правоохранительных и судебных органов, обеспечив сокращение аппаратов республиканских органов не менее чем на 25 процентов, а местных органов - 15 процентов; 
      до 1 октября 1994 г. разработать и представить на утверждение Президента Республики Казахстан новую структуру органов государственного управления республики; 
      совместно с главами областных, Алматинской и Ленинской городских администраций разработать и утвердить перечень самостоятельных управлений и отделов соответствующих глав администраций; 
      в 2-месячный срок разработать и утвердить нормативы численности 

 

руководящих работников, специалистов и служащих аппаратов

маслихатов-собраний, глав администраций и их самостоятельных отделов

и управлений.

     4. Кабинету Министров Республики Казахстан и Национальному банку

Республики Казахстан обеспечить контроль за расходованием

государственных средств, выделяемых на содержание органов 

государственной власти и управления.

 

       Президент

 Республики Казахстан