Қазақстан Республикасы Президентiнiң республика мемлекеттiк органдарымен өзара iс-қимылы туралы

Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығы 1994 жылғы 12 қыркүйек N 1862. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1996.01.23. N 2791 жарлығымен.

      Қазақстан Республикасы Президентiнiң Конституциялық өкiлеттiгiн жүзеге асыруды қамтамасыз ету және мемлекет басшысының мемлекеттiк органдармен өзара iс-қимылы тетiгiн жетiлдiру мақсатында қаулы етемiн:
      1. Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi реформаларды тереңдету және экономикалық дағдарыстан шығу жөнiндегi Үкiметтiң Iс-қимыл бағдарламасын жүзеге асыру кезеңiнде елiмiздiң экономикасын ағымдағы басқаруды, шаруашылық қатынастарды реттеудi және шұғыл мәселелердi шешудi дербес қамтамасыз етiп, қабылданған шешiмдер мен шаралардың сапасы және тиiмдiлiгi үшiн толық жауап бередi деп белгiленсiн.
      Қазақстан Республикасы Президентiнiң басшылығымен және тiкелей қатысуымен Үкiмет тек қана нарықтық өзгерiстердi жүзеге асыру және елiмiздiң әлеуметтiк-экономикалық дамуының аса маңызды мәселелерiн шешедi.
      2. Мемлекет басшысы және республика азаматтарының құқығы мен бостандығының, Конституциясының және заңдарының сақталуының кепiлi ретiнде Қазақстан Республикасының Президентiн:
      Премьер-министр - Үкiметтiң жұмысы туралы;
      Ұлттық банк төрағасы - Ұлттық банктiң жұмысы туралы;
      Жоғарғы сот, Жоғары Төрелiк Сот төрағалары - елiмiзде азаматтардың құқығы мен бостандығын қорғау, Конституцияның үстемдiгiн, заңдылық пен әдiлеттiктi қамтамасыз ету жөнiндегi соттардың жұмысы туралы;
      Бас прокурор - Қазақстан Республикасының аумағында заңдардың орындалуына бақылау жасау жөнiндегi прокуратура органдарының жұмысы туралы ұдайы хабардар етуi практикаға енгiзiлсiн.
      3. Ұлттық банктiң, соттар мен прокуратура органдарының Министрлер Кабинетiмен өзара iс-қимылы, сондай-ақ Ұлттық банк, соттар мен прокуратура органдарының қызметiн қамтамасыз ету мәселелерiн шешу, егер бұл мәселелер республика заңдарымен реттелмеген жағдайда, Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерiмен жүзеге асырылады деп белгiленсiн.
      4. Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң мемлекеттiк басқару және экономиканы реттеу саласында дербестiгi ұлғаюына байланысты:
      министрлiктер, мемлекеттiк комитеттер мен ведомстволар, жергiлiктi әкiмдер қойған ағымдағы әлеуметтiк-экономикалық проблемаларды қарауға және шешуге Президенттiң қатысуы, егер Қазақстан Республикасы Президентiнiң өзгедей шешiмi болмаған жағдайда, оларды республика Министрлер Кабинетi алдын-ала қарағаннан кейiн ғана және оның ұсынуы бойынша жүзеге асырылады;
      министрлiктерден, мемлекеттiк комитеттер мен ведомстволардан, жергiлiктi әкiмдерден, кәсiпорындардан, мекемелерден және ұйымдардан Президенттiң атына келiп түсетiн мемлекеттiк басқарудың ағымдағы мәселелерi жөнiндегi немесе өндiрiстiк шаруашылық сипаттағы өтiнiштер мен ұсыныстары бар хаттарды және құжаттарды Президент Аппараты, әдетте, республика Президентiне баяндамастан, Министрлер Кабинетiне немесе тиесiлiгiне қарай өзге де мемлекеттiк органдарға жiберетiн;
      елiмiздiң iшкi және сыртқы саясатының, әлеуметтiк-экономикалық өмiрiнiң жекелеген мәселелерi жөнiндегi ақпаратты Қазақстан Республикасының Президентiне тiкелей орталық және жергiлiктi атқарушы өкiмет органдары табыс ете алатын болып көзделсiн.
      5. Мыналармен келiсуге жататын тәртiп белгiленсiн:
      Қазақстан Республикасының Президентiмен - Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдары Президенттiң өкiлеттiгiне жатқызған мәселелердi қозғайтын, Министрлер Кабинетiнiң Заң шығару бастамашылығы жоспары мен Заң жобалары жұмысының жоспары, сондай-ақ Министрлер Кабинетiнiң, Жоғарғы Соттың, Жоғары Төрелiк Соттың заң шығару бастамашылығы тәртiбiмен әзiрленген заң жобалары;
      Қазақстан Республикасы Президентiнiң Аппаратымен - Президенттiң актiлерiмен шығарылуы көзделген Министрлер Кабинетi қаулыларының жобалары, Президенттiң төрағалығымен өткiзiлген Үкiмет мәжiлiстерiнде қаралған шешiмдердiң жобалары, сондай-ақ Президенттiң актiлерiмен құрылған орталық мемлекеттiк басқару органдары туралы ережелердiң жобалары;
      Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетiмен Президент Жоғарғы Кеңеске енгiзетiн және Үкiметтiң құзырына жатқызылған мәселелердi қозғайтын заң жобалары;
      Қазақстан Республикасының Жоғарғы Сотымен, Жоғары Төрелiк Сотымен - Президент Жоғарғы Кеңеске енгiзетiн және Қазақстан Республикасының соттары мен судьяларының мәртебесi мен өкiлеттiгiн қозғайтын заң жобалары.
      Экономикалық және құқықтық реформалардың, халықты әлеуметтiк қорғаудың негiзгi мәселелерi жөнiндегi Қазақстан Республикасы Президентi актiлерiнiң жобасы Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетiнiң, ал қажет болған жағдайда Ұлттық банкiнiң, сот органдарының және Бас прокуратурасының мiндеттi түрде қатысуымен әзiрленедi.
      6. Осы Жарлықтың 5 тармағында көрсетiлген келiсу және ұсынылатын құжаттардың жобасы бойынша қорытынды әзiрлеу, егер басқаша мерзiмдер ескертiлмеген болса, оның келiп түскен күнiнен бастап екi апта мерзiмнен асырмай орындалады.
      7. Қазақстан Республикасының Президентiн елiмiздегi iстiң жай күйi туралы уақтылы әрi толық хабарлап отыруды қамтамасыз ету үшiн Президенттiң Аппаратына Министрлер Кабинетiнiң Iс Басқармасынан, министрлiктерден, мемлекеттiк комитеттерден, ведомстволардан және Ұлттық банктен, жергiлiктi әкiмдерден қажеттi ақпарат алу, сондай-ақ оларға орындалуға мiндеттi тапсырмалар жүктеу құқығы берiлсiн.
      8. Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетi мен оның Төралқасының мәжiлiстерiнде Президент Аппаратының Басшысы, оның орынбасарлары, мемлекеттiк кеңесшiлер, Президент Аппаратының құрылымдық бөлiмдерiнiң басшылары кеңесшi дауыспен қатысуы мүмкiн екенi көзделетiн болсын.
      9. Президент Аппаратының Басшысы Қазақстан Республикасы Президентi Аппаратының iс жүргiзу нормаларымен қатар Президент актiлерi дайындауды, келiсудi, қол қоюға ұсынуды, сондай-ақ олардың орындалуын бақылауды ұйымдастыруды көздейтiн жұмыс регламентiн бiр ай мерзiмде әзiрлесiн және бекiтуге табыс етсiн.
      10. Қазақстан Республикасының Министрлер Кабинетi осы

Жарлықтың қағидаларын ескере отырып Iс Басқармасының қызметiн 
ұйымдастыру және Министрлер Кабинетiнiң шешiмдерiн әзiрлеу
тәртiбiн анықтайтын Iс Басқармасының жұмыс регламентi мен басқа
да нормативтiк құжаттарды дайындап, бекiтсiн.
     11. Осы Жарлықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы
Президентi Аппаратының Басшысына жүктелсiн.
     12. Бұл Жарлық жарияланған күнiнен бастап күшiне  енедi.

     Қазақстан Республикасының  
             Президентi 
     
      
      


О взаимодействии Пpезидента Республики Казахстан с госудаpственными оpганами pеспублики

УКАЗ Пpезидента Республики Казахстан от 12 сентябpя 1994 г. N 1862. Утратил силу - Указом Пpезидента РК от 23 янваpя 1996 г. N 2791. ~U962791

      В целях обеспечения реализации конституционных полномочий Президента Республики Казахстан и совершенствования механизма взаимодействия главы государства с государственными органами республики постановляю:
      1. Установить, что Кабинет Министров Республики Казахстан на период реализации Программы действий Правительства по углублению реформ и выхода из экономического кризиса самостоятельно обеспечивает текущее управление экономикой страны, регулирование хозяйственных отношений и решение оперативных вопросов, несет полную ответственность за качество и эффективность принимаемых решений и мер.
      Под руководством и при непосредственном участии Президента Республики Казахстан Правительством решаются только важнейшие вопросы осуществления рыночных преобразований и социально-экономического развития страны.
      2. Ввести в практику систематическое информирование Президента Республики Казахстан как главы государства и гаранта соблюдения прав и свобод граждан, Конституции и законов Республики:
      Премьер-министром - о работе Правительства;
      Председателем Национального банка - о работе Национального банка;
      председателями Верховного Суда и Высшего Арбитражного Суда - о работе судов по защите прав и свобод граждан, обеспечению верховенства Конституции, законности и справедливости в стране;
      Генеральным прокурором - о работе органов прокуратуры по надзору за исполнением законов на территории Республики Казахстан.
      3. Установить, что решение вопросов взаимодействия Национального банка, судов и органов прокуратуры с Кабинетом Министров, а также обеспечения деятельности Национального банка, судов и органов прокуратуры осуществляется актами Президента Республики Казахстан в случаях, если эти вопросы не урегулированы законами республики.
      4. В связи с расширением самостоятельности Кабинета Министров Республики Казахстан в сфере государственного управления и регулирования экономики предусмотреть, что:
      участие Президента в рассмотрении и решении текущих социально-экономических проблем, которые ставятся министерствами, государственными комитетами и ведомствами, главами местных администраций, осуществляется только после предварительного рассмотрения их Кабинетом республики и по его представлению, если иное не будет решено Президентом Республики Казахстан;
      письма и документы, поступающие в адрес Президента от министерств, государственных комитетов и ведомств, глав местных администраций, предприятий, учреждений и организаций по текущим вопросам государственного управления или содержащие просьбы и предложения производственно-хозяйственного характера, направляются Аппаратом Президента, как правило, без доклада Президенту республики для рассмотрения в Кабинет Министров и иные государственные органы по принадлежности;
      по отдельным вопросам внутренней и внешней политики, социально-экономической жизни страны информацию Президенту Республики Казахстан могут представлять непосредственно центральные и местные органы исполнительной власти.
      5. Установить порядок, в соответствии с которым подлежат согласованию:
      с Президентом Республики Казахстан - План законодательных инициатив и План законопроектных работ Кабинета Министров, а также законопроекты, подготовленные в порядке законодательной инициативы Кабинетом Министров, Верховным Судом, Высшим Арбитражным Судом и затрагивающие вопросы, отнесенные Конституцией и законами Республики Казахстан к полномочиям Президента;
      с Аппаратом Президента Республики Казахстан - проекты постановлений Кабинета Министров, издание которых предусмтрено актами Президента, проекты решений, рассмотренные на заседании Правительства под председательством Президента, а также проекты положений о центральных органах государственного управления, учрежденных актами Президента;
      с Кабинетом Министров Республики Казахстан - законопроеты, вносимые Президентом в Верховный Совет и затрагивающие вопросы, отнесенные к компетенции Правительства;
      с Верховным Судом и Высшим Арбитражным Судом Республики Казахстан - законопроекты, вносимые Президентом в Верховный Совет и затрагивающие статус и полномочия судов и судей Республики Казахстан.
      Проекты актов Президента Республики Казахстан по основным вопросам экономической и правовой реформ, социальной защиты населения готовятся при обязательном участии Кабинета Министров, а при необходимости - Национального банка, судебных органов и Генеральной прокуратуры Республики Казахстан.
      6. Указанные в пункте 5 настоящего Указа согласования и подготовка заключений по представляемым проектам документов осуществляются не более чем в двухнедельный срок со дня их поступления, если не оговорены иные сроки.
      7. В целях обеспечения своевременного и полного информирования Президента Республики Казахстан о положении дел в стране наделить Аппарат Президента правом получать от Управления Делами Кабинета Министров, министерств, государственных комитетов, ведомств и Национального банка, глав местных администраций необходимую информацию, а также давать им обязательные к исполнению поручения.
      8. Предусмотреть, что на заседаниях Кабинета Министров Республики Казахстан и его Президиума с правом совещательного голоса могут присутствовать Руководитель Аппарата Президента, его заместители, государственные советники, руководители структурных подразделений Аппарата Президента.
      9. Руководителю Аппарата Президента в месячный срок подготовить и представить на утверждение Президента Регламент работы Аппарата Президента Республики Казахстан, предусматривающий наряду с нормами делопроизводства порядок подготовки, согласования, представления на подпись актов Президента, а также организации контроля за их исполнением.
      10. Кабинету Министров Республики Казахстан с учетом положений настоящего Указа разработать и утвердить Регламент работы Управления Делами, иные нормативные документы, определяющие организацию деятельности Управления Делами и порядок подготовки решений Кабинета Министров.
      11. Контроль за исполнением настоящего Указа возложить на Руководителя Аппарата Президента Республики Казахстан.
      12. Настоящий Указ вступает в силу со дня опубликования.
     Президент Республики Казахстан