Алматы қаласындағы қайталама металл нарығын реттеу және олардың заңсыз айналыммен күрес жөніндегі шаралар туралы

Алматы қалалық Мәслихатының шешімі IІ сайланған VІ сессиясының 2000 жылғы 27 қыркүйектегі. Алматы қалалық Әділет басқармасында 2000 жылғы 20 қазанда N 205 тіркелді. Мемлекеттік тіркеуге жатпайды - Алматы қаласы әділет департаментінің 2005 жылғы 20 қаңтардағы N 02-11/227 шешімімен ("Нормативтік-құқықтық актілер туралы" Заңының 38 бабына сәйкес) және онсыз қолданылады. Күші жойылды - ІІІ сайланған Алматы қаласы мәслихатының ХХІV сессиясының 2006 жылғы 26 шілдедегі N 264 шешімімен

       РҚАО Ескертпесі: N 02-11 және 227 2005 жылғы 20 қаңтардағы Алматы қалалық Әділет департаменті хатының негізінде шешім "Нормативтік-құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 38-бабымен көзделген нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеуге жатпайды және онсыз қолданылады.
      ІІ-сайланған Алматы қалалық Мәслихаты Алматы қаласы Әкімінің жанындағы шағын бизнес департаменті директорының орынбасары В.В. Ликтің Алматы қаласындағы қайталама металл нарығын реттеу және олардың заңсыз айналыммен күрес жөніндегі шаралар туралы баяндамасын тыңдап, талқылай келе, Алматы қаласындағы қайталама металл нарығының жағдайын белгілі бір деңгейде дамып отырғандығын атап өтеді.
      Сонымен қатар, Үкіметтің "Қайталама қара және түсті металдар нарығы туралы" 2000 жылғы 10 наурыздағы N 383 P000383_ Қаулысы толық көлемде орындалмағандығынан, қара және түсті металды қабылдайтын заңсыз нүктелер саны көбейді, көлеңкелі бизнес жанданды, кәсiпорындардағы, саяжайлардағы, тұрмыстағы, зираттардағы металдар мен бұйымдарды ұрлауға байланысты қылмыстар саны артты. II-сайланған Алматы қалалық Мәслихаты
 

                            ШЕШIМ ҚАБЫЛДАДЫ:
 

       1. Алматы қаласы Әкiмiнiң жанындағы шағын бизнес департаментi директорының орынбасары В.В. Ликтiң Алматы қаласындағы қайталама металл нарығын реттеу және олардың заңсыз айналыммен күрес жөнiндегi шаралар туралы баяндамасы назарға алынсын.
      2. "Алматы қаласындағы қайталама қара және түстi металл нарығын реттеу жөнiндегi бағдарлама" бекiтiлсiн, қоса берiлiп отыр.

     II-сайланған Алматы
     қалалық  Мәслихатының
     VI-сессиясының төрағасы

     II-сайланған Алматы
     қалалық Мәслихатының
     хатшысы 

                                               II-сайланған Алматы қалалық
Мәслихатының IV-сессиясының
            2000 жылғы 27 қыркүйектегi
              шешiмiне қосымша
 

Алматы қаласында қайталама қара және түсті
металдар нарығын реттеу жөніндегі
БАҒДАРЛАМА

                           Алматы қ., 2000 жыл

                                МАЗМҰНЫ
     I.  ЖАЛПЫ БӨЛIМ
     1.1.БАҒДАРЛАМАНЫҢ НЕГIЗГI СТРАТЕГИЯЛЫҚ МАҚСАТЫ
     1.2.БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТЫ
     1.3.БАҒДАРЛАМАНЫҢ МIНДЕТI
     II. ҚАЙТАЛАМА ТҮСТI МЕТАЛДАР НАРЫҒЫН РЕТТЕУ МӘСЕЛЕСIН ТАЛДАУ
     III.БАҒДАРЛАМАНЫҢ НЕГIЗГI ШАРАЛАРЫ
     IV. БАҒДАРЛАМАНЫ IСКЕ АСЫРУ МЕХАНИЗМI
      V. КҮТIЛЕТIН  НӘТИЖЕ

І. Жалпы бөлiм

      Осы Бағдарламаны Алматы қаласы Әкiмiнің аппараты Қайталама металлургияның республикалық салалық қауымдастығымен бiрлесе отырып, Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасының жергiлiктi өкiлдi және атқарушы органдары туралы" Z934100_ , "Алматы қаласының ерекше мәртебесi туралы" Z980258_ Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2000 жылғы 13 наурыздағы N№383 "Қайталама қара және түстi металл нарығы туралы" P000383_ Қаулысына сәйкес әзiрледi.
      Бағдарлама 2030 жылға дейiнгi Қазақстанның даму стратегиясының талаптарына сай келедi және оның басымдықтарын iске асыруға бағытталған:
      - қолда бар шикiзатты тиiмдi пайдалану, мәселесiнде "Өнеркәсiптiк саясат" стратегиясы;
      - "Экология және табиғи ресурстар" стратегиясы мәселесі - қалдықтарды ұқсату арқылы;
      - "Ресурс көздерi технологиясын енгiзу" және "Өндiрiстiк және тұрмыстық қалдықтарды ұқсату" мәселесiнде "Табиғи ресурстарды теңгермелi пайдалану үшiн негiз жасау" басымдығы.
 

       1.1. БАҒДАРЛАМАНЫҢ НЕГIЗГI СТРАТЕГИЯЛЫҚ МАҚСАТЫ
 

       Түстi және қара металдың қайталама ресурстарының бақылаудағы, өте тиiмдi және қауiпсiз пайдаланылуын, Алматы қаласының жалпы экономикалық көтерiлуiне, сондай-ақ "Таза ауа - Жанға дауа" Алматы қаласының экологиялық ахуалын сауықтыру кешендi бағдарламасына сәйкес аймақтың экологиялық ахуалын жақсартуға ықпал ететiн қайталама металлургия саласын дамыту мен нығайтуды қамтамасыз ету.
 

       1.2. БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТЫ
 

       * Алматы қаласындағы қайталама түстi және қара металдың көлеңкелi айналымының алдында қайталама түстi және қара металдың заңды және бақыланатын айналымының стратегиялық бәсекелестiк артықшылығын қамтамасыз ету.
      * Алматы қаласындағы түстi және қара металл сынықтарының қалдықтарын жинауды, сақтауды, ұқсатуды, арту мен пайдалануды анықтау кезiнде ұлт қауiпсiздiгi мен құқық тәртiбiн қамтамасыз ету;
      * жеке, заңды тұлғалар мен мемлекетке тиесiлi қайталама ресурсты тиiмдi пайдалануға ықпал ету;
      * қосымша жұмыс орнын құру;
      * Қазақстан Республикасының салық заңнамасына сәйкес салық салынатын халық табысын көбейтудi қамтамасыз ету;
      * қоршаған орта үшiн осы қызмет түрiнiң экологиялық, экономикалық қауiпсiздiгiн қамтамасыз ету;
      * сынықтардың көлемi мен су көздерiне, оның ұқсатылуы мен өткiзiлуiне бақылаудың қажеттi және жеткiлiктi деңгейiн қамтамасыз ету;

      1.3. БАҒДАРЛАМАНЫҢ МIНДЕТI    

      Бағдарлама мақсатын iске асыру үшiн мына мiндеттердi шешу қарастырылады:
      * әрбiр ауданда түстi және қара металды қабылдайтын даярлау нүктесiн ұйымдастыру;
      * металл сынығын ұқсату жөнiндегi бос қуаттылықты анықтау және өндiрiстi ұйымдастыру;
      * өз қызметi барысында сынықтарды алатын кәсiпорындарды анықтау мен есепке алу және оны ұқсату үшiн әкетудi ұйымдастыру;
      * Алматы қаласында металл сынығы жинақталған жердi анықтау және оны ұқсату үшiн әкетудi ұйымдастыру;
      * металды қабылдаудың заңсыз нүктелерiнiң қызметiн анықтау және жолын кесу;
      * тәркiленген сынықты өткiзудi реттеу;
      * сынықты заңсыз өткiзудiң жағдайын, деректерiн анықтаудың тиiмдi әдiсiн әзiрлеу. Тапсырылған сынықтың сипатын белгiлеу және дәл анықтау.
 

II. ҚАЙТАЛАМА ТҮСТI МЕТАЛДАР НАРЫҒЫН
РЕТТЕУ МӘСЕЛЕСIН ТАЛДАУ
 

       Металды, оның iшiнде түстi металды жинау және қайта пайдалану дамыған елдерге тән қызметтiң дәстүрлi және таралған түрi болып табылады.
      1998 жылы осы қызметтiң түрiн Үкiметтiң мемлекеттiк реттеуi өзiнiң қисынды аяқталуына жеттi (59 337 млн. АҚШ доллары сомасына 91766 тонна қайталама алюминийдiң маркалық құймасы сыртқа шығарылды). Бұдан әрi реттеу, бiр таңқаларлығы, бiздiң мемлекетке залал шектiрдi. Бұны заңды жұмыс iстейтiн кәсiпорындардың өз қызметiн тоқтатуынан немесе өз көлемiн айтарлықтай төмендеткендiгiнен (маркалы құймалар экспортының бар-жоғы 11891,5 тоннаны құрап 8,786 млн. АҚШ доллары ғана болды) екендiгiнен көруге болады.
      1999 жылы қызметтiң осы түрiн лицензиялық реттеу iс жүзiнде тоқтатылды, ал оның орнына тыйымдар механизмi енгiзiлдi. Бұның негiзгi себептерiнiң бiрi - бұл мәселеде жүйелi жалпы көзқарастың, мемлекеттiк органдар қызметiнiң жоқтығы, осы iс-әрекеттердiң нәтижесi қайталама металл айналымының көлеңкелi секторға кетуiне алып келдi және осы айналымды бақылайтын механизм толығымен жойылды.
      Қондырғыларды заңсыз бөлшектеу, түстi металы бар материалдық құндылықтарды ұрлау кезiндегi көлеңкелi бизнес шектiрген залалды заңсыз айналым залалымен орайластыру қажет. Экономикалық залал негiзiнен тыйым шараларын қабылдауынан туындады.
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 13.03.2000 ж. N№383 "Қайталама қара және түстi металл нарығы туралы" Қаулысы қабылданғаннан кейiн заңсыз қабылдау нүктелерiнiң қызметi айтарлықтай төмендедi. Алайда, қазiргi уақытта олардың қызметi қайтадан жандана бастады.
      Жеке тұлғалардан сынықтарды қабылдауға тыйым салу металл сынығын жинауды ұйымдастыруды тоқтатуға және жеке секторда сынықтардың пайда болуына, қала аумағын ластауға әкелiп соқтырды.
 

III. БАҒДАРЛАМАНЫҢ НЕГIЗГI ШАРАЛАРЫ
 

       3.1. Қайталама металлургия саласын дамыту үшiн заңсыз бизнеспен күресудiң маңызы зор.
      Тапсырушының жеке басын ескерусiз және сынықтың қайдан әкелгендiгiн анықтамай металл қабылдайтын заңсыз нүктелер желiсi түстi металдың ұрлануына ықпал етiп отыр. Бұл өз кезегiнде заңды жұмыс iстейтiн кәсiпорындардың беделiне секеу түсiрiп отыр.
      Заңсыз нүктелер өз қызметiн жасырмайды, мұны түстi металды қабылдауды ұйымдастыру туралы iлiнген маңдайшалар айғақтайды.
      Алматы қаласының IIББ металдарды қабылдайтын заңсыз нүктелердi анықтау және оларды жою бойынша шаралар қабылдау жөнiнде учаскелiк инспекторлар жұмысын күшейтiп, олардың қызметтерi туралы аудандық әкiмшiлiктерге есеп беруiн қадағалауға тиiс.
      Ай сайын Алматы қаласы бойынша жүргiзiлген жұмыс бойынша ақпарат жинап, оны Бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау қажет. Қайталама металлургияның республикалық салалық қауымдастығы сынықтардың ұрлануы және металды қабылдайтын заңсыз нүктелердiң жұмысы туралы ақпаратты жинау жөнiнде "жедел желi" ұйымдастыратын болсын.
      3.2. Алматы қаласының Әкiмiне металл ұқсататын сала кәсiпорындары мен мемлекеттiк органдардың өзара қатынасын үйлестiру үшiн шағын бизнес департаментi шегiнде құрылым бөлу ұсынылсын.
      3.3. Аудан Әкiмдерiне ұсынылсын:
      * аудан аумағында металл сынығын қабылдау нүктелерiн ұйымдастыруға;
      * сынықтардың құралу көзi болып табылатын ұйымдарды анықтауға;
      * сынықтарды ұқсату үшiн бос жарамды қуаттылықтарды анықтауға және мемлекеттiк экологиялық сараптаманы мiндеттi түрде өткiзе отыра оларды пайдалану жөнiндегi шараларды әзiрлеуге көмектессiн;
      * сынықтарды, оларды ұқсататын жерге апаруды ұйымдастыруға.

IV. БАҒДАРЛАМАНЫ IСКЕ АСЫРУ МЕХАНИЗМI

      Бағдарламаны iске асыру үшiн
      Қалалық Мәслихат
      Алматы қаласы Әкiмiнiң аппараты
      Қайталама металлургияның республикалық салалық қауымдастығы
      Алматы қаласы IIББ
      Алматы қаласының прокуратурасы
      Алматы қаласы бойынша салық комитетi
      Алматы қалалық қоршаған ортаны қорғаудың аумақтық басқармасы     өкiлдерi қатарынан Үйлестiру кеңесi құрылады.
      Кеңес өз қызметiнде Қазақстан Республикасының заңдарын және Үкiмет қаулылары мен осы бағдарламаны басшылыққа алады. Кеңес мәжiлiсi кемiнде айына бiр рет өткiзiледi. Онда бағдарламаны iске асыру шараларының бекiтiлген жоспарының орындалуы туралы ақпарат тыңдалады. Кеңестiң басты назары Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 13.03.2000 ж. N 383 Қаулысының орындалуына, рұқсаты жоқ түстi және қара металл қабылдайтын нүктелердiң қызметiнiң жолын кесу, оларды сақтау ұқсату мен өткiзу жөнiндегi шараларды қабылдауға аударылуы тиiс.
 

V. КҮТIЛЕТIН НӘТИЖЕ
 

       Қайталама металлургия саласы кәсiпорындары табысты дамыған жағдайда мыналарды болжауға болады:
      - сынықтың ұрлануын, оның контрабандасын, көлеңкелi бизнестiң сатылай "заңдастырылуын" айтарлықтай төмендету;
      - бюджет қаражатын жұмсамай металл сынығынан қаланы тазарту,сондай-ақ қосымша жұмыс орындарын құру мәселесiн шешу;
      - әртүрлi сынықтарды, трубаларды, құрылғылы құрылыс элементтерiн таптау және даярлау әдiсiмен, алюминийдi ұқсату жолымен шикiзатты барынша
тереңiрек бөлудi ұйымдастыру;
      - қайталама қорытуды даярлайтын кәсiпорындар базасында машина жасау мен өзге салалар үшiн даярлау өндiрiсiн ұйымдастыру.

     II-сайланған Алматы
     қалалық  Мәслихатының
     VI-сессиясының төрағасы             

     ІI-сайланған Алматы
     қалалық Мәслихатының
     хатшысы

Об упорядочении рынка вторичных металлов и мерах по борьбе с их нелегальным оборотом в городе Алматы

Решение VI сессии Алматинского городского Маслихата II созыва от 27 сентября 2000 года. Зарегистрирован Управлением юстиции города Алматы 20 октября 2000 года за N 205. Утратило силу решением XXIV сессии Маслихата города Алматы III созыва от 26 июля 2006 года N 264

       Примечание РЦПИ: На основании письма Департамента юстиции города Алматы от 20 января 2005 года № 02-11/и227 решение не подлежит государственной регистрации нормативных правовых актов, предусмотренной  ст.38  Закона Республики Казахстан "О нормативных правовых актах" и применяется без нее.

      Алматинский городской Маслихат П-го созыва заслушав и обсудив доклад Лик В.В. - заместителя директора департамента малого бизнеса при акиме города Алматы "Об упорядочении рынка вторичных металлов и мерах по борьбе с их нелегальным оборотом в городе Алматы", отмечает что в городе Алматы получил определенное развитие рынок вторичных металлов. 
      Вместе с тем, из-за невыполнения в полном объеме требований постановления Правительства Республики Казахстан № 383 от 13 марта 2000 года "О рынке вторичных черных и цветных металлов", активизировался теневой бизнес, увеличилось число нелегальных пунктов приема черных и цветных металлов, возросло число преступлений, связанных с контрабандой, хищением изделий из них у жителей, на предприятиях, дачах, кладбищах. 
      Алматинский городской Маслихат П-го созыва 

 
                              Р Е Ш И Л : 

 
      1. Принять к сведению доклад Лик В.В. - заместителя директора департамента малого бизнеса при акиме города Алматы "Об упорядочении рынка вторичных металлов и мерах по борьбе с их нелегальным оборотом в городе Алматы".

     2. Утвердить "Программу по регулированию рынка вторичных черных и цветных металлов в городе Алматы", прилагается.

 

 

       Председатель
      VI-й сессии Алматинского
      городского Маслихата
      II-го созыва                             Е. Шайхутдинов

 

      Секретарь
      Алматинского городского
      Маслихата II-го созыва                   Ж. Турегельдинов

     

Приложение
к решению VI-й сессии
Алматинского городского
Маслихата II-го созыва
от 27 сентября 2000 г.

 
Программа
по регулированию рынка вторичных черных и цветных
металлов в городе Алматы

 

 

г. Алматы 2000 год

 

СОДЕРЖАНИЕ

 

     I. ОБЩАЯ ЧАСТЬ

        1.1. ОСНОВНАЯ СТРАТЕГИЧЕСКАЯ ЦЕЛЬ ПРОГРАММЫ

        1.2. ЦЕЛИ ПРОГРАММЫ

        1.3 ЗАДАЧИ ПРОГРАММЫ

     II. АНАЛИЗ ПРОБЛЕМЫ РЕГУЛИРОВАНИЯ РЫНКА ВТОРИЧНЫХ ЦВЕТНЫХ МЕТАЛЛОВ 

     III. ОСНОВНЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ ПРОГРАММЫ

     IV. МЕХАНИЗМ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОГРАММЫ

     V. ОЖИДАЕМЫЕ РЕЗУЛЬТАТЫ

 

 

I. ОБЩАЯ ЧАСТЬ

     

 
      Настоящая Программа разработана аппаратом акима города Алматы совместно с Республиканской отраслевой ассоциацией вторичной металлургии в соответствии с Законами Республики Казахстан " О местных  представительных и исполнительных органах Республики Казахстан", " Об особом  статусе города Алматы",  постановлением  Правительства Республики Казахстан № 383 от 13 марта 2000 года "О рынке вторичных черных и цветных металлов". 
      Программа соответствует требованиям Стратегии развития Казахстана до 
      2030 года и направлена на реализацию ее приоритетов: 
    - стратегия "Промышленной политики" в вопросе рационального 
      использования имеющегося сырья; 
    - стратегия "Экология и природные ресурсы", через переработку отходов; 
    - приоритет "Создание основ для сбалансированного использования 
      природных ресурсов" в вопросе "Внедрение ресурсосберегающих 
      технологий" и "Переработка производственных и бытовых отходов". 

 
1.1. ОСНОВНАЯ СТРАТЕГИЧЕСКАЯ ЦЕЛЬ ПРОГРАММЫ

 
      Обеспечить контролируемое, высокоэффективное, и безопасное использование вторичных ресурсов цветных и черных металлов, развитие и укрепление отрасли вторичной металлургии, способствующей общему экономическому подъему в городе Алматы, а также улучшению экологической обстановки в регионе в соответствии с комплексной программой оздоровления экологической обстановки г. Алматы "Таза ауа - Жанга дауа". 

 
1.2. ЦЕЛИ ПРОГРАММЫ

 
      - обеспечить стратегическое конкурентное превосходство легального и контролируемого оборота вторичных цветных и черных металлов, перед теневым оборотом вторичных цветных и черных металлов в городе Алматы; 
      - обеспечить национальную безопасность и правопорядок при выявлении, сборе, хранении, переработке, отгрузке и использовании лома, отходов цветных и черных металлов в городе Алматы; 
      - способствовать рациональному использованию вторичных ресурсов принадлежащих физическим, юридическим лицам и государству; 
      - создать дополнительные рабочие места; 
      - обеспечить увеличение доходов населения, облагаемых налогами в соответствии с налоговым законодательством Республики Казахстан;
      - обеспечить экологическую, экономическую безопасность данного вида деятельности, для окружающих;
      - обеспечить необходимый и достаточный уровень контроля за объемом и источниками поступления лома, его переработкой и реализацией.

     

1.3. ЗАДАЧИ ПРОГРАММЫ

     

     Для реализации целей программы предусматривается решить следующие задачи:
     - организация в каждом районе заготовительного пункта приема цветных и черных металлов;
     - выявление пустующих мощностей по переработке металлолома и организация производства;
     - выявление и учет предприятий, получающих лом в процессе своей деятельности и организация вывоза его для переработки;
     - выявление мест скопления металлического лома в городе Алматы и организация вывоза его для переработки;
     - выявление и пресечение деятельности нелегальных пунктов приема металлов;
     - упорядочение реализации конфискованного лома;
     - разработка эффективного способа выявления обстоятельств, фактов незаконной сдачи лома. Установление и точное определение характера сданного лома. 

     

II. АНАЛИЗ ПРОБЛЕМЫ РЕГУЛИРОВАНИЯ РЫНКА
ВТОРИЧНЫХ ЦВЕТНЫХ МЕТАЛЛОВ

     

 
      Сбор и повторное использование металлов, в том числе цветных является традиционным и распространенным повсеместно видом деятельности в особенности характерным для развитых стран. 
      В 1998 году государственное регулирование Правительством данного вида деятельности подошло к своему логическому завершению (экспортировано марочных сплавов из вторичного алюминия 91 766 тонн на сумму 59, 337 млн. долларов США). Дальнейшее регулирование, как это ни парадоксально, принесло вред для нашего государства. Это выразилось в том, что легально работающие предприятия или остановили свою деятельность или существенно снизили свои объемы), экспорт марочных сплавов составил всего 11891, 5 тыс. тонн на сумму 8, 786 млн. долларов США). 
      В 1999 году лицензионное регулирование этого вида деятельности было практически прекращено, и вместо него был введен механизм запретов. Одна из причин этого, отсутствие системного всеобъемлющего подхода к данной проблеме, координации действий государственных органов по данной проблеме. Результатом этих действий стал уход оборота вторичных металлов в теневой сектор и практически полное отсутствие механизмов контроля за этим оборотом. 
      Ущерб, нанесенный теневым бизнесом при незаконном разукомплектовании оборудования, хищении материальных ценностей содержащих цветные металлы необходимо суммировать с ущербом от нелегального оборота. Экономические потери были вызваны в основном принятием запретительных мер. 
      После принятия Правительством Республики Казахстан  постановления  № 383 от 13.03.2000г. "О рынке вторичных черных и цветных металлов", заметно уменьшилась деятельность нелегальных приемных пунктов. Однако на сегодняшний день заметно возобновление их деятельности. 
      Также запрет приема лома у физических лиц, повлек за собой прекращение организации сбора металлолома и соответственно образования лома в частном секторе, загрязнение городской территории. 

 
III. ОСНОВНЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ ПРОГРАММЫ

 
      3.1. Для развития отрасли вторичной металлургии важное значение имеет борьба с нелегальным бизнесом. Сеть нелегальных пунктов приема металлов, принимающих лом без учета личности сдатчика и выявления происхождения лома, способствует развитию краж цветных металлов. Это в свою очередь отражается на имидже легально работающих предприятий. 
      Нелегальные пункты не маскируют свою деятельность, о чем свидетельствуют вывески о приеме цветных металлов в местах их организации. 
      ГУВД города Алматы следует усилить работу участковых инспекторов по выявлению нелегальных пунктов приема металлов и принятию действий по их ликвидации, с отчетом о своей деятельности перед акимами районов города Алматы. 
      Ежемесячно собирать информацию по городу Алматы о проведенной работе и освещать ее в средствах массовой информации. Республиканской отраслевой ассоциации вторичной металлургии организовать "горячую линию" по сбору информации о кражах лома и работе нелегальных пунктов приема металлов. 
      3.2. Рекомендовать акиму г. Алматы выделить структуру в рамках Департамента малого бизнеса для координации взаимоотношений предприятий металлоперерабатывающей отрасли и государственных органов.
      3.3. Рекомендовать акимам районов содействовать:
      - в организации на территории районов пунктов приема лома металлов;
      - в выявлении организаций, являющихся источником образования лома; 
      - в организации вывоза лома в места его переработки.
      - в выявлении пустующих мощностей, пригодных для переработки лома и разработке мероприятий по их эксплуатации с обязательным проведением процедур государственной экологической экспертизы.

 

IV. МЕХАНИЗМ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОГРАММЫ

 

     Для реализации программы создается Координационный совет из представителей:
     - депутатов Алматинского городского Маслихата;
     - аппарата акима города Алматы;
     - общественных организаций вторичной металлургии;
     - ГУВД города Алматы;
     - прокуратуры города Алматы;
     - налогового комитета города Алматы;
     - Алматинского городского управления охраны окружающей среды.
      В своей деятельности Координационный совет руководствуется законами и постановлениями Правительства Республики Казахстан и данной Программой. Заседания Координационного совета проводятся не реже одного раза в месяц. На них заслушивается информация о выполнении утвержденного плана мероприятий по реализации Программы. Особое внимание Координационного совета должно уделяться исполнению  постановления  Правительства № 383 от 13.03.2000 г. о принятых мерах по пресечению деятельности пунктов приема лома цветных и черных металлов, не имеющих разрешительных документов, незаконному их хранению, переработке и реализации. 

     

V. ОЖИДАЕМЫЕ РЕЗУЛЬТАТЫ

 

     В случае успешного развития предприятий отрасли вторичной металлургии можно прогнозировать следующее:
     - значительное снижение краж лома, его контрабанды, постепенную "легализацию" теневого бизнеса;
     - решение вопроса по очистке города от металлолома, не затрачивая при этом бюджетных средств, а также создание дополнительных рабочих мест;
     - организацию более глубокого передела сырья путем переработки алюминия методом прессования и изготовления различных профилей, труб, конструкционных строительных элементов;
     - на базе предприятий, изготавливающих вторичные сплавы организацию производства заготовок для машиностроения и других отраслей.

 

 

       Председатель
      VI-й сессии Алматинского
      городского Маслихата
      II-го созыва                             Е. Шайхутдинов

 

      Секретарь
      Алматинского городского
      Маслихата II-го созыва                   Ж. Турегельдинов