"Жол полициясы қызметкерлерiнiң заңсыз iс-әрекеттерi фактiлерi бойынша азаматтардың шағымдарын қабылдаудың тәртiбi туралы Нұсқаулықты бекiту туралы"

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2001 жылғы 29 мамырдағы N 411 бұйрығы Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2001 жылғы 8 маусымда тіркелді. Тіркеу N 1540. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2009 жылғы 15 сәуірдегі N 147 бұйрығымен.

       Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 2009.04.15 N 147 бұйрығымен.

      Жол полициясы қызметкерлерінің жол қозғалысына қадағалауды жүзеге асырудағы заңдылықты қамтамасыз ету мақсатында,
 
                              БҰЙЫРАМЫН:
 
      1. Жол полициясы қызметкерлерiнiң заңсыз iс-әрекеттерi фактiлерi бойынша азаматтардың шағымдарын қабылдаудың тәртiбi туралы Нұсқаулық (1-қосымша) бекiтiлсiн. 2. Астана және Алматы қалалық, облыстық IIББ, IIБ ЖПБ бастықтарына жол полициясының барлық бөлiмшелерiнiң жеке құрамымен Нұсқаулықтың оқылуы және оның талаптарын мiндетті түрде орындауы қамтамасыз етiлсін. 3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының iшкi iстер вице-Министрi полиция генерал-майоры И.И. Оттоға, Қазақстан Республикасы IIМ Жол полициясы департаментiне (Н.Т. Мырзабеков) жүктелсiн. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрі- Ішкі әскерлер қолбасшысы генерал-майор
Қазақстан Республикасы
Ішкі істер Министрінің 2001 жылғы 29 мамырдағы N 411 бұйрығына N 1 Қосымша
 
 
       Жол полициясы қызметкерлерiнiң заңсыз iс-әрекеттерi фактiлерi
        бойынша азаматтардың шағымдарын қабылдаудың тәртiбi туралы
НҰСҚАУЛЫҚ
 
 
 
      1. Жол полициясы бөлiмшелерiнде азаматтардың шағымдарын қабылдау Қазақстан Республикасы Президентiнiң "Азаматтардың өтiнiмдерiн қараудың тәртiбi туралы" 1995 жылғы 19 маусымдағы N 2340 U952340_ Жарлығына сәйкес жүзеге асырылады. Осы Нұсқаулық жол полициясы қызметкерлерiнiң заңсыз iс-әрекеттерi фактiлерi бойынша азаматтардың шағымдарын қабылдау мен қарауды ұйымдастыру мақсатында әзiрленген.
      2. Осы Нұсқаулықтың күшi, шешудiң тәртiбi әкiмшiлiк құқық бұзушылық K010155_ , қылмыстық iс жүргiзу Z970206_ , азаматтық iс жүргiзу туралы K990411_ заңдармен және өзге де заңнамамен белгiленген азаматтардың өтiнiмдерiне қолданылмайды.
      3. Азамат әкiмшiлiк құқық бұзушылық жасағандығы туралы ұсынылған талаптармен немесе салынған әкiмшiлiк жазамен өзiнiң келiспеушiлiгiн әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы хаттамада егжей-тегжейлi жаза алады. Мұндай шағымдарды берудiң және қараудың тәртiбi Қазақстан Республикасының Әкiмшiлiк құқық бұзушылықтар туралы кодексiмен K010155_ реттеледi.
      4. Жол полициясы қызметкерлерiнiң заңсыз iс-әрекеттерi фактiлерi бойынша азаматтардың шағымдарын қабылдауды тәулiк бойы жол полициясы бөлiмшелерi, оның iшiнде жол қозғалысын қадағалауды жүзеге асыратын жол полициясы қызметкерлерi жүзеге асырады.
      5. Азаматтардың жол полициясы қызметкерлерiнiң заңсыз iс-әрекеттерiне жазбаша және ауызша, оның iшiнде телефон бойынша түскен шағымдары арнайы журналдарда тегiн, аты-жөнiн, тұратын орны, жұмысы немесе оқуы туралы мәлiметтерiн көрсетумен (1-қосымша) тiркеледi.
      6. Жол полициясының басқармаларында (әрi қарай текс бойынша ЖПБ), стационарлық постыларда "Азаматтардың шағымдары үшiн" деген жазуы бар арнаулы почта жәшiктерi орнатылады. Почта жәшiктерi мөрленуi тиiс. Жол полициясы постыларында почта жәшiктерiнен хат-хабарларды алуды жол полициясы жасақтарының қызмет етуiн тексеруге уәкiлеттi қызметкерлер, ЖПБ ғимараттарында - аға кезекшi инспектор жүзеге асырады.
      7. Жол полициясы басқармасы реттiк нөмiрi мен сериясы бар белгiленген үлгiдегi шағымдар бланкiлерiмен (2-қосымша) орталықтандырылған түрде қамтамасыз етiледi.
      8. ЖПБ бастығының өкiмiмен жол полициясы басқармасы ұйымдастырулық-талдаулық қамтамасыз ету бөлiмiнiң (бөлiмшесiнiң) шағымдар бланкiлерiнiң есебiн жүргiзу, оларды тиiстi бөлiмшелерге беру функциялары жүктелетiн жауапты қызметкерi, ал тiркеу-емтихан алу бөлiмшелерiнде (әрi қарай - ТЕБ), автожол инспекциясы, әкiмшiлiк тәжiрибе бөлiмшелерiнде, саптық бөлiмшелерде шағымдар бланкiлерiнiң есебiн жүргiзу және оларды төмен тұрған құрылымдық бөлiмшелер мен жол полициясы инспекторларына қол қойғызып беру жөнiндегi жұмыс жүктелетін жауапты қызметкерлер тағайындалады.
      9. ТЕБ, автожол инспекциялары (диагностика станцияларында), әкiмшiлiк тәжiрибе бөлiмшелерiнде, қалалық, аудандық iшкi iстер бөлiмдерiнiң жол полициясының бөлiмдерiнде (бөлiмшелерiнде, топтарында) шағымдардың бланкiлерi бөлiмшелердiң басшыларында сақталады және азаматтардың талап етуi бойынша оларға берiледi.
      10. Жол полициясы инспекторларына шағымдардың бланкiлерiн тiкелей командирлерi (взводтардың, бөлiмшелердiң) бередi. Қызметке шығар кезде әрбiр жол полициясы инспекторында азаматтардың шағым бланкiлерi болуы тиiс.
      11. Азамат жол полициясының инспекторы оның құқықтарын бұзды деп есептеген жағдайларда, сондай-ақ жол полициясының тарапынан заңсыз iс-әрекеттер болған басқа да жағдайларда оның инспекторға өтiнiм жасауға және белгiленген бланкiде шағым жазуға құқығы бар. Жол полициясының инспекторы азаматқа шағым бланкiсiн бөгетсiз беруге және ол толтырылғаннан кейiн мәлiмдеушiге оны қабылдап алғандығы туралы талон берiп оны қабылдауға мiндеттi.
      Шағымдардың белгiленген бланкiлерi болмаған жағдайда, азамат еркiн үлгiде шағым жазуға құқығы бар, оның көшiрмесiне жол полициясының инспекторы шағымды алғандығы жөнiнде қол қояды.
      Кезек аяқталғаннан кейiн жол полициясының инспекторы әкiмшiлiк бұзушылық туралы хаттамаларды тапсырумен қатар, түскен шағымдарды да тапсырады.
      12. ТЕБ, әкiмшiлiк тәжiрибе, автожол инспекциялары бөлiмшелерiнде азамат жол полициясы қызметкерлерiнiң барлық заңсыз iс-әрекеттерi туралы тiкелей бөлiмшенiң бастығына жолығады және белгiленген бланкiде шағым жазады. Көрсетiлген бөлiмшенiң бастықтары түскен шағымдар туралы Жол полициясы басқармасының кезекшi бөлiмiне хабарлайды.
      13. Азаматтардың Жол полициясы басқармасының кезекшi бөлiмiне келiп түскен барлық ауызша және жазбаша шағымдары туралы аға кезекшi-инспектор басқарма бойынша жауапты адамға немесе ЖПБ-ның басшылығына дереу хабарлайды.
      14. Азаматтардың жол полициясы қызметкерлерiнiң заңсыз iс-әрекеттерiне келiп түскен ауызша және жазбаша шағымдарын Жол полициясы басқармасы бойынша жауапты адам кешiктiрмей қарайды және оларды қараудың нәтижелерi жұмыс аяқталғаннан кейiн ЖПБ-ның басшылығына баяндалады. Қажет болған жағдайларда ЖПБ-ның басшылығымен келiсiм бойынша, тексеруге iшкi iстер органдарының iшкi қауiпсiздiк және жедел қызметiнiң қызметкерлерi тартылуы мүмкiн.
      15. ТЕБ-нен шалғайда орналасқан, iшкi iстер органдарының аумақтық жол полициясы бөлiмдерiнде, азаматтардан түскен шағымдардың негiздiлiгiн тексерудi көрсетiлген бөлiмшелердiң бастықтары жүзеге асырады. Тексерулердiң материалдары арнаулы iске тiгiледi және тәулiк iшiнде ЖПб-на жолданады.
      16. Жол полициясы тарапынан заңсыз iс-әрекеттер фактiлерi расталған жағдайларда тексеру жүргiзушi адам азаматтың бұзылған құқықтарын қалпына келтiру жөнiнде шаралар қабылдайды, ресми кешiрiм сұралады. Азаматтың құқықтарының бұзылуына жол берген қызметкерге қатысты қызметтiк тексеру жүргiзiледi.
      17. Жол полициясы қызметкерлерiнiң заңсыз iс-әрекеттерi фактiсi бойынша шағымды қабылдамаған, оларды қараудан жасырған не азаматтардың бұзылған құқықтарын қалпына келтiру жөнiнде уақтылы шаралар қабылдамаған, азаматтардың құқығының бұзылғандығына жол берген қызметкерлерге, заңнамаға сәйкес тәртiптiк ықпал ету шаралары қолданылады. 18. Келiп түскен шағымдарға талдау жасау, олардың уақтылы қаралуын бақылау iшкi iстер бас басқармаларының, iшкi iстер басқармаларының ЖПБ бастықтарына жүктеледi. Нұсқаулыққа N 1-қосымша Жол полициясы қызметкерлерінің заңсыз іс-әрекеттері туралы азаматтардың жазбаша және ауызша шағымдарын қабылдау және есебін жүргізу ЖУРНАЛЫ ___________________________________________________________________________ р/с Күні Аты-жөні Өтінішті Өтініш, Ескертпе және өтініш және қысқаша қабылдап мәлімдеу уақыты фабуласы (ауызша, алушының кімге берілді. жазбаша) аты-жөні Аты-жөні, және лауазымы, қабылданған күні, қолы шаралар ___________________________________________________________________________ 1 2 3 4 5 6 ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________
Нұсқаулыққа
N 2-қосымша
 
СЕРИЯСЫ _____ N _____ ШАҒЫМҒА ТҮБІРТЕК Мәлімдеушінің аты-жөні _________________ Тұратын жері _________________телефоны _______________ "___"күні ____________2001 ж. уақыты ____________ Өтінішті қабылдап алушының аты-жөні, лауазымы және қолы _______________________________________________________ Орындау үшін кімге берілді_____________________________ қию сызығы ------------------------------- _____________ облысы (қаласы) _____________ІІББ (ІІБ) ЖПБ бастығы _____________________ мәлімдеушінің аты-жөні мекен-жай________ тел._______ Сериясы_______N______ Шағым ______________________________________________ көрсетілген фактілердің егжей-тегжейлі мазмұны __________________________________________________________________ _____ __________________________________________________________________ _____ __________________________________________________________________ _____ __________________________________________________________________ _____ __________________________________________________________________ _____ __________________________________________________________________ _____ Күні ___________ _____________ қолы қию сызығы -------------------------- Сериясы____ N___Шағымға қиып алынатын талон (мәлімдеушіге беріледі) Шағымды қабылдаған қызметкердің аты-жөні, лауазымы, өңірлік белгісі __________________________________________________________________ Күні____________ қолы__________________ Мамандар: Омарбекова А.Т. Икебаева Ә.Ж.
 

Об утверждении Инструкции о порядке приема жалоб граждан по фактам неправомерных действий сотрудников дорожной полиции

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 29 мая 2001 года N 411. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 08.06.2001 г. за N 1540. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 15 апреля 2009 года № 147

       Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 15.04.2009 № 147 (порядок введения в действие см. п. 4).

      В целях обеспечения законности при осуществлении надзора за дорожным движением сотрудниками дорожной полиции приказываю:
      1. Утвердить Инструкцию о порядке приема жалоб граждан по фактам неправомерных действий сотрудников дорожной полиции (приложение 1).
      2. Начальникам УВД г. Астаны, ГУВД г. Алматы, ГУВД, УВД областей обеспечить изучение Инструкции с личным составом всех подразделений дорожной полиции и неукоснительное соблюдение ее требований.
      3. Контроль за выполнением настоящего приказа возложить на вице-Министра внутренних дел Республики Казахстан генерал-майора полиции Отто И.И., Департамент дорожной полиции МВД Республики Казахстан (Мурзабеков Н.Т).
Министр внутренних дел Республики Казахстан
Приложение 1
к приказу МВД Республики Казахстан от 29 мая 2001 года N 411
 
Инструкция
 
 
                     о порядке приема жалоб граждан по фактам
                неправомерных действий сотрудников дорожной полиции
 
      1. Прием жалоб граждан в подразделениях дорожной полиции осуществляется в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан N 2340 от 19 июня 1995 года U952340_ "О порядке рассмотрения обращений граждан". Настоящая Инструкция разработана в целях организации приема и рассмотрения жалоб граждан по фактам неправомерных действий сотрудников дорожной полиции.
      2. Действие настоящей Инструкции не распространяется на обращения граждан, порядок разрешения которых установлен законодательством об административных правонарушениях K010155_ , уголовно-процессуальным Z970206_ , гражданско-процессуальным К990411_ и иным законодательством.
      3. Свое несогласие с предъявляемыми требованиями о совершении административного правонарушения или наложенным административным взысканием гражданин может подробно изложить в протоколе об административном правонарушении. Порядок подачи и рассмотрения таких жалоб регулируется Кодексом Республики Казахстан об административных правонарушениях K010155_ .
      4. Прием жалоб граждан по фактам неправомерных действий сотрудников дорожной полиции осуществляется подразделениями дорожной полиции круглосуточно, в том числе сотрудниками дорожной полиции, осуществляющими надзор за дорожным движением.
      5. Письменные и устные, в том числе поступившие по телефону жалобы граждан на неправомерные действия сотрудников дорожной полиции, регистрируются в специальных журналах с указанием фамилии, имени, отчества, данных о месте жительства, работы или учебы (приложение 1).
      6. В Управлениях дорожной полиции (далее - УДП), на стационарных постах дорожной полиции устанавливаются специальные почтовые ящики с надписью "Для жалоб граждан". Почтовые ящики должны быть опечатаны. Выемку корреспонденции из почтовых ящиков на постах дорожной полиции осуществляют уполномоченные сотрудники, проверяющие несения службы нарядов дорожной полиции, в зданиях УДП - старший инспектор-дежурный.
      7. УДП обеспечиваются бланками жалоб установленного образца (приложение 2), имеющих порядковый номер и серию.
      8. Распоряжением начальника УДП назначается ответственный сотрудник отдела (отделения) организационно-аналитического обеспечения УДП, на которого функционально возлагается учет бланков жалоб, их выдача соответствующим подразделениям, а в регистрационно-экзаменационных подразделениях (далее - РЭО), автодорожной инспекции, административной практики, строевых подразделениях - ответственные сотрудники, на которых возлагается работа по учету и выдаче под роспись бланков жалоб нижестоящим структурным подразделениям и инспекторам дорожной полиции.
      9. В подразделениях РЭО, автодорожной инспекции (станциях диагностики), административной практики, отделах (отделениях, группах) дорожной полиции городских районных отделов внутренних дел бланки жалоб хранятся у руководителей подразделений и выдаются гражданам по их требованию.
      10. Инспекторам дорожной полиции бланки жалоб выдаются непосредственными командирами (взводов, отделений). При заступлении на службу у каждого инспектора дорожной полиции должны быть в наличии бланки жалоб граждан.
      11. В случаях, когда гражданин считает, что инспектором дорожной полиции нарушены его права, а также в других случаях неправомерных действий со стороны инспектора дорожной полиции, он имеет право обратиться к инспектору и на установленном бланке написать жалобу. Инспектор дорожной полиции обязан беспрепятственно выдать гражданину бланк жалобы и принять его после его заполнения, вручив заявителю талон о его приеме.
      При отсутствии установленных бланков жалоб гражданин имеет право написать жалобу в произвольной форме, на копии которой инспектор дорожной полиции должен расписаться в ее получении.
      По окончанию смены инспектор дорожной полиции вместе со сдачей протоколов об административных правонарушениях сдает также и поступившие жалобы.
      12. В подразделениях РЭО, административной практики, автодорожной инспекции о всех неправомерных действиях сотрудников дорожной полиции гражданин может обратиться непосредственно к начальнику подразделения и написать жалобу на установленном бланке или в произвольной форме. О поступивших жалобах начальники указанных подразделений информируют дежурную часть Управления дорожной полиции.
      13. О всех поступивших устных и письменных жалобах граждан в дежурную часть Управления дорожной полиции старший инспектор-дежурный немедленно информирует ответственного по управлению или руководство УДП.
      14. Поступившие устные и письменные жалобы граждан на неправомерные действия сотрудников дорожной полиции незамедлительно проверяются ответственным по УДП и результаты их рассмотрения по окончанию работы докладываются руководству УДП. В необходимых случаях, по согласованию с руководством УДП, к проверке могут привлекаться сотрудники внутренней безопасности и оперативных служб органов внутренних дел.
      15. В отделах дорожной полиции территориальных органов внутренних дел, удаленных РЭО проверка и обоснованность поступивших жалоб граждан осуществляется начальниками указанных подразделений. Материалы проверки подшиваются в специальное дело и в течение суток направляются в УДП.
      16. В случаях подтверждения факта неправомерных действий со стороны сотрудника дорожной полиции лицом, проводившим проверку, принимаются меры по восстановлению нарушенных прав гражданина, приносится официальное извинение.
      17. К сотрудникам, допустившим нарушение прав граждан, не принявшим жалобу по факту неправомерных действий сотрудников дорожной полиции, укрывших жалобу от рассмотрения либо не принявших своевременных мер по восстановлению нарушенных прав граждан, принимаются меры дисциплинарного воздействия в соответствии с законодательством.
      18. Анализ поступающих жалоб, контроль за их своевременным рассмотрением возлагается на начальников УДП главных управлений внутренних дел, управлений внутренних дел.
 
                        Департамент дорожной полиции
                          МВД Республики Казахстан
Приложение 1
к Инструкции
 
ЖУРНАЛ
 
 
            приема и учета письменных и устных жалоб граждан о неправомерных действиях сотрудниками дорожной полиции ________________________________________________________________________ N !Дата и! Ф.И.О. !Ф.И.О. !Кому передано!Приме- п/п!время !заявления и краткая фабула!принявшего !заявление, !чание ! ! (устное, письменное) !заявление и !сообщение. ! ! ! !принятые меры!Ф.И.О, долж- ! ! ! ! !ность, дата, ! ! ! ! !подпись ! ------------------------------------------------------------------------ 1 ! 2 ! 3 ! 4 ! 5 ! 6 ------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------
Приложение 2
к Инструкции ( G011540_ )
 
СЕРИЯ___ N___ КОРЕШОК К ЖАЛОБЕ Ф.И.О. заявителя_________________________________________________ Место жительства _________________________ тел. _________________ Дата "____"_______________ 2001 г. время_______________________ Ф.И.О. должность и подпись принявшего заявление _________________ Кому передано для исполнения_____________________________________ линия отрыва _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Начальнику УДП ГУВД (УВД) ________________области (города) ________________________________ Ф.И.О. заявителя адрес___________тел. ___________ Серия______ N____ Жалоба ________________________________________________________________ подробная фабула указываемых фактов ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Дата ________________ __________ подпись линия отрыва _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Серия_______N______ Отрывной талон к жалобе (выдается заявителю) Ф.И.О., должность, нагрудный знак сотрудника, принявшего жалобу _________ Дата ________________ подпись __________________ (Специалисты: Склярова И.В., Умбетова А.М.)