Ескерту. Қолданылу мерзiмiнің аяқталуына байланысты шешімнің күші жойылды - Алматы қаласы мәслихатының 2007 жылғы 21 маусымдағы N 598 хатымен
Қазақстан Республикасы
K951000_
Конституциясы 86-бабының 4 тармағының 1 тармақшасына, "Алматы қаласының ерекше мәртебесi туралы"
Z980258_
Қазақстан Республикасы Заңы 3-бабының 1-тармағына, "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы"
Z010148_
Қазақстан Республикасы Заңына, "Қазақстан Республикасындағы бастауыш және орта кәсiптiк бiлiмдi одан әрi дамыту шаралары туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 15.05.2000 ж. N№721
P000721_
Қаулысына, "Бiлiм" мемлекеттiк бағдарламасына және Алматы қаласы Әкiмiнiң ұсынысына сәйкес II сайланған Алматы қалалық Мәслихаты
ШЕШIМ ҚАБЫЛДАДЫ:
1. 2001-2005 жылдарға арналған жастарға бастауыш және орта кәсiби бiлiм берудiң, жұмыссыз азаматтарды даярлау мен қайта даярлаудың аймақтық бағдарламасы және оны iске асыру жөнiндегi шаралар бекiтiлсiн, N№1, 2 қосымша.
2. Бағдарламаны барынша сапалы iске асыру мақсатында Алматы қаласының Әкiмiне ұсынылсын:
- Оқушылардың жастайынан кәсiби бейiмделуiн қамсыздандыру, бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдарында бюджет қаражаты есебiнен қабылдауды көбейту, бұрын жабылған 3 кәсiби мектептi қалпына келтiру;
- Жұмыссыз азаматтарды мемлекеттiк тапсырыс бойынша кәсiби даярлау мен қайта даярлау сапасын арттыру үшiн бiлiм туралы заңнамаға сәйкес кәсiби оқу комбинаттарында, оқу орталықтарында, курстарда және жұмысшылар даярлайтын өзге оқу өндiрiстiк құрылымдарда жүргiзiлетiн кәсiби оқыту талаптарын күшейту. Бұл құрылымдар бiлiм қызметiмен шұғылдану және оқу өндiрiстiк процесiн ұйымдастыру бойынша кәсiби бiлiм ұйымдарына қойылатын талаптарға жауап беруге тиiс. Аталған азамат санаттарын кәсiби оқытуға мемлекеттiк тапсырысты орналастыру бiлiм департаментi сарап комиссиясы қорытындысын ескере отырып жүргiзiлуге тиiс;
- Мемлекеттiк тапсырысты бөлуге арналған байқау рәсiмдерiн өткiзу кезiнде жетiмдер, мүгедектер қатарынан бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдарының түлектерiн әлеуметтiк қорғауда қамсыздандыру және жұмыс орындарын квоталау механизмiн iске асырудың, мiндет талаптарының бiрi ретiнде жастардың жоғарыда аталған санатын жұмысқа орналастыру үшiн байқау жеңiмпаздарына жұмыс орындарын беру;
- Кәсiби бiлiм мемлекеттiк коммуналдық ұйымдардың материалдық- техникалық базасын нығайту үшiн жыл сайын бюджеттен күрделi жөндеуге, оқу және лабораториялық жабдықтарын алуға және "Интернетке" қосылуға қаражат қарастыру. Орта бiлiм жүйесiн қалпына келтiрудi аяқтау мақсатында 2001 жылы бюджет қаражат есебiнен бастауыш кәсiби оқу орындарын компьютерлендiрудi аяқтау. Кәсiби бiлiм оқу орындарын күрделi жөндеу жүргiзу үшiн беташар тiзiмге енгiзу;
- Кәсiби оқу орындарына жедел басқаруға оқу алаңдарын тиiмдi пайдалануды талдау, коммуналдық меншiктi басқару, басқару департаментiмен ерекше жағдайларда бос оқу алаңдарын бiлiм департаментiмен, оның аудандық бөлiмшелерiмен, сондай-ақ бiлiм ұйымдарымен нақ өзiмен келiсе отыра жалға беру шарттарын жасау;
- Кәсiби бiлiм мәселесi бойынша аймақтық комиссияның тиiмдi жұмысын ұйымдастыру, осы мақсат үшiн әкiмшiлiк немесе бiлiм департаментi жанынан үйлестiру секторын құруға қаражат бөлу;
- Кәсiби бiлiмнiң бұрыннан бап ұйымдарының базасында кәсiби мектеп пен лицей, колледж арнайы пәндерiнiң бiлiктi кадрлары мен мектеп және мектепке дейiнгi ұйымдардан еңбекке баулуы мұғалiмдерiн даярлау мен қайта даярлау;
- Кәсiби мектеп пен колледжiнiң базасында оқушылар үшiн кәсiби бiлiм
орталықтарын және педагогикалық кадрлар үшiн оқу әдiстемелiк
бiрлестiктерiн құру.
3. Осы шешiмдi орындалуын қадағалау ғылым және бiлiм мәселелерi
жөнiндегi тұрақты депутаттық комиссияға (Т.И.Есполов) және Алматы
қаласының Әкiмiнiң орынбасары Ә.Ж. Ыбыраевқа жүктелсiн.
II сайланған Алматы қалалық
Мәслихаты IХ сессиясының
төрағасы
II сайланған Алматы қалалық
Мәслихатының хатшысы
2001-2005 жылдарға арналған жастарға бастауыш және орта
кәсіби білім берудің, жұмыссыз азаматтарды даярлау мен
қайта даярлаудың аймақтық бағдарламасы
(Алматы қаласы)
Бұл бағдарламаны әзiрлеуге Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "Қазақстан Республикасындағы бастауыш және орта кәсiби бiлiмдi одан әрi дамыту жөнiндегi шаралар туралы" 15.05.2000 ж. N№721
P000721_
Қаулысы мұрындық болды.
Бағдарламаны әзiрлеу. Бастауыш және орта кәсiби бiлiм саласындағы, сондай-ақ жұмыссыз азаматтарды даярлау мен қайта даярлау жүйесiндегi қалыптасқан ұйымдық-экономикалық мазмұндық-әдiстемелiк, құқықтық және әлеуметтiк психологиялық қатынастардағы болған өзгерiстер қажеттiгiнен туындады.
Бұл бағдарлама бастауыш және орта кәсiби бiлiм саласындағы мемлекеттiк саясатты iске асыру, жұмыссыз азаматтарды кәсiби даярлау мен қайта даярлаудағы, "Бiлiм туралы"
Z990389_
Қазақстан Республикасының Заңының, "Халықты жұмыспен қамту туралы"
Z010149_
Қазақстан Республикасының Заңы, "Бiлiм" мемлекеттiк бағдарламасының ұйымдық негiзiн құрайды.
Бағдарлама 2005 жылға дейiнгi мерзiмге арналған Алматы қаласындағы бастауыш және орта кәсiби бiлiм, жұмыссыз азаматтарды даярлау мен қайта даярлау жүйесiн дамытудың негiзгi бағыттарын анықтайды.
Бағдарлама бастауыш және орта кәсiби бiлiмнiң, жұмыссыз азаматтарды даярлау мен қайта даярлаудың басты қырларын қамтиды, Алматы қаласындағы бiлiм берудiң жоғарыда аталған нақты жәй күйiне баға бередi, болашағын межелейдi, кәсiби бiлiм жүйесiнiң одан әрi даму басымдықтарын анықтайды және қойылған мақсатқа жету бойынша нақты шараларды мазмұндайды.
2. Алматы қаласындағы бастауыш және орта кәсiби бiлiм,
жұмыссыз азаматтарды даярлау мен қайта даярлау жүйесiнiң қазiргi
жағдайының талдамы
Кәсiби бiлiм ұлттық бiлiм жүйесiнiң маңызды буының бiрi болып табылады, ол жеке тұлғаны дамыту оның қабiлетiн ашу, кәсiби шеберлiктi қалыптастыру және әлеуметтiк қорғалуды қамсыздандыру үшiн барынша қолайлы жағдай жасауға тиiс.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм жүйесi күрделi кезеңдi - әлеуметтiк-экономикалық реформалардың тереңдеу жағдайындағы бейiмделу мен жұмысты қайта құру кезеңiн өткеруде.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдарының саны Алматыда 1996 жылға дейiн тұрақты өстi. 1996 жылдың 1 қаңтарында Алматы қаласында бюджеттiк қаражат есебiнен 6000 оқушы оқыған 15 кәсiби мектеп пен лицейден және орта кәсiби бiлiм алатын 8000 жуық маман даярлауды бюджет есебiнен жүргiзген 12 колледжден тұратын мемлекеттiк кәсiби оқу орындарының желiсi жұмыс iстедi. 1997 жылдан бастап бастауыш кәсiби бiлiм ұйымдарының мемлекеттiк желiсi қысқара бастады. 1.10.2000 ж. 15 кәсiби мектеп пен лицейден 11 кәсiби мектеп пен лицей (6 кәсiби мектеп, 4 кәсiби лицей, 1 арнайы кәсiби мектеп) және Алматы қаласы Бiлiм департаментiне бағынысты 7,9 мың оқушы бюджет есебiнен бiлiм алатын 10 колледж қалды. 1999 жылы негiзгi және орта бiлiм беретiн мектептер түлектерiнiң жалпы санының кәсiби мектептерге, лицейлер мен колледждерде оқуын жалғастырды. Соңғы 3 жылда бюджет қаражат есебiнен кәсiби 11 пайызы ғана мектеп пен лицейге, колледжге қабылдау жоспары қысқарды және халықтың төлем қабiлеттiлігінiң төмендеуi көптеген жасөспiрiмдер әсiресе тұрмысы нашар және көп балалы отбасылар балалары үшiн қолбайлауға айналды. Қаланың орта бiлiм беретiн мектептерiндегi еңбекке баулуды ұйымдастыруды талдау орта бiлiм беретiн мектептер түлектерiнiң тек 20 пайызы ғана кәмелеттiк аттестатпен қоса еңбек нарығы талап еткен бiлiктiлiк деңгейiндегi мамандық алады. Олар негiзiнен кәсiби даярланбаған жастардың үлкен санымен толығады. Бүкiл әлемде бастапқы кәсiби баулудың тұрақты бағыты байқалуда. Әлемнiң көптеген елдерiнде орта бiлiм жүйесi түлектерiнiң шамамен 70 пайызы кәсiби бiлiм арқылы қандай да бiр жұмысшы кәсiбiн немесе мамандығын алады.
Жыныстық-жастық, кәсiби, бiлiктiлiк тұрғысынан жұмыс күшiне сұраным мен ұсыныстың сәйкессiздiгi жұмыссыздықтың өсуiнiң басты себебiнiң бiрi болып отыр. Ресми жұмыссыздық деңгейi 1.01.2000 ж. жағдайы бойынша халықтың экономикалық белсендi бөлiмiнiң 2 пайызын құрады (10911 адам). Еңбек нарығындағы ахуал жасырын жұмыссыздықтың болуымен күрделене түсуi.
Еңбек нарығындағы ахуалдың ушығуы, жұмыс орнының тапшылығы, жұмыспен қамтылмаған, бiлiктiлiгi жоғары жұмыс күшi үлкен армиясының болуы кәсiби мен жұмыс тәжiрибесi жоқ жастарды бәсекеге қабiлетсiз етедi. Бұл бiрiншi кезекте еңбек нарығына алғаш рет тап болған жас адамдарға қатысты. Қазiргi уақытта еш жерде тiркелмеген жасөспiрiмдердi, оның iшiнде 16 жасқа толмағандарды да жұмыспен қамту өзектi мәселе болып отыр. 9 сыныпты бiтiрген және оқу мен еңбекке тартылмай қалған оқушылар саны өсуде. Жастардың дербес табыс табуға бұрынырақ қосылу үрдiсi байқалуда. Бұл, әдеттегiдей, кәсiби даярлықты талап етпейтiн, жұмыс берушiлер талабынан әлеуметтiк және құқықтық кепiлдiктерi жоқ қызмет, сауда саласындағы жұмыстар болып келедi.
1999 жылы Алматы қаласының тұрақты халқының орта жылдық саны 1132, 4000 адамды құрады, қалаға соңғы жылдары кететiндер санының қысқаруы байқалуда. 1998 жылы кеткендердiң саны 25,6 мың адам болса, ол 1999 жылы 18,3 мыңға дейiн қысқарды сөйтiп, жүргiзiлген есептеме бойынша, көшi-қон мен табиғи қозғалысты ескергенде 2005 жылы қала халқы 1168,5 адамға дейiн көбейедi. Еңбек ресурстары 1999 ж. 769,5 мың адамды немесе қала халқының 67,9 пайызын құрады. Таяу жылдары халық пен еңбек ресурстары санының айтарлықтай өсуi күтiлмейдi, 2005 жылы соңғыларының саны 1,8 пайызға өседi. Қала экономикасы саласындағы 1999 ж. қорытынды бойынша оған 560,2 мың адам немесе 72,8 пайыз еңбек ресурсы қамтылды. Кедейшiлiкпен және жұмыссыздықпен күрес, кәсiпкерлiктi дамыту жөнiндегi Бағдарламаны, жұмыссыздарды қайта оқыту бойынша шараларды iске асыру және өзге де факторлар жұмыс iстейтiн халық санының бiртiндеп өсуiне мүмкiндiк бередi. 2005 жылы жұмыс iстеушiлер саны 8,9 пайызға өсiп 613,6 мың адамды құрайды. Халықты жұмыспен қамту құрылымында халықтың 66,8 пайызы меншiктiң барлық нысанындағы қаланың iрi, орта және шағын кәсiпорындарында, ұйымдары мен мекемелерiнде жұмыс iстейтiн болады. Өз бетiмен жұмысқа орналасқан халық 33,1 пайызды құрайды. Күтiлетiн жылы өз бетiмен жұмысқа орналасқан халық санының өсуi 2005 жылға 0,7 пайызға - күтiлетiн жылы 23,2 пайызға жетедi деп күтiлуде.
1999 жылғы халық санағының мәлiметтерi бойынша қалада 16-30 жас аралығындағы 284,1 мың адам тұрады, ол халықтың жалпы санының 25 пайызын құрайды. Олардың 100 мыңнан астамы экономиканың әр түрлi саласында жұмыс iстейдi. Шамамен осыншама адам өндiрiстен қол үзiп оқу орындарда оқиды. Қалған 40 мыңнан астам адам қоғамдық өндiрiске тартылмаған.
Талдау көрсеткенiндей, қалада жоғары бiлiмдi мамандар өте көп. Жұмыс берушiлердiң жалданатын жұмыс күшiне талаптарды қатайтуы жоғары бiлiмдi жас мамандардың бiр бөлiгiнiң еңбек нарығындағы қажетсiздiгiн тудырып отыр. Сонымен қатар, белгiлi еңбек нарығындағы жұмыспен қамту органдарына өтiнiш бiлдiрушiлер арасында жастардың үлес салмағы мардымсыз. Жұмыс iздеуге өтiнiш жасағандардың арасында оқу орындары түлектерiнiң үлесi 7 пайызға жуық. Бұлар негiзiнен жалпы бiлiм беретiн мектептер, жоғары оқу орындары, колледждер түлектерi. Өтiнiш берушiлер санының аз болуының негiзгi себебi жұмыссыз ретiнде тiркелуге қаржылық демеудiң аздығы, жұмыспен қамту мәселесi жөнiндегi органдардағы бос жұмыс орындарын таңдаудың шектеулiгi болып отыр. Сонымен қатар, инфрақұрылымының дамуы, нарық ауқымының кеңдiгi жас адамдарға жұмысты өз бетiмен табуына, жұмыстың әр түрлерi арқылы тiршiлiк қаражатын табуға мүмкiндiк бередi. Еңбек нарығындағы бәсекелестiк, тез және көп қаражат табу ниетi жастарды экономиканың бейресми секторында жұмыс iздеуге, бiлiм мен дағдыны талап етпейтiн қарапайым жұмысты орындауға, өзiнiң кәсiби мүмкiндiгiн жұмсауға итермелейдi. Қазiр жастар негiзiнен интеллектуалдық еңбекке ұмтылады, оны ұйымдастыруға және сипатына, жалақы деңгейiне жоғары талап қойылады. Жастардың еңбек нарығының бағыттарын талдау еңбекке орналасуда мамандығы мен жұмыс тәжiрибесi жоқ, жиырмаға толмаған адамдардың қиындыққа тап болатынын көрсетедi. Еңбек нарығында соңғы жылдары жас жұмысшы күшiне сұранымның пайда болуына қарамастан, оның бiр бөлiгi мамандығы бойынша тәжiрибесi мен дағдысының жоқтығына орай қажетсiз болып отыр.
Жастардың еңбек нарығындағы күрделiлiк қалаға республиканың басқа аймақтарынан ауыл жастарының қаптап келуiнен болып отыр. Тiркемесiз, мамандықсыз жас адамдар экономиканың көлеңкелi секторында кездейсоқ жұмыстарға баруға, жұмыс берушiлер тарапынан алдаумен зорлыққа ұшырауға мәжбүр, сондай-ақ қаладағы қылмыстық ахуалды ушықтырады.
Әлеуметтiк-экономикалық тереңдеу нәтижесiнде меншiктiң әртүрлi нысанындағы кәсiпорындарда жұмыс iстейтiндердiң үлес салмағының айтарлықтай өзгерiсi болуда, бұл даярланатын кәсiптер мен мамандықтардың тiзбесiне маңызды түзету енгiзуге талап етедi. Нарық жағдайында шаруашылыққа көшу материалдық өндiрiс пен өндiрiстiк емес салалардағы бос орындарды қайта бөлудi соңғылардың пайдасына алып келедi.
Қаланың көптеген кәсiпорындарының тоқтауы немесе өндiрiстiк қуаттардың қысқаруы салдарынан жұмыс iстейтiн халық сандарының үлесi төмендеуде. Кәсiп (мамандық) және бiлiктiлiк деңгейi бойынша бар жұмыс орындары мен жұмыс күшi арасында айтарлықтай сәйкессiздiк бар. Қала экономикасы барған сайын шағын және орта бизнестiң кәсiпорындарын құруға бағдарлана түсуде. Жұмыспен қамту құрылымы экономиканың жеке секторына қарай ойысты, онда қазiр жұмыс iстейтiн халықтың 65 пайызына жуығы iстеуде. Орта және шағын бизнес саласындағы жаңадан ашылған жұмыс орындары әзiрше бұрынғы кеткендердiң орнын толтыра алмайды. Еңбек нарығында жұмыс күшiне ортақ сұранымының төмендеу бағыты сақталуда. Нарықтық қатынастарға көшу кезiнде жұмыс iстейтiн халықтың едәуiр бөлiгiнiң босауы кадрларды қайта даярлау, жұмыспен қамтылмағандарды еңбекке бейiмдеу бойынша кешендi шараларды жүргiзудi талап етедi.
Базалық кәсiпорындар әлеуметтiк институтының таратылуына орай бiлiктi кадрларды даярлау айтарлықтай қиындай түстi. Бұрын олардың есебiнен құрылыс жүргiзiлетiн, қондырғымен аспаппен және материалмен қамсыздандырылатын, түлектердi еңбекке орналастыру, кәсiпорындарда оқушылардың өндiрiстiк оқу мен практикасын ұйымдастыру мәселесi ушыға түстi. Егер кәсiби мектеп пен лицей түлектерiнiң еңбекке орналастыру көрсеткiшi қалада 100 пайыз болса, ал бұл көрсеткiш мемлекеттiк колледждерi де айтарлықтай төмен - 80 пайыз. Мемлекеттiк емес оқу орындары түлектердi еңбекке орналастыру мәселесiмен шұғылданбайды және еңбек нарығына қажет емес мамандардың үлкен бөлiгiн бередi.
Еңбек нарығы мен бiлiм қызметтерiндегi ахуал оқу орындарының еңбек нарығының мұқтажына көз қарасын жақсартуды талап еттi.
Қазiр кәсiби бiлiм жүйесi алдында елеулi мiндет - оқушыларды еңбек нарығында талап етiлетiн жаңа дағдылармен және қажеттi бiлiктiлiкпен, шеберлiктiң үлкен деңгейiмен, жұмыс iздеудегi икемдiлiкпен және жинақтылықпен кәсiпкерлiк дағдылармен қамсыздандыру қойылып отыр.
Сонымен қатар, қалада жұмыс берушiлер мен кәсiби оқу орындарының арасындағы өзара байланыстың күшею бағыты қалыптасуда, олар тек практика үшiн орын беру және артынша түлектердi жұмысқа орналастыру мәселесiмен шектелмейдi. Кәсiпорындармен және фирмалармен шарт бойынша оқу бағасын толық немесе iшiнара өтей отыра нысаналы оқу арқылы оқытуды қаржыландыруға қатысу, оқытуды демеу, түлектердiң бiлiктiлiгiн арттыру, кәсiби бiлiм стандарттарын жасау, жұмыс берушiлер пiкiрiн ескеру (ұсыныс, тiлек, пiкiр) орын алуда.
Қалада кәсiби-бiлiктiлiк тұрғысындағы еңбек ресурстарының қажеттiлiгiн болжау институты жоқ. Еңбек нарығының мониторингiн ұйымдастыру бiлiктi кадрлардың қажеттiлiгiн анықтау әдiстемесiнiң жоқтығымен қиындай түсуде.
1999-2000 жж. орта кәсiби бiлiм беймемлекеттiк ұйымдары санының айтарлықтай өсуiмен сипатталады. 1993 жылмен салыстырғанда олардың саны 14 есе өсiп, 1.11.2000 ж. 41 колледж болып отыр. Талдау көрсеткендей, беймемлекеттiк оқу орындарының көпшiлiгi халық арасында танымал мамандықтардың шағын тiзбесi бойынша мамандар даярлауға бейiмделген. Атап айтқанда: құқық тану, қаржы, экономика, кеден iсi және т.б. Сонымен қатар, тiзбеленген мамандықтар қазiр еңбек нарығында аз талап етiледi.
Еңбек ресурстарын даярлауды реттейтiн нормативтiк-құқықтық база әлеуметтiк-экономикалық өзгерiстер жағдайына жауап бермейдi және тежегiш фактор болып табылады. Жұмыс берушiлердi жаңа жұмыс орнын ашуға, кәсiби бiлiмдi қолдауға ынталандыратын құқықтық механизм жоқ. Кәсiби бейiмдеу қызметi жоқ. Сөйтiп кәсiби бiлiм жүйесi қазiргi заңнамалық және нормативтiк-құқықтық қамсыздандырылуға, кешендiк-құрылымдық-мазмұндық қайта құруға мұқтаж.
Соңғы жылдары тәжiрибелi кәсiби-педагогикалық қызметкерлер, әсiресе кәсiби мектептер мен колледждер өндiрiстiк оқыту шеберлерi жаппай кете бастады. Қалада қазiргi уақытта бастауыш және орта кәсiби бiлiм үшiн инженерлiк-педагогикалық кадрларды даярлауға мамандандырылған жоғары оқу орындарының (факультеттердiң) желiсi жоқ.
Түлектердiң жинақылығын арттыру үшiн кәсiби бiлiм ұйымдарында кәсiптер мен мамандықтар бойынша арнайы бiлiм мен және дағдымен қатар оқушыларда жалпы кәсiби, ең алдымен еңбекте компьютерлiк техниканы қолдану, бағдарламалық қамсыздандыруды, "INTERNET" ауқымдық ақпарат желiсiнiң мәлiметтерiн және т.б. пайдалана бiлу дағдыларын қалыптастыру қажет. Сонымен қатар, кәсiби мектеп пен лицейлердi, колледждердi компьютерлiк техникамен қамсыздандыруды талдау көрсеткенiндей, NN 1,5,8,10 кәсiби мектепте N 16 кәсiби мектепте, N№1 педагогикалық колледжде қажеттi талапқа жауап беретiн электронды есептегiш техникасының жеке базасы жоқ.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiмнiң негiзгi мәселесi - бюджет қаражатының жетiспеуi. Қазiр бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдарының қаржылық мұқтажы бюджет көздерiнен 3/1 көлемде ғана қамсыздандырылады.
Сегiз жылдың бойында iс жүзiнде қала бюджетiнде бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдарын күрделi жөндеуге қаражат қарастырылмайды, өндiрiстiк оқытуды ұйымдастыруға, оқу-өндiрiстiк базасын нығайту мен жетiлдiруге қаражат бөлiнбейдi. Оқу орындарының қаржы жетiмсiздiгi жағдайында оқу орындарының бюджеттен тыс қызметiн дамыту үшiн қолайлы ахуал жасау қажет. Олардан түскен қаражат оқу-материалдық базасын нығайту мен дамытудағы бюджет қаражатының тапшылығын жабар едi.
Қалада еңбек ресурстарын даярлау мәселесi бойынша оқу орындары, билiктiк әр түрлi органдары ведомстволар, жұмыс берушiлер арасындағы өзара байланыс жүйесi бүгiнгi күннiң ақиқаты талап ететiн әлеуметтiк-әрiптестiк деңгейiне көшiрiлмеген.
Кадрларға қажеттi кәсiби-бiлiктiлiк деңгей сұранымын қанағаттандыру - бұл транзиттiк экономика жағдайларына бiлiм жүйесiн бейiмдеудiң маңызды мәселесi. Осыған байланысты кәсiби бiлiмнiң жаңа ғылыми - әдiстемелiк базасын, атап айтқанда көтерiңкi деңгейдегi бiлiм стандарттарын, кәсiби бiлiм саласында инновациялық педагогикалық технологияны тәжiрибелiк-сынақтық әдiстемесiн, жаңа кәсiптермен мамандықтар бойынша оқу құжаттамасы мен оқу құралының жиынын әзiрлеу, мемлекеттiк тiлдегi кәсiби-техникалық арнадағы пәндердi оқу-әдiстемелiк қамсыздандыру қажет.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм жүйесiнiң бүгiнгi күннiң әлеуметтiк-экономикалық ақиқатына бейiмделген күштi ғылыми-әдiстемелiк базасы жоқ. Осы мәселенi нәтижелi зерттеу iс жүзiнде жүргiзiлмейдi, бiлiм беру саласында инновациялық педагогикалық технологияны тәжiрибелiк-сынақтық енгiзу әдiстемесi, жаңа кәсiптер мен мамандықтар бойынша оқу құжаттамасының жиыны жоқ, мемлекеттiк тiлдегi кәсiби-техникалық арнадағы пәндердi оқу-әдiстемелiк қамсыздандыру жолға қойылмаған.
Негiзгi мақсаттары:
Бастауыш және орта бiлiм ұйымдары түлектерiнiң еңбек нарығындағы бәсекелiк қабiлеттiлiгiн, сондай-ақ ересек халықты кәсiби даярлау мен қайта даярлауды қамсыздандыру.
Оқушыларда қазақстандық патриотизм азаматтық, iзгiлiктiк және жалпы адамдық құндылықтар мұраттары негiзiнде жеке қасиеттердi қалыптастыру.
Негiзгi мiндеттерi:
Бастауыш және орта кәсіби бiлiмнiң мемлекеттiк жалпы мiндетi стандарттарын әзiрлеу және енгiзу, оларды еңбек нарығындағы ахуал мен экономикадағы құрылымдық өзгерiстердi ескере отырып жаңарту.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiмдi қамсыздандыруды жаңарту.
Жасөспiрiмдер мен жастар, сондай-ақ ересек халық үшiн бастауыш және орта кәсiби бiлiмнiң оңтайлылығын арттыру үшiн жағдай жасау.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiмiнiң, орта кәсiби бiлiмi бар жұмысшылар мен мамандарды даярлау мен қайта даярлаудың беймемлекеттiк секторын қолдау.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм жүйесiнде әлеуметтiк әрiптестiктi ұйымдастыру мен дамыту.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм оқу орындарында кадрларды даярлау мен қайта даярлау мәселесi бойынша халықаралық ынтымақтастықты кеңейту. Әлемдiк бiлiм кеңiстiгiне бастауыш және орта кәсiби бiлiмдi тарту үшiн жағдай жасау.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм жүйесiн нарықтық экономика жағдайына бейiмдеу.
Бiлiктi кадрларға сұраным мен ұсынысын сәйкестiлiгiн қамсыздандыру. Бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдарының оқу-материалдық базасын жетiлдiру.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiмдi ақпараттандыру.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiмдi басқару жүйесiн жетiлдiру.
Тәрбие жұмысын жетiлдiру, оқу мен тәрбие барысындағы бiрлiктi қамсыздандыру.
Жастардың қоғамдық ұйымдарын дамытуды қолдау. Жасөспiрiмдердi,
жастарды құқық бұзушылықтан, қылмыстан, бетiмен кетушiлiктен сақтандыру
жөнiндегi шаралар кешенiн iске асыру.
Аталған мақсаттар мен негiзгi мiндеттерге жету тиiстi ресурстық
қамсыздандыруды талап етедi, атап айтқанда:
тиiстi нормативтiк-құқықтық базаны қалыптастыру;
бастауыш және орта кәсiби бiлiмдi жүйесiн дамыту мен тиiмдi жұмыс
iстеуiнiң қаржылық экономикалық механизмдерiн жетiлдiру;
бастауыш және орта кәсiби бiлiм жүйесiн тиiмдi дамыту;
бастауыш және орта кәсiби бiлiм жүйесi кадрларының даярлау мен қайта
даярлау жүйесiн дамыту және олардың бiлiктiлiгiн жоспарлы көтеру;
оқу мен тәрбие барысын оқу-әдiстемелiк және ақпараттық
қамсыздандыруды жақсарту;
оқытудың жаңа технологиясын енгiзу;
материалдық-техникалық қамсыздандыруды жақсарту.
4. Бағдарламаның негiзгi бағыттары және
iске асыру механизмi
4.1. Негiзгi бағыттары.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм қаладағы желiсiн кеңейту және
жетiлдiру.
Жалпы бiлiм беретiн мектептердiң жоғары сыныптары мен түлектерiнiң кәсiби мектептерi де (лицейлерде), колледждерде кәсiби бiлiммен және оқумен барынша қамтуды қамсыздандыру.
Кәсiби бiлiм оқу орындарының қайта бейiмделуiнiң жүргiзу, еңбек нарығының мұқтажына сәйкес бастауыш және орта кәсiби оқу орындарында кәсiптер мен мамандықтар тiзбесiн қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастыру.
Жастарды, сондай-ақ ересек халықтарды даярлаумен, қайта даярлаумен және бiлiктiлiгiн арттырумен шұғылданатын сан-салалы мекеме ретiнде кәсiби оқу-орындарын дамыту.
Еңбек нарығының, қосымша оқу орындарының саны мен құру болашағының мониторингiн ұйымдастыру.
Жастарды еңбекке орналастыру бойынша белсендi шаралар жүргiзу. Жұмыссыз халықты еңбекке орналастырумен шұғылданатын беймемлекеттiк кәсiпорындарының белсендi ынтымақтастық.
Кәсiби ақпарат, кәсiби бейiмдеу және кәсiби iрiктеу жүйесiн құру.
Мемлекеттiк тапсырыс бойынша жұмыссыз азаматтарды даярлау үшiн байқауы негiзiнде бiлiм ұйымдарын iрiктеу.
Жастарға жеке кәсiпке, кәсiпкерлiк қызметке жақсы даярлануына, шағын бизнеспен шұғылдану қабiлетiн сiңiруге мүмкiндiк беретiн кәсiби бiлiмдi, дағдылармен икемдiлiктердi алу үшiн жағдай жасап отыр.
Жұмыс берушiлердi мiндеттi қатыстыра және ғылымдағы, техникадағы, технологиядағы, экономикадағы жаңалықтарды ескере отырып, бастауыш және орта кәсiби бiлiмнiң мемлекеттiк жалпы мiндеттi стандарттарын жаңарту.
Кәсiби бiлiмнiң үздiксiздiгiн, икемдiлiгiн және нұсқаулығын қамсыздандыратын осы заманға оқу-бағдарламалық құжаттаманы, оқу-әдiстемелiк жиынды жасау.
Мемлекеттiк тiлде кәсiби-техникалық арнаулы пәндердi оқу-әдiстемелiк қамсыздандыру.
Бiлiми-кәсiби бағдарламалар мен еңбек нарығындағы қажет кәсiптер мен мамандықтар бойынша оқу технологиясы мәлiметтерiнiң аймақтық банкiсiн жасау және дамыту.
Жұмыссыз азаматтар мен халықты оқыту және жастарға кәсiби бiлiм беру мәселесі бойынша ғылыми-зерттеу ғылыми әдiстемелiк жұмыстарды ұйымдастыру.
Жастарға кәсiби бiлiм беру жұмыссыз азаматтармен халықты оқыту мәселесi бойынша отандық және шетелдiк әрiптестермен ынтымақтастықты дамыту.
4.2. Бағдарламаны iске асыру
Бағдарламаны iске асыруға жүйелi бақылауды қамсыздандыру мақсатында Алматы қаласы Әкiмiнiң жанынан аймақтық комиссия құрылады, оның құрамына барлық әлеуметтiк әрiптестер өкiлдерi кiредi.
Бағдарламаның iске асыруға жедел басшылықты Алматы қаласының Бiлiм департаментi жасайды.
Бағдарлама шаралары нысаналы бюджет қаражаты, демеушi ұйымдар, бiрлескен халықаралық жобалар қаражатын пайдалану есебiнен iске асырылатын болады.
Бағдарламаны қаржыландыру мемлекеттiк бюджетте қарастырылған қаражат шегiнде жүргiзiледi. Халықаралық ұйымдардың техникалық және гранттық көмегiн, ұйымдар мен халықтың демеушiлiк көмегiн тарту көзделiп отыр.
2001-2005 жылдарға арналған бағдарламаны iске асыру үшiн бюджет қаражатының есептемелiк қажеттiгi 3 млрд. 441 млн. теңгенi құрайды (2001 жылғы бағалар мен тарифтер бойынша).
Бюджеттiк қаржыландыру көлемi жыл сайын нақтыланатын болады.
Бағдарламаны iске асырумен бастауыш және орта кәсiби бiлiмнiң қуаты мен ресурсы сақталатын және қаланың әлеуметтiк-экономикалық дамуы үшiн тиiмдi пайдаланылатын болады.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм желiсiнiң тұрақтылығы мен дамуы жасөспiрiмдер мен жастардың бастауыш және орта кәсiби бiлiм алуына мүмкiндiк бередi.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдарын ресурстық қамсыздандыруды жақсарту жөнiндегi шараларды қабылдау нәтижесiндегi мектеп жасындағы балаларды кәсiби бiлiм мен қамтуға және кәсiби мектептердiң, лицейлер мен колледждердiң мемлекеттiк жалпы мiндетi стандарттарды орындауына мүмкiндiк бередi.
Бiлiм ұйымдарында кәсiби даярлық деңгейiн, сапасын қамсыздандыру жүйесiн енгiзу нәтижесiнде олар әлемде мойындалған стандарттарға сай келетiн болады.
Қызмет саласын, кәсiби даярлық бағытын таңдау мәселесi бойынша жастарға арналған кәсiби бейiмдеу қызметтерiн кеңейту күтiлуде, кәсiби оқыту мәселесiнде жұмыссыз жастарды атаулы қолдау күшейтiледi.
Кәсiби даярлық, экономиканың барлық саласы үшiн бiлiктi жұмысшылар мен мамандар қажеттiлiгiн анықтау механизмiн белгiлеу, нарықтық қатынас принциптерiн енгiзу, бiлiм қызметтерi нарығын сәйкестендiру саласында барлық субъектiлердiң өзара iс-қимылы нәтижесiнде жұмыссыздық деңгейi төмендейтiн болады.
Қаржыландыру көздерiн тиiмдi iздеу бойынша шараларды қабылдау нәтижесiнде бастауыш және орта кәсiби бiлiмдi, жұмыссыз азаматтарды даярлау мен қайта даярлауды қаржыландырудың көп арнаулы жүйесi жасалатын болады.
Бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдарында тәрбие жұмысын күшейту
бойынша шараларды қабылдау нәтижесiнде ұлттық және жалпы адамдық
құндылықты негiзiнде жеке адамның қалыптасуы, дамуымен кәсiби ұшталуы үшiн
жағдай жасалатын болады, жасөспiрiмдер мен жастар жасайтын құқық бұзушылық
саны, олардың қылмыс жасау және дөрекi тәртiп деңгейi төмендейдi.
Басқару жүйесiн iшкi қайта құру мен ресурстарды iштей қайта бөлу және
ашық ресурстық қамсыздандыруды беру нәтижесiнде кәсiби бiлiм жүйесiнiң
жұмыс iстеу тиiмдiлiгi артатын болады.
II сайланған Алматы қалалық
Мәслихаты IХ сессиясының
төрағасы
II сайланған Алматы қалалық
Мәслихатының хатшысы
кәсiби бiлiм берудiң, жұмыссыз азаматтарды
даярлау мен қайта даярлаудың Аймақтық Бағдарламасының
iске асыру жөнiндегi шаралар
1. Бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдары желiсiнiң
тұрақтандыру мен дамыту
---------------------------------------------------------------------------
N ! Шаралар ! Аяқтау ! Орындау ! Орындауға ! Қаржыландыру
! ! нысаны ! мерзiмi ! жауаптылар ! көзi
---------------------------------------------------------------------------
1. Кәсiби бiлiмнiң Әкiмнiң 2001- Бiлiм Жергiлiктi
мемлекеттiк ұйымдары шешiмi 2005 жж. департаментi, бюджетте
желiсiнiң тұрақты бiлiм және қарастырылған
дамытуды қамсыздандыру, ғылым бөлiмi, қаражат
онда бюджет есебiнен Экономика шегiнде
оқитындардың санын комитетi,
арттыру қалалық қаржы
басқармасы
2. Күрделi жөндеуге Мәслихаттың 2001- Бiлiм Жергiлiктi
қаражат бөлу жолымен шешiмi 2005 жж. департаментi, бюджетте
бастауыш және орта бiлiм және қарастырылған
кәсiби бiлiм ғылым, қалалық басқармасы
ұйымдарының материалдық қаржы қаражат
техникалық базасын басқармасы шегiндi, оқу
нығайту орындарының
жеке қаражат
есебiнен
3. Үздiксiз кәсiби Шарт Жыл Бiлiм Жергiлiктi
бiлiмнiң үдемелi сайын департаментi, бюджетте
кешендерiн жасау Экономика қарастырылған
комитетi қаражат
шегiнде
4. Кәсiби бiлiмнiң БД ұдайы Бiлiм Халықтың,
беймемлекеттiк бұйрығы департаментi жұмыс
секторын дамытуға берушiлердiң
жәрдемдесу қаражаты
5. Қаланың муниципалдық "Жұмыспен 2001- Бiлiм Жергiлiктi
шаруашылығы мен қамту 2005 жж. департаментi, бюджетте
әлеуметтiк саласы туралы" Экономика қарастырылған
үшiн кадр даярлауды ҚР Заңына, комитетi, қаражат
арттыру Шартқа Еңбек шегiнде
сәйкес жұмыспен қамту
департаментi
6. Жастар мен ересек Бұйрық Тұрақты Бiлiм Жергiлiктi
халықты даярлаумен, департаментi, бюджетте
қайта даярлаумен Еңбек қарастырылған
және бiлiктiлiктi жұмыспен қаражат
көтерумен қамту шегiнде, заңды
шұғылданатын сан департаментi және жеке
салалы мекеме тұлғалар
ретiнде кәсiби түсiмдерi
оқу орындарын дамыту
7. Босаған ғимараттар, Әкiмнiң Жыл Бiлiм және
тұрақ жайлар мен шешiмi сайын ғылым бөлiмi,
жаңа құрылыс есебiнен бiлiм
кәсiби бiлiм оқу департаментi,
орындарының Коммуналдық
материалдық-техникалық меншiктi
базасын ұлғайту басқару
департаментi
(келiсiм
бойынша)
8. Бiлiм ұйымдарын жаңа Мәслихат Жыл Бiлiм Жергiлiктi
қондырғымен, шешiмi сайын департаментi, бюджетте
техникамен, жабдықпен қала ҚБ қарастырылған
және өзге оқу қаражат
құралдарымен шегiнде, оқу
қамсыздандыру орындарының
жеке қаражат
есебiнен
--------------------------------------------------------------------------
2. Жастарды жастайынан кәсiпке бейiмдеудi қамсыздандыру
--------------------------------------------------------------------------
N ! Шаралар ! Аяқтау ! Орындау ! Орындауға ! Қаржыландыру
! ! нысаны ! мерзiмi ! жауаптылар ! көзi
--------------------------------------------------------------------------
9. Негiзгi жалпы бiлiм Әкiмнiң Жыл Бiлiм және Жергiлiктi
беретiн мектеп шешiмi сайын ғылым бөлiмi, бюджетте
түлектерiн кәсiби бiлiм қарастырылған
мектеп пен лицейде, департаментi қаражат
колледжде оқуын шегiнде,
жалғастыру жолымен мемтапсырыс
кәсiби бiлiммен барынша
қамтуды қамсыздандыру
10. Кәсiби мектеп пен БД Жыл Бiлiм Жергiлiктi
лицей, колледж бұйрығы сайын департаментi бюджетте
базасында еңбекке қарастырылған
бауланатын жоғары қаражат
сыныптағылар санын шегiнде
арттыру
11. Педагогикалық БД Жыл Бiлiм Жергiлiктi
саладағы колледждер бұйрығы сайын департаментi бюджетте
базасында қарастырылған
педагогикалық қаражат
сыныптарды ашу және шегiнде
дамыту
12. Жастарды кәсiби Әкiмнiң 2002 ж. Бiлiм Жергiлiктi
бейiмдеу бойынша шешiмi департаментi, бюджетте
кеңес беру нүктелерiн Еңбек қарастырылған
құру жұмыспен қаражат
қамту шегiнде,
департаментi, мемтапсырыс
бiлiм және
ғылым бөлiмi,
қаржы
басқармасы
13. Педагогикалық Әкiмнiң 2001- Бiлiм және Жергiлiктi
колледждер базасында шешiмi 2002 жж. ғылым бөлiмi, бюджетте
оқу алдындағы бiлiм қарастырылған
даярлықты ұйымдастыру департаментi қаражат
шегiнде
--------------------------------------------------------------------------
3. Оқу әдiстемелiк және кадрлық қамсыздандыру
--------------------------------------------------------------------------
N ! Шаралар ! Аяқтау ! Орындау ! Орындауға ! Қаржыландыру
! ! нысаны ! мерзiмi ! жауаптылар ! көзi
--------------------------------------------------------------------------
14. Әлемдiк тәжiрибе мен Бұйрық Тұрақты Бiлiм Жергiлiктi
еңбек нарығының департаментi, бюджетте
мұқтажына бейiмделудi ҚБАИ қарастырылған
ескере отырып кәсiби қаражат
бiлiмнiң мемлекеттiк шегiнде
жалпы мiндеттi
стандарттарын әзiрлеу
мен енгiзу
15. Еңбек нарығының Электронды Тұрақты Бiлiм ҚБЖТО
талаптарына сәйкес каталог департаментi,
кәсiптер мен еңбек,
мамандықтар тiзбесiн жұмыспен
жасау қамту
департаментi
16. Еңбек нарығында Тiзбе Тұрақты Бiлiм Жергiлiктi
қажет кәсiптер, департаментi, бюджетте
мамандықтар бойынша ҚБАИ, ҚБЖТО қарастырылған
бiлiм-кәсiп қаражат
бағдарламалары мен шегiнде
оқу технологиясы
мәлiметтерiнiң
аймақтық банкiсiн
құру және дамыту
17. Бағдарламалық Электронды Тұрақты Бiлiм Жергiлiктi
педагогикалық каталог департаментi, бюджетте
құралдар ҚБАИ, ҚБЖТО қарастырылған
мәлiметтерiнiң қаражат
банкiсiн құру шегiнде
18. Бұрын даярлау Оқу 2001- Бiлiм Жергiлiктi
жүргiзiлмеген, жаңа құжатта- 2003 жж. департаментi, бюджетте
кәсiптер мен масының ҚБАИ қарастырылған
мамандықтар бойынша жиыны қаражат
(қызмет көрсету, шегiнде
экология, әлеуметтiк
жұмыс, нарықтық
инфрақұрылым және
т.б.) оқу құжаттамасы
мен оқу құралдары
мен жиынын әзiрлеу
19. Кәсiби оқу БД Тұрақты Бiлiм Жергiлiктi
орындарының оқыту бұйрығы департаментi, бюджетте
процесiне арнайы ҚБАИ, ҚБА қарастырылған
пәндер бойынша, қаражат
әсiресе мемлекеттiк шегiнде
тiлдегi осы заманғы
оқулықтарды, сондай-ақ
компьютерлiк, ғылыми
әдiстемелiк құралдарды,
оқу-әдістеме жиынын,
мультимедиялық
негiздер көрнекi оқу
құралдарын енгiзу
20. Кәсiби мектеп пен БД Тұрақты Бiлiм Жергiлiктi,
лицей колледждiң бұйрығы департаментi, республикалық
басшы және инженерлiк- ҚБАИ, РБАИ бюджетте
педагогикалық қарастырылған
қызметкерлерiнiң қаражат
даярлауды, қайта шегiнде
даярлау мен бiлiктiлiгiн
көтерудi қамсыздандыру
21. Кәсiби мектеп пен Әкiмнiң 2002- Бiлiм және Жергiлiктi,
лицей, колледжге шешiмi 2003 жж. ғылым бөлiмi, республикалық
арналған және жалпы бiлiм бюджетте
бiлiм беретiн департаментi, қарастырылған
мектептердiң еңбекке Экономика қаражат
баулу мұғалiмдерiн комитетi шегiнде,
даярлау желiсiн құру мемтапсырыс
22. Бастауыш және орта Әкiмнiң 2001- Бiлiм және Жергiлiктi
кәсiби бiлiмнiң шешiмi 2003 жж. ғылым бөлiмi, бюджетте
базалық оқу-әдiстемелiк бiлiм қарастырылған
орталықтарын, департаментi, қаражат
ҒОӘБ құру ҚБАИ, ҚБЖТО шегiнде
23. Үздiксiз кәсiби бiлiм Оқу- 2001- Бiлiм Жергiлiктi
жүйесiнiң iске әдiстемелiк 2002 жж. департаментi, бюджетте
асыруды жиыны ҚБАИ қарастырылған
қамсыздандыратын жаңа қаражат
оқу-әдiстемелiк шегiнде
жиынын әзiрлеу
24. Кәсiби бiлiмдi ұстауды БД Жыл Бiлiм Жергiлiктi
жетiлдiру жөнiндегi бұйрығы сайын департаментi, бюджетте
бiрлескен халықаралық ҚБАИ қарастырылған
жобаларды iске асыру қаражат
шегiнде,
инвестициялар
25. Кәсiби мектеп пен БД 2001- Бiлiм Жергiлiктi
лицейде, колледжде бұйрығы 2002 жж. департаментi бюджетте
"Өз бизнесiңдi баста қарастырылған
және жетiлдiр" қаражат
бағдарламасын оқыту шегiнде,
мемтапсырыс
--------------------------------------------------------------------------
4. Бастауыш және орта кәсiби бiлiм жүйесiн басқаруды жетiлдiру
--------------------------------------------------------------------------
N ! Шаралар ! Аяқтау ! Орындау ! Орындауға ! Қаржыландыру
! ! нысаны ! мерзiмi ! жауаптылар ! көзi
--------------------------------------------------------------------------
26. Бастауыш және кәсiби Әкiмнiң 2001- Бiлiм Жергiлiктi
бiлiмдi басқарудың шешiмi 2002 жж. департаментi, бюджетте
ақпараттық жүйесiн бiлiм және қарастырылған
енгiзу ғылым бөлiмi, қаражат
ҚБЖТО шегiнде,
мемтапсырыс
27. Кәсiби оқыту сапасынан БД 2001- Бiлiм Оқу
аудит қызметiн енгiзу бұйрығы 2002 жж. департаментi, орындарының
ҚБАИ, ҚБЖТО жеке
қаражаты
28. Кәсiби бiлiмнiң Әкiмнiң 2001- Бiлiм Жергiлiктi
қалалық оқу- шешiмi 2002 жж. департаментi, бюджетте
әдiстемелiк кабинетiн бiлiм және қарастырылған
қалпына келтiру ғылым бөлiмi, қаражат
қаржы шегiнде
басқармасы
--------------------------------------------------------------------------
5. Әлеуметтiк әрiптестiк институтын құру
--------------------------------------------------------------------------
N ! Шаралар ! Аяқтау ! Орындау ! Орындауға ! Қаржыландыру
! ! нысаны ! мерзiмi ! жауаптылар ! көзi
--------------------------------------------------------------------------
29. Құрамына кәсiби бiлiм Әкiмнiң 2001 ж. Бiлiм Жергiлiктi
жүйесiнiң барлық шешiмi департаментi, бюджет
әлеуметтiк бiлiм және
әрiптестерiнiң өкiлдерi ғылым бөлiмi,
енетiн әкiмнiң жанындағы
аймақтық комиссияны
құру
30. Еңбек нарығының Бағдарлама Жыл Бiлiм Жергiлiктi
мониторингiн жасау бойынша сайын департаментi, бюджетте
бойынша жұмыссыздар Еңбек, қарастырылған
мен қолы бос халық жұмыспен қаражат
қатарынан кадрларды қамту шегiнде
даярлау, қайта даярлау департаментi
бойынша бiрлескен iс-
әрекет бағдарламасын
әзiрлеу және iске
асыру
31. Кадрларға алдағы Талдамдық 2001- Бiлiм Жергiлiктi
мұқтаждық туралы анықтама 2002 жж. департаментi, бюджетте
барлық мүдделi Еңбек, қарастырылған
тараптармен ақпарат жұмыспен қаражат
алысуды жүйелi жүргiзу қамту шегiнде,
және еңбек нарығын департаментi, жергiлiктi
болжау мәселесi Экономика инвестициялар
бойынша зерттеулердi комитетi
барлық әлеуметтiк
әрiптестермен тең
негiзде ұйымдастыру
32. Бос орындар Бағдарлама Жыл Бiлiм
жәрмеңкесiн өткiзу бойынша сайын департаментi,
Еңбек,
жұмыспен
қамту
департаментi,
33. Жұмыссыз Әкiмнiң 2001 ж. Бiлiм
азаматтарды даярлау шешiмi департаментi,
мен қайта даярлауды Еңбек,
жүргiзетiн бiлiм жұмыспен
нысандарының қамту
материалдық-техникалық, департаментi,
оқу-әдiстемелiк Шағын
базасын тексеру бизнес
мақсатында сараптама департаментi,
комиссиясын құру Прокуратура
--------------------------------------------------------------------------
6. Бастауыш және орта кәсiби бiлiм ұйымдарының
оқушыларын әлеуметтiк қорғау жүйесiн құру
--------------------------------------------------------------------------
N ! Шаралар ! Аяқтау ! Орындау ! Орындауға ! Қаржыландыру
! ! нысаны ! мерзiмi ! жауаптылар ! көзi
--------------------------------------------------------------------------
34. Тiрек-қозғалыс жолдары БД Жыл Бiлiм Жергiлiктi
бұзылған, көру және бұйрығы сайын департаментi бюджетте
есту қабiлетi төмен қарастырылған
мүгедектердi оқыту қаражат
мақсатында мемлекеттiк шегiнде
тапсырыста орналастыру
үшiн колледждер
тiзбесiн анықтау
35. Бiр кәсiби мектеп Әкiмнiң 2001- Бiлiм Жергiлiктi
базасында мүмкiндiктерi шешiмi 2002 жж. департаментi, бюджетте
шектеулi адамдар үшiн Еңбек, қарастырылған
қолайлы кәсiптерге жұмыспен қаражат
мүгедектердi қайта қамту шегiнде
оқыту, кәсiби даярлау департаментi,
үшiн арнайы бөлiм ашу білім және
ғылым бөлiмi
36. Шағын кредиттеу Бiрлескен 2001- Бiлiм Жергiлiктi
бағдарламасы шегiнде бұйрық 2005 жж. департаментi, бюджетте
жастар кәсiпкерлiгiн шағын қарастырылған
дамыту бизнес қаражат
департаментi шегiнде,
инвестициялар
37. Колледж, кәсiби Әкiмнiң 2002- Бiлiм Жергiлiктi
мектеп пен лицей шешiмi 2003 жж. департаментi, бюджетте
түлектерiн еңбекке Еңбек, қарастырылған
орналастыру қызметiн жұмыспен қаражат
дамыту қамту шегiнде
департаментi,
білім және
ғылым бөлiмi
38. Жазғы демалыс БД Жыл Бiлiм Оқу
кезiнде кәсiби бiлiм бұйрығы сайын департаментi орындарының,
оқу орындары халықтың
оқушылары үшiн уақытша жеке
жұмыс орнын ашу қаражаты
--------------------------------------------------------------------------
7. Бастауыш және орта кәсiби бiлiм жүйесiн
қамсыздандырудың қаржы экономикалық механизмдерiн дамыту
--------------------------------------------------------------------------
N ! Шаралар ! Аяқтау ! Орындау ! Орындауға ! Қаржыландыру
! ! нысаны ! мерзiмi ! жауаптылар ! көзi
--------------------------------------------------------------------------
39. Орта кәсiби бiлiмдi Әкiмнiң Жыл Бiлiм Жергiлiктi
мамандарды даярлау шешiмi сайын департаментi, бюджетте
және жұмыссыз Еңбек, қарастырылған
азаматтарды даярлау жұмыспен қаражат
және қайта даярлау қамту шегiнде
үшiн мемлекеттiк департаментi,
тапсырысты анықтау Экономика
және орналастыру комитетi
40. Оқушылар өндiрiсiн БД Тұрақты Бiлiм Оқу
құру бұйрығы департаментi орындарының
жеке
қаражаты
41. Оқу өндiрiстiк Есеп Тұрақты Бiлiм Оқу
шеберханаларда департаментi орындарының
өндiрiстiк қызмет жеке
көлемiн арттыру қаражаты
--------------------------------------------------------------------------
8. Бастауыш және орта кәсiби бiлiм жүйесiн ақпараттандыру
--------------------------------------------------------------------------
N ! Шаралар ! Аяқтау ! Орындау ! Орындауға ! Қаржыландыру
! ! нысаны ! мерзiмi ! жауаптылар ! көзi
--------------------------------------------------------------------------
42. Бастауыш және орта Бағдарлама 2001 ж. Бiлiм Жергiлiктi
кәсiби бiлiм оқу департаментi, бюджетте
орындарын ҚБЖТО қарастырылған
ақпараттандыру қаражат
бағдарламасын шегiнде
әзiрлендiру
43. Мемлекеттiк кәсiби Әкiмнiң 2001- Бiлiм Жергiлiктi
мектеп пен лицейдi шешiмi 2002 жж. департаментi, бюджетте
компьютерлендiрудi ҚБЖТО, қарастырылған
аяқтау бiлiм және қаражат
ғылым шегiнде
бөлiмi
44. Бастауыш және орта Әкiмнiң 2001- Бiлiм Жергiлiктi
кәсiби бiлiм оқу шешiмi 2003 жж. департаментi, бюджетте
орындарын Интернет ҚБЖТО, бiлiм қарастырылған
желiсiне кезең бойынша және ғылым қаражат
қосуды қамсыздандыру бөлiмi шегiнде, жеке
қаражат
есебiнен
--------------------------------------------------------------------------
9. Заңнамалық және нормативтiк-құқықтық базаны қалыптастыру
--------------------------------------------------------------------------
N ! Шаралар ! Аяқтау ! Орындау ! Орындауға ! Қаржыландыру
! ! нысаны ! мерзiмi ! жауаптылар ! көзi
--------------------------------------------------------------------------
45. Кәсiби мектептер Әкiмнiң 2002 ж. Бiлiм Жергiлiктi
(лицейде), колледждерде шешiмi департаментi, бюджетте
жоғары сыныптағыларды бiлiм және қарастырылған
оқыту үшiн оқу- ғылым бөлiмi, қаражат
материалдық базасын қаржы шегiнде
пайдалануды реттейтiн басқармасы
нормативтiк құжаттарды
жасау
46. Кәсiби бiлiм жүйесiн ҚР Бiлiм Тұрақты Бiлiм
дамытуды қамсыздандыру және департаментi
мақсатында ҚР ғылым
заңнамасына өзгерiс министрлiгiне
пен толықтыру енгiзуге ұсыныс
түрткi болу
47. Оқу орындарының Әкiмнiң 2002- Бiлiм
экономикалық шешiмi 2003 жж. департаментi,
дербестiгiн кеңейтуге бiлiм және
мүмкiндiк беретiн ғылым бөлiмi,
нормативтiк-құқықтық қаржы
базасын жасау басқармасы
48. Бастауыш және орта Әкiмнiң 2001 ж. Бiлiм
кәсiби бiлiм шешiмi департаментi,
ұйымдарының әкiмшiлiк- бiлiм және
шаруашылық көмекшi-оқу ғылым бөлiмi,
және қызмет етушi қаржы
қызметшiлерiнiң үлгiлiк басқармасы
штаттық нормативтерiн
әзiрлеу мен бекiту
--------------------------------------------------------------------------
II сайланған Алматы қалалық
Мәслихаты IХ сессиясының
төрағасы
II сайланған Алматы қалалық
Мәслихатының хатшысы