Банкроттық рәсімдерінде кредиторлар талаптарының тізілімін калыптастыру және бекіту жөніндегі Нұсқаулықтың бекітілуі туралы

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2002 жылғы 1 қазандағы N 4 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2002 жылғы 6 қарашада тіркелді. Тіркеу N 2034. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Қаржы министрлiгiнiң Дәрменсiз борышкерлермен жұмыс Комитетi төрағасының 2006 жылғы 20 наурыздағы N 12 бұйрығымен.

       Ескерту: Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Қаржы министрлiгiнiң Дәрменсiз борышкерлермен жұмыс Комитетi төрағасының 2006 жылғы 20 наурыздағы N 12 бұйрығымен (2006 жылғы 8 желтоқсанда N 213-ші "Заң газеті" газетінде жарияланды).

----------------Бұйрықтан үзінді---------------------
       Бұйырамын:
      1. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң Дәрменсiз борышкерлермен жұмыс Комитетi Төрағасының кейбiр бұйрықтарының күшi жойылған деп танылсын.
      2. Осы бұйрық бірінші ресми жарияланған кейінгі он күнтізбелік күннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Төраға  

      Қазақстан Республикасы   
Қаржы министрлiгiнiң Дәрменсiз
борышкерлермен жұмыс Комитетi
төрағасының 2006 жылғы   
20 наурыздағы N 12 бұйрығына 
қосымша           

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгiнiң
Дәрменсiз борышкерлермен жұмыс
Комитетi Төрағасының күшi жойылған кейбiр
бұйрықтарының тiзiмi

      ...
      4. "Банкроттық рәсiмдердегi кредиторлардың талаптары тiзiмiн бекiту және қалыптастыру Нұсқаулығын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы Министрлiгiнiң Дәрменсiз борышкерлермен жұмыс жөнiндегi комитетi Төрағасының 2002 жылғы 1 қазандағы N 4 бұйрығы, Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде N 2034 тiркелген...
-----------------------------------

      Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 21 қаңтардағы Банкроттық туралы  Заңын  іске асыру және құру тәртібі жөніндегі комитеттің өз қызметі шегінде банкроттық рәсімін өткізуге бақылау жүргізуді іске асыру мақсатында,  БҰЙЫРАМЫН :
      1. Банкроттық рәсімдерінде кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру және бекіту жөніндегі Нұсқаулық бекітілсін.
      2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитет төрағасының орынбасарына Н.Қ.Мақажановқа жүктелсін.
      3. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін өз күшіне енеді.

       Төраға

Қазақстан Республикасы      
Қаржы министрлігінің Дәрменсіз  
борышкерлермен жұмыс жөніндегі  
комитеті төрағасының      
2002 жылғы 01 қазанындағы    
N 4 бұйрығымен бекітілген    

  Банкроттық рәсімдерінде кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру және бекіту туралы
 нұсқаулық

      Осы Банкроттық рәсімдеріне кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру және бекіту туралы нұсқаулық (бұдан әрі - Нұсқаулық) "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 21 қаңтардағы  Заңына  сәйкес әзірленген және банкроттық рәсімдерінде кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру, қарау және бекіту мәселелерін реттейді.

  1. Конкурстық іс және соттан тыс тарату рәсімі барысында кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру,
 қарау және бекіту

      1. Конкурстық басқарушы конкурстық іс және борышкерді соттан тыс тарату рәсімі барысында кредиторлар талаптарын өтеу және олардың мүдделерін қалыптастыру мақсатында кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастырады.

      2. Борышкерді банкрот деп тану туралы хабарламаны және кредиторлар талаптарын өтініш тәртібімен жариялауды конкурстық басқарушы өзінің тағайындалу күнінен бастап бір апта мерзімде,  Заңның  70-бабының 1-тармағындағы 1 және 2-тармақшаларының талаптарына сәйкес ресми баспа басылымдарында орналастырады.

      3. Борышкерлерге кредиторлар талаптарын борышкерді банкрот деп тану туралы хабарламаны жариялау, борышкерді таратудың соттан тыс рәсімін жүргізу және  Заңның  71-бабының 1-тармағындағы екінші бөліктің талаптарына тиісті мәліметтер болуы сәтінен бастап, олар екі айлық мерзімнен кешіктірмей мәлімдеуі тиіс.

      4. Кредиторлар белгіленген мерзімде талаптарын конкурстық басқарушы оларды алу күнінен бастап бір айлық мерзімде қарауы тиіс және танылған олардың талаптарын кредиторлар қалыптастыратын талаптарының тізіліміне енгізіледі. Егер, конкурстық басқарушы оған қарсы қарау мерзімінде ( Заңның  71-бабының 2-тармағы) келіспеушілік қоймаса, талап танылған деп саналады.

      5. Кредиторлар талаптарын қарау нәтижелері туралы (толық көлемде немесе бөлігінде талаптарды тану немесе танымау туралы) конкурстық басқарушы жазбаша түрде әрбір кредиторды танымау себебін көрсете отырып, осындай шешімді қабылдау күнінен кейінгі күнде құлақтандырылады.
      Конкурстық басқарушы құлақтандыруды бекіту үшін уәкілетті органға кредиторлар талаптарын қарауды аяқтау және қалыптастырылған тізілімді беру мерзімдері туралы кредиторға хабарлайды.

      6. Тізілімге оны енгізу туралы немесе талаптар сомасы туралы конкурстық басқарушы мен кредитор арасындағы туындайтын келіспеушіліктерді уәкілетті орган немесе кредитордың тиісті өтініші бойынша сот қарайды.
      Соттың шешімі немесе уәкілетті органның талабы не тиісті өзгеріс күшіне енгені бойынша кредиторлар талаптар тізіліміне қойылады.

      7.  Тармақ алынып тасталды - ҚР Қаржы министрлігі Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2003 жылғы 25 сәуірдегі N 37   бұйрығымен .

      8.  Заңның  78-бабының 1-тармағына сәйкес кредиторлар талаптарының сомасын айқындау кезінде екінші кезекте осы баптың 2 және 3 тармақтарында көзделген мына жағдайларды қоспағанда банкроттық туралы іс қозғалғанға дейін жинақталып қалған және борышкерді банкрот деп тану және тарату туралы сот шешімі күшіне енгенге дейін төленбеген өтелмеген берешек ескеріледі:
      1) егер жалақы төлеу бойынша кредиторға банкроттық туралы іс қозғалғанға дейін бір жыл ішінде бұрынғымен салыстырғанда жоғары еңбекақы белгіленсе, яғни, егер банкроттық туралы іс бойынша іс қозғау туралы сот ұйғарымын шығарған күнге дейінгі бір жыл кезеңінде кредиторға бұрынғымен салыстырғанда жоғары жалақы белгіленсе, жоғарлатудың бұл сомасы екінші кезектің саналмайды және бесінші кезекке енгізілуі тиіс.
      Бұл ереже бір лауазым немесе мамандық бойынша лауазымдық жалақы немесе тарифтік ставкасын көбейту сомаларына, сондай-ақ, егер оның тек қана осы шарты өзгерілсе жеке еңбек шартында көзделген жалақы мөлшері сомасының көбейтілуіне қатысты қолданылады;
      2) егер еңбекақы төлеу бойынша кредитормен еңбек қатынасы банкроттық туралы іс қозғалуға дейін бір жылдың ішінде туындаса, оның талаптарының борышкерде қалыптасқан есеп-қисабы банкроттық туралы іс қозғалғанға дейінгі жылдан бір жыл бұрынғы орташа айлық жалақысынан аспайтын мөлшерде жүргізіледі.
      Бұл шарттар банкроттық туралы іс бойынша іс қозғалғанға дейінгі бір жылдан бастап уақыт кезеңі ішінде жұмысқа орналасқан кредиторлар жалақы төлеу бойынша талаптарына қатысты.
      Мұндай кредиторлар берешек сомасы банкроттық туралы іс қозғалғанға дейінгі бір жылдың алдындағы он екі күнтізбелік айда борышкерде құралған ұқсас лауазым немесе мамандықтың орташа айлық лауазымдық жалақысы немесе тарифтік ставкасынан мөлшерде есептеледі.
      Мұндай кредиторларға белгіленген лауазымдық еңбекақы немесе тарифтік ставка бойынша жоғарлату сомасы кредиторлар талаптарының тізілімінің екінші кезегіне есептелмейді және бесінші кезекке енгізілуі тиіс.
      Кредиторлар екінші кезектегі талаптарын өтеу кезінде міндетті зейнетақы жарналары бойынша сомалар зейнетақымен қамтамасыз ету туралы заңдарға сәйкес олардың дербес шоттарына аударылады. Көрсетілген сомаларды жинақтаушы зейнетақы қорларына аудару, сондай-ақ жалақыдан есептеліп алынған табыс салығының сомасы осы табыстар төленетін кезек құрамында жүргізілуі тиіс.
      Банкротты таратуға байланысты банкрот жұмысшыларының жұмыстан босатылуымен байланысты шығу жәрдемақысы мен өтемақыларын есептеу конкурстық өндірісте жүргізіледі және бұл төлемақылар конкурстық өндірістің әкімшілік шығыстарына кіреді. Еңбек қатынастарына байланысты осы төлемақылардан есептелген жеке табыс салығының сомалары әкімшілік шығыстар шеңберінде бюджетке аударылады.

      9. Кредиторлар алдындағы талап сомаларын анықтау кезінде үшінші кезекте кепілмен қамтамасыз етілген бөлігінде берешек есептеледі. Кепілмен қамтамасыз етілмеген міндеттемелер бөлігіндегі берешек кредиторлар талаптарының тізілімінің бесінші кезектегі талаптар құрамына енгізіледі.
      Конкурстық басқарушы әрбір кепілді қарыздың кезекке енгізілу негіздемесін тексереді. Бұндай негіздемелер болып тиісті түрде ресімделген және белгіленген тәртіппен тиісті уәкілетті органдарда (сәйкес облыстар, Астана, Алматы қалаларының "Жылжымайтын мүлік жөніндегі орталық" РМК, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Жол полициясы басқармасы, Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару жөніндегі агенттігі) тіркелген кепіл шарты, сондай-ақ конкурстық масса құрамында кепіл мәні ретінде көрсетілген мүліктің болуы табылады.
      Конкурстық масса құрамында кепілге қойылған мүлік жоқ болған кезде кредитордың талабы жалпы бесінші кезекте есептеледі.

      10. Төртінші кезекте кредиторлар талаптарының сомасын анықтау кезінде салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша банкроттық туралы іс жөнінде іс қозғалған кезде пайда болған айыппұлдар мен өсімақыларды қоспағанда борышкердің бюджетке берешегі ескеріледі.
      Бұл кезде конкурстық басқарушы бірінші және екінші кезекте кредиторлар талаптарының есеп-қисабы кезінде есептелген әлеуметтік салық сомасы да төртінші кезекке енгізілетінін ескеруі тиіс.

      11. Бесінші кезектегі талаптардың құрамына енетін талаптардың сомасын айқындау кезінде кредиторлар азаматтық-құқықтық міндеттемелері бойынша талаптарының, оның ішінде кредиторларға тиесілі сыйақы (мүдде),  Заңның  78-бабының 2 және 3-тармақтарында көзделген жағдайларда еңбек шарты бойынша жұмыс істеген адамдарға еңбекақы төлеу мен өтем төлеу, сондай-ақ  79-бабының  3-тармағымен және  80-бабының  3-тармағымен белгіленген өзге кезектегі кредиторлар талаптарының ескеріледі.
      Бесінші кезектегі кредиторлар зияндарды өтеу және айыпты (айыппұл, өсімақылар) өндіріп алу жөніндегі талаптарының жеке есепке алынады және есептелетін сыйақы (мүдде) өтелгеннен кейін қанағаттандырылуы тиіс.

      12. Кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру кезінде конкурстық басқарушының борышкердің қаржы-шаруашылық қызметіне аудит өткізген жағдайда, борышкердің тиісті міндеттерінің негізділігі бөлігінде аудиттің тұжырымын ескеру қажет.

      13. Борышкердің барлық берешегінің түрі бойынша тұрақсыздық айыбы (өсімақылар, айыппұлдар) және сыйақы есептеу борышкерді банкрот деп тану және оны тарату туралы сот шешім қабылдаған сәттен бастап тоқтатылады.

      14. Кредиторлар талаптарының қалыптасқан тізілімін конкурстық басқарушы:
      борышкерді банкрот деп тану туралы сот шешімі күшіне енген;
      таратудың соттан тыс рәсімін өткізу туралы уәкілетті орган шешім шығарған күннен бастап үш айдан кешіктірмей уәкілетті органға бекіту үшін (1 және 2-қосымшалар) береді.

      15. Кредиторлар талаптарының тізілімін растайды құжаттар өзіне:
      1) бірінші кезекте:
      өтініш, сараптама комиссиясының әлеуметтік-медициналық қорытындысын (СКӘМ), сот шешімі болған кезде, бақытсыздық жағдай туралы актілерді, төлем ведомосі және берешек пен Қазақстан Республикасы Министрлер Кабинетінің 1993 жылғы 17 наурыздағы N 201  қаулысымен  бекітілген "Жұмысшылар мен қызметшілерге еңбек міндетін атқаруына байланысты мертігіп қалған жағдайда немесе денсаулығына басқаша зақым келгенде олардың шеккен зиянын меншіктің барлық нысанындағы ұйымдардың өтеуі жөніндегі ереже" және жұмысшылардың өмірі мен денсаулығына келген зиянды өтеу тәртібін реттейтін басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес есептелген капиталдандыру бойынша есептерді;
      2) екінші кезекте:
      өтініш, төлем ведомосі, еңбек шарты бойынша жұмыс істеп жүрген тұлғаларға еңбекақы төлемі және өтемақы төлеу бойынша берешектер, соның ішінде жалақыдан ұсталынған алименттер және міндетті зейнетақы жарналарды төлеу бойынша берешектер, сондай-ақ сот шешімі болған кезде, авторлық шарт бойынша сыйақыларды есептеу есебін;
      3) үшінші кезекте:
      сот шешімі болған кезде ресімделген кепіл шартының үлгісіне жататын өтініші;
      4) төртінші кезекте:
      өтініш, сот шешімі болған кезде салыстыру актілерін;
      5) бесінші кезекте:
      өтініш, шарт, орындалған жұмыстар, қызмет көрсетулер, жеткізулердің актілерін, сот шешімін, салыстыру актілері және т.б. болған кезде төлем тапсырмаларын;
      кредиторлық берешектері бойынша аудиттің тұжырымы болған кезде қосып алуы қажет.

      16. Құжаттар түпнұсқада (телнұсқада) берілуі қажет, ол болмаған кезде құжаттардың нотариалды расталған көшірмелері беріледі. Құжаттардың мазмұны номенклатура бойынша істің бас тақырыбына сәйкес келуі қажет. Әр істің бас тақырыбы қысқа және қорытындалған нысанда іс құжаттарының мазмұны мен тізбесін көрсетуі қажет.
      Әр іс нөмірленуі, тігілуі (баулануы) және істің келесі жағы борышкердің мөрі және конкурстық басқарушының қолымен расталуы қажет.
      Құжаттар хронологиялық тәртіпте немесе шимай жазбалар мен артық данасыз қисынды тізбектілікте тігіледі.
      Конкурстық басқарушы берілген істердің растығы мен қалыптасу дұрыстығына жауапкершілікте болады.

      17. Конкурстық басқарушы уәкілетті органға өтініш, кредиторлар талаптарының тізілімі, оларды қарау қорытындыларын жібереді және қабылдау-беру актілері бойынша осы нұсқаулықтың 18-тармағында көзделген нормаларға сәйкес ресімделген құжаттарды береді.
      Уәкілетті орган кредиторлар қарсылық білдірмеген жағдайда, апталық мерзімде кредиторлар талаптарының тізілімін бекітеді.
      18. Кредиторлар талаптарының тізілімін бекіту туралы өкілетті органның бұйрығы (3-қосымша) екі түрде толтырылады. Оның біреуі конкурстық басқарушыға беріледі, екіншісі - уәкілетті органда сақталады.      
      Кредиторлар талаптарының тізілімін бекіту туралы уәкілетті органның бұйрығы шығарылғаннан кейін әрбір параққа уәкілетті органның жауапты тұлғасы мен конкурстық басқарушының қолы қойылуы қажет. Кредиторлар талаптарының тізілімінің бір данасы уәкілетті органда қалады, екіншісі - конкурстық басқарушыға қайтаруға жатады.
       Ескерту: 18-тармақ өзгертілді - ҚР Қаржы министрлігі  Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2003 жылғы 25 ақпандағы N 17   бұйрығымен .

      19. Уәкілетті орган кредиторлары талаптарының тізілімін бекіткеннен кейін қабылдау-беру актілері бойынша оларға берілген құжаттарды конкурстық басқарушыға қайтарады. Бұл ретте, өз мөрі мен қолын тігілген (бауланған) істің келесі жағына қояды.

      20. Кредиторлар тарапынан қарсылықтар болған кезде, туындаған дау  Заңның  72-бабының 3-тармағында белгіленген тәртіпте қаралады.

      21. Бекітілген кредиторлар талаптарының тізілімінде қолданылып жүрген заңдарда көзделген негіздемелер болған кезде өзгерістер мен толықтырулар енгізілуі мүмкін. Бұл жағдайда, өзгерістер мен толықтыруларды ресімдеу тәртібі бастапқы бекітілген кредиторлар талаптарының тізіліміне (1, 2 және 3-қосымшалар) ұқсас.

      22. Жоқ борышкердің кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру және бекіту жағдайларында, конкурстық басқарушы немесе уәкілетті орган кредиторлар мәлімдеген талаптар және  Заңның  94,  95-тармақтарында  белгіленген тәртіпте расталған құжаттар негізінде талаптар тізілімі қалыптасады.
      Осы Нұсқаулықтың 17 және 18-тармақтарында белгіленген мерзімде өкілетті органның бұйрығы шығарылады және тәртіпке енгізіледі.
       Ескерту: 22-тармақ өзгертілді - ҚР Қаржы министрлігі  Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2003 жылғы 25 ақпандағы N 17   бұйрығымен .

      23. Конкурстық өндірісті іс қозғаусыз және уәкілетті органға тарату өткізуін тапсыруымен жоқ борышкерді тарату туралы сотпен шешім қабылдаған кезінде, уәкілетті орган осы Нұсқаулықтың 4-9-тармақтарына сәйкес кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастырады.

  2. Оңалтылған рәсім кезінде кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру, қарау және бекіту

      24. Қоса берілген оңалту рәсімдерін қолдану туралы қолдау хатқа борышкерді оңалту жоспарында Заңның  47-бабы  2-тармағында көрсетілген кредиторлардың алдындағы берешекті өтеу мерзімі туралы мәліметтер болуы тиіс.
       Ескерту: 24-тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Қаржы министрлігі Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2004 жылғы 23 қаңтардағы N 7   бұйрығымен .

      25. Заңның  10-бабының  1-тармағына сәйкес оңалту басқарушы кредиторлар талаптарын өтеу және оңалту рәсімдеріне олардың мүдделерін қамтамасыз ету мақсатында кредиторлар талаптарының тізілімін оңалту рәсімі кезінде қалыптастырады.
       Ескерту: 25-тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Қаржы министрлігі Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2004 жылғы 23 қаңтардағы N 7   бұйрығымен .

      26. Кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру, оны бекіту, өзгерістер мен толықтырулар енгізу осы Нұсқаулыққа сәйкес жүзеге асырылады.
       Ескерту: 26-тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Қаржы министрлігі Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2004 жылғы 23 қаңтардағы N 7   бұйрығымен .

      27. Кредиторлар талаптары тізіліміне Заңның  47-бабы  2-тармағында көрсетілген, оңалту рәсімін қолдану сәтінде туындаған кредиторлар алдындағы берешектің сомасы енгізіледі.
       Ескерту: 27-тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Қаржы министрлігі Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2004 жылғы 23 қаңтардағы N 7   бұйрығымен .

      28. Оңалту басқарушы кредиторлар талаптарының қалыптасқан тізілімін оңалту рәсімін қолдану туралы хабарлама шыққан күннен бастап үш айдан кешіктірмей уәкілетті органға бекіту үшін осы Нұсқаулыққа сәйкес ұсынады.
       Ескерту: 28-тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Қаржы министрлігі Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2004 жылғы 23 қаңтардағы N 7   бұйрығымен .

      29.  Тармақ алынып тасталды - ҚР Қаржы министрлігі Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2004 жылғы 23 қаңтардағы N 7   бұйрығымен .

3. Қорытынды бөлік

      30. Кредиторлар талаптарының тізілімін қарау және бекіту кезінде уәкілетті орган конкурстық басқарушы ұсынған кредиторлық берешекті растайтын құжаттары басшылыққа алынады.

Қазақстан Республикасы     
Қаржы министрлігінің Дәрменсіз 
борышкерлермен жұмыс жөніндегі 
комитет төрағасының       
2002 жылғы 01 қазанындағы    
N 4 бұйрығымен бекітілген,   
Банкроттық рәсімдерінде     
кредиторлар талаптарының     
тізілімін қалыптастыру және   
бекіту туралы Нұсқаулықтың    
1-қосымшасы           

Өтініш

      Соттың (уәкілетті органның) 2002 жылғы "___" __________
шешімімен _______________________________________ банкрот деп
                     (борышкердің атауы)
танылды (соттан тыс тарату рәсімі енгізілді) және конкурстық іс
жүргізу енгізіледі (ашылды).
      "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасы Заңының
10-1-бабының  10-тармағы мен  73-бабына  сәйкес қарау және
____________________________ үшін, кредиторлар талаптарының
    (борышкердің атауы)
тізілімін бекіту үшін, сондай-ақ мәлімет үшін қоса берілген 
құжаттарды ұсынамын.

      Қосымша:
      1. Кезектер кесіндісінде ажыратумен 2 данадағы кредиторлар
талаптарының тізілімі (2-қосымша), ______ бет.
      2. Берешекті растайтын құжаттар (сот шешімі, салыстыру,
келісім-шарт және т.б. актілері),_________бет.
      3. Барлығы: менің қолыммен және борышкер-ұйымының мөрімен
расталған, тігілген (бауланған) кітаптар, ________бет.
      4. Басқалары, _________ бет.

       Конкурстық басқарушы
      ____________________   __________    _______________
      (борышкердің атауы)      (қолы)        (аты-жөні)

Қазақстан Республикасы     
Қаржы министрлігінің Дәрменсіз 
борышкерлермен жұмыс жөніндегі 
комитет төрағасының       
2002 жылғы 01 қазанындағы    
N 4 бұйрығымен бекітілген,   
Банкроттық рәсімдерінде     
кредиторлар талаптарының     
тізілімін қалыптастыру және   
бекіту туралы Нұсқаулықтың    
2-қосымшасы          

Кредиторлар талаптарының тізілімі

      ________________________________________________________
                  (таратылған кәсіпорынның атауы)
___________________________________________________________________
Рет|Кезек,|Ұсынылған  | Конкурстық басқарушы. |Конкурстық |Ескертпе 
 N |креди.|қарыздың   |      ның шешімі       |басқарушы. |
   |тордың| сомасы    |                       |  ның      |
   |атауы |(мың теңге)|                       | шешіміне  |
   |      |           |                       |түсініктеме|
___________________________________________________________________
   |      |           | Тізілімде |Қабылданба.|           |
   |      |           | танылған  | ған (бас  |           |
   |      |           |   және    |тартылған) |           |
   |      |           |енгізілген | сомасы    |           |
   |      |           |   сомасы  |(мың теңге)|           |
   |      |           |(мың теңге)|           |           |
___________________________________________________________________
 1.   2.       3.           4.          5.          6.        7.
___________________________________________________________________

Конкурстық басқарушы ________  ___________________________________
                      (қолы)    (конкурстық басқарушының аты-жөні)

Конкурстық кәсіпорынның
бас бухгалтері   ________      ___________________________________
                  (қолы)        (конкурстық басқарушының аты-жөні)
М.О.

Қазақстан Республикасы     
Қаржы министрлігінің Дәрменсіз 
борышкерлермен жұмыс жөніндегі 
комитет төрағасының       
2002 жылғы 01 қазанындағы    
N 4 бұйрығымен бекітілген,   
Банкроттық рәсімдерінде     
кредиторлар талаптарының     
тізілімін қалыптастыру және   
бекіту туралы Нұсқаулықтың    
3-қосымшасы          

       Ескерту: 3-қосымша өзгертілді - ҚР Қаржы министрлігі  Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитеті төрағасының 2003 жылғы 25 ақпандағы N 17   бұйрығымен .

БҰЙРЫҚ

Кредиторлар талаптарының
тізілімін бекіту туралы

      Соттың (уәкілетті органның) 2002 жылғы "___" ____________ шешімімен _________________________________ банкрот деп танылды,
                (борышкердің атауы)
конкурстық іс жүргізу (соттан тыс тарату рәсімі енгізілді) енгізілді.
      "Банкроттық туралы" Қазақстан Республикасы  Заңының  10-1-бабының 10-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 28 қарашадағы  N 1268  "Қаржы Министрлігінің жекелеген мәселелері" туралы және Банкроттық рәсімдерінде кредиторлар талаптарының тізілімін қалыптастыру және бекіту туралы Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Дәрменсіз борышкерлермен жұмыс жөніндегі комитет Төрағасының 2002 жылғы ____ N ___ бұйрығымен бекітілген Нұсқаулығына сәйкес, кредиторлар талаптарының тізілімін бекіту туралы конкурстық басқарушы өтінішінің негізінде ұсынылған құжаттарды қарап _______________________________________, шығып, Комитет Басқармасы:
(борышкердің атауы, конкурстық басқарушының аты-жөні),
      1. ___________________________ кредиторлар талаптарының
           (борышкердің атауы)
тізілімін бекітсін деп шешті.
      1-кезек ____________________(мың теңге);
      2-кезек ____________________(мың теңге);
      3-кезек ____________________(мың теңге);
      4-кезек ____________________(мың теңге);
      5-кезек ____________________(мың теңге).
      Тізілім бойынша барлығы: __________________(мың теңге)
      2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Комитет Басқармасы бастығының орынбасары  ____________________________________ жүктелсін.

       (Басқарма бастығы) ____________________  ___________________
                      (бірінші басшының қолы)  (басшының аты-жөні )

Об утверждении Инструкции о формировании и утверждении реестра требований кредиторов в процедурах банкротства

Приказ Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 1 октября 2002 года N 4. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 ноября 2002 года N 2034. Утратил силу - приказом Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 20 марта 2006 года N 12

Извлечение 
из приказа Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками
Министерства финансов Республики Казахстан от 20 марта 2006 года N 12

      "ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Признать утратившими силу некоторые приказы Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан...
      2. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Председатель
________________________________________________________  

      В целях реализации  Закона  Республики Казахстан от 21 января 1997 года "О банкротстве" и осуществления Комитетом по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан в пределах предоставленных полномочий функций контроля за проведением процедур банкротства, приказываю:

      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию о формировании и утверждении реестра требований кредиторов в процедурах банкротства.

      2. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан Макажанова Н.К.

      3. Настоящий приказ вступает в силу с момента государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

       Председатель

Утверждена           
приказом Председателя Комитета 
по работе с несостоятельными  
должниками Министерства финансов
Республики Казахстан      
от 1 октября 2002 года N 4  

  Инструкция
о формировании и утверждении реестра требований
кредиторов в процедурах банкротства

      Настоящая Инструкция о формировании и утверждении реестра требований кредиторов в процедурах банкротства (далее - Инструкция) разработана в соответствии с  Законом  Республики Казахстан от 21 января 1997 года "О банкротстве" (далее - Закон) и регулирует вопросы формирования, рассмотрения и утверждения реестра требований кредиторов в процедурах банкротства.

  1. Формирование, рассмотрение и утверждение реестра
требований кредиторов в ходе конкурсного производства
и внесудебной процедуре ликвидации

      1. В целях погашения требований кредиторов и обеспечения их интересов в ходе конкурсного производства и во внесудебной процедуре ликвидации должника конкурсным управляющим формируется реестр требований кредиторов.
      2. Публикация объявления о признании должника банкротом и порядке заявления требований кредиторов помещается конкурсным управляющим, в недельный срок со дня своего назначения, в официальных печатных изданиях в соответствии с требованиями подпунктов 1 и 2 пункта 1 статьи 70  Закона .
      3. Требования кредиторов к должнику должны быть заявлены ими не позднее чем в двухмесячный срок с момента публикации объявления о признании должника банкротом, проведении внесудебной процедуре ликвидации должника и содержать сведения, соответствующие требованиям части второй пункта 1 статьи 71  Закона .
      4. Заявленные в установленный срок требования кредиторов должны быть рассмотрены конкурсным управляющим в месячный срок со дня их получения, и признанные им требования включаются в формируемый реестр требований кредиторов. Требование считается признанным, если против него в срок рассмотрения (пункт 2 статьи 71  Закона ) не было выдвинуто возражение конкурсным управляющим.
      5. О результатах рассмотрения требований кредиторов (о признании или непризнании требования в полном объеме или в части) конкурсный управляющий обязан письменно уведомить каждого кредитора в день, следующий за днем принятия такого решения, с указанием причин непризнания.
      В уведомлении конкурсный управляющий должен сообщить кредитору о сроках завершения рассмотрения требований кредиторов и передачи сформированного реестра в уполномоченный орган для утверждения.
      6. Разногласия, возникающие между конкурсным управляющим и кредитором о включении его в реестр или о сумме требований, рассматриваются уполномоченным органом либо судом по соответствующему заявлению кредитора.
      По вступившему в силу решению суда или уполномоченного органа требование или соответствующее изменение вносится в реестр требований кредиторов.
      7. Определение суммы требований кредиторов первой очереди осуществляется в соответствии с пунктом 1 статьи 77  Закона , положениями Правил возмещения организациями всех форм собственности ущерба, причиненного рабочим и служащим увечьем либо иным повреждением здоровья, связанным с исполнением ими трудовых обязанностей, утвержденных  постановлением  Кабинета Министров Республики Казахстан от 17 марта 1993 года N 201 и другими нормативными правовыми актами.
      При осуществлении расчетов по выплатам кредиторам первой очереди конкурсный управляющий обязан также учитывать, что доход в виде возмещения ущерба причиненного работнику увечьем либо иным повреждением здоровья, связанным с исполнением им трудовых обязанностей, в части утраченного заработка является объектом налогообложения по индивидуальному подоходному налогу и у кредиторов первой очереди возникает налоговое обязательство.
      Исчисление, удержание и перечисление в налоговые органы индивидуального подоходного налога по выплаченным доходам, облагаемым у источника выплаты - кредитора первой очереди, исчисленного конкурсным управляющим с сумм утраченного заработка, производится в соответствии с требованиями налогового законодательства. Удержанная сумма индивидуального подоходного налога перечисляется в бюджет в составе той же погашаемой очереди, в которой выплачиваются эти доходы и не подлежит отнесению в четвертую очередь реестра требований кредиторов.  <*>
      Сноска. Пункт 7 с изменениями - приказом Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 25 апреля 2003 года  N 37 .
      8. В соответствии с пунктом 1 статьи 78  Закона  при определении суммы требований кредиторов второй очереди принимается во внимание непогашенная задолженность, образовавшаяся на момент возбуждения производства по делу о банкротстве и не выплаченные до вступления в силу решения суда о признании должника банкротом и его ликвидации, за исключением предусмотренных пунктами 2 и 3 данной статьи следующих случаев:
      1) если кредитору по оплате труда в течение одного года до возбуждения производства по делу о банкротстве установлена повышенная, по сравнению с прежней, заработная плата. То есть, если имеется сумма превышения по сравнению с прежним размером заработной платы кредитору по оплате труда в период с одного года до дня вынесения судом определения о возбуждении производства по делу о банкротстве, эта сумма превышения не учитывается в составе второй очереди и должна быть отнесена в пятую очередь.
      Данное правило действует в отношении сумм превышения должностного оклада или тарифной ставки по одной и той должности или специальности, а также сумм превышения размера заработной платы, предусмотренной индивидуальным трудовым договором, если изменилось только это его условие;
      2) если трудовые отношения с кредитором по оплате труда возникли в течение одного года до возбуждения производства по делу о банкротстве, расчет его требований производится в размере не более среднемесячной заработной платы, сложившейся у должника за предыдущий, одному году до возбуждения производства по делу о банкротстве, год.
      Данное условие относится к требованиям кредиторов по оплате труда, которые были трудоустроены в течение периода времени, начиная с одного года до возбуждения производства по делу о банкротстве.
      Сумма задолженности таких кредиторов рассчитывается в размере не более среднемесячного должностного оклада или тарифной ставки аналогичной должности или специальности, сложившейся у должника за двенадцать календарных месяцев, предшествующих одному году до возбуждения производства по делу о банкротстве.
      Сумма превышения, установленного таким кредиторам размера должностного оклада или тарифной ставки не учитываются в реестре требований кредиторов в составе второй очереди и должна быть отнесена в пятую очередь.
      При погашении требований кредиторов второй очереди суммы по обязательным пенсионным взносам перечисляются на их лицевые счета в соответствии с законодательством о пенсионном обеспечении. Перечисление указанных сумм в накопительные пенсионные фонды, а также сумм подоходного налога, исчисленного с заработной платы, должна производиться в составе той же очереди, в которой выплачиваются эти доходы.
      Начисление выходного пособия и компенсаций, связанных с увольнением работников банкрота в связи с ликвидацией банкрота, производится в конкурсном производстве, и эти выплаты относятся к административным расходам конкурсного производства. Сумма индивидуального подоходного налога, исчисленного с этих выплат, связанных с трудовыми отношениями, должна перечисляться в бюджет в рамках административных расходов.
      9. При определении суммы требования перед кредиторами третьей очереди учитывается задолженность в части, обеспеченной залогом. Задолженность по обязательству в части, не обеспеченной залогом, учитывается в реестре требований кредиторов в составе требований пятой очереди.
      Конкурсный управляющий должен проверить основания включения в очередь каждого залогового кредитора. Такими основаниями являются договор залога, надлежащим образом оформленный и зарегистрированный в установленном порядке в соответствующих уполномоченных органах (в РГП "Центр по недвижимости" соответствующей области, городов Астана, Алматы, Управлении дорожной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан, Агентстве Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами), а также наличие в составе конкурсной массы имущества, указанного в качестве предмета залога.
      При отсутствии в составе конкурсной массы залогового имущества, требования кредитора учитываются в общей пятой очереди.
      10. При определении суммы требований кредиторов четвертой очереди по налогам и другим обязательным платежам в бюджет учитывается задолженность должника, за исключением штрафов и пени, образовавшаяся на момент возбуждения производства по делу о банкротстве.
      При этом конкурсный управляющий должен учитывать, что сумма по социальному налогу, исчисленная при расчете суммы требований кредиторов первой и второй очереди также включается в четвертую очередь.
      11. При определении сумм требований, включаемых в состав требований пятой очереди, учитываются требования кредиторов по гражданско-правовым обязательствам, в том числе, причитающееся кредиторам вознаграждение (интерес), оплате труда и выплате компенсаций лицам, работавшим по трудовому договору, в случаях, оговоренных пунктами 2, 3  статьи 78 , а также требования кредиторов других очередей, установленных пунктом 3  статьи 79  и пунктом 3  статьи 80  Закона.
      Требования кредиторов пятой очереди по возмещению убытков и взысканию неустоек (штрафов, пеней) учитывается отдельно, и подлежат удовлетворению после погашения задолженности и причитающегося вознаграждения (интереса).
      12. В случае проведения аудита финансово-хозяйственной деятельности должника конкурсный управляющий при формировании реестра требований кредиторов должен учитывать заключение аудита в части обоснованности соответствующих обязательств должника.
      13. Начисление неустойки (пеней, штрафов) и вознаграждения по всем видам задолженности должника прекращаются с момента принятия судом решения о признании должника банкротом и его ликвидации.
      14. Сформированный реестр требований кредиторов конкурсным управляющим передается (приложения 1 и 2) для утверждения в уполномоченный орган не позднее трех месяцев со дня:
      вступления в силу решения суда о признании должника банкротом;
      вынесения решения уполномоченным органом о проведении внесудебной процедуры ликвидации.
      15. Подтверждающие реестр требований кредиторов документы должны включать в себя:
      1) по первой очереди:
      заявление, заключение медико-социальной экспертной комиссии (МСЭК), акты о несчастном случае, при наличии - решение суда, платежные ведомости и расчеты по задолженности и начисленной капитализации в соответствии с "Правилами возмещения организациями всех форм собственности ущерба, причиненного рабочим и служащим увечьем либо иным повреждением здоровья, связанным с исполнением ими трудовых обязанностей", утвержденными  постановлением  Кабинета Министров Республики Казахстан от 17 марта 1993 года N 201 и другими нормативными правовыми актами, регулирующими порядок возмещения вреда, причиненного жизни и здоровью работников;
      2) по второй очереди:
      заявление, платежные ведомости, расчеты начисления задолженности по оплате труда и выплате компенсаций лицам, работавшим по трудовому договору, в том числе задолженности по уплате удержанных из заработной платы алиментов и обязательных пенсионных взносов, а также вознаграждений по авторским договорам, при наличии - решение суда;
      3) по третьей очереди:
      заявление, надлежащим образом оформленные договора залога, при наличии - решение суда;
      4) по четвертой очереди:
      заявление, акты сверок, при наличии - решение суда;
      5) по пятой очереди:
      заявление, договора, акты выполненных работ, услуг, поставок, платежные поручения, при наличии - решение суда, акты сверок и т.д.;
      при наличии - заключение аудита по кредиторской задолженности.
      16. Документы должны быть представлены в подлиннике (оригинале), при его отсутствии предоставляются нотариально заверенные копии документов. Содержание документов должно соответствовать заголовку дела по номенклатуре. Заголовок каждого дела должен в краткой и обобщенной форме отражать содержание и перечень документов дела.
      Каждое дело должно быть пронумерованы, прошито (прошнуровано) и заверено с обратной стороны дела печатью должника и подписью конкурсного управляющего.
      Документы подшиваются в хронологическом порядке или логической последовательности, без черновиков и лишних экземпляров.
      Ответственность за достоверность и правильность формирования представленных дел несет конкурсный управляющий.
      17. Конкурсный управляющий направляет в уполномоченный орган заявление, реестр требований кредиторов, результаты их рассмотрения и по акту приема - передачи передает документы, оформленные в соответствии с нормами, предусмотренными пунктом 18 настоящей инструкции.
      Уполномоченный орган при отсутствии возражений кредиторов утверждает реестр требований кредиторов в недельный срок.
      18. Приказ уполномоченного органа об утверждении реестра требований кредиторов (приложение 3) оформляется в двух экземплярах, один из которых передается конкурсному управляющему, второй - хранится в уполномоченном органе.
      После издания Приказа об утверждении реестра требований кредиторов, каждая страница должна быть запарафирована ответственным лицом уполномоченного органа и конкурсным управляющим. Один экземпляр реестра требований кредиторов остается у уполномоченного органа, второй - подлежит возврату конкурсному управляющему.  <*>
      Сноска. Пункт 18 с изменениями -  приказом  Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 25.02.2003г. N 17.
      19. Уполномоченный орган после утверждения реестра требований кредиторов возвращает конкурсному управляющему представленные им документы по акту приема - передачи. При этом ставит свою печать и подпись на обратной стороне прошитых (прошнурованных) дел.
      20. При наличии возражений со стороны кредиторов возникший спор рассматривается в порядке, установленном пунктом 3 статьи 72  Закона .
      21. В утвержденный реестр требований кредиторов могут быть внесены изменения и дополнения при наличии оснований, предусмотренных действующим законодательством. В этом случае, порядок оформления изменений и дополнений аналогичен первоначальному утверждению реестра требований кредиторов (приложения 1, 2, 3).
      22. В случаях формирования и утверждения реестра требований кредиторов отсутствующего должника конкурсный управляющий или уполномоченный орган формирует реестр требований на основании заявленных кредиторами требований и подтверждающих документов, в порядке, установленном  статьями 94 95 Закона .
      Приказ уполномоченного органа оформляется в сроки и в порядке, установленным пунктами 17 и 18 настоящей Инструкции.  <*>
      Сноска. Пункт 22 с изменениями -  приказом  Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 25.02.2003г. N 17.
      23. При вынесении судом решения о ликвидации отсутствующего должника без возбуждения конкурсного производства и поручении уполномоченному органу провести ликвидацию, уполномоченный орган формирует реестр требований кредиторов в соответствии с пунктами 4 - 9 настоящей Инструкции.

  2. Формирование, рассмотрение и утверждение реестра
требований кредиторов при реабилитационной процедуре

      24. План реабилитации должника, прилагаемый к ходатайству о применении процедуры реабилитации, должен содержать сведения о сроках погашения задолженности перед кредиторами, указанными в пункте 2  статьи 47  Закона.  <*>
     Сноска. Пункт 24 в новой редакции - приказом Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 23 января 2004 года  N 7 .
      25. В соответствии с пунктом 1  статьи 10  Закона реабилитационный управляющий в целях удовлетворения требований кредиторов и обеспечения их интересов в процедуре реабилитации формирует реестр требований кредиторов.  <*>
     Сноска. Пункт 25 в новой редакции - приказом Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 23 января 2004 года  N 7 .
      26. Формирование реестра требований кредиторов, его утверждение, внесение изменений и дополнений осуществляются в соответствии с настоящей Инструкцией.  <*>
     Сноска. Пункт 26 в новой редакции - приказом Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 23 января 2004 года  N 7 .
      27. В реестр требований кредиторов включается сумма задолженности перед кредиторами, указанными в пункте 2  статьи 47  Закона, возникшая на момента применения процедуры реабилитации.  <*>
     Сноска. Пункт 27 в новой редакции - приказом Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 23 января 2004 года  N 7 .
      28. Реабилитационный управляющий в срок не позднее трех месяцев со дня публикации объявления о применении процедуры реабилитации представляет для утверждения в уполномоченный орган сформированный реестр требований кредиторов, в соответствии с настоящей Инструкцией.  <*>
     Сноска. Пункт 28 в новой редакции - приказом Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 23 января 2004 года  N 7 .
      29.  (Пункт исключен - приказом Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 23 января 2004 года  N 7 ).

  3. Заключительная часть   

      30. При рассмотрении и утверждении реестра требований кредиторов уполномоченный орган руководствуется документами, подтверждающими кредиторскую задолженность, представленными конкурсным и реабилитационным управляющими.

Приложение 1              
к Инструкции о формировании и утверждении
реестра требований кредиторов в процедурах
банкротства, утвержденной приказом    
Председателя Комитета по работе     
с несостоятельными должниками      
Министерства финансов Республики Казахстан
от 1 октября 2002 года N 4       

Заявление

      Решением ___________________ суда (уполномоченного органа) от "___" __________ 200__ г. _______________________________ признано
                             (наименование должника)
банкротом (введена внесудебная процедура ликвидация) и введено (открыто) конкурсное производство.
      В соответствии с пунктами 9  статьи 10-1  и статьи 73  Закона  Республики Казахстан "О банкротстве" представляю для рассмотрения и утверждения реестр требований кредиторов __________________________
________________________________________________________________,
                    (наименование должника)
а также прилагаемые документы для сведения.

      Приложение:
      1. Реестр требований кредиторов с расшифровками в разрезе очередей (приложение 2) в 2 экз. по __ л.
      2. Документы, подтверждающие задолженность (решения суда, акты сверок, договора и т.д.) __ л.
      3. Итого: ______ книг, прошнурованных и заверенных моей подписью и печатью организации - должника.
      4. Прочее на ____ л.

      Конкурсный управляющий
      _______________________   _____________  ______________
      (наименование должника)     (подпись)       (Ф.И.О.)

Приложение 2                
к Инструкции о формировании и утверждении
реестра требований кредиторов в процедурах
банкротства, утвержденной приказом    
Председателя Комитета по работе     
с несостоятельными должниками      
Министерства финансов Республики Казахстан
от 1 октября 2002 года N 4       

              Реестр требований кредиторов
        ___________________________________________
         (наименование ликвидируемого предприятия)

NN
п/п

Оче-
редь,
наиме-
нование
кредита

Предъяв-
ленная
сумма
задол-
женности
(тыс.
тенге)

Решение конкурсного
управляющего

Комментарий
к решению
конкурсного
управляющего

При-
ме-
ча-
ние

Признанная и
включенная в
реестр сумма,
(тыс.тенге)

Не принятая
(отказанная)
сумма,
(тыс.тенге)

1

2

3

4

5

6

7

      Конкурсный управляющий __________  __________________________
                             (подпись)      (Ф.И.О. конкурсного
                                                управляющего)

      ______________________________
         (наименование должника)

      Главный бухгалтер         ___________  ______________________
      конкурсного производства   (подпись)      (Ф.И.О. гл.бухг.
                                               конкурсного пр-ва)

      ______________________________
         (наименование должника)

      М.П.
 
 
                                         Приложение 3               
                        к Инструкции о формировании и утверждении
                        реестра требований кредиторов в процедурах
                             банкротства, утвержденной приказом    
                               Председателя Комитета по работе     
                                с несостоятельными должниками      
                        Министерства финансов Республики Казахстан
                                от 1 октября 2002 года N 4  <*>
      Сноска. Приложение 3 с изменениями -  приказом  Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан от 25.02.2003г. N 17.

                         Приказ

      Об утверждении
      требований кредиторов 
     

      Решением ______________суда (уполномоченного органа) от "__"__________200__г._____________________________________признано                             (наименование должника) банкротом, введено конкурсное производство (введена внесудебная процедура ликвидация).
      В соответствии с пунктом 10 статьи 10-1 ~Z970067 Закона  Республики Казахстан "О банкротстве", постановления Правительства  Республики Казахстан от 28 ноября 2002 года N 1268 "Отдельные вопросы Министерства финансов Республики Казахстан" и Инструкцией по утверждению реестра требований кредиторов в процедурах банкротства, утвержденной приказом Председателя Комитета по работе с несостоятельными должниками Министерства финансов Республики Казахстан N__ от "__"_________ 2002 года, на основании заявления конкурсного управляющего________________________________                                     (наименование должника, Ф.И.О.
                                      конкурсного управляющего)
об утверждении реестра требований кредиторов, рассмотрев представленные документы, Управление Комитета решило:
      1. Утвердить реестр требований кредиторов_____________________
                                             (наименование должника)

      1-очередь _______________________(тыс. тенге);
      2-очередь _______________________(тыс. тенге);
      3-очередь _______________________(тыс. тенге);
      4-очередь _______________________(тыс. тенге);
      5-очередь _______________________(тыс. тенге);
      Всего по реестру:________________(тыс. тенге).

 
      2. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя начальника Управления Комитета________________________.

 
      Председатель
  (Начальник Управления)__________________    ____________________
                        (подпись первого      (Ф.И.О руководителя)
                         руководителя)