Қазақстан Республикасының жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттамаларға ведомстволық сараптама жүргізу ережесін бекіту туралы

Көлік және коммуникациялар министрінің 2002 жылғы 26 желтоқсандағы N 440-І бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2003 жылғы 9 қаңтарда тіркелді. Тіркеу N 2114. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің 2005 жылғы 31 қазандағы N 337-І бұйрығымен.

       Ескерту: Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің 2005 жылғы 31 қазандағы N 337-І   бұйрығымен .

________________________      

      "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі  Заңын  іске асыру мақсатында  БҰЙЫРАМЫН :
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттамаларға ведомстволық сараптама жүргізу ережесі бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігінің Автомобиль жолдары және инфрақұрылымдық кешен құрылысы комитеті (Е.Х.Сұлтанов) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеу үшін Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне заңнамада белгіленген тәртіппен ұсынсын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникациялар вице-министрі Б.І.Исенғалиевке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді.

       Министр

Қазақстан Республикасы    
Көлік және коммуникациялар  
министрінің          
2002 жылғы 26 желтоқсандағы 
N 440-І бұйрығымен      
бекітілген          

  Қазақстан Республикасының жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттамаға ведомстволық сараптама жүргізу ережесі

  1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттамаға ведомстволық сараптама жүргізу ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасының  Заңына  сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттамаға ведомстволық сараптама жүргізу ережесін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың тәртібін белгілейді.

      2. Жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттамаға ведомстволық сараптама жүргізу ережесі (бұдан әрі - ведомстволық сараптама) - бұл Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігінің Автомобиль жолдары және инфрақұрылымдық кешен құрылысы комитеті жүргізетін автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттамада қабылданатын шешімдердің негізділігі деңгейін арттыру мақсатында сараптау объектісінің талдамалы бағасын алуға арналған жол саласындағы ұйымдардың өтінімі бойынша бағалау іс-әрекеттері мен тұжырымдау жүйесі.

  2. Ведомстволық сараптама жүргізудің жалпы тәртібі

      3. Автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттамаға ведомстволық сараптама автомобиль жолдарының оларды жөндегеннен кейінгі орнықты жұмыс істеуіне бағытталған, сараптау бағасын қамтиды және:
      1) техникалық құжаттаманың бастапқы материалдарға (деректерге), Қазақстан Республикасының заңнамасы талаптарына сәйкестігіне;
      2) мемлекеттік нормативтерде белгіленген еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігі бойынша талаптарды, инженер-техникалық, экологиялық талаптарды сақтауға;
      3) қабылданған көлемді-жоспарлы және сындарлы шешімдердің, қолданылатын материалдар мен инженерлік жабдықтардың негізділігіне, құрылыс конструкцияларының сенімділігі мен беріктігіне;
      4) техникалық құжаттамада қарастырылған жұмыс көлемінің негізділігіне және мақсатқа сәйкестігіне;
      5) көрсеткіштердің, соның ішінде жұмыстың есептік немесе сметалық құнының негізділігі мен дұрыстығына бағытталған.

      4. Ведомстволық сараптаманы жүргізу үшін Комитет төрағасының бұйрығымен Комитет қызметкерлері санынан сараптамалық топ құрылады.
      Комитет ведомстволық сараптама жүргізу үшін автомобиль жолдары саласындағы сараптамалық жұмыстарды орындауға мемлекеттік лицензиясы бар жеке және заңды тұлғаларды тартуға құқылы.

      5. Комитет ведомстволық сараптама жүргізу үшін мынадай құжаттарды:
      1) ведомстволық сараптама жүргізуге арналған арызды;
      2) ақау ведомостын;
      3) техника-экономикалық негіздеуді;
      4) жоба-сметалық құжаттаманы ұсынады.

      6. Техникалық құжаттамаларға ведомстволық сараптама жүргізудің ұзақтығы 30 күнтізбелік күннен аспауы тиіс.

      7. Бекітілген негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерге әсер ететін, автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттамаларға енгізілетін өзгерістер (толықтырулар), жаңадан әзірленетін техникалық құжаттамалар үшін белгіленген тәртіппен қайта ведомстволық сараптауға жатады.

      8. Автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттама оны әзірлегеннен және ведомстволық сараптаманы жүргізгеннен кейін үш және одан көбірек жылдар ішінде жөндеу басталмаса, ескірген болып есептеледі және жаңа ведомстволық сараптама жүргізгеннен кейін ғана іске асыру үшін пайдаланылуы мүмкін.

      9. Ведомстволық сараптауға жататын, бірақ белгіленген тәртіппен оны өтпеген автомобиль жолдарын жөндеу үшін техникалық құжаттама аяқталмаған болып саналады және жөндеу жұмыстарын орындауға жібермейді.

      10. Техникалық құжаттаманы бекітуге осы Ережеге сәйкес жүргізілген сараптаманың оң қорытындысыз жіберілмейді.

      11. Осы Ереженің 5-тармағында белгіленген талаптардың ұсынылған құжаттары сәйкес болған жағдайда сараптама топ Комитет төрағасының бұйрығымен техникалық құжаттамаларды бекіту үшін қорытынды жасайды.
      Осы Ереженің 5-тармағында белгіленген талаптардың ұсынылған құжаттары сәйкес емес жағдайда Комитет себептерін көрсете отырып әзірленбеген техникалық құжаттаманы қайтарады.

      12. Оң қорытынды белгіленген тәртіппен Техникалық (жоба-сметалық) құжаттаманың ережесін бекіту үшін негіз болып табылады.

  3. Қорытынды ережелер

      13. Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес автомобиль жолдарын жөндеуді жүзеге асыратын тұлғалар сот тәртібімен Комитет шешіміне арыз беруі мүмкін.

      14. Сараптау тобы қарастырылатын техникалық құжаттамалар бойынша құпиялылықты сақтауға және коммерциялық құпияны қамтамасыз етуге міндетті.

Об утверждении Правил проведения ведомственной экспертизы технической документации для ремонта автомобильных дорог общего пользования Республики Казахстан

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 26 декабря 2002 года N 440-1. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 января 2003 года N 2114. Утратил силу - приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 31 октября 2005 года N 337-I (V053929)

      В целях реализации  Закона  Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "Об автомобильных дорогах" приказываю:

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения ведомственной экспертизы технической документации для ремонта автомобильных дорог общего пользования Республики Казахстан.

      2. Комитету автомобильных дорог и строительства инфраструктурного комплекса Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Султанов Е.Х.) в установленном порядке представить настоящий приказ в Министерство юстиции Республики Казахстан для государственной регистрации.

      3. Контроль за исполнением настоящего Приказа возложить на вице-Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Исенгалиева Б.И.

      4. Настоящий Приказ вводится в действие со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

     Министр транспорта и коммуникаций
          Республики Казахстан

Утверждены             
приказом Министра транспорта и 
    коммуникаций Республики Казахстан 
26 декабря 2002 года N 440-|   

Правила
проведения ведомственной экспертизы технической
документации для ремонта автомобильных дорог
общего пользования Республики Казахстан

  1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения ведомственной экспертизы технической документации для ремонта автомобильных дорог общего пользования в Республике Казахстан (далее - Правила) разработаны в соответствии с  Законом  Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах" и устанавливают порядок организации и осуществления ведомственной экспертизы технической документации для ремонта автомобильных дорог общего пользования Республики Казахстан.
      2. Ведомственная экспертиза технической документации для ремонта автомобильных дорог общего пользования (далее -  ведомственная экспертиза) - это система оценочных действий и выводов, проводимых Комитетом автомобильных дорог и строительства инфраструктурного комплекса Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее - Комитет) по заявке организаций дорожной отрасли для получения аналитической оценки объекта экспертизы с целью повышения уровня обоснованности принимаемых решений в технической документации для ремонта автомобильных дорог.

  2. Общий порядок проведения ведомственной экспертизы

      3. Ведомственная экспертиза технической документации для ремонта автомобильных дорог направлена на устойчивое функционирование автомобильных дорог после их ремонта, включает экспертную оценку и направлена на:
      1) соответствие технической документации исходным материалам (данным), требованиям законодательства Республики Казахстан;
      2) соблюдение требований по охране труда и технике безопасности, инженерно-технических, экологических требований, установленных государственными нормативами;
      3) обоснованность принятых объемно-планировочных и конструктивных решений, применяемых материалов и инженерного оборудования, надежность и прочность строительных конструкций;
      4) обоснованность и целесообразность объемов ремонта, предусмотренных технической документацией;
      5) обоснованность и достоверность показателей, в том числе расчетной или сметной стоимостей ремонта.
      4. Для проведения ведомственной экспертизы приказом Председателя Комитета создается экспертная группа, из числа сотрудников Комитета.
      Комитет вправе для проведения ведомственной экспертизы привлекать физических и юридических лиц, имеющих государственную лицензию на выполнение экспертных работ в области автомобильных дорог.
      5. Для проведения ведомственной экспертизы в Комитет представляются следующие документы:
      1) заявление на проведение ведомственной экспертизы;
      2) дефектная ведомость;
      3) технико-экономическое обоснование;
      4) проектно-сметная документация. 
      6. Продолжительность проведения ведомственной экспертизы технической документации не должна превышать 30 календарных дней.
      7. Изменения (дополнения), вносимые в техническую документацию для ремонта автомобильных дорог, оказывающие влияние на утвержденные основные технико-экономические показатели, подлежат повторной ведомственной экспертизе в порядке, установленном для вновь разрабатываемой технической документации.
      8. Техническая документация для ремонта автомобильных дорог по которой в течение трех и более лет после ее разработки и проведения ведомственной экспертизы не начат ремонт, считается устаревшей и может быть использована для реализации только после проведения новой ведомственной экспертизы.
      9. Техническая документация для ремонта автомобильных дорог, подлежащая ведомственной экспертизе, но не прошедшая ее в установленном порядке, считается не завершенной и выполнение ремонтных работ не допускается.
      10. Утверждение технической документации без положительного заключения экспертизы, проведенной в соответствии с настоящими Правилами, не допускается.
      11. В случае соответствия представленных документов требованиям, установленным в пункте 5 настоящих Правил, экспертная группа составляет заключение для утверждения технической документации Приказом Председателя Комитета.
      В случае не соответствия представленных документов  требованиям, установленным в пункте 5 настоящих Правил, Комитет возвращает на доработку техническую документацию с указанием причин.
      12. Положительное заключение служит основанием для утверждения технической (проектно-сметной) документации в установленном порядке.

  3. Заключительные положения

      13. Лица, осуществляющие ремонт автомобильных дорог в соответствии с законодательством Республики Казахстан могут обжаловать в судебном порядке решение Комитета.
      14. Экспертная группа обязана соблюдать конфиденциальность и обеспечивать коммерческую тайну по рассматриваемой технической документации.