Кедендік ресімдеу жөніндегі қосымша ережелер туралы

Қазақстан Республикасының Кедендік бақылау агенттігінің 2003 жылғы 23 мамырдағы N 237 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2003 жылғы 24 мамырда тіркелді. Тіркеу N 2306. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 22 мамырдағы № 321 бұйрығымен

      Ескерту: Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Қаржы министрінің 22.05.2015 № 321 бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Кеден кодексінің 269-бабына сәйкес бұйырамын:
      1. Қоса беріліп отырған Декларациялаудың конклюденттік нысаны кезінде өткізу пункттерін жайластыруға қойылатын талаптар бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Кедендік бақылау агенттігінің Құқықтық қамтамасыз ету басқармасы (И.Ы.Аңсарова) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Қазақстан Республикасы Кедендік бақылау агенттігінің баспасөз қызметі (А.А.Қоңлыбаева) осы бұйрықтың бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануын қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.
      5. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді.

      Төрағаның міндетін
      атқарушы

Қазақстан Республикасының  
Кедендік бақылау агенттігі 
төрағасының 2003 жылғы   
23 мамырдағы N 237 бұйрығымен
бекітілген        
"Кедендік ресімдеу жөніндегі
қосымша ережелер туралы" 

Декларациялаудың конклюденттік нысаны жағдайында өткізу пункттерін
жайластыруға қойылатын талаптар

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Декларациялаудың конклюденттік нысаны жағдайында өткізу пункттерін жайластыруға қойылатын талаптар (бұдан әрі - Талаптар) Қазақстан Республикасы Кеден кодексінің (бұдан әрі - Кеден кодексі) 269-бабына сәйкес әзірленді және тұлға тауарларды декларациялау үшін саналы таңдау жасай алатын етіп арнайы белгіленген орындарды жайластыруды белгілейді.

      2. Декларациялаудың конклюденттік нысанын қолдану мақсаттары үшін өткізу пункттерінде "жасыл және қызыл дәліздер" жүйесін қолдануға арналған орындар жайластырылады.

      3. Халықаралық өткізу пунктінде "жасыл және қызыл дәліздер" жүйесін қолдану үшін шешімді кеден ісі жөніндегі уәкілетті орган қабылдайды.

      4. "Жасыл және қызыл дәліздер" жүйесін қолдану Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы жол жүретін жеке тұлғаға декларациялаудың нысаны мен өзі өткізетін тауарларды кедендік ресімдеу мен кедендік бақылау үшін оған сәйкес дәлізге өз бетімен таңдау жасауды көздейді.

      5. Декларациялаудың нысаны мен оған сәйкес кәмелетке толмаған адамдар өткізетін тауарларды кедендік ресімдеу мен кедендік бақылауға арналған дәліздерді таңдауды ертіп жүрген адам жүргізеді.

      6. "Жасыл дәліз" - Қазақстан Республикасының кеден шекарасындағы халықаралық өткізу пункттері арқылы жол жүретін және қол жүгі мен алып жүретін жол жүгінде Кеден кодексінің 289-бабына сәйкес міндетті жазбаша декларациялауға жататын тауарлары жоқ жеке тұлғалардың тауарларды өткізуінің жеңілдетілген тәртібі.

      7. "Жасыл дәлізде" кедендік бақылаудың жекелеген нысанның қолданбауы тұлғаның Қазақстан Республикасының кеден заңнамасын сақтау міндетінен босатылатындығын білдірмейді.

      8. "Қызыл дәліз" - Қол жүгі мен алып жүретін жол жүгінде Кеден кодексінің 265-бабына сәйкес міндетті жазбаша декларациялауға жататын тауарлар бар жеке тұлғаларға қолданылатын Қазақстан Республикасы кеден заңнамасының сақталуын қамтамасыз ету үшін жеткілікті болатын кедендік бақылау нысандарын пайдалана отырып Қазақстан Республикасының кеден шекарасындағы халықаралық өткізу пункттері арқылы жол жүретін жеке тұлғалар өткізетін тауарларды кедендік бақылаудың тәртібі.

      9. "Жасыл" және "қызыл" дәліздердің басталуы мен аяқталуын кедендік бақылау аймағы шегіндегі кеден органы белгілейді.

      10. Ерекше жағдайларда, кеден ісі мәселелері жөніндегі уәкілетті органының шешімі бойынша "жасыл дәліз" уақытша жабық болуы мүмкін. Мұндай шешім өткізу пунктінде орнын алған жедел жағдай, Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы жол жүретін адамдар санаттарының қандай да бір ерекшеліктері, одан Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасына әкелуге және Қазақстан Республикасынан әкетуге тыйым салынған тауарлар әкетілуі немесе әкелуі мүмкін мемлекеттердің ерекшеліктері ескеріле отырып қабылдануы мүмкін.

2. Шекарадағы өткізу пункттеріне "жасыл және қызыл дәліздер" жүйесінің
қолдану үшін қойылатын талаптар

      11. "Жасыл және қызыл дәліздер" жүйесі шекарадағы өткізу пунктінің кедендік бақылау аймағында "жасыл дәліз" талаптарына сәйкес жабдықталған кемінде бір дәліз болған және "қызыл дәліз" талаптары ескеріле отырып жабдықталған кемінде бір дәліз болған жағдайда қолданылады.

      12. Дәліздердің санын кеден органы айқындайды.
      13. "Жасыл және қызыл дәліздерді" жайластыру кезінде мынадай талаптар қолданылады:
      1) дәліздер өткізу пункті ғимаратын жоспарына қарай жол жүгін беру орындарынан тысқары жерлерде орналасуы тиіс;
      2) тексеруді қоса алғанда, кедендік бақылау технологиясы жеке тұлғалардың кедендік бақылау аймағы туралы жол жүгін беру орнынан шығар есікке дейінгі (ұшып келген кезде) және кіру орнынан авиа билеттері мен жол жүгін тіркеу орнына дейінгі (ұшып кетер кезде) жүруін қамтамасыз ететіндей ұйымдастыруы тиіс;
      3) әрбір дәліз бойынша қозғалу бағыты нақты белгіленуі тиіс;
      4) дәлізге кіру орны дәліздің бүкіл еніне еденге жалпақтығы 10 сантиметр көлденең сызықпен белгіленуі, сондай-ақ:
      ені 100 сантиметр, биіктігі 50 сантиметр;
      нышанның периметрі мен диагоналы (жоғарғы оң бұрышынан төменгі сол бұрышына дейін) тиісінше:
      "қызыл дәліз" үшін - ені 10 сантиметр қызыл сызықпен;
      "жасыл дәліз" үшін - ені 10 сантиметр жасыл сызықпен таңбаланатын төртбұрыш түріндегі графикалық нышанмен таңбалануы тиіс;
      ақ түсті нышанның алаңына мемлекеттік, орыс, ағылшын тілдерінде тиісінше:
      "жасыл дәліз" үшін - "Жасыл дәліз";
      "қызыл дәліз" үшін - "Қызыл дәліз" деген жазу жазылады.

      14. "Жасыл" және "қызыл" дәліздерге кіреберістер декларациялаудың нысандарын таңдау шарттарын, олардың әрқайсысында кедендік бақылау, кедендік ресімдеу тәртібін, оның ішінде міндетті жазбаша декларациялауға жататын тауарлардың тізбесін көрсете отырып жолаушылардың кеден декларациясын толтырудың тәртібін және жеке тұлғалардың өздері Қазақстан Республикасының кеден шекарасы арқылы өткізетін тауарларды кедендік бақылауда жасырғаны, не дұрыс толтырмағаны үшін жауаптылығын қамтитын ақпараттары бар стендтермен жабдықталуы тиіс.

      15. Стендтердегі ақпараттар мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде, сондай-ақ пайдалануды кеден органы орынды деп таныған кез келген басқа тілде жазылуы тиіс.
      Кеден органы қажетті өзгерістерді ақпараттық материалдарға уақытылы енгізуге міндетті.

      16. Кедендік бақылау аймақтарының алдында орналасқан үй-жайлар немесе өткізу пункттерінің аймақтары бланктердің запастарымен және оларды толтыру үлгілерімен бірге жолаушылардың кедендік декларацияларын толтыруға арналған үстелдермен жабдықталуы тиіс.

      17. Ақпараттық аймақта жеке тұлғаларға консультация беру үшін кеден органының практикалық жұмыстың жеткілікті тәжірибесі бар лауазымды адамы болуы тиіс.

      18. "Жасыл" және "қызыл" дәліздер телевизиялық қадағалау жүйелерімен жарақтандыруы тиіс.

О дополнительных положениях по таможенному оформлению

Приказ Председателя Агентства таможенного контроля Республики Казахстан от 23 мая 2003 года N 237. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 мая 2003 года N 2306. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 22 мая 2015 года № 321

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 22.05.2015 № 321.

      В соответствии со статьей 269 Таможенного кодекса Республики Казахстан приказываю:

      1. Утвердить прилагаемые Требования к обустройству пунктов пропуска при конклюдентной форме декларирования.

      2. Управлению правового обеспечения Агентства таможенного контроля Республики Казахстан (Ансарова И.Ы.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      3. Пресс-службе Агентства таможенного контроля Республики Казахстан (Конлыбаева А.А.) обеспечить опубликование настоящего приказа в средствах массовой информации.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа оставляю за собой.

      5. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      Председатель

Утверждены         
приказом Председателя   
Агентства таможенного контроля
Республики Казахстан    
от 23 мая 2003 года N 237 
"О дополнительных положения 
по таможенному оформлению" 

Требования
к обустройству пунктов пропуска
при конклюдентной форме декларирования

1. Общие положения

      1. Настоящие Требования к обустройству пунктов пропуска при конклюдентной форме декларирования (далее - Требования) разработаны в соответствии со статьей 269 Таможенного кодекса Республики Казахстан (далее - Таможенный кодекс) и устанавливают обустройство мест, специально обозначенных таким образом, чтобы лицо могло сделать осознанный выбор для декларирования товаров.
      2. Для целей применения конклюдентной формы декларирования в пунктах пропуска обустраиваются места для применения системы "зеленого и красного коридоров".
      3. Решение о применении в международном пункте пропуска системы "зеленого и красного коридоров" принимается уполномоченным органом по вопросам таможенного дела.
      4. Применение системы "зеленого и красного коридоров" предусматривает самостоятельный выбор физическим лицом, следующим через таможенную границу Республики Казахстан, формы декларирования и соответствующего ей коридора для таможенного оформления и таможенного контроля перемещаемых им товаров.
      5. Выбор формы декларирования и соответствующего ей коридора для таможенного оформления и таможенного контроля товаров, перемещаемых несовершеннолетними лицами, производится сопровождающим лицом.
      6. "Зеленый коридор" - льготный порядок перемещения товаров физическими лицами, следующими через международные пункты пропуска на таможенной границе Республики Казахстан и не имеющими в ручной клади и сопровождаемом багаже товаров, подлежащих обязательному письменному декларированию в соответствии со статьей 289 Таможенного кодекса.
      7. Неприменение отдельных форм таможенного контроля в "зеленом коридоре" не означает, что лица освобождаются от обязанностей соблюдать таможенное законодательство Республики Казахстан.
      8. "Красный коридор" - порядок таможенного контроля товаров, перемещаемых физическими лицами, следующими через международные пункты пропуска на таможенной границе Республики Казахстан, с использованием форм таможенного контроля, достаточных для обеспечения соблюдения таможенного законодательства Республики Казахстан, применяемый к физическим лицам, имеющим в ручной клади и сопровождаемом багаже товары, подлежащие обязательному письменному декларированию в соответствии со статьей 265 Таможенного кодекса.
      9. Начало и окончание "зеленого" и "красного" коридоров устанавливается таможенным органом в пределах зоны таможенного контроля.
      10. В исключительных случаях, по решению уполномоченного органа по вопросам таможенного дела, "зеленый коридор" может быть временно закрыт. Такое решение может быть принято с учетом оперативной обстановки, сложившейся в пункте пропуска, особенностей какой-либо следующей через таможенную границу Республики Казахстан категории лиц, специфики государств, из которых могут ввозиться, либо в которые могут вывозиться товары, запрещенные в соответствии с законодательством Республики Казахстан к ввозу в Республику Казахстан и вывозу из Республики Казахстан.

2. Требования к пунктам пропуска на границе для применения
"зеленого и красного коридоров"

      11. Система "зеленого и красного коридоров" применяется при наличии в зоне таможенного контроля пункта пропуска на границе не менее одного коридора, оборудованного в соответствии с требованиями "зеленого коридора", и не менее одного коридора, оборудованного с учетом требований к "красному коридору".
      12. Количество коридоров определяется таможенным органом.
      13. При обустройстве "зеленого и красного коридоров" применяются следующие требования:
      1) коридоры в зависимости от плана здания пункта пропуска должны располагаться за пределами мест выдачи багажа;
      2) технология таможенного контроля, включая досмотр, должна быть организована так, чтобы обеспечить следование физических лиц через зону таможенного контроля от места выдачи багажа до выхода (при прилете) и от места входа до места регистрации авиабилетов и багажа (при вылете);
      3) направление движения по каждому коридору должно быть четко обозначено;
      4) место входа в коридор должно быть обозначено поперечной полосой на полу шириной 10 сантиметров на ширину всего коридора, а также графическим символом в виде четырехугольника:
      шириной 100 сантиметров, высотой 50 сантиметров;
      периметр и диагональ (от верхнего правого угла к левому нижнему углу) символа обозначаются соответственно:
      для "красного коридора" - красной линией шириной 10 сантиметров;
      для "зеленого коридора" - зеленой линией шириной 10 сантиметров;
      на площадь символа белого цвета наносится надпись на государственном, русском, английском языках соответственно:
      для "зеленого коридора" - "Зеленый коридор";
      для "красного коридора" - "Красный коридор".
      14. Входы в "зеленый" и "красный" коридоры должны быть оборудованы стендами с информацией, содержащей условия выбора формы декларирования, таможенного контроля, порядок таможенного оформления в каждом из них, в том числе порядок заполнения пассажирской таможенной декларации с указанием перечня товаров, подлежащих обязательному письменному декларированию, и ответственности физических лиц за сокрытие от таможенного контроля либо недостоверное декларирование товаров, перемещаемых ими через таможенную границу Республики Казахстан.
      15. Информация на стендах должна быть изложена на государственном, русском и английском языках, а также любом другом языке, использование которого таможенным органом будет признано целесообразным.
      Таможенный орган обязан своевременно вносить необходимые изменения в информационные материалы.
      16. Помещения или зоны пунктов пропуска, расположенные перед зонами таможенного контроля должны быть оборудованы столами для заполнения бланков пассажирских таможенных деклараций с запасом бланков и образцами их заполнения.
      17. Для консультирования физических лиц в информационной зоне должны находиться должностные лица таможенного органа, имеющие достаточный опыт практической работы.
      18. "Зеленый" и "красный" коридоры должны быть оснащены системами телевизионного наблюдения.