Азаматтық әуе кемелерінің техникалық пайдалануын бақылау ережесін бекіту туралы

Көлік және коммуникациялар министрлігі Азаматтық авиация комитеті төрағасының 2003 жылғы 17 шілдедегі N 339 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2003 жылғы 21 тамызда тіркелді. Тіркеу N 2450. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің м.а. 2011 жылғы 28 маусымдағы № 403 бұйрығымен

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің м.а. 2011 жылғы 28 маусымдағы № 403 (3-тармақты қараңыз) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының "Азаматтық авиацияны мемлекеттік реттеу туралы" 2001 жылғы 15 желтоқсандағы Заңын орындау мақсатында бұйырамын:
      1. Осы Азаматтық әуе кемелерінің техникалық пайдалануын бақылау ережесі бекітілсін.
      2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.
      3. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде тіркеуден өткен күннен бастап күшіне енеді.

      Төраға міндетін атқарушы

Қазақстан Республикасының 
Көлік және коммуникациялар 
Министрлігінің Азаматтық 
авиация комитеті    
төрағасының 2003 жылғы  
17 шілдедегі N 339   
бұйрығымен бекітілген  

Азаматтық әуе кемелерінің техникалық пайдаланылуын
бақылау ережесі Жалпы ережелер

      1. Азаматтық әуе кемелерінің техникалық пайдаланылуын бақылау ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Азаматтық авиацияны мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 15 желтоқсандағы Заңын орындау мақсатында әзірленген және Қазақстан Республикасы аумағындағы азаматтық әуе кемелерін техникалық пайдалану саласындағы бірыңғай тәртіпті ұйымдастыру мен бақылау жүргізуді реттейді.

      2. Осы Ережеде келесі ұғымдар қолданылған:
      1) азаматтық әуе кемелерінің техникалық пайдаланылуын бақылау, берілген түрдегі авиациялық техникаға қызмет көрсету жөніндегі жұмысты әуе кемелері құрылысының, оның күштік қондырғыларының, жүйелері мен жабдықтарының жұмыс қабілеттігі мен дұрыс жұмыс істеуін қамтамасыз ету есебімен қызмет көрсетілген әуе кемелерінің ұшуды қауіпсіз орындауын кепіл ететін көлемде және сапада орындау авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету және жөндеу жөніндегі ұйымның (бұдан әрі - Ұйым) дайындығын (жарамдығын) растауға арналған шаралар жүйесі;
      2) авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету сапасы - белгіленген авиациялық техниканың ұшу қауіпсіздігін, үнемділігін, оны пайдаланудың неғұрлым тиімділігін қамтамасыз ететін техникалық жағдай деңгейінде ұстау жөніндегі жұмыс белгілері мен сипатының жиынтығы;
      3) авиациялық техниканы жөндеу - авиациялық техниканы түзету мен жұмыс қабілеттігін қалпына келтіру жөніндегі операциялар;
      4) Авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету - әуе кемелерін ұшуға дайындау кезіндегі ұшу жарамдылығында ұстау, сондай-ақ әуе кемелеріне, авиациялық қозғалтқыштарға және олардың құрама бөлшектеріне ұшудан кейін, сақтау мен тасымалдау кезінде қызмет көрсету үшін жүзеге асырылатын жұмыстар кешені. Сонымен бірге техникалық қызмет көрсетуге пайдаланушы-техникалық құжаттамамен қарастырылған, сондай-ақ авиақозғалтқыштарды, агрегаттарды және авиациялық техниканың құрама бұйымдарын ауыстыру жөніндегі, әуе кемелерін қайта құрастыру жөніндегі, авиациялық техниканы әуе кемесін әзірлеушісінің бюллетені бойынша жөндеу, әуе кемелерін, қозғалтқыштарын және авиациялық техниканың құрама бұйымдарын жөндеуге өткізуге дайындау (жөндеуден қайта алу), құрама бұйымдардың бұзылушылықтарын және күнделікті жөндеу жұмыстар кіреді;
      5) Уәкілетті орган - өз құзыреті шегінде азаматтық авиация саласында мемлекеттік саясат жүргізуді, азаматтық және эксперименттік авиация қызметіне мемлекеттік бақылау мен қадағалауды, оны үйлестіру мен реттеуді және Қазақстан республикасының әуе кеңістігін пайдалануды жүзеге асыратын мемлекеттік басқару органы;
      6) Пайдаланушы - әуе кемесін пайдаланумен айналысатын немесе осы аумақта өз қызметін ұсынатын заңды немесе жеке тұлға;
      7) Пайдалану-техникалық (пайдалану) құжаттама - нормативтік-техникалық, техникалық мазмұндағы құжаттар және авиациялық техниканы пайдалану, оған техникалық қызмет көрсету мен жөндеу жөніндегі өзге де құжаттар жиынтығы.

      3. Ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ететін азаматтық әуе кемелерінің техникалық пайдаланылуын бақылауды уәкілетті орган жүзеге асырады.

      4. Әр бір ұйым үшін тексерілетін объектілердің тізімі мен кезегін, сондай-ақ тексеру жүргізу мерзімін уәкілетті орган белгілейді.

      5. Тексеру мерзімі туралы хабарлама ұйымға тексеру басталмас бұрын екі күннен кешіктірілмей жіберіледі.

      6. Ұйым уәкілетті орган сұраған ұйымның қызметі жөніндегі басшылық және әуе кемелерінің техникалық пайдаланылуын ұйымдастыру мен жүзеге асыруы жөніндегі өзге де құжаттамаларды ұсынады.

      7. Уәкілетті орган келесіні тексереді:
      1) әуе кемелерінің техникалық қызмет көрсетуге түсу жоспарын (кестесін);
      2) техникалық қызмет көрсету технологиясы мен әдістерінің реттелуін;
      3) күтілген жұмыс көлемін кадрлармен қамтамасыз етілуін;
      4) авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету құжаттамамен қамтамасыз етілуін, әуе кемелерінің әр бір түрі жөнінде және орындалатын жұмыс түрінде қолданылатын пайдалану-техникалық құжаттаманы (қолданыстағы пайдалану-техникалық құжаттамаға енгізілген өзгертулер мен толықтыруларды ескерумен);
      5) авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету жөніндегі жұмыстарды жалпы және үлгі пайдалану-техникалық құжаттаманың талаптарына сәйкес, әуе кемелерінің түрлерін, орындалатын жұмыс түрлерін және ауа райы жағдайларын ескерумен орындау үшін жеткілікті өндіріс базасының болуын;
      6) техникалық қызмет көрсету үдерістерін ұйымдастыруды, әуе кемелеріне техникалық қызмет көрсетуді жүргізу жоспарын сақтауды;
      7) техникалық қызмет көрсету үдерістерін, қызмет көрсету құралдарын, қосалқы бөлшектерді, материалдарды және т.б. материалдық-техникалық қамтамасыз ету;
      8) авиациялық техниканы және авиациялық-техникалық мүлікті нормативтік-техникалық құжаттама талаптарына сәйкес тиеу-түсіру жұмыстар, сақтау, қаптау мен тасымалдау тәртібі;
      9) авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету мен жөндеуді орындауды тиісті рәсімдеуді;
      10) авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету мен жөндеу жөніндегі жұмыстар туралы құжатпен рәсімделген мәліметтерді;
      11) авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету мен жөндеу жөніндегі ұйымның қызметі бойынша басшылықты.

      8. Техникалық қызмет көрсету сапасына жүргізілген тексеру нәтижесі жөнінде уәкілетті орган акт жазады және табылған сәйкес келмеушіліктерді сипаттайды және оларды ұйымға береді.

      9. Уәкілетті орган ұйым мен әуе кемесін пайдаланушыны (меншік иесін) хабарландырады, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген талаптарға ұйымның сәйкес келмеуі, сонымен қатар әуе кемесіне техникалық қызмет көрсету жөніндегі жұмысты орындаушының (орындаушылардың) толық сәйкес келмеуі туралы ескертеді.

Об утверждении правил контроля технической эксплуатации гражданских воздушных судов

Приказ Председателя Комитета гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17 июля 2003 года № 339. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 августа 2003 года № 2450. Утратил силу приказом и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 28 июня 2011 года № 403

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра транспорта и коммуникаций РК от 28.06.2011 № 403 (вводится в действие с 01.09.2011).

      В целях реализации Закона Республики Казахстан от 15 декабря 2001 года "О государственном регулировании гражданской авиации" приказываю: см.Z100339

      1. Утвердить прилагаемые Правила контроля технической эксплуатации гражданских воздушных судов.

      2. Контроль за исполнением настоящего приказа оставляю за собой.

      3. Настоящий приказ вступает в силу со дня регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      И.о. председателя

Утверждены        
Приказом Председателя  
Комитета гражданской авиации
Министерства транспорта 
и коммуникаций      
Республики Казахстан   
от 17 июля 2003 г. N 339 

Правила контроля технической эксплуатации
гражданских воздушных судов

      1. Правила контроля технической эксплуатации гражданских воздушных судов (далее - Правила) разработаны в целях реализации Закона Республики Казахстан от 15 декабря 2001 года "О государственном регулировании гражданской авиации" и регламентируют единый порядок организации и ведения контроля в области технической эксплуатации гражданских воздушных судов на территории Республики Казахстан. см.Z100339
      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) контроль технической эксплуатации гражданских воздушных судов - система мероприятий, предназначенная для подтверждения подготовки (пригодности) организации по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники (далее - организация) к выполнению работ по обслуживанию авиационной техники данного типа в объеме и качестве, гарантирующим безопасное выполнение полетов обслуженных воздушных судов за счет обеспечения работоспособности и нормального функционирования конструкции воздушных судов, его силовых установок, систем и оборудования;
      2) качество технического обслуживания авиационной техники - совокупность свойств и характеристик работ по поддержанию заданного уровня технического состояния авиационной техники, обеспечивающая безопасность, регулярность полетов, максимальную эффективность ее использования;
      3) ремонт авиационной техники - операции по восстановлению исправности и работоспособности авиационной техники;
      4) техническое обслуживание авиационной техники - комплекс работ, выполняемых для поддержания летной годности воздушных судов при их подготовке к полетам, а также при обслуживании воздушных судов, авиационных двигателей и их компонентов после полетов, при хранении и транспортировки. При этом в техническое обслуживание включаются работы, предусмотренные эксплуатационно-технической документацией, а также работы по замене авиадвигателей, агрегатов и комплектующих изделий авиационной техники, по переоборудованию воздушных судов, доработкам авиационной техники по бюллетеням разработчика воздушного судна, по подготовке воздушных судов, двигателей и комплектующих изделий авиационной техники к сдаче в ремонт (получению их из ремонта), по устранению неисправностей и текущему ремонту комплектующих изделий;
      5) уполномоченный орган - орган государственного управления, осуществляющий в пределах своей компетенции реализацию государственной политики в сфере гражданской авиации, государственный контроль и надзор, координацию и регулирование деятельности гражданской и экспериментальной авиации и использование воздушного пространства Республики Казахстан;
      6) эксплуатант - физическое или юридическое лицо, занимающееся эксплуатацией воздушных судов или предлагающее свои услуги в этой области;
      7) эксплуатационно-техническая (эксплуатационная) документация - совокупность документов, содержащих нормативно-технические, технические и иные документы по эксплуатации авиационной техники, ее технического обслуживания и ремонта.
      3. Контроль технической эксплуатации гражданских воздушных судов, обеспечивающих безопасность полетов, осуществляет уполномоченный орган.
      4. Перечень и последовательность инспектируемых объектов для каждой организации, а также сроки проведения проверки устанавливаются уполномоченным органом.
      5. Извещения о сроках проверки направляются организации не позднее, чем за 2 дня до начала проверки.
      6. Организация представляет запрашиваемое уполномоченным органом Руководство по деятельности организации, иную документацию по организации и осуществлению технической эксплуатации воздушных судов.
      7. Уполномоченный орган проверяет следующее:
      1) план (график) поступления воздушных судов на техническое обслуживание;
      2) регламент технологий и методов технического обслуживания;
      3) кадровое обеспечение ожидаемых объемов работ;
      4) документационное обеспечение технического обслуживания авиационной техники, экплуатационно-техническая документация по каждому типу воздушных судов и применительно к выполняемым видам работ (с учетом изменений и дополнений к действующей экплуатационно-технической документации);
      5) наличие достаточной производственной базы для выполнения работ по техническому обслуживанию авиационной техники в соответствии с требованиями общей и типовой эксплуатационно-технической документации с учетом типов воздушных судов, выполняемых видов работ и климатических условий;
      6) организация процессов технического обслуживания, соблюдение плана (перспективного графика) проведения технического обслуживания воздушных судов;
      7) материально-техническое обеспечение процессов технического обслуживания, средств обслуживания, запасных частей, материалов и т.д.;
      8) порядок погрузочно-разгрузочных работ, хранения, упаковки и транспортировки авиационной техники и авиационно-технического имущества в соответствии с требованиями нормативно-технической документации;
      9) соответствующее оформление выполнения технического обслуживания и ремонта авиационной техники;
      10) документально оформленные сведения о работах по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники;
      11) руководство по деятельности организации по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники.
      8. По результатам проведенной проверки качества технического обслуживания уполномоченный орган составляет акт и описание выявленных несоответствий и выдает их организации.
      9. Уполномоченный орган извещает организацию и эксплуатанта (собственника) воздушных судов, а также предупреждает организацию о несоответствии, в том числе неполном соответствии исполнителя (исполнителей) работ по техническому обслуживанию воздушных судов требованиям, установленным законодательством Республики Казахстан.