Әкімшілік шығыстар сметасының үлгілік нысандарын, әкімшілік шығыстар сметасының атқарылуы туралы есепті және түсіндірме жазбаны бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті төрағасының 2003 жылғы 18 тамыздағы N 261 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2003 жылғы 9 қыркүйекте тіркелді. Тіркеу N 2481. Күші жойылды - ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитеті төрағасының 2005 жылғы 5 сәуірдегі N 111 бұйрығымен.

  ------------ Бұйрықтан үзінді ------------------

      "Заңға тәуелдi кесiмдердi жетiлдiру жөнiндегi шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрiнiң 2004 жылғы 20 наурыздағы N 77-ө өкiмiн орындау үшiн, мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру мәселелерi жөнiндегi нормативтiк құқықтық кесiмдердi Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтiк құқықтық кесiмдерiне сәйкес келтiру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қосымшаға сәйкес мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру мәселелерi жөнiндегi кейбiр нормативтiк құқықтық кесiмдердiң күшi жойылды деп танылсын...

      3. Осы бұйрық қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

      Төраға

----------------------------------------------      

      "Акцияларының бақылау пакеттері мемлекетке тиесілі мемлекеттік кәсіпорындар мен акционерлік қоғамдарды оңтайландыру мақсатымен олардың әкімшілік шығыстарының мониторингін жүргізу тетігін анықтау туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 10 ақпандағы N 145  қаулысының 1-тармақ 1) тармақшасына сәйкес  БҰЙЫРАМЫН :
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) 1-нысан "Әкімшілік шығыстар сметасы" (1 қосымша);
      2) 2-нысан "Әкімшілік шығыстар сметасының атқарылуы туралы есеп" (2 қосымша);
      3) 3-нысан "Әкімшілік шығыстар сметасы мен Әкімшілік шығыстар сметасының атқарылуы туралы есепке түсіндірме жазба" (3 қосымша) бекітілсін.
      2. Мемлекеттік меншікті басқару әдіснамасы және оны жетілдіру басқармасы (Ә.Қ.Оспанов) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуден өтуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Комитет төрағасының бірінші орынбасары Э.К.Өтеповке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Төраға

                                         Қазақстан Республикасының
                                             Қаржы министрлігі
                                          Мемлекеттік мүлік және
                                         жекешелендіру комитетінің
                                          2003 жылғы 18 тамыздағы
                                              N 261 бұйрығына
                                                  1-қосымша

                                          Директорлар кеңесінің
                                          (мемлекеттік басқару
                                          органының бұйрығымен)
                                        _____ жылғы "___" ________
                                        N___ шешімімен бекітілді
                                        _________________________  
                                               (аты-жөні)
                                         Директорлар кеңесінің  
                                                төрағасы
                                         (мемлекеттік басқару
                                          органының басшысы)

                                                    М.О. 

                                                          1-нысан

                   _________ жылға арналған
                Әкімшілік шығыстарының сметасы

Ұйымның толық атауы                     ___________________________
Толық почталық (заңды) мекен-жайы       ___________________________
Ұйымның бастапқы мемлекеттік
тіркелген күні                          ___________________________
Ұйымның соңғы мемлекеттік қайта
тіркелген күні                          ___________________________
Ұйымның бастапқы мемлекеттік
тіркелу нөмірі                          ___________________________
Ұйымның соңғы мемлекеттік қайта
тіркелу нөмірі                          ___________________________
СТН                                     ___________________________
Басқару органының атауы (мемлекеттік
орган немесе заңды тұлға)               ___________________________
Акциялардың саны, барлығы               ___________________________
Акциялардың мемлекеттік пакеті (дана)   ___________________________
ЖШС жарғылық капиталындағы мемлекеттің  ___________________________
үлесі, (%)

                                                         мың. теңге
___________________________________________________________________
N |                    | Жоспарлының |    Жоспарлы кезең
рр | Көрсеткіштердің    |  алдындағы  |
   |     атауы          |    кезең    |
   |                    |__________________________________________
   |                    |жоспар|факт  | 1    |1 жарты.|9 ай  | жыл
   |                    |      |      |тоқсан| жылдық |      |
___________________________________________________________________
А |       Б            |1 бағ.|2 бағ.|3 бағ.|4 бағ.  |5 бағ.|6 бағ.
____________________________________________________________________
1     Әкімшілік шығыстар,
      барлығы (1.1-1.27
      жолдардың сомасы)
1.1   Материалдар
1.2   Қызметкерлердің
      еңбекақысы
1.3   Еңбекақыдан
      аударымдар
1.4   Негізгі құралдар.
      дың тозуы және
      материалдық емес
      активтердің
      амортизациясы
1.5   Негізгі құралдар
      мен материалдық
      емес активтерге
      қызмет көрсету
      мен жөндеу
1.6   Коммуналдық
      шығыстар
1.7   Іссапар шығыс.
      тары, барлығы
1.7.1 белгіленген
      нормалар шегінде
1.7.2 нормадан астам
1.8   Өкілдік шығыстар
1.9   Қызметкерлердің
      біліктілігін
      арттыруға арнал.
      ған шығыстар
1.10  Директорлар
      кеңесін ұстауға
      арналған шығыстар
1.11  Салықтар бойынша
      шығыстар
1.12  Кеңсе және
      типографиялық
      шығыстар
1.13  Байланыс
      қызметтері
1.14  Қорғауға арнал.
      ған шығыстар
1.15  Консультациялық
      (аудиторлық)
      және ақпараттық
      қызметтер
1.16  Банктік қызметтер
1.17  Сақтандыруға
      арналған шығыстар
1.18  Сот шығындары
1.19  Шарт ережелерін
      бұзғаны үшін
      айыппұлдар,
      өсімақы мен
      тұрақсыздық айыбы
1.20  Кірісті жасырғаны
      (азайтқаны) үшін
      айыппұлдар мен
      өсімақылар
1.21  Тонаудан болған
      залалдар, норматив.
      тен тыс ысыраптар,
      бүліну, ТМҚ
      жетіспеуі
1.22  Жалдау бойынша
      шығыстар
1.23  Әлеуметтік салаға
      арналған шығыстар
1.24  Күдікті борыштар
      бойынша резерв.
      терді құру жөнін.
      дегі шығыстар
1.25  Мерекелік,
      мәдени-бұқаралық
      және спорт
      іс-шараларын
      өткізуге
1.26  Қайырымдылық
      көмек
1.27  Өзге шығыстар
2     Негізгі қызметінің
      кірісі
3     Әкімшілік шығыстар.
      дың негізгі
      қызметтен алынатын
      кірістерге
      қатынасы, %
      (1-жол/2-жол*100)
____________________________________________________________________

      Басшы
                                    Т.А.Ж., қолы * , телефоны
      Жауапты орындаушы
                                    Т.А.Ж., қолы * , телефоны

      Электрондық мекен-жайы (e-mail)

       * қолдар мөрмен бекітіледі

                                                Қазақстан Республикасының
                                             Қаржы министрлігі
                                          Мемлекеттік мүлік және
                                         жекешелендіру комитетінің
                                          2003 жылғы 18 тамыздағы
                                              N 261 бұйрығына
                                                  2-қосымша 

                                          Директорлар кеңесінің
                                          (мемлекеттік басқару
                                          органының бұйрығымен)
                                        _____ жылғы "___" ________
                                        N___ шешімімен бекітілді
                                        _________________________  
                                               (аты-жөні)
                                         Директорлар кеңесінің  
                                                төрағасы
                                         (мемлекеттік басқару
                                          органының басшысы)

                                                    М.О. 

                                                          2-нысан

    Әкімшілік шығыстар сметасының атқарылуы туралы есеп                             __________ жылғы

Ұйымның толық атауы                     ___________________________
Толық почталық (заңды) мекен-жайы       ___________________________
Ұйымның бастапқы мемлекеттік
тіркелген күні                          ___________________________
Ұйымның соңғы мемлекеттік қайта
тіркелген күні                          ___________________________
Ұйымның бастапқы мемлекеттік
тіркелу нөмірі                          ___________________________
Ұйымның соңғы мемлекеттік қайта
тіркелу нөмірі                          ___________________________
СТН                                     ___________________________
Басқару органының атауы (мемлекеттік
орган немесе заңды тұлға)               ___________________________
Акциялардың саны, барлығы               ___________________________
Акциялардың мемлекеттік пакеті (дана)   ___________________________
ЖШС жарғылық капиталындағы мемлекеттің  ___________________________
үлесі, (%)

                                                         мың. теңге
___________________________________________________________________
N  |  Көрсеткіштердің    | Жоспар| Факт  |       Ауытқу
рр  |       атауы         |________________________________________
    |                     | мың.  | мың.  |   мың.   |    %
    |                     | теңге |теңге  |  теңге   |
__________________________________________________________________
А  |         Б           |1 бағ. | 2 бағ.| 3 бағ.   |4 бағ.(3 бағ./
    |                     |       |       | (2 бағ.- | 1 бағ.*100) 
    |                     |       |       | 1 бағ.)  |
___________________________________________________________________
1     Әкімшілік шығыстар,
      барлығы (1.1-1.27
      жолдардың сомасы)
1.1   Материалдар
1.2   Қызметкерлердің
      еңбекақысы
1.3   Еңбекақыдан
      аударымдар
1.4   Негізгі құралдар.
      дың тозуы және
      материалдық емес
      активтердің
      амортизациясы
1.5   Негізгі құралдар
      мен материалдық
      емес активтерге
      қызмет көрсету
      мен жөндеу
1.6   Коммуналдық
      шығыстар
1.7   Іссапар шығыстары,
      барлығы
1.7.1 белгіленген
      нормалар шегінде
1.7.2 нормадан астам
1.8   Өкілдік шығыстар
1.9   Қызметкерлердің
      біліктілігін
      арттыруға арнал.
      ған шығыстар
1.10  Директорлар
      кеңесін ұстауға
      арналған шығыстар
1.11  Салықтар бойынша
      шығыстар
1.12  Кеңсе және
      типографиялық
      шығыстар
1.13  Байланыс
      қызметтері
1.14  Қорғауға
      арналған шығыстар
1.15  Консультациялық
      (аудиторлық) және
      ақпараттық қызметтер
1.16  Банктік қызметтер
1.17  Сақтандыруға
      арналған шығыстар
1.18  Сот шығындары
1.19  Шарт ережелерін
      бұзғаны үшін
      айыппұлдар,
      өсімақы мен
      тұрақсыздық айыбы
1.20  Кірісті жасырғаны
      (азайтқаны) үшін
      айыппұлдар мен
      өсімақылар
1.21  Тонаудан болған
      залалдар, норма.
      тивтен тыс ысырап.
      тар, бүліну,
      ТМҚ жетіспеуі
1.22  Жалдау бойынша
      шығыстар
1.23  Әлеуметтік салаға
      арналған шығыстар
1.24  Күдікті борыштар
      бойынша резервтерді
      құру жөніндегі
      шығыстар
1.25  Мерекелік, мәдени-
      бұқаралық және
      спорт іс-шараларын
      өткізуге
1.26  Қайырымдылық көмек
1.27  Өзге шығыстар
2     Негізгі қызметінің
      кірісі
3     Әкімшілік шығыстар.
      дың негізгі
      қызметтен алынатын
      кірістерге
      қатынасы, %
      (1-жол/2-жол*100)
____________________________________________________________________

      Басшы
                                    Т.А.Ж., қолы*, телефоны
      Жауапты орындаушы
                                    Т.А.Ж., қолы*, телефоны

      Электрондық мекен-жайы (e-mail)

       * қолдар мөрмен бекітіледі

                                                Қазақстан Республикасының
                                             Қаржы министрлігі
                                          Мемлекеттік мүлік және
                                         жекешелендіру комитетінің
                                          2003 жылғы 18 тамыздағы
                                              N 261 бұйрығына
                                                  3-қосымша 

                                          Директорлар кеңесінің
                                          (мемлекеттік басқару
                                          органының бұйрығымен)
                                        _____ жылғы "___" ________
                                        N___ шешімімен бекітілді
                                        _________________________  
                                               (аты-жөні)
                                         Директорлар кеңесінің  
                                                төрағасы
                                         (мемлекеттік басқару
                                          органының басшысы)

                                                    М.О. 

                                                          3-нысан  

              Әкімшілік шығыстар сметасы мен
   Әкімшілік шығыстар сметасының атқарылуы туралы есепке 
                     Түсіндірме жазба

                                           ________________________
                                            (заңды тұлғаның атауы)
                                           ________________________
                                                   (мерзімі)
___________________________________________________________________
N |   Түсіндірме жазбада ашып көрсетілуі тиіс   |   Ақпарат
рр|          мәліметтердің тізбесі              |
___________________________________________________________________
1   Заңды тұлғаның құрылуы туралы нормативтік
    құқықтық актінің нөмірі мен күні, қызмет
    түрі, нақты қызмет түрімен айналысуға
    арналған лицензиялар тізбесі.
2   Өткен кезең үшін жоспарлы көрсеткіштер.
    мен салыстырғанда жоспарланатын
    әкімшілік шығыстардың ұлғаю (азаю)
    себептері туралы түсініктеме. 1
3   Жоспарлы көрсеткіштермен салыстырғанда
    іс жүзіндегі әкімшілік шығыстардың ұлғаю
    (азаю) себептері туралы түсініктеме. 2
4   "Қазақстан Республикасының мемлекеттік
    органдарына көлік қызметін көрсету үшін
    қызметтік жеңіл автомобильдерді
    пайдалануды ретке келтіру туралы"
    Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999
    жылғы 27 мамырдағы N 663  қаулысымен
    бекітілген ІІ топтағы мемлекеттік орган.
    дардың орталық аппаратына көліктік қызмет
    көрсету үшін қызметтік жеңіл автомобиль.
    дердің тиістілік нормативіне ұқсас
    акционерлік қоғамдардың (мемлекеттік
    кәсіпорындардың) қызметтік жеңіл
    автомобильдерінің тиістілік нормативіне
    сәйкестігі.
5   "Қызмет телефондары мен мемлекеттік
    органдардың аппаратын орналастыруға
    арналған алаң нормалары туралы"
    Қазақстан Республикасы Үкіметінің
    1996 жылғы 3 қазандағы N 1217  қаулысымен
    бекітілген мемлекеттік органдардың
    аппаратын орналастыруға арналған алаңдар.
    дың уақытша нормаларынан аспайтын мөлшерде
    акционерлік қоғамдардың (мемлекеттік
    кәсіпорындардың) әкімшілік аппараттарын
    орналастыруға арналған алаң нормаларына
    сәйкестігі.
6   Тәулікақы мөлшері және тұрғын үйді жалдау
    жөніндегі шығыстарды өтеу үшін шекті
    мөлшерлер Қазақстан Республикасының
    шегіндегі іссапарлар үшін "Шетел валютасын.
    дағы іссапарлар шығыстарын өтеудің нормалары
    туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің
    1998 жылғы 29 қыркүйектегі N 967  қаулысымен
    және "Шетел валютасындағы іссапарлар
    шығыстарын өтеу туралы" Қазақстан Республикасы
    Қаржы министрлігінің 1998 жылғы 16 қарашадағы
    N 534  бұйрығымен белгіленген шетел валютасын.
    дағы іссапар шығыстарын өтеу нормаларынан
    аспауы тиіс "Мемлекеттік бюджеттің есебінен
    ұсталатын мемлекеттік мекемелер қызметкерлері.
    нің, сондай-ақ Қазақстан Республикасының
    Парламенті депутаттарының Қазақстан
    Республикасының шегіндегі қызметтік
    іссапарлары туралы" Қазақстан Республикасы
    Үкіметінің 2000 жылғы 22 қыркүйектегі N 1428
     қаулысымен бекітілген ережеге ұқсас Қазақстан
    Республикасының шегінде қызметтік іссапарларға
    жіберілетін акционерлік қоғамдардың
    (мемлекеттік кәсіпорындардың) қызметкерлеріне
    шығыстарды өтеу тәртібі мен шарттарына
    сәйкестігі.
7   Бірінші басшылар мен олардың орынбасарларына
    ұялы байланысты пайдалану құқығын беру кезінде
    акционерлік қоғамның (мемлекеттік
    кәсіпорынның) қаражаты есебінен өтелетін
    шығыстардың лимиттеріне сәйкестігі.
8   Мемлекеттік органмен (мемлекеттік кәсіпорындар
    үшін - мемлекеттік басқару органымен)
    акционерлік қоғамның (мемлекеттік
    кәсіпорынның) бірінші басшылары мен олардың
    орынбасарларының шетелдік іссапарларын келісу
    тәртібіне сәйкестігі.
9   "Салық салынатын кірісті анықтау кезінде
    шегерімге жататын өкілдік шығыстардың және
    Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде
    іссапарда болған уақыты үшін төленетін
    тәулікақы нормаларын бекіту туралы"
    Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы
    24 желтоқсандағы N 1677  қаулысымен
    белгіленген нормаларға сәйкес өкілдік
    шығыстардың лимиттерге сәйкестігі.
____________________________________________________________________

      1 - мәлімет әкімшілік шығыстар сметасын беру кезінде толтырылады
      2 - мәлімет әкімшілік шығыстар сметасының орындалуы туралы
есепті беру кезінде толтырылады

Об утверждении типовых форм сметы административных расходов, отчета об исполнении сметы административных расходов и пояснительной записки

Приказ Председателя Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан от 18 августа 2003 года N 261. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 сентября 2003 года за N 2481. Утратило силу - приказом Председателя Комитета государственного имущества и приватизации МФ РК от 5.04.2005г. N 111

Извлечение из приказа Председателя Комитета государственного имущества и приватизации МФ РК от 5.04.2005г. N 111

     "Во исполнение распоряжение Премьер-Министра Республики Казахстан от 20 марта 2004 года N 77-р "О мерах по совершенствованию подзаконных актов", в целях приведения нормативных правовых актов по вопросам государственного имущества и приватизации в соответствие с законодательными и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан, ПРИКАЗЫВАЮ:
     1. Признать утратившими силу некоторые нормативные правовые акты по вопросам государственного имущества и приватизации согласно приложению...
     3. Настоящий приказ вступает в силу со дня подписания.
     
     Председатель
 

Приложение к приказу
Председателя Комитета государственного
имущества и приватизации МФ РК
от 5.04.2005г. N 111

     Перечень утративших силу некоторых
нормативных правовых актов по вопросам
государственного имущества и приватизации

     ...
     25. приказ Председателя Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан от 18 августа 2003 года N 261 "Об утверждении типовых форм сметы административных расходов, отчета об исполнении сметы  административных расходов и пояснительной записки"...".      
--------------------------------------------------------------------
 
     В соответствии с подпунктом 1) пункта 1 постановления Правительства Республики Казахстан от 10 февраля 2003 года N 145 "Об определении механизма проведения мониторинга административных расходов государственных предприятий и акционерных обществ, контрольные пакеты акций которых принадлежат государству, с целью их оптимизации" ПРИКАЗЫВАЮ:

     1. Утвердить прилагаемые:
     Форму 1 "Смета административных расходов" (Приложение 1);
     Форму 2 "Отчет об исполнении сметы административных расходов" (Приложение 2);
     Форму 3 "Пояснительная записка к Смете административных расходов и Отчету об исполнении сметы административных расходов" (Приложение 3).

     2. Управлению методологии и совершенствования управления государственной собственностью (Оспанов А.К.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

     3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Первого заместителя Председателя Комитета Утепова Э.К.

     4. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      Председатель

Приложение 1                         
к приказу Комитета государственного  
имущества и приватизации Министерства
финансов Республики Казахстан        
от 18 августа 2003 года 261          

Утверждено                           
решением совета директоров           
(приказом органа государственного    
управления) от "____" "_________"    
_____ года N ___                     
_________________________________    
         (Ф.И.О)                  
Председатель совета директоров       
(руководитель органа                 
государственного управления)         

                                                       М.П.

                                                       форма 1

               Смета административных расходов
                     на ___________ год

Полное наименование организации     __________________________
Полный почтовый (юридический) адрес __________________________
Дата первичной государственной
регистрации организации             __________________________
Дата последней государственной
перерегистрации организации         __________________________
Номер первичной государственной
регистрации организации             __________________________
Номер последней государственной
перерегистрации организации         __________________________
РНН                                 __________________________
Наименование органа управления
(государственный орган или
юридическое лицо)                   __________________________
Количество акций, всего             __________________________
Государственный пакет акций,
(штук)                              __________________________
Государственная доля в уставном
капитале ТОО, (%)                   __________________________

                                                   тыс. тенге
____________________________________________________________________
N пп|  Показатели  |Период, пред-|      Планируемый период
   |              | шествующий  |
   |              |планируемому |
   |              |_____________|__________________________________
   |              | план | факт |1 квартал|1 полу- |9 месяцев| год
   |              |      |      |         | годие  |         |
____________________________________________________________________
 А |       Б      | гр.1 | гр.2 |   гр.3  |  гр.4  |  гр.5   |гр.6
____________________________________________________________________
 1   Административные
     расходы, всего
     (сумма строк
     1.1-1.27)
1.1   Материалы
1.2   Оплата труда
     работников
1.3   Отчисления от
     оплаты труда
1.4   Износ основных
     средств и
     амортизация
     нематериальных
     активов
1.5   Обслуживание и
     ремонт основных
     средств и
     нематериальных
     активов
1.6   Коммунальные
     расходы
1.7   Командировочные
     расходы, всего
1.7.1 в пределах
     установленных
     норм
1.7.2 сверх норм
1.8   Представительские
     расходы
1.9   Расходы на
     повышение
     квалификации
     работников
1.10  Расходы на
     содержание
     Совета директоров
1.11  Расходы по налогам
1.12  Канцелярские и
     типографские
     расходы
1.13  Услуги связи
1.14  Расходы на охрану
1.15  Консультационные
     (аудиторские) и
     информационные
     услуги
1.16  Банковские
     услуги
1.17  Расходы на
     страхование
1.18  Судебные издержки
1.19  Штрафы, пени и
     неустойки за
     нарушение условий
     договора
1.20  Штрафы и пени за
     сокрытие
     (занижение) дохода
1.21  Убытки от хищений,
     сверхнормативные
     потери, порча,
     недостача ТМЗ
1.22  Расходы по аренде
1.23  Расходы на
     социальную сферу
1.24  Расходы по
     созданию резервов
     по сомнительным
     требованиям
1.25  На проведение
     праздничных,
     культурно-массовых
     и спортивных
     мероприятий
1.26  Благотворительная
     помощь
1.27  Прочие расходы
2     Доход от основной
     деятельности
3     Отношение
     административных
     расходов к
     доходам от
     основной
     деятельности, %
     (стр.1/стр.2*100)
___________________________________________________________________

     Руководитель
                               Ф.И.О., подпись*, телефон
     Ответственный исполнитель
                               Ф.И.О., подпись*, телефон
     Электронный адрес (e-mail)

* подписи скрепляются печатью

Приложение 2                         
к приказу Комитета государственного  
имущества и приватизации Министерства
финансов Республики Казахстан        
от 18 августа 2003 года 261          

Утверждено                           
решением совета директоров           
(приказом органа государственного    
управления) от "____" "_________"    
_____ года N ___                     
_________________________________    
         (Ф.И.О)                  
Председатель совета директоров       
(руководитель органа                 
государственного управления)         

                                                       М.П.

                                                       форма 2

                   Отчет об исполнении сметы
                   административных расходов
                       за ___________ год

Полное наименование организации     __________________________
Полный почтовый (юридический) адрес __________________________
Дата первичной государственной
регистрации организации             __________________________
Дата последней государственной
перерегистрации организации         __________________________
Номер первичной государственной
регистрации организации             __________________________
Номер последней государственной
перерегистрации организации         __________________________
РНН                                 __________________________
Наименование органа управления
(государственный орган или
юридическое лицо)                   __________________________
Количество акций, всего             __________________________
Государственный пакет акций,
(штук)                              __________________________
Государственная доля в уставном
капитале ТОО, (%)                   __________________________

                                                   тыс. тенге
____________________________________________________________________
N пп|  Показатели    |  План    |   Факт   |      Отклонения      
   |                |__________|__________|________________________
   |                |тыс. тенге|тыс. тенге|  тыс. тенге |   %
____|________________|__________|__________|_____________|__________
 А |        Б       |  гр. 1   |   гр. 2  | гр. 3 (гр.2 |гр.4 (гр.3/
   |                |          |          |   - гр.1)   |гр.1*100)
____________________________________________________________________
 1   Административные
     расходы, всего
     (сумма строк
     1.1-1.27)
1.1   Материалы
1.2   Оплата труда
     работников
1.3   Отчисления от
     оплаты труда
1.4   Износ основных
     средств и
     амортизация
     нематериальных
     активов
1.5   Обслуживание и
     ремонт основных
     средств и
     нематериальных
     активов
1.6   Коммунальные
     расходы
1.7   Командировочные
     расходы, всего
1.7.1 в пределах
     установленных
     норм
1.7.2 сверх норм
1.8   Представительские
     расходы
1.9   Расходы на
     повышение
     квалификации
     работников
1.10  Расходы на
     содержание
     Совета директоров
1.11  Расходы по налогам
1.12  Канцелярские и
     типографские
     расходы
1.13  Услуги связи
1.14  Расходы на охрану
1.15  Консультационные
     (аудиторские) и
     информационные
     услуги
1.16  Банковские
     услуги
1.17  Расходы на
     страхование
1.18  Судебные издержки
1.19  Штрафы, пени и
     неустойки за
     нарушение условий
     договора
1.20  Штрафы и пени за
     сокрытие
     (занижение) дохода
1.21  Убытки от хищений,
     сверхнормативные
     потери, порча,
     недостача ТМЗ
1.22  Расходы по аренде
1.23  Расходы на
     социальную сферу
1.24  Расходы по
     созданию резервов
     по сомнительным
     требованиям
1.25  На проведение
     праздничных,
     культурно-массовых
     и спортивных
     мероприятий
1.26  Благотворительная
     помощь
1.27  Прочие расходы
2     Доход от основной
     деятельности
3     Отношение
     административных
     расходов к
     доходам от
     основной
     деятельности, %
     (стр.1/стр.2*100)
___________________________________________________________________

     Руководитель
                               Ф.И.О., подпись*, телефон
     Ответственный исполнитель
                               Ф.И.О., подпись*, телефон
     Электронный адрес (e-mail)

* подписи скрепляются печатью

Приложение 3                         
к приказу Комитета государственного  
имущества и приватизации Министерства
финансов Республики Казахстан        
от 18 августа 2003 года 261          

Утверждено                           
решением совета директоров           
(приказом органа государственного    
управления) от "____" "_________"    
_____ года N ___                     
_________________________________    
         (Ф.И.О)                  
Председатель совета директоров       
(руководитель органа                 
государственного управления)         

                                                       М.П.

                                                       форма 3

                     Пояснительная записка
             к Смете административных расходов и
                   Отчету об исполнении сметы
                   административных расходов

                                  _______________________________
                                 (наименование юридического лица)

                                  _______________________________
                                            (период)

____________________________________________________________________
N пп| Перечень сведений, которые подлежат раскрытию |  Информация
   |          в пояснительной записке              |
____________________________________________________________________
1   Номер и дата нормативного правового акта о
    создании юридического лица, вид деятельности,
    перечень лицензий на занятие определенным видом
    деятельности.
2   Пояснения о причинах увеличения (уменьшения)
    планируемых административных расходов по
    сравнению с плановыми показателями за
    предшествующий период. 1
3   Пояснения о причинах увеличения (уменьшения)
    фактических административных расходов по
    сравнению с плановыми показателями. 2
4   Соответствие нормативами положенности служебных
    легковых автомобилей акционерных обществ
    (государственных предприятий), аналогичных
    нормативу положенности служебных легковых
    автомобилей для транспортного обслуживания
    центрального аппарата государственных органов
    II группы, утвержденному постановлением
    Правительства Республики Казахстан от 27 мая
    1999 года N 663 "Об упорядочении эксплуатации
    служебных легковых автомобилей для
    транспортного обслуживания государственных
    органов Республики Казахстан".
5   Соответствие нормам площадей для размещения
    административных аппаратов акционерных обществ
    (государственных предприятий) в размерах,
    не превышающих временные нормы площадей для
    размещения аппарата государственных органов,
    утвержденные постановлением Правительства
    Республики Казахстан от 3 октября 1996 года
    N 1217 "О служебных телефонах и нормах площадей
    для размещения аппарата государственных органов".
6   Соответствие порядку и условиями возмещения
    расходов работникам акционерных обществ
    (государственных предприятий), направляемым в
    служебные командировки в пределах Республики
    Казахстан, аналогичных правилам, утвержденным
     постановлением Правительства Республики
    Казахстан от 22 сентября 2000 года N 1428
    "Об утверждении Правил о служебных командировках
    в пределах Республики Казахстан работников
    государственных учреждений, содержащихся за
    счет средств государственного бюджета, а также
    депутатов Парламента Республики Казахстан",
    согласно которым размер суточных и предельные
    размеры для возмещения расходов по найму жилья
    не должны превышать для командировок в
    пределах Республики Казахстан размеры,
    установленные для работников государственных
    учреждений, и превышать нормы возмещения
    командировочных расходов в иностранной валюте,
    установленные постановлением Правительства
    Республики Казахстан от 29 сентября 1998 года N 967
    "О нормах возмещения командировочных расходов
    в иностранной валюте" и приказом Министерства
    финансов Республики Казахстан от 16 ноября 1998
    года N 534 "О возмещении командировочных расходов
    в иностранной валюте".
7   Соответствие лимитам возмещаемых расходов за
    счет средств акционерного общества
    (государственного предприятия) при предоставлении
    права пользования мобильной связью первым
    руководителям и их заместителям.
8   Соответствие порядку согласования с
    государственным органом (органом государственного
    управления - для государственных предприятий)
    зарубежных командировок первых руководителей
    акционерных обществ (государственных предприятий)
    и их заместителей.
9   Соответствие лимитам представительских расходов
    в соответствии с нормами, установленными
     постановлением Правительства Республики Казахстан
    от 24 декабря 2001 года N 1677 "Об утверждении
    норм представительских расходов и суточных,
    выплачиваемых за время нахождения в командировке
    за пределами Республики Казахстан, подлежащих
    вычету при определении налогооблагаемого дохода".
____________________________________________________________________

      1 - сведения заполняются при представлении сметы административных расходов;
      2 - сведения заполняются при представлении отчета об исполнении сметы административных расходов.