Тауарлардың экспорты кедендік режимінде нөлдік ставка бойынша салық салынатын айналымдар бойынша салық тексерулерін жүргізгенде қосылған құн салығын заңсыз қайтару қарсы іс-әрекет бойынша салық қызметі органдары, прокуратура, кеден органдары мен қаржы полициясы органдарының өзара іс-қимылының ережелерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2003 жылғы 16 қазандағы N 60, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің 2003 жылғы 19 қыркүйектегі N 348, Қазақстан Республикасы Кедендік бақылау агенттігі төрағасының 2003 жылғы 9 қазандағы N 461, Қазақстан Республикасы Қаржы полициясы төрағасының 2003 жылғы 16 қазандағы N 163 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2003 жылғы 28 қазанда тіркелді. Тіркеу N 2545. Бірлескен бұйрықтың күші жойылды - ҚР Бас Прокурорының 2006 жылғы 15 наурыздағы N 17, ҚР Қаржы министрінің 2006 жылғы 13 сәуірдегі N 128, ҚР Экономикалық қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттігі (қаржы полициясы) төрағасының 2006 жылғы 11 сәуірдегі N 163 бірлескен бұйрығымен.

       Ескерту: Бірлескен бұйрықтың күші жойылды - ҚР Бас Прокурорының 2006 жылғы 15 наурыздағы N 17, ҚР Қаржы министрінің 2006 жылғы 13 сәуірдегі N 128, ҚР Экономикалық қылмысқа және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес агенттігі (қаржы полициясы) төрағасының 2006 жылғы 11 сәуірдегі N 163 бірлескен бұйрығымен ( 2006 жылғы 29 сәуірде N 18(279) "Ресми газет" газетінде жарияланған). 

---------------Бұйрықтан үзінді------------------- 

      БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2003 жылғы 16 қазандағы N 60, Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2003 жылғы 19 қыркүйектегі N 348, Қазақстан Республикасы Кедендік бақылау агенттігі төрағасының 2003 жылғы 9 қазандағы N 461, Қазақстан Республикасы Қаржы полициясы агенттігі Төрағасының 2003 жылғы 16 қазандағы N 163 "Тауарлардың экспорты кедендік режимінде нөлдік ставка бойынша салық салынатын айналымдар бойынша салық тексерулерін жүргізгенде қосылған құн салығын заңсыз қайтару қарсы іс-әрекет бойынша салық қызметі органдары, прокуратура, кеден органдары мен қаржы полициясы органдарының өзара іс-қимылының ережелерін бекіту туралы" бірлескен бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 2545 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілері бюллетені, 2003 ж. N 37-42, 884-құжат) күші жойылды деп танылсын... 
      3. Осы бұйрық қол қойылған күннен бастап күшіне енеді.

       Қазақстан Республикасының
      Бас прокуроры

      Қазақстан Республикасының
      Қаржы министрі 

      Қазақстан Республикасы      
      Экономикалық қылмысқа және
      сыбайлас жемқорлыққа қарсы
      күрес агенттігінің
      (қаржы полициясы) төрағасы 
__________________________________

      Салық қызметі органдары, прокуратура, кеден органдары мен қаржы полициясы органдарының өзара іс-қимылы жолымен тауарлардың экспорты кедендік режимінде нөлдік ставка бойынша салық салынатын айналымдар бойынша салық тексерулерін жүргізгенде қосылған құн салығын заңсыз қайтаруына байланысты республика бюджетінің шығындарын ескерту және алдын-алу мақсатында бұйырамыз:
      1. Тауарлардың экспорты кедендік режимінде нөлдік ставка бойынша салық салынатын айналымдар бойынша салық тексерулерін жүргізгенде қосылған құн салығын заңсыз қайтару қарсы іс-әрекет бойынша салық қызметі органдары, прокуратура, кеден органдары мен қаржы полициясы органдарының өзара іс-қимылының ережелері бекітілсін.
      2. Осы бұйрықты тиісінше орындалуына бақылау Қазақстан Республикасының Бас прокурорының, Қазақстан Республикасының Қаржы министрінің, Қазақстан Республикасының Қаржы полициясы агенттігі төрағасының және Қазақстан Республикасының Кедендік бақылау агенттігі төрағасының тиісті орынбасарларына жүктелсін.
      3. Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігінің Салық комитеті (Ысқақов М.) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге жіберсін.
      4. Осы бұйрық мемлекеттік тіркеу күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

       Қазақстан Республикасының
      Бас прокуроры

      Қазақстан Республикасының
      Қаржы министрінің м.а.
      
      Қазақстан Республикасының        
      Кедендік бақылау агенттігі
      төрағасы 

      Қазақстан Республикасының
      Қаржы полициясы агенттігі
      төрағасы
     

Қазақстан Республикасының   
Бас прокурорының 2003 жылғы  
16 қазандағы N 60,     
Қазақстан Республикасының   
Қаржы министрінің 2003 жылғы 
19 қыркүйектегі N 348,   
Қазақстан Республикасының   
Қаржы полициясы агенттігі  
төрағасының 2003 жылғы    
9 қазандағы N 461 және    
Қазақстан Республикасының   
Кедендік бақылау агенттігі  
төрағасының 2003 жылғы    
16 қазандағы N 163 бірлескен 
бұйрығымен бекітілген     
"Тауарлардың экспорты     
кедендік режимінде нөлдік   
ставка бойынша салық     
салынатын айналымдар бойынша 
салық тексерулерін      
жүргізгенде қосылған құн  
салығын заңсыз қайтару қарсы  
іс-әрекет бойынша салық   
қызметі органдары,      
прокуратура, кеден органдары 
мен қаржы полициясы      
органдарының өзара       
іс-қимылының ережелерін     
бекіту туралы"         

  Тауарлардың экспорты кедендік режимінде нөлдік
ставка бойынша салық салынатын айналымдар бойынша
салық тексерулерін жүргізгенде қосылған құн салығын
заңсыз қайтару қарсы іс-әрекет бойынша салық қызметі
органдары, прокуратура, кеден органдары мен қаржы
полициясы органдарының өзара іс-қимылының ережелері

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ережелер Тауарлардың экспорты кедендік режимінде нөлдік ставка бойынша салық салынатын айналымдар бойынша салық тексерулерін жүргізгенде қосылған құн салығын заңсыз қайтару (бұдан әрі - ҚҚС қайтару) қарсы іс-әрекет бойынша салық қызметі органдары, прокуратура, кеден органдары мен қаржы полициясы органдарының өзара іс-қимыл тәртібін айқындайды.
      ҚҚС қайтару бойынша салық тексеруін тек ғана салық қызметі органдары жүзеге асырады.

  2. Салық қызметі органдары

      2. ҚҚС қайтару туралы өтініш бойынша салық тексеруін "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің  223  және  252-баптарында  көзделген барлық құжаттар мен негіздердің бар болу фактісін белгілеу үшін салық қызметі органдары жүргізеді.

      3. Салық тексеруін жүргізуді бастағаннан үш күн ішінде салық қызметі органдары тиісті прокуратура, кеден мен қаржы полициясы органдарына салық тексеруіне қатысу туралы жазбаша сауал жібереді.

      4. Прокуратура органы салық тексеруіне оны жұмылдыруға кандидатурдан бас тарту не болмаса ұсынбаған жағдайда, салық тексеруінің материалдарын зерттеу және ол бойынша қорытынды беру үшін кандидатурны ұсыну жөнінде прокуратура органдарына салық тексеруінің аяқталғанына жеті күн қалғанға дейін қайтадан сауал жібереді.
      Прокуратура органы салық тексеруіне оны жұмылдыруға кандидатурасын беруден бас тартса не болмаса оны ұсынбаған жағдайда, салық тексеруінің материалдарын зерттеу және ол бойынша қорытынды беру үшін кандидатурсын ұсыну жөнінде прокуратура органдарына салық тексеруінің аяқталғанына жеті күн қалғанға дейін қайтадан сауал жібереді.
      Салық тексеруінің материалдарын зерттеуге прокуратура органдары кандидатураны ұсынбаған жағдайда, мұндай тексерудің актісі прокуратура органдарының қорытындысыз қол қойылады.

      5. Тексеру ұйым басшысын, бас бухгалтерді (бухгалтер) құлақтандырып және олардың қатысуымен ұйымның заңды мекен-жайы немесе нақты орналасқан жерінде жүргізіледі.

      6. Салық қызметі органы нұсқаманы табыс еткен кезде басшының, бухгалтердің немесе ұйымның басқа өкілінің жеке басын растайтын, сондай-ақ салықтық құқықтық қатынастарда ұйымның мүддесін білдіруге оларға уәкілеттік беретін құжаттарды тексереді.

      7. Басшы болмаған ретте, ұйымның мүддесін сенімхат негізінде өзге сенім білдірілген тұлға білдіретін болса, салық қызметі органы басшының болмау себептерін анықтайды, ол туралы салық тексеруі актісінде сенімхаттың көшірмесін оған қоса бере отырып көрсетеді.

      8. Есепке жатқызылатын ҚҚС сомасы жүйелі түрде есептелген салық сомасынан асатын; бұрын салық төлеушіде өткізу бойынша айналым болмаған; ол салық есептілігін нөлдік көрсеткіштермен берген немесе мұндай есептілік тіптен берілмеген; салық төлеуші экспорттық операцияларды бірінші рет жүзеге асырған жағдайда мұндай салық төлеушілер бойынша салық қызметі органы тиісті салық тексеруін жүргізген кезде ерекше көңіл бөледі.

      9. Салық тексеруі барысында экспорттаушы/жеткізуші(лер)дің әрекеттерінде қылмыс белгілері анықталған кезде салық қызметі органдары бұл туралы үш жұмыс күнінің ішінде процессуалдық шешімдер қабылдау үшін прокуратура органдары мен қаржы полициясы органдарына хабарлайды.
      Бұл ретте прокуратура және қаржы полициясы органдары салық қызметі органдарының мұндай өтініштерін Қазақстан Республикасы Қылмыстық іс жүргізу кодексінің (бұдан әрі - ҚІЖК)  184-бабына  сәйкес қысқа уақыт аралығында қарайды және шешім қабылданған күннен кейінгі күннен кешіктірмей ҚІЖК-нің  185-бабына  сәйкес бұл туралы салық қызметі органына хабарлайды.

      10. Тексеру аяқталғаннан кейін тексеруге қатысқан лауазымды тұлғалардың қорытындыларын ескере отырып салық тексеруі актісі жасалады.

  3. Кеден органдары

      11. Кеден органдары осы Ережелердің 3-тармағында көрсетілген сауалды алғаннан кейін үш жұмыс күнінің ішінде салық қызметі органына салық тексеруіне қатысу үшін маманды жібереді.

      12. Салық тексеруі барысында кеден органдары тауарлар (жұмыстар, қызмет көрсетулер) экспортының, экспорттаушының банк шоттарына валютаның нақты түсімінің растығын тексереді және салық тексеруі актісіне қоса берілетін егжей-тегжейлі қорытынды береді.

      13. Кеден органы жүк кеден декларациясының (ЖКД), тауарға ілеспе құжаттардың, қажетті белгілердің, шекарадағы кедендік өткізу бекеттерін қоса алғанда кеден органдарының мөрі мен лауазымды тұлғалар қолдарының бар-жоқтығын және растығын тексереді.

      14. Валюталық түсімнің нақты түсуін тексеру кезінде кеден органдары табыс етілген төлем құжаттарының экспорттың аталған келісім-шартына тікелей қатысы бар екендігін және экспорттаушының тиесілі валюталық түсімді алғандығын тексеруге міндетті.

      15. Тауарлар (жұмыстар, қызмет көрсетулер) экспортталған жағдайда, егер экспортталатын тауарлардың (жұмыс, қызмет көрсетулердің) саны және сапасына кедендік құнның сай екендігі айқын болмаса, кеден органы тәуелсіз сараптама тағайындауға міндетті.

      16. Кеден органдарының қорытындысында келісім-шарттың деректемелері, ЖКД және өзге де тауарға ілеспе құжаттар, атауы, саны, бағасы және жалпы кедендік құны, салық төлеушінің банктік шотына валюталық түсімнің түсуі, төлем құжатының нөмірі, күні, төлем сомасы көрсетілуі тиіс.

  4. Қаржы полициясы органдары

      17. Қаржы полициясы органдары осы Ережелердің 3-тармағында көрсетілген сауалды алғаннан кейін үш жұмыс күнінің ішінде салық қызметі органына салық тексеруіне қатысуға үміткерді жібереді.

      18. Қаржы полициясы органдары заңды мекен-жайы немесе тұрғылықты жерінде жоқ төлеушілерді, жеткізушілерді және олардың құрылтайшыларын, басшыларын іздеуді жүзеге асыруға қолғабыс көрсетеді.

      19. Салық қызметі органы тексеруді жүзеге асырған ретте қаржы полициясы органдары өз құзыреті шегінде экспорттаушының және жеткізуші(лер)дің құрылтайшыларының жеке басын анықтау жөніндегі және экспорттаушының және/немесе жеткізушілердің қызметінде салық тексеруін жүргізу шеңберінде қылмыс белгілерінің бар не жоқ екендігі туралы жұмыстарды жүргізеді.

      20. Қаржы полициясы органдарының анықтамасында осы Ережелердің 18 және 19-тармақтарында көрсетілген мәліметтер көрініс тапқан болуы тиіс.

      21. Қаржы полициясы органдары қылмыс белгілері бар материалдар бойынша заңда белгіленген мерзімде процессуалдық шешімдер қабылдайды.
      Қаржы полициясы органдарының лауазымды тұлғалары қабылдаған процессуалдық шешімдерге қылмыстық іс жүргізу заңнамаларында көрсетілген тәртіппен шағым жасалуы мүмкін.

  5. Прокуратура органдары

      22. Прокуратура органдары осы Ережелердің 3-тармағында көрсетілген сауалды алғаннан кейін үш жұмыс күнінің ішінде қызметкерді салық тексеруіне қатысуға жіберу туралы мәселені шешеді.

      23. Прокуратура органдарының қызметкері қайтаруға ұсынылған қосылған құн салығы сомасының дұрыстығын растау үшін салық тексеруін жүргізуге, оның ішінде жеткізушілерді тексеруге қатысқан жағдайда ҚҚС қайтарудың заңдылығы туралы анықтама жасалады. Тексеру аяқталған бойда прокурор анықтаманың бір данасын салық қызметі органының басшысына табыс етеді.
      Прокуратура органдарының қызметкері ҚҚС-ты қайтару кезінде салық төлеушінің тарапынан заңсыз әрекеттерді анықтаған жағдайда прокурорлық ықпал етудің тиісті шарасын қабылдайды.
      Прокуратура органдарының қызметкерлерімен бірлесіп жүргізілген ҚҚС қайтару туралы салық тексерулері бойынша салық қызметі органының әрекеті тек Қазақстан Республикасының Бас Прокурорының және оның орынбасарларының тікелей нұсқауы бойынша ғана қайтадан тексерілуі мүмкін.

      24. Прокуратура органдары өз бастамасы бойынша ҚҚС қайтару кезінде салық заңнамасының сақталуына оларды жүргізу үшін жоғары тұрған салық комитетінің немесе Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің қызметкерлерін тарта отырып прокурорлық тексерістер тағайындай және жүргізе алады.

      25. Прокурорлық тексеру нәтижелері бойынша анықтама жасалады және прокурорлық ықпал ету шаралары қабылданады.
      Анықтаманың көшірмесі тексерілген ұйымдардың басшыларына табыс етіледі.
      Прокурордың іс-әрекетіне тексеру барысында және ол аяқталған бойда жоғары тұрған прокурорға немесе сотқа шағым жасалуы мүмкін.

Об утверждении Правил взаимодействия органов налоговой службы, прокуратуры, таможенных органов и органов финансовой полиции по противодействию неправомерному возврату налога на добавленную стоимость при проведении налоговых проверок по оборотам, облагаемым по нулевой ставке в таможенном режиме экспорта товаров

Совместный приказ Генерального прокурора Республики Казахстан от 16 октября 2003 года N 60, Министра финансов Республики Казахстан от 19 сентября 2003 года N 348, Председателя Агентства таможенного контроля Республики Казахстан от 9 октября 2003 года N 461 и Председателя Агентства финансовой полиции Республики Казахстан от 16 октября 2003 года N 163. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 октября 2003 года N 2545. Утратил силу - совместным приказом Генерального прокурора Республики Казахстан от 15 марта 2006 года N 17, Председателя Агентства Республики Казахстан по борьбе с экономической и коррупционной преступностью (финансовая полиция) от 11 апреля 2006 года N 61, Министра финансов Республики Казахстан от 13 апреля 2006 года N 128

  Извлечение
из совместного приказа Генерального прокурора 
Республики Казахстан от 15 марта 2006 года N 17, 
 Председателя Агентства Республики Казахстан по борьбе
с экономической и коррупционной преступностью (финансовая полиция)
 от 11 апреля 2006 года N 61, Министра финансов Республики Казахстан
от 13 апреля 2006 года N 128

       

       ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Признать утратившим силу совместный приказ Генерального прокурора Республики Казахстан от 16 октября 2003 года N 60, Министра финансов Республики Казахстан от 19 сентября 2003 года N 348, Председателя Агентства таможенного контроля Республики Казахстан от 9 октября 2003 года N 461 и Председателя Агентства финансовой полиции Республики Казахстан от 16 октября 2003 года N 163 .... (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов  28 октября 2003 года N 2545, опубликован в Бюллетене нормативных правовых актов центральных исполнительных и иных государственных органов Республики Казахстан, 2003 г., N  37-42 ст. 884)....
      3. Настоящий приказ вступает в силу со дня подписания........

 
___________________________________________________________________

      

      В целях предупреждения и предотвращения потерь республиканского бюджета, связанных с незаконным возвратом налога на добавленную стоимость по оборотам, облагаемым по нулевой ставке в таможенном режиме экспорта товаров, путем взаимных действий органов налоговой службы, таможенных органов, органов прокуратуры и финансовой полиции приказываем:

      1. Утвердить прилагаемые Правила взаимодействия органов налоговой службы, прокуратуры, таможенных органов и органов финансовой полиции по противодействию неправомерному возврату налога на добавленную стоимость при проведении налоговых проверок по оборотам, облагаемым по нулевой ставке в таможенном режиме экспорта товаров.

      2. Контроль за надлежащим исполнением настоящего приказа возложить на соответствующих заместителей Генерального Прокурора, Председателей Агентства таможенного контроля, Агентства финансовой полиции и непосредственно на Председателя Налогового комитета Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Налоговому комитету Министерства финансов Республики Казахстан (Искаков М.) направить настоящий приказ на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ водится в действие со дня государственной регистрации.

      Генеральный Прокурор             И.о. Министра финансов
      Республики Казахстан             Республики Казахстан

      Председатель Агентства           Председатель Агентства
      таможенного контроля             финансовой полиции
      Республики Казахстан             Республики Казахстан

 

Утверждены совместным приказом      
Генерального Прокурора Республики     
Казахстан от 16 октября 2003 года     
N 60, Министра финансов Республики    
Казахстан от 19 сентября 2003 года    
N 348, Председателя Агентства       
таможенного контроля Республики      
Казахстан от 9 октября 2003 года     
N 461 и Председателя Агентства       
финансовой полиции Республики       
Казахстан от 16 октября 2003 года    
N 163 "Об утверждении Правил        
взаимодействия органов налоговой     
службы, прокуратуры, таможенных      
органов и органов финансовой полиции   
по противодействию неправомерному     
возврату налога на добавленную      
стоимость при проведении налоговых    
проверок по оборотам, облагаемым     
по нулевой ставке в таможенном      
режиме экспорта товаров"        

        

Правила взаимодействия органов налоговой службы,
прокуратуры, таможенных органов и органов финансовой
полиции по противодействию неправомерному возврату налога
на добавленную стоимость при проведении налоговых проверок
по оборотам, облагаемым по нулевой ставке в таможенном
режиме экспорта товаров

        

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определяют порядок взаимодействия органов налоговой службы, прокуратуры, таможенных органов и органов финансовой полиции, связанных с незаконным возвратом налога на добавленную стоимость по оборотам, облагаемым по нулевой ставке в таможенном режиме экспорта товаров (далее - возврат НДС).
      Налоговые проверки по возврату НДС осуществляются исключительно органами налоговой службы.

      

2. Органы налоговой службы

      2. Налоговая проверка по заявлению о возврате НДС производится органами налоговой службы для установления факта наличия всех документов и оснований, предусмотренных  статьями 223  и  252 Кодекса  Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" (Налоговый кодекс).
      3. В течение трех дней со дня начала налоговой проверки орган налоговой службы направляет в соответствующий орган прокуратуры, таможенной службы и финансовой полиции письменный запрос о принятии участия в налоговой проверке.
      4. В случае отказа, либо непредставления органом прокуратуры кандидатуры для его привлечения к проведению налоговой проверки органы налоговой службы за семь дней до окончания налоговой проверки повторно направляют запрос в органы прокуратуры о представлении кандидатуры для изучения материалов налоговой проверки и даче по ней заключения.
      В случае непредставления органами прокуратуры кандидатуры для изучения материалов налоговой проверки акт такой проверки подписывается без заключения органов прокуратуры.
      5. Проверка проводится с ведома и в присутствии руководителя организации, главного бухгалтера (бухгалтера), с выездом по юридическому адресу или фактическому месторасположению организации.
      6. При вручении предписания орган налоговой службы проверяет документы, подтверждающие личность руководителя, бухгалтера, или иного представителя организации, а также подтверждающие документы, уполномочивающие их представлять интересы организации в налоговых правоотношениях.
      7. При отсутствии руководителя, когда интересы организации представляют на основании доверенности иные поверенные лица, орган налоговой службы выясняет причины отсутствия руководителя, указав об этом в акте налоговой проверки с приложением к нему копии доверенности.
      8. В случаях, когда суммы НДС, относимого в зачет, систематически превышает сумму начисленного налога; ранее у налогоплательщика отсутствовали обороты по реализации; им подавались налоговая отчетность с нулевыми показателями или такая отчетность вообще не представлялась; экспортная операция налогоплательщиком осуществляется впервые, по таким налогоплательщикам орган налоговой службы обращает особое внимание при проведении соответствующей налоговой проверки.
      9. При выявлении в ходе налоговой проверки признаков преступления в действиях экспортера/поставщика (ов) органы налоговой службы сообщают об этом в течение трех рабочих дней в органы прокуратуры и финансовой полиции для принятия процессуального решения.
      При этом органами прокуратуры и финансовой полиции такие заявления органов налоговой службы рассматриваются в кратчайшие сроки в соответствии со  статьей 184  Уголовно-процессуального кодекса Республики Казахстан (далее - УПК) и не позднее следующего дня со дня принятия решения уведомляют об этом орган налоговой службы, в соответствии со  статьей 185  УПК.
      10. По завершении проверки составляется акт налоговой проверки с учетом заключений должностных лиц, участвовавших в проверке.

 

3. Таможенные органы

      11. Таможенные органы в течение трех рабочих дней после получения запроса, указанного в пункте 3 настоящих Правил, направляют в орган налоговой службы специалиста для участия в налоговой проверке.
      12. В ходе налоговой проверки таможенные органы проверяют достоверность экспорта товаров (работ, услуг), фактическое поступление валютной выручки на банковские счета экспортера и составляют подробное заключение, которое прилагается к акту налоговой проверки.
      13. Таможенный орган проверяет наличие и достоверность грузовой таможенной декларации (ГТД), товаросопроводительных документов, необходимых отметок, печатей и подписей таможенных органов и их должностных лиц, включая таможенные пункты пропуска на границе.
      14. При проверке фактического поступления валютной выручки таможенные органы обязаны подтвердить, что представленные платежные документы имеют непосредственное отношение к данному контракту на экспорт и получение экспортером причитающейся валютной выручки.
      15. В случае экспорта товаров (работ, услуг), когда соответствие таможенной стоимости количеству и качеству экспортируемого товара (работ, услуг) не очевидно, таможенный орган обязан назначить независимую экспертизу.
      16. В заключение таможенных органов должны быть указаны реквизиты контракта, ГТД и других товаросопроводительных документов, наименование, количество, цена и общая таможенная стоимость, поступления валютной выручки на банковские счета налогоплательщика, номер, дата платежного документа, сумма платежа.

 

4. Органы финансовой полиции

      17. Органы финансовой полиции после получения запроса, указанного в пункте 3 настоящих Правил, в течение трех рабочих дней направляют в орган налоговой службы кандидатуру для участия в налоговой проверке.
      18. Органы финансовой полиции оказывают содействие в осуществлении поиска плательщиков, поставщиков и их учредителей, руководителей, отсутствующих по юридическому адресу или местожительству.
      19. При осуществлении проверки органами налоговой службы органы финансовой полиции в пределах своей компетенции проводят работу по установлению личности учредителей экспортера и поставщика (ов) и о наличие либо отсутствие признаков преступлений в деятельности экспортера и/или поставщика (ов) в рамках проводимой налоговой проверки.
      20. В справке органов финансовой полиции должны быть отражены сведения, предусмотренные пунктами 18 и 19 настоящих Правил.
      21. По материалам, содержащим признаки преступлений, органы финансовой полиции в установленные законом сроки принимают процессуальные решения.
      Процессуальные решения, принятые должностными лицами органов финансовой полиции, могут быть обжалованы в порядке, предусмотренном уголовно-процессуальным законодательством.

 

5. Органы прокуратуры

      22. Органы прокуратуры после получения запроса, указанного в пункте 3 настоящих Правил, в течение трех рабочих дней решают вопрос о направлении сотрудника для участия в налоговой проверке.
      23. В случае участия сотрудника органов прокуратуры в проведении налоговой проверки, в том числе проверки поставщиков, для подтверждения достоверности предъявленных к возврату сумм налога на добавленную стоимость составляется справка о законности возврата НДС. По завершении проверки прокурором один экземпляр справки вручается руководителю органа налоговой службы.
      В случае выявления сотрудником органов прокуратуры неправомерных действий со стороны налогоплательщиков при возврате НДС им принимаются соответствующие меры прокурорского реагирования.
      По налоговым проверкам о возврате НДС, проведенным совместно с сотрудниками органов прокуратуры, действия органов налоговой службы могут быть перепроверены только по непосредственному указанию Генерального Прокурора Республики Казахстан и его заместителей.
      24. Органы прокуратуры по своей инициативе могут назначать и проводить прокурорские проверки соблюдения налогового законодательства при возврате НДС, привлекая для их проведения сотрудников вышестоящего налогового комитета или Министерства финансов Республики Казахстан.
      25. По результатам прокурорской проверки составляется справка и принимаются меры прокурорского реагирования.
      Копия справки вручается руководителям проверенных организаций.
      Действия прокурора в ходе проверки и по ее завершению могут быть обжалованы вышестоящему прокурору, либо в суд.