Мемлекеттік статистика органдарының әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жүргізуі жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Статистика жөніндегі агенттігі Төрағасының 2004 жылғы 7 қыркүйектегі N 127 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2004 жылғы 4 қазанда тіркелді. Тіркеу N 3127. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі Төрағасының 2010 жылғы 29 сәуірдегі № 100 Бұйрығымен

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі Төрағасының 2010.04.29 № 100 Бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің нормаларын біркелкі қолдану және сақтау мақсатында бұйырамын :
     1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік статистика органдарының әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жүргізуі жөніндегі нұсқаулық бекітілсін.
     2. Заң қызметі және кадр жұмысы басқармасы (Ғ.Ш. Мусин) заңда белгіленген тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге табыс етсін.
     3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Статистика жөніндегі агенттігі Төрағасының Бірінші орынбасары Ю.Қ. Шоқамановқа жүктелсін.
     4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді.

      Төраға

"Мемлекеттік статистика органдарының
әкімшілік құқық бұзушылық туралы  
іс жүргізуі жөніндегі нұсқаулықты
бекіту туралы"          
Қазақстан Республикасының      
Статистика жөніндегі агенттігі  
Төрағасының             
2004 жылғы 7 қыркүйектегі     
N 127 бұйрығымен бекітілген     

Мемлекеттік статистика органдарының әкімшілік
құқық бұзушылық туралы іс жүргізуі жөніндегі нұсқаулық 1. Жалпы ережелер

     1. Мемлекеттік статистика органдарының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істері жөніндегі міндеттері мемлекеттік статистика саласында әкімшілік құқық бұзушылықтың алдын алу және олардың жолын кесу, оларды жасауға ықпал ететін себептер мен жағдайларды анықтау болып табылады.

     2. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі жүргізу жөніндегі осы нұсқаулық (бұдан әрі - Нұсқаулық) мемлекеттік статистика органдарының әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі анықтау және қарау, әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі жүргізуді ұйымдастыру жөніндегі қызметін, оларды қaрaу, орындау, шағымдану мерзімін, сондай-ақ іc жүргізуді ұйымдастыруды және әкімшілік құқық бұзушылық материалдарын есепке алуды реттейді.

     3. Нұсқаулық Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексіне (бұдан әрі - Кодекс) сәйкес әзірленді.

     4. Мемлекеттік статистика органдары Кодекстің 381 384 баптарында көзделген әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарайды.

2. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі
қарауға уәкілетті адамдар

     5. Мемлекеттік статистика органдарының лауазымды адамдары Кодекстің 569-бабына сәйкес істі қарайды және әкімшілік құқық бұзушылықтар үшін Кодекстің 381 384 -баптарында көзделген әкімшілік жаза қолданады.

     6. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарауға және Кодекстің 381-384-баптарында көрсетілген әкімшілік құқық бұзушылықтар үшін әкімшілік жаза қолдануға құқығы бар лауазымды адамдарға Статистика жөніндегі облыстық (Алматы, Астана қалаларының) басқармалар басшылары мен олардың орынбасарлары жатады.

     7. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жүргізу мемлекеттік тілде жүргізіледі, қажет болған кезде өндірісте мемлекеттік тілмен қатар орыс тілі және басқа тілдер қолданылады.
     Iс жүргізіліп отырған тілді білмейтін немесе жеткілікті білмейтін іске қатысушы адамдарға өтініш жасау, түсініктеме және мәлімдеме беру, өтініш жасау, арыз әкелу, істің материалдарымен танысу, оны қарау кезінде ана тілінде немесе ол білетін басқа тілде аудармашының қызметін ақысыз пайдалану құқығы қамтамасыз етіледі.

     8. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жасалған орны бойынша қаралады.
     Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарауға дайындалу кезінде лауазымды адам мынадай мәселелерді:
     оның құзыретіне осы істі қарау қатысты ма;
     осы істі лауазымды адамның қарау мүмкіндігін жоққа шығаратын жағдайлар бар ма;
     әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама және Кодексте көзделген басқа хаттамалар дұрыс жасалған ба, істің өзге материалдары дұрыс ресімделген бе;
     іс бойынша өндірісті жоққа шығаратын, сондай-ақ адамға әкімшілік жаза қолдануға мүмкіндік беретін жағдайлар бар ма;
     өтініштер мен қарсы болулар бар ма;
     Кодекстің 584 588 -баптарында көрсетілген адамдар істі қарау орны және уақыты туралы хабардар етілген бе, соны анықтайды.

     9. Қарауына әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс берілген лауазымды адам:
     1) жауапқа тартылған адамның немесе жәбірленушінің, оның заңды өкілдерінің, қорғаушысының немесе өкілінің туысы болып табылса;
     2) жеке, тікелей немесе жанама істі шешуге мүдделі болса, онда ол бұл істі қарай алмайды.
     Іс жүргізіліп отырған осы Нұсқаулықтың көрсетілген тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген мән-жайлар болған кезде, жеке және заңды тұлғалардың заңды өкілдері, қорғаушы және өкіл, прокурор қарсылық білдіруді мәлімдеуге құқылы.
     Осы Нұсқаулықтың көрсетілген тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген мән-жайлар болған кезде, әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қараушы лауазымды адам бас тарту туралы өтініш жасауға міндетті.

     10. Лауазымды адам әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарауға дайындалу кезінде мынадай шешімдерді қабылдайды:
     1) істі қарайтын уақыт пен орынды тағайындау туралы;
     2) іс бойынша адамдарды шақыру, қажетті қосымша материалдарды талап ету туралы. Қажет болған жағдайда әкімшілік құқықбұзушылық туралы іс жүріп жатқан лауазымды адам екі жақтың өтініші немесе меншікті мүлігі бойынша сараптаманы тағайындай алады;
     3) істі қарауды кейінге қалдыру туралы;
     4) құқығы жоқ адамдар хаттама жасаған және істің басқа материалдарын ресімдеген, хаттама дұрыс жасалмаған және істің басқа материалдары дұрыс ресімделмеген не берілген материалдар толық болмаған, істі қарау кезінде оны толықтыру мүмкін емес жағдайларда, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы және істің басқа материалдарын хаттама жасаған органға (лауазымды адамға) кері қайтару туралы;
     5) егер бұл істі қарау өзінің құзыретіне жатпаса не лауазымды адамнан бас тарту туралы ұйғарым шығарылса, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы және істің басқа материалдарын ведомстволық бағыныстылығы бойынша қарауға беру туралы;
     6) Кодекстің 642-бабына сәйкес істі мәні бойынша қарауға беру туралы;
     7) Кодекстің 580 581 -баптарында көзделген мән-жайлар болған кезде іс жүргізуді қысқарту туралы.
     Нұсқаулықтың осы тармағының 1)-6) тармақшаларында көзделген шешімдер ұйғарым түрінде шығарылады.
     Осы Нұсқаулықтың осы тармағының 7) тармақшасында көзделген шешім қаулы түрінде шығарылады.

     11. Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер істі қарауға құқығы бар лауазымды адам істің әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы және басқа материалдарды алған күннен бастап он бес күн мерзімде қаралады.
     Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы іс жүргізуге қатысушылардан іс бойынша қолдаухаттар түскен жағдайда не істің мән-жайларын қосымша анықтау қажет болған кезде істің қаралу мерзімін істі қараушы лауазымды адам ұзартуы мүмкін, бірақ істің қаралу мерзімі бір айдан аспайды.

     12. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарауды бастағаннан кейін лауазымды адам:
     1) істі кім қарайтынын, қандай іс қаралғалы жатқанын, кім және Кодекстің қандай бабының негізінде жауапқа тартылатынын хабарлайды;
     2) әкімшілік жауаптылыққа тартылып отырған лауазымды адамның, сондай-ақ істі қарауға қатысушы өзге де адамдардың келгеніне көз жеткізеді;
     3) іс жүргізуге қатысушылардың жеке басын анықтайды және жеке немесе заңды тұлғалардың заңды өкілдерінің, қорғаушысының және уәкілетті өкілінің өкілеттіктерін анықтайды;
     4) іс жүргізуге қатысушылардың келмей қалу себептерін анықтайды және аталған адамдар болмаған кезде іс қарау туралы не іс қарауды кейінге қалдыру туралы шешім қабылдайды;
     5) қажет болған жағдайларда іс қарау кезінде қатысуы міндетті адамды алып келу туралы ұйғарым шығарады, аудармашы тағайындайды;
     6) іс қарауға қатысушы адамдарға олардың құқықтары мен міндеттерін түсіндіреді;
     7) мәлімделген бас тартуларды және қолдау хаттарды шешеді;
     8) әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы, ал қажет болған жағдайда істің өзге де материалдарын жария етеді;
     9) мыналарға:
     егер, оның бас тартуы істі мәні бойынша қарауға кедергі келтірсе, істі қараушы лауазымды адамның өздігінен бас тартуы немесе одан бас тарту туралы өтінішке;
     егер, көрсетілген бас тарту істі мәні бойынша қарауға кедергі келтірсе, қорғаушыдан, уәкілетті өкілден, сараптамашыдан немесе аудармашыдан бас тартуға;
     істі қарауға қатысушы адамдардың келу немесе іс бойынша қосымша материалдарды талап ету қажеттілігіне байланысты істі қарауды кейінге қалдыру туралы ұйғарым шығарады.
     Қажет болған жағдайда лауазымды адам сараптама тағайындау туралы ұйғарым шығарады;
     10) Кодекстің 646-бабында көзделген жағдайларда істі мәні бойынша қарау үшін істі беру туралы анықтама енгізеді.
     Лауазымды адам әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарауды бастағаннан кейін, іс бойынша өздері жөнінде іс жүргізіліп жатқан лауазымды адамның түсініктемелерін, іс жүргізуге қатысушы басқа адамдардың айғақтарын, маманның түсіндірмесін және сарапшының қорытындысын тыңдайды, өзге де дәлелдер зерттеледі, ал істі қарауға прокурор қатысқан жағдайда оның қорытындысы тыңдалады.

     13. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарай отырып, лауазымды адам мынадай қаулылардың бірін шығарады:
     1) әкімшілік жаза қолдану туралы (1-қосымша);
     2) іс жүргізуді қысқарту туралы (2-қосымша);
     3) осы әкімшілік құқық бұзушылық үшін өзге түрде немесе мөлшерде жаза жазуға құқық өкілеттігі бар лауазымды адамға істі тапсыру туралы;
     4) айыппұл салу туралы қаулыны мәжбүрлеп орындату туралы.

     14. Ic жүргізуді қысқарту туралы қаулы:
     1) Кодекстің 580-бабында көзделген іс жүргізуді болдырмайтын мән-жайлар болған;
     2) Кодекстің 581-бабында көзделген әкімшілік жауапқа тартпауға мүмкіндік беретін мән-жайлар болған;
     3) Осы Кодекстің 35-бабына сәйкес адамды тәртіптік жауапқа тарту туралы мәселені шешу үшін іс материалдарын тиісті органдарға беретін жағдайларда шығарылады.

     15. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жөніндегі қаулыда:
     1) қаулы шығарған лауазымды адамның лауазымы, тегі және аты-жөні;
     2) істің қаралған күні және орны;
     3) өзіне қатысты іc қаралған адам туралы мәліметтер;
     4) Кодекстің әкімшілік құқық бұзушылық үшін жауаптылық көзделетін бабы;
     5) істі қарау кезінде анықталатын мән-жайлар;
     6) іс бойынша шешім;
     7) қаулыға шағым беру тәртібі және мерзімі көрсетілуі тиіс.
     Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жөніндегі қаулы дәлелді болуы тиіс.
     Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жөніндегі қаулыға қаулы шығарған лауазымды адам қол қояды.

     16. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жөніндегі қаулы іс қаралып біткен соң дереу хабарланады.
     Қаулының көшірмесі өздеріне арнап шығарылған лауазымды адамға, сондай-ақ олардың сұрауы бойынша жәбірленушіге, жеке тұлғаның заңды өкіліне дереу тапсырылады. Көрсетілген адамдар болмаған жағдайда, қаулының көшірмесі ол шығарылған күннен бастап үш күн ішінде жіберіледі.

     17. Әкімшілік құқық бұзушылықты жасауға ықпал еткен себептер мен жағдайлар белгіленген кезде істі қарап жатқан лауазымды адам тиісті ұйым мен лауазымды адамдарға оларды жою жөнінде шаралар қолдану туралы ұсыныс енгізеді.

3. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс қозғау

     18. Әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iс қозғауға:
     1) уәкiлеттi лауазымды адамның әкiмшiлiк құқық бұзушылық жасау фактiсiн тiкелей анықтауы;
     2) құқық қорғау органдарынан, сондай-ақ басқа да мемлекеттiк органдардан, жергiлiктi өзiн-өзi басқару органдарынан түскен материалдар;
     3) жеке және заңды тұлғалардың хабарламалары немесе мәлiмдемелерi, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарламалар себеп болады.
     Әкiмшiлiк құқық бұзушылық белгiлерiн көрсететiн жеткiлiктi деректердiң болуы әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iс қозғау үшiн негiздеме болады.
     Әкiмшiлiк құқық бұзушылықтың жасалғаны туралы хаттама жасалған немесе әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iс қозғау туралы прокурор қаулы шығарған кезден бастап әкiмшiлiк құқық бұзушылық туралы iс қозғалған болып саналады.

     19. Кодекстің 639-бабында көзделген жағдайларды қоспағанда, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы (3-қосымша) оған уәкілетті лауазымды адамдар жасайды. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы жасау құқығына мемлекеттік статистика органдарының тиісті басшыларының бұйрығымен уәкілеттік берілген лауазымды адамдар иеленеді.

     20. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамада оны жасаған күні және орны, хаттаманы жасаған адамның лауазымы, тегі және аты-жөні; өзіне қатысты іс қозғалған адам туралы мәліметтер; жасалған орны, уақыты және әкімшілік құқық бұзушылықтың мәні; осы құқық бұзушылық үшін әкімшілік жауапкершілікті көздейтін Кодекстің жалпы бөлімінің бабы; eгep бар болса, куәгерлер мен жәбірленушілердің тегі, аты, әкесінің аты, мекен-жайы; өзіне қатысты іс қозғалған лауазымды адамның түсіндіруі; істі шешу үшін қажетті өзге де мәліметтер көрсетіледі.
     Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама жасалған кезде өздеріне қатысты іс қозғалған лауазымды адамға, сондай-ақ іс жүргізудің басқа да қатысушыларына олардың Кодексте көзделген құқықтары және міндеттері түсіндіріліп, бұл туралы хаттамаға белгі жасалады.
     Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамаға оны жасаған адам және әкімшілік құқық бұзушылық жасаған адам, сондай-ақ куәгерлер қол қояды.
     Өзiне қатысты iс қозғалған жеке адамға әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамамен танысу мүмкіндігі берілуі тиіс. Аталған адам хаттаманың мазмұны бойынша түсініктеме беруге және ескерту жасауға, сондай-ақ оған қол қоюдан өзінің бас тарту себебін баяндауға құқылы, олар осы хаттамаға қоса тіркеледі. Бұл адамдар әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамаға қол қоюдан бас тартқан жағдайда онда тиісті белгі қойылады.
     Өзiне қатысты iс қозғалған лауазымды адамға оның өтiнiшi бойынша әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама жасалғаннан кейiн оның көшiрмесi алған қолы қойылып, дереу тапсырылады.

     21. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама әкімшілік құқық бұзушылық жасау фактісі айқындалғаннан кейін дереу жасалады.
     Әкімшілік құқық бұзушылық мән-жайларын немесе оларға қатысты іс қозғалған лауазымды адамның жеке басын қосымша анықтау талап етілген жағдайларда, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама құқық бұзушылық анықталған сәттен бастап үш тәуліктің ішінде жасалады.

     22. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама қарау үшін осы Нұсқаулықтың 17-тармағында көрсетілген әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарауға уәкілеттік берілген лауазымды адамдардың біреуіне үш тәулік ішінде жіберіледі.

     23. Хаттаманы құқығы жоқ адам жасаған, хаттама дұрыс жасалмаған және істің басқа материалдары дұрыс ресімделмеген жағдайларда, сондай-ақ Кодекстің 646-бабының 4) тармақшасында көзделген өзге де жағдайларда, хаттаманың және басқа материалдардың кемшіліктері әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қараушы лауазымды адамнан оларды алған күннен бастап үш тәуліктен аспайтын мерзімде жойылады. Түзетілген хаттама және істің басқа да материалдары оларға енгізілген өзгерістермен бірге әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қараушы лауазымды адамға кемшіліктері жойылған күннен бастап бір тәулік ішінде қайта жіберіледі.

4. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жөніндегі
қаулыны бұздыру туралы шағым беру және наразылық көрсету

     24. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жөніндегі қаулыға Кодекстің 584 588 -баптарында көрсетілген адамдар шағым беруге, сондай-ақ прокурор наразылық көрсетуге құқылы.
     Лауазымды адам шығарған әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жөніндегі қаулы жоғары лауазымды адамға немесе лауазымды адам тұратын жердегі мамандандырылған және оған теңестірілген әкімшілік сотқа шағымдалынуы мүмкін.

     25. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жөніндегі қаулыға арыз, наразылық қаулының көшірмесі қолына тапсырылған күннен бастап он күн ішінде, ал егер Кодекстің 584 588 -баптарында көрсетілген адамдар істі қарауға қатыспаған жағдайда - оны қолына алған күнінен бастап табыс етілуі мүмкін.
     Осы тармақтың бірінші абзацында көрсетілген мерзім дәлелді себеппен өтіп кеткен жағдайда бұл мерзімді өзіне қатысты қаулы шығарылған адамның өтініші бойынша сот, арызды қарауға құқығы бар лауазымды адам қалпына келтіруі мүмкін.

5. Әкімшілік жаза қолдану туралы қаулыны орындау

     26. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы iс бойынша қаулы:
     1) әкімшілік құқық бұзушылық туралы iс бойынша қаулы, егер оған шағым берiлмесе немесе наразылық келтiрiлмесе, шағым беру үшiн белгiленген мерзiм бiткеннен кейiн;
     2) шағым, наразылық бойынша ұйғарым шығарылғаннан кейiн дереу, сондай-ақ Кодекстiң 664-бабында көзделген жағдайда қаулы шығарылғаннан кейiн заңды күшiне енедi.
     Әкімшілік жаза қолдану туралы қаулы заңды күшіне енген сәттен бастап орындалуға жатады.

     27. Әкімшілік жаза қолдану туралы қаулыны орындау әкімшілік құқық бұзушылықты бақылауға жауапты мемлекеттік статистика органдарының бөлімшелеріне жүктеледі. Адамның әкімшілік жазадан жалтаруы осы жазаны заңдарға сәйкес мәжбүрлеу тәртібімен орындауға әкеп соғады.

     28. Айыппұл түріндегі әкімшілік жаза қолдану туралы қаулыны Кодекспен белгіленген уақытта орындауды мүмкін емес ететін мән-жайлар болған жағдайда қаулыны шығарған мемлекеттік статистика органының лауазымды адамы өзіне қатысты қаулы шығарылған адамның өтініші бойынша қаулының орындалуын бір айға дейінгі мерзімге ұзарта алады. Әкімшілік жауаптылыққа тартылған адамның материалдық жағдайын ескере отырып қаулы шығарған мемлекеттік статистика органының лауазымды адамы айыппұл төлеуді үш айға дейінгі мерзімге ұзарта алады.

     29. Егер әкімшілік жаза қолдану туралы қаулы заңды күшіне енген күннен бастап бір жыл ішінде орындалмаған болса, онда ол орындауға жатпайды.

     30. Кодекстің 659-бабына сәйкес қаулының орындалуын тоқтатқан жағдайда мерзімнің өту ағымы шағымды немесе наразылықты қарағанға дейін тоқтатылады.

     31. Егер әкімшілік жауаптылыққа тартылған адам оны орындаудан бас тартса, онда осы Нұсқаулықтың 30-пунктінде көзделген мерзімнің өту ағымы тоқтатылады. Бұл жағдайда өту мерзімін есептеу осы адамды тапқан күннен қайта басталады.

     32. Кодекстің 701-бабына сәйкес қаулыны орындауды кейінге қалдырған жағдайда, мерзімнің өту ағымы кейінге қалдыру мерзімі өткенге дейін тоқтатылады, ал қаулыны орындаудың мерзімін ұзартқан жағдайда мерзімнің өту ағымы кейінге қалдыру уақытына ұзартылады.

     33. Орындау жүзеге асырылмаған немесе орындау толық жүзеге асырылмаған әкімшілік жаза қолдану туралы қаулы Кодекстің 704-бабына сәйкес қаулыны шығарған мемлекеттік статистика органының лауазымды адамына қайтарылады.

     34. Ерікті түрде орындау үшін Кодекстің 707-бабымен белгіленген мерзім өткеннен соң айыппұл салу туралы қаулыны әкімшілік жаза салған мемлекеттік статистика органының лауазымды адамы Кодекспен көзделген тәртіппен оны қарау үшін сотқа жіберіледі.

6. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер жөнінде
іс-қағаздарын жүргізу

     35. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жүргізуді тікелей жүзеге асыратын мемлекеттік статистика органында әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер жөніндегі материалдар (4-қосымша) мен әкімшілік айыппұлдар (5-қосымша) есебі жүргізіледі.

     36. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша материалдарды есепке алу журналы мен сомасы көрсетілген әкімшілік айыппұлдарды есепке алу журналы мемлекеттік статистика органы басшысының бұйрығымен белгіленген жауапты адамда сақталуы тиіс және жіппен қайымдалған, нөмірленген және сол органның мөрімен бекітілген болуы тиіс.

     37. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер бойынша материалдарды әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жүргізуді тікелей жүзеге асыратын мемлекеттік статистика органының бөлімшесінде үш жыл бойы сақталуы тиіс.

     38. Әкімшілік құқық бұзушылықтың материалдары жоғалған жағдайда акт жасалады. Көрсетілген құжаттардың жоғалуына кінәлі адамдар тәртіптік жауапқа тартылады.

7. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істердің
жүргізілуіне бақылауды ұйымдастыру

     39. Іс қағаздары мен есеп жүргізудің жай-күйіне жауаптылық әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жүргізуді тікелей жүзеге асыратын мемлекеттік статистика органының басшысына жүктеледі.

     40. Іс қағаздары мен есеп жүргізудің жай-күйіне бақылауды құқық бұзушылық туралы іс бойынша жоспарлы тексеру жүргізуге жетекшілік ететін мемлекеттік статистика органы басшысының орынбасары жүзеге асырады.

     41. Тексеру барысында мынадай мәселелер зерделенеді:
     1) тексерулердің нәтижесі туралы хаттамалардың, анықтамалардың және басқа да құжаттардың жасалу дұрыстығы;
     2) қатаң есептілік құжаттарын сақтау, есепке алу және беру жағдайы;
     3) шағымдармен және өтініштермен жұмыс істеу жағдайы.

     42. Жұмыста жіберілген қателер мен кемшіліктер айқындалған жағдайда оларды жою бойынша іс-шаралар қолданылады.

                                  Қазақстан Республикасының   
                                Статистика жөніндегі агенттігі
                                         Төрағасының           
                                  2004 жылғы 7 қыркүйектегі  
                                 N 127 бұйрығымен бекітілген
                                    Мемлекеттік статистика    
                                 органдарының әкімшілік құқық
                                 бұзушылық туралы іс жүргізуі
                                    жөніндегі нұсқаулықтың    
                                         1-қосымшасы         

                Әкімшілік жаза қолдану туралы
                       N  ________ қаулы

200_ ж.__________                  _______________________________
                                       (істің қаралған орны)

__________________________________________________________________
  (қаулыны шығарған лауазымды адамның тегі, аты, әкесінің аты)

әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарап шығып
__________________________________________________________________
  (өзіне қатысты іс қозғалған адамның тегі, аты, әкесінің аты,
__________________________________________________________________
                   лауазымы, жұмыс орны)
___________________________________________________ қызмет ететін
__________________________________________________________________
 (бұзушылық мәні және іcті қарау кезінде мән-жайды баяндау)
__________________________________________________________________
_______________________________________________________ анықтады.
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасы Кодексінің
___________________________ баптарын басшылыққа ала отырып,
(Кодекс баптарының атауы)

                       ҚАУЛЫ ЕТТІ:

__________________________________________________________________
 (өзіне қатысты іс қозғалған адамның тегі, аты, әкесінің аты)
____________________________   теңге сомасындағы айыппұл түріндегі
әкімшілік жазасына тартылсын.

     Айыппұл отыз күндік мерзімде төленуі тиіс.
__________________________________________________________________
(қаулыны шығарған лауазымды адамның тегі, аты, әкесінің аты,
лауазымы және қолы)

М.О.

     Қаулыны алдым _______________________________________________
       (қаулы шығарылған адамның тегі, аты, әкесінің аты және қолы)

200_ жыл _________________

                Қаулының түбіртегі N________

__________________________________________________________________
(өзіне қатысты іс қозғалған адамның тегі, аты, әкесінің аты,
лауазымы, жұмыс орны)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
  (әкімшілік құқық бұзушылық туралы қаулы қабылданған күн)

__________________________________________________________________
 (айыппұл төлеу туралы белгі, түбіртектің нөмірі және күні)
__________________________________________________________________
 (айыппұл отыз күн мерзімде төленбеген жағдайда оны өндіріп алу
бойынша қолданылған іс-шаралар:
__________________________________________________________________
өндіріп алу бойынша іс-шаралар қолдану кезінде бюджетке айыппұлды
аудару туралы белгі, төлем тапсырмасының нөмірі және күні)
__________________________________________________________________

      Ескерту: Барлық материалдар әкімшілік құқық бұзушылық туралы
іс-қағазында 3 жыл бойы сақталады.
     Қаулы жоғары тұрған лауазымды адамға немесе облыстық (қалалық)
сотқа қаулы көшірмесін алған күннен бастап 10 күн ішінде шағымдалуы
мүмкін.

                                      Қазақстан Республикасының   
                                    Статистика жөніндегі агенттігі
                                              Төрағасының           
                                      2004 жылғы 7 қыркүйектегі  
                                     N 127 бұйрығымен бекітілген
                                       Мемлекеттік статистика    
                                     органдарының әкімшілік құқық
                                     бұзушылық туралы іс жүргізуі
                                        жөніндегі нұсқаулықтың    
                                              2-қосымшасы         

            Іс жүргізуді тоқтату туралы
                  N  ________ қаулы

200_ ж._____________                       _______________________
                                           (істің қаралған орны)

__________________________________________________________________
  (қаулыны шығарған лауазымды адамның тегі, аты, әкесінің аты)
әкімшілік құқық бұзушылық туралы істі қарап шығып
__________________________________________________________________
 (өзіне қатысты іс қозғалған адамның тегі, аты, әкесінің аты,
__________________________________________________________________
                    лауазымы, жұмыс орны)
___________________________________________________ қызмет ететін
__________________________________________________________________
(бұзушылық мәні және іcті қарау кезінде анықталған мән-жайды
баяндау)
__________________________________________________________________
________________________________________________________ анықтады.

                      ҚАУЛЫ ЕТТІ:

__________________________________________________________________
  (әкімшілік құқық бұзушылық туралы Қазақстан Республикасы
__________________________________________________________________
Кодексінің баптарында көзделген іс жүргізуді тоқтататын мән-жайлар)
__________________________________________________________________
негізінде іс жүргізу тоқтатылсын.

      Ескерту: Барлық материалдар әкімшілік құқық бұзушылық туралы
іс-қағазында 3 жыл бойы сақталады.

                                     Қазақстан Республикасының   
                                   Статистика жөніндегі агенттігі
                                            Төрағасының           
                                     2004 жылғы 7 қыркүйектегі   
                                    N 127 бұйрығымен бекітілген  
                                       Мемлекеттік статистика     
                                    органдарының әкімшілік құқық  
                                    бұзушылық туралы іс жүргізуі  
                                       жөніндегі нұсқаулықтың     
                                            3-қосымшасы          

            Әкімшілік құқық бұзушылық туралы
                         XATТAMA

200_ ж._____________                   ___________________________
                                       (хаттаманың жасалу орны)

__________________________________________________________________
  (хаттаманы жасаған лауазымды адамның тегі, аты, әкесінің аты)
__________________________________________________ тексеру кезінде
            (заңды тұлғаның атауы)
____________________________________________________ анықталды.
(әкімшілік құқық бұзушылық жасалған орын және оның мәні)
Өзіне қатысты іс қозғалған адам туралы мәліметтер
__________________________________________________________________
 (тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, жұмыс орны және мекен-жайы)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Өзіне қатысты әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жүргізілетін
адамға Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылық туралы
кодексінің 584-бабында көзделген оның құқықтары мен міндеттемелері
түсіндірілді.
    Осы құқық бұзушылыққа Қазақстан Республикасының әкімшілік
құқық бұзушылық туралы кодексінің 167-бабы бойынша жауаптылық
көзделген.
    Өзіне қатысты іс қозғалған жеке тұлғаның не заңды тұлғаның
заңды өкілінің түсіндірмесі:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

     Өзге де мәліметтер _________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
 (хаттаманы жасаған лауазымды адамның тегі, аты, әкесінің аты,
лауазымы және қолы)
__________________________________________________________________
Екінші данасын алдым:
__________________________________________________________________
(өзіне қатысты іс қозғалған адамның тегі, аты, әкесінің аты және
қолы)
__________________________________________________________________

      Ескерту : Құқық бұзушылық жасаған адам хаттамаға қол қоюдан
бас тартқан жағдайда хаттамада осы туралы жазба болуы тиіс.
Хаттамаға қол қоюдан бас тарту іс жүргізуді тоқтатуға негіз болып
табылмайды. Құқық бұзушылық жасаған адам хаттаманың мазмұны
бойынша түсініктеме беруге және қарсылық білдіруге, сондай-ақ
оған қол қоюдан бас тартуының себебін баяндауға мүмкіндігі бар.

                                     Қазақстан Республикасының   
                                   Статистика жөніндегі агенттігі
                                           Төрағасының           
                                     2004 жылғы 7 қыркүйектегі  
                                    N 127 бұйрығымен бекітілген
                                      Мемлекеттік статистика    
                                   органдарының әкімшілік құқық
                                   бұзушылық туралы іс жүргізуі
                                      жөніндегі нұсқаулықтың    
                                            4-қосымшасы         

    Әкімшілік құқық бұзушылық туралы істер жөніндегі
             материалдарды есепке алу журналы

__________________________________________________________________
           мемлекеттік статистика органының атауы

___________________________________________________________________
Р/н|Хаттама.|Хатта.|Әкімшілік  |Әкімші.|Қабылдан. |Қаулыны| Әкімші.
  | ның    |маны  |  құқық    | лік   |ған шешім |орындау|  лік
  |нөмірі, |кім   |бұзушының  |құқық  | туралы   | нәти. | іс жүр.
  | оның   |жаса. |тегі, аты, |бұзу.  |ақпараттың| жесі  |  гізу
  |жасал.  | ды   |әкесінің   |шылық  | келіп    |       | тоқта.
  | ған    |      | аты,      |түрі   | түскен   |       | тылды
  |күні    |      |мекен-жайы,|       |күні және |       |
  |        |      |жұмыс орны |       |нөмірі    |       |
  |        |      | және      |       |          |       |
  |        |      |лауазымы   |       |          |       |
___|________|______|___________|_______|__________|_______|________

     Журнал тігіліп, мөрмен бекітіліп, статистика органы басшысының
қолы қойылады

                                      Қазақстан Республикасының   
                                    Статистика жөніндегі агенттігі
                                             Төрағасының           
                                      2004 жылғы 7 қыркүйектегі  
                                     N 127 бұйрығымен бекітілген
                                        Мемлекеттік статистика    
                                     органдарының әкімшілік құқық
                                     бұзушылық туралы іс жүргізуі
                                        жөніндегі нұсқаулықтың    
                                              5-қосымшасы         

       Әкімшілік айыппұлдарды есепке алу журналы

__________________________________________________________________
           мемлекеттік статистика органының атауы

___________________________________________________________________
Р/н|Хаттама.|Хатта.|Әкімшілік  |Әкімші.|Әкімшілік |Қаулыны| Әкімші.
  | ның    |маны  |  құқық    | лік   |істі қарау|орындау|  лік
  |нөмірі, |кім   |бұзушының  |құқық  |   күні,  | нәти. |айыппұл.
  | оның   |жаса. |тегі, аты, |бұзу.  |қабылдан. | жесі  |  дың
  |жасал.  | ды   |әкесінің   |шылық  |ған шешім |       |сомасы
  | ған    |      | аты,      |түрі   |          |       |
  |күні    |      |мекен-жайы,|       |          |       |
  |        |      |жұмыс орны |       |          |       |
  |        |      | және      |       |          |       |
  |        |      |лауазымы   |       |          |       |
___|________|______|___________|_______|__________|_______|________

     Журнал тігіліп, мөрмен бекітіліп, статистика органы басшысының
қолы қойылады

Об утверждении Инструкции по производству дел об административных правонарушениях органами государственной статистики

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по статистике от 7 сентября 2004 года N 127. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 октября 2004 года за N 3127. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по статистике от 29 апреля 2010 года № 100.

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по статистике от 29.04.2010 № 100.

      В целях единообразного применения и соблюдения норм Кодекса Республики Казахстан об административных правонарушениях сотрудниками органов государственной статистики приказываю:
     1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по производству дел об административных правонарушениях органами государственной статистики.
     2. Управлению юридической службы и кадровой работы (Мусин Г.Ш.) в установленном законодательством порядке представить настоящий приказ на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан.
     3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Первого заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по статистике Шокаманова Ю.К.
     4. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      Председатель

     

  Утверждена               
приказом Председателя Агентства   
Республики Казахстан по статистике  
от 7 сентября 2004 года N 127   
"Об утверждении Инструкции     
по производству дел об       
административных правонарушениях  
органами государственной статистики"

Инструкция
по производству дел об административных правонарушениях
органами государственной статистики 1. Общие положения

     1. Задачами органов государственной статистики по делам об административных правонарушениях являются предупреждение и пресечение административных правонарушений в сфере государственной статистики, выявление причин и условий, способствующих их совершению.
     2. Настоящая Инструкция по производству дел об административных правонарушениях органами государственной статистики (далее - Инструкция) регламентирует деятельность органов государственной статистики по выявлению и рассмотрению дел об административных правонарушениях, организацию производства дел об административных правонарушениях, сроки их рассмотрения, исполнения, обжалования, а также организации делопроизводства и учета материалов административных правонарушений.
     3. Инструкция разработана в соответствии с Кодексом Республики Казахстан об административных правонарушениях (далее - Кодекс).
     4. Органами государственной статистики рассматриваются дела об административных правонарушениях, предусмотренных статьями 381 384 Кодекса .

     

2. Лица, уполномоченные рассматривать
дела об административных правонарушениях

     5. Должностные лица органов государственной статистики согласно статье 569 Кодекса рассматривают дела и налагают административные взыскания за административные правонарушения, предусмотренными статьями 381- 384 Кодекса .
     6. К должностным лицам, имеющим право рассматривать дела об административных правонарушениях и налагать административные взыскания за указанные в статьях 381-384 Кодекса административные правонарушения, относятся руководители областных (городов Алматы, Астаны) управлений по статистике и их заместители.
     7. Производство по делам об административных правонарушениях ведется на государственном языке, а, при необходимости, в производстве наравне с государственным употребляется русский язык или другие.
     Участвующим в деле лицам, не владеющим или недостаточно владеющим языком, на котором ведется производство по делу, разъясняется и обеспечивается право делать заявления, давать объяснения и показания, заявлять ходатайства, приносить жалобы, знакомится с материалами дела, выступить при его рассмотрении на родном языке или другом языке, которым они владеют, бесплатно пользоваться услугами переводчика.
     8. Дело об административном правонарушении рассматривается по месту его совершения.
     Должностное лицо при подготовке к рассмотрению дела об административном правонарушении выясняет следующие вопросы:
     относится ли к его компетенции рассмотрение данного дела;
     имеются ли обстоятельства, исключающие возможность рассмотрения данного дела должностным лицом;
     правильно ли составлен протокол об административном правонарушении и другие протоколы, предусмотренные Кодексом , а также оформлены иные материалы дела;
     имеются ли обстоятельства, исключающие производство по делу, а также обстоятельства, позволяющие не привлекать лицо к административной ответственности;
     имеются ли ходатайства и отводы;
     извещены ли о месте и времени рассмотрения дела лица, указанные в статьях 584 588 Кодекса .
     9. Должностное лицо, на рассмотрение которого передано дело об административном правонарушении, не может рассматривать данное дело в случаях, если это лицо:
     1) является родственником лица, привлекаемого к ответственности, или его законного представителя, защитника или представителя;
     2) лично, прямо или косвенно заинтересовано в разрешении дела.
     При наличии обстоятельств, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта Инструкции, лицо, в отношении которого ведется производство по делу, законные представители физического и юридического лица, защитник и представитель, прокурор вправе заявить отвод должностному лицу.
     При наличии обстоятельств, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта Инструкции, должностное лицо, которое рассматривает дело об административном правонарушении, обязано заявить самоотвод.
     10. Должностное лицо при подготовке к рассмотрению дела об административном правонарушении принимает следующие решения:
     1) о назначении времени и места рассмотрения дела;
     2) о вызове лиц, истребовании необходимых дополнительных материалов по делу. В случае необходимости должностное лицо, в производстве которого находится дело об административном правонарушении, может назначить экспертизу по ходатайству сторон или собственной инициативе;
     3) об отложении рассмотрения дела;
     4) о возвращении протокола об административном правонарушении и других материалов дела в орган (должностному лицу), составивший протокол, в случаях составления протокола и оформления других материалов дела неправомочными лицами, неправильного составления протокола и оформления других материалов дела либо неполноты представленных материалов, которая не может быть восполнена при рассмотрении дела;
     5) о передаче протокола об административном правонарушении и других материалов дела на рассмотрение по подведомственности, если рассмотрение данного дела не относится к его компетенции либо вынесено определение об отводе должностного лица;
     6) о передаче дела для рассмотрения по существу в соответствии со статьей 642 Кодекса;
     7) о прекращении производства при наличии обстоятельств, предусмотренных статьями 580- 581 Кодекса .
     Решения, предусмотренные подпунктами 1)-6) настоящего пункта Инструкции, выносятся в виде определения.
     Решение, предусмотренное подпунктом 7) настоящего пункта Инструкции, выносится в виде постановления.
     11. Дела об административных правонарушениях рассматриваются в пятнадцатидневный срок со дня получения должностным лицом, правомочным рассматривать дело, протокола об административном правонарушении и других материалов дела.
     В случае поступления ходатайств от участников производства по делу об административном правонарушении либо при необходимости дополнительного выяснения обстоятельств дела срок рассмотрения дела может быть продлен должностным лицом, рассматривающим дело, но не более чем на один месяц.
     12. Должностное лицо, приступив к рассмотрению дела об административном правонарушении:
     1) объявляет, кто рассматривает дело, какое дело подлежит рассмотрению, кто и на основании какой статьи Кодекса привлекается к ответственности;
     2) удостоверяется в явке должностного лица, привлекаемого к административной ответственности, а также иных лиц, участвующих в рассмотрении дела;
     3) устанавливает личность участников производства по делу и проверяет полномочия законных представителей физического лица или юридического лица, защитника и уполномоченного представителя;
     4) выясняет причины неявки участников производства по делу и принимает решение о рассмотрении дела при отсутствии указанных лиц либо об отложении рассмотрения дела;
     5) в необходимых случаях выносит определение о приводе лица, участие которого является обязательным при рассмотрении дела, назначает переводчика;
     6) разъясняет лицам, участвующим в рассмотрении дела, их права и обязанности;
     7) разрешает заявленные отводы и ходатайства;
     8) оглашает протокол об административном правонарушении, а при необходимости и иные материалы дела;
     9) выносит определение об отложении рассмотрения дела в связи:
     с заявлением о самоотводе или отводе должностного лица, рассматривающего дело, если его отвод препятствует рассмотрению дела по существу;
     с отводом защитника, уполномоченного представителя, эксперта или переводчика, если указанный отвод препятствует рассмотрению дела по существу;
     с необходимостью явки лиц, участвующих в рассмотрении дела, или истребования дополнительных материалов по делу.
     В случае необходимости, должностное лицо выносит определение о назначении экспертизы;
     10) выносит определение о передаче дела для рассмотрения дела по существу, предусмотренных статьей 646 Кодекса.
     Должностное лицо, приступив к рассмотрению дела об административном правонарушении, заслушивает объяснение должностного лица, в отношении которого ведется производство по делу, показания других лиц, участвующих в производстве по делу, пояснение специалиста и заключение эксперта, исследуются иные доказательства, а в случае участия прокурора в рассмотрении дела заслушивается его заключение.
     13. Рассмотрев дело об административном правонарушении, должностное лицо выносит одно из следующих постановлений:
     1) о наложении административного взыскания (Приложение 1);
     2) о прекращении производства по делу(Приложение 2);
     3) о передаче дела должностному лицу, правомочному налагать за данное административное правонарушение взыскание иного вида или размера;
     4) о принудительном исполнении постановления о наложении штрафа.
     14. Постановление о прекращении производства по делу выносится в случаях:
     1) наличия обстоятельств, исключающих производство по делу, предусмотренных статьей 580 настоящего Кодекса;
     2) наличия обстоятельств, позволяющих не привлекать к административной ответственности, предусмотренных статьей 581 настоящего Кодекса;
     3) передачи материалов дела соответствующим органам для решения вопроса о привлечении лица к дисциплинарной ответственности в соответствии со статьей 35 настоящего Кодекса.
     15. В постановлении по делу об административном правонарушении должны быть указаны:
     1) должность, фамилия и инициалы должностного лица, вынесшего постановление;
     2) дата и место рассмотрения дела;
     3) сведения о лице, в отношении которого рассмотрено дело;
     4) статья Кодекса , предусматривающая ответственность за административное правонарушение;
     5) обстоятельства, установленные при рассмотрении дела;
     6) решение по делу;
     7) порядок и сроки обжалования постановления.
     Постановление по делу об административном правонарушении должно быть мотивированным.
     Постановление по делу об административном правонарушении подписывается должностным лицом, вынесшим постановление.
     16. Постановление по делу об административном правонарушении объявляется немедленно по окончании рассмотрения дела.
     Копия постановления немедленно вручается должностному лицу, в отношении которого оно вынесено, а также законному представителю физического лица. В случае отсутствия указанных лиц копия постановления высылается в течение трех дней со дня его вынесения.
     17. При установлении причин и условий, способствующих совершению административных правонарушений, должностное лицо вносит в соответствующую организацию и должностным лицам представление о принятии мер по их устранению.

     

3. Возбуждение дел об административных правонарушениях

     18. Поводами для возбуждения дела об административном правонарушении являются:
     1) непосредственное обнаружение уполномоченным должностным лицом факта совершения административного правонарушения;
     2) материалы, поступившие из правоохранительных органов, а также других государственных органов, органов местного самоуправления;
     3) сообщения или заявления физических и юридических лиц, а также сообщения в средствах массовой информации.
     Основанием для возбуждения дела об административном правонарушении является наличие достаточных данных, указывающих на признаки административного правонарушения.
     Дело об административном правонарушении считается возбужденным с момента составления протокола о совершении административного правонарушения или вынесения прокурором постановления о возбуждении дела об административном правонарушении.
     19. Протокол об административном правонарушении (Приложение 3) составляется уполномоченным на то должностным лицом, за исключением случаев, предусмотренных статьей 639 Кодекса. Право составления Протокола об административном правонарушении предоставляется должностным лицам, уполномоченным на то приказом соответствующих руководителей органов государственной статистики.
     20. В протоколе об административном правонарушении указывается дата и место его составления, должность, фамилия и инициалы лица, составившего протокол; сведения о лице, в отношении которого возбуждено дело; место, время совершения и существо административного правонарушения; статья особенной части Кодекса , предусматривающая административную ответственность за данное правонарушение; фамилии, имена, отчества, адреса свидетелей и потерпевших, если они имеются; объяснение должностного лица, в отношении которого возбуждено дело; иные сведения, необходимые для разрешения дела.
     При составлении протокола об административном правонарушении должностному лицу, в отношении которого возбуждено дело, а также другим участникам производства по делу разъясняются их права и обязанности, предусмотренные Кодексом , о чем делается отметка в протоколе.
     Протокол об административном правонарушении подписывается лицом, его составившим, и лицом, совершившим административное правонарушение, а также свидетелями.
     Должностному лицу, в отношении которого возбуждено дело, должна быть предоставлена возможность ознакомления с протоколом об административном правонарушении. Указанное лицо вправе представлять объяснения и замечания по содержанию протокола, а также изложить мотивы своего отказа от его подписания, которые прилагаются к этому протоколу. В случае отказа этого лица от подписания протокола об административном правонарушении в нем производится соответствующая запись.
     Должностному лицу, в отношении которого возбуждено дело, копия протокола об административном правонарушении вручается под расписку немедленно после его составления.
     21. Протокол об административном правонарушении составляется немедленно после выявления факта совершения административного правонарушения.
     В случаях, когда требуется дополнительное выяснение обстоятельств административного правонарушения, личности должностного лица, в отношении которого возбуждается дело, протокол об административном правонарушении составляется в течение трех суток с момента выявления правонарушения.
     22. Протокол об административном правонарушении в течение трех суток с момента составления направляется для рассмотрения одному из должностных лиц, указанных в пункте 17 настоящей Инструкции, уполномоченных рассматривать дела об административном правонарушении.
     23. В случаях, когда протокол составлен неправомочным лицом, при неправильном составлении протокола и оформлении других материалов дела, а также в иных случаях, предусмотренных подпунктом 4) статьи 646 Кодекса, недостатки протокола и других материалов устраняются в срок не более трех суток со дня их получения от должностного лица, рассматривающего дело об административном правонарушении. Исправленный протокол и другие материалы дела с внесенными в них изменениями повторно направляются должностному лицу, рассматривающему дело об административном правонарушении, в течение суток со дня устранения недостатков.

     

4. Обжалование и опротестование постановлений
по делу об административном правонарушении

     24. Постановление по делу об административном правонарушении может быть обжаловано лицами, указанными в статьях 584- 588 Кодекса, а также опротестовано прокурором.
     Вынесенное должностным лицом постановление по делу об административном правонарушении может быть обжаловано, опротестовано вышестоящему должностному лицу или в специализированный районный и приравненный к нему административный суд по месту нахождения должностного лица (уполномоченного органа).
     25. Жалоба, протест на постановление по делу об административном правонарушении могут быть поданы в течение десяти дней со дня вручения копии постановления, а в случае, если указанные в статьях 584 -588 Кодекса лица, не участвовали в рассмотрении дела, - со дня ее получения.
     В случае пропуска, указанного в абзаце первом настоящего пункта срока по уважительным причинам, этот срок по заявлению лица, в отношении которого вынесено постановление, может быть восстановлен судом, должностным лицом, правомочным рассматривать жалобу.

     

5. Исполнение постановлений о наложении
 административных взысканий

     26. Постановление по делу об административном правонарушении вступает в законную силу:
     1) после истечения срока, установленного для обжалования постановления по делу об административном правонарушении, если оно не было обжаловано или опротестовано;
     2) немедленно после вынесения определения по жалобе, протесту, а также вынесения постановления в случае, предусмотренном статьей 664 Кодекса.
     Постановление о наложении административного взыскания подлежит исполнению с момента вступления его в законную силу.
     27. Исполнение постановления о наложении административного взыскания к исполнению возлагается на подразделения органов государственной статистики. Уклонение лица от административного взыскания влечет исполнение этого взыскания в принудительном порядке в соответствии с законодательством.
     28. При наличии обстоятельств, делающих исполнение постановления о наложении административного взыскания в виде штрафа невозможным в установленные Кодексом сроки, должностное лицо государственного органа статистики, вынесшее постановление, может по заявлению лица, в отношении которого вынесено постановление, отсрочить исполнения постановления на срок до одного месяца. С учетом материального положения лица, привлеченного к административной ответственности, уплата штрафа может быть рассрочена должностным лицом органа государственной статистики, вынесшим постановление, на срок до трех месяцев.
     29. Постановление о наложении административного взыскания не подлежит исполнению, если оно не было приведено в исполнение в течение одного года со дня его вступления в законную силу.
     30. В случае приостановления исполнения постановления в соответствии со статьей 659 Кодекса течение давности срока приостанавливается до рассмотрения жалобы или протеста.
     31. Течение срока давности, предусмотренного в пункте 30 настоящей Инструкции, прерывается, если лицо, привлеченное к административной ответственности, уклоняется от его исполнения. Исчисление срока давности в этом случае возобновляется со дня обнаружения этого лица.
     32. В случае отсрочки исполнения постановления в соответствии со статьей 701 Кодекса, течение давности срока приостанавливается до истечения срока отсрочки, а при рассрочке исполнения постановления течение срока давности продлевается на срок рассрочки.
     33. Постановление о наложении административного взыскания, по которому не производилось исполнение или исполнение произведено не полностью, возвращается должностному лицу государственного органа статистики, вынесшему постановление в соответствии со статьей 704 Кодекса.
     34. По истечении срока, установленного статьей 707 Кодекса для добровольного исполнения, постановление о наложении штрафа направляется должностным лицом органа государственной статистики, наложившим административное взыскание, в суд для рассмотрения его в порядке, предусмотренном Кодексом.

     

6. Ведение делопроизводства по делам
об административных правонарушениях

     35. В органе государственной статистики, непосредственно осуществляющем производство по делам об административных правонарушениях, ведется учет материалов по делам об административных правонарушениях (Приложение 4) и административных штрафов (Приложение 5).
     36. Журнал учета материалов по делам об административных правонарушениях и журнал учета административных штрафов с отражением сумм должны храниться у ответственного лица, определенного приказом руководителя органа государственной статистики, и должны быть прошнурованы, пронумерованы и скреплены печатью того же органа.
     37. Материалы по делам об административных правонарушениях хранятся в подразделении органа государственной статистики, непосредственно осуществляющего производство по делам об административных правонарушениях в течение трех лет.
     38. В случаях утери материалов административных правонарушений составляется акт. Лица, виновные в утере указанных документов, несут дисциплинарную ответственность.

     

7. Организация контроля за производством по делам
об административных правонарушениях

     39. Ответственность за состояние делопроизводства и учета возлагается на руководителя структурного подразделения органа государственной статистики, непосредственно осуществляющего производство по делам об административных правонарушениях.
     40. Контроль за состоянием делопроизводства и учета осуществляется курирующим заместителем руководителя органа государственной статистики, осуществляющим плановые проверки по делам об административных правонарушениях.
     41. В ходе проверок изучаются следующие вопросы:
     1) правильность составления протоколов, справок о результатах проверок и других документов;
     2) состояние хранения, учета и выдачи документов строгой отчетности;
     3) состояние работы с жалобами и заявлениями.
     42. В случае выявления упущений и недостатков в работе, принимаются меры по их устранению.

     

Приложение 1            
к Инструкции по производству    
дел об административных       
правонарушениях органами      
государственной статистики,    
утвержденной приказом       
Председателя Агентства       
Республики Казахстан по статистике
от 7 сентября 2004 года N 127

                     Постановление N ____
           о наложении административного взыскания

"_____" 200_г.                     ______________________________
                                     (место рассмотрения дела)

_________________________________________________________________________,
  (Ф.И.О. должностного лица, вынесшего постановление)

Рассмотрев дело об административном правонарушении
__________________________________________________________________________
(Ф.И.О., место жительства лица, в отношении которого рассматривается дело)
работающим (ей) __________________________________________________________
                            (должность, место работы)
установил ________________________________________________________________
 (существо нарушения и изложение обстоятельств при рассмотрении дела)
__________________________________________________________________________
     Руководствуясь статьей _____________________________________ Кодекса
                               (наименование статьи Кодекса)
Республики Казахстан об административных правонарушениях, постановил:
__________________________________________________________________________
    (Ф.И.О. лица, в отношении которого рассматривается дело)
привлечь к административному взысканию в виде штрафа в сумме
________________ тенге.
Штраф подлежит уплате в тридцатидневный срок.
__________________________________________________________________________
(Ф.И.О., должность и подпись должностного лица, вынесшего постановление)
__________________________________________________________________________
М.П.
Постановление получил ____________________________________________________
             (Ф.И.О. и подпись лица, в отношении которого оно вынесено)
"____" ______ 200_г.

                     Корешок постановления N _____

__________________________________________________________________________
(Ф.И.О., должность, место работы лица, в отношении которого вынесено
постановление)
__________________________________________________________________________
(дата принятия постановления об административном правонарушении)
__________________________________________________________________________
      (отметка об уплате штрафа, номер и дата квитанции)
__________________________________________________________________________
(меры, принятые по взысканию штрафа в случае его неуплаты в
тридцатидневный срок: отметка о
__________________________________________________________________________
перечислении штрафа в бюджет при применении мер по взысканию, номер и дата
платежного поручения)

     Примечание: Все материалы хранятся в деле об административном правонарушении в течение 3-х лет.

     Постановление может быть обжаловано в течение 10 дней со дня получения копии постановления вышестоящему лицу или в областной (городской) суд.

     

Приложение 2            
к Инструкции по производству    
дел об административных       
правонарушениях органами      
государственной статистики,    
утвержденной приказом       
Председателя Агентства       
Республики Казахстан по статистике
от 7 сентября 2004 года N 127

                       Постановление N_____
               о прекращении производства по делу

"______" _______200_г.                        ____________________________
                                              (место рассмотрения дела)

__________________________________________________________________________
        (Ф.И.О. должностного лица, вынесшего постановление)
Рассмотрев дело об административном правонарушении
__________________________________________________________________________
(Ф.И.О., место жительства лица, в отношении которого рассматривается дело)
__________________________________________________________________________
работающим (ей) __________________________________________________________
                               (должность, место работы)
установил ________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(существо нарушения и изложение обстоятельств, установленных при
рассмотрении дела)
     постановил:

Прекратить производство по делу на основании _____________________________
__________________________________________________________________________
(обстоятельства прекращающие дело, предусмотренные статьями Кодекса
Республики Казахстан об административных правонарушениях)

М.П.
     Примечание: Все материалы хранятся в деле об административном правонарушении в течение 3-х лет.

     

Приложение 3            
к Инструкции по производству    
дел об административных       
правонарушениях органами      
государственной статистики,    
утвержденной приказом       
Председателя Агентства       
Республики Казахстан по статистике
от 7 сентября 2004 года N 127

                             Протокол
                  об административном правонарушении

"____" _______200_г.               _______________________________________
                                       (место составления протокола)
__________________________________________________________________________
       (Ф.И.О. должностного лица, составившего протокол)
при проверке _____________________________________________________________
                        (наименование юридического лица)
установлено ______________________________________________________________
  (место, время совершения и существо административного правонарушения)
__________________________________________________________________________
 
     Сведения о лице, в отношении которого возбуждено дело_______________
__________________________________________________________________________
       (Ф.И.О., должность, места работы и жительства)
__________________________________________________________________________
     Лицу, в отношении которого ведется производство по делу об
административном правонарушении, разъяснены его права и обязанности,
предусмотренные статьей 584 Кодекса Республики Казахстан об
административных правонарушениях.

     Ответственность, за данное правонарушение предусмотрена статьей 381
Кодекса Республики Казахстан об административных правонарушениях.
     Объяснение физического лица либо законного представителя юридического
лица, в отношении которого возбуждено

дело:_____________________________________________________________________
Иные сведения: ___________________________________________________________
__________________________________________________________________________
     (должность, Ф.И.О. и подпись лица, составившего протокол)

Второй экземпляр получил:
__________________________________________________________________________
 (Ф.И.О., подпись лица, в отношении которого возбуждено дело)

     Примечание. В случае отказа лица, совершившего правонарушение, от подписания протокола в нем делается запись об этом. Отказ от подписи протокола не является основанием для прекращения производства по делу. Лицо, совершившее правонарушение, может представить объяснение и возражения по содержанию протокола, а также изложить мотивы своего отказа от его подписания (эти документы прилагаются к каждому экземпляру протокола).

     

Приложение 4            
к Инструкции по производству    
дел об административных       
правонарушениях органами      
государственной статистики,    
утвержденной приказом       
Председателя Агентства       
Республики Казахстан по статистике
от 7 сентября 2004 года N 127

                              Журнал
   учета материалов по делам об административных правонарушениях
________________________________________________________________
наименование органа государственной статистики

_________________________________________________________________________
п\п|Номер     |Кем    |Фамилия,  |Вид        |Дата и    |Резуль-|Прекра-
  |протокола,|cостав-|имя,      |администра-|номер     |тат    |щено
  |дата его  |лен    |отчество  |тивного    |поступив- |испол- |произ-
  |состав-   |прото- |нарушите- |нарушения  |шей       |нения  |водство
  |ления     |кол    |ля, адрес,|           |информации|поста- |по адми-
  |          |       |место ра- |           |о принятом|новле- |нистра-
  |          |       |боты и его|           |решении   |ния    |тивному
  |          |       |должность |           |          |       |делу
___|__________|_______|__________|___________|__________|_______|________

     Журнал прошнуровывается, скрепляется печатью и подписывается руководителем статистического органа.

     

Приложение 5            
к Инструкции по производству    
дел об административных       
правонарушениях органами      
государственной статистики,    
утвержденной приказом       
Председателя Агентства       
Республики Казахстан по статистике
от 7 сентября 2004 года N 127

             Журнал учета административных штрафов
________________________________________________________________
наименование органа государственной статистики

__________________________________________________________________________
п\п|Номер     |Кем    |Фамилия,   |Вид        |Дата рас-  |Сумма
  |протокола,|cостав-|имя,       |администра-|смотрения  |административ-
  |дата его  |лен    |отчество   |тивного    |администра-|ного штрафа
  |состав-   |прото- |нарушите-  |нарушения  |тивного    |
  |ления     |кол    |ля, адрес, |           |дела,      |
  |          |       |место ра-  |           |принятое   |
  |          |       |боты и его |           |решение    |
  |          |       |должность  |           |           |
___|__________|_______|___________|___________|___________|_______________

     Журнал прошнуровывается, скрепляется печатью и подписывается руководителем статистического органа.