Қазақстан Республикасында Ан-2 әуе кемелерінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындауды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы

Көлік және коммуникациялар министрлігі Азаматтық авиация комитеті төрағасының 2004 жылғы 28 қыркүйектегі N 187 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2004 жылғы 22 қазанда тіркелді. Тіркеу N 3169. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушысының 2010 жылғы 30 қыркүйектегі № 442 бұйрығымен

      Күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің м.а. 2010.09.30 № 442 (2011.01.01 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасында Ан-2 әуе кемелерінің ұшу жарамдылығын қамтамасыз ету және оларда бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындауды бақылау мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасында Ан-2 әуе кемелерінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындауды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулық бекітілсін.
      2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Азаматтық авиация комитетінің авиакомпаниялар қызметін, әуе кеңістігін пайдалануды реттеу, экономика және қаржы басқармасының бастығы Ғ.Қ. Тәжімұратовқа жүктелсін.
      3. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеу күнінен бастап күшіне енеді.

       Төраға міндетін
      атқарушы

Қазақстан Республикасының  
Көлік және коммуникациялар  
министрлігі Азаматтық   
авиация комитеті төрағасының
"Қазақстан Республикасында 
Ан-2 әуе кемелерінде    
бақылау-қалпына келтіру  
жұмыстарын орындауды    
ұйымдастыру жөніндегі   
нұсқаулықты бекіту туралы"
2004 жылғы 28 қыркүйектегі
N 187 бұйрығымен    
бекітілген       

Қазақстан Республикасында Ан-2 әуе кемелерінде
бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын
орындауды ұйымдастыру жөніндегі
нұсқаулық

      1. Осы Нұсқаулық Қазақстан Республикасы Президентінің заң күші бар "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы"  Жарлығына , Қазақстан Республикасының "Азаматтық авиацияны мемлекеттік реттеу туралы"  Заңына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 18 сәуірдегі N 599  қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникациялар министрлігі Азаматтық авиация комитетінің Жекелеген сұрақтарына сәйкес әзірленген.
 

      2. Осы Нұсқаулықтың күші Қазақстан Республикасында Ан-2 әуе кемелеріне бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын және оларды пайдалануды жүзеге асыратын барлық ұйымдардың қызметіне тарайды.
 

      3. Ан-2 әуе кемелеріндегі бақылау-қалпына келтіру жұмыстары уәкілетті орган (бұдан әрі - Ұйымдар) берген қолданыстағы сертификаттар мен мемлекеттік лицензиялардың негізінде, Ан-2 әуе кемелерінің бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындауға рұқсат берілген ұйымдарының өндірістік алаңдарында Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникациялар министрлігі Азаматтық авиация комитеті төрағасының 2003 жылғы 4 маусымдағы N 252, N 2360 болып тіркелген бұйрығымен бекітілген Авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсету және жөндеу жөніндегі қызметтерді сертификаттық тексерудің  үлгі бағдарламасына және Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникациялар министрлігі Азаматтық авиация комитеті төрағасының 2004 жылғы 5 қаңтардағы N 5, N 2688 болып тіркелген бұйрығымен бекітілген Авиациялық техникаға техникалық қызмет көрсетуді және жөндеуді жүзеге асыратын ұйымдарға қойылатын сертификаттық  талаптарға сәйкес қана жүргізіледі.
      Ұйымдарда жоспарланған жұмыстарды орындау үшін, соның ішінде ангарларды, цехтарды, қоймалық, қызметтік және тұрмыстық үй-жайларды, жөнделетін бұйымдарды, жөндеу құралдарын орналастыру, сондай-ақ персоналды орналастыру үшін жеткілікті өндірістік алаңдары болуы тиіс.
 

      4. Ан-2 әуе кемелерінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындау тек Қазақстан Республикасының Ұйымдары жүзеге асырады.
 

      5. Ан-2 әуе кемесінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындау оларда бақылау-қайта қалпына келтіру жұмыстарын орындау мүмкіндігін немесе күрделі жөндеуге жіберу қажеттілігін белгілеу мақсатында оның техникалық тексеруден кейін ғана рұқсат етіледі.
 

      6. Ан-2 әуе кемесінің техникалық тексеру және бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындау Ұйымдары мен АН-2 әуе кемелерін пайдаланушыларының (меншік иелерінің) арасында шарт талаптарында жүргізіледі.
 

      7. Бақылау-қалпына келтіру жұмыстарының басталуына дейін пайдаланушы (меншік иесі) Ан-2 әуе кемесінің бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындау мақсатында оның техникалық тексеру жөніндегі жұмыстарды жүргізуге дайындығы туралы Ұйымына хабарлайды және жұмыстарды жүргізу мерзімдері мен шарттарын келіседі.
 

      8. Ан-2 әуе кемесінің техникалық тексеру үшін Ұйымы мен пайдаланушының (меншік иесінің) өкілдерінен тұратын, қажет болған жағдайда, комиссиясының шешімі бойынша авиациялық техниканы әзірлеушінің өкілдерін тартумен, үш мүшеден кем емес құрамдағы комиссия құрылады.
 

      9. Бағалау үшін ұсынылған Ан-2 әуе кемесі ангарда орнатылуы тиіс.
      Ан-2 әуе кемесінде бағалау жүргізудің басталуына дейін пайдаланушы (меншік иесі) мынадай дайындық жұмыстарын орындауы тиіс:
      1) Ан-2 әуе кемесінің сыртын жуу және ішін тазалау;
      2) Ан-2 әуе кемесін санитарлық өңдеу, ауылшаруашылық аппаратурасын газсыздандыру (арнайы қолданылатын Ан-2 әуе кемелері үшін);
      3) қанат зализдерін, артқы тірек пен орталық план пирамидасын, бензин багының панелдерін, капот қақпақтарын, көру және технологиялық кіші люктерді ашу;
      4) еден төсемесінің панелдерін ашу және еден астындағы кеңістікті тазалау;
      5) экипаж кабинасындағы аспаптық тақталар ашу;
      6) алғы қанатшалар жазылған күйде болу.
      Ан-2 әуе кемесінің пайдаланушылық нөмірленген құжаттамасы толық көлемде болуы тиіс.
 

      10. Ан-2 әуе кемесінің техникалық тексеру үшін комиссия екі данада Ан-2 әуе кемесінің техникалық жай-күйін бағалау актісін (N 1-қосымша) жасайды, онда Ан-2 әуе кемесі туралы негізгі мәліметтер және нөмірленген құжаттаманың жүргізілуі жазылуы тиіс:
      1) Ан-2 әуе кемесін пайдаланушының (меншік иесінің) атауы;
      2) Ан-2 әуе кемесінің борттық және зауыттық нөмірі;
      3) Ан-2 әуе кемесінің міндеті;
      4) Ан-2 әуе кемесінің шығарылу күні;
      5) Ан-2 әуе кемесінің белгіленген ресурсы;
      6) пайдалану мерзімнен бастап ұшу уақыты;
      7) жөндеу саны;
      8) соңғы күрделі жөндеудің күні мен орны;
      9) соңғы бақылау-қалпына келтіру жұмысының күні мен орны;
      10) қозғалтқыштар мен әуе бұрамалары туралы мәліметтер;
      11) Ан-2 әуе кемесінің агрегаттары туралы борттық журналдағы, формулярлардағы, паспорттардағы мәліметтер;
      12) қызмет мерзімін бұрынғы ұзартулар және/немесе орындалған бақылау-қалпына келтіру жұмыстары бойынша актілердің және/немесе шешімдердің мәліметтері;
      13) қатты қону және әуе кемесі мен оның жүйелеріне алынбаған жүктемелерге байланысты басқа да жағдайларды талдаудың мәліметтері.
 

      11. Ан-2 әуе кемесінің техникалық жай-күйін бағалау актісін Ұйымының басшысы бекітеді және Ан-2 әуе кемесін пайдаланушымен (меншік иесімен) келіседі.
      Осы нұсқаулыққа сәйкес ресімделген Ан-2 әуе кемесінің техникалық жай-күйін бағалау актісі бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындау жөніндегі өндірістік құжаттамаға қосымша болып табылады.
 

      12. Ан-2 әуе кемесінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындау кезінде авиациялық техниканы әзірлеушінің бюллетені, уәкілетті органның нұсқауы мен шешімдері бойынша пысықтаулар жасалады және өз ресурсын өтеген бөлшектерді, тораптар мен агрегаттарды ауыстыру жүргізіледі.
 

      13. Ан-2 әуе кемесінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын жүргізу процесінде Ұйым өндірістік-бақылау құжаттамасын ресімдейді. Өндірістік-бақылау құжаттамасының құрамы мен нысанын қолданыстағы нормативтік құжаттаманың негізінде бұйымның үлгісі мен жөндеуді ұйымдастыруға қатысты Ұйымы бекітеді және түзетеді.
      Бұйымға ресімделген өндірістік-бақылау құжаттама "Бұйымды жөндеу ісінің" құрамында жинақталады.
 

      14. Ан-2 әуе кемесінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстары орындалғаннан кейін Ұйым қажет болған жағдайда авиациялық техниканы әзірлеушіні тартумен, бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындаған Ұйымның басшысымен бекітілген Ан-2 әуе кемесінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстарының орындалғаны туралы екі данада акт (N 2-қосымша) жасайды.
      Акт Ан-2 әуе кемесінің пайдаланушысымен (меншік иесімен) уәкілетті органға беріледі.
 

      15. Ан-2 әуе кемесінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстары орындалғаннан кейін Ан-2 әуе кемесінің формулярында тиісті жазба жасалады, ол жөндеу ұйымының мөрімен бекітіледі. Бақылау-қалпына келтіру жұмыстары орындалғаны туралы актіде мыналар көрсетіледі:
      1) бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын жүргізу күні;
      2) Ан-2 әуе кемесінің мемлекеттік нөмірі;
      3) Ан-2 әуе кемесінің зауыттық нөмірі;
      4) Ан-2 әуе кемесін пайдаланушы (меншік иесі);
      5) Ан-2 әуе кемесі қызметінің мерзімі;
      6) Ан-2 әуе кемесінде орнатылған агрегаттардың, бөлшектердің, тораптар мен жинақтық бұйымдардың қызмет мерзімі.

Қазақстан Республикасының  
Көлік және коммуникациялар 
министрлігі Азаматтық   
авиация комитеті төрағасының
2004 жылғы 28 қыркүйектегі 
N 187 бұйрығымен     
бекітілген       
Қазақстан Республикасында
Ан-2 әуе кемелерінде   
бақылау-қалпына келтіру 
жұмыстарын орындауды   
ұйымдастыру жөніндегі  
нұсқаулыққа N 1-қосымша 

"Бекітемін"                                   "Келісілді"
_________________________________    _______________________________
(жөндеу ұйымынан лауазымды тұлға)            (пайдаланушы)
_________________________________    _______________________________
       (қолы, Т.А.Ә.а)                       (қолы, Т.А.Ә.а)
200__жылғы   "___"______________     200__жылғы  "___"_____________

Ан-2 әуе кемесінің техникалық
жай-күйін бағалау
АКТІ

Комиссия
Төраға   __________________________________________________________
                           (лауазымы, Т.А.Ә.а)
Комиссия мүшелері: ________________________________________________
                   ________________________________________________
                   ________________________________________________
                              (лауазымы, Т.А.Ә.а)

құрамында 2004 жылғы  "____" ___________  Ан-2 әуе кемесіне
техникалық тексеру  жүргізді:
___________________________________________________________________
     (Ан-2 әуе кемесінің міндеті, борттық және зауыттық нөмірі)
___________________________________________________________________
            (Ан-2 әуе кемесін  пайдаланушы (меншік иесі)

1.  Бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындау үшін негіз: ________
___________________________________________________________________

2. Ан-2 әуе кемесі туралы мәліметтер:
___________________________________________________________________
Ан-2 әуе кемесінің шығарылу мерзімі |
____________________________________|______________________________
Тағайындалған ресурсы
Пайдалану күнінен бастап ұшу сағаты
Пайдалану күнінен бастап жөндеу саны
Соңғы күрделі жөндеуді жүргізудің
күні мен орны
Соңғы бақылау-қалпына келтіру
жұмысын жүргізудің күні мен орны
___________________________________________________________________

3. Қозғалтқыштар мен әуе бұрамалары туралы мәліметтер:
___________________________________________________________________
                                       | қозғалтқыш   | Әуе винті
_______________________________________|______________|____________
Үлгісі
Зауыттық нөмірі
Пайдалану кезінен бастап жұмысы (сағ)
Соңғы жөндеудің күні
Соңғы жөндеуден кейінгі жұмыс (сағ)
Жөндеуге дейін ресурс қалдығы (сағ)
Жөндеулер саны
___________________________________________________________________

4. Ан-2 әуе кемесінің агрегаттары туралы борттық журналдың,
формулярлардың, паспорттардың бар болуы және оларды жүргізу: ______
___________________________________________________________________

5. Ан-2 әуе кемесінде қызмет мерзімін бұрынғы ұзартулар және/немесе
орындалған бақылау-қалпына келтіру жұмыстары жөніндегі актілер
және/немесе шешімдер:
___________________________________________________________________

6. Қатты қону және Ан-2 әуе кемесі мен оның жүйелеріне алынбаған
жүктемелерге байланысты басқа да жағдайлар туралы мәліметтер
___________________________________________________________________
________________________________

Комиссияның Ан-2 әуе кемесінің техникалық жай-күйі және
бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындау мүмкіндігі туралы
қорытындысы:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

Төраға: ________________________________________________________
                       (қолы, Т.А.Ә.а, күні)

Комиссия мүшелері: _____________________________________________
                       (қолы, Т.А.Ә.а, күні)
                   _____________________________________________
                   _____________________________________________

Қазақстан Республикасының  
Көлік және коммуникациялар 
министрлігі Азаматтық   
авиация комитеті төрағасының
2004 жылғы 28 қыркүйектегі 
N 187 бұйрығымен     
бекітілген       
Қазақстан Республикасында 
Ан-2 әуе кемелерінде    
бақылау-қалпына келтіру  
жұмыстарын орындауды    
ұйымдастыру жөніндегі   
нұсқаулыққа N 2-қосымша  

"Бекітемін"         
___________________________
(Ұйымның басшысы)     
___________________________
(қолы, Т.А.Ә.а.)     
200 __ жылғы  "___" ________

Борттық нөмірі _____, зауыттық нөмірі_____ Ан-2 әуе
кемесінде бақылау-қалпына келтіру жұмыстарын орындау
АКТІСІ

      1. Бақылау-қалпына келтіру жұмыстары орындалғаннан кейін
соңғы күрделі жөндеу кезінде белгіленген ресурс шегінде (сағатта)
борттық нөмірі ____, зауыттық нөмірі ____, пайдаланушы ____ Ан-2
әуе кемесіне қызмет мерзімі ____ ден____ ге дейін белгіленсін.
      2. Ан-2 әуе кемесінде орнатылған және шектеулері мен қызмет
мерзімдері жоқ агрегаттарды, бөлшектерді, тораптар мен жинақтық
бұйымдарды, олардың техникалық жай-күйі қанағаттандырарлықтай
болса, аралық жөндеу ресурстың шегінде қайта белгіленген қызмет
мерзімі (____ дейін) шегінде техникалық жай-күйі бойынша
пайдалануға рұқсат етіледі.
      3. Ресурстары мен қызмет мерзімдері қолданыстағы
пайдалану-техникалық құжаттамамен шектелген агрегаттар, бөлшектер,
тораптар мен жинақтық бұйымдар оларға белгіленген ресурстар мен
қызмет мерзімдер өтелгеннен кейін ауыстыруға жатады.
      4. Борттық нөмірі ____, зауыттық нөмірі ____ Ан-2 әуе кемесін
әрі қарай пайдалану және оған техникалық қызмет көрсету толық
көлемде және қолданыстағы пайдалану құжаттамасында, Қазақстан
Республикасы уәкілетті органының бюллетендерінде және нұсқауларында
белгіленген кезеңділікте орындалсын.
      5. Қолданыстағы пайдалану құжаттамасына қосымша мынадай
жұмыстар орындалсын:
      жалпы сақтау және 7 жыл 6 ай пайдалану мерзімі (оның ішінде
5 жыл тікелей пайдалану) өткеннен кейін әуе кемесінің отын, май
және пневматикалық жүйелерінің шлангтері ауыстырылсын;
      Ан-2 әуе кемесінің формулярына осы Актіге 1-қосымшаға сәйкес
қайта белгіленген қызмет мерзімі туралы нөмірі _____  жазба
жазылсын;
      ай сайын әуе кемесінің техникалық жай-күйі және бұйымның
жұмыс істеуі жөнінде жөндеу ұйымына хабарланып отырсын.

      Жөндеу ұйымы техникалық бақылау   __________________________
            қызметінің басшысы                (қолы, Т.А.Ә.а.)
                                        200_ жылғы "___" _________

Об утверждении Инструкции по организации выполнения контрольно-восстановительных работ на воздушных судах Ан-2 в Республике Казахстан

Приказ и.о. Председателя Комитета гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 28 сентября 2004 года N 187. Зарегистрирован Министерством юстиции Республики Казахстан 22 октября 2004 года N 3169. Утратил силу призом и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 30 сентября 2010 года № 442.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра транспорта и коммуникаций РК от 30.09.2010 № 442 (вводятся в действие с 01.01.2011).

      С целью поддержания летной годности и контроля за выполнением контрольно-восстановительных работ на воздушных судах Ан-2 в Республике Казахстан, ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по организации выполнения контрольно-восстановительных работ на воздушных судах Ан-2 в Республике Казахстан.

      2. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на начальника управления регулирования деятельности авиакомпаний, использования воздушного пространства, экономики и финансов Комитета гражданской авиации Тажимуратова Г.К.

      3. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

и.о. Председателя



  Утверждена
приказом Председателя Комитета
гражданской авиации Министерства
транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан
28 сентября 2004 года N 187
"Об утверждении Инструкции по
организации выполнения
контрольно-восстановительных
работ на воздушных судах Ан-2
в Республике Казахстан"
 

Инструкция
по организации выполнения контрольно-восстановительных работ
на воздушных судах Ан-2 в Республике Казахстан

      1. Настоящая Инструкция разработана в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан, имеющего силу Закона, "Об использовании воздушного пространства и деятельности авиации Республики Казахстан", Закона Республики Казахстан "О государственном регулировании гражданской авиации", Отдельными вопросами Комитета гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, утвержденное постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 апреля 2000 года N 599.

      2. Действие настоящей Инструкции распространяется на деятельность всех организаций, осуществляющих контрольно-восстановительные работы и эксплуатацию воздушных судов Ан-2 в Республике Казахстан.

      3. Контрольно-восстановительные работы на воздушных судах Ан-2 выполняются только на производственных площадях организаций, допущенных к выполнению контрольно-восстановительных работ воздушных судов Ан-2 в соответствии с Типовой программой сертификационного обследования услуг по техническому обслуживанию и ремонту авиационной техники, утвержденной приказом Председателя Комитета гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 4 июня 2003 года N 252, зарегистрирован за N 2360, и Сертификационным требованиям, предъявляемых к организациям, осуществляющим техническое обслуживание и ремонт авиационной техники, утвержденные приказом Председателя Комитета гражданской авиации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 5 января 2004 года N 5, зарегистрированный за N 2688, на основании действующих сертификатов и государственных лицензий, выданных уполномоченным органом (далее - Организации).

      Организациям необходимо иметь производственные площади, достаточные для выполнения запланированных работ, в том числе для размещения ангаров, цехов, складских, служебных и бытовых помещений, ремонтируемых изделий, средств ремонта, а также для размещения персонала.

      4. Выполнение контрольно-восстановительных работ на воздушных судах Ан-2 осуществляются только Организациями Республики Казахстан.

      5. Выполнение контрольно-восстановительных работ на воздушном судне Ан-2 допускается после технического осмотра с целью определения возможности выполнения на них контрольно-восстановительных работ или необходимости направления в капитальный ремонт.

      6. Технический осмотр воздушного судна Ан-2 и выполнение контрольно-восстановительных работ на воздушном судне Ан-2 проводятся на договорных условиях между Организациями и эксплуатантами (собственниками) воздушных судов Ан-2.

      7. До начала контрольно-восстановительных работ эксплуатант (собственник) сообщает в Организацию о готовности воздушного судна Ан-2 к проведению работ по техническому осмотру с целью выполнения контрольно-восстановительных работ и согласовывает сроки и условия проведения работ.

      8. Для технического осмотра воздушного судна Ан-2 создается комиссия в составе не менее трех членов, состоящая из представителей Организации и эксплуатанта (собственника) с привлечением, в случае необходимости, по решению комиссии представителя разработчика авиационной техники.

      9. Предъявляемое для технического осмотра воздушное судно Ан-2 должно быть установлено в ангаре.

      До начала проведения технического осмотра на воздушном судне Ан-2 эксплуатантом (собственником) должны быть выполнены следующие подготовительные работы:

      1) наружная промывка и внутренняя уборка воздушного судна Ан-2;

      2) санитарная обработка воздушного судна Ан-2, дегазация сельскохозяйственной аппаратуры (для воздушных судов Ан-2 спецприменения);

      3) открытие зализов крыльев, хвостового оперения и пирамиды центроплана, панелей бензобаков, крышек капотов, смотровых и технологических лючков;

      4) открытие панелей настила пола и очистка подпольного пространства;

      5) открытие приборной доски в кабине экипажа;

      6) фиксирование предкрылок в выпущенном положении.

      Эксплуатационная пономерная документация воздушного судна Ан-2 должна быть в полном объеме.

      10. Для технического осмотра воздушного судна Ан-2 комиссией составляется Акт технического осмотра воздушного судна Ан-2 (Приложение 1) в двух экземплярах, в котором должны быть отражены основные сведения о воздушном судне Ан-2 и ведение пономерной документации:

      1) наименование эксплуатанта (собственника) воздушного судна Ан-2;

      2) бортовой и заводской номер воздушного судна Ан-2;

      3) назначение воздушного судна Ан-2;

      4) дата изготовления воздушного судна Ан-2;

      5) назначенный ресурс воздушного судна Ан-2;

      6) налет с начала эксплуатации;

      7) количество ремонтов;

      8) дата и место последнего капитального ремонта;

      9) дата и место последней контрольно-восстановительной работы;

      10) сведения о двигателях и воздушных винтах;

      11) бортового журнала, формуляров, паспортов на агрегаты воздушного судна Ан-2;

      12) актов и/или решений по предыдущим продлениям сроков службы и/или выполненных контрольно-восстановительных работ;

      13) анализа грубых посадках и других ситуациях, связанных с нерасчетными нагрузками на воздушное судно и ее системы.

      11. Акт технического осмотра воздушного судна Ан-2 утверждается руководителем Организации и согласовывается с эксплуатантом (собственником) воздушного судна Ан-2.

      Акт технического осмотра воздушного судна Ан-2, оформленный в соответствии с настоящей инструкцией, является приложением к производственной документации по выполнению контрольно-восстановительных работ.

      12. При выполнении контрольно-восстановительных работ на воздушном судне Ан-2 выполняются доработки по бюллетеням разработчика авиационной техники, указаниям и решениям уполномоченного органа и производится замена деталей, узлов и агрегатов, выработавшие свой ресурс.

      13. В процессе прохождения контрольно-восстановительных работ на воздушном судне Ан-2 Организацией оформляется производственно-контрольная документация. Состав и формы производственно-контрольной документации разрабатываются, утверждаются и корректируются Организацией применительно к типу изделия и организации ремонта на основании действующей нормативной документации.

      Оформленная на изделие производственно-контрольная документация комплектуется в составе "Дело ремонта изделия".

      14. После выполнения контрольно-восстановительных работ на воздушном судне Ан-2 Организация с привлечением, в случае необходимости, представителя разработчика авиационной техники, составляет Акт о выполнении контрольно-восстановительных работ на воздушном судне Ан-2 (Приложение 2) в двух экземплярах, который утверждается руководителем Организации, выполнившей контрольно-восстановительные работы.

      Акт представляется эксплуатантом (собственником) воздушного судна Ан-2 в уполномоченный орган.

      15. После выполнения контрольно-восстановительных работ на воздушном судне Ан-2 производится соответствующая запись в формуляре воздушного судна Ан-2, скрепляется печатью Организации. В Акте о выполнении контрольно-восстановительных работ указывается:

      1) дата проведения контрольно-восстановительных работ;

      2) государственный номер воздушного судна Ан-2;

      3) заводской номер воздушного судна Ан-2;

      4) эксплуатант (собственник) воздушного судна Ан-2;

      5) срок службы воздушного судна Ан-2;

      6) срок службы агрегатов, деталей, узлов и комплектующих изделий, установленных на воздушном судне Ан-2.

     

  Приложение 1
к Инструкции по организации выполнения
контрольно-восстановительных работ
на воздушных судах Ан-2 в Республике
Казахстан, утвержденной приказом
Председателя Комитета гражданской авиации
Министерства транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан 28 сентября 2004 года N 187
"Об утверждении Инструкции по организации
выполнения контрольно-восстановительных работ
на воздушных судах Ан-2 в Республике Казахстан"
 

      "Утверждаю" "Согласовано"

      _________________________ _________________________

      (руководитель организации) (эксплуатант)

      _________________________ _________________________

      (подпись, Ф.И.О.) (подпись, Ф.И.О.)

      "___"_____________200__г. "___"_____________200__г.

      АКТ

      технического осмотра воздушного судна Ан-2


      Комиссия в составе:

      Председателя _____________________________________________

      (должность Ф.И.О.)

      Члены комиссии: _____________________________________________

      (должность Ф.И.О.)

      _____________________________________________

      _____________________________________________

      "____" ___________ 2004г. произвела технический осмотр воздушного

      судна Ан-2: ___________________________________________________

      (назначение, бортовой и заводской номер воздушного судна Ан-2)

      _______________________________________________________________

      (эксплуатант/собственник воздушного судна Ан-2)

      1. Основание для выполнения контрольно-восстановительных работ:

      _________________________________________________________

      _________________________________________________________

      2. Сведения о воздушном судне Ан-2:

      __________________________________________________________

      Дата изготовления воздушного судна Ан-2 | |

      _____________________________________________|____________|

      Назначенный ресурс | |

      _____________________________________________|____________|

      Налет с начала эксплуатации | |

      _____________________________________________|____________|

      Количество ремонтов с начала эксплуатации | |

      _____________________________________________|____________|

      Дата и место проведения последнего | |

      капитального ремонта | |

      _____________________________________________|____________|

      Дата и место проведения последней | |

      контрольно-восстановительной работы | |

      _____________________________________________|____________|

      3. Сведения о двигателях и воздушных винтах:

      _________________________________________________________

      |двигатель |воздушный винт|

      _______________________________|__________|______________|

      Тип

      Заводской номер

      Наработка с начала эксплуатации

      (час)

      Дата последнего ремонта

      Наработка после последнего

      ремонта (час)

      Остаток ресурса до ремонта (час)

      Количество ремонтов

      __________________________________________________________

      4. Наличие и ведение бортового журнала, формуляров, паспортов на агрегаты воздушного судна Ан-2:

      _________________________________________________________

      _________________________________________________________

      5. Акты и/или решения по предыдущим продлениям сроков службы и/или выполненных контрольно-восстановительных работ на воздушном судне Ан-2:

      _________________________________________________________

      _________________________________________________________

      6. Сведения о грубых посадках и других ситуациях, связанных с нерасчетными нагрузками на воздушное судно Ан-2 и ее системы

      _________________________________________________________

      _________________________________________________________

      7. Заключение комиссии о техническом состоянии воздушного судна Ан-2 и возможности выполнения контрольно-восстановительных работ:

      _________________________________________________________

      _________________________________________________________

      Председатель: _____________________________________________

      (подпись, Ф.И.О., дата)

      Члены комиссии: _____________________________________________

      (подпись, Ф.И.О., дата)

      _____________________________________________

      _____________________________________________

     

  Приложение 2
к Инструкции по организации выполнения
контрольно-восстановительных работ
на воздушных судах Ан-2 в Республике
Казахстан, утвержденной приказом
Председателя Комитета гражданской авиации
Министерства транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан 28 сентября 2004 года N 187
"Об утверждении Инструкции по организации
выполнения контрольно-восстановительных работ
на воздушных судах Ан-2 в Республике Казахстан"
  "Утверждаю"

      _________________________

      (руководитель Организации)

      _________________________

      (подпись, Ф.И.О.)

      "___" _________200__г.


      АКТ

      выполнения контрольно-восстановительных работ

      на воздушном судне Ан-2, бортовой номер ____, заводской номер _____

      1. Установить воздушному судну Ан-2, бортовой номер ____, заводской номер ____, эксплуатант ____, срок службы ____ (до ____) после выполнения контрольно-восстановительных работ в пределах ресурса (в часах), установленного при последнем капитальном ремонте.

      2. Агрегаты, детали, узлы и комплектующие изделия, установленные на воздушном судне Ан-2 и не имеющие ограничений и сроков службы, при их удовлетворительном техническом состоянии, разрешается эксплуатировать по техническому состоянию в пределах вновь установленного срока службы (до ____) в пределах межремонтного ресурса.

      3. Агрегаты, детали, узлы и комплектующие изделия, ресурсы и сроки службы которых ограничены действующей эксплуатационно-технической документацией, подлежат замене после отработки установленных им ресурсов и срока службы.

      4. Дальнейшую эксплуатацию и техническое обслуживание воздушного судна Ан-2, бортовой номер ____, заводской номер ____, выполнять в полном объеме и с периодичностью, установленной действующей эксплуатационной документацией, бюллетенями и указаниями уполномоченного органа Республики Казахстан.

      5. Дополнительно к действующей эксплуатационной документации выполнить следующие работы:

      1) по истечению общего срока хранения и эксплуатации 7 лет 6 месяцев (из них 5 лет непосредственной эксплуатации) заменить шланги топливной, масляной и пневматической систем воздушного судна;

      2) внести в формуляр воздушного судна Ан-2 номер ____ запись о вновь установленном сроке службы согласно п.1 настоящего Акта;

      3) ежемесячно сообщать в ремонтную организацию техническое состояние воздушного судна и наработку изделия.

      Руководитель службы технического _____________________

      контроля Организации (подпись, Ф.И.О.)

      "___"____________ 200__г.