Мемлекеттiк еңбек инспекторларының еңбек қауiпсiздiгiн және еңбектi қорғауды қамтамасыз ету саласындағы актiлерiн жасау және беру ережесiн бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2004 жылғы 19 қарашадағы N 266-ө бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2004 жылғы 27 желтоқсанда тіркелді. Тіркеу N 3308. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2007 жылғы 24 шілдедегі N 174-ө Бұйрығымен.

       Күші жойылды - ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2007.07.24 N 174-ө Бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының "Еңбек қауiпсiздiгi және еңбектi қорғау туралы" Заңының 29-бабының 2-тармағы орындалу үшiн БҰЙЫРАМЫН:
      1. Мемлекеттiк еңбек инспекторларының еңбек қауiпсiздiгiн және еңбектi қорғауды қамтамасыз ету саласындағы актiлер жасау және беру ережесi бекiтiлсiн.
      2. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелген күнiнен бастап күшiне енедi.

     Министр

Қазақстан Республикасы    
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау Министрінің       
2004 жылғы 19 қарашадағы  
N 266-ө бұйрығымен бекітілген

Мемлекеттік еңбек инспекторларының еңбек
қауіпсіздігін және еңбекті қорғауды қамтамасыз
ету саласындағы актілерін жасау және беру
Ережесі 1. Жалпы ережелер

     1. Мемлекеттік еңбек инспекторларының еңбек қауіпсіздігін және еңбекті қорғауды қамтамасыз ету саласындағы актілерін жасау және беруі туралы осы Ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді.
     Ереже мемлекеттік еңбек инспекторларының еңбек қауіпсіздігін және еңбекті қорғауды қамтамасыз ету саласындағы актілерін жасаудың және берудің тәртібін айқындайды.

     2. Мемлекеттік еңбек инспекторларының актілері мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру барысында белгіленген (анықталған) еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау туралы заңнаманы бұзушылықтарға құқықтық әсер ету шаралары болып табылады.

     3. Анықталған еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау туралы заңнаманы бұзушылықтарға қарай мемлекеттік еңбек инспекторлары мынадай актілерді:
     1) осы Ережеге 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша:
     Қазақстан Республикасының еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау саласындағы заңнамасы талаптарын бұзушылықтарды жою туралы;
     өндірістік объектілерді еңбек жағдайлары бойынша аттестаттау жүргізу;
     жарақат қаупі бар және авариялық жағдайлардың алдын алу үшін өндірістік нысандар мен жабдықтарда, сондай-ақ өндірістік процестерде еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі алдын алу жұмыстарын жүргізу туралы;
     жекелеген өндірістердің, цехтардың, учаскелердің, жұмыс орындары мен жабдықтардың және тұтас ұйымның пайдаланылуына тыйым салу және тоқтата тұру туралы ұйғарымдар;
     2) осы Ережеге 2-қосымшаға сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тарту туралы қаулы шығарады.

2. Ұйғарымдар жасаудың және берудің тәртібі

     4. Заңнаманы бұзушылықтарды жою туралы ұйғарымдарды мемлекеттік еңбек инспекторлары еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі талаптарды бұзушылықтардың анықталған фактілері бойынша береді.

     5. Өндірістік объектілерді еңбек жағдайлары бойынша аттестаттау жүргізу туралы ұйғарым өндірістік орта жағдайларының еңбек жағдайлары нормативтеріне сәйкессіздігінің, өндірістік объектілерді аттестаттаудан өткізу тәртібінің бұзылуы не аттестаттау мерзімі кешіктірілуінің анықталған фактісі бойынша беріледі.
     Жұмыс берушінің жаңа өндірістік процестерді, технологияларды, объектілер мен жабдықтарды енгізуі де жұмыс берушіге өндірістік объектілерге кезектен тыс аттестаттау жүргізу туралы ұйғарым шығару үшін негіздеме болып табылады.

     6. Өндірістік процестердің, технологиялардың, объектілер мен жабдықтардың қауіпсіздігі бойынша алдын алу жұмыстарын жүргізу жөніндегі ұйғарым өндірістік процестердің, технологиялардың, объектілер мен жабдықтардың қауіпсіздігі жай-күйі нормативтік-техникалық құжаттамада белгіленген еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау талаптарына сәйкес емес немесе жеткілікті сәйкес келмеген жағдайларда беріледі.

     7. Жекелеген өндірістердің, цехтардың, учаскелердің, жұмыс орындары мен жабдықтардың және тұтас ұйымның пайдаланылуына тыйым салу немесе тоқтата тұру туралы ұйғарым өздерінің өндірістік қызмет жағдайларында қызметкерлердің өмірі мен денсаулығына айқын қатер төндіретін ахуал анықталған жағдайларда беріледі.
     Жекелеген өндірістердің, цехтардың, учаскелердің, жұмыс орындары мен жабдықтардың және тұтас ұйымның пайдаланылуына тыйым салу немесе тоқтата тұру жағдайларында мемлекеттік еңбек инспекторлары көрсетілген нысандарды ұйымның лауазымды адамына қолын қойғызып, сақтау сенімхатын бере отырып, пломба салу немесе сүргі салу жүргізеді. Ұйғарымның бұл түрінде тоқтатудың себебі мен еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау жөніндегі талаптарды бұзушылықтардың жойылу мерзімдері нақты жазылған болуы тиіс.
     Ұйғарым үш күннен асырылмайтын мерзімге соттың шешімінсіз міндетті түрде көрсетілген мерзімде сотқа қуыным өтінішін ұсына отырып беріледі. Қызметке тыйым салу немесе оны тоқтата тұру туралы акті анықталған бұзушылықтар жойылғанға немесе сот шешім шығарғанға дейін қолданылады.

     8. Мемлекеттік еңбек инспекторы ұйғарымдарының әрбір түрі жеке жасалады, әрқайсысы бірнеше бұзушылық жағдайларын қамтуы мүмкін. Ұйғарымды жасау кезінде заңдардың қай нормаларының бұзылғаны және оларды жою мерзімдері нақты көрсетіледі.

     9. Ұйғарымды жасау бақылауды (тексеруді) жүзеге асыру барысында, жеке, заңды тұлғаның, не ұйымның лауазымды адамының немесе олардың заңды өкілдерінің (бұдан әрі - тұлғалар), сондай-ақ тексеруге еңбекті қорғау жөніндегі қоғамдық инспекторлар қатысқан жағдайда, олардың қатысуымен жасалады.

     10. Тексеру мен ұйғарым жасау аяқталғанда мемлекеттік еңбек инспекторы оған қатысты ұйғарым шығарылған тұлғаны ұйғарымның мазмұнымен таныстыруға және орындау үшін қолын қойғызып тапсыруға міндетті.
     Мемлекеттік еңбек инспекторы ұйғарымды тапсыру кезінде тұлғаның уәкілетті органның жоғары тұрған лауазымды адамына немесе сотқа шағымдану құқығы туралы хабардар етуге міндетті.

3. Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы
қаулыларды жасаудың және берудің тәртібі

     11. Мемлекеттік еңбек инспекторының еңбекті қорғау туралы заңдар не еңбекті қорғау жөніндегі ережелер саласындағы әкімшілік құқық бұзушылық фактілерін тікелей анықтауы әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс қозғауға себеп болып табылады.
     Заңнамаға сәйкес құқық қорғау органдары мен өзге де мемлекеттік органдардан келіп түскен материалдар, жеке немесе заңды тұлғалардың хабарлауы не өтініші, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарлар да әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс қозғауға себеп бола алады.

     12. Мемлекеттік еңбек инспекторы әкімшілік құқық бұзушылыққа меңзейтін жеткілікті деректер болған кезде ғана әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс қозғауға құқылы.
     13. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама жасалған сәттен бастап қозғалды деп есептеледі.

     14. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңнамада көзделген жағдайларды қоспағанда, әкімшілік құқық бұзушылықты анықтаған мемлекеттік еңбек инспекторы кешіктірмей жасайды.

     15. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамада:
     1) хаттаманы жасаған адамның лауазымы, тегі, инициалдары, жасалған күні мен орны;
     2) әкімшілік құқық бұзушылықтың жасалған орны мен уақыты;
     3) құқық бұзушылықтың мағына суреттемесі;
     4) Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы Кодекстің Ерекше бөлігінің (бұдан әрі - ӘҚКо) осы құқық бұзушылық үшін әкімшілік жауапкершілік көзделген бабы;
     5) өзіне қатысты іс қозғалған адам туралы мәліметтер;
     6) егер бар болса, куәлар мен зардап шегушілердің аты-жөндері, мекенжайлары;
     7) жол берілген құқық бұзушылықтар үшін жауапты адамның түсініктемесі;
     8) метрологиялық тексерудің атауы, нөмірі, өткізілген күні мен әкімшілік құқық бұзушылықты анықтау және қалпында сақтау кезінде техникалық құралдар қолданылған болса, оның көрсеткіштері мен істі шешуге қажетті өзге де деректер;
     9) істі шешуге қажетті өзге де деректер көрсетіледі.

     16. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманы жасау кезінде оларға қатысты әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс қозғалған тұлғаларға, сондай-ақ іс бойынша әкімшілік өндірістің басқа да қатысушыларына олардың құқықтары мен міндеттері түсіндіріледі, хаттамаға бұл туралы белгі қойылады.

     17. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамаға оны жасаған адам, әкімшілік құқық бұзушылыққа жол берген адам қолдарын қояды. Куәлар мен зардап шегушілер болса, онда олар да қолдарын қояды.

     18. Оларға қатысты әкімшілік іс қозғалған тұлғаларға әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамамен танысу мүмкіндігі берілуі тиіс. Көрсетілген адамдар хаттама мазмұны бойынша түсініктемелері мен ескертулерін жазбаша түрде ұсынуға құқылы, олар хаттамаға қосылады. Көрсетілген адамдар әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамаға қол қоюдан бас тартқан жағдайда онда тиісті жазба жазылады.

     19. Оларға қатысты әкімшілік іс қозғалған тұлғаларға әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттама жасалғаннан кейін оның бір данасы қолын қойғызып тапсырылады.

     20. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс ӘҚКо 648-бабында көзделген ережелер сақтала отырып, бес күндік мерзімде сол іс болған жерде қаралады.

     21. Мемлекеттік еңбек инспекторы қарау нәтижелері бойынша ӘҚКо 89-бабында көзделген құзырет шегінде айыппұл салу түріндегі әкімшілік өндіріп алу туралы қаулы шығарады.

     22. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы қаулыға қаулыны шығарған мемлекеттік еңбек инспекторы аты-жөнін көрсетіп қолын қояды.

     23. Әкімшілік құқық бұзушылық туралы қаулы істі қарау аяқталғаннан кейін кешіктірмей жарияланады. Қаулының көшірмесі оған қатысты қаулы шығарылған тұлғаларға, сондай-ақ өздерінің өтініші бойынша зардап шегушілерге тапсырылады.

     24. Көрсетілген адамдар болмаған жағдайда, қаулының көшірмесі әкімшілік құқық бұзушылық туралы қаулы шығарылған күннен бастап үш күн ішінде көрсетілген адамдардың мекенжайына жіберіледі.

                                     Қазақстан Республикасы Еңбек
                                    және халықты әлеуметтік қорғау
                                        министрінің 2004 жылғы
                                         19 қарашадағы N 266-ө
                                         бұйрығымен бекітілген
                                     Қазақстан Республикасы Еңбек
                                    және халықты әлеуметтік қорғау
                                      министрлігінің мемлекеттік
                                    еңбек инспекторларының актілер
                                       жасау және беру ережесіне
                                                1-қосымша

__________________                            ____________________
(шығарылған орны,                              (шығарылған күні)
уәкілетті органның
деректемелері)

                   Кімге _________________________________________
                                     (Т.А.Ә., лауазымы)
                         _________________________________________
                            (ұйымның атауы, ұйымның мекенжайы)
                         _________________________________________

                200__ жылғы "____" _______

                  N_____ ЖАЗБАША ӨКІМ

___________________________________________________________________
                        (жазбаша өкімнің түрі)
___________________________________________________________________
____________________________________ Қазақстан Республикасы Заңының
__________________________ сәйкес заңнаманың мынадай бұзушылықтары
(актің осы түрінің құқығын белгілейтін заңның бабы)

жойылсын:

N
р/р

Айқындалған бұзушылықтар және
оларды жою жөніндегі талаптар

Орындау
мерзімі

Ескерту

















       Жазбаша өкімнің орындалуы туралы онда көрсетілген мерзімдер
өткеннен кейін мына _______________ мекенжайға жазбаша хабарлансын.

Мемлекеттік еңбек инспекторы ____________   ______________________
Жазбаша өкімді алдым:           (қолы)             (Т.А.Ә.)

___________________________  ___________  _________________________
     (лауазымы)                 (қолы)            (Т.А.Ә.)

________________________
     1 Жазбаша өкім 2 данада жасалады (біріншісі - жұмыс берушіге,
екіншісі - мемеңбек инспекторына)

                                     Қазақстан Республикасы Еңбек
                                    және халықты әлеуметтік қорғау
                                        министрінің 2004 жылғы
                                         19 қарашадағы N 266-ө
                                         бұйрығымен бекітілген
                                     Қазақстан Республикасы Еңбек
                                    және халықты әлеуметтік қорғау
                                      министрлігінің мемлекеттік
                                    еңбек инспекторларының актілер
                                       жасау және беру ережесіне
                                                2-қосымша

__________________                            ____________________
(шығарылған орны,                              (шығарылған күні)
уәкілетті органның
деректемелері)

              Әкімшілік құқық бұзушылық туралы
                         N ____ҚАУЛЫ

     Мен, ______________Мемлекеттік еңбек инспекторы_____________,
     (облысы, қала, аудан бойынша)              (тегі, аты-жөні)
___________________________________________________________________
              (Т.А.Ә., азаматтығы, туған күні мен туған жері,
___________________________________________________________ қатысты
  тұратын жері, тіркелімі, жұмыс орны, лауазымы)
________________________________________бойынша көзделген әкімшілік
(Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодекстің бабы)

құқық бұзушылық туралы істі қарап, ________________________________
                        (істі қарау кезінде анықталған жағдайлар)
___________________________________________________________________
_________________________________________________________анықтадым.

     Баяндалғанның негізінде, Қазақстан Республикасының Әкімшілік
құқық бұзушылықтар туралы кодексінің 550 және 651-баптарын
басшылыққа алып ҚАУЛЫ ЕТТІМ:
_____________________________________ ҚР Әкімшілік құқық бұзушылық
(жауапкершілікке тартылатын тұлғаның тегі, аты-жөні)

туралы кодекстің _______ бабы бойынша ___________ теңге мөлшерінде
айыппұл салынсын.
     Айыппұл __________ кешіктірілмей ____________________________
N _______ шотқа енгізілуі тиіс, ал төлеу жөніндегі түбіртек
айыппұл салған мемлекеттік инспекторге ұсынылады.
     Әкімшілік заң бұзушылық туралы қаулыға, ҚР Әкімшілік заң
бұзушылық туралы Кодекстің 655 657 баптарында көзделген тәртіппен,
қаулының көшірмесі берілген күннен бастап 10 күн ішінде  шағымдануға, ал істі қарауға қатыспаған тұлға қолына алған күннен бастап дәл осы мерзімде шағымдануына болады.

     Мемеңбек инспекторы __________    200__ж. "____" ____________
                           (қолы)

     Қаулыны алған __________          200__ж. "____" ____________
                     (қолы)

                                     Қазақстан Республикасы Еңбек
                                    және халықты әлеуметтік қорғау
                                        министрінің 2004 жылғы
                                         19 қарашадағы N 266-ө
                                         бұйрығымен бекітілген
                                     Қазақстан Республикасы Еңбек
                                    және халықты әлеуметтік қорғау
                                      министрлігінің мемлекеттік
                                    еңбек инспекторларының актілер
                                       жасау және беру ережесіне
                                                3-қосымша

__________________                            ____________________
(шығарылған орны,                              (шығарылған күні)
уәкілетті органның
деректемелері)

        Әкімшілік заң бұзушылық туралы N ____ хаттама

     Мен, ___________ Мемлекеттік еңбек инспекторы _______________
        (облысы, қала, аудан бойынша)                 (Т.А.Ә.)
___________________________________________________ тексеру кезінде
    (тексерілетін нысанның атауы)

Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы
кодексінің_____ көзделген әкімшілік құқық бұзушылық болып табылатын
      (баптың N)
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
  (заң нормаларын, болған орыны мен уақытын көрсету арқылы
          анықталған заң бұзушылықтарды сипаттау)
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
_________________________________________________________анықтадым.

     Метрологиялық тексерістің атауы, номері, күні, ол әкімшілік
заң бұзушылықты айқындау және тіркеу кезінде пайдаланылған
жағдайда, техникалық құралдың көрсетімдері және істі шешуге қажетті
өзге де мәліметтер: _______________________________________________
___________________________________________________________________

Жіберілген құқық бұзушылықтар үшін жауапты ________________________
                                        (Т.А.Ә. атқаратын қызметі)
___________________________________________________________________

Куәгерлер (егер болса) ____________________________________________
                         (Т.А.Ә., атқаратын қызметі, мекен-жайы)

Жауапты қызметкердің Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодекстің
584-бабында көзделген құқықтары мен міндеттері түсіндірілді.
Бұзушылықтар үшін жауапты тұлғаның түсіндірмелері _________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

Мемеңбек инспекторы ___________        Жауапты тұлға ______________
                      (қолы)                             (қолы)
Куәгер _______________________         Куәгер _____________________
                (қолы)                               (қолы)

Об утверждении Правил составления и выдачи актов государственных инспекторов труда в области обеспечения безопасности и охраны труда

Приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 19 ноября 2004 года N 266-п. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 декабря 2004 года N 3308. Утратил силу приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 24 июля 2009 года № 174-п

Извлечение
из приказа Министра труда и социальной защиты населения РК
от 24 июля 2007 года № 174-п

      В соответствии с пунктом 4 статьи 333 Трудового кодекса Республики Казахстан от 15 мая 2007 года ПРИКАЗЫВАЮ :
      1...
      2...
      3. Признать утратившим силу приказ Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 19 ноября 2004 года № 266-п "Об утверждении Правил составления и выдачи актов государственных инспекторов труда в области обеспечения безопасности и охраны труда" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3308).
      4...
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после официального опубликования.

      Министр                                    Г. Карагусова


     Во исполнение пункта 2 статьи 29 Закона Республики Казахстан "О безопасности и охране труда" ПРИКАЗЫВАЮ:
     1. Утвердить прилагаемые Правила составления и выдачи актов государственных инспекторов труда в области обеспечения безопасности и охраны труда.
     2. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

   Министр

  Утверждены             
Приказом Министра труда и    
социальной защиты населения  
Республики Казахстан      
19 ноября 2004 г. № 266-п    
  

Правила
составления и выдачи актов государственных инспекторов труда
в области обеспечения безопасности и охраны труда 1. Общие положения

     1. Настоящие Правила составления и выдачи актов государственных инспекторов труда в области обеспечения безопасности и охраны труда (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан «О безопасности и охране труда».
     Правила определяют порядок составления и выдачи актов государственных инспекторов труда в области обеспечения безопасности и охраны труда.
     2. Акты государственных инспекторов труда являются правовыми мерами воздействия на нарушения требований законодательства о безопасности и охране труда, установленных (выявленных) в ходе осуществления государственного контроля.
     3. В зависимости от установленных нарушений законодательства о безопасности и охране труда государственные инспекторы труда выносят следующие акты:
     1) предписания по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам:
     об устранении нарушений требований законодательства Республики Казахстан в области безопасности и охраны труда;
     о проведении аттестации производственных объектов по условиям труда;
     о проведении профилактических работ по безопасности и охране труда на производственных объектах и оборудовании, а также в производственных процессах для предотвращения возникновения травмоопасных и аварийных ситуаций;
     о запрещении и приостановлении эксплуатации отдельных производств, цехов, участков, рабочих мест и оборудования и в целом организации;
     2) постановление о привлечении к административной ответственности, по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

2. Порядок составления и выдачи предписаний

     4. Предписание об устранении нарушений законодательства государственным инспектором труда выдается по факту выявления нарушения требований в области безопасности и охраны труда.
     5. Предписание о проведении аттестации производственных объектов по условиям труда выдается по факту установления несоответствия условий производственной среды нормативам условий труда, нарушения порядка проведения либо просроченного срока аттестации производственных объектов.
     Ввод работодателем новых производственных процессов, технологий, объектов и оборудований также является основанием для вынесения работодателю предписания о проведении внеочередной аттестации производственных объектов.
     6. Предписание о проведении профилактических работ по безопасности производственных процессов, объектов и оборудований выдается в случаях, когда состояние безопасности производственных процессов, объектов и оборудований не соответствуют или недостаточно соответствуют требованиям безопасности и охраны труда, установленных нормативно-технической документацией. Данный акт государственного инспектора труда принимается в целях предотвращения возникновения травмоопасных и аварийных ситуаций.
     7. Предписание о запрещении или приостановлении эксплуатации отдельных производств, цехов, участков, рабочих мест и оборудования и в целом организации выдается в случаях выявления ситуации, явно представляющих угрозу жизни и здоровью работников в условиях их производственной деятельности.
     В случаях запрещения или приостановления эксплуатации отдельных производств, цехов, участков, рабочих мест и оборудования и в целом организации государственным инспектором труда производится пломбирование или опечатывание указанных объектов с выдачей под роспись должностному лицу организации сохранной расписки. В данном виде предписания должно быть четко сформулирована причина остановки и сроки устранения нарушений требований безопасности и охраны труда.
     Предписание выдается без судебного решения на срок не более трех дней, с обязательным предъявлением в указанный срок искового заявления в суд. Акт о запрещении или приостановлении деятельности действует до устранения выявленных нарушений или вынесения судебного решения.
     8. Каждый вид предписания государственного инспектора труда составляется по отдельности, который может содержать несколько случаев нарушений. При составлении предписания конкретно указываются, какие нормы законодательства были нарушены и устанавливаются сроки их устранения.
     9. Составление предписания производится по фактам нарушений законодательства, выявленных по результатам контроля (проверки) в присутствии физического, юридического либо должностного лица организации или их законных представителей (далее - лица), а также общественных инспекторов по охране труда в случаях их участия в проверке.
     10. По завершению проверки и составления предписания государственный инспектор труда обязан ознакомить лицо, в отношении которого вынесено предписание, с содержанием предписания и под роспись передать для исполнения.
     При передаче предписания государственный инспектор труда обязан уведомить о праве лица на обжалование вышестоящему должностному лицу уполномоченного органа или в суд.

3. Порядок составления и выдачи постановлений
об административных правонарушениях

     11. Непосредственное обнаружение государственным инспектором труда фактов административного правонарушения в сфере законодательства об охране труда либо правил по охране труда является поводом для возбуждения дела об административном правонарушении.
     В соответствии с законодательством поводом для возбуждения дела об административном правонарушении могут быть также материалы, поступившие из правоохранительных и иных государственных органов, сообщения либо заявления физических или юридических лиц, а также сообщения в средствах массовой информации.
     12. Государственный инспектор труда вправе возбуждать дело об административном правонарушении только при наличии достаточных данных, указывающих на признаки административного правонарушения.
     13. Дело об административном правонарушении считается возбужденным с момента составления протокола об административном правонарушении по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.
     14. Протокол об административном правонарушении составляется государственным инспектором труда, установившим административное правонарушение, за исключением случаев, предусмотренных Кодексом Республики Казахстан об административных правонарушениях.
     15. В протоколе об административном правонарушении указываются:
     1) дата и место его составления, должность, фамилия и инициалы лица, составившего протокол;
     2) место и время совершения административного правонарушения;
     3) описание существа правонарушения;
     4) статья Особенной части Кодекса Республики Казахстан об административных правонарушениях (далее - КоАП), предусматривающая административную ответственность за данное правонарушение;
     5) сведения о лице, в отношении которого возбуждено дело;
     6) фамилии, имена, отчества и адреса свидетелей и потерпевших, если таковые имеются;
     7) объяснения ответственного лица за допущенные нарушения;
     8) название, номер, дата метрологической проверки, показания технического средства, если оно использовалось при выяснении и фиксации административного правонарушения, необходимые для разрешения дела;
     9) иные сведения, необходимые для разрешения дела.
     16. При составлении протокола об административном правонарушении лицам, в отношении которых возбуждено дело об административном правонарушении, а также другим участникам административного производства по делу разъясняются их права и обязанности, о чем в протоколе делается отметка.
     17. Протокол об административном правонарушении подписывается лицом, его составившим, и лицом, совершившим административное правонарушение. При наличии свидетелей или потерпевших протокол подписывается также указанными лицами.
     18. Лицам, в отношении которых возбуждено административное дело, должна быть предоставлена возможность ознакомления с протоколом об административном правонарушении. Указанные лица вправе в письменном виде представлять объяснения и замечания по содержанию протокола, а также изложить мотивы своего отказа от его подписания. В случае отказа лиц от подписания протокола об административном правонарушении в нем производится соответствующая запись.
     19. Лицам, в отношении которых возбуждено административное дело, вручается копия протокола об административном правонарушении под расписку немедленно после его составления.
     20. Дело об административном правонарушении рассматривается в пятнадцатидневный срок по месту его совершения, с соблюдением положений, предусмотренных статьей 648 КоАП.
     21. По результатам рассмотрения государственным инспектором выносится постановление о наложении административного взыскания в виде штрафа в пределах компетенции в соответствие со статьей 89 КоАП.
     22. Постановление по делу об административном правонарушении подписывается государственным инспектором труда, вынесшим постановление, с указанием фамилии, имени и отчества.
     23. Постановление по делу об административном правонарушении объявляется немедленно по окончании рассмотрения дела. Копия постановления немедленно вручается лицам, в отношении которых оно вынесено, а также потерпевшим по их просьбе.
     24. В случае отсутствия указанных лиц копия постановления об административном правонарушении высылается в адрес указанных лиц в течение трех дней со дня его вынесения.

    

                                            Приложение 1
                                   к Правилам составления и выдачи
                                  актов государственных инспекторов
                                     труда, утвержденных приказом
                                  Министра труда и социальной защиты
                                    населения Республики Казахстан
                                   от "19" ноября 2004 года № 266-п

_______________                                  __________________
(место вынесения,                                  (дата вынесения)
реквизиты уполномоченного органа)

                     Кому _______________________________________
                                   (Ф.И.О., должность)
                          _______________________________________
                                (наименование организации,
                                    адрес организации)
                          _______________________________________

                       ПРЕДПИСАНИЕ № ___
                от "__" ____________ 200_ год

__________________________________________________________________
                         (вид предписания)
__________________________________________________________________
 
В соответствии ________________________ Закона Республики Казахстан
  (статья закона, определяющая права на данный вид акта)
 
________________ устранить следующие нарушения законодательства:

п/п

Выявленные нарушения
и требования по их
устранению

Сроки
выполнения

Примечания









































О выполнении предписания по истечении указанных в нем сроков
письменно сообщить по адресу: ______________________________

Государственный инспектор труда  _________   _______________
                                (подпись)      (Ф.И.О.)
 
Предписание получил :
________________________  __________ ________________
(должность)              (подпись)      (Ф.И.О.)

   

                                            Приложение 2
                                   к Правилам составления и выдачи
                                  актов государственных инспекторов
                                     труда, утвержденных приказом
                                  Министра труда и социальной защиты
                                    населения Республики Казахстан
                                   от "19" ноября 2004 года № 266-п

_______________                                  __________________
(место вынесения,                                  (дата вынесения)
реквизиты уполномоченного органа)    

                      ПОСТАНОВЛЕНИЕ № ____
             по делу об административном правонарушении

Я, Государственный инспектор труда ________________________________
                   (по области, городу, району) (фамилия, инициалы)
рассмотрев дело об административном правонарушении, предусмотренном
___________ в отношении ___________________________________________
(статья, часть КоАП)   (Ф.И.О., гражданство, дата и место рождения,
___________________________________________________________________
    местожительства, прописка, место работы, должность)
___________________________________________________________________
установил: ________________________________________________________
        (обстоятельства, установленные при рассмотрении дела)
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
     На основании изложенного, руководствуясь ст. ст. 550 и 651
Кодекса Республики Казахстан об административных правонарушениях
ПОСТАНОВИЛ:

подвергнуть ____________________ штрафу в размере _________________
      (фамилия, инициалы привлекаемого)
______________тенге за административное правонарушение,
предусмотренного ст. ______ КоАП РК.
 
     Штраф должен быть внесен не позднее _____ на счет № ________в
__________________________________________________________________
___________________________________________________________, а
квитанция об уплате представляется госинспектору труда, наложившему штраф.
     Постановление об административном правонарушении может быть обжаловано в порядке, предусмотренного ст. ст. 655 , 657 КоАП РК, в течение 10 дней со дня вручения копии постановления, а лицом, не участвовавшем в рассмотрении дела, в тот же срок, но со дня получения.

Государственный инспектор труда  _________   "___" __________200_г.
                                (подпись)
 
Предписание получил :
________________       _______________  "___" __________200_г.
(фамилия)                  (подпись)

   

                                            Приложение 3
                                   к Правилам составления и выдачи
                                  актов государственных инспекторов
                                     труда, утвержденных приказом
                                  Министра труда и социальной защиты
                                    населения Республики Казахстан
                                   от "19" ноября 2004 года № 266-п

_______________                                  __________________
(место вынесения,                                  (дата вынесения)
реквизиты уполномоченного органа)
 
                           Протокол № ____
                об административном правонарушении

Мною, Государственным инспектором труда ____________ _______________
                          (по области, городу, району)    (Ф.И.О.)
 
при обследовании ___________________________________________________
                   (наименование обследуемых объектов)
____________________________________________________________________
выявлено (ы) _______________________________________________________
                 (описание выявленных нарушений с указанием норм
                      закона, место и время совершения)
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

что является административным правонарушением, предусмотренного
__________ Кодекса Республики Казахстан об административных
(№ статьи)
правонарушениях.

     Название, номер, дата метрологической проверки, показания
технического средства, если оно использовалось при выяснении и
фиксации административного правонарушения и иные сведения,
необходимые для разрешения дела:  ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Ответственный за допущенные нарушения ______________________________
                                     (Ф.И.О., занимаемая должность)
____________________________________________________________________
Свидетели (если имеются) ___________________________________________
                          (Ф.И.О., занимаемая должность, адреса)  

Права и обязанности ответственного, предусмотренного ст.584 КоАП,
разъяснены

Объяснение лица, ответственного за нарушения _______________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Государственный инспектор труда _________   
                               (подпись)
Ответственное лицо _________   
                  (подпись)
 
Свидетель __________________              Свидетель ________________
         (фамилия, подпись)                      (фамилия, подпись)