Кейін сатып алу құқығымен (құқықсыз) коммуналдық меншік объектілерін сенімді басқаруға беру Ережесін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімиятының 2004 жылғы 29 сәуірдегі N 107 қаулысы. Жамбыл облыстық әділет департаментінде 2004 жылғы 8 маусымда 1366 нөмерімен тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010 жылғы 26 наурыздағы № 68 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2010.03.26 №  68 Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасы Президентінің Заң күші бар "Жекешелендіру туралы" Жарлығына , "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 21 қыркүйектегі "Коммуналдық меншік объектілерін жекешелендіру мәселелері" N 1431 қаулысына сәйкес облыс әкімияты ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған кейін сатып алу құқығымен (құқықсыз) коммуналдық меншік объектілерін сенімді басқаруға беру Ережесі (бұдан әрі - Ереже) бекітілсін.

      2. Осы қаулы облыстық әділет департаментінде тіркелген күннен бастап күшіне енеді.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары М.Н.Байбековке жүктелсін.

      Облыс Әкімі                              С. Үмбетов

Облыс әкімиятының
2004 жылғы 29 сәуірдегі
"Кейін сатып алу құқығымен (құқықсыз)
коммуналдық меншік объектілерін сенімді
басқаруға беру Ережесін бекіту туралы
N 107 қаулысымен бекітілген

Кейін сатып алу құқығымен (құқықсыз) коммуналдық меншік объектілерін сенімді басқаруға беру Ережесі

1. Жалпы Ережелер

      1. Осы Ереже Қазақстан Республикасы Президентінің Заң күші бар "Жекешелендіру туралы"  Жарлығына , "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының  Заңына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 21 қыркүйектегі "Коммуналдық меншік объектілерін жекешелендіру мәселелері" N 1431  қаулысына сәйкес әзірленді және басқарушымен жасалатын кейін сатып алу құқығымен (құқықсыз) коммуналдық меншік объектілерін сенімді басқаруға беру келісім-шартын (шартының) тәртібін, сондай-ақ басқарушы орындауға тиісті келісім-шартының (шартын) бақылау тетіктерін айқындайды.
      Осы Ереже коммуналдық меншік объектісін кейін сатып алу құқығымен (құқықсыз) билік ету құқығынсыз басқару, пайдалану және иелік ету құқығын беру процесінде туындайтын құқықтық қатынастарды реттейді.
      Тоқтаусыз пайдаланылуын және сақталуын қамтамасыз ету мақсатында Уәкілетті орган коммуналдық меншік объектілерін шаруашылық жүргізуші субъектіге сатып алу құқығынсыз сенімді басқаруға, кейіннен тендерге шығару шартымен беруге құқылы.

      2. Осы ережелерде мынадай түсініктер пайдаланылады:
      Уәкілетті орган - Жамбыл облысының коммуналдық меншік департаменті;
      Тендер - қатысушылар арасында өткізудің неғұрлым тиімді жағдайын ашуға бағытталған бәсекелестікті көздейтін сенімді басқаруға берілген уақытта коммуналдық меншік объектілеріне билік ету құқығынсыз басқаруға, пайдалануға және иелік ету құқығын беру жөнінде өткізілетін конкурс әдісі;
      Тендерлік комиссия - тендер өткізу және оның жеңімпазын анықтау жөніндегі Уәкілетті орган қалыптастырған комиссия;
      Объект - мүліктік кешен ретіндегі мемлекеттік кәсіпорын немесе мемлекеттік мекеме, жекешелендірілуі тұйық технологиялық тізбекті бұзбайтын мүліктік кешен ретіндегі кәсіпорынның өндірістік және өндірістік емес бөлімшелері мен құрылымдық бірліктері; кәсіпорынның мүлкі; акциялар; жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталындағы үлестер; Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіппен мемлекеттік мекемелерге бекітіліп берілген өзге де мемлекеттік мүлік;
      Әлеуетті басқарушы - мүліктің сенімді басқару келісім-шартын (шартын) жасасу мақсатында коммуналдық меншік объектілерін сенімді басқаруға беру процесіне қатысушы заңды немесе жеке тұлға;
      Қатысушы - тендерде ұсынған шарттарға келісім-шарт (шарт) жасасуға келісімін берген және қажетті құжаттарды ұсынған жеке немесе заңды тұлға;
      Кейіннен сатып алу құқығымен мүлікті сенімді басқаруға беру - мемлекет атынан Уәкілетті орган тендер жеңімпазына келісім-шарт негізінде кейіннен сатып алу құқығымен (билік ету құқықсыз) басқаруға, пайдалануға және иелік ету құқығын беру. Кейіннен сатып алу құқығымен мүлікті сенімді басқаруға беру алдын-ала жекешелендіру сатысы ретінде қаралады;
      Жай сенімді басқару - Уәкілетті орган кейіннен сатып алу құқығынсыз коммуналдық меншік объектісін сенімді басқаруға беруі;
      Объектіні сенімді басқарудың келісім-шарты (шарт) - Уәкілетті орган мен Басқарушы арасында жасалған азаматтық-құқықтық келісім-шарт;
      Басқарушы - коммуналдық меншік объектісін сенімді басқаруға Уәкілетті органмен келісім-шарт (шарт) жасасқан заңды немесе жеке тұлға;
      Өтінім - Уәкілетті орган ұсынған келісім-шарт шарттарын орындауға және тендер шарттары негізінде келісім-шарт (шарт) жасасуға қатысушының келісімі бойынша қатысушы ұсынған қажетті құжаттар жинағы;
      Тендерлік өтінімді қамтамасыз ету - тендерге қатысуға тілек білдірген Қатысушының ұсынған кепілдік жарнасы.

2. Объектіні жай сенімді басқаруға беру тәртібі

      3. Объектіні жай сенімді басқаруға беру туралы ұсыныстар Уәкілетті органға объектінің баланс ұстаушысымен немесе тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің әкімиятымен берілуі мүмкін.

      4. Объектіні жай сенімді басқаруға өтінімді кез келген заңды және жеке тұлға бере алады. Өтінім Уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша беріледі.

      5. Объектілерді жай сенімді басқаруға беру туралы өтінімдер мынадай құжаттар болған жағдайда қаралады:
      1) Заңды тұлғалар - үшін нотариалды куәландырылған құрылтайшылық құжаттардың көшірмесі, заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелгендігі жөніндегі куәлік, статистикалық кәртішке және салық төлеуші ретінде тіркелгендігі жөніндегі анықтама, сондай-ақ өкілінің уәкілеттігін куәландыратын құжат көшірмелері;
      2) Жеке тұлғалар үшін төлқұжат немесе жеке басын куәландыратын құжат көшірмесі, салық төлеуші ретінде тіркелгендігі жөнінде анықтама, ал жеке кәсіпкерлер үшін одан басқа тиісті құжат көшірмесі;
      3) Жеке объектілер үшін Уәкілетті орган Объекті қажеттілігінің техникалық-экономикалық негізін немесе оны пайдалану жұмысының жоспарын талап етуге құқылы;
      Шетелдік заңды тұлғалар үшін мемлекеттік және орыс тілдеріне аударылған нотариалды куәландырылған құрылтайшылық құжаттарының көшірмесі.
      4) осы ережемен танысқаны жөнінде өтінімде қолхат немесе белгі болуы тиіс.

      6. Келіп түскен өтінімдерді қарау үшін Уәкілетті орган төмендегілерді сұратады:
      1) әкімшілік-аумақ бірлігіне тиісті әкімиятының немесе Объектіні мемлекеттік басқару органының келісімі;
      2) Объект баланс ұстаушысының келісімі;
      3) Объектінің құны мен техникалық мінездемесі туралы баланс ұстаушыдан анықтама.

      7. Осы ереженің 6-тармағында көрсетілген мәліметтерді алғаннан кейін әлеуетті басқарушы объектінің жай сенімді басқару келісім-шартының (шартының) шарттарымен таныстырылады.

      8. Ұсыныстарды немесе өтінімдерді және ұсынылған құжаттарды қарау нәтижесі бойынша Уәкілетті орган төмендегі шешімдердің бірін қабылдайды:
      1) Объектіні жай сенімді басқаруға беру туралы;
      2) осы Объекті бойынша Басқарушыны тендер арқылы іріктеу туралы;
      3) бас тарту туралы себептерін жазбаша түрде көрсету арқылы.

3. Кейіннен сатып алу құқығымен (құқықсыз) Объектіні сенімді басқаруға беру жөнінде тендер өткізу тәртібі

Параграф 1 Жалпы ережелер

      9. Объектіні кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқаруға беру жөнінде тендерге шығару туралы шешімді облыс әкімияты қабылдайды.

      10. Объектінің баланс ұстаушысы Объекті бойынша мәліметтердің сенімділігіне және Объектіні Басқарушыға табыстау кезеңіне дейін оның сақталуына жауапты болып табылады.

      11. Уәкілетті орган тендер ұйымдастырушысы болып табылады.

      12. Тендер ұйымдастырушысы:
      1) Кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқаруға берілетін объектінің бастапқы бағасын анықтайды;
      2) тендерлік комиссияға ұсынуға қажетті түскен өтінімдер мен басқа да құжаттарды қабылдайды және тіркейді;
      3) қатысушыларға осы Ережені танысу үшін ұсынады;
      4) қажет болған жағдайда тиісті сала мамандарын немесе кеңес беру фирмаларын келісім-шарт негізінде тартады;
      5) тендерге шығарылатын Объектілер жөнінде белгіленген тәртіпте ақпараттық хабарлама жариялауды ұйымдастырады;
      6) өтінім берушіге белгіленген үлгі бойынша оның тендер қатысушысы болып танылғанын немесе тендер қатысушысы болып танылмайтын себебін көрсете отырып хабарлайды.

Параграф 2 Тендер комиссиясының қызметі мен ұйымдастыру тәртібі

      13. Тендер өткізу үшін Уәкілетті органмен құрамына Уәкілетті органның және басқа да мүдделі ведомстволардың және бөлімшелерінің өкілдері енгізілетін тендерлік комиссия құрылады. Тендерлік комиссия мүшелерінің жалпы саны 5-тен кем болмауы тиіс. Тендерлік комиссиясының төрағасы Уәкілетті органның өкілі болып табылады. Тендерлік комиссияның шешімі комиссия мүшелерінің жалпы санының қарапайым көпшілік дауысымен қабылданады. Дауыстардың тепе-теңдігі кезінде төрағаның дауысы шешуші болып табылады.

      14. Тендер комиссиясы тұрақты жұмыс істейтін және/немесе жекелеген объектілер бойынша тендер өткізу және ұйымдастыру үшін жеке болуы мүмкін.

      15. Тендер комиссиясы Объектіні сенімді басқаруға беру жөнінде тендер өткізеді және мынадай қызметтерді атқарады:
      1) тендер өткізу шарттарын әзірлейді және бекітеді;
      2) кепілдік жарна мөлшерін белгілейді;
      3) тендер өткізеді;
      4) тендер жеңімпазын анықтайды.

Параграф 3 Тендер өткізуге дайындық

      16. Тендер өткізуге дайындықты Уәкілетті орган жүзеге асырады.

      17. Тендер өткізуге дайындық мынадай тәртіпте жүзеге асырылады:
      1) қажетті материалдарды жинау жүргізіледі;
      2) кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқаруға берілетін Объектілердің бастапқы бағасы айқындалады;
      3) кепілдік жарнаны енгізудің мөлшері мен тәртібі айқындалады;
      4) тендер өткізу мерзімдері белгіленеді;
      5) Объектілердің техникалық мінездемелері жасалады;
      6) тендер өткізу туралы ақпараттық хабарлама жарияланады және басқа да жарнамалық қызмет жүзеге асырылады;
      7) кепілдік жарналар қабылданады;
      8) қатысушыларды тіркеу жүргізіледі.

      18. Кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқаруға берілетін объектілердің бастапқы бағасын Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1996 жылғы 6 мамырдағы N 562 қаулысымен бекітілген "Жекешелендіру объектілерінің құнын бағалау жөніндегі Ережесіне"»сәйкес Уәкілетті орган белгілейді.
      Кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқаруға берілетін Объектінің құнын бағалауды Уәкілетті орган консалтингтік ұйымдардың немесе тәуелсіз аудиттің қорытындысы негізінде жүзеге асыруға құқылы.
      Кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқаруға берілетін Объектінің алғашқы бағасын Уәкілетті орган бекітеді.

      19. Тендерге қатысу үшін кепілдік жарна әр объекті үшін кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқаруға берілетін объектінің алғашқы бағасының 1-15 пайызы шамасында немесе жай сенімді басқаруға берілетін объектінің қалдық құнының 1-15 пайызы шамасында белгіленеді.

      20.Кепілдік жарна қатысушының мынадай міндеттемелерінің қамтамасыз етілуі болып табылады:
      1) жеңіске жеткен жағдайда тендер нәтижелері туралы хаттамаға қол қоюға;
      2) тендер нәтижелері туралы хаттамаға сәйкес сенімді басқару келісім шартын (шарт) жасасуға;
      3) сенімді басқару келісім-шарты (шарты) бойынша міндеттемелерін тиісті деңгейде орындау.

      21. Кепілдік жарна Уәкілетті органның реквизиттеріне (оның депозиттік шотына) ақпараттық хабарламада белгіленген нысаны мен тәртіпте және Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес енгізіледі. Кепілдік жарнаны қатысушының атынан кез-келген жеке немесе заңды тұлға енгізуі мүмкін. Кепілдік жарнаны алушы Уәкілетті орган болып табылады.

      22. Тендерді жеңіп шыққан және кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқару келісім-шартын (шартын) жасасқан қатысушының кепілдік жарнасы сатып алу шарты бойынша тиесілі төлемдердің есебіне жатады.

      23. Кепілдік жарна Уәкілетті органмен қайтарылмайды:
      1) Тендер қатысушысына тендердің өткізілуіне үш күннен аз қалғанда оған қатысудан бас тартқан жағдайда;
      2) Тендер Жеңімпазының тендер нәтижелері туралы хаттамаға қол қоюдан, не сенімді басқару келісім-шартын (шартын) жасасудан бас тартқан жағдайда;
      3) Басқарушы сенімді басқару келісім-шарты (шарты) бойынша міндеттемелерін орындамаған немесе тиісті деңгейде орындамаған жағдайда.

      24. Уәкілетті орган кепілдік жарнаны мынадай жағдайларда қайтарады:
      1) тендер Жеңімпазына жай сенімді басқару келісім-шартының (шарттың) мерзімі аяқталғанда;
      2) тендер жеңімпазын анықтамай тендер өткізу тәртібі тоқтатылған кезде;
      3) басқа тендер қатысушысын жеңімпаз ретінде анықтағанда;
      4) тендер өткізуге үш күннен кем емес мерзімде, тендер өтінімдерін ұсынудың түпкілікті мерзімі аяқталғанға дейін тендер өтінімін кері қайтарып алса.

      25. Жекелеген объектілерге тендер өткізілетіндігі туралы хабарлама олар өткізілуге дейін кемінде 15 күн бұрын, ал мемлекеттік пакет акцияларына және шаруашылық етуші субъектілердің жарғылық қорындағы мемлекеттік үлестері бойынша - тендер өткізілуге дейін 30 күннен кешіктірмей, облыстық ресми баспасөзде мемлекеттік және орыс тілдерінде жариялануы тиіс.

      26. Ақпараттық хабарлама мынадай мазмұнда болуы керек:
      1) тендердің өткізілетін күні, орны және уақыты;
      2) тендер атауы;
      3) сенімді басқаруға берілетін объект туралы мәліметтер;
      4) кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқаруға берілетін Объектілердің бастапқы бағасы;
      5) Уәкілетті орган кепілдік жарнасының мөлшері мен банктік реквизиттері;
      6) өтінімді қабылдайтын орыны мен мерзімдері;
      7) тендер өткізудің тәртібі мен тендер Жеңімпазын анықтау шарты;
      8) Тендерді ұйымдастырушының телефоны мен орналасқан жері;
      9) Уәкілетті органның шешімі бойынша қосымша ақпараттар.

      27. Уәкілетті орган өтінімдерді қабылдау мерзімі аяқталғанша өз бастамасымен немесе қатысушының сұранысына түсіндірме жауап ретінде ақпараттық хабарламаға тиісті хаттама рәсімдеу арқылы өзгеріс енгізуге құқылы.
      Енгізілген өзгерістің міндетті күші бар және ол ресми басылымда мемлекеттік және орыс тілдерінде жариялануға тиісті. Бұл ретте өтінімдерді ұсыну мерзімі соңғы өзгеріс енгізу жарияланған күннен бастап есептеледі.

      28. Әрбір объекті бойынша ақпараттық хабарлама жарияланғанға дейін Уәкілетті орган мынадай құжаттар көшірмелерінен тұратын құжаттар пакетін дайындауы тиіс:
      1) егер тендерге шығарылатын объект мемлекеттік кәсіпорын немесе акционерлік қоғам болса, объектінің жарғысы;
      2) акциялар эмиссиясының проспектісі мен эмиссиялардың тіркелгендігі туралы куәлігі;
      3) объектіні тендерге шығару туралы шешім қабылдаған күнге дейінгі есепті кезеңдегі бухгалтерлік баланстарды;
      4) статистикалық кәртішкені;
      5) заңды тұлғаның тіркелгендігі туралы куәлігі;
      6) акционерлік қоғам акционерлерінің немесе серіктестік қатысушыларының тізілімінен көшірмені;
      7) олардың құнын көрсете отырып, жарғылық капиталға енген негізгі құрал-жабдықтардың тізбесін;
      8) кредиторлық және дебиторлық берешектердің таратылып жазылуын;
      9) әлеуметтік сала объектілерінің тізбесін, олардың құнын көрсете отырып, акцияларының мемлекеттік пакеттері мен мемлекеттік үлестері тендерге шығарылатын акционерлік қоғамдар мен
серіктестіктер ұсынады;
      10) Уәкілетті органның ұйғарымы бойынша басқа да құжаттар. Құжаттардың пакетіне басқа да қосымша мәліметтер (инвестордың тәуекел факторларының талдауы, ұйымды техникалық қайта жарақтау мүмкіндіктері туралы деректер, кіріс есептері, өндіріс үшін қажетті инвестициялар көлемін бағалау, өндіретін өнімнің әлемдік немесе ішкі рыноктардағы перспективтілігін бағалау және тағы басқа) де енгізілуі мүмкін.
      Ақпараттық хабарлама жарияланғаннан кейін Уәкілетті орган объекті және тендер өткізудің ережесі туралы ақпараттарды барлық тілек білдірушілердің еркін алуын қамтамасыз етуге міндетті. Жарнамалардың басқа түрлері еркін түрде жүзеге асырылады және қатысушыларды барынша кең тартуға бағытталуы тиіс.

      29. Тендерге қатысушыларды тіркеу ақпараттық хабарламалар жарияланған күннен бастап жүргізіледі және тендер өткізілуге бір күн қалғанда аяқталады.

      30. Тендер қатысушысы ретінде тіркелу үшін мынадай құжаттарды ұсыну қажет:
      1) Тендерге қатысушының жазбаша міндеттемесін қамтитын тендерге қатысудың, ал, ол Жеңімпаз деп жарияланған жағдайда ақпараттық хабарламада белгіленген шарттармен сенімді басқару келісім-шартын (шартын) жасасудың өтінімін;
      2) төлқұжаттың немесе жеке басын куәландыратын өзге құжаттың көшірмесін;
      3) белгіленген формада салық төлеуші куәлігінің көшірмесін;
      4) кепілдік жарнаның енгізілгендігін растайтын төлем құжатының көшірмесі мен көшірмелердің ақиқаттығын растау үшін төлем құжаттарының түпнұсқасын;
      5) кейіннен сатып алу құқығымен объектіні сенімді басқаруға беру бойынша тендерге қатысу үшін жабық конвертте объектіні басқару бағдарламасы (бизнес-жоспар) ұсынылады;
      6) сауда-саттыққа қатысу үшін қатысушының қаржылық жағдайын растайтын құжаттар (тиісті салық комитетінің салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдер бойынша мерзімі өткен берешегі жоқтығы туралы белгіленген нысандағы анықтама; банк (банктер) алдында мерзімі өткен берешегі жоқтығы туралы банктен (банктерден) алынған анықтама);
      7) өкілдің уәкілеттігін растайтын құжат. Қазақстан Республикасының заңды тұлғалары жарғының, статистикалық кәртішкенің және заңды тұлғаның тіркелгендігі туралы куәліктің нотариалдық расталған көшірмелерін қосымша ұсынады. Акционерлік қоғамдар олардың акцияларына иелік ететін акционерлік қоғамдар туралы ақпаратты қамтитын акционерлердің тізімінен көшірмені (ақпараттық хабарлама жарияланған сәттегі) қосымша ұсынады.
      Шетелдік заңды тұлғалар құрылтай құжаттарын мемлекеттік немесе орыс тіліндегі нотариалдық расталған аудармасымен ұсынады. 

      31. Объектінің ерекшеліктеріне байланысты тендерлік комиссияның шешімі бойынша қатысушылардан басқа да құжаттардың ұсынылуы талап етілуі мүмкін.

      32. Тендерге қатысуға тілек білдірген тұлғалардың өтінімдерін қабылдау мен тіркеу, талап етілетін құжаттардың толық жинақтамасы болған жағдайда жүргізіледі.

      33. Қатысушылардың құжаттары арнайы журналда тіркеледі, тендер өткізілетін күні қатысушылардың құжаттары қаралып, тендерге жіберілу үшін комиссияға беріледі.

Параграф 4 Тендер өткізу тәртібі

      34. Объектінің ерекшеліктеріне байланысты тендердің шарттары төмендегілер бола алады:
      объектіге тартылатын инвестициялардың көлемі, түрі және мерзімі бойынша міндеттемелер;
      өндіріс көлемінің, шығарылатын өнімдер номенклатураларының немесе көрсетілетін қызметтердің белгілі бір деңгейін қамтамасыз ету;
      белгілі бір тұтынушыларға өнімдерді жеткізу;
      баға белгілеу шарттары, соның ішінде бағаның шекті деңгейі бойынша шектеулер;
      табиғат қорғау іс-шараларын жүргізу;
      жұмыс орындарын сақтау немесе жаңа жұмыс орындарын ашу;
      өндірістік және әлеуметтік инфрақұрылым объектілерінің орын алып отырған тәртібі мен пайдалану шарттарын сақтау;
      кредиторлық берешектерді белгіленген мерзімінде өтеу;
      жалақы төлемдері бойынша берешектерді өтеу;
      мәмілелерді жасасуды шектеу (қайта сату, кепілге, басқаруға беру және басқалары) және/немесе жекешелендіру объектісіне қатысты белгілі бір уақыт ішінде белгілі бір іс-қимылдарға тыйым салу;
      тендер комиссиясының қалауы бойынша басқа да шарттар болуы мүмкін.

      35. Тендерлік комиссия Уәкілетті органның бекітуіне тендер шарттарын ұсынады, кепілдік жарнасының көлемін белгілейді және тендерді ұйымдастыру жөнінде өзге де қызметтерді жүзеге асырады.

      36. Егер тіркелген қатысушылардың саны екеуден аз болса, онда тендер өтпеген болып жарияланады, үшінші және одан кейінгі тендерлерді қоспағанда объекті бір ғана қатысушыға берілуі мүмкін.

      37. Тендерлік комиссияның отырысында қатысушылардың ұсыныс өтінімдерін комиссияның барлық мүшелері зерделейді және салыстырады. Тендерлік комиссия барлық ресми талаптардың сақталуын тексереді, талап етілетін мәліметтер мен құжаттардың бар-жоғын айқындайды.

      38. Тендерлік комиссия тендер өтінімдері бар конверттерді ақпараттық хабарламада көрсетілген күні, уақыты мен мекен-жайы бойынша ашады. Тендер қатысушысы немесе оның уәкілетті өкілі конверт ашу кезінде қатысуға құқылы.

      39. Әрбір табысталған объекті бойынша тендер нәтижелері хаттамамен ресімделеді, оған тендерлік комиссия төрағасы, оның барлық мүшелері және әр объекті бойынша тендер аяқталғаннан кейін тендер Жеңімпазы қол қояды. Тендер өткізілген кезде, қатысушылардың тендерлік ұсыныстарын нақтылауды қажет еткен жағдайда, тендерлік комиссия қажетті мәліметті алу мақсатында тиісті қорытынды алу үшін мамандарды тартуға құқылы. Қатысушылардың өтінімдерін қарау нәтижесі туралы шешім қабылдайтын күннен кейінгі күні Уәкілетті орган тендер нәтижелерін бекітуге немесе бекітуден бас тартуға бұл жөнінде тендер қатысушыларының барлығына хабарланады.

      40. Хаттама Уәкілетті орган мен тендер жеңімпазы үшін бір-бір данадан жасалады.

      41. Тендер нәтижелері туралы хаттама тендер нәтижелері мен Жеңімпаздың және Уәкілетті органның тендердің нәтижесі болып табылатын шарттармен сенімді басқару келісім-шартын (шарт) жасасу міндеттемелерін тіркейтін құжат болып табылады. Объектіні тендер нәтижесі бойынша берудің жекелеген кезеңдерін анықтау қажеттілігінен басқа жағдайларда, хаттамаға қол қойылған күннен бастап, мерзімі біткенде бұл құқықтық күші жойылатын, он күнтізбелік күннен аспайтын мерзімге сенімді басқару келісім-шартын (шарт) жасасуға Жеңімпаздың құқығы бар.

      42. Тендерге қатысуға өтінім болмаған кезде немесе тендерлік комиссия жеңімпаздың болмауы туралы шешім қабылдаған кезде Уәкілетті орган тендерлік комиссияға тендер шарттарын өзгертуін ұсынып, жаңа тендер жариялауға құқылы.

4. Сенімді басқару келісім-шарты (шарты) бойынша кейіннен сатып алу құқығы

      43. Кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқару келісім-шарты (шарты) бойынша Басқарушыға жүктелген міндеттердің орындалуын бақылау Уәкілетті органға жүктеледі. Уәкілетті орган келісім-шарттың (шарттың) тиісті орындалуын бақылауды жүзеге асыру мақсатында басқа мемлекеттік органдар мен ұйымдардың мамандарын тартуға, сондай-ақ оны жүзеге асыруды объектінің баланс ұстаушысына немесе жергілікті атқарушы органдарына жүктеуге құқылы.

      44. Егер Басқарушы кейіннен сатып алу құқығымен сенімді басқару келісім-шартының (шарт) талаптарын тиісінше орындаса, Уәкілетті орган тендерлік комиссия ұсынысымен объектіні тікелей адрестік сату туралы шешім қабылдайды.

Об утверждении Правил передачи в доверительное управление с правом (без права) последующего выкупа объектов коммунальной собственности

Постановление Акимата Жамбылской области от 29 апреля 2004 года. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 8 июня 2004 года за номером 1366. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 26 марта 2010 года № 68

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 26.03.2010 № 68.

      В соответствии с  Указом  Президента Республики Казахстан, имеющим силу закона, "О приватизации",  Законом  Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан",  постановлением  Правительства Республики Казахстан от 21 сентября 1999 года N 1431 "Вопросы приватизации объектов коммунальной собственности" акимат области  ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила передачи в доверительное управление с правом (без права) последующего выкупа объектов коммунальной собственности (далее Правила).
      2. Настоящее постановление вступает в силу со дня его регистрации в департаменте юстиции области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Акима области Байбекова М.Н.

      Аким области                              С. Умбетов

Утверждены             
постановлением акимата области    
от 29 апреля 2004 года N 107 "Об   
утверждении Правил передачи в    
доверительное управление с правом (без
права) последующего выкупа объектов 
      коммунальной собственности"     

Правила передачи в доверительное управление c правом (без права) последующего выкупа объектов коммунальной собственности

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с  Указом Президента Республики Казахстан, имеющим силу Закона, "О приватизации", Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан "Вопросы приватизации объектов коммунальной собственности" от 21 сентября 1999 года N 1431 и определяют порядок заключения договоров (контрактов) на доверительное управление объектов коммунальной собственности с правом (без права) последующего выкупа с управляющим, а также механизмы контроля за выполнением управляющим условий договоров (контрактов).
      Настоящие Правила регулируют правоотношения, возникающие в процессе передачи прав владения, пользования и управления без права распоряжения с правом (без права) последующего выкупа объекта коммунальной собственности.
      В целях обеспечения непрерывной эксплуатации и сохранности Уполномоченный орган имеет право на передачу объекта коммунальной собственности в доверительное управление хозяйствующему субъекту без права выкупа с последующим его выставлением на тендер.
      2. В настоящих правилах используются следующие понятия:
      Уполномоченный орган - департамент коммунальной собственности Жамбылской области;
      Тендер - способ проведения конкурса по передаче прав владения, пользования и управления без права распоряжения на время доверительного управления объектом коммунальной собственности, предусматривающий конкуренцию между участниками и направленный на выявление более выгодных условий его передачи;
      Тендерная комиссия - формируемая Уполномоченным органом комиссия по проведению тендера и определению его победителя;
      Объект - государственное предприятие или государственное учреждение, как имущественный комплекс, производственные и непроизводственные подразделения и структурные единицы предприятия как имущественного комплекса, приватизация которых не нарушает замкнутый технологический цикл; имущество предприятия; акции; доли в уставных капиталах товариществ с ограниченной ответственностью; иное государственное имущество, закрепленное за государственными учреждениями в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан;
      Потенциальный управляющий - юридическое или физическое лицо, участвующее в процессе передачи в доверительное управление объектов коммунальной собственности с целью заключить договор (контракт) доверительного управления имуществом;
      Участник - физическое или юридическое лицо, представившее необходимые документы и выразившее согласие заключить договор (контракт) на предложенных условиях тендера;
      Передача в доверительное управление с правом последующего выкупа - передача государством в лице Уполномоченного органа прав на владение, пользование и управление (без права распоряжения) с правом последующего выкупа на основе договора победителю тендера. Передача Объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа рассматривается как предварительная стадия приватизации;
      Простое доверительное управление - передача Уполномоченным органом объекта коммунальной собственности в доверительное управление без права последующего выкупа;
      Договор (контракт) доверительного управления объектом - гражданско-правовой договор, заключенный между Уполномоченным органом и Управляющим;
      Управляющий - физическое или юридическое лицо, заключившее договор (контракт) с Уполномоченным органом на доверительное управление объектом коммунальной собственности;
      Заявка - определенный комплект необходимых документов, представленный Участником, а также согласие Участника на заключение Договора (контракта) и выполнение его условий на условиях тендера или предложенных Уполномоченным органом;
      Обеспечение тендерной заявки - гарантийный взнос, представленный Участником, изъявившим желание принять участие в тендере.

2. Порядок передачи объекта в простое доверительное управление

      3. Предложения о передаче объекта в простое доверительное управление могут быть поданы Уполномоченному органу балансодержателем объекта или акиматом соответствующей административно-территориальной единицы.
      4. Заявки на простое доверительное управление объектом могут подавать любые юридические и физические лица. Заявка подается по установленной Уполномоченным органом форме.
      5. Заявки о передаче Объектов в простое доверительное управление рассматриваются при наличии следующих документов:
      1) Для юридических лиц - нотариально заверенной копии учредительных документов, копий свидетельства о государственной регистрации юридического лица, статистической карточки и справки о регистрации налогоплательщика, а также документа, удостоверяющего полномочия их представителей;
      2) Для физических лиц - копии паспорта или иного удостоверяющего личность документа, справки о регистрации налогоплательщика, а для частных предпринимателей, кроме того, копия соответствующего документа;
      3) По отдельным Объектам Уполномоченный орган вправе требовать технико-экономическое обоснование потребности в Объекте или плана работы по его использованию;
      Для иностранных юридических лиц копии учредительных документов с нотариально заверенным переводом на государственном или русском языках.
      4) расписку или отметку в заявке об ознакомлении с настоящими правилами.
      6. Для рассмотрения поступивших заявок Уполномоченным органом запрашивается нижеследующее:
      1) согласие акимата соответствующей административно-территориальной единицы или органа государственного управления Объекта;
      2) согласие балансодержателя Объекта;
      3) справка от балансодержателя о стоимости и технической характеристике Объекта.
      7. По получении сведений, указанных в пункте 6 настоящих Правил, Потенциальный управляющий ознакамливается с условиями договора (контракта) простого доверительного управления Объектом.
      8. По результатам рассмотрения предложений или заявок и представленных документов Уполномоченный орган принимает одно из следующих решений:
      1) о передаче Объекта в простое доверительное управление;
      2) о проведении тендерного отбора Управляющего по данному Объекту;
      3) об отказе с указанием причин в письменном виде.

3. Порядок проведения тендера по передаче Объекта в доверительное управление с правом (без права) последующего выкупа

Параграф 1. Общие положения.

      9. Решение о выставлении Объекта на тендер по передаче в доверительное управление с правом последующего выкупа принимается акиматом области.
      10. Балансодержатель Объекта несет ответственность за достоверность сведений по Объекту и за его сохранность до момента передачи Объекта Управляющему.
      11. Организатором тендера является Уполномоченный орган.
      12. Организатор тендера:
      1) определяет начальную цену объекта передаваемого в доверительное управление с правом последующего выкупа;
      2) принимает и регистрирует поступившие заявки и другие документы, необходимые для представления в тендерную комиссию;
      3) представляет Участникам для ознакомления настоящие Правила;
      4) при необходимости привлекает специалистов соответствующего профиля или консультационные фирмы на договорной основе;
      5) организует в установленном порядке публикацию информационного сообщения о выставляемых на тендер объектах;
      6) уведомляет заявителя о признании его участником тендера по установленной форме либо об отказе в признании участником тендера с указанием причины.

Параграф 2. Порядок организации и деятельности тендерной комиссии.

      13. Для проведения тендера Уполномоченным органом формируется тендерная комиссия, в состав которой включаются представители Уполномоченного органа и других заинтересованных ведомств и подразделений. Общее число членов тендерной комиссии должно составлять не менее 5-ти. Председателем тендерной комиссии является представитель Уполномоченного органа. Решение тендерной комиссии принимается простым большинством голосов от общего числа членов тендерной комиссии. При равенстве голосов, голос Председателя является решающим.
      14. Тендерная комиссия может быть постоянно действующей и/или отдельно для организации и проведения тендера по отдельным объектам.
       15. Тендерная комиссия проводит тендер по передаче Объекта в доверительное управление и исполняет следующие функции:
      1) разрабатывает и утверждает условия проведения тендера;
      2) определяет размер гарантийного взноса;
      3) проводит тендер;
      4) определяет Победителя тендера;

Параграф 3. Подготовка к проведению тендера.

      16. Подготовку к проведению тендера осуществляет Уполномоченный орган.
      17. Подготовка к проведению тендера осуществляется в следующем порядке:
      1) производится сбор необходимых материалов;
      2) определяется начальная цена объекта передаваемого в доверительное управление с правом последующего выкупа;
      3) определяются размер и порядок внесения гарантийного взноса;
      4) устанавливаются сроки проведения тендера;
      5) составляются технические характеристики Объектов;
      6) публикуется информационное сообщение о проведении тендера и осуществляется другая рекламная деятельность;
      7) принимаются гарантийные взносы;
      8) производится регистрация Участников.
      18. Начальная цена Объектов передаваемых в доверительное управление с правом последующего выкупа определяется Уполномоченным органом в соответствии с "Положением по оценке стоимости объектов приватизации", утвержденным  постановлением  Правительства Республики
Казахстан от 6 мая 1996 года N 562.
      Уполномоченный орган вправе осуществлять оценку стоимости Объекта передаваемого в доверительное управление с правом последующего выкупа на основании заключения консалтинговых организаций или независимого аудита.
      Начальная цена Объекта передаваемого в доверительное управление с правом последующего выкупа утверждается Уполномоченным органом.
      19. Гарантийный взнос для участия в тендере устанавливается для каждого объекта отдельно в пределах 1-15 процентов от начальной цены объекта передаваемого в доверительное управление с правом последующего выкупа либо в пределах 1-15 процентов от остаточной
стоимости объекта передаваемого в простое доверительное управление.
      20. Гарантийный взнос является обеспечением следующих обязательств Участника:
      1) подписать протокол о результатах тендера в случае победы;
      2) заключить договор (контракт) доверительного управления в соответствии с протоколом о результатах тендера;
      3) надлежащим образом исполнить обязательства по договору (контракту) доверительного управления.
      21. Гарантийный взнос вносится на реквизиты Уполномоченного органа (его депозитный счет) в форме и порядке, установленном в информационном сообщении, и в соответствии с законодательством Республики Казахстан. Гарантийный взнос может быть внесен от имени Участника любым другим физическим или юридическим лицом. Получателем гарантийного взноса является Уполномоченный орган.
      22. Гарантийный взнос Участника, победившего на тендере и заключившего договор (контракт) доверительного управления с правом последующего выкупа, относится в счет причитающихся платежей по договору купли-продажи.
      23. Гарантийный взнос не возвращается Уполномоченным органом:
      1) Участнику тендера в случае отказа от участия в тендере менее чем за три дня до его проведения;
      2) Победителю тендера в случае его отказа от подписания протокола о результатах тендера либо от заключения договора (контракта) доверительного управления;
      3) Управляющему в случае неисполнения или ненадлежащего исполнения обязательств по договору (контракту) доверительного управления.
      24. Уполномоченный орган возвращает гарантийный взнос в следующих случаях:
      1) Победителю тендера по истечению срока договора (контракта) простого доверительного управления;
      2) прекращения процедуры тендера без определения победителя тендера;
      3) определения победителем другого участника тендера;
      4) отзыва тендерной заявки до истечения окончательного срока представления тендерных заявок, но не позднее трех дней до проведения тендера.
      25. Извещение о проведении тендера на отдельные объекты должно быть опубликовано в областной официальной печати в срок не менее, чем за 15 дней до его проведения на государственном и русском языках, а по государственным пакетам акций и государственным долям в уставных фондах хозяйствующих субъектов - не менее, чем за 30 дней.
      26. Информационное сообщение должно содержать:
      1) дату, место и время проведения тендера;
      2) наименование тендера;
      3) сведения об объекте передаваемом в доверительное управление;
      4) начальную цену Объектов передаваемых в доверительное управление с правом последующего выкупа;
      5) размер гарантийного взноса и банковские реквизиты Уполномоченного органа;
      6) место и сроки приема заявок;
      7) правила проведения тендера и условия определения Победителя;
      8) телефоны и место нахождения Организатора тендера;
      9) дополнительную информацию по решению Уполномоченного органа.
      27. Уполномоченный орган вправе до истечения окончательного срока приема заявок по собственной инициативе или в ответ на запрос Участника о разъяснении внести изменения в информационное сообщение путем оформления соответствующего протокола.
      Внесенные изменения имеют обязательную силу и они подлежат опубликованию в официальных изданиях на государственном и русском языках. При этом исчисление срока представления заявок производится со дня публикации последнего изменения.
      28. До публикации информационного сообщения по каждому объекту, Уполномоченным органом должен быть подготовлен пакет документов, состоящий из копий следующих документов:
      1) устав выставляемого на тендер объекта, если выставляемый объект государственное предприятие или акционерное общество;
      2) проспект эмиссии акций и свидетельство о регистрации эмиссии;
      3) бухгалтерские балансы за отчетный период до дня принятия решения о выставлении объекта на тендер;
      4) статистическая карточка;
      5) свидетельство о регистрации юридического лица;
      6) выписка из реестра акционеров акционерного общества или участников товарищества;
      7) перечень основных средств, вошедших в уставный капитал, с указанием их стоимости;
      8) расшифровка кредиторской и дебиторской задолженностей;
      9) перечень объектов социальной сферы, с указанием их стоимости, представляется акционерными обществами и товариществами, государственные пакеты акций и государственные доли которых выставляются на тендер;
      10) и другие документы по усмотрению Уполномоченного органа.
В пакет документов также могут быть включены другие дополнительные сведения (анализ факторов риска инвестора, данные о возможных вариантах технического перевооружения организации, расчеты доходности, оценка объема необходимых для производства инвестиций, оценка перспективности производимой продукции на мировом или внутреннем рынках и так далее).
      После публикации информационного сообщения Уполномоченный орган обязан обеспечить свободный доступ всем желающим к информации об объекте и правилах проведения тендера. Другие виды рекламы осуществляются в произвольной форме и должны быть направлены на максимально широкое привлечение Участников.
      29. Регистрация Участников тендера производится со дня публикации информационного сообщения и заканчивается за один день до проведения тендера.
      30. Для регистрации в качестве Участника тендера необходимо представить:
      1) заявку на участие в тендере, включающую письменное обязательство Участника тендера, в случае объявления его Победителем на заключение договора (контракта) доверительного управления на условиях, установленных в информационном сообщении;
      2) копию паспорта или иного удостоверяющего личность документа;
      3) копию свидетельства налогоплательщика установленной формы;
      4) копию платежного документа, подтверждающего внесение гарантийного взноса, и подлинник платежных документов для подтверждения подлинности копии;
      5) для участия в тендере по передаче объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа в закрытом конверте представляется программа управления (бизнес-план) объектом;
      6) документы, подтверждающие финансовую состоятельность участника торга (справка установленной формы соответствующего налогового органа об отсутствии просроченной задолженности по уплате налогов и других обязательных платежей в бюджет; справка банка (банков) об отсутствии просроченной задолженности перед банком (банками);
      7) документ, удостоверяющий полномочия представителя.
Юридические лица Республики Казахстан дополнительно представляют нотариально заверенные копии устава, статистической карточки и свидетельства о регистрации юридического лица. Акционерные общества дополнительно представляют выписку из реестра акционеров, содержащую информацию об акционерных обществах, которые владеют их акциями (на момент опубликования информационного сообщения).
      Иностранные юридические лица представляют учредительные документы с нотариально заверенным переводом на государственный или русский язык.
      31. В зависимости от особенностей Объекта по решению тендерной комиссии от участников может быть затребовано представление и иных документов.
      32. Прием и регистрация заявок лиц, желающих принять участие в тендере, производится при наличии полного комплекта требуемых документов.
      33. Документы Участников регистрируются в специальном журнале, в день проведения тендера рассматриваются документы Участников и передаются тендерной комиссии для допуска к тендеру.

Параграф 4. Порядок проведения тендера.

      34. Условиями тендера, в зависимости от особенностей объекта, может быть нижеследующее:
      обязательства по объемам, видам и срокам инвестиций привлекаемых в объект;
      обеспечение определенного уровня объема производства, номенклатуры выпускаемой продукции или оказываемых услуг;
      поставка продукции определенным потребителям;
      условия ценообразования, в том числе ограничения по предельному уровню цен;
      проведение природоохранных мероприятий;
      сохранение или создание новых рабочих мест;
      сохранение существующего порядка и условия использования объектов производственной и социальной инфраструктуры;
      погашение кредиторской задолженности в установленные сроки;
      погашение задолженности по заработной плате;
      ограничение на совершение сделок (перепродажа, залог, передача в управление и другое) и/или запрещение определенных действий в отношении объекта приватизации в течение определенного периода времени;
      могут быть и другие условия по усмотрению тендерной комиссии.
      35. Тендерная комиссия рекомендует для утверждения Уполномоченным органом условия тендера, устанавливает размер гарантийного взноса и осуществляет иную деятельность по организации тендера.
      36. Если количество зарегистрированных Участников тендера менее двух, то тендер объявляется несостоявшимся, за исключением третьего и последующих тендеров, на которых объект может быть передан единственному Участнику.
      37. На заседании тендерной комиссии заявки с предложениями Участников изучаются и сравниваются всеми членами тендерной комиссии. Тендерная комиссия проверяет соблюдение всех официальных требований, определяет наличие требуемых сведений и документов.
      38. Тендерная комиссия вскрывает конверты с тендерными заявками в день, время и по адресу, указанным в информационном сообщении. Участник тендера или его уполномоченный представитель вправе присутствовать при вскрытии конвертов.
      39. Результаты тендера по каждому переданному объекту оформляются протоколом, который подписывается председателем тендерной комиссии, всеми членами тендерной комиссии и Победителем тендера по окончании тендера по каждому объекту. В ходе проведения тендера, когда тендерные предложения Участников требуют уточнения, тендерная комиссия вправе, в целях получения необходимой информации, привлечь специалистов. Не позднее дня, следующего за днем принятия решения по итогам рассмотрения заявок Участников, Уполномоченный орган должен утвердить или отклонить результаты тендера с объявлением об этом всем Участникам тендера.
      40. Протокол составляется по одному экземпляру для Уполномоченного органа и Победителя тендера.
      41. Протокол результата тендера является документом, фиксирующим результаты тендера и обязательства Победителя и Уполномоченного органа заключить договор (контракт) доверительного управления на условиях, являющихся результатом тендера. Победитель имеет право заключить договор (контракт) доверительного управления в срок не более десяти календарных дней со дня подписания протокола, по истечении которого это право утрачивается, кроме случаев, когда необходимо уточнение отдельных моментов передачи объекта по результатам тендера.
      42. В случае отсутствия заявок на участие в тендере или принятие тендерной комиссией решения об отсутствии победителя, Уполномоченный орган вправе объявить новый тендер, рекомендовав тендерной комиссии изменить условия тендера.

4. Право последующего выкупа по договору (контракту)доверительного управления

      43. Контроль за исполнением Управляющим возложенных на него обязательств по договору (контракту) доверительного управления с правом последующего выкупа возлагается на Уполномоченный орган. Уполномоченный орган в целях осуществления контроля за надлежащим исполнением договора (контракта) имеет право привлекать специалистов иных государственных органов и организаций, а также его осуществление возлагать на местные исполнительные органы или балансодержателя объекта.
      44. В случае надлежащего исполнения Управляющим договора (контракта) доверительного управления с правом последующего выкупа по рекомендации тендерной комиссии Уполномоченный орган принимает решение о прямой адресной продаже объекта.