Аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үй ұстауға және коммуналдық қызметтердің тұтыну ақысын төлеуге тұрғын үй көмегін берудің ережесі туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар аудандық мәслихаттың 2004 жылғы 29 қаңтардағы N 4/3 шешімі. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2004 жылғы 11 наурызда N 1185 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар аудандық мәслихаттың 2009 жылғы 27 қазандағы N 18/10 Шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар аудандық мәслихаттың 2009.10.27 N 18/10 Шешімімен

      "Баспана байланысы туралы" 1997 жылғы сәуірдің 16-дағы N 94 Қазақстан Республикасының Заңына ("Қазақстан Республикасы Парламентінің жаршысы", 1997 жылғы, N 8, б.84) сәйкес Қызылжар аудандық мәслихаты ШЕШIМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Аудан әкімі ұсынған аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үі ұстауға және коммуналдық қызметтердің тұтыну ақысын төлеуге тұрғын ұй көмегін берудің ережесі туралы бекітілсін.
      2. Аудандық мәслихаттың 2000жылғы 20 қарашадағы N 6/19 (тіркелу N 210 2001 жылғы қаңтардың 3-дағы) шешімінің күші жойылды деп есептелсін.

      Аудандық мәслихат
      сессиясының төрағасы,
      мәслихат хатшысы

Аз қамтамасыз етілген азаматтарға
тұрғын үй ұстауға және коммуналдық
қызметтердің тұтыну ақысын төлеуге
тұрғын үй көмегін берудің ережесі туралы
2004 жылғы 29 қаңтардағы 4/3 аудандық
мәслихаттың шешіміне БЕКIТIЛГЕН

Аз қамтамасыз етілген азаматтарға тұрғын үй ұстауға және коммуналдық қызметтердің тұтыну ақысын төлеуге тұрғын үй көмегін берудің ережесі

      1. Тұрғын үй көмегіне тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтің тұтыну ақысын төлеуге (жеке тұрғын үйлерден басқа) халықтың аз қамтамасыз етілген жігіне берілетін өтемақы.
      2. Егер өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілетін тұрғын үй нормалары және коммуналдық қызметті тұтыну нормативтері шегінде тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметті тұтынуға жұмсалатын төлемдер, отбасы бюджетінде осы мақсатпен жұмсалатын шығындар үлесінен артатын болса тұрғын үй көмегі, осы көмек тағайындалған сәтте ауданда тұрақты тұратын және пәтер иесі (жалдаушысы, жалға алушысы) болып табылатын тұлғаларға беріледі. Тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметтерді тұтынуға жұмсалатын шығындардың үлесі тұрғындарына отбасының жиынтық табысының 30 % мөлшерінде белгіленеді.
      3. Тұрғын үйді ұстау мен коммуналдық қызметті тұтынуға белгіленген нормалардан артық төлемдер жалпы негізде жүргізіледі.
      4. Егер отбасында күту қажет деп танылған мүгедектерді күтетін немесе жас шамасы 3 жасқа дейінгі бала (біреу және одан да көп) күтіп отырған сонымен қатар 9 жастан жоғары емес, 4 және одан да көп баланың кішісі 1-сынып аяқтағанша дейін тәрбиемен айналысатындардың тұлғаны есептемегенде, жұмыс істеуге қабілетті, бірақ жұмыс істемейтін, оқымайтын, әскер қатарында қызмет етпейтін және жұмыспен қамту қызметінде тіркелмеген тұлғалар болса, ондай отбасыларының тұрғын үй жәрдемін алуға құқығы жоқ.
      5. Тұрғын үй көмек екінші деңгейлі банктер арқылы ақшалай төлем түрінде беріледі. Ақшаның келіп түсуіне байланысты алушылардың есеп шотына ауыстырылады.
      6. Тұрғын үй көмек бір тоқсанға тағайындалады. Көмекті тағайындауға арналған құжаттар соңғы айдың 25-не дейін қабылданады.
      7. Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызмет төлеміне отбасының мүмкін шығындарының ең жоғарғы шектеулі үлесі, отбасының табысы, коммуналдық қызметке тарифтер мен нақты шығындар өзгерген жағдайда бұрынғы тағайындалған көмек қайта есептеледі.
      8. Тұрғын үй көмегін алушылар өз пәтерінің меншік нысанының, отбасы құрамының және жиынтық табысының кез келген өзгерістері туралы 10 күн ішінде еңбек жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау басқармасына хабарлауға тиіс. Нақты мәліметтер берілмеген, артынан көтеріңкі және заңсыз көмек тағайындалған жағдайда жалдаушы (иесі) бір жылға жәрдемақы алуға құқығынан айырылады, заңсыз тұрғын үй көмегі алынған сомалар заңды түрде қайтарылуға қажет.
      9. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы шешім пәтер иесінің өтініші мен оған қоса берілген құжаттар негізінде қабылданады:
      1) Отбасы құрамы туралы анықтама.
      2) Отбасының барлық кірістері туралы анықтама.
      3) Жеке тіркеуге тұрған жұмыссыздар анықтама қағазды сенім білдірген орыннан әкелу.
      4) Оқу орнынан анықтамалар.
      5) Тұрғын үйді ұстауға және коммуналдық қызметке төлем шығындар жөніндегі шығындар.
      10. Ұсынылған құжаттарды қарастыру нәтижесінде көмек тағайындалатын отбасына келісім шарт жасалады. Шарт екі дана болып жасалады, оның біреуі тұрғын үйдің меншік иесінде сақталады. Көрсетілген шарт тұрғын үй көмегін көрсетуге негіз болып табылады.
      11. Ақпараттың дұрыстығына күдік туған жағдайда, халықты еңбек жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғау бөлімі заңды және жеке тұлғаларға сұрау салады. Олар тұрғын үй көмегін алушының кірістері туралы мәлімет беруге міндетті.
      12. Көмектің мөлшері пәтер иесінің немесе тұрмыстық-коммуналдық қызметті тұтынғаны мен пәтерді күтуге төленетін ақылары мен компенсациялық шаралармен қамтамасыз етілетін норма шегінде және осы отбасының шығындарының ең жоғарғы деңгейінің айырмашылығы ретінде есептеледі.
      13. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру жергілікті бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

О правилах предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг

Решение сессии Кызылжарского районного маслихата Северо-Казахстанской области N 4/3 от 29 января 2004 года. Зарегистрировано Департаментом юстициии Северо-Казахстанской области 11 марта 2004 года N 1185. Утратило силу - решением маслихата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 27 октября 2009 года N 18/10

      Сноска. Утратило силу - решением маслихата Кызылжарского района  Северо-Казахстанской области от 27.10.2009 N 18/10

      В соответствии с Законом Республики Казазстан "О жилищных отношениях" от 16 апреля 1997 года 94 (Ведомости Парламента Республики Казахстан 1997 год N 8, с.84) Кызылжарский районный маслихат Р Е Ш И Л:
      1. Утвердить правила предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг.
      2. Решение районного маслихата N 6/19 от 20 ноября 2000 года (регистр. N 210 от 3 января 2001 года) считать утратившим силу.

      Председатель сессии,
      секретарь районного маслихата

УТВЕРЖДЕНО           
решением сессии районного маслихата
4/3 от 29 января 2004 года "О правилах
предоставления малообеспеченным  
гражданам жилищной помощи на содержание
жилья и оплату коммунальных услуг".

Правила
предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату коммунальных услуг

      1. Жилищная помощь, предоставляется малообеспеченным слоям населения для возмещения затрат на оплату содержания жилья (кроме содержания индивидуального жилого дома) и коммунальных услуг.
      2. Жилищная помощь предоставляется лицам, постоянно проживающим на момент назначения в районе, и являющимися собственниками или пользователями жилища (нанимателями, арендаторами) в том случае, если расходы на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг в пределах нормы площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, но не более фактически занимаемой общей площади расходов на содержание жилья, и нормативов потребления коммунальных услуг в бюджете семьи превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели. Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилья потребления коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 30 %.
      3. Оплата содержания жилья и потребления коммунальных услуг сверх установленной нормы производится на общих основаниях.
      4. Не имеют права на получение жилищной помощи семьи, если в них имеются трудоспособные лица, которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в службе занятости, за исключением лиц, осуществляющих уход за инвалидами, признанными нуждающимися в уходе, или занятых воспитанием ребенка (одного или более) в возрасте до 3 лет, а так же занятых воспитанием четырех и более до окончания младшим ребенком 1 класса, но не старше 9 лет.
      5. Жилищная помощь представляется в виде денежных выплат через банки второго уровня. Зачисления на лицевые счета получателей производится по мере поступления средств.
      6. Жилищная помощь назначается сроком на текущий квартал. Документы для назначения помощи принимаются до 25 числа последнего месяца текущего квартала.
      7. При изменении доли предельно допустимых расходов семьи на оплату содержания жилья и коммунальных услуг, доходов семьи, а также ставок и тарифов на коммунальные услуги службами жилищной помощи производится перерасчет ранее назначенных пособий.
      8.Получатели жилищной помощи должны в течение 10 дней информировать службы жилищной помощи о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода, а также о случаях неверного начисления помощи. За предоставление недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной компенсации, наниматель (собственник) лишается права на получение пособия в течении одного года, а незаконно полученные в виде жилищной помощи суммы подлежат возврату в установленном законодательном порядке.
      9. Решение о назначении жилищной помощи принимается на основании заявления и прилагаемых к нему документов:
      1) Справки о составе семьи.
      2) Справки о совокупном доходе семьи.
      3) Лицам, состоящим на учете как безработные, предоставить справку от Уполномоченного органа.
      4) Справки с места учебы.
      5) Справки расходов по оплате содержания жилья и коммунальных услуг.
      10. По результатам рассмотрения представленных документов составляется договор на семью, куда вноситься расчет начисления помощи. Договор составляется в двух экземплярах, один из которых хранится у нанимателя (собственника) жилья. Указанный договор является основанием для предоставления жилищной помощи.
      11. В случае возникновения сомнения в достоверности информации отдел труда, занятости и социальной защиты населения вправе запрашивать, а юридические и физические лица обязаны предоставить информацию о доходах лица, претендующего на получение жилищной помощи.
      12. Размер помощи рассчитывается как разница между фактическим платежом за содержание жилья и потребление коммунальных услуг в пределах норм, и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели.
      13. Финансирование выплат жилищной помощи осуществляется за счет средств местного бюджета.