Почта жөнелтімдерін ішкі су көлігімен тасымалдау Ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Ақпараттандыру және байланыс жөніндегі агенттігі төрағасының 2005 жылғы 28 ақпандағы N 57-п Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2005 жылғы 8 сәуірде тіркелді. Тіркеу N 3557

     "Ішкі су көліктері туралы" Қазақстан Республикасының  Заңына сәйкес  БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған почта жөнелтімдерін ішкі су көлігімен тасымалдау ережесі бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасының Ақпараттандыру және байланыс агенттігінің Байланыс саласындағы мемлекеттік саясат және қаржылық реттеу департаменті (А.А.Сейтімбеков) осы бұйрықты белгіленген тәртіп бойынша Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге ұсынсын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ақпараттандыру және байланыс агенттігі Төрағасының орынбасары Д.С. Оразалиновке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап қолданысқа енеді және Қазақстан Республикасының Ақпараттандыру және байланыс агенттігінің WEB-сайтына қойылады.

       Төраға

      Келісілген:

       Қазақстан Республикасының Көлік
      және коммуникациялар Министрі
      2005 жыл 11 наурыз

Қазақстан Республикасының     
Ақпараттандыру және байланыс    
агенттігі Төрағасының       
2005 жылғы 28 ақпандағы N 57-п   
бұйрығымен бекітілген        

Почта жөнелтімдерін ішкі су көлігімен
тасымалдау ережесі 1. Жалпы ережелер

     1. Осы Почта жөнелтімдерін ішкі су көліктерімен тасымалдау ережесі (бұдан әрі - Ереже) Қазақстан Республикасының " Ішкі су көлігі туралы " және " Байланыс туралы " Заңдарына сәйкес әзірленген және Қазақстан Республикасында почта жөнелтімдерін ішкі су көлігімен (бұдан әрі - су көлігі) тасымалдауға байланысты қоғамдық қатынастарды реттейді.
 

     2. Тасымалдаушы мен почта операторының почта жөнелтімдерін тасымалдау кезінде олардың құқықтары, міндеттері мен жауапкершіліктері Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес және тасымалдаушы мен почта операторының почта жөнелтімдерін тасымалдауда өзара жасасқан шарттарымен (бұдан әрі - шарт) айқындалады.
 

     3. Тасымалдаушы почта операторына кемелер қозғалысының кестесін ұсынады. Осы кесте негізінде почта операторы почта маршруттары бойынша су көлігімен тасымалдану кестесін құрады.
     Кеме қозғалыстарының кестесі өзгерген жағдайда тасымалдаушы почта операторына өзгеріс енгізіліп жүргізілуіне дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей хабарлайды.
 

     4. Почта жөнелтімдерін тасымалдау үшін ақы тасымалдаушы мен почта операторы жасасқан шарттар негізінде жүргізіледі.
 

     5. Почта операторы ілесіп жүруімен почта жөнелтімдерінің сақталуын қамтамасыз етуі мүмкін.
     Тасымалдаушы почта операторына "Ішкі су көлігі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының  51 бабының 4 және 8 тармақтарында қаралған, белгіленген тәртіппен ақылы негізде орын-жай ұсынады және жағдай жасайды.

2. Почта жөнелтімдерін тасымалдау тәртібі

     6. Почта жөнелтімдері стандартты арнаулы қаптарда буылып-түйіліп, бекіту-пломбалау құралымен пломбаланады немесе сүргіш мөрімен мөрленеді, сонымен бір қаптың салмағы және де басқа да почта жөнелтімдерінің рәсімдеу стандарттары байланыс саласындағы уәкілетті органмен белгіленген тәртіпке сәйкес қолданылады.
 

     7. Әр пункт үшін белгіленген қаптардың почта жөнелтімдеріне екі данада жүк құжаты толтырылады, оның біреуі почта жөнелтімдерімен жіберіледі.
     Барлық почта жөнелтімдері шартта қаралған (почта жөнелтімдерінің санын көрсетумен) жүк құжатының түрлері бойынша маршруттарды айырбастау кезегінің тәртібімен жазылады және әр рейске екі данадан толтырылады.
     Маршруттық жүк құжатында су көлігінің тұрақ пункттері, почта жөнелтімдерінің қайда бағытталғаны, түрлері бойынша олардың саны және де әр белгіленген пунктке дейінгі почта жөнелтімдерінің салмағы және жалпы саны кезекпен көрсетіледі
 

     8. Тасымалдаушының қызметкерлері почта жөнелтімдерінің жалпы салмағының жүк құжатымен сәйкестігін тексеруі мүмкін.
 

     9. Жағалауында сақтау орын-жайлары жоқ пункттерде почта жөнелтімдері су көлігіне тікелей почта операторымен жеткізіледі. Почта жөнелтімдерін ұсыну мен қабылдаудың мерзімі мен тәртібі шартта белгіленеді.
 

     10. Почта жөнелтімдері тасымалдаушының қызметкерлері мен почта операторының жүк құжаттарына қол қойған кезінен бастап жеткізілді деп саналады
 

     11. Рейстің шартта келісілген мерзімнен көп кешігуі кезінде және қажет болған басқа да жағдайларда жеткізуді жылдамдату мақсатында почта жөнелтімдері белгіленген пунктке көліктің басқа түрімен кінәлі жақ есебінен жіберілуі немесе оларды су көлігінің бірінен түсіріп басқасына тиелуі мүмкін.
 

     12. Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде қаралмаған жағдайда жолаушыларды басқа рейстермен жіберу үшін жоспарланған рейстен почта жөнелтімдерінің жүгін азайтуға немесе алып тастауға жол берілмейді.

3. Жалпы нысанды актіні жасау тәртібі

     13. Тасымалдаушы және почта операторының почта жөнелтімдерін тасымалдауын жүзеге асыру кезінде мүліктік жауапкершілігіне негіз бола алатын жағдайлар арыз бойынша осы Ереженің қосымшасына сәйкес жалпы нысанды актімен (бұдан әрі - акті) куәландырылады.
 

     14. Акті төмендегі жағдайларды куәландыру үшін жасалады:
     1) су көлігінің жөнелту пунктінен жөнелуін тоқтату немесе кідіртуі, басталған рейстің тоқтатылуы, жол үстінде ұзақ мерзімге кідіртілуі және амалсыздан тоқтатылуы;
     2) тасымалдаушының кінәсінен болған почта жөнелтімдерінің жетіспеуі немесе бүлінуі анықталғанда. Ондайда қаптың сыртқы ахуалы егжей-тегжейлі сипатталады, құжаттар бойынша және іс жүзіндегі салмағы көрсетіледі, қапшығы бұзылғанда - ішкі мазмұны (әр почта жөнелтімі бөлек, оның ахуалы, көлемдері, салмағы, сондай-ақ қап салынымының жалпы салмағы, бума салмағы және тағы басқалары көрсетіледі);
     3) тасымалданған почта жөнелтімдерінің шын салмағының ілеспе құжаттарда көрсетілгеннен асып кеткенде. Бұл жағдайда акті шын тасымалданған почта жөнелтімдеріне есептесуге негіз болады;
     4) осы Ереженің басқа да бұзылу жағдайларында.
 

     15. Акті тең күші бар екі данада жасалады: бір данасы почта операторы үшін және біреуі - тасымалдаушы үшін. Актіде барлық акті жасалу кезге мәлім болған, келісімнің шарттарын бұзу себебі туралы дұрыс тұжырым жасауға мүмкіндік беретін мәліметтер және ол бойынша шешім көрсетілу тиіс.
     Актіге тасымалдаушы және почта операторының қызметкерлері қол қояды.
     Акті жасауға қатысатын тараптар оған қол қоюдан бас тартуға құқылы. Актінің мазмұнымен келіспеген жағдайда тараптар онда өз пікірін келтіруге құқылы.
     Акті қол қойылғаннан кейін тараптарға дереу табыс етіледі.
 

     16. Акті тасымалдаушы және почта операторының басшыларымен бекітіледі және тасымалдаушы және почта операторының мөрлерімен расталады.
 

     17. Актіні бекітуден бас тартқан тасымалдаушы немесе почта операторының басшысы акті жасалғаннан күннен кейін бес күндік мерзімде басқа тарапқа жазбаша қарсылық жолдайды.
     Актіге ескертумен қол қойылғанда тасымалдаушы және почта операторының басшылары туындаған келіспеушіліктерді қарайды және олар бойынша тиісті мерзімде шешім қабылдайды.

                                        Қазақстан Республикасының
                                      Ақпараттандыру және байланыс
                                          агенттігі Төрағасының
                                     2005 жылғы 28 ақпандағы N 57-п
                                           бұйрығымен бекітілген
                                     Почта жөнелтімдерін ішкі су
                                     көлігімен тасымалдау ережесіне
                                                қосымша

______________________ басшысы   _________________________  басшысы
(тасымалдаушы, почта операторы)  (тасымалдаушы, почта операторы)
200__ ж. "___" _______________   200__ ж. "___" ____________________
______________________________   ___________________________________

       Почта жөнелтімдерін ішкі су көлігімен тасымалдау
          ережесін бұзу туралы жалпы нысанды акт N ____

_______________________          ___________________________________
       (күні)                               (порт атауы)

     Осы акті почта операторы______________________________________
                                   (бөлімшесінің  атауы)
және тасымалдаушы___________________________________________________
                                 (порттың атауы)
жасалды, оған себеп, ____________________ ж. тарапынан Почта
жөнелтімдерін ішкі су көлігімен тасымалдау ережесін, Қазақстан
Республикасының басқа заңнамалық кесімдерін және почта
жөнелтімдерін су көлігімен тасымалдау келісімінің шарттарын
бұзушылық жасалды, ол төмендегідей білдірілген: (бұзушылық
сипаттамасы, су көлігінің N, рейс N, бұзушылық күні көрсетілсін.
Сонымен қатар, болжаулы бұзушылық факті және ол бойынша шешім
келтіріледі.)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     Акті тексеру және бұзуды жою (түзету) бойынша шаралар қабылдау үшін жасалды.

Тасымалдаушының өкілі _________  Почта операторының өкілі __________
_______________________________  ___________________________________
             (қолы)                          (қолы)

Об утверждении Правил перевозки почтовых отправлений внутренним водным транспортом

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи от 28 февраля 2005 года N 57-п. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8 апреля 2005 года N 3557. Утратил силу приказом Министра информации и коммуникаций Республики Казахстан от 26 сентября 2016 года № 172

     Сноска. Утратил силу приказом Министра информации и коммуникаций РК от 26.09.2016 № 172 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан "О внутреннем водном транспорте" ПРИКАЗЫВАЮ:

     1. Утвердить прилагаемые Правила перевозки почтовых отправлений внутренним водным транспортом.

     2. Департаменту государственной политики в области связи и финансового регулирования Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи (Сейтимбеков А.А.) в установленном законодательством порядке представить настоящий приказ в Министерство юстиции Республики Казахстан на государственную регистрацию.

     3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи Оразалинова Д.С.

     4. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации и вводится в действие со дня опубликования и размещения на WEB-сайте Агентства Республики Казахстан по информатизации и связи.

    Председатель

     Согласовано:
  Министр транспорта и
    коммуникаций
 Республики Казахстан  

     

Утверждены        
приказом Председателя Агентства
Республики Казахстан  
по информатизации и связи
от 28 февраля 2005 года N 57-п

      Правила перевозки почтовых отправлений
внутренним водным транспортом

                          1. Общие положения                                               

     1. Настоящие Правила перевозки почтовых отправлений внутренним водным транспортом (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан "О внутреннем водном транспорте" и " О почте " и регулируют общественные отношения, связанные с перевозкой почтовых отправлений внутренним водным транспортом в Республике Казахстан (далее - водный транспорт).
     2. Права, обязанности и ответственность перевозчика и оператора почты при перевозке почтовых отправлений определяются в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан и договорами перевозки почтовых отправлений (далее - договор), заключаемыми между перевозчиком и оператором почты.

     3. Перевозчик предоставляет оператору почты расписание движения судов. На основании данного расписания оператор почты составляет расписание перевозок по почтовым маршрутам водного транспорта.
     В случае изменения расписания движения судов перевозчик информирует оператора почты на местах не позднее, чем за пять рабочих дней до введения в действие соответствующего изменения.
     4. Оплата за перевозку почтовых отправлений производится на основании договоров, заключаемых перевозчиком с оператором почты.
     5. Оператор почты может обеспечить сопровождение и сохранность почтовых отправлений.
     Перевозчик предоставляет оператору почты в установленном порядке помещения на платной основе и создает условия, предусмотренные пунктами 4 и 8 статьи 51 Закона Республики Казахстан "О внутреннем водном транспорте".

2. Порядок перевозки почтовых отправлений

     6. Почтовые отправления упаковываются в стандартные специальные мешки и опломбируются запорно-пломбировочным устройством или опечатываются сургучной печатью, при этом вес одного мешка, а также другие стандарты оформления почтовых отправлений применяются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
     7. Для каждого пункта назначения мешков с почтовыми отправлениями составляются отдельные накладные в двух экземплярах, один из которых направляется с почтовыми отправлениями.
     Все почтовые отправления записываются в порядке очередности обменов в маршрутную накладную по форме, предусмотренной договором (с указанием количества почтовых отправлений) и составляется в двух экземплярах на каждый рейс.
     В маршрутной накладной последовательно указываются пункты стоянок водного транспорта, куда направляются почтовые отправления, их количество по видам, а также общее количество и масса почтовых отправлений до каждого пункта назначения.

     8. Работники перевозчика могут проверить общую массу почтовых отправлений на соответствие с накладными.
     9. В пунктах, где имеется причал без складских помещений для хранения, почтовые отправления доставляются оператором почты непосредственно к водному транспорту. Порядок и сроки сдачи и приема почтовых отправлений устанавливается в договоре.
     10. Почтовые отправления считаются доставленными с момента подписания маршрутных накладных работниками перевозчика и оператора почты.
      11. При задержках рейса на срок более оговоренного в договоре и в иных случаях необходимости, с целью ускорения доставки, почтовые отправления могут быть отправлены в пункт назначения иным видом транспорта, за счет виновной стороны, либо могут быть перегружены с одного водного транспорта на другой.
      12. Не допускается снимать или снижать загрузку почтовых отправлений планового рейса для отправки пассажиров других рейсов, если иное не предусмотрено законодательными актами Республики Казахстан.

3. Порядок составления акта общей формы

     13. Обстоятельства, которые могут служить основанием для имущественной ответственности перевозчика и оператора почты при осуществлении перевозок почтовых отправлений удостоверяются по заявлению актом общей формы (далее - акт), согласно приложению к настоящим Правилам.

     14. Акт составляется для удостоверения следующих обстоятельств:
     1) отмены или задержки отправки водного транспорта из пункта отправления, прекращения начатого рейса, длительной задержки и вынужденной остановки в пути;
     2) обнаружения недостачи или повреждения почтовых отправлений по вине перевозчика;
     при этом подробно характеризуется наружное состояние мешка, указывается масса по документам и фактическая, при нарушении оболочки - внутреннее содержание (раздельно перечисляется каждое почтовое отправление, его состояние, размер, масса, а также общая масса вложения мешка, масса тары и так далее);
     3) превышение фактической массы перевезенных почтовых отправлений от массы, указанной в сопроводительных документах. В этом случае акт служит основанием для расчета за фактически отправленные почтовые отправления;
     4) в иных случаях нарушения настоящих Правил.
      15. Акт составляется в двух экземплярах: один экземпляр для оператора почты и один - для перевозчика, которые имеют равную силу. В акте должны быть отражены все известные на момент составления акта сведения, позволяющие сделать правильное заключение о причине нарушения договора, а также с указанием решения по нему.
     Акт подписывается работниками оператора почты и перевозчика.
     Стороны, участвующие в составлении акта, вправе отказаться от его подписания. При несогласии с содержанием акта стороны вправе изложить в нем свое мнение.
     Акт передается сторонам немедленно после подписания.
       16. Акт утверждается руководителями оператора почты и перевозчика и заверяется печатями оператора почты и перевозчика.
     17. Руководитель оператора почты или перевозчика, отказавшийся утвердить акт, в пятидневный срок со дня составления акта передает другой стороне письменное возражение.
     При подписании акта с оговоркой, руководители оператора почты и перевозчика рассматривают возникшие разногласия и в разумные сроки принимают по ним решение.

_______________________________

Приложение       
к Правилам перевозки почтовых
отправлений внутренним водным
транспортом, утвержденным
приказом Председателя Агентства
Республики Казахстан по   
информатизации и связи  
от 28 февраля 2005 года N 57-п



Руководитель ______________    Руководитель ______________
(перевозчика, оператора почты)       (оператора почты, перевозчика)     

"___"___________  200__ г.      "___"___________  200__ г.

___________________________     _____________________________
         (МП)                              (МП)

                        Акт общей формы N ____
        о нарушении Правил перевозки почтовых отправлений
                   внутренним водным транспортом

______________________      _____________________________________
   (дата)                            (наименование порта)

     Настоящий акт составлен оператором почты __________________
                                     (наименование подразделения)
и перевозчиком  ____________________________________________о том,
                        (наименование порта)   

что ________________ г. со стороны  _________________ допущено
нарушение Правил перевозки почтовых отправлений внутренним водным
транспортом, других законодательных актов Республики Казахстан и
условий договора на перевозку почтовых отправлений водным
транспортом, выразившееся в следующем: (указать характер нарушения,
N водного транспорта, N рейса, дату нарушения. При этом,
описывается факт предполагаемого нарушения и решение по нему.)

_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________

Акт составлен для расследования, принятия мер по устранению нарушений.

Представитель перевозчика ______   Представитель оператора почты ___
________________________________   _________________________________
        (подпись)                           (подпись)