Мемлекеттік стандарттау жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және бекіту ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлігі Техникалық реттеу және метрология жөніндегі комитетінің 2005 жылғы 15 сәуірдегі N 106 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2005 жылғы 12 мамырда тіркелді. Тіркеу N 3639. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің м.а. 2010 жылғы 23 сәуірдегі N 41 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Индустрия және жаңа технологиялар министрінің м.а. 2010.04.23 N 41 (ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      "Техникалық реттеу туралы" Қазақстан Республикасының  Заңын іске асыру мақсатында  БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік стандарттау жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және бекіту ережесі бекітілсін.
      2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Төраға орынбасары Т.А. Момышевқа жүктелсін.
      3. Осы бұйрық оның бірінші ресми жарияланғанынан бастап он күнтізбелік күннен кейін күшіне енеді.

      Төрағаның м.а.

Қазақстан Республикасы        
Индустрия және сауда министрлігінің 
Техникалық реттеу және метрология  
жөніндегі комитет Төрағасының м.а. 
2005 жылғы 15 сәуірдегі       
N 106 бұйрығымен бекітілді     

  Мемлекеттік стандарттау жөніндегі жоспарлар мен
бағдарламаларды әзірлеу және бекіту ережесі

      Осы ереже "Техникалық реттеу туралы" Қазақстан Республикасы  Заңының 7-бабы 2-тармағының 5) тармақшасына және  25-бабының 1 және 4-тармақтарына сәйкес әзірленді және мемлекеттік стандарттау жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және бекіту тәртібін белгілейді.
      Осы ереже мемлекеттік органдарға, стандарттау жөніндегі техникалық комитеттерге, меншік нысанына қарамастан жеке және заңды тұлғаларға таратылады.

  1. Жалпы ережелер

      1. Стандарттау жөніндегі жоспарлар (бұдан әрі - Жоспар) бір жылдық мерзімге құрылады.
      Мемлекеттік стандарттау жөніндегі жұмыс бағдарламалары (бұдан әрі - Бағдарлама) орташа мерзімге (3 жылдан кем емес) немесе орташа мерзімді үш жылдық кезеңдерге міндетті бөлініп 3 жылдан артық ұзақ мерзімді кезеңге құрылады. Ұзақ мерзімді бағдарламаларды іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары сәйкес орташа мерзімді кезеңдерге әзірленеді.

      2. Жоспарларда:
      1) оның мазмұны мен стандарттау объектілерін көрсететін стандарт атауы мен белгісі;
      2) республикада қолданыстағы стандартты жіктеу және кодтау коды;
      3) мемлекеттік стандарттарды дайындау және бекіту мерзімдері;
      4) стандартты дайындауға жауапты мемлекеттік органдар мен ұйымдар көрсетіледі.

      3. Бағдарламаларда:
      1) іс-шаралар атауы мен белгісі;
      2) мемлекеттік стандарттарды дайындау және бекіту мерзімдері;
      3) іс-шараларды дайындауға жауапты мемлекеттік органдар мен ұйымдар көрсетіледі.

      4. Жоспар мен Бағдарламалар республикада стандарттау жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру және үйлестіру мақсатында оның ішінде халықаралық стандарттарға көшу жолымен жалпы ұлттық сипаттағы міндеттерді, жұмыстар, қызметтер көрсету, процестер, бәсекеге қабілетті өнімді өндіруді қамтамасыз ету бөлігінде әзірленеді.

      5. Жоспарлар мен Бағдарламаларды техникалық реттеу және метрология жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) Қазақстан Республикасы экономикасы саласындағы басым бағыттарды есепке алып мемлекеттік органдардың, стандарттау жөніндегі техникалық комитеттердің, Қазақстан Республикасының жеке және заңды тұлғаларының ұсыныстары негізінде нысандайды және осы Ереженің 2 және 3-тарауларында белгіленген тәртіпте бекітеді.

      6. Жоспарлар мен Бағдарламаларды әзірлеген кезде Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен, Қазақстан Республикасының әлеуметтік және экономикалық даму жоспарлары мен ғылыми-зерттеу жұмыстары, жылдық және ұзақ мерзімді мемлекеттік және салалық ғылыми-техникалық бағдарламалармен белгіленген талаптар есепке алынады.

  2. Мемлекеттік стандарттау жөніндегі
жоспарды әзірлеу және бекіту

      7. Жоспар мемлекеттік стандарттарды және стандарттау жөніндегі басқа да нормативтік құжаттарды әзірлеу және оларды халықаралық нормалар мен талаптармен үйлестіру, қолданыстағы стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттарды қайта қарау мен өзгерістер енгізу бөлігінде стандарттау жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру мен үйлестіру мақсатында әзірленеді.

      8. Жоспарға мемлекеттік стандарттардың мынадай түрлері мен стандарттау жөніндегі басқа да нормативтік құжаттар кіреді:
      1) мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінің жалпы ұйымдастыру-әдістемелік ережелерін белгілейтін негіз құраушы стандарттар;
      2) өнімдер, қызметтер көрсетудің біртекті топтарына және қажет жағдайда нақты өнімге, қызмет көрсетуге қойылатын талаптарды белгілейтін өнімге, қызметтер көрсетуге қойылатын стандарттар;
      3) процестерге арналған стандарттар;
      4) өнімді, қызметтер көрсетуді, процестерді бақылау әдістеріне арналған стандарттар;
      5) техникалық-экономикалық іс-әрекеттің мемлекеттік жіктеуіштері;
      6) адам өмірі мен денсаулығы және қоршаған орта, оның ішінде өсімдік және жануарлар әлемі үшін өнімдердің, қызметтер көрсетудің, процестердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсаттарын қанағаттандыратын халықаралық және өңірлік стандарттар, шет мемлекеттердің техникалық-экономикалық ақпарат жіктеуіштері.

      9. Жоспарға енгізу үшін мүдделі мемлекеттік органдардан, жеке және заңды тұлғалардан стандарттау, метрология және сертификаттау жөніндегі басым бағыттардан шығып берілетін ұсыныс-өтінім уәкілетті органға жіберіледі.

      10. Жоспарға ұсыныс-өтінім:
      1) өтінуші туралы ақпараттан;
      2) күтілетін әзірлеуші (қоса орындаушы) туралы ақпараттан;
      3) стандарт атауы мен оның мәнін білдіретін белгісінен және стандарттау объектісінен;
      4) стандартты әзірлеуге техникалық-экономикалық негіздемеден;
      5) стандартты дайындаудың күтілетін мерзімдерінен тұрады.

      11. Уәкілетті органның стандарттау жөніндегі сарапшы-аудиторлары келіп түскен ұсыныстарды талдайды, жобаланатын жыл алдындағы жылдың 1 қыркүйегінен кешіктірмей Жоспар жобасын нысандайды және Жоспар жобасын келісуге мүдделі мемлекеттік басқару органдарына жібереді.
      Пікірлер алғаннан кейін уәкілетті орган жоспар жобасының соңғы басылымын нысандайды және қарастыруға уәкілетті органның ғылыми-техникалық кеңес (бұдан әрі - ҒТК) қарауына ұсынады.
      Жоспар жобасының нысаны 1 қосымшада берілген.

      12. Жоспардың соңғы басылымына келіп түскен өтініштер мен жоспарланған жұмыстарды, белгіленетін басым бағыттарды, нормативтік құжаттар санаттары мен түрлеріне, жұмыс түрлерін, әзірлеушінің жұмыстарды орындау мерзімдеріне, әзірленімнің ауыспалы тақырыбын, қаржыландыру көздеріне аналитикалық шолу жасалған стандарттау жөніндегі сарапшы-аудиторлардың түсіндірме жазбасы қоса беріледі. Түсіндірме жазбада сондай-ақ әзірлеуге келіп түскен өтініштердің жалпы санын, стандарттау жөніндегі сарапшы-аудиторлар қабылдамау себептерін көрсетіп өтініштер саны көрсетіледі.

      13. Қажет жағдайда уәкілетті органның ҒТК жоспар жобасының соңғы басылымын мүдделі мемлекеттік басқару органдарымен және басқа да заңды және жеке тұлғалармен (егер олар жоспар жобасына ұсыныстар берсе) қосымша келісу туралы шешім қабылдайды.

      14. Жоспарды ҒТК қарастырғаннан кейін Жоспарды уәкілетті орган Басшысы бекітеді.

  3. Мемлекеттік стандарттау жөніндегі
жұмыс бағдарламасын әзірлеу және бекіту

      15. Бағдарлама стандарттау саласындағы өте ірі және маңызды экономикалық және әлеуметтік міндеттерді шешуге бағытталған өзара байланысты шаралар кешенін анықтау мақсатында әзірленеді.

      16. Бағдарлама келісілген мерзімдер, ресурстар және Қазақстан Республикасының ұзақ мерзімді басымдылықтарын есепке алып қойылған мақсатқа жетуді қамтамасыз ететін күтілетін нәтижелерді көрсетіп іс-шараларды орындаушылар жүйесінен тұрады.

      17. Бағдарлама құрылымы мынадай бөлімдерден тұрады:
      1) кіріспе;
      2) проблеманың қазіргі жағдайына талдау;
      3) мемлекеттік бағдарламаның мақсаты мен міндеттері;
      4) мемлекеттік стандарттау жөніндегі жұмыс бағдарламасын іске асырудың негізгі бағыттары және тетігі;
      5) Қажетті ресурстар және оларды қаржыландыру көздері;
      6) Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтиже және бағдарлама индикаторлары.

      18. Бағдарламаны әзірлеу мен бекітудің мынадай кезеңдері қарастырылады:
      1) ұйымдастырушылық;
      2) Бағдарлама жобасын әзірлеу;
      3) Бағдарламаны келісу және бекіту.

      19. Бағдарлама жобасын әзірлеудің ұйымдастыру кезеңі өзіне мыналарды қосады:
      1) Бағдарлама жобасын нысандау жылының алдындағы жылдың 5 желтоқсанынан кешіктірмей уәкілетті органға ұсыныстар жіберу;
      2) Бағдарламаны әзірлеуге жауапты уәкілетті бөлімшені немесе уәкілетті орган кәсіпорнын анықтау (бұдан әрі - жауапты орындаушы);
      3) уәкілетті орган басшысының кейіннен оларды мемлекеттік органдар мен қоса орындаушы ұйымдарға жіберумен құжаттарды (Бағдарламаны әзірлеудің үйлестіруші жоспары, мемлекеттік бағдарлама мақсаттары мен міндеттері, оның концептуалдық тәсілі, мемлекеттік бағдарламаның негізгі бөлімдерінің құрылымы) бекіту.

      20. Бағдарлама жобасын әзірлеу кезеңі:
      1) Бағдарламаны қоса атқарушы ұйымның мемлекеттік бағдарламаны әзірлеуге жауапты уәкілетті органға оның әзірленетін мемлекеттік бағдарламаға концептуалды тәсіл бойынша, оның ішінде оның бөлімдеріне, мақсатына, міндеттеріне және оны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарына сұрауы бойынша ұсыныстарды;
      2) уәкілетті органның мемлекеттік бағдарлама мен оны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары жобасын қоса дайындаушы ұйымдардың ұсынысы негізінде дайындауын қарастырады.
      Бағдарламаны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының нысаны 2 қосымшада берілген.

      21. Бағдарламаны келісу және бекіту кезеңдері өзіне:
      1) жауапты орындаушының Бағдарлама жобасын мүдделі мемлекеттік органдарға келісуге жіберуді;
      2) жауапты орындаушының Бағдарламаға мүдделі мемлекеттік органдардан ескертулер мен ұсыныстарды енгізуді қосады. Ұсынылған ескертулер мен ұсыныстарды қабылдамаған жағдайда жауапты орындаушы қабылдамау себебін негіздеп жауап жіберуді;
      3) жауапты орындаушының Бағдарлама жобасына ескертулер мен ұсыныстарды есепке алып ҒТК қарастыруға жіберуді қосады. Бағдарлама жобасына келіп түскен өтініштер, түсіндірме жазба және келісу нәтижелері қоса беріледі;
      4) ҒТК Бағдарламаны бекіту туралы оң шешімді қабылдауды қосады. Қажет жағдайда Бағдарлама толықтыруға жауапты орындаушыға қайтарылуы мүмкін.
      Бағдарламаны бекіту немесе толықтыруға қайтару туралы шешім ҒТК отырысының хаттамасына енгізіледі;
      5) Бағдарламаны уәкілетті орган Басшысының бекітуін қосады.

                                        Мемлекеттік стандарттау
                                    жоспарлары мен бағдарламаларын
                                     әзірлеу және бекіту жөніндегі
                                           ережеге 1 қосымша

        Мемлекеттік стандарттау жөніндегі жұмыс жоспары

Тап-
сырма
коды

ХЖ
(ИСО/
ИНФКО
МКС)
001-96
бойынша
код 

әзір-
ленетін
немесе
қайта
қара-
латын
стан-
дарттың/
жұмыс
түрле-
рінің
атауы
мен
белгісі

әзір-
леуге
негіз-
деме/
басым
бағыттар

Стан-
дарт
жобасын
уәкі-
летті
органға
ұсыну
мерзімі

Жауапты орын-
даушы

Болжал-
данған
әзір-
леуші-
ұйым/
қоса
орын-
даушы

1

2

3

4

5

6

7

1 бөлім. Мемлекеттік техникалық реттеу жүйесінің жалпы
ұйымдастыру-әдістемелік ережелерін белгілейтін негіз қалаушы
мемлекеттік стандарттар








2 бөлім. Өнімнің, қызметтер көрсетудің біртекті топтарына
қойылатын талаптарды белгілейтін өнімге, қызметтер көрсетуге
арналған мемлекеттік стандарттар








3 бөлім. Процестерге арналған мемлекеттік стандарттар








4 бөлім. Өнімді, қызметтер көрсетуді, процестерді бақылау
әдістеріне арналған мемлекеттік стандарттар








5 бөлім. Техникалық-экономикалық ақпараттың мемлекеттік
жіктеуіштері








        Ескертпе:
      1 бағанада әзірленетін құжаттың реттік нөмірі көрсетіледі.
      2 бағанада МК (ИСО/ИНФКО МКС) стандарттардың мемлекетаралық
жіктеуіш бойынша коды көрсетіледі.
      3 бағанада әзірленетін құжаттың атауы мен белгісінен кейін
жұмыстардың мынадай түрлері көрсетіледі:
      "ҚР СТ әзірлеу...." (жаңа құжаттар үшін)
      "ҚР СТ / ҚазССР РСТ....орнына" (ҚР СТ немесе ҚазССР РСТ қайта
қарастырған жағдайда)
      "ОСТ.... орнына" (ОСТ-ты ҚР СТ санатына аударған жағдайда)
      "ҚР СТ.... өзгеріс"
      Халықаралық стандартты тікелей қолданған жағдайда жұмыс
түрлерінен кейін жақша ішінде қолданылатын ҚР СТ (ҚР СТ/ИСО....
ҚР СТ/ХЭК...) белгісін көрсетеді
      4 бағанада жұмыстардың басым бағыттарын және әзірлеу үшін
негіздемені (Үкіметтің және мем.органдардың тапсырмасы,
көкейкестілігі, халықаралық стандарттармен үйлестіру және т.б.)
көрсетіледі.

                                        Мемлекеттік стандарттау
                                    жоспарлары мен бағдарламаларын
                                     әзірлеу және бекіту жөніндегі
                                           ережеге 2 қосымша

            Мемлекеттік стандарттау жөніндегі жұмыс
   бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары

Р/с
N

Іс-шара

Аяқ-
талу нысаны

Орын-
дауға
(іске
асыруға)
жауап-
тылар

Орындалу
(іске
асырылу)
мерзімі

Күтілетін
шығындар
(мың
теңге)

Қаржы-
ландыру
көзі








Об утверждении Правил разработки и утверждения планов и программ по государственной стандартизации

Приказ И.о. Председателя Комитета по техническому регулированию и метрологии Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан от 15 апреля 2005 года № 106. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 мая 2005 года № 3639. Утратил силу приказом и.о. Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 23 апреля 2010 года № 41

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра индустрии и новых технологий РК от 23.04.2010 № 41 (порядок введения в действие см. п. 5).

     В целях реализации  Закона  Республики Казахстан "О техническом регулировании"  ПРИКАЗЫВАЮ:

     1. Утвердить прилагаемые Правила разработки и утверждения планов и программ по государственной стандартизации.
     2. Контроль, за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Момышева Т. А.
     3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня их первого официального опубликования. 

 
     И.о. Председателя

Утверждены                   
приказом и.о. Председателя Комитета по      
техническому регулированию и метрологии   
Министерства индустрии и торговли      
Республики Казахстан             
от 15 апреля 2005 года N 106         

Правила разработки и утверждения 
планов и программ по государственной стандартизации

     Настоящие правила разработаны в соответствии с подпунктом 5) пункта 2  статьи 7  и пунктами 1 и 4  статьи 25  Закона Республики Казахстан "О техническом регулировании" и устанавливают порядок разработки и утверждения планов и программ по государственной стандартизации.
     Настоящие правила распространяются на государственные органы, технические комитеты по стандартизации, физические и юридические лица, независимо от форм собственности.

  1. Общие положения

     1. Планы работ по стандартизации (далее - План) составляются сроком на один год.
     Программы работ по государственной стандартизации (далее - Программа) составляются на среднесрочный (не менее 3 лет) или на долгосрочный период свыше 3 лет с обязательным выделением среднесрочных трехлетних этапов. План мероприятий по реализации долгосрочных программ разрабатывается на соответствующие среднесрочные этапы. 

     2. В Планах указываются:
     1) наименование и обозначение проектируемого стандарта, отражающее его суть и объекты стандартизации;
     2) действующий в республике код классификации и кодирования стандарта;
     3) сроки подготовки и утверждения государственных стандартов;
     4) государственные органы и организации, ответственные за разработку стандарта.

     3. В Программах указываются: 
     1) наименование и обозначение мероприятия;
     2) сроки подготовки и утверждения государственных стандартов;
     3) государственные органы и организации, ответственные за подготовку мероприятия.

     4. Планы и Программы разрабатывают с целью организации и координации работ по стандартизации в республике, в том числе в части обеспечения задач общенационального характера, безопасности работ, услуг, процессов, выпуска конкурентоспособной продукции, путем перехода на международные стандарты.
     5. Планы и Программы формируют уполномоченным органом по техническому регулированию и метрологии (далее - уполномоченный орган) на основании предложений государственных органов, технических комитетов по стандартизации, физических и юридических лиц Республики Казахстан с учетом приоритетных направлений в отраслях экономики Республики Казахстан и утверждают в порядке, установленном в главах 2 и 3 настоящих правил.

     6. При разработке Планов и Программ учитываются требования, установленные действующим законодательством Республики Казахстан, планами социального и экономического развития Республики Казахстан и научно-исследовательскими работами, годовыми и долгосрочными государственными и отраслевыми научно-техническими программами.

  2. Разработка и утверждение плана по государственной стандартизации

     7. План разрабатывается с целью организации и координации работ по стандартизации, в части разработки государственных стандартов и иных нормативных документов по стандартизации и их гармонизации с международными нормами, пересмотра и внесения изменений в действующие нормативные документы по стандартизации.

     8. В План включают следующие виды государственных стандартов и иных нормативных документов по стандартизации:
     1) основополагающие стандарты, устанавливающие общие организационно-методические положения государственной системы технического регулирования;
     2) стандарты на продукцию, услугу, которые устанавливают требования к однородным группам продукции, услуги и при необходимости к конкретной продукции, услуге;
     3) стандарты на процессы;
     4) стандарты на методы контроля продукции, услуги, процессов;
     5) государственные классификаторы технико-экономической информации;
     6) международные и региональные стандарты, классификаторы технико-экономической информации иностранных государств, удовлетворяющие целям обеспечения безопасности продукции, услуги, процессов для жизни и здоровья человека и окружающей среды.

     9. Предложение-заявку для включения в План от заинтересованных государственных органов и физических и юридических лиц, исходя из приоритетных направлений по стандартизации, метрологии и сертификации направляют в уполномоченный орган. 

     10. Предложение-заявка к Плану содержит: 

     1) информацию о заявителе; 
     2) информацию о предполагаемом разработчике (соисполнителе); 
     3) наименование и обозначение стандарта, отражающее его суть и объекты стандартизации; 
     4) технико-экономическое обоснование на разработку стандарта; 
     5) предполагаемые сроки разработки стандарта.
     11. Эксперты-аудиторы по стандартизации уполномоченного органа анализируют поступившие предложения, формируют проект Плана не позднее 1 сентября года предшествующего планируемому и направляют проект Плана на согласование заинтересованным государственным органам. 
     После получения отзывов уполномоченный орган формирует окончательную редакцию проекта плана и представляет на рассмотрение Научно-технического совета при уполномоченном органе (далее - НТС).
     Форма проекта Плана представлена в Приложении 1.
     12. К окончательной редакции Плана прилагаются поступившие заявки и пояснительная записка экспертов-аудиторов по стандартизации с аналитическим обзором запланированных работ, устанавливаемых приоритетных направлений, категории и видов нормативных документов, видов работ, сроков выполнения работ разработчиком, переходящую тематику разработок, источников финансирования. В пояснительной записке также указывают общее количество поступивших заявок на разработку, количество не принятых экспертами-аудиторами по стандартизации заявок с указанием причин. 
     13. При необходимости, НТС принимает решение о дополнительном согласовании окончательной редакции проекта плана с заинтересованными государственными органами и юридическими и физическими лицами (если они представляли предложения к проекту плана).
     14. После рассмотрения Плана на НТС, План утверждается Руководителем уполномоченного органа.

  2. Разработка и утверждение программы работ
по государственной стандартизации

     15. Программа разрабатывается с целью определения комплекса взаимосвязанных мер, направленных на решение наиболее крупных и важных экономических и социальных задач в области стандартизации.
     16. Программа содержит систему согласованных по срокам, ресурсам и исполнителям мероприятий с указанием ожидаемых результатов, обеспечивающих достижение поставленной цели, с учетом долгосрочных приоритетов Республики Казахстан. 

     17. Структура Программы состоит из следующих разделов:
     1) введение;
     2) анализ современного состояния проблемы;
     3) цель и задачи государственной программы;
     4) основные направления и План мероприятий по реализации Программы;
     5) необходимые ресурсы и источники финансирования;
     6) ожидаемый результат от реализации и индикаторы Программы. 

     18. Предусматриваются следующие этапы разработки и утверждения Программы:
     1) организационный;
     2) разработка проекта Программы;
     3) согласование и утверждение Программы.

     19. Организационный этап разработки проекта Программы включает в себя:
     1) направление предложений не позднее 5 ноября года, предшествующего году формирования проекта Программы в уполномоченный орган;
     2) определение подразделения уполномоченного или предприятия уполномоченного органа ответственного за разработку Программы (далее - ответственный исполнитель);
     3) утверждение Руководителем уполномоченного органа, документов (координационного плана разработки Программы, цели и задач Программы, ее концептуальных подходов, структуры основных разделов Программы) с последующим направлением их государственным органам и организациям-соисполнителям.

     20. Этап разработки проекта Программы предусматривает:
     1) представление организациями-соисполнителями Программы уполномоченному органу на основании его запросов и предложений по концептуальному подходу к разрабатываемой Программе, в том числе к ее разделам, целям, задачам и плану мероприятий по ее реализации;
     2) подготовку ответственным исполнителем на основании предложений организаций-соисполнителей проектов Программы, в том числе плана мероприятий по ее реализации. 
     Форма Плана мероприятий по реализации Программы представлена в приложении 2.

     21. Этап согласования и утверждения Программы включает в себя:
     1) направление ответственным исполнителем проекта Программы заинтересованным государственным органам на согласование;
     2) внесение ответственным исполнителем замечаний и предложений от заинтересованных государственных органов в Программу. В случае отклонения представленных замечаний и предложений ответственный исполнитель направляет ответ с обоснованием причин отказа;
     3) направление ответственным исполнителем проекта Программы с учетом замечаний и предложений на рассмотрение НТС. К проекту Программы прилагаются поступившие заявки, пояснительная записка и результаты согласований;
     4) принятие положительного решения НТС об утверждении Программы. При необходимости, Программа может быть возвращена на доработку ответственному исполнителю.
     Решение об утверждении или возвращении на доработку Программы заносится в протокол заседания НТС;
     5) утверждение Программы Руководителем уполномоченного органа.

Приложение 1                 
К правилам о разработке планов и программ работ
по государственной стандартизации     

План работ по государственной стандартизации

Код
за-
да-
ния

Код
по МК
(ИСО/
ИНФКО
МКС) 
001-
96

Наимено-
вание и 
обозначение 
разраба-
тываемого 
стандарта 
либо перес-
матриваемого 
стандарта/
вид работ

Основание
для раз-
работки / приори-
тетные направ-
ления

Срок предста-
вления проекта стандарта
в уполно-
моченный 
орган

Ответ-
ствен-
ный испол-
нитель

Предпо-
лагаемая

Органи-
зация -
Разра-
ботчик/
соиспол-
нители

1

2

3

4

5

6

7

Раздел 1 Основополагающие государственные стандарты, устанавливающие общие организационно-методические положения государственной системы технического регулирования








Раздел 2 Государственные стандарты на продукцию, услугу, устанавливающие требования к однородным группам продукции, услуги








Раздел 3 Государственные стандарты на процессы








Раздел 4 Государственные стандарты на методы контроля продукции, услуги, процессов








Раздел 5 Государственные классификаторы технико-экономической информации








     Примечание:
     В графе 1 указывается порядковый номер разрабатываемого документа.
     В графе 2 указываются код по межгосударственному классификатору стандартов МК (ИСО/ИНФКО МКС) 
     В графе 3 после наименования и обозначения разрабатываемого документа указываются следующие виды работ: 
     "Разработка СТ РК..." (для новых документов)

     "Взамен СТ РК / РСТ КазССР..." (в случае пересмотра СТ РК или РСТ КазССР)
     "Взамен ОСТ..." (в случае перевода ОСТ  в разряд СТ РК)
     "Изменение СТ РК..."
     При прямом применении международных стандартов после вида работ в скобках указывают обозначение применяемого СТ РК (СТ РК/ИСО..., СТ РК/МЭК..)
     В графе 4 указываются приоритетные направления работ и основания для разработки (поручения Правительства и гос.органов, актуальность, гармонизация с международными стандартами и др.).

Приложение 2                 
К правилам о разработке планов и программ работ
по государственной стандартизации   

План мероприятий
по реализации Программы работ по государственной стандартизации

N
п/п

Меро-
приятие

Форма
завер-
шения

Ответст-
венные
за испол-
нение
(реализацию)

Срок
испол-
нения
(реали-
зации)

Предпо-
лагаемые
расходы
(тыс. тенге)

Источник
финан-
сиро-
вания