Жоғары оқу орындарының әдістемелік кеңесінің жұмыстарын ұйымдастыру ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің 2005 жылғы 22 тамыздағы N 554 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2005 жылғы 7 қыркүйекте тіркелді. Тіркеу N 3825. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007 жылғы 21 желтоқсандағы N 644 Бұйрығымен

       Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2007.12.21.  N 644  (алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      "Білім туралы" Қазақстан Республикасы  Заңының  34-бабының 2-тармағына сәйкес  БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Жоғары оқу орындарының әдістемелік кеңесінің жұмысын ұйымдастыру ережесі бекітілсін.
      2. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім департаменті (М.Р.Нұрғожин) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге ұсынсын.
      3. Осы бұйрық тіркеуден өткен күнінен бастап қолданысқа енеді.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылауды өзіме жүктеймін.

       Министрдің міндетін
      атқарушы

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
міндетін атқарушы     
2005 жылғы 22 тамыздағы  
N 554 бұйрығымен бекітілген

  Жоғары оқу орындары әдістемелік кеңесінің
жұмыстарын ұйымдастыру
ЕРЕЖЕСІ

  1. Жалпы ережелер

      1. Осы ереже "Білім туралы" Қазақстан Республикасы  Заңының  34-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленген.

      2. Ереже жоғары оқу орындарын (бұдан әрі - жоо) басқарудың алқалық нысаны болып табылатын әдістемелік кеңестің мүшелерін сайлау тәртібін қамтитын әдістемелік кеңестің (оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік) (бұдан әрі - әдістемелік кеңес) қызметін ұйымдастыру тәртібін анықтайды.

      3. Әдістемелік кеңес өз қызметінде "Білім туралы" Қазақстан Республикасының  Заңын , басқа да нормативтік құқықтық актілерді жоғары оқу орындарының жарғысын және осы Ережені басшылыққа алады.

  2. Әдістемелік кеңестің негізгі міндеттері

      4. Әдістемелік кеңестің негізгі міндеттері:
      1) оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етудің сапа мониторингісін ұйымдастыру;
      2) жоғары оқу орындарында шығарылатын оқу, оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді, құралдарды және басқа да материалдарды басып шығаруға жоспарлауды, сараптаманы ұйымдастыру;
      3) жоғары оқу орындарындағы жетілдіру және әдістемелік қамтамасыз ету;
      4) оқу-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және жетілдіру жөніндегі озық тәжірибелерді қорыту және тарату, оқытудың жаңа технологияларын енгізу;
      5) біліктілікті арттыру, педагогикалық және ғылыми кадрларды қайта даярлау және аттестаттау жүйесін жетілдіру, оқу процесінің мазмұнын талдау;
      6) сапа менеджменті жүйесін дамыту және оқу процесінде әдістемелік әзірлемелердің нәтижесін енгізу;
      7) оқу процесін ұйымдастыру және сапасын қамтамасыз ету проблемалары жөніндегі конференцияларды, семинарлар мен дөңгелек үстелдерді өткізу болып табылады.

  3. Әдістемелік кеңес қызметінің негізгі бағыттары

      5. Әдістемелік кеңес қызметінің негізгі бағыттары:
      1) аталған жоғары оқу орнында қолданылатын оқу жұмыс жоспарларын, оқулықтар, оқу құралдарының макеттерін қарау және келісу;
      2) оқу-әдістемелік жұмыс жөніндегі факультеттердің оқу-әдістемелік комиссиясының, құрылымдық бөлімшелердің жұмыс жоспарларын бекіту, педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру, қайта даярлау және аттестаттау жөніндегі оқу-әдістемелік құжаттар, білім беруді ақпараттандыру;
      3) нормативтік-құқықтық актілерді, кәсіптік жоғары білім беру мамандықтарының жіктеушін, білім берудің мемлекеттік стандарттарын жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу;
      4) жекелеген пәндер бойынша оқу жұмыс бағдарламаларын талқылау және бекіту;
      5) тест тапсырмаларын сараптамадан өткізу және студенттердің білім сапасын бақылаудың басқа да нысандары болып табылады.

  4. Әдістемелік кеңестің жұмыстары және
қалыптастыру тәртібі

      6. Әдістемелік кеңестің мүшелері жоғары оқу орындарының ғылыми кеңесінде кафедра, факультет өкілдерінің және оқу-әдістемелік жұмыс, педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру, қайта даярлау және аттестаттау, білім беруді ақпараттандыру жөніндегі құрылымдық бөлімшелер басшыларының ашық дауыс беруі арқылы сайланады.

      7. Әдістемелік кеңес декандарды, кафедра меңгерушілерін және тәжірибелі оқытушы-әдіскерлерді жұмысқа тартуға құқылы.

      8. Әдістемелік кеңес оның қызметіне ЖОО-ның оқу-әдістемелік жұмысы немесе оқу ісі жөніндегі проректорының басқаруымен жұмыс істейді.

      9. Әдістемелік кеңестің жұмысы әдістемелік кеңестің отырысында қабылданған және жоғары оқу орындарының ректоры бекіткен жылдық жұмыс жоспарына сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Әдістемелік кеңестің отырысы екі айда бір рет өткізіледі.

      11. Әдістемелік кеңестің төрағасы жылына бір рет атқарған қызметтің нәтижесі туралы ЖОО-ның Ғылыми кеңесінің алдында есеп береді.

      12. Жоғары оқу орнының әдістемелік кеңесі мәжіліске оның кем дегенде 2/3 мүшесі қатысса, шешім қабылдауға құқылы.
      Әдістемелік кеңес шешімі қатысып отырған әдістемелік кеңес мүшелерінің көпшілік дауысымен ашық дауыс берулері арқылы қабылданады.
      Әдістемелік кеңес мүшелерінің шешімі бойынша жекелеген мәселелер бойынша шешім құпия дауыс беру арқылы да қабылдануы мүмкін.

      13. Әдістемелік кеңестің отырысы хаттамамен ресімделеді. Отырыстың хаттамалары мен әдістемелік кеңестің шешімдеріне әдістемелік кеңестің төрағасы мен хатшысы қол қояды.
      Әдістемелік кеңес өз қызметін жоғары оқу орындары факультеттерінің ғылыми-әдістемелік комиссияларымен өзара іс-әрекеттерінің бағыттары бойынша секция қызметі арқылы жүзеге асырады.

      14. Жұмыстың негізгі бағыттары бойынша әдістемелік кеңес мүшелерінің арасынан төрт секция құрылады:
      1) оқу жоспарлары мен бағдарламаларының секциясы;
      2) оқытудың нысандары мен әдістерін, білімді бақылауды, студенттердің іскерлігі мен қабілеттерін жетілдіру секциясы;
      3) білім берудің сапа менеджменті жүйесі секциясы;
      4) оқу-әдістемелік әдебиеттерді рецензиялау және басып шығаруды жоспарлау секциясы.

Об утверждении Правил организации работы методического совета высшего учебного заведения

Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 22 августа 2005 года N 554. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан от 7 сентября 2005 года N 3825. Утратил силу приказом и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 21 декабря 2007 года N 644.

       Сноска. Приказ и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 22 августа 2005 года N 554 утратил силу приказом и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 21 декабря 2007 года  N 644  (вводится в действие по истечении 10 календарных дней со дня его первого официального опубликования).  
      
      В соответствии с пунктом 2  статьи 34  Закона Республики Казахстан "Об образовании", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила организации работы методического совета высшего учебного заведения.

      2. Департаменту высшего и послевузовского образования (Нургужин М.Р.) представить в установленном порядке настоящий приказ на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа оставляю за собой.

      И.о. Министра

Утверждены приказом         
и.о. Министра образования и      
науки Республики Казахстан      
от 22 августа 2005 года N 554     

   
ПРАВИЛА
организации работы методического совета
высшего учебного заведения

   
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с пунктом 2  статьи 34  Закона Республики Казахстан "Об образовании".

      2. Правила определяют порядок организации деятельности, включая порядок избрания членов методического (учебно-методического, научно-методического) совета (далее - методический совет), являющегося одной из коллегиальных форм управления высшим учебным заведением (вуз).

      3. Методический совет в своей деятельности руководствуется Законом Республики Казахстан "Об образовании", другими нормативными правовыми актами, уставом вуза и настоящими Правилами.

   
2. Основные задачи методического совета

      4. Основными задачами методического совета являются:
      1) организация мониторинга качества методического обеспечения учебного процесса;
      2) планирование, организация экспертизы и рекомендация к изданию учебной, учебно-методической и научно-методической литературы, пособий и других материалов, издаваемых вузом;
      3) методическое обеспечение и совершенствование учебного процесса в высших учебных заведений;
      4) обобщение и распространение передового опыта по организации и совершенствованию учебно-методической работы и внедрению новых технологий обучения;
      5) совершенствование системы повышения квалификации, переподготовки и аттестации педагогических и научных кадров, анализ содержания учебного процесса;
      6) выработка рекомендаций по развитию системы менеджмента качества и внедрению результатов методических разработок в учебный процесс;
      7) организация и проведение конференции, семинаров, круглых столов по проблемам организации и обеспечения качества учебного процесса.

   
3. Основные направления деятельности
методического совета

      5. Основными направлениями деятельности методического совета являются:
      1) рассмотрение и согласование рабочих учебных планов, макетов учебников, учебных пособий используемых в вузе;
      2) утверждение планов работы учебно-методических комиссий, структурных подразделений по учебно-методической работе, учебно-методической документации по повышению квалификации, переподготовке и аттестации педагогических работников, информатизации образования;
      3) внесение предложений по совершенствованию нормативных правовых актов, классификатора специальностей высшего профессионального образования, государственных общеобязательных стандартов образования;
      4) обсуждение и утверждение рабочих учебных программ по отдельным дисциплинам;
      5) проведение экспертизы тестовых заданий и других форм контроля знаний студентов.

   
4. Порядок формирования и работы
методического совета

      6. Члены методического совета избираются ученым советом вуза путем открытого голосования из числа представителей кафедр, факультетов и руководителей структурных подразделений по учебно-методической работе, повышению квалификации, переподготовке и аттестации педагогических работников, информатизации образования.

      7. Методический совет имеет право привлекать к работе деканов, заведующих кафедрами и опытных преподавателей-методистов.

      8. Методический совет возглавляется проректором по учебной или учебно-методической работе вуза.

      9. Работа методического совета осуществляется в соответствии с годовым планом работы, принятым на заседании методического совета и утвержденным ректором вуза.

      10. Заседание методического совета проводится не реже 1 раза в два месяца.

      11. Председатель методического совета один раз в год отчитывается перед Ученым советом вуза о результатах деятельности методического совета.

      12. Методический совет вуза имеет право принимать решение, если на его заседании присутствуют не менее 2/3 его членов.
      Решение методического совета принимается открытым голосованием большинством голосов присутствующих членов методического совета.
      По решению членов методического совета решения по отдельным вопросам могут приниматься путем тайного голосования.

      13. Заседание методического совета оформляется протоколом. Протоколы заседания и решения методического совета подписываются председателем и секретарем методического совета.
      Методический совет осуществляет свою деятельность также через деятельность сектора по направлениям во взаимодействии с научно-методическими комиссиями факультетов вуза.

      14. Из числа членов методического совета формируются четыре секции по основным направлениям работы:
      1) секция учебных планов и программ;
      2) секция совершенствования форм и методов обучения, контроля знаний, умения и навыков студентов;
      3) секция системы менеджмента качества образования;
      4) секция рецензирования и планирования выпуска учебно-методической литературы.