Коммуналдық меншік объектілерін (мүліктерін) кейіннен сатып алу құқығымен жалдауға (жалға) беру Нұсқаулықтарын бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімиятының 2005 жылғы 2 қыркүйектегі N 242 қаулысы. Маңғыстау облыстық Әділет департаментінде 2005 жылғы 30 қыркүйекте N 1922 тіркелді. Күші жойылды - Манғыстау облысы әкімдігінің 2011 жылғы 23 қарашадағы № 333 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Манғыстау облысы әкімдігінің 2011.11.23  № 333 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының Азаматтық  кодексіне , "Жекешелендіру туралы" 1995 жылғы 23 желтоқсандағы  N 2721 , "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы  N 148 Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес, облыс әкімияты  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Коммуналдық меншік объектілерін (мүліктерін) кейіннен сатып алу құқығымен жалдауға (жалға) беру Нұсқаулығы" бекітілсін.
      Ескерту: көрсетілген тараудың 1 тармағына өзгерістер енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2008 жылғы 14 шілдедегі  N 517 қаулысымен;

      2. Осы қаулының орындалуына бақылау жасау облыс әкімінің орынбасары М.Қ. Тұрысбековке жүктелсін.

      Облыс әкімі                                 Б. Палымбетов

Маңғыстау облысы әкімиятының
2005 жылғы 2 қыркүйектегі
N 242 қаулысымен бекітілген

Коммуналдық меншiк объектiлерiн (мүлiктерiн) кейіннен сатып алу құқығымен жалдауға (жалға) беру
НҰСҚАУЛЫҒЫ

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Нұсқаулық Қазақстан Республикасының Азаматтық  кодексiне , "Жекешелендiру туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 23 желтоқсандағы  N 2721 Заңына және басқа да нормативтiк құқықтық актiлерге сәйкес әзiрленген.
      Нұсқаулық коммуналдық меншiк объектiлерiн (мүлiктерiн) кейіннен сатып алу құқығымен мүлiктiк жалдауға (жалға) беру тәртiбiн анықтайды және объектiлердi (мүлiктi) беру ерекшелiктерiн, сонымен қатар шарт талаптарының орындалуын бақылау механизмiн реттейдi.
      2. Осы Нұсқаулықта келесi ұғымдар қолданылады:
      1) Уәкiлеттi орган - "Маңғыстау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттiк мекемесi (бұдан әрi - Уәкілетті орган);
      2) мүлiктiк жалдауға (жалға) беру - уәкiлеттi орган ретiнде мемлекеттiң коммуналдық меншiк объектiлерiн шарт негiзiнде кейіннен сатып алу құқығымен иелiк етуге, пайдалануға (билiк жүргiзу құқығынсыз) беруi;
      3) жалға беру - мүлiктiк жалдау;
      4) мүлiктiк жалдау (жалға алу) шарты - жалға берушi жалдаушыға мемлекеттiк коммуналдық меншiктiң объектiсiн (мүлiгiн) ақысына уақытша иелiк етуiн немесе пайдалануын ұсыну мiндетiн алатын шарт;
      5) жалға берушi (жалдауға берушi) - Шартта "Маңғыстау облысының қаржы басқармасы" мемлекеттiк мекемесi тұлғасында мүлiктiк жалдау (жалға беру) тарабы;
      6) жалгер (жалдаушы) - мүлiктiк жалдау шартындағы белгiлi ақыға объектiнi (мүлiктi) уақытша иелiк етуге және пайдалануға алушы тарап;
      7) мүлiктiк жалдың (жалға алудың) объектiсi - коммуналдық меншiкке жататын тұрғын-жай, ғимарат, имарат, жабдық және басқа мүлiк түрi;
      8) тендер - әлеуеттi қатысушылар арасындағы бәсекелестiктi көздейтін және шарттың талаптарын аса тиiмдi айқындауға бағытталған конкурс өткiзудiң түрi;
      9) әлеуеттi қатысушы - шарт жасасу мақсатымен тендер процесiне қатысушы мемлекеттiк емес заңды тұлға, жеке тұлға немесе жеке кәсiпкер;
      10) тендерлiк құжаттама - тендер өткiзудiң ретi және шарты мазмұндалған тендерлiк өтінімді дайындау үшiн әлеуеттi қатысушыға уәкiлеттi орган беретiн құжат;
      11) тендерлiк өтінім - тендерлiк құжаттамамен бiрге ұсынылатын әлеуеттi қатысушының тендерлiк ұсынысы;
      12) тендерлiк өтінімді кепiлдiктi қамтамасыз ету - тендерге қатысуға тiлек бiлдiрген әлеуеттi қатысушы төлейтiн ақшаның кепiлдiк жарнасы;
      13) тендерлiк комиссия - осы Нұсқаулықта белгiленген жағдайлар және әдiстермен объектіні мүліктік жалдауға (жалға) беру шартын жасасу жөнінде тендер ұйымдастыру үшін Уәкілетті органның және де басқа да мүдделі ұйымдардың қызметкерлері қалыптастырылатын комиссия.
      3. Мемлекеттік коммуналдық меншiк объектiлерiн мүлiктiк жалдауға (жалға) өткiзудi облыс әкімиятының қаулысымен бойынша "Маңғыстау облысы ның қаржы басқармасы" мемлекеттiк мекемесi (бұдан әрi - Жалға берушi) жүзеге асырады.
      4. Объектiлердi (мүлiктердi) әрі қарай сатып алу құқығымен мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) беру туралы шешімді Маңғыстау облысы қаржы басқармасы мен қала және аудан әкімияттарының ұсынысымен Маңғыстау облысының әкімияты қабылдайды.
      5. Объектiнi кейіннен сатып алу құқығымен мүлiктiк жалдауға (жалға) беру тек тендер қорытындысынан кейiн ғана мүмкiн бола алады.
      6. Жалдық ақының базалық ставкасы Уәкілетті органымен анықталады және облыс әкiмиятының қаулысымен бекiтiледi. Мүлiктiк жалдау (жалға алуға) шартын жасасқан күннен бастап жалға алушы жалдық ақыны және коммуналдық қызметтi төлейдi. Жалға берілген мүлікті пайдаланғаны үшін төлем ақшамен жүргізіледі.
      7. Мүлiктiк жалдауға (жалға) төленетiн ақыға коммуналдық қызмет төлемi, ағымдағы және күрделi жөндеуге аударылымдар, объектiге қызмет ету төлемдерi кiрмейдi. Бұл төлемдердi балансұстаушының келiсуiмен жалға алушы тiкелей пайдалану, коммуналдық, санитарлық және басқа қызметтерiне немесе балансұстаушыға төлейдi.
      8. Коммуналдық меншiк объектiлерiнен мүлiктiк жалдан (жалға алудан) түскен қаражатты (жалдық төлем) жалға алушы шартта белгiленген тәртiппен тиiстi жергiлiктi бюджетке аударады.
      Ескерту: 1 тарауға өзгерістер енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2008 жылғы 14 шілдедегі  N 517 қаулысымен;

  2. Коммуналдық меншiк объектiсiн кейіннен сатып алу құқығымен
мүлiктiк жалдауға (жалға) беру бойынша тендер өткiзу ретi

      9. Тендер шарты, нақты тәртiбi, тендерлiк құжаттаманы дайындаудың құрамы мен шарты жалға берушiмен анықталады.
      Жалға берушi келесi функцияларды жүзеге асырады:
      1) мүлiктi мүлiктiк жалдау (жалға) туралы және тендер өткiзу туралы шешiм қабылдайды;
      2) тендер өткiзудiң орнын және күнiн, оның шарттарын, сонымен қатар тендердi жеңiп алушыны таңдау өлшемдерін анықтайды;
      3) тендерлiк құжаттаманы бекiтедi;
      4) тендерлiк комиссияны қалыптастырады;
      5) кепiлдiк жарғыны қабылдайды;
      6)  алынып тасталды
      7) тендердi жеңiп алушымен мүлiктiкдау (жалға алу) шартын жасасуды қамтамасыз етедi;
      8) тендер аяқталғаннан кейiн тендерге қатысушыларына заңнамалық актiлерде белгiленген жағдайларды қоспағанда, кепiлдiк жарнаны қайтарады;
      9) тендер өткiзу үшiн қажеттi басқа да функциялар.
      Ескерту. 9 тармақтың 1 абзацқа, 2 тармақшасына өзгеріс енгізілді, 6 тармақшасы алып тасталды - Маңғыстау облысы әкімиятының 2005 жылғы 26 шілдедегі  N 205 қаулысымен. 
      10. Тендерді ұйымдастырушы ретінде тендерлік комиссия кіріседі.
      Тендерлік комиссия:
      1) Маңғыстау облысының қаржы басқармасы;
      2) Облыс әкімі аппаратының;
      3) Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы;
      4)  алынып тасталды;
      5) Маңғыстау облысының әділет департаментінің өкілдерінен құралады.
      Қажет болған жағдайда құрамға мемлекеттік басқару органдарының өкілдері енгізілуі мүмкін.
      Комиссия құрамы жалға берушінің бұйрығымен бекітіледі.
      Ескерту. 10 тармақ жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімиятының 2005 жылғы 26 шілдедегі  N 205 қаулысымен; 10 тармаққа өзгерістер енгізілді, 4 тармақша алынып тасталды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2008 жылғы 14 шілдедегі  N 517 қаулысымен;
      11. Тендерлiк комиссия төмендегi функцияларды жүзеге асырады:
      1) жалға берушінің белгіленген мерзімінде және оған берілген мүліктік жалға беру объектісі туралы мәліметтері негізінде тендер шарттарын әзірлейді, онда жалгерлік ақының мөлшерлемесі мақсатына сай мүліктік жалға беру кезіндегі ұқсас объектілер үшін облыс әкімдігінің қаулысымен белгіленген жалгерлік ақының мөлшерлемесінен төмен болмауы тиіс.
      2) тендердi жариялау үшiн тендерлiк құжаттаманы және өзге де қажеттi құжаттарды дайындайды;
      3) тендер қатысушыларын тендерлiк құжаттамамен және тендер объектiсiмен таныстыруды жүргiзедi;
      4) тендер өткiзу туралы хабарламаны жергілікті ресми басылымдарда жариялауды жүзеге асырады;
      5) ұсынылған өтiнiмдердi қабылдау, тiркеу және сақтауды жүргізеді;
      6) өтiнiмдердi қабылдауды және тiркеудi аяқтау туралы хаттаманы дайындайды;
      7) қажет болған жағдайда, өтiнiмдердi жинау және талдау жұмысын жүргiзуде, тендерлiк және өзге де қажеттi құжаттаманы дайындауда мамандарды және сарапшыларды тартады;
      8) тендерлiк комиссия мәжiлiсiнiң қорытындысын мазмұндайтын, тендер жеңiмпазын немесе тендер қорытындысы бойынша өзге де шешiмiн анықтауды мазмұндайтын хаттамасын ресiмдейдi.
      Ескерту. 1 тармақшасы жаңа редакцияда - Маңғыстау облысы әкімиятының 2005 жылғы 26 шілдедегі  N 205 қаулысымен.
      12. Тендерлiк комиссияның шешiмi комиссия мүшелерiнiң жай көпшiлiк даусымен қабылданады, дауыстар тең болғанда - тендерлiк комиссия төрағасының дауысы шешушi болып табылады.
      Тендерлiк комиссия мәжiлiсi кем дегенде 2/3 тендерлiк комиссияның мүшелерi қатысқан жағдайда құқықты болып табылады.
       Ескерту: мәтінге өзгертулер енгізілді - Маңғыстау облысы әкімлігінің 2008 жылғы 14 шілдедегі   N 517   қаулысымен;

  3. Тендерлiк құжаттама

      13. Тендерлiк құжаттаманы дайындаудың нақты тәртiбiн, құрамы мен шартын жалға берушi анықтайды.
      14. Тендердi өткiзу туралы хабарламаны ұйымдастырушы тендер өткiзiлуге 15 күн қалған мерзiмде мемлекеттiк және орыс тiлдерiнде жергілікті ресми басылымдарында жариялауы тиiс.
      Тендер өткiзу туралы хабарлама мынадай мазмұнда болуы тиiс:
      1) жалға берушiнiң атауы;
      2) мүлiктiк жалдың (жалға алудың) мерзiмi;
      3) жалдық төлемнiң бастапқы ставкасы;
      4) жеңiмпазды таңдаудың өлшемдерi және тендердiң өзге шарттары;
      5) тендер объектiсiне қысқаша сипаттамасы;
      6) тендерге қатысуды ресiмдеу ретi туралы мәлiмет;
      7) тендерге қатысу үшiн қажеттi құжаттардың тiзбесi;
      8) мүлiктiк жал (жалға алудың) шартын жасасу мерзiмi;
      9) тендерлiк құжаттамалардың және тендер объектiсiмен танысудың мекен жайы, мерзiмi мен шарты;
      10) тендер өткiзудiң күнi, уақыты және орны туралы мәлiметтер;
      11) өтiнiмдi қабылдаудың /басталу және аяқталу/ күнi және орны туралы мәлiметтер;
      12) жалға берушiнiң қарауына қарай өзге де ақпараттар.
      15. Тендерге қатысушыларды тіркеу, тендер өткізу туралы, хабарлама жарияланған күннен басталады және тендер өткізілетін күні бұрын сағ. 18.00-де аяқталады.
      16. Тендерлiк құжаттама толық жинақта тендер қатысушысының жазбаша түрдегі сұранысы бойынша тендерлiк комиссия анықтаған ретпен ұсынылады.
      Тендерлiк құжаттамада мынадай негiзгi бөлiмдер мазмұндалуы тиiс:
      1) тендер объектiсi туралы мәлiметтер;
      2) өтінім мазмұны және онымен бiрге ұсынылған құжаттар бойынша талаптар;
      3) тендер өткiзудiң ретi мен шарты;
      4) тендер жеңiмпазын таңдау өлшемдерi;
      5) тендерге қатысу үшiн өтінімнің нысаны.

  4. Тендерге қатысуға өтiнiм

      17. Тендерге қатысушы тендерге өзi немесе тиісті дәрежеде ресiмделген сенiмхат негiзiнде өзiнiң өкiлдерi арқылы тендерге қатысуға құқылы;
      Тендерге қатысуға тiлек бiлдiрген тұлға, тендер объектiсiн алдын-ала қараудан өткiзуге, сонымен қатар тендер өткiзудiң ретi және шарттары туралы ақпаратты алуға құқылы.
      18. Тендерге қатысуға тiлек бiлдiрген тұлға, тендерлiк комиссияға келесi құжаттарды ұсынуы тиіс:
      1) заңды тұлғаларға - құрылтай құжаттарының көшiрмелерi, олардың өкiлдерiнiң уәкiлеттiлiгiн куәландыратын сенiмхат;
      2) жеке тұлғаларға - төлқұжат немесе жеке куәлiгiнiң көшiрмесi, жеке кәсіпкерлікті тіркеу туралы куәлігінің көшірмесі СТН, тұрғылықты жерiнен анықтама;
      3) үмiткердiң тендерге қатысуға келiсiмi және оның тендер шартын және мүлiктiк жалдың шартын орындау жөніндегі бойынша міндеттемелері мазмұндалған тендерге қатысуға өтінімі;
      4) нотариалды куәландырылған жарғының, мемлекеттiк тiркелуi туралы куәлiктiң және статкарточканың (заңды тұлғалар үшiн) көшiрмелерi;
      5) кепiлдiк жарнаның аударылғанын куәландыратын төлемдiк тапсырыстың көшiрмесi;
      6) жабық конвертте объектiнi пайдалануы бойынша өзiнiң ұсыныстары, жалға алу ставкасы бойынша ұсыныстары;
      7) ақпараттық хабарда көрсетiлген өзге де құжаттар.
      19. Тендерлiк комиссия өтiнiмдi қабылдау кезінде қажеттi құжаттардың болуын тексередi. Егер құжаттар осы Ереженiң 18 тармағында көрсетiлген талаптарға сай келмеген жағдайда, тендерлiк комиссия сол күнi жазбаша түрде өтiнiмдi қабылдаудан және тiркеуден бас тартатын себебiн көрсете отырып үмiткердi хабардар етедi.
      20. Тендерге қатысуға тiлек бiлдiрген тарап, өтiнiм тiркелгеннен кейiн тендердiң қатысушысы болып табылады.
      Тендерге қатысушы өзiнiң өтiнiмiн тендер басталуынан 1 күн бұрын жалға берушiге жазбаша түрде себебiн хабарлай отырып қайтарып алуға құқылы.

  5. Тендер рәсiмi

      21.   Егер өтiнiмдердi қабылдау мерзiмi аяқталған сәтте (үшiншi және келесi тендерлердi қоспағанда) бiреуден артық өтiнiм тiркелмесе, тендер өткiзiлмейтiн болып танылады.
      22. Тендер өткiзiлетiн күнi тендерлiк комиссия мәжiлiсте тендер қатысушыларының ұсынысы берiлген конверттi ашады және олардың ұсынысын жариялайды. Комиссия конверттi ашар алдында оның тұтастығын тексередi, ол тендер комиссиясының мәжiлiс хаттамасында белгіленеді.
      Конверттi ашар алдында және ұсыныстарды жариялауда тендер қатысушылары және олардың уәкiлеттi өкiлдерi қатысуға құқылы.
      23. Тендерлiк комиссия ұсынылған ұсыныстардың тендерлiк құжаттамада мазмұндалған талаптарға сәйкестiгiн тексередi. Егер ұсынылған ұсыныстар тендерлiк құжаттамада мазмұндалған талаптарға сәйкес болмаған жағдайда, көрсетiлген ұсыныстар әрi қарай қарауға жатпайды және осындай өтiнiм берген тұлға тендерге қатысушы мәртебесiн жоғалтады және ол тендерлiк комиссия мәжiлiсiнiң хаттамасында белгіленеді.
      24. Конверт ашылып, ұсыныс жарияланғаннан кейiн тендерлiк комиссия ұсыныстарды бағалауға және талқылауға кеңеске кетеді. Тендер қатысушыларының (олардың өкiлдерiнiң) ұсыныстарды талқылау мен бағалау кезінде қатысып отыруға құқығы жоқ.
      25. Тендер объектiсiн пайдалануда жалға алу төлемiнiң ең жоғарғы ставкасын сондай-ақ объектіні пайдаланудың ең жақсы шарттарын ұсынған қатысушы тендер жеңiмпазы болып табылады.

  6. Тендер нәтижесiн ресiмдеу

      26. Тендер жеңiмпазын немесе тендер нәтижесi бойынша өзге шешiмдердi анықтайтын тендер комиссиясының қорытындысы және тендерлiк комиссияның мүшелерi қол қойған хаттамамен ресiмделедi.
      Тендер жеңiмпазын анықтаушы хаттамаға, тендердi жеңiп алған тұлға да қол қояды.
      Тендер нәтижесi туралы хаттаманың көшiрмесi тендер жеңiмпазына берiледi және оның мүлiктiк жалдау (жалға) шартын жасасуға құқығын куәландыратын құжат болып табылады.
      Ескерту. 26 тармаққа өзгеріс енгізілді - Маңғыстау облысы әкімиятының 2005 жылғы 26 шілдедегі  N 205 қаулысымен.
      27. Хаттамада мыналар мазмұндалуы тиiс:
      1) комиссия құрамы;
      2) тендер объектiсi туралы мәлiмет;
      3) тендер шарттары;
      4) тендер қатысушылары және ұсыныстары туралы мәлiметтер;
      5) жеңiмпаз туралы және жеңiмпаздың тендердi жеңiп алу шарттары немесе жеңiмпаздың болмауы себебi көрсетiлген тендер қорытындысы бойынша өзге де шешiмдер туралы мәлiметтер;
      6) мүлiктiк жалдау (жалға алу) шартына қол қоюдағы екi жақтың мiндеттемелерi.
      28. Кепiлдiк жарна тендерлiк комиссиямен анықталады. Жеңiмпаз болмаған тендер қатысушыларына, кепiлдiк жарналары тендер аяқталған күннен 10 банкiлiк күндер мерзiмiнде, ал егер қаражат жалдаушының шотына тендер өткiзiлгеннен кейiн аударылған жағдайда, аударылған күннен бастап 10 банкiлiк күн ішінде қайтарылады.
      29. Тендер нәтижелерi туралы хаттама негiзiнде жеңiмпаз тендер жеңiмпазының ұсыныстарының шарттарына жауап беретiн мүлiктiк жалдау (жалға алу) шартын жасасуға мiндеттi.
      30. Тендер жеңiмпазына, мүлiктiк жалдауға (жалға) беру шартын жасасу бойынша тендер объектiсiн пайдаланғаны үшін төлемiнiң есебiне, енгiзген кепiлдiк жарна сомасы есептеледі.
      Жеңiмпаздың тендер жеңiмпазының ұсыныстарының шарттарына жауап беретiн тендер объектiсiне мүлiктiк жалдау (жалға алу) шартын жасасудан бас тартқан жағдайда, кепiлдiк жарна қайтарылмайды.
      31. Жеңімпаз тендерге қатысу кезінде мәлімдеген ұсыныстарға жауап беретін талаптарда шарт жасасудан бас тартқан жағдайда, комиссия жеңімпазды тендерге қатысушылардың қалғандарының арасынан анықтауға не жаңадан тендер өткізу туралы шешім қабылдауға құқылы.

  7. Әрі қарай сатып алу құқығымен мүлiктiк жалдау
(жалға алу) шартын ресiмдеу ретi

      32. Тендер нәтижесі бойынша немесе жалға берушінің жалға алушымен нысаналы бағыты бойынша мүліктік жалдау (жалға) беру туралы шешімі қабылданғаннан кейін 10 күнтізбелік күн ішінде мүліктік жалға беру (жалдау) шарты жасасылады, Уәкілетті органның талап етуі бойынша объектінің техникалық жай-күйін қабылдап алу-тапсыру актісі түзіп жасай отырып барлық қажетті құжаттар табыс етіледі.
      33. Егер шартта өзгедей көзделмесе, жалдаушы арендалық төлемдi және коммуналдық қызметтi мүлiктiк жалдау (жалға алу) шартын жасасқан күннен бастап төлейдi.
      34. Мүлiктiк жалдау (жалға алу) шарты келесi жағдайларда мерзiмiнен бұрын бұзылуы мүмкiн:
      1) жалдаушының заңды тұлға ретiнде таратылуы;
      2) мүлiктiк жалдау (жалға алу) шартының талаптарын жалдаушының бұзуы;
      3) жалдаушының жазбаша өтiнiшi бойынша;
      4) заңнамада немесе шартта көзделген өзге жағдайларда.

  8. Мүлiктiк жалдау (жалға) объектiсiн беру тәртiбi

      35. Мүлiктiк жалдау (жалға) объектiсiн беру жалға берушi, жалдаушы өкiлдерiмен және акт бойынша балансұстаушымен жүзеге асырылады, онда мыналар көрсетiледi:
      1) актiнiң түзіп жасалған орны және күнi;
      2) құжаттардың атауы және деректемелерi, соған сәйкес өкiлдердiң, тараптардың мүддесiн көрсетуге уәкiлеттiгi;
      3) мүлiктiк жалдаудың (жалға алудың) шартына қол қойылған күн және нөмiрi, осыған сәйкес объектiнi беру жүзеге асырылады;
      4) берiлген объектiнiң анықталған ақаулықтар тізбесі бар техникалық жай-күйі;
      5) өкiлдердiң екi жақтың мөрiмен куәландырылып қойылған қолдары.
      36. Объектiнiң техникалық жағдайының қабылдап алу-тапсыру актiсi мемлекеттiк және орыс тiлiнде 6 данадан түзіп жасалады, екi данасы жалға берушiде сақталады, екi данасы жалдаушыға, екi данасы балансұстаушыға берiледi.
      37. Жалға берушi жалдаушыға объектiнi берудi өзара мүлiктiк жалдау (жалға алу) шартына қол қойылғаннан кейiн бiр айдан аспайтын мерзiмде қамтамасыз етуге мiндеттi.
      38. Жалға алу төлемi бюджетке аударылады. Ғимараттағы тұрғынжайдың бөлiгiн жалдау төлемiне есеп айырысуда ортақ пайдаланатын орындардағы осы көлемдi жалдаушымен бiрге бара-бар үлеспен пайдалануға қол жеткiзудi ескеру қажет.

   9. Ерекше жағдайлар

      39. Кейіннен сатып алу құқығымен мүлiктiк жалдау (жалға) шартының барлық шарттарын тиісті дәрежеде және толық орындаған жағдайда жалдаушы, объектiнi оның толық құнына сатып алуға құқылы. Объектіні мерзімінен бұрын сатып алуға жол берілмейді
      40. Күрделі жөндеуді жүзеге асырған, сондай-ақ Уәкілетті органның рұқсатымен жалға алу объектiсiн жақсартқан жағдайда жалдаушы шығындарын объекті құнының есебіне есептеу түрінде осы есептеудi жүргiзу бойынша Уәкілетті органның бұйрығы шығарылғаннан, және тиісті құжаттары табыс өтелгеннен кейін шығындарын өтеуге құқығы бар. Уәкілетті органның рұқсатынсыз жалдаушының объектiнi жақсартуға жұмсаған шығындары, егер олар жалға алған объектi үшiн нұқсан келтiруден бөлiнбейтiн жағдайда, сондай-ақ өзге де шығындар, жалға берушінің немесе берілген мүліктің есебінен өтеуге жатпайды. Коммуналдық меншік объектілерін кейіннен сатып алу құқығымен жалдауға (жалға) беру шекті мерзімі - 10 жыл.

  10. Мүлiктiк жалдау (жалға) беру шарттарының
орындалуына бақылау жасау

      41. Шарт жасалған сәттен бастап әрбір алты ай сайын комиссия жергілікті жерге шығып, жалгермен шарттың талаптарын орындалуы тексеруді жүзеге асырады. 
      42. Шарттың осы талабы орындалмаған жағдайда, комиссия шартты оның мерзімі аяқталғанға дейін бұзудың орындылығы туралы қорытынды жасайды. Қорытындыға комиссия мүшелерінің барлығы қол қояды және ол міндетті түрде: тексеру өткізу уақыты мен орнын, комиссияның құрамын, объектінің шарт атауын, жасалған шарттың нөмірі мен күні, жүргізілген тексеру нәтижелерін, шарт талаптарының орындалуы, шартты оның мерзімі аяқталғанға дейін бұзудың орындылығы туралы комиссияның тұжырымдарын қамту тиіс. Комиссияның әрбір мүшесі комиссия қорытындысымен келіспеген жағдайда, қорытындыда көрсетілуге тиіс айрықша пікір білдіруге құқылы. 
      43. Қол қойылған қорытындының бір данасы тексеру жүргізілген күннен бастап 5 күнтізбелік күн ішінде объектіні мүліктік жалға алуды жүзеге асыратын жалгерге қол қойғызып немесе тапсырыстық хатпен берілуге тиіс. Жалгер комиссияның қорытындысымен келіспеген жағдайда, ол комиссияның қорытындысына заңнамада белгіленген тәртіппен шығым беруге құқылы.
      44. Шарттың талаптары орындалмаған кезде комиссия қорытындысының негізінде Маңғыстау облысының қаржы басқармасы шартты бұзады және объектіні екінші қайтара тендерге қайта қояды.
      45. Егер шарт бұзылған жағдайда, жалдаушыға ол өз қаражаты есебінен және басқарманың келісімімен жалға алынған объект үшін зиян келтірместен бөлінбейтін жүргізілген жақсартулардың құны өтеледі.
      46. Объектінің сақталуын қамтамасыз етпеу, оны мақсатты пайдаланбау және т.б. салдарлардан зиян келтірілген жағдайда, жалгер заңнамада белгіленген тәртіппен келтірілген материалдық залалдың орнын толтырады.
      47. Шарттың мерзімі аяқталғанда және оның талаптарын облыс әкімияты толық орындаған кезде комиссия қорытындысының негізінде объектіні жалгердің меншігіне сатып алу туралы шешім қабылданады, Басқарма бұл жөнінде жалгер тіркеу есебіне тұрған салық органын хабардар етеді.
      48. Объектіні Басқарма жалгердің меншігіне сатып алу-сату объектісін шартпен және қабылдап алу-тапсыру актісімен ресімдейді. Мәмілені тіркеу қолданыстағы заңнамада белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады. 49. Шарт жасасқаннан кейін Басқарма салық төлеуші - жалгер тіркеу есебінде тұрғын салық органын облыстың коммуналдық меншік объектісінің мүліктік жалдауға (жалға алу) берілгені туралы хабардар етеді.
       Ескерту: мәтінге өзгертулер енгізілді - Маңғыстау облысы әкімлігінің 2008 жылғы 14 шілдедегі   N 517   қаулысымен;

  11. Даулардың шешiлуi

      50. Осы Нұсқаулықпен реттелмеген барлық мәселелер бойынша мүлiктiк жалдау (жалға алу) шартының тараптары Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын басшылыққа алады.
       Ескерту: 11 тараудың 50 тармағына өзгеріс енгізілді - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2008 жылғы 14 шілдедегі  N 517 қаулысымен;
      51. Объектiнi шарт бойынша мүлiктiк жалдауға (жалға) беруден туған даулар, екi жақтың өзара келiсуiмен немесе заңнамада белгiленген тәртiппен қарастырылады.

Об утверждении Инструкции передачи в имущественный наем (аренду) объектов (имущества) коммунальной собственности с правом последующего выкупа

Постановление Акимата Мангистауской области от 2 сентября 2005 года N 242. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 30 сентября 2005 года N 1922. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 23 ноября 2011 года № 333

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 23.11.2011 № 333
      В соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан, Законами Республики Казахстан "О приватизации" от 23 декабря 1995 года N  2721 , "О местном государственном управлении в Республике Казахстан" от 23 января 2001 года N 148 , акимат области постановляет:

      1. Утвердить прилагаемую "Инструкцию передачи в имущественный наем (аренду) объектов (имущества) коммунальной собственности с правом последующего выкупа".
      Сноска: в пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Мангистауской области от 14.07.2008 года N 517 ;

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Турысбекова М.К.

      Аким  области                            Б. Палымбетов

Утверждено         
постановлением акимата  
Мангистауской области   
от 2 сентября 2005 года N 242

ПРАВИЛА
передачи в имущественный наем (аренду) объектов (имущества)
коммунальной собственности с правом последующего выкупа 1. Общие положения

      1. Настоящая Инструкция разработаны в соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан от 23 декабря 1995 года N 2721 "О приватизации" и другими нормативными правовыми актами.
      Инструкция определяет порядок предоставления в имущественный наем (аренду) объектов (имущества) коммунальной собственности с правом последующего выкупа и регламентируют особенности передачи объектов (имущества), а также механизмы контроля над исполнением условий договора.
      2. В настоящей Инструкции используются следующие понятия:
      1) Уполномоченный орган - государственное учреждение "Департамент финансов Мангистауской области" (далее - Уполномоченный орган);
      2) передача в имущественный наем (аренду) - передача государством в лице Уполномоченного органа прав на владение, пользование (без права распоряжения) объектами коммунальной собственности на основе договора с правом последующего выкупа;
      3) аренда - имущественный найм;
      4) договор имущественного найма (аренды) - договор, по которому наймодатель обязуется предоставить нанимателю объект (имущество) коммунальной собственности за плату во временное владение и пользование;
      5) арендодатель (наймодатель) - сторона в договоре имущественного найма (аренды) в лице государственного учреждения "Департамент финансов Мангистауской области".
      6) арендатор (наниматель) - сторона в договоре имущественного найма (аренды), получающая во временное владение и пользование объект (имущество) за определенную плату;
      7) объекты имущественного найма (аренды) - помещения, здания, сооружения, оборудование и иное имущество, находящееся в коммунальной собственности;
      8) тендер - форма проведения конкурса, предусматривающая конкуренцию между потенциальными участниками и направленная на выявление наиболее выгодных условий договора;
      9) потенциальный участник - негосударственное юридическое лицо, физическое лицо или индивидуальный предприниматель, участвующие в процессе тендера с целью заключить договор;
      10) тендерная документация - документ, предоставляемый уполномоченным органом потенциальному участнику для подготовки тендерной заявки, содержащий условия и порядок проведения тендера;
      11) тендерная заявка - тендерное предложение потенциального участника, представленное с тендерной документацией;
      12) гарантийное обеспечение тендерной заявки - гарантийный взнос денег, произведенный потенциальным участником, изъявившим желание принять участие в тендере;
      13) тендерная комиссия - комиссия, которая формируется из числа сотрудников Уполномоченного органа и других заинтересованных органов для организации тендера по заключению договора имущественного найма (аренды) объекта в случаях и способами, установленными настоящей Инструкцией.
      3. Сдачу в имущественный найм (аренду) объектов государственной коммунальной собственности по постановлению акимата области осуществляет государственное учреждение "Департамент финансов Мангистауской области" (далее - Наймодатель).
      4. Решение о передаче в имущественный найм (аренду) объектов (имущества) с правом последующего выкупа, принимается акиматом Мангистауской области, по предложению Департамента финансов Мангистауской области, акиматов городов и районов.
      5. Сдача объекта в имущественный найм (аренду) с правом последующего выкупа возможна только по итогам тендера.
      6. Базовые ставки арендной платы определяются Уполномоченным органом и утверждаются постановлением акимата области. Наниматель оплачивает арендную плату и коммунальные услуги со дня заключения договора имущественного найма (аренды). Плата за пользование нанятым имуществом производится деньгами.
      7. В плату за имущественный найм (аренду) не включаются платежи за коммунальные услуги, отчисления на текущий и капитальный ремонт, платежи за обслуживание объекта. Эти платежи по согласованию с балансодержателем оплачиваются нанимателем непосредственно эксплуатационным, коммунальным, санитарным и другим службам или балансодержателю.
      8. Средства (арендная плата) от имущественного найма (аренды) объектов коммунальной собственности нанимателем перечисляются в соответствующий местный бюджет в установленном договором порядке.
       Сноска: глава 1 с изменениями внесенными, постановлением акимата Мангистауской области от 14.07.2008 года N 517 ;
 

  2. Порядок проведения тендера по передаче объекта
государственной коммунальной собственности в имущественный найм
(аренду) с правом последующего выкупа

      9. Условия тендера, конкретный порядок, состав и условия подготовки тендерной документации определяются наймодателем. <*>
      Наймодатель осуществляет следующие функции:
      1) принимает решение о передаче имущества в имущественный наем (аренду) и о проведении тендера;
      2) определяет дату и место проведения тендера; <*>
      3) утверждает тендерную документацию;
      4) формирует тендерную комиссию;
      5) принимает гарантийные взносы;
      6) исключен - постановлением акимата Мангистауской области от 26 июня 2006 года N 205.
      7) обеспечивает заключение договора имущественного найма (аренды) с победителем тендера;
      8) по окончании тендера возвращает участникам тендера гарантийные взносы, за исключением случаев, установленных законодательными актами;
      9) иные функции необходимые для проведения тендера.
      Сноска: в абзац 1, подпункт 2 внесены изменения, постановлением акимата Мангистауской области от 26 июня 2006 года N 205 .
      10. В качестве организатора тендера выступает тендерная комиссия.
      Тендерная комиссия состоит из представителей:
      1) Управления финансов Мангистауской области;
      2) Аппарата акима области;
      3)Управления предпринимательства и промышленности Мангистауской области;
      4) подпункт 4 исключен - постановлением акимата Мангистауской области от 14.07.2008 года N 517.
      5) Департамента юстиции Мангистауской области.
      По мере необходимости в состав могут быть включены представители государственных органов управления.
      Состав комиссии утверждается приказом наймодателя. <*>
      Сноска: пункт 10 в новой редакции - постановлением акимата Мангистауской области от 26 июня 2006 года N 205 .; в пункт 10  внесены изменения, - постановлением акимата Мангистауской области от 14.07.2008 года N 517 ;
      11. Тендерная комиссия осуществляет следующие функции:
      1) в установленный наймодателем срок и на основе представленных им данных об объекте имущественного найма (аренды) разрабатывает условия тендера, где ставка арендной платы не может быть ниже ставки арендной платы, устанавливаемой постановлением акимата области для аналогичных объектов при передаче в имущественный найм (аренду) по целевому назначению;
      2) подготавливает тендерную документацию и другие необходимые документы для объявления тендера;
      3) проводит ознакомление участников тендера с тендерной документацией и объектом тендера;
      4) осуществляет публикацию извещения о проведении тендера в местной официальной печати;
      5) производит прием, регистрацию и хранение представленных заявок;
      6) готовит протокол об окончании приема и регистрации заявок;
      7) в случае необходимости привлекает специалистов и экспертов по подготовке тендерной и другой необходимой документации, проведению работ по сбору и анализу заявок;
      8) оформляет протокол заседания тендерной комиссии, содержащий заключение, определяющее победителя тендера или иное решение по итогам тендера. <*>
      Сноска: подпункт 1 пункта 11 в новой редакции - постановлением акимата Мангистауской области от 26 июня 2006 года N 205 .
      12. Решения тендерной комиссии принимаются простым большинством голосов членов комиссии, при равенстве голосов - голос председателя тендерной комиссии является решающим.
      Заседания тендерной комиссии являются правомочными, если на них присутствуют не менее 2/3 членов тендерной комиссии.
 

3. Тендерная документация

      13. Конкретный порядок, состав и условия подготовки тендерной документации определяет наймодатель.
      14. Извещение о проведении тендера должно быть опубликовано в местной официальной печати организатором тендера не менее чем за 15 дней до проведения тендера на государственном и русском языках.
      Извещение о проведении тендера должно содержать:
      1) наименование наймодателя;
      2) срок имущественного найма (аренды);
      3) стартовую ставку арендной платы;
      4) иные условия тендера и критерии выбора победителя;
      5) краткую характеристику объекта тендера;
      6) сведения о порядке оформления участия в тендере;
      7) перечень документов, необходимых для участия в тендере;
      8) срок заключения договора имущественного найма (аренды);
      9) адрес, сроки и условия получения тендерной документации и ознакомления с объектом тендера;
      10) сведения о дате, времени и месте проведения тендера;
      11) место, дату и время начала и окончания приема заявок;
      12) другая информация по усмотрению наймодателя. 15.Регистрация участников тендера производится со дня публикации извещения о проведении тендера и заканчивается 18.00 ч. дня предшествующего дню тендера.
      16. Тендерная документация представляется в комплекте по письменному запросу участника тендера в порядке, определяемом тендерной комиссией.
      Тендерная документация должна содержать следующие основные разделы:
      1) сведения об объекте тендера;
      2) требования по содержанию заявки и представляемых вместе с ней документов;
      3) условия и порядок проведения тендера;
      4) критерии выбора победителя тендера;
      5) форма заявки на участие в тендере.

4. Заявка на участие в тендере

      17. Участник тендера имеет право участвовать в тендере лично или через своих представителей на основании соответствующим образом оформленной доверенности.
      Лицо, изъявившее желание принять участие в тендере, вправе производить предварительный осмотр объекта тендера, а также получать информацию об условиях и порядке проведения тендера.
      18. Лицо, изъявившее желание принять участие в тендере, должно представить тендерной комиссии следующие документы:
      1) юридические лица - копии учредительных документов, доверенность, удостоверяющую полномочия их представителя;
      2) физические лица - копию паспорта или удостоверения личности, копию свидетельства о регистрации индивидуального предпринимателя, РНН, справку с места жительства.
      3) заявку на участие в тендере, содержащую согласие претендента на участие в тендере и его обязательства по выполнению условий тендера и заключению договора имущественного найма;
      4) нотариально заверенные копии устава, свидетельства о государственной регистрации и стат.карточки (для юридических лиц);
      5) копию платежного поручения, подтверждающего перечисление гарантийного взноса;
      6) свои предложения по использованию объекта, предложения по арендной ставке в запечатанном конверте;
      7) иные документы, указанные в информационном сообщении.
      19. При приеме заявки тендерная комиссия проверяет наличие необходимых документов. В случае если документы не соответствуют требованиям, указанным в пункте 18 настоящих Правил, тендерная комиссия в тот же день письменно уведомляет претендента об отказе в приеме и регистрации заявки с указанием причины отказа.
      20. Лицо, изъявившее желание принять участие в тендере, после регистрации его заявки становится участником тендера.
      Участник тендера вправе отозвать свою заявку на участие за сутки до начала тендера, сообщив об этом письменно наймодателю.

      5. Процедура тендера

      21. Если на момент окончания срока приема заявок (за исключением третьего и последующих тендеров) зарегистрировано не более одной заявки, тендер признается несостоявшимся.
      22. В день проведения тендера, на заседании тендерная комиссия вскрывает конверты с предложениями участников тендера и оглашает их предложения. Перед вскрытием конвертов комиссия проверяет их целостность, что фиксируется в протоколе заседания тендерной комиссии.
      При вскрытии конвертов и оглашении предложений имеют право присутствовать участники тендера или их надлежащим образом уполномоченные представители.
      23. Тендерная комиссия проверяет соответствие представленных предложений требованиям, содержащимся в тендерной документации. В случае если представленные предложения не соответствуют требованиям, содержащимся в тендерной документации, указанные предложения не подлежат дальнейшему рассмотрению и лицо, подавшее такую заявку, утрачивает статус участника тендера, что фиксируется в протоколе заседания тендерной комиссии.
      24. После вскрытия конвертов и оглашения предложений тендерная комиссия удаляется на совещание для обсуждения и оценки предложений. Участники тендера (их представители) не имеют права присутствовать при обсуждении и оценке предложений.
      25. Победителем тендера признается участник, предложивший максимальную ставку арендной платы за пользование объектом тендера, а также наилучшие условия использования объекта.

6. Оформление результатов тендера

      26. Заключение тендерной комиссии, определяющее победителя тендера или иное решение по итогам тендера, оформляется протоколом, подписываемым членами тендерной комиссии.
      Протокол, определяющий победителя тендера, подписывается также лицом, выигравшим тендер.
      Копия протокола о результатах тендера выдается победителю тендера и является документом, удостоверяющим его право на заключение договора имущественного найма (аренды).

      Сноска: в пункт 26 внесены изменения - постановлением акимата Мангистауской области от 26 июня 2006 года N 205 .
      27. В протоколе должны содержаться:
      1) состав комиссии;
      2) сведения об объекте тендера;
      3) условия тендера;
      4) сведения об участниках тендера и их предложения;
      5) сведения о победителе и условия, на которых победитель выиграл тендер или иное решение по итогам тендера с указанием причины отсутствия победителя;
      6) обязательства сторон по подписанию договора имущественного найма (аренды).
      28. Гарантийный взнос определяется тендерной комиссией. Участникам тендера, не ставшими победителями возвращается гарантийный взнос в срок не позднее 10 банковских дней со дня окончания тендера, а если деньги поступили на счет наймодателя после проведения тендера, то в течении 10 банковских дней со дня их поступления.
      29. На основании протокола о результатах тендера, победитель обязан заключить договор имущественного найма (аренды) на условиях, отвечающих предложениям победителя тендера.
      30. Победителю тендера сумма внесенного гарантийного взноса засчитывается в счет платы за пользование объектом тендера по заключенному договору имущественного найма (аренды).
      Гарантийный взнос не возвращается победителю тендера в случае отказа победителя заключить договор имущественного найма (аренды) объекта тендера на условиях, отвечающих предложениям победителя тендера.
      31. В случае отказа победителя заключить договор на условиях, отвечающих предложениям, заявленным при участии в тендере, комиссия вправе определить победителя из числа оставшихся участников тендера, либо принять решение о проведении повторного тендера.
 

7. Порядок оформления договора имущественного найма (аренды)
с правом последующего выкупа

      32. По результатам тендера или после принятия наймодателем решения о предоставлении в имущественный найм (аренду) по целевому назначению с нанимателем в течении 10 календарных дней заключается договор имущественного найма (аренды) с предоставлением по требованию Уполномоченного органа всех необходимых документов с составлением акта приема - передачи технического состояния объекта.
      33. Наниматель оплачивает арендную плату и коммунальные услуги со дня заключения договора имущественного найма (аренды), если иное не предусмотрено договором.
      34.Договор имущественного найма (аренды) может быть расторгнут досрочно в следующих случаях:
      1) ликвидации нанимателя как юридического лица;
      2) нарушения нанимателем условий договора имущественного найма (аренды);
      3) по письменному заявлению нанимателя;
      4) иных случаях, предусмотренных законодательством или договором.
 

8. Порядок передачи объекта имущественного найма (аренды)

      35. Передача объекта имущественного найма (аренды) производится представителями наймодателя, нанимателя и балансодержателя по акту, в котором указываются:
      1) место и дата составления акта;
      2) наименование и реквизиты документов, в соответствии с которыми представители уполномочены представлять интересы сторон;
      3) номер и дата подписания договора имущественного найма (аренды), в соответствии с которым производится передача объекта;
      4) техническое состояние передаваемых объектов с перечнем выявленных неисправностей;
      5) подписи представителей, заверенные печатями сторон.
      36. Акт приема-передачи технического состояния объекта составляется в шести экземплярах на государственном и русском языках, два из которых хранятся у наймодателя, два передаются нанимателю, два - балансодержателю.
      37. Наймодатель обязан обеспечить передачу объекта нанимателю в срок не более месяца после подписания между ними договора имущественного найма (аренды).
      38. Арендная плата перечисляется в бюджет. При расчете платы за наем части помещений в здании необходимо учитывать доступ к местам общего пользования пропорционально долевому использованию нанимателем этих площадей. Арендная плата за земельный участок осуществляется в соответствии с действующим законодательством.
 

9. Особые условия

      39. При надлежащем и полном исполнении всех условий договора имущественного найма (аренды) с правом последующего выкупа объекта наниматель имеет право выкупа объекта за его полную стоимость. Досрочный выкуп объекта не допускается.
      40. В случае осуществления капитального ремонта, а также улучшения объекта аренды с разрешения Уполномоченного органа Наниматель имеет право на возмещение расходов в виде зачета в счет стоимости объекта, после предоставления соответствующих документов и издания Уполномоченным органом приказа по проведению данных зачетов. Расходы Нанимателя на улучшения, произведенные без разрешения Уполномоченного органа, в случае если они неотделимы без вреда для объекта аренды, а также иные расходы, возмещению за счет наймодателя или переданного в наем имущества, не подлежат. Максимальный срок имущественного найма (аренды) объектов коммунальной собственности с правом последующего выкупа - 10 лет.
 

10. Контроль за исполнением договоров имущественного найма (аренды)

      41. Каждые шесть месяцев с момента заключения договора комиссия с выездом на место осуществляет проверку выполнения арендатором условий договора.
      42. В случае не выполнения условий договора комиссия составляет заключение о целесообразности расторжения договора до истечении его срока. Заключение подписывается всеми членами комиссии и в обязательном порядке должно содержать: время и место проведения проверки, состав комиссии, наименование объекта, номер и дату заключения договора, результаты проведения проверки, выводы комиссии о выполнении условий договора, целесообразности расторжения договора до истечении его срока. В случае несогласия с заключением комиссии, каждый член комиссии вправе выразить особое мнение, которое также подлежит отражению в заключении.
      43. Один экземпляр подписанного заключения подлежит передаче в течение 5 календарных дней со дня проведения проверки арендатору, осуществляющему имущественный наем объекта, под роспись или заказным письмом.
      В случае несогласия арендатора с заключением комиссии, он вправе обжаловать заключение комиссии в установленном законодательством порядке.
      44. При невыполнении условий договора на основании заключения комиссии Департамент финансов Мангистауской области расторгает договор и выставляет объект повторно на тендер.
      45. В случае расторжения договора арендатору возмещается стоимость улучшений, неотделимых без вреда для нанятого объекта, произведенных им за счет собственных средств и с согласия Департамента.
      46. В случае нанесения вреда вследствие не обеспечения сохранности объекта, не целевого использования и т.д., арендатор возмещает нанесенный материальный ущерб в установленном законодательством порядке.
      47. По истечении срока договора и при полном выполнении его условий Акиматом области, на основании заключения комиссии, принимается решение о продаже объекта в собственность арендатора, при этом, Департамент уведомляет об этом налоговый орган, на регистрационном учете которого состоит арендатор.
      48. Департамент оформляет куплю-продажу объекта в собственность арендатора договором и актом приема-передачи. Регистрация сделки осуществляется в порядке, установленном действующим законодательством.
      49. После заключения договора Департамент извещает налоговый орган, на регистрационном учете которого состоит налогоплательщик о передаче в имущественный наем (аренду) объекта коммунальной собственности области.
 

11. Разрешение споров

      50. По всем неурегулированным настоящей Инструкцией Правилами вопросам стороны договора имущественного найма (аренды) руководствуются нормами действующего законодательства Республики Казахстан.
      Сноска: в пункт 50 главы 2 внесены изменения - постановлением акимата Мангистауской области от 14.07.2008 года N 517 ;
      51. Споры, возникающие при передаче объекта в имущественный найм (аренду) по договору, рассматриваются по взаимному согласию сторон или в порядке, установленном законодательством.