Азаматтардың кейбір санаттарына әлеуметтік көмек көрсету туралы

Атырау облыстық мәслихатының 2005 жылғы 11 ақпандағы N 189-ІІІ шешімі. Атырау облысының әділет департаментінде 2005 жылғы 19 наурызда N 2380 тіркелді. Күші жойылды - Облыстық Мәслихаттың 2011 жылғы 29 шілдедегі № 448-II шешiмімен

      Ескерту. Күші жойылды – Атырау облыстық Мәслихатының 2011.07.29 № 448-II шешiмімен.
      "Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" заңына, ІІІ шақырылған Атырау облыстық мәслихаты сессиясының 2004 жылғы 8 желтоқсандағы "2005 жылға арналған облыстық бюджет туралы" N 162 шешіміне сәйкес, Атырау облыстық мәслихаты Х сессиясында шешім етті:
      1. 18 жасқа дейінгі балалары бар, аз қамтылған отбасыларына әлеуметтік көмек көрсету тәртібі бекітілсін (1 қосымша).
      2. Азаматтардың кейбір санаттарына газетке жазылуға берілетін әлеуметтік көмек көрсету тәртібі бекітілсін (2 қосымша).
      3. Мүгедек балаларын үйінде оқытатын және тәрбиелейтін отбасыларына материалдық көмек төлеу ережесі бекітілсін (3 қосымша).
      4. Атырау облыстық мәслихатының 2002 жылғы 6 желтоқсандағы ХХІ сессиясының N 258 "2003 жылғы арналған облыстық бюджет туралы" шешімімен бекітілген "Мүгедек балаларын үйінде оқытатын және тәрбиелейтін отбасыларына материалдық көмек төлеу ережесінің" күші жойылды деп танылсын (Атырау облысының Әділет басқармасында 2002 жылғы 25 желтоқсанда N 1242 тіркелді).
 

      ІІІ сайланған облыстық мәслихаттың
      Х сессиясының төрайымы

      Облыстық мәслихат хатшысы

   


Облыстық Мәслихаттың 2005 жылғы 11 ақпандағы Х сессиясының N 189-ІІІ шешіміне 1 қосымша

18 жасқа дейінгі балалары бар, аз қамтылған отбасыларына әлеуметтік көмек көрсету тәртібі
1. Жалпы ережелер

      1. 18 жасқа дейінгі балалары бар, аз қамтылған отбасыларына әлеуметтік көмек жергілікті өкілетті органдар шешімімен тағайындалатын атаулы әлеуметтік көмектің бір түрі болып табылады.
      2. 18 жасқа дейінгі балалары бар, аз қамтылған отбасыларына әлеуметтік көмек (алға қарай - әлеуметтік көмек) көрсетудің негізгі мақсаты 18 жасқа дейінгі балалары бар, аз қамтылған отбасыларын уақытша қаржылық қолдау болып табылады.
      3. Әлеуметтік көмекті тағайындап төлеу жергілікті бюджетте осы мақсатқа қаралған қаражат көлемінде жүргізіледі.
      4. Заңсыз төленген әлеуметтік көмек сомасы қолданыстағы заңнамаларға сәйкес кінәлі тұлғалар есебінен кері қайтарылуға жатады.
 

2. Тағайындау тәртібі

      5. Әлеуметтік көмек облыс аумағында тұратын 18 жасқа дейінгі балалары бар аз қамтылған, яғни жан басына шаққандағы айлық орташа табысы Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі анықтайтын кедейлік шегінен төмен отбасыларына тағайындалады.
      Егер 18 жасқа дейінгі балалары бар, аз қамтылған отбасылары осы тәртіппен тағайындалатын әлеуметтік көмектен және мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмектен үміткер болса, онда осы екі көмектің біреуі ғана тағайындалады.
      Әлеуметтік көмек тоқсанның арыз берген айынан бастап ағымдағы тоқсанға тағайындалып, ай сайын төленеді.
      6. 6. Әлеуметтік көмек жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары жанынан құрылатын арнайы комиссиямен 18 жасқа дейінгі балалары бар, аз қамтылған отбасыларына (алға қарай - аз қамтылған отбасылар) олардың жазбаша арыздары негізінде тағайындалады.
      Аз қамтылған отбасыларының арыздарын тиісті құжаттарымен қабылдап алуды кент, ауыл (село) әкімдері жүзеге асырады. Олар жергілікті учаскелік комиссиялар арқылы арыз беруші отбасының осы көмекті қажет ететінін немесе етпейтінін анықтайды. Егер арыз беруші көмекті қажет еткен жағдайда учаскелік комиссия қорытындысын жалғап, арызды тиісті құжаттарымен бірге қабылдап алған күннен бастап 10 күн ішінде жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарына тапсырады.
      Жазбаша берілген арыз, арыз беруші аз қамтылған отбасыларының тұрмыстық, материалдық жағдайларын зерттеуге негіз болып саналады.
      7. Әлеуметтік көмекті арыз беруші аз қамтылған отбасына тағайындау немесе тағайындамау мәселесін осы отбасының тұрмыстық, материалдық жағдайын зерттеу қорытындысына сәйкес жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары жанындағы арнайы комиссия шешеді.
      8. Әлеуметтік көмек жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары жанындағы арнайы комиссия шешімімен арыз беруші аз қамтылған отбасыларының келесідей мүшелеріне келесі көлемде тағайындалады:
      - 18 жасқа дейінгі әр балаға 1 айлық есептік көрсеткіш;
      - 18 жасқа дейінгі 4 және одан да жоғары балалары бар аналарға 1 айлық есептік көрсеткіш көлемінде.
      9. Әлеуметтік көмек алуға берілетін арыздарға келесідей құжаттар қоса тапсырылады:
      - отбасы құрамы туралы мәлімет;
      - балалардың тууы туралы куәліктерінің көшірмесі;
      - отбасы мүшелерінің тапқан табыстары туралы мәліметтер;
      - жеке қосалқы шаруашылығы туралы мәліметтер.
      Отбасы құрамына:
      - толық мемлекеттік қамсыздандырудағы балалар;
      - интернат-үйлерінде тұрақты тұратын қарттар мен мүгедектер;
      - мерзімді әскери қызметтегі адамдар;
      - бас бостандығынан айыру орындарындағы, мәжбүрлеп емдеудегі адамдар кірмейді.
      10. Арыз беруші арызда көрсетілген және оған жалғанған мәліметтердің толықтылығы мен дұрыстығы үшін Қазақстан Республикасының заң актілеріне сәйкес жауап береді.
      11. Отбасы құрамы және басқа да әлеуметтік көмек алуға негіз болған мәліметтер өзгерген жағдайда тағайындалған әлеуметтік көмек қайтадан есептелуге, ал артық төленген сомалар кейін қайтарылуға жатады.
      Аз қамтылған отбасылар әлеуметтік көмек алуға негіз болған мәліметтер өзгерген жағдайда оны 10 күн ішінде жергілікті еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау органдарына хабарлауға міндетті.
      12. Әлеуметтік көмек алу құқығы тоқсан сайын табыстар туралы құжаттардың табыс етілуі арқылы расталады.
      13. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары арыз беруші отбасының тұрмыстық, материалдық жағдайын зерттегенде кент, ауыл (село) әкімдерінің, учаскелік комиссияның көмегін пайдалануға және қажет болған жағдайда тиісті органдардан өтініш беруші отбасы мүшелерінің әлеуметтік көмек тағайындауға құқығын растайтын мәліметтер сұратуға құқылы.
      14. Аз қамтылған отбасылардың әлеуметтік көмек тағайындау туралы арыздары басқа да қажетті құжаттарымен бірге кент, ауыл (село) әкімдерінен қабылданған күннен бастап 10 күн ішінде жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарымен қаралып, әлеуметтік көмекті тағайындау немесе тағайындамау туралы шешім алынады. Қажетті құжаттары жалғанбаған арыздар қабылдануға жатпайды.
      15. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары шешімі тиісті хаттамамен рәсімделеді. Егер әлеуметтік көмек тағайындаудан бас тартқан жағдайда, онда оның қорытындысы арыз берушіге жазбаша хабарланады.
      16. Әлеуметтік көмекті тағайындаудан бас тарту жөніндегі шешім заңнамалармен белгіленген тәртіп бойынша шағымдануға жатады.
      17. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары Қазақстан Республикасының заң актілеріне сәйкес әлеуметтік көмектің тағайындалуы мен төленуінің дұрыстығына жауап береді.
 

3. Жан басына шаққандағы орташа табысты есептеу тәртібі

      18. Әлеуметтік көмек алуға үміткер аз қамтылған отбасының жиынтық табысына, әлеуметтік көмекті және мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті қоспағанда, белгіленген уақыт кезеңінде ақшалай және заттай нысанда нақты алынған табыстардың барлық түрі енгізіледі.
      19. Жан басына шаққандағы орташа табыс әлеуметтік көмек тағайындауға өтініш жасаған тоқсанның алдындағы тоқсанда алынған жиынтық табысты отбасы мүшелерінің санына және үш айға бөлу арқылы есептеледі.
      20. Осы тәртіппен анықталмаған аз қамтылған отбасының жиынтық табысын есептеу тетіктері мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау үшін қолданылатын орталық атқарушы органдар белгілейтін ережелермен жүргізіледі.
 

4. Қаржыландыру және төлеу тәртібі

      21. Әлеуметтік көмекті қаржыландыру сәйкесті жылда осы мақсатқа қаралған жергілікті бюджет қаражаты көлемінде жүргізіледі.
      22. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары әр айдың 5 жұлдызына дейін өткен ай үшін әлеуметтік көмекке қажетті қаржының көлемін анықтап, әлеуметтік көмек алушылардың тізімін жасақтайды.
      23. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары әлеуметтік көмек алушылар тізімін әр айдың 10 жұлдызынан кешіктірмей екінші деңгейдегі банктерге жолдайды, сонымен қатар, жергілікті қаржы органдарына қаржыландыруға сұраныстар жібереді.
      24. Жергілікті қаржы органдары жергілікті еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау органдарының сұраныстары негізінде әлеуметтік көмек төлеуге қаралған қаржыны бөледі.
      25. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары ағымдағы шоттарына қаржы түскеннен кейін 3 күннің ішінде екінші деңгейдегі банктер шоттарына әлеуметтік төлемдерге қажетті қаржыны аударады, сонымен қатар жергілікті еңбек, жұмыспен қамту және халықты әлеуметтік қорғау органдары мен екінші деңгейдегі банктердің арасындағы агенттік келісімге сәйкес комиссиялық сыйақыларды аударады.
      Екінші деңгейдегі банктер әлеуметтік көмекті жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарынан алған алушылардың тізімдері негізінде төлеуді жүзеге асырады.
 

5. Есеп жүргізу, бақылау және есеп беру тәртібі

      26. Әлеуметтік көмектің есебін жүргізу, бақылау және есеп беруді жүзеге асыру жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарына жүктеледі.
      27. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары әр тоқсанның алғашқы айының 10-шы жұлдызына дейін екінші деңгейдегі банктер мен әлеуметтік көмек үшін өткен тоқсанда төленген әлеуметтік көмек сомалары бойынша салыстыру актілерін жасап жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментіне тапсырады. Бұдан басқа, әрбір айдың 10-шы жұлдызына дейін белгіленген нысанда жиынтық есеп жібереді.
      28. Әлеуметтік көмектің тағайындалуының дұрыстығына және мезгілінде төленуіне бақылау жасауды уәкілетті органдар жүзеге асырады.
 


Облыстық Мәслихаттың 2005 жылғы 11 ақпандағы Х сессиясының N 189-ІІІ шешіміне 2 қосымша

Азаматтардың кейбір санаттарына газетке жазылуға берілетін әлеуметтік көмек көрсету ТӘРТІБІ
1. Жалпы бөлім

      1. Азаматтардың кейбір санаттарына газетке жазылуға берілетін әлеуметтік көмек (алға қарай - әлеуметтік көмек) жергілікті өкілетті органдар шешімдерімен тағайындалып төленетін әлеуметтік көмектердің бір түрі болып табылады және ол халықтың әлеуметтік қорғалуға жататын бөлігін қолдауға бағытталған.
      2. Әлеуметтік көмек жергілікті бюджетте осы мақсатқа қаралған қаражат көлемінде республикалық және облыстық газеттерге жазылу үшін тағайындалып төленеді.
      3. Заңсыз төленген әлеуметтік көмек қолданыстағы заңнамаларға сәйкес кінәлі тұлғалар есебінен кері қайтарылуға жатады.
 

2. Тағайындау тәртібі

      4. Әлеуметтік көмек облыс аумағында тұратын азаматтардың келесідей санаттарына жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерімен тағайындалады:
      - Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушыларына;
      - 1, 2 және 3 топтағы еңбек мүгедектеріне.
      5. Әлеуметтік көмек жоғарыдағы санаттарға жататын азаматтарға олардың табыстарына байланыссыз тағайындалып төленеді.
      6. Әлеуметтік көмекті тағайындауға құқығы бар азаматтар тұрғылықты жері бойынша жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарына әлеуметтік көмекті тағайындау жөнінде кент, ауыл (село) әкімдері арқылы жеке арыз тапсырады.
      Әлеуметтік көмекті тағайындау туралы арыздарды кент, ауыл (село) әкімдері қабылдап, солардың негізінде азаматтардың тұратын жерін, төлқұжатының және әлеуметтік көмекті алуға құқық беретін құжатының мәліметін көрсетіп тізім дайындайды. Тізімді кент, ауыл (село) әкімдері бекітіп, мөр басады.
      Кент, ауыл (село) әкімдері арыздарды қабылдап алған күннен бастап 10 күн ішінде арыздарды және бекітілген тізімді жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарына тапсыруды жүзеге асырады.
      7. Әлеуметтік көмек тағайындау туралы берілген арыздарды жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары кент, ауыл (село) әкімдерінен қабылдап алған күннен бастап 5 күн ішінде қарап, әлеуметтік көмекті тағайындау немесе тағайындамау туралы шешім алады.
      8. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарының шешімдері тиісті хаттамалармен рәсімделеді.
      9. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары Қазақстан Республикасының заң актілеріне сәйкес әлеуметтік көмектің тағайындалуы мен төленуінің дұрыстығына жауап береді.
 

3. Қаржыландыру және төлеу тәртібі

      10. Әлеуметтік көмекті қаржыландыру сәйкесті жылға арналған жергілікті бюджетте осы мақсатта қаралған қаражат көлемінде жүзеге асырылады.
      11. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары әлеуметтік көмекті төлеуге қажетті қаражат мөлшерін анықтап, жергілікті қаржы органдарына қаржыландыруға тапсырыс береді.
      12. Жергілікті қаржы органдары жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарының тапсырысы негізінде жергілікті бюджетте қаралған қаражат есебінен әлеуметтік көмекті төлеуге қаржы бөледі. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары әлеуметтік көмекті төлеуге қажетті қаржы түскеннен кейін, оларды сонымен қатар, жасақталған келісім-шарттарға сәйкес екінші деңгейдегі банктерге төленетін комиссиялық сыйақыны екінші деңгейдегі банктерге аударады.
      Екінші деңгейдегі банктер әлеуметтік көмек төлеуді жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарынан алған алушылар тізімдері негізінде редакциялардың шоттарына аудару арқылы жүзеге асырады.
 

4. Есеп жүргізу және есеп беру тәртібі

      13. Әлеуметтік көмек көрсетудің есебін жүргізу және есеп беру жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарына жүктеледі.
      14. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары ай сайын екінші деңгейдегі банктермен өткен айда төленген әлеуметтік көмектер сомаларына салыстыру актілерін жасайды.
      15. Жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары ай сайын белгіленген нысанда Жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментіне есеп береді.
      16. Әлеуметтік көмекті төлеуге бөлінген қаражаттың мақсатты пайдалануын бақылау уәкілетті органдармен жүзеге асырылады.
 


Облыстық Мәслихаттың 2005 жылғы 11 ақпандағы Х сессиясының N 189-ІІІ шешіміне 3 қосымша

Мүгедек балаларын үйінде оқытатын және тәрбиелейтін отбасыларына материалдық көмек төлеу Ережесі
1. Жалпы ереже

      1. Осы Ереже "Қазақстан Республикасында мүгедектердің әлеуметтік қорғалуы туралы" Қазақстан Республикасының 1991 жылғы 21 маусымдағы Заңы (енгізілген өзгерістер және толықтырулармен) негізінде мүгедек балаларын үйінде тәрбиелейтін және оқытатын отбасыларына материалдық көмекті (бұдан әрі материалдық көмек) тағайындау және төлеу тәртібін белгілейді.
      2. Материалдық көмек үш жастан он алты жасқа дейінгі мүгедек балаларын (бұдан әрі - мүгедек балалар) арнаулы мекемелер мен оқуорындарында тәрбиелеуге, оқытуға мүмкіндіктері болмаған жағдайда оларды үйде тәрбиелеп, оқытатын отбасыларына материалдық қолдау көрсету мақсатында төленеді. Материалдық көмек мөлшері 2,4 айлық есептік көрсеткішке теңеледі және әрбір мүгедек балаға төленеді.
      3. Мүгедек балаларын үйінде тәрбиелеп, оқытатын отбасыларына берілетін материалдық көмек Атырау облысы білім беру департаменті жанындағы ведомствоаралық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялық комиссиясының (ПМПКК-ның) баланы үйде тәрбиелеу мен оқытудың қажеттігі туралы шығарған қорытындысы негізінде тағайындалады. Мүгедек баланың үйде тәрбиеленіп, оқытылуының қажеттігін қайталап анықтау мерзімі осы комиссиямен белгіленеді.
 

2. Тағайындау тәртібі

      4. Материалдық көмек үйде тәрбиеленетін және оқитын мүгедек балалардың ата-аналарының бірінің не олардың орнындағы қамқорлыққа алған адамның арызы бойынша арыз берілген айдан бастап мүгедек баланың үйде тәрбиеленуі және оқытылуы қажет делінген ПМПКК-ның қорытындысы негізінде, бірақ баланың мүгедек деп танылған мерзімінен аспайтын кезеңге тағайындалады.
      5. Материалдық көмекті тағайындауды арыз берушінің тұрғылықты жеріндегі жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары іске асырады.
      6. Материалдық көмекті тағайындау үшін арызға төмендегі құжаттар тіркелуге тиісті:
      - өтініш беруші мен мүгедек баланың тұрағы (мекен жайы) туралы анықтама;
      - мүгедек баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі (мүгедек балаларды қамқорлаушы ретінде өтініш беруші, қамқорлаушы санатын белгілеген органның шешімінің көшірмесін тапсырады);
      - Атырау облысы білім беру департаменті жанындағы ведомствоаралық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялық комиссияның мүгедек баланың үйде тәрбиеленуі (3-6 жастағыларға) немесе оқытылуы (7-16 жасқа дейінгі) қажеттігін дәлелдейтін анықтама;
      - мүгедектігі туралы медициналық-әлеуметтік сараптау комиссиясының (бұдан әрі - МӘСК) анықтамасынан көшірме.
      7. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары материалдық көмек тағайындауға тиісті құжаттармен түскен арызды қабылданған күнінен бастап бес күн мерзім ішінде қарап, материалдық көмекті тағайындау не одан бас тарту туралы шешім қабылдайды. Материалдық көмек тағайындалмайтын жағдайда, оның себебін көрсеткен шешімді қосып қабылданған құжаттарды кері қайтарады.
      8. Тағайындалған материалдық көмекті төлеу мүгедек балалардың ПМПКК анықтаған қайталап өту мерзіміне дейін жүргізіледі. Егер ПМПКК мүгедек баланы үйде тәрбиелеуді (3-6 жастағылар үшін) немесе оқытуды (7-16 жасқа дейінгі) одан әрі қажет деп тапса, материалдық көмекті төлеу ПМПКК берген анықтаманың қайталап тапсырылған айынан жалғастырылады.
      9. Материалдық көмекті алуды тоқтатуға себеп болатын жағдайлар туралы алушы 15 күн ішінде тиісті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарына хабарлауға міндетті.
      10. Артық төленген материалдық көмек сомалары кінәлі адамдар есебінен тиісті заңмен белгіленген тәртіп бойынша бюджетке қайтарылуға жатады.
 

3. Қаржыландыру және төлеу тәртібі

      11. Материалдық көмекті төлеу ай сайын өткен ай үшін облыстық бюджетте осы мақсатта қаралған қаржы есебінен жүргізіледі.
      12. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары ай сайын әр айдың 5-ші жұлдызына дейін өткен ай үшін материалдық көмек алушылардың саны мен оларға төленетін көмек сомасын анықтап, көмек алушылар тізімін жасақтайды, оны материалдық көмекті төлейтін екінші деңгейдегі банкке тапсырады, сондай-ақ материалдық көмекті төлеуге қажетті қаражатқа Атырау облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментіне сұраныс жолдайды.
      13. Атырау облысы қаржы департаменті Атырау облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментіне түскен сұраныс бойынша осы мақсатқа қаралған есебінен материалдық көмектерді төлейтін екінші деңгейдегі банктердің комиссиялық сыйақыларын төлеуге қаржы бөледі.
      14. Материалдық көмектерді жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарынан түскен тізімдер бойынша және Атырау облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментімен жасасқан агенттік келісімге сай екінші деңгейдегі банктер төлейді.
 

4. Есеп беру және жүргізу тәртібі

      15. Материалдық көмектерді тағайындау, төлеу және олардың есебін жүргізу жергілікті жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдарына жүктеледі.
      16. Жергілікті жерлердегі жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар органдары әр айдың 10-шы жұлдызына дейін есеп беру айында төленген материалдық көмектер бойынша оларды төлеумен шұғылданатын екінші деңгейдегі банктермен салыстырмалы акт жасайды және оны Атырау облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментіне жолдайды. Сонымен қатар, Атырау облысы жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар департаментіне әр айдың 10-шы жұлдызына дейін департамент белгілеген үлгіде есеп береді.
      17. Материалдық көмекті төлеуге бөлінген қаражаттың мақсатты жұмсалуын және уақытылы төленуін бақылауды уәкілетті органдар жүзегеасырады.
 

Об оказании социальной помощи отдельным категориям граждан

Решение Атырауского областного Маслихата 11 февраля 2005 года N 189-III. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 19 марта 2005 года N 2380. Утратило силу решением областного маслихата от 29 июля 2011 года № 448-II

      Сноска. Утратило силу решением областного маслихата от 29.07.2011 № 448-II.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", решением ІХ сессии Атырауского областного маслихата III созыва от 8 декабря 2004 года N 162-III "Об областном бюджете на 2005 год" Атырауский областной маслихат на Х сессии решил:
      1. Утвердить Порядок оказания социальной помощи малообеспеченным семьям, имеющим детей до 18 лет (приложение 1).
      2. Утвердить Порядок оказания единовременной социальной помощи отдельным категориям граждан для подписки на газету (приложение 2).
      3. Утвердить порядок выплаты материальной помощи семьям, воспитывающим и обучающим детей-инвалидов на дому (приложение 3).
      4. Признать утратившим силу "Порядок выплаты материальной помощи семьям, воспитывающим и обучающим детей-инвалидов на дому", утвержденный решением ХХІ сессии областного маслихата от 6 декабря 2002 года N 258 "Об областном бюджете на 2003 год" (зарегистрировано Управлением юстиции Атырауской области 25 декабря 2002 года N 1242).
 

      Председатель Х сессии областного маслихата
      Секретарь областного маслихата

   


Приложение 1 к решению Х сессии областного Маслихата N 189-III от 11 февраля 2005 года

Порядок оказания социальной помощи малообеспеченным семьям, имеющим детей до 18 лет
1. Общие положения

      1. Социальная помощь малообеспеченным семьям, имеющим детей до 18 лет является одним из видов социальной помощи, назначаемой решением местных представительных органов.
      2. Основной целью оказания социальной помощи малообеспеченным семьям, имеющим детей до 18 лет (далее - социальная помощь) является оказание временной финансовой поддержки.
      3. Финансирование и выплата социальной помощи осуществляется в пределах сумм, предусмотренных на эти цели в местном бюджете.
      4. Незаконно выплаченная сумма социальной помощи подлежит восстановлению за счет виновных лиц в порядке, установленном действующим законодательством.
 

2. Порядок назначения

      5. Социальная помощь назначается малообеспеченным семьям, имеющим детей до 18 лет, с месячным среднедушевым доходом ниже черты бедности установленной Министерством труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.
      Если малообеспеченные семьи, имеющие детей до 18 лет претендуют на назначаемую по этим правилам социальную помощь и адресную социальную помощь, тогда назначается одна из них.
      Социальная помощь назначается с месяца подачи заявления за текущий квартал, выплачивается ежемесячно.
      6. Социальная помощь назначается комиссией созданной при местных органах занятости и социальных программ малообеспеченным семьям, имеющим детей до 18 лет (далее - малообеспеченные семьи) на основании их заявлений.
      Прием заявлений со всеми необходимыми документами малообеспеченных семей осуществляется поселковыми, аульными (сельскими) акимами. Они, через местные участковые комиссии определяют нуждаемость или ненуждаемость в помощи семьи подавшие заявления. Если заявитель нуждается в помощи, заявления направляют в течение 10 дней со дня принятия заявления в местные органы занятости и социальных программ соответствующими документами приложив заключение участковой комиссии.
      Письменное заявление заявителя является согласием малообеспеченных семей на обследование их жилищного, материального положения.
      7. Решение о назначении или отказе в назначении социальной помощи принимается комиссией при органе занятости и социальных программ на основании результатов акта обследования жилищного, материального положения данного заявителя.
      8. Социальная помощь на основании решения комиссии при органе занятости и социальных программ назначается следующим членам малообеспеченных семей в размере:
      детям до 18 лет в размере 1 месячного расчетного показателя;
      матерям, имеющим 4-х и более детей до 18 лет в размере 1 месячного расчетного показателя.
      9. Для назначения социальной помощи вместе с заявлениями подаются следующие документы:
      справка о составе семьи;
      копии свидетельства о рождении детей;
      справки о доходах членов семьи;
      справка о наличии подсобного хозяйства.
      В состав членов семьи не включаются:
      дети, находящиеся на полном государственном обеспечении;
      постоянно проживающие в домах-интернатах престарелые и инвалиды;
      лица, находящиеся на срочной военной службе;
      лица, находящиеся в местах лишения свободы и принудительного лечения.
      10. Заявитель несет ответственность за полноту и достоверность сведений, указанных в заявлении и прилагаемых документах в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.
      11. При изменении состава семьи и размера доходов членов семьи, назначенная социальная помощь пересчитывается, а переплаченная сумма подлежит возврату.
      При изменении сведений, являющихся основанием для назначения социальной помощи, малообеспеченные семьи в 10-ти дневный срок должны сообщить об этих сведениях в местные органы занятости и социальных программ.
      12. Право на получение социальной помощи ежеквартально подтверждается представлением документов о доходах.
      13. Местные органы занятости и социальных программ при обследовании состояния малообеспеченных семей могут воспользоваться помощью акимов и участковых комиссий поселка, села и при необходимости вправе запросить в соответствующих органах сведения, подтверждающие право заявителя на назначение социальной помощи.
      14. Заявление малообеспеченной семьи, поступившее от акима поселка (села), со всеми необходимыми документами местными органами занятости и социальных программ рассматривается в 10-ти дневный срок и принимается решение о назначении или отказе в назначении социальной помощи. Заявления при отсутствии необходимых документов не принимаются.
      15. Решение местных органов занятости и социальных программ оформляется соответствующим протоколом. В случае отказа в назначении социальной помощи, его результаты письменно сообщаются заявителю.
      16. Решение об отказе в назначении социальной помощи может быть обжаловано в установленном законодательством порядке.
      17. Местные органы занятости и социальных программ согласно законодательным актам Республики Казахстан несут ответственность за правильность назначения социальной помощи.
 

3. Порядок исчисления среднедушевого дохода

      18. В совокупный доход малообеспеченной семьи, претендующей на получение социальной помощи, входят все виды доходов, полученные в денежной и натуральной форме в определенный период времени, кроме социальной помощи и государственной адресной социальной помощи.
      19. Среднедушевой доход семьи в месяц рассчитывается путем деления совокупного дохода семьи за квартал, на число членов семьи, учтенных в составе семьи, и на три месяца.
      20. Не определенные данным порядком механизмы расчета совокупного дохода малообеспеченной семьи проводится в соответствии с правилам, установленным центральным исполнительным органом для назначения государственной адресной социальной помощи.
 

4. Порядок финансирования и выплаты

      21. Финансирование социальной помощи осуществляется за счет предусмотренных средств на эти цели в местном бюджете на соответствующий год.
      22. Местные органы занятости и социальных программ до 5-ого числа каждого месяца определяют сумму необходимых средств социальной помощи за истекший месяц, составляют список получателей социальной помощи.
      23. Местные органы занятости и социальных программ не позднее 10-ого числа каждого месяца направляют список получателей банкам второго уровня, а также заявку на финансирование в местные финансовые органы.
      24. Местные финансовые органы на основании заявок местных органов занятости и социальных программ выделяют средства предусмотренные на выплату социальной помощи.
      25. Местные органы занятости и социальных программ после поступления средств на текущий счет, в течение 3-х дней перечисляют на счета банков второго уровня необходимые суммы средств на выплату социальной помощи, а также комиссионные вознаграждения в соответствии с агентским соглашением между местными органами занятости и социальных программ и банков второго уровня.
      Выплата социальной помощи производится банками второго уровня на основании списков получателей, полученных из местных органов занятости и социальных программ.
 

5. Порядок ведения учета, отчетности и контроля

      26. Ведение учета и отчетности по выплате социальной помощи возлагается на местные органы занятости и социальных программ.
      27. Местные органы занятости и социальных программ до 10-ого числа первого месяца каждого квартала составляют акты сверок с банками второго уровня по выплаченным суммам социальной помощи в истекшем квартале, представляют в департамент координации занятости и социальных программ. Кроме того, представляют сводный отчет по установленной форме до 10-ого числа каждого месяца.
      28. Контроль за правильностью и своевременностью выплаты социальной помощи осуществляется уполномоченными органами.
 


Приложение 2 к решению Х сессии областного Маслихата N 189-III от 11 февраля 2005 года

ПОРЯДОК
оказания единовременной социальной помощи отдельным категориям граждан для подписки на газету
1. Общий раздел

      1. Единовременная социальная помощь отдельным категориям граждан для подписки на газету (далее - социальная помощь) является одним из видов социальной помощи, назначаемая и выплачиваемая решением местных представительных органов и направлена на поддержку социально незащищенных слоев населения.
      2. Социальная помощь назначается и выплачивается для подписки на республиканские и областные газеты в пределах средств, предусмотренных на эти цели в местном бюджете.
      3. Незаконно выплаченная сумма социальной помощи подлежит возврату за счет виновных лиц, согласно действующего законодательства.
 

2. Порядок назначения

      4. Социальная помощь назначается следующим категориям граждан, проживающим на территории области местными органами занятости и социальных программ:
      - инвалидам и участникам Великой Отечественной войны;
      - инвалидам труда 1, 2 и 3 группы.
      5. Социальная помощь гражданам, относящихся к вышеуказанным категориям назначается и выплачивается независимо от их доходов.
      6. Граждане, имеющие право на получение социальной помощи, подают личное заявление о назначении социальной помощи в местные органы занятости и социальных программ по месту жительства через поселковых, аульных (сельских) акимов.
      Поселковые, аульные (сельские) акимы принимают заявления о назначении социальной помощи и подготавливают списки граждан с указанием места жительства, данных удостоверяющие личность и справки дающую право на получение социальной помощи. Списки утверждаются поселковыми, аульными (сельскими) акимами и заверяются печатью.
      Поселковые, аульные (сельские) акимы в течение 10-ти дней со дня принятии заявления осуществляют передачу заявлений и утвержденных списков в местные органы занятости и социальных программ.
      7. Местные органы занятости и социальных программ в 5-ти дневный срок со дня принятия заявлений о назначении социальной помощи от поселковых, аульных (сельских) акимов выносят решение о назначении или отказе в назначении социальной помощи.
      8. Решения местных органов занятости и социальных программ оформляются соответственными протоколами.
      9. Местные органы занятости и социальных программ согласно законодательных актов Республики Казахстан несут ответственность за правильностью назначения и выплаты социальной помощи.
 

3. Порядок финансирования и выплаты

      10 . Финансирование социальной помощи осуществляется за счет предусмотренных средств на эти цели в местном бюджете на соответствующий год.
      11. Местные органы занятости и социальных программ определяют сумму необходимых средств на выплату социальной помощи и направляют заявку на финансирование в местные финансовые органы.
      12. Местные финансовые органы на основании заявки местных органов занятости и социальных программ выделяют средства, предусмотренных в местном бюджете на выплату социальной помощи. Местные органы занятости и социальных программ после поступления средств на выплату социальной помощи перечисляют их на счета банков второго уровня, а также комиссионные вознаграждения в соответствии с агентским соглашением.
      Банки второго уровня осуществляют выплату на основании списков получателей, полученных из местных органов занятости и социальных программ.
 

4. Порядок ведения учета и отчетности

      13. Ведение учета и отчетности по оказанию социальной помощи возлагается на местные органы занятости и социальных программ.
      14. Местные органы занятости и социальных программ ежемесячно составляют акты сверок с банками второго уровня по выплаченным суммам социальной помощи в истекшем месяце.
      15. Местные органы занятости и социальных программ ежемесячно представляют отчет в департамент координации занятости и социальных программ в установленной форме.
      16. Контроль за целевым использованием выделенных средств на выплату социальной помощи осуществляется уполномоченными органами.
 


Приложение 3 к решению Х сессии областного Маслихата N 189-III от 11 февраля 2005 года

Порядок выплаты материальной помощи семьям, воспитывающим и обучающим детей-инвалидов на дому
1. Общие положения

      1. Настоящее Положение устанавливает порядок назначения и выплаты материальной помощи семьям, воспитывающим и обучающим детей инвалидов на дому (далее материальная помощь) в соответствии с Законом Республики Казахстан от 21 июня 1991 года "О социальной защищенности инвалидов в Республике Казахстан" (с внесенными изменениями и дополнениями).
      2. Материальная помощь выплачивается в целях оказания материальной поддержки семьям, воспитывающим и обучающим на дому детей-инвалидов в возрасте от 3 до 16 лет (далее дети-инвалиды), из-за отсутствия возможностей их воспитывать и обучать в специальных школах и учебных заведениях. Размер материальной помощи приравнивается 2,4 месячного расчетного показателя и выплачивается на каждого ребенка-инвалида.
      3. Материальная помощь, выплачиваемая семьям, воспитывающим и обучающим детей-инвалидов на дому, назначается на основе заключений о необходимости воспитания и обучения ребенка-инвалида на дому межведомственной психолого-медико-педагогической-консультативной комиссии (ПМПКК) Департамента образования Атырауской области. Повторное определение необходимости воспитания и обучения ребенка-инвалида на дому устанавливается данной комиссией.
 

2. Порядок назначения.

      4. Материальная помощь назначается на основании заявления одного из родителей детей-инвалидов, воспитывающихся и обучающихся на дому или опекуна с месяца подачи заявления на основе заключения ПМПКК, определяющий необходимость воспитания и обучения ребенка-инвалида на дому, но на срок, не превышающий периода признания инвалидности ребенка.
      5. Назначение материальной помощи осуществляется органами занятости и социальных программ по месту жительства заявителя.
      6. Для назначения материальной помощи к заявлению прилагаются следующие документы:
      справка с места жительства заявителя и ребенка-инвалида;
      копия свидетельства о рождении ребенка-инвалида (заявитель-опекун представляет копию решения органа установившего опекунство);
      справка ПМПКК при Департаменте образования Атырауской области о необходимости воспитания (3-6 лет) или обучения (7-16 лет) ребенка на дому;
      копия справки медико-социальной экспертной комиссии (далее МСЭК) об инвалидности.
      7. Органы занятости и социальных программ, поступившие заявления со всеми необходимыми документами о назначении материальной помощи рассматривают в 5-дневный срок со дня его поступления, принимают решение о назначении материальной помощи или об отказе. В случае отказа в назначении материальной помощи после вынесения решения с указанием причин отказа возвращают заявителю все документы с приложением выписки из решения.
      8. Выплата назначенной материальной помощи осуществляется до конца срока переосвидетельствования ребенка-инвалида, определяемого ПМПКК. Если, ПМПКК считает необходимым продолжить воспитание (для 3-6 летних) или обучение (для 7-16 летних) ребенка-инвалида на дому, то материальная помощь возобновляется с месяца предоставления справки ПМПКК.
      9. Получатели материальной помощи в 15-дневный срок обязаны извещать соответствующие органы занятости и социальных программ обо всех изменениях, влияющих на приостановление выплаты материальной помощи.
      10. Незаконно выплаченные суммы материальной помощи подлежат восстановлению в бюджет за счет виновных лиц в соответствии с порядком, определяемым законодательством.
 

3. Порядок финансирования и выплаты

      11. Выплата материальной помощи производится ежемесячно, за истекший месяц за счет средств, предусмотренных в областном бюджете на эти цели.
      12. Органы занятости и социальных программ ежемесячно до пятого числа каждого месяца уточнив количество получателей и сумму назначенной материальной помощи за истекший месяц, составив список получателей и направляют банкам второго уровня, выплачивающим материальную помощь, а также заявку в департамент координации занятости и социальных программ
      Атырауской области на средства, необходимые для выплаты материальной помощи.
      13. Департамент финансов Атырауской области на основании заявки Департамента координации занятости и социальных программ Атырауской области выделяет средства на выплату материальной помощи и комиссионных вознаграждений банкам второго уровня, выплачивающим материальную помощь, из средств, предусмотренных на эти цели.
      14. Выплата материальной помощи производится банками второго уровня на основании списков получателей, представленных отделами занятости и социальных программ и в соответствии с агентскими соглашениями, оставленными с департаментом координации занятости и социальных программ Атырауской области.
 

4. Порядок ведения учета и отчетности

      15. Назначение материальной помощи, выплата и ведение их учета возлагается на местные органы занятости и социальных программ.
      16. Местные органы занятости и социальных программ до 10 числа каждого месяца составляют акты-сверки с банками второго уровня, занимающимися выплатой материальной помощи на выплаченные материальные помощи в отчетном месяце и направляют его в департамент координации занятости и социальных программ. Кроме того, до 10 числа каждого месяца представляют в департамент координации занятости и социальных программ отчет по установленной департаментом форме.
      17. Контроль за целевым расходованием выделенных средств на выплату материальной помощи, а также своевременностью выплаты осуществляется уполномоченными органами.