Зырян ауданы-Зырян қаласы әкiмдiгiнiң регламентiн бекiту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Зырян ауданы-Зырян қалалық әкімінің 2005 жылғы 18 наурыздағы N 543 шешімі. Шығыс Қазақстан облысының әділет департаментінде 2005 жылғы 28 наурызда N 2247 тіркелді. Күші жойылды - Зырян ауданы әкімінің 2008 жылғы 10 қаңтардағы N 3 шешімімен

     Ескерту. Күші жойылды - Зырян ауданы әкімінің 2008.01.10 N 3 шешімімен.
      "Облыс (республикалық маңызы бар қала) және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмдiктерiнiң үлгi регламенттерiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2001 жылғы 24 сәуiрдегi N 546 қаулысына сәйкес ШЕШЕМIН:
      1. Қоса берiлiп отырған Зырян ауданы-Зырян қаласы әкiмдiгiнiң регламентi бекiтiлсiн.
      2. "Зырян ауданы-Зырян қаласы әкiмиятының регламентiн бекiту туралы" Зырян ауданы-Зырян қаласы әкiмiнiң 2001 жылғы 31 қазандағы N 565 шешiмi күшiн жойды деп танылсын.
      3. Регламенттiң орындалуына бақылау жасау әкiм аппаратының басшысына (Г.М. Дедоваға) жүктелсiн.
      4. Осы қаулы мемлекеттiк тiркеуден өткен күнiнен бастап күшiне енедi.
 
 

      Зырян ауданы-Зырян қаласының
      әкiмi


Зырян ауданы-Зырян қаласы
әкiмiнiң 2005 жылғы 18 наурыздағы
N 543 шешiмiне қосымша

Зырян ауданы-Зырян қаласы әкiмдiгiнiң
РЕГЛАМЕНТI
1. Жалпы ережелер

      1. Зырян ауданы-Зырян қаласының әкiмдiгi (бұдан әрi-әкiмдiк) Қазақстан Республикасының атқарушы органдарының бiртұтас жүйесiне кiредi, атқарушы билiктiк жалпы мемлекеттiк саясатын Зырян ауданы-Зырян қаласын дамытудың мүдделерiмен және қажеттiлiгiмен үйлестiре жүргiзудi қамтамасыз етедi.
      2. Аудан-қала әкiмi (бұдан әрi-әкiм) әкiмдiк құрамын аудан-қала әкiмiнiң орынбасарларынан, аудан-қала әкiмi аппаратының басшысынан, аудандық-қалалық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың бiрiншi басшыларынан құрады.
      Аудан-қала әкiмi әкiмдiк мүшелерiнiң санын анықтайды.
      Аудан-қала әкiмi әкiмдiктiң дербес құрамын анықтайды және аудандық-қалалық мәслихат сессиясының шешiмiмен келiсiледi.
      3. Әкiмдiк қызметi Қазақстан Республикасының Конституциясымен, "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен, "Облыс (республикалық маңызы бар қала) және аудан (облыстық маңызы бар қала) әкiмдiктерiнiң үлгi регламенттерiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2001 жылғы 24 сәуiрдегi N 546 қаулысымен, басқа да нормативтiк-құқықтық актiлермен және осы регламентпен реттеледi.
      4. Әкiмдiктiң қызметiн ақпараттық-талдау тұрғысынан, ұйымдық-құқықтық және материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етудi аудан-қала әкiмiнiң аппараты (бұдан әрi-аппарат) жүзеге асырады.
      5. Әкiмдiктiң iс-қағаздарын жүргiзу және әкiмдiкке түсетiн хат-хабарларды өңдеу аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесiне жүктеледi және "Әкiмшiлiк процедуралар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң нормативтiк-құқықтық актiлерiне сәйкес әзiрленетiн және аудан-қала әкiмi бекiтетiн тәртiппен жүзеге асырылады.
      6. Аудан-қала әкiмiнiң орынбасарлары мен аудан-қала аппаратының басшысы әкiмдiктiң және әкiмнiң қарауына енгiзiлетiн актiлер жобаларын өтуiн осы регламентпен белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.
 

2. Жұмысты жоспарлау

      7. Кадрлар және мемлекеттiк-құқықтық жұмыс бөлiмi әкiмдiк мүшелерiнiң және аудандық-қалалық бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар (бұдан әрi-атқарушы органдар) басшыларының ұсыныстары бойынша әкiмдiк мәжiлiстерiнде қаралатын мәселелердiң тоқсан сайынғы тiзбесiн жасайды.
      Әкiмдiктiң мәжiлiстерiнде қарауға жоспарланатын мәселелердiң тiзбесiн әкiм жасайды.
      Бекiтiлген тiзбе әкiмдiктiң мүшелерiне, сондай-ақ қажет болған жағдайда, атқарушы органдардың басшыларына, Серебрянка қаласының, селолық округтердiң, кенттердiң әкiмдерiне және басқа да лауазымды адамдарға таратылады.
      Әкiм тиiстi атқарушы органдарының бiрiншi басшысы немесе аудан-қала әкiмi аппаратының басшысы ұсынатын анықтама негiзiнде жоспарланған мәселенi тiзбеден алып тастау немесе оны қарауды басқа мерзiмге ауыстыру туралы шешiм қабылдайды.
 

3. Әкiмдiк мәжiлiстерiн дайындау және өткiзу тәртiбi

      8. Әкiмдiк мәжiлiстерi әр айдың екiншi сейсенбiсiнде өткiзiледi және оны әкiм шақырады.
      9. Әкiмдiк мәжiлiстерiнде әкiм, ал болмаған кезде әкiмнiң мiндетiн атқарушы орынбасары төрағалық етедi.
      10. Әкiмдiк мәжiлiстерi, әдетте, ашық болады және мемлекеттiк тiлде (немесе) орыс тiлiнде жүргiзiледi.
      Қажет болған ретте, жекелеген мәселелер жабық мәжiлiстерде қаралуы мүмкiн.
      11. Әкiмдiк мәжiлiсi, егер оған әкiмдiк мүшелерiнiң кемiнде үштен екiсi қатысса, заңды болып есептеледi.
      Әкiмдiктiң мәжiлiсiнде мәселенi қараудың нәтижелерi бойынша қаулы қабылданады.
      Қаулы әкiмдiктiң қатысып отырған мүшелерiнiң көпшiлiк дауысымен қабылданады.
      12. Әкiмдiк мәжiлiстерiне Қазақстан Республикасы Парламентiнiң, мәслихаттың депутаттары, Серебрянка қаласының, селолық округтердiң, кенттердiң әкiмдерi, сондай-ақ әкiм бекiткен тiзбе бойынша кеңесшi дауыс құқығымен орталық атқарушы органдардың, аумақтық бөлiмшелердiң басшылары және өзге де лауазымды адамдар қатыса алады.
      13. Аппараттың немесе атқарушы органдардың әкiмдiк мәжiлiстерiнде қарауға мәселелер дайындауы мынадай талаптарды сақтай отырып жүзеге асырылады:
      1) әкiмдiк мәжiлiсiне енгiзiлетiн анықтамаларға, талдау материалдарына, қаулылардың жобаларына құжатты енгiзетiн органның бiрiншi басшысы не оны алмастыратын адам (бұдан былай-бiрiншi басшы) алдын ала бұрыштама қояды, оның қолы осы органның ресми көзқарасын растау болып табылады;
      2) жоба мен анықтама мәтiнi, әдетте, аралығы екi жол арқылы басылған бес беттен аспауы тиiс;
      3) әрбiр мәселе бойынша жобаның және анықтаманың тақырыптары бiрдей болуы тиiс;
      4) әкiмдiктiң мәжiлiсiне енгiзiлетiн материалдарға, қажет болған ретте, қосымша ақпараттық мәлiметтер қоса берiледi. Аталған құжаттар аппарат кеңсесiне әкiмдiк мәжiлiсiне дейiн бес күн қалғанда берiледi;
      5) мәселенi енгiзетiн орган немесе аппараттың құрылымдық бөлiмшесi талқыланатын мәселелер бойынша мәжiлiске шақырылғандардың тiзiмiн анықтайды және нақтылайды. Шақырылғандардың келуiн, мәселенi қарауға енгiзген бөлiм қамтамасыз етедi.
      14. Аудан-қала аппаратының кеңсесi мәжiлiс күн тәртiбiнiң жобасын жасайды және әкiммен не оны алмастыратын адаммен келiсiлгеннен кейiн, оны және тиiстi материалдарды аппарат басшысы бекiткен жiберiлiм көрсеткiштерiне сай, мәжiлiске дейiнгi үш күнде әкiмдiк мүшелерiнен және шақырылғандарға, ал қажет болған ретте, басқа да лауазымды адамдарға таратады.
      Тиiстi органдар материалдарды уақытында ұсынбаған жағдайда аудан-қала аппаратының басшысы бұл туралы әкiмге немесе оны алмастыратын адамға баяндайды. материалдарды уақытында ұсынылмауына жауапкершiлiк тиiстi органдардың бiрiншi басшыларына жүктеледi.
      Әкiмнiң тапсырмасы бойынша шұғыл түрде әкiмдiк мәжiлiсiн өткiзген кезде қаралатын мәселелер бойынша материалдар аппаратқа ол өткiзiлетiн күнi енгiзiлуi мүмкiн.
      15. Әкiмдiк мәжiлiсiнде хаттама жүргiзiлiп, онда қатысқан лауазымды адамдар, талқыланған мәселелердiң атауы және мән-жайы, талқылау кезiндегi баяндамашылар мен сөз сөйлеушiлер, олардың сөйлеген сөздерiнiң негiзгi мазмұны, ескертулер және әкiмдiк мүшелерi қабылдаған қаулы көрсетiледi. Мәжiлiстiң стенографиясы жүргiзiледi, мәжiлiсте қаралатын мәселелер ақпараттың электронды көздерiне жазылады.
      Аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесi әкiмдiк мәжiлiсi аяқталған күнiнен бастап үш күн мерзiмде хаттаманы ресiмдейдi, оған аудан-қала әкiмi аппаратының басшысы бұрыштама соғады және мәжiлiсте төрағалық етушi қол қояды.
      Әкiмдiк мәжiлiстерiнiң хаттамаларына күнтiзбелiк жылға арналған реттiк нөмiрлер берiледi. Хаттамалар немесе олардың үзiндiлерi оларға қол қойылған күнi әкiмдiк мүшелерiне, ал қажет болған ретте, мәжiлiстерде тиiстi тапсырмалар берiлген басқа органдарға және лауазымды адамдарға таратылады. Жiберiлiм тiзбесiн аудан-қала әкiмi аппаратының басшысы бекiтедi.
      Әкiмдiк мәжiлiстерiнiң хаттамалары (түпнұсқалары), сондай-ақ олардың құжаттары аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесiнде сақталады.
      Әкiмдiк мәжiлiстерiнiң хаттамалары және олардың құжаттары уақытша сақтау мерзiмi өткеннен кейiн мұрағатқа өткiзiледi.
 

4. Әкiмдiк және әкiм актiлерiнiң жобаларын дайындау мен ресiмдеу тәртiбi

      16. Атқарушы органдар әкiмдiк тиiстi шешiм қабылдау үшiн оның атына мынадай жағдайларда:
      1) мәселенi шешу әкiмдiктiң құзыретiне кiргенде;
      2) жергiлiктi атқарушы органдар арасында келiспеушiлiк туындаған кезде;
      3) мәселенiң шешiлуi жергiлiктi атқарушы органдардың және орталық атқарушы органдардың аумақтық бөлiмшелерiнiң қызметiн үйлестiрудi талап еткенде ұсыныстар енгiзедi.
      17. Аппарат бөлiмдерi және жергiлiктi атқарушы органдар әкiмдiк қаулыларының, әкiмнiң шешiмдерi мен өкiмдерiнiң жобаларын (бұдан әрi-жобалар) дайындауды "Нормативтiк құқықтық актiлер туралы", "Әкiмшiлiк процедуралар туралы", "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарына және осы регламентке сәйкес жүзеге асырады.
      Мүдделi органдармен келiсiлген, бiрiншi басшылар немесе оларды алмастыратын адамдар қол қойған жобалар мемлекеттiк тiлде және орыс тiлiнде ұсынылады.
      Жобаға "ескертулермен" келiсу болған кезде келiспеушiлiктер туралы бiрiншi басшылар немесе оларды алмастыратын адамдар қол, қажеттi түсiндемелер берiлген анықтама қоса берiледi.
      Жобаларды әзiрлеуге қатысушы органдар арасында келiспеушiлiктер туындаған кезде, қаралып отырған мәселелердiң мән-жайы құзыретiне кiретiн аудан-қала әкiмiнiң орынбасары, аппарат басшысы немесе оның орынбасары кеңес шақыра алады, оның нәтижелерi хаттамалармен ресiмделедi.
      Келiспеушiлiктер жойылған кезде тиiстi орган белгiленген мерзiмде жобаны пысықтайды және оны қол қоюға ұсынады. Талқыланған мәселе бойынша келiсiмге қол жетпеген жағдайда, аудан-қала әкiмiнiң орынбасары, аудан-қала әкiмi аппаратының басшысы бұл туралы түпкiлiктi шешiм қабылдау үшiн аудан-қала әкiмiне не оны алмастыратын адамға ақпарат бередi.
      18. Жобалардың уақытында және сапалы әзiрлеуiне және әкiмдiкке белгiленген мерзiмдi ұсынылуына, сондай-ақ жобаның мемлекеттiк тiлдегi және орыс тiлiндегi мәтiндерiнiң тең түпнұсқалығына оны әзiрлеудi жүзеге асырушы органның бiрiншi басшысы дербес жауапты болады.
      19. Жобалар мiндеттi түрде мыналармен келiсiледi:
      1) құзыретiне қарай мүдделi атқарушы органдармен, бұл ретте жобаны келiсудегi мұндай мүдделiлiк қаралатын мәселелердiң мән-жайы ескерiле отырып белгiленедi;
      2) аудан-қала қаржы бөлiмiмен-жобаның қаржылық орындылығы және қаржыландырумен қамтамасыз етiлуi мәселелерi бойынша;
      3) аудан-қала экономика және бюджеттiк жоспарлау бөлiмiмен-экономикалық орындылығы мәселелерi бойынша.
      20. Жобаны әзiрлеушi жобаның көшiрмелерiн бiр мезгiлде барлық мүдделi атқарушы органдарға келiсуге жiбередi.
      Бұл ретте атқарушы органдарда келiсу мерзiмi бiр мезгiлде есептеледi және жобалардың түскен әрi тiркелген кезiнен бастап үш жұмыс күннен аспауы тиiс.
      Әкiм, әкiмнiң орынбасарлары және аппарат басшысы келiсудiң өзге мезгiлдерiн белгiлеуi мүмкiн.
      Әкiмнiң, оның орынбасарларының тапсырмалары бойынша шешiмдердi неғұрлым жедел қабылдау мақсатында атқарушы органдардың басшылары немесе лауазымды адамдар (лауазымы бойынша басшының орынбасарынан төмен емес) жобаға бұрыштаманы кеңесте (мәжiлiсте) қоюы мүмкiн. Бұл ретте көрсетiлген лауазымды адамдар жобаның жасалуы немесе өздерiнiң бұрыштама қойғандығы туралы тиiстi атқарушы органның бiрiншi басшысына баяндайды.
      Жобаның көшiрмесiн келiсуге алған кезде атқарушы органдар жобаға басқа мүдделi органдардың алдын ала бұрыштама қоюларын талап етуге, сондай-ақ басқа желеу белгiлермен келiсуден бас тартуға тиiстi емес.
      21. Келiсушi орган жобаны қараудың нәтижелерi бойынша бiрiншi басшының не оны алмастыратын адамның қолы қойылған жауаптың мынадай нұсқаларының бiрiн әзiрлеушiге ұсынуы тиiс:
      1) жоба ескертулерсiз келiсiлдi (жобада бұрыштама болады);
      2) жоба ескертулермен келiсiлдi (жобада " ескертулермен" бұрыштама болады және оған ол қоса берiлуi тиiс);
      3) "жобаға келiсуден бас тартылды" (дәлелдi бас тарту қоса берiледi).
      22. Келiсу мерзiмдерi аяқталғаннан кейiн жобаны әзiрлеушi мүдделi органдардың барлық ұсынысын жобаның түпкiлiктi нұсқасына жинақтайды (ескертулердi жояды). Бұл ретте, түпкiлiктi нұсқаны дайындау процесiнде әзiрлеушi өз келiскен атқарушы органдардың ескертулерiн мiндеттi түрде жояды.
      Жобаны әзiрлеушi аппаратқа енгiзу кезiнде мүддесi осы жобада қозғалып отырған бұрыштамасының болмау себептерiн (мұндай факт болған жағдайда) түсiндiрме жазбахатта көрсетедi, бұл ретте, енгiзiлген материалдарға тиiстi органға келiсу үшiн енгiзiлгенiн растайтын құжаттың көшiрмесi қоса берiледi. Мұндай растау болмаған жағдайда, жоба мүдделi органға келiсуге жіберiлмеген болып есептеледi.
      23. Әзiрлеушi осы жобаны қабылдау қажеттiлiгiн, ол қабылданған жағдайда, әлеуметтiк-экономикалық салдарын, оны iске асырумен байланысты болжанып отырған қаржы шығыстары негiзделген түсiндiрме жазбахатты, сондай-ақ, бұл мәселе бойынша бұрын әкiмдiктiң және әкiмнiң қандай актiлерi қабылданғаны және олардың қалай орындалғаны туралы мәлiметтердi мiндеттi түрде жобаға қоса бередi.
      Егер актiлердiң жобалары нормативтiк сипатта болса және (немесе) әлеуметтiк-экономикалық мәселелердi қозғаса,әзiрлеушi түсiндiрме жазбахатта нақты мақсаттарды, күтiлiп отырған нәтижелердiң мерзiмдерiн және енгiзiп отырған ұсыныстардың болжанып отырған тиiмдiлiгiн көрсетуге мiндеттi. Бұл актiлердi әкiмдiк немесе әкiм қабылдаған жағдайда, олардың iске асыру қорытындылары бойынша, әзiрлеушi, актiлерде белгiленген мерзiмдерге сәйкес олардың әрекетiнiң нәтижелерi туралы қысқаша есеп тапсыруы тиiс.
      Жобаны әзірлеуші-мемлекеттік органның басшысы екі парақтан аса көлемдегі жобалардың және жобаларға қосымшалардың әр парағына қол қоюы тиіс.
      24. Жобаны әзiрлеушi жобада бiр мезгiлде әкiмдiк қаулыларын және (немесе) әкiмнiң шешiмдерi мен өкiмдерiн қабылданатын актiге сәйкес келтiру жөнiнде норма көздейдi және (немесе) нақты мерзiмдер белгiлей отырып, оларды сәйкес келтiру туралы тапсырманы көздейдi.
      25. Әзiрленген (пысықталған) жоба (оған тиiстi материалдармен бiрге) жоба бойынша сараптама жүргiзу және қорытынды дайындау үшiн (бұдан әрi-сараптама) аппаратқа енгiзiледi. Аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесiнде тiркелер алдында жобаның iс-қағаздарын жүргiзу талаптарына сәйкестiгi тексерiледi.
      Жобаның iс-қағаздарын жүргiзу талаптарына сәйкес еместiгi туралы ескертулер болған ретте аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесi жобаны тiркеуге дейiн әзiрлеушiге қайтаруға құқылы.
      Жоба аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесiнде тiркелгеннен кейiн оның мәтiндерiнiң мемлекеттiк тiлдегi және орыс тiлiндегi мәтiндердiң тең түпнұсқалығына тексерiледi және сараптаудан өтедi.
      Жобаны сараптауды өткiзу мерзiмi аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесiнде жобаны тiркеген күнiнен бастап үш жұмыс күнiнен аспауы қажет.
      Әкiм аппараты жоба мәтiндерiнiң тең түпнұсқалығына тексеру, сараптауды жүргiзу барысында немесе оның нәтижелерi бойынша әзiрлеушiге мынадай негiздер бойынша пысықтауға қайтарып жiберуге құқылы:
      1) жоба мәтiндерiнiң мемлекеттiк тiлдегi және орыс тiлiндегi мәтiндердiң тең түпнұсқалы еместiгi, iс-қағаздарын жүргiзу талаптарына сәйкес келмеуi;
      2) жобаның Қазақстан Республикасының Заңнамасына сәйкес келмейтiндiгi;
      3) осы мәселелер бойынша бұрын қабылданған актiлердi қайталау;
      4) жобаның осы регламенттiң талаптарын бұза отырып ұсынылуы.
      Басқа желеулер бойынша терiс сараптамалық қорытынды жобаны қайтару үшiн негiз бола алмайды.
      26. Жобаларды әкiмнiң орынбасарларында келiсу мiндеттердiң бөлуiне сәйкес жүзеге асырылады. Әкiмнiң орынбасарларында мазмұндық сипаттама ескертулер туындаған жағдайда, олар қажет болған ретте нәтижелерi хаттамамен ресiмделетiн кеңес шақырады.
      Аудан қала әлеуметтiк-экономикалық даму мәселелерiн жедел шешу мақсатында, әкiмдiктiң қаулысы оның мәжiлiстерi арасында әкiмдiк мүшелерiмен және арнайы парақта қол жинаумен қаулы жобасын келiсу арқылы қабылдануы мүмкiн.
      Жоба аппаратта сараптамадан өткеннен кейiн аудан-қала әкiмi аппаратының басшысы бұрыштама соғады және сол бойынша шешiм қабылдау үшiн ол әкiмге не оны алмастырған адамға баяндайды.
      27. Әкiмдiктiң қаулылары, әкiмнiң шешiмдерi мен өкiмдерiне әкiм қол қояды, аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесiнде тiркеледi. Оларға қол қойылғаннан кейiн түзетулердi енгiзуге болмайды.
      28. Аппарат әкiмдiк қаулыларының, әкiм шешiмдерi мен өкiмдерiнiң куәландырылған көшiрмелерiн аудан-қала әкiмi аппаратының басшысы бекiткен жiберiлiмге сәйкес таратады.
      Әкiмдiк қаулыларының, әкiм шешiмдерi мен өкiмдерiнiң түпнұсқалары аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесiнде сақталады.
      Құжаттардың уақытында шығарылуы және алушыларға таратылуы үшiн жауапкершiлiк аудан-қала әкiмi аппараты кеңсесiнiң бастығына жүктеледi.
      29. Техникалық қателер болған ретте әкiмдiк қаулыларының, әкiм шешiмдерi мен өкiмдерiнiң бұрын таратылған даналары тек аудан-қала әкiмi аппаратының басшысымен ғана ауыстырылуы мүмкiн. Бұл жағдайда, бастапқыда таратылған құжаттар аппаратқа қайтарылып алынуы тиiс.
      30. Аудан-қала әкiмi аппаратының кеңсесi әкiмдiк және әкiм қабылдаған актiлердiң бақылау даналарының есептеуiн, жүйелеуiн және жүргiзуiн, оларға ағымдағы өзгерiстер мен толықтырулар енгiзудi жүзеге асырады.
      31. Әкiмдiктiң және әкiмнiң барлық жалпы мiндеттi маңызы, ведомствоаралық маңызы бар немесе азаматтардың құқықтарына, бостандығы мен мiндеттерiне жататын актiлердi әдiлет органдарында тiркелуге және ресми жарияланымдар үшiн мәслихат және әкiм белгiлеген газеттер мен басқа мерзiмдi басылымдарда мiндеттi түрде жариялауға жатады.
      32. Аудан-қала әкiмiнiң кеңесшi-баспасөз хатшысы актiлердi жариялау үшiн жiбередi.
      33. Мемлекеттiк құпиялардан немесе заңмен қорғалатын құпиядан тұратындарынан басқа, әкiмдiк пен әкiммен қабылданған нормативтiк-құқықтық актiлермен танысу үшiн мүдделi адамдарға рұқсат беру мiндеттi болып табылады және оны аудан-қала әкiмi аппаратының басшысы анықтайтын тәртiппен аппарат жүзеге асырады.
 

5. Заңнама актiлерiнiң, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң, Премьер-министрiнiң, облыс, аудан-қала әкiмдiгi мен әкiмдерiнiң актiлерi мен тапсырмаларының орындалуына бақылау жасау тәртiбi

      34. Заңнама актiлерiн, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң, Премьер-министрiнiң актiлерiн және тапсырмаларын, облыс, аудан-қала әкiмдiгi мен әкiмдерiнiң актiлерiн орындауды ұйымдастыру "Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерiн қол қоюға дайындау, келiсу, ұсыну және Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерi мен тапсырмаларын орындауды бақылау тәртiбi туралы ереженi бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1998 жылғы 2 қазандағы N 4097 Жарлығына, осы регламентке және Қазақстан Республикасының өзге заңнамасына сәйкес жүзеге асырады.
      Заңнама актiлерiнiң, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң, Премьер-министрiнiң актiлерiнiң және тапсырмаларының, облыс, аудан-қала әкiмдiгi мен әкiмдерiнiң актiлерiнiң және мемлекеттiк органдары мен лауазымды тұлғалардың өзге тапсырмаларының орындалуына бақылау жасауды аудан-қала әкiмi аппаратының кадрлар және мемлекеттiк-құқықтық жұмыс бөлiмi, кеңсе жүзеге асырады.
      35. Заңнама актiлерi, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң, Премьер-министрiнiң, облыс, аудан-қала әкiмдiгi мен әкiмдерiнiң актiлерi және тапсырмалары және өз құзыретi шегiнде мемлекеттiк органдары мен лауазымды тұлғалардың өзге тапсырмаларының орындалуына бақылауға алынады.
      36. Заңнама актiлерiнiң, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң, Премьер-министрiнiң, облыс, аудан-қала әкiмдiгi мен әкiмдерiнiң актiлерi және тапсырмаларының уақытында әрi сапалы орындалуына жауапкершiлiк осылар орындауға жiберiлген атқарушы органдарының бiрiншi басшыларына жүктеледi.
      37. Әкiмнiң және орынбасарларының тапсырмаларында құжаттарды орындаудың мерзiмдерi белгiленедi. Мерзiмдер белгiленбеген жағдайда, құжаттың түскен күнiнен есептелетiн, орындалудың бiр айлық мерзiмi, ал "шұғыл" деген гриф болған жағдайда-он күндiк мерзiм белгiленедi.
      38. Егер тапсырманың белгiленген мерзiмiнде орындалуы мүмкiн болмаса, онда тапсырманың орындалуына жауапты органның бiрiншi басшысы ( не оның мiндетiн атқарушы тұлға) кiдiрудiң себептерi туралы хабарлауға және белгiленген тәртiппен оны орындау мерзiмiн ұзарту туралы өтiнiш беруге тиiстi. Тапсырманы орындау мерзiмiн ұзартуға екi реттен аса жол бермейдi.
      39. Әкiм анықтайтын тәртiппен заңнама актiлерiн, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң, Премьер-министрiнiң, облыс, аудан-қала әкiмдiгi мен әкiмдерiнiң актiлерi және тапсырмаларын орындау мерзiмдерiн бақылау жөнiндегi қызметтi жүзеге асырады.
      40. Кадрлар және мемлекеттiк-құқықтық жұмыс бөлiмi, кеңсе заңнама актiлерiн, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң, Премьер-министрiнiң, облыс, аудан-қала әкiмдiгi мен әкiмдерiнiң актiлерi және тапсырмаларын орындаудың барысы туралы әкiмдi жүйелi түрде хабардар етiп, оларды орындау үшiн әкiмнiң бақылау жасау қызметiн қамтамасыз етедi.
      Аудан-қала әкiмiнiң орынбасарлары, аудан-қала әкiмi аппаратының басшысы заңнама актiлерiн, Қазақстан Республикасы Президентiнiң, Үкiметiнiң, Премьер-министрiнiң, облыс, аудан-қала әкiмдiгi мен әкiмдерiнiң актiлерi және тапсырмаларын үйлестiру мен орындаудың белгiленген тәртiбiн өрескел бұзушылық фактiлерi бойынша кiнәлi лауазымды адамдарды тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту жөнiнде ұсыныс енгiзе алады.
 
 

      Зырян ауданы-Зырян қаласы
әкiмi аппаратының басшысы

Об утверждении регламента акимата Зыряновского района-города Зыряновска

Решение Акима Зыряновского района-города Зыряновска Восточно-Казахстанской области от 18 марта 2005 года N 543. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 28 марта 2005 года за N 2247. Утратило силу решением акима Зыряновского района Восточно-Казахстанской области от 10 января 2008 года N 3

      Сноска. Утратило силу решением акима Зыряновского района Восточно-Казахстанской области от 10.01.2008 N 3.

       В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года N 546 "Об утверждении Типовых регламентов акиматов области (города республиканского значения) и района (города областного значения)" РЕШИЛ:
       1. Утвердить прилагаемый регламент акимата Зыряновского района-города Зыряновска.
      2. Решение акима Зыряновского района-города Зыряновска N 565 от 31 октября 2001 года "Об утверждении регламента акимата Зыряновского района-города Зыряновска" признать утратившим силу.
      3. Контроль за исполнением регламента возложить на руководителя аппарата акима (Дедова Г.М.).
      4. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации.

      Аким Зыряновского района-
      города Зыряновска

Приложение к решению акима  
Зыряновского района-города Зыряновска
от 18 марта 2005 года N 543 

Регламент акимата Зыряновского района-города Зыряновска

1. Общие положения

      1. Акимат Зыряновского района-города Зыряновска (далее-акимат) входит в единую систему исполнительных органов Республики Казахстан, обеспечивает проведение общегосударственной политики исполнительной власти в сочетании с интересами и потребностями развития Зыряновского района-города Зыряновска.
      2. Состав акимата формируется акимом района-города (далее- аким) из заместителей акима района-города, руководителя аппарата акима района-города, первых руководителей исполнительных органов, финансируемых из районного-городского бюджета.
      Количество членов акимата определяется акимом района-города.
      Персональный состав акимата определяется акимом и согласовывается решением сессии районного-городского маслихата.
      3. Деятельность акимата регулируется Конституцией Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2001 года N 546 "Об утверждении Типовых регламентов акиматов области (города республиканского значения) и района (города областного значения)", иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан и настоящим регламентом.
      4. Информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности акимата осуществляет аппарат акима района-города (далее-аппарат).
      5. Ведение делопроизводства акимата и обработка корреспонденции, поступающей в акимат, возлагается на канцелярию аппарата акима района-города и осуществляется в порядке, разрабатываемом в соответствии с требованиями Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", нормативных правовых актов Правительства и утверждаемом акимом.
      6. Заместители акима района-города и руководитель аппарата района-города обеспечивают соблюдение установленного настоящим Регламентом порядка прохождения вносимых на рассмотрение акимата и акима проектов актов.

2. Планирование работы

      7. Ежеквартальный перечень вопросов для рассмотрения на заседаниях акимата составляется руководителем аппарата акима района-города по предложению членов акимата и руководителей исполнительных органов, финансируемых из районного-городского бюджета (далее-исполнительные органы).
      Перечень вопросов, планируемых к рассмотрению на заседаниях акимата, утверждается акимом.
      Утвержденный перечень рассылается членам акимата, а также в случае необходимости руководителям исполнительных органов, акимам города Серебрянска, сельских округов, поселков и другим должностным лицам.
      Решение об исключении запланированного вопроса из перечня или перенос его рассмотрения на другой срок принимается акимом на основании справки, представляемой первой руководителем соответствующего исполнительного органа, либо руководителем аппарата акима района-города.

3. Порядок подготовки и проведения заседаний акимата

      8. Заседания акимата проводятся во второй вторник каждого месяца и созываются акимом.
      9. На заседаниях акимата председательствует аким, а в его отсутствие-заместитель, исполняющий обязанности акима.
      10. Заседания акимата являются, как правило, открытыми и ведутся на государственном и (или) русском языках.
      При необходимости, отдельные вопросы могут рассматриваться на закрытых заседаниях.
      11. Заседание акимата считается правомочным, если в нем принимает участие не менее двух третей членов акимата.
      По результатам рассмотрения вопроса на заседании акимата принимается постановление.
      Постановления принимаются большинством голосов присутствующих членов акимата.
      12. На заседаниях акимата могут присутствовать депутаты Парламента Республики Казахстан, маслихата, акимы города Серебрянска, сельских округов, поселков, а также с правом совещательного голоса руководители территориальных подразделений центральных исполнительных органов и иные должностные лица по утвержденному акимом перечню.
      13. Подготовка аппаратом, либо исполнительным органом вопросов к рассмотрению на заседании акимата осуществляется с соблюдением следующих требований:
      1) справки, аналитические материалы, проекты постановлений, вносимые к рассмотрению на заседании акимата, предварительно визируются первым руководителем органа, вносящего документ, либо лицом, его замещающим (далее-первый руководитель), подпись которого является подтверждением официальной позиции данного органа;
      2) проект и справка, как правило, не должны превышать 5 страниц текста, напечатанного через два интервала;
      3) проект и справка по каждому вопросу должны иметь идентичные заголовки;
      4) к материалам, вносимым на заседание акимата, прикладываются, при необходимости, дополнительные информационные сведения. Указанные документы представляются в канцелярию аппарата за 5 дней до заседания акимата;
      5) определение и уточнение списка приглашенных на заседания по обсуждаемым вопросам осуществляется органом, вносящим вопрос, или структурным подразделением аппарата. Явку приглашенных обеспечивает отдел, вносящий на рассмотрение вопрос.
      14. Канцелярия аппарата акима района-города составляет проект повестки дня заседания и после согласования с акимом, либо лицом, его замещающим, рассылает его и соответствующие материалы членам акимата и приглашенным, а при необходимости и другим должностным лицам за три дня до заседания, согласно утвержденному руководителем аппарата указателю рассылки.
      В случае несвоевременного представления соответствующими органами материалов, руководитель аппарата акима района-города докладывает об этом акиму или лицу, его замещающему. Ответственность за несвоевременное представление материалов возлагается на первых руководителей соответствующих органов.
      При проведении заседания акимата по поручению акима в экстренном порядке, материалы по рассматриваемым вопросам могут вноситься в аппарат в день его проведения.
      15. На заседании акимата ведется протокол, в котором указываются присутствующие должностные лица, названия и предмет обсуждаемых вопросов, докладчики и выступающие при обсуждении, основное содержание их выступлений, замечаний и принятые членами акимата постановления. Ведется стенограмма заседания, вопросы, рассматриваемые на заседаниях, записываются на электронные носители информации.
      Протокол оформляется канцелярией в трехдневный срок со дня завершения заседания акимата канцелярией аппарата акима района-города, визируется руководителем аппарата акима района-города и подписывается председательствовавшим на заседании.
      Протоколам заседаний акимата присваиваются порядковые номера на календарный год. Протоколы или выписки из них в день их подписания рассылаются членам акимата, а при необходимости другим органам и должностным лицам, которым на заседаниях даны соответствующие поручения. Перечень рассылки утверждается руководителем аппарата акима района-города.
      Протоколы заседаний акимата (подлинники), а также документы к ним хранятся в канцелярии аппарата акима района-города.
      Протоколы заседаний акимата и документы к ним по истечению сроков временного хранения сдаются в архив.

4. Порядок подготовки и оформления проектов актов
акимата и акима

      16. Предложения в адрес акимата для принятия им соответствующего решения вносятся исполнительными органами в следующих случаях:
      1) когда решение вопроса входит в компетенцию акимата;
      2) при возникновении разногласий между местными исполнительными органами;
      3) когда решение вопроса требует координации деятельности местных исполнительных органов и территориальных подразделений центральных исполнительных органов.
      17. Подготовка проектов постановлений акимата, решений и распоряжений акима (далее - проекты) осуществляется отделами аппарата и местными исполнительными органами в соответствии с Законами Республики Казахстан "О нормативных правовых актах", "Об административных процедурах", "О местном государственном управлении в Республике Казахстан" и настоящим регламентом.
      Проекты представляются на государственном и русском языках, согласованные с заинтересованными органами, подписанные первыми руководителями или лицами, их замещающими.
      При наличии согласования "с замечаниями" к проекту прилагается справка с необходимыми пояснениями о разногласиях, подписанная первым руководителем или лицом, его замещающим.
      При возникновении разногласий между органами, участвующими в разработке проектов, заместителем акима района-города, в чью компетенцию входит предмет рассматриваемых вопросов, руководителем, либо лицом, его замещающим могут созываться совещания, результаты которых оформляются протоколами.
      При устранении разногласий соответствующий орган дорабатывает в установленный срок проект и представляет его на подписание. В случае отсутствия согласия по обсуждаемому вопросу заместитель акима района-города, руководитель аппарата акима района-города информирует об этом акима района-города, либо лицо, его замещающее, для принятия окончательного решения.
      18. Персональную ответственность за своевременную, качественную разработку и представление проектов в акимат в установленные сроки, а также за аутентичность текстов проектов на государственном и русском языках несет первый руководитель органа, осуществляющего его разработку.
      19. Проекты в обязательном порядке согласовываются:
      1) с заинтересованными, в силу их компетенции, исполнительными органами, при этом, такая заинтересованность в согласовании проекта устанавливается исходя из предмета рассматриваемых вопросов;
      2) с районным-городским отделом финансов-по вопросам финансовой целесообразности и обеспеченности проекта финансированием;
      3) с районным-городским отделом экономики и бюджетного планирования по вопросам экономической целесообразности проекта.
      20. Разработчик проекта одновременно направляет на согласование копии проекта всем заинтересованным исполнительным органам.
      Срок согласования в исполнительных органах при этом исчисляется одновременно и не должен превышать 3 рабочих дней с момента поступления и регистрации проектов.
      Аким, заместители акима и руководитель аппарата могут устанавливать иные сроки согласования.
      В целях более оперативного принятия решения по поручениям акима, заместителей акима, проект может быть завизирован руководителями исполнительных органов или должностными лицами (по должности не ниже заместителей руководителя) на совещании (заседании). При этом указанные должностные лица о произведенном ими визировании проекта докладывают первому руководителю соответствующего исполнительного органа.
      При получении копии проекта на согласование, исполнительные органы не должны требовать предварительного визирования проекта другими заинтересованными органами, а также отказывать в согласовании по другим формальным признакам.
      21. По итогам рассмотрения проекта согласующий орган должен представить разработчику за подписью первого руководителя, либо лица, его замещающего, один из следующих вариантов ответа:
      1) проект согласован без замечаний (виза на проекте);
      2) проект согласован с замечаниями (виза на проекте с замечаниями, которые должны быть приложены);
      3) в согласовании проекта отказано (прилагается мотивированный отказ).
      22. По окончании сроков согласования разработчик проекта сводит все предложения (устраняет замечания) заинтересованных органов в окончательный вариант проекта. При этом в процессе подготовки окончательного варианта разработчик в обязательном порядке устраняет замечания исполнительных органов, с которыми он согласился.
      Разработчик проекта при внесении проекта в аппарат в пояснительной записке указывает причины отсутствия визы органа, чьи интересы затрагиваются данным проектом (при наличии такого факта), при этом, к внесенным материалам прилагается копия документа, подтверждающего внесение его в соответствующий орган для согласования. В случае отсутствия такого подтверждения проект может считаться не направленным в заинтересованный орган на согласование.
      23. К проекту разработчиком в обязательном порядке прилагается пояснительная записка с обоснованием необходимости принятия данного проекта, социально-экономических последствий, в случае его принятия, предполагаемые финансовые затраты, связанные с его реализацией, а также сведения о том, какие акты акимата и акима ранее были приняты по данному вопросу и как они исполнялись.
      Если проекты актов носят нормативный характер и/или затрагивают социально-экономические вопросы, разработчик в пояснительной записке обязан указать конкретные цели, сроки ожидаемых результатов и предполагаемую эффективность вносимых предложений. В случае принятия акиматом или акимом данных актов разработчик по итогам их реализации должен представить краткий отчет о результатах их действия в соответствии с установленными в актах сроками.
      Проекты объемом более двух листов и приложения к проектам должны быть полистно парафированы руководителем государственного органа-разработчика проекта.
      24. Разработчик проекта одновременно в проекте предусматривает нормы по приведению постановлений акимата и/или решений и распоряжений акима в соответствие с принимаемым актом и/или предусматривает поручение о соответствующем их приведении с установлением конкретных сроков.
      25. Разработанный (доработанный) проект (с соответствующими материалами к нему) вносится в аппарат для проведения экспертизы и подготовки заключения (далее-экспертиза) по проекту. Перед регистрацией в канцелярии аппарата акима района-города проект проверяется на соответствие требованиям делопроизводства.
      При наличии замечаний о несоответствии проекта требованиям делопроизводства канцелярия аппарата акима района-города до регистрации проекта вправе его возвратить разработчику.
      После регистрации проект в канцелярии аппарата акима района-города проверяется на аутентичность его текстов на государственном и русском языках и проходит экспертизу.
      Срок проведения экспертизы проекта не должен превышать 3 рабочих дней с даты регистрации проекта в канцелярии аппарата акима района-города.
      Аппарат акима в ходе проверки на аутентичность его текстов, проведения экспертизы или по ее результатам вправе возвратить проект разработчику на доработку по основаниям:
      1) неаутентичности текстов проекта на государственном и русском языках, несоответствия требованиям делопроизводства;
      2) несоответствия проекта законодательству Республики Казахстан;
      3) дублирования ранее принятых актов по этим вопросам;
      4) представления проекта с нарушением требований настоящего регламента.
      Отрицательное экспертное заключение по другим мотивам не может служить основанием для возврата проекта.
      26. Согласование проектов у заместителей акима осуществляется в соответствии с распределением обязанностей. В случае возникновения у них замечаний содержательного характера, заместители акима при необходимости созывают совещание, результаты которого оформляются протоколом.
      В целях решения оперативных вопросов социально-экономического развития района-города постановления акимата могут приниматься между его заседаниями путем согласования проекта постановления с членами акимата и сбора подписей на специальном листе.
      После прохождения экспертизы в аппарате проект визируется руководителем аппарата акима района-города и докладывается им акиму, либо лицу, его замещающему, для принятия по нему решения.
      27. Постановления акимата, решения и распоряжения акима подписываются акимом, регистрируются в канцелярии аппарата акима района-города. Исключается внесение исправлений в подлинники актов после их подписания.
      28. Заверенные копии постановлений акимата, решений и распоряжений акима рассылаются аппаратом в соответствии с утвержденной руководителем аппарата акима района-города рассылкой.
      Подлинники постановлений акимата, решений и распоряжений акима хранятся в канцелярии аппарата акима района-города.
      Ответственность за своевременный выпуск и рассылку документов адресатам несет начальник канцелярии аппарата акима района-города.
      29. Замена ранее разосланных экземпляров постановлений акимата, решений и распоряжений акима при технических ошибках может быть произведена только с разрешения руководителя аппарата акима района-города. В этом случае первоначально разосланные документы должны быть отозваны в аппарат.
      30. Учет, систематизация и ведение контрольных экземпляров принятых акиматом и акимом актов, внесение в них всех текущих изменений и дополнений осуществляется канцелярией аппарата акима района-города.
      31. Все акты акимата и акима, имеющие общеобязательное значение, межведомственный характер или касающиеся прав, свобод и обязанностей граждан, подлежат регистрации в органах юстиции и обязательному опубликованию в газетах и иных периодических изданиях, определенных маслихатом и акимом для официальных публикаций.
      32. Направление актов для публикации осуществляется советником-пресс-секретарем акима района-города.
      33. Предоставление доступа заинтересованным лицам для ознакомления с принятыми акиматом и акимом нормативно-правовыми актами, кроме тех, которые содержат государственные секреты или охраняемую законом тайну, является обязательным и осуществляется аппаратом в порядке, определяемом руководителем аппарата акима района-города.

5. Порядок организации исполнения законодательных актов, актов
и поручений Президента, Правительства, Премьер-Министра
Республики Казахстан, акиматов и акимов области, района-города

      34. Организация исполнения законодательных актов, актов и поручений Президента, Правительства, Премьер-Министра, акиматов и акимов области, района-города осуществляется в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 2 октября 1998 года N 4097 "Об утверждении Положения о порядке подготовки, согласования, представления на подпись актов Президента Республики Казахстан и контроля за исполнением актов и поручений Президента Республики Казахстан", настоящим Регламентом и иным законодательством Республики Казахстан.
      Контроль за исполнением законодательных актов, актов и поручений Президента, Правительства, Премьер-Министра Республики Казахстан, акиматов и акимов области, района-города и иных поручений государственных органов и должностных лиц осуществляется отделом кадров и государственно-правовой работы, канцелярией аппарата акима района-города.
      35. На контроль берутся законодательные акты, акты и поручения Президента Республики, Правительства, Премьер-Министра Республики, акиматов и акимов области, района-города и иные поручения государственных органов и должностных лиц в пределах своей компетенции.
      36. Ответственность за своевременное и качественное исполнение законодательных актов, актов и поручений Президента Республики, Правительства, Премьер-Министра Республики, акиматов и акимов области, района-города возлагается на первых руководителей исполнительных органов, которым они направлены на исполнение.
      37. В поручении акима и его заместителей устанавливаются сроки исполнения документов. В случае не установления сроков, определяется месячный срок исполнения, исчисляемый со дня поступления документа, а при наличии грифа "срочно"-десятидневный срок.
      38. Если поручение не может быть выполнено в установленный срок, то первый руководитель органа, ответственного за исполнение поручения (либо лицо, исполняющее его обязанности), должен сообщить о причинах задержки и в установленном порядке ходатайствовать о продлении срока его исполнения. Продление срока исполнения поручения допускается не более двух раз.
      39. Обеспечение деятельности по контролю за сроками исполнения законодательных актов, актов и поручений Президента Республики, Правительства, Премьер-Министра Республики, акиматов и акимов области, района-города осуществляется аппаратом в порядке, определяемом акимом.
      40. Отдел кадров и государственно-правовой работы, канцелярия аппарата акима района-города, систематически информируя акима о ходе выполнения законодательных актов, актов и поручений Президента Республики, Правительства, Премьер-министра Республики, акиматов и акимов области, района-города, обеспечивает деятельность акима по контролю за их исполнением.
      Заместители акима района-города, руководитель аппарата акима района-города по фактам грубых нарушений установленного порядка согласования и исполнения законодательных актов, актов и поручений Президента Республики, Правительства, Премьер-Министра Республики, акиматов и акимов области, района-города могут вносить предложения по привлечению виновных должностных лиц к дисциплинарной ответственности.

      Руководитель аппарата Акима
      Зыряновского района-г. Зыряновска