Табиғи монополиялар субъектілерінің нормативтік техникалық ысыраптарын, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекіту ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2006 жылғы 4 тамыздағы N 191-НҚ Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2006 жылғы 8 қыркүйекте тіркелді. Тіркеу N 4379. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының м.а. 2013 жылғы 17 қыркүйектегі № 283-НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының м.а. 17.09.2013 № 283-НҚ бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабы 1-тармағының 5-1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
       Ескерту. Кіріспеге өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.18 N 49-НҚ бұйрығымен.
      1. Қоса беріліп отырған Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар субъектілерінің нормативтік техникалық ысыраптарын, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекіту ережесі бекітілсін.
       Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.18 N 49-НҚ бұйрығымен.
      2. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Электр және жылу энергетикасы саласындағы реттеу мен бақылау департаменті (А.В.Шкарупа) осы бұйрықты заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.
      3. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Әкімшілік жұмысы және талдау департаменті (Е.О.Есіркепов) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін:
      1) оны заңнамада белгіленген тәртіппен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауды қамтамасыз етсін;
      2) оны Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің құрылымдық бөлімшелері мен аумақтық органдарының назарына жеткізсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының орынбасары Н.Ш.Алдабергеновке жүктелсін.
      5. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Төраға

             КЕЛІСІЛГЕН:
        Қазақстан Республикасының
      Ауыл шаруашылығы министрінің
           міндетін атқарушы

          2006 жылғы 18 тамыз

             КЕЛІСІЛГЕН:

      Қазақстан Республикасының
   Көлік және коммуникация министрі

         2006 жылғы 18 тамыз

             КЕЛІСІЛГЕН:

      Қазақстан Республикасының
      Энергетика және минералдық
          ресурстар министрі

         2006 жылғы 29 тамыз

            КЕЛІСІЛГЕН:

       Қазақстан Республикасы
     Ақпараттандыру және байланыс
       агенттігінің төрағасының
           міндетін атқарушы

         2006 жылғы 18 тамыз

      Қазақстан Республикасы  
Табиғи монополияларды реттеу
агенттігі төрағасының  
      2006 жылғы 4 тамыздағы  
N 191-НҚ бұйрығымен   
бекітілген        

Табиғи монополиялар субъектілерінің нормативтік
техникалық ысыраптарын, шикізат, материалдар,
отын, энергия шығысының техникалық және
технологиялық нормаларын бекіту
ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Табиғи монополиялар субъектілерінің нормативтік техникалық ысыраптарын, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекіту ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес әзірленді.

      2. Осы Ереже табиғи монополиялар субъектілерінің нормативтік техникалық ысыраптарын, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын ұсынудың, қараудың, бекітудің бірыңғай тәртібін айқындайды.

      3. Осы Ережеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) уәкілетті орган – табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;
      2) құзыретті орган - мемлекеттік басқарудың тиісті саласына (аясына) басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган, ал су шаруашылығы және (немесе) кәріз жүйелерінің реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілері үшін - жергілікті атқарушы органдар;
      3) өтінім - табиғи монополия субъектісінің уәкілетті органға нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекіту туралы ресми өтініші.
      Осы Ережеде пайдаланылатын өзге де ұғымдар мен терминдер Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес қолданылады.
       Ескерту. 3-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.18 N 49-НҚ бұйрығымен.

2. Нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат,
материалдар, отын, энергия шығысының техникалық
және технологиялық нормаларын бекітуге арналған
өтінімді ұсыну және қабылдау

      4. Табиғи монополиялар субъектісі (бұдан әрі - Субъект) уәкілетті органға нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекітуге арналған өтінімді ұсынады.

      5. Нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекітуге арналған өтінімге:
      1) нормативтік техникалық ысыраптардың ұсынылатын деңгейі;
      2) шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының ұсынылатын деңгейі;
      3) ұсынылған нормативтік техникалық ысыраптардың, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының (нормативтік техникалық ысыраптардың, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының тиісті есептері) негіздемесі;
      4) өзіне қамтитын:
      нормативтік техникалық ысыраптар үшін - нормативтік техникалық ысыраптардың ұсынылатын деңгейі, бекітілген нормативтік техникалық ысыраптар және ысыраптардың ағымдағы кезең және өткен екі жыл ішіндегі нақты шамасы;
      шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормалары үшін - шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының ұсынылатын деңгейі, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының бекітілген техникалық және технологиялық нормалары және ағымдағы кезең және өткен екі жыл ішіндегі шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының нақты шамасы деректерінің жиынтық кестесі;
      5) нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекіту қажеттілігі туралы түсіндірме жазба қоса беріледі.
       Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.18 N 49-НҚ бұйрығымен.

      6. Субъект нормативтік техникалық ысыраптарын, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының жиынтық кестесін уәкілетті органға екі данада ұсынады.
       Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.18 N 49-НҚ бұйрығымен.

      7. Нормативтік техникалық ысыраптардың, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының жиынтық кестесі бірыңғай қаріппен басылуға (мөлшері N 14 "Times New Roman" қарпі пайдаланылады), нөмірленуге, Субъектінің бірінші басшысы не оның міндетін атқарушы тұлға қол қоюға тиіс.

      8. Есептердің және негіздеуші материалдардың өтініміне берілетін әрбір бетіне Субъектінің бірінші басшысы не оның міндетін атқарушы тұлға қол қоюға тиіс.

      9. алынып тасталды
      Ескерту. 9-тармақ алынып тасталды - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.18 N 49-НҚ бұйрығымен.

      10. Уәкілетті орган қосымша ақпарат сұратуға, қызметтің ұқсас түрімен айналысатын Субъектілердің нормативтік техникалық ысыраптарына, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларына салыстырмалы талдау жүргізуге құқылы. Бұл ретте өтінімді қарау мерзімі сұратып отырған ақпаратты алғанға дейін тоқтатыла тұрады.
      Субъекті уәкілетті орган белгілеген мерзімдерде талап етілген ақпаратты ұсынбаған немесе оларды толық емес көлемде ұсынған жағдайда, уәкілетті орган нормативтік техникалық ысыраптардың, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының мәлімделген шамаларын ескермеуге құқылы.

      11. Субъект уәкілетті орган белгілеген мерзімдерде сұратып отырған ақпаратты ұсынады, бірақ ол бес жұмыс күннен аспауға тиіс.

      12. Уәкілетті орган өтінім алған күнінен бастап бес жұмыс күннің ішінде ұсынылған материалдардың толықтығын тексеруге және Субъектіні бас тартудың себептерін келтіре отырып, өтінімді қарауға қабылдағаны немесе өтінімді қараудан бас тартқаны туралы жазбаша хабардар етуге тиіс.

      13. Субъектінің өтінімін қарауға қабылдаудан бас тартудың негізі:
      1) осы Ереженің 5-тармағында көрсетілген құжаттарды және ақпаратты ұсынбау немесе оларды толық емес көлемде ұсыну;
      2) осы Ереженің 6, 7, 8-тармақтарының талаптарын бұза отырып, құжаттарды ұсыну;
      3) шынайы емес ақпаратты қамтитын құжаттарды ұсыну болып табылады.
       Ескерту. 13-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.18 N 49-НҚ бұйрығымен.

      14. Осы Ереженің 13-тармағында көрсетілген негіздер бойынша өтінімді қарауға қабылдаудан бас тартқан кезде, Субъект бас тартқан сәттен бастап отыз күн өткеннен кейін өтініммен уәкілетті органға өтініш жасай алады.

3. Нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат,
материалдар, отын, энергия шығысының техникалық
және технологиялық нормаларын бекітуге
арналған өтінімді қарау

      15. Өтінімді уәкілетті орган осы Ереженің 5-тармағында көрсетілген қажетті материалдарды ұсынған кезде отыз күн ішінде қарайды. Өтінімді қарау мерзімі өтінім берілген сәттен бастап есептеледі.

      16. Субъектінің нормативтік техникалық ысыраптарды бекітуге берген өтінімін қарау кезінде уәкілетті орган депутаттарды, мемлекеттік органдардың, тұтынушылардың және олардың қоғамдық бірлестіктерінің өкілдерін, тәуелсіз сарапшыларды, бұқаралық ақпарат құралдарын және Субъектілерді тарта отырып өткізеді. Бұл ретте тыңдау нормативтік құқықтық ысыраптарды бекіту туралы шешім қабылдағанға дейін он бес күннен кешіктірмей өткізіледі.

      17. Уәкілетті орган мерзімді баспасөз басылымдарында алда болатын тыңдау туралы оны өткізгенге дейін бес күннен кешіктірмей тыңдаулар өтетін күні мен орнын және талқылау тақырыбын көрсете отырып, хабарландыру жариялайды.

      18. Тыңдаулар өткізу туралы ақпаратты жариялағаннан кейін Субъект тыңдауларға қатысушылардың талаптары бойынша нормативтік техникалық ысыраптардың ұсынылатын деңгейін және олар бойынша қажетті ақпаратты ұсынады.

      19. Тыңдау уәкілетті орган айқындаған үй-жайда өткізіледі. Тыңдау өткізу үшін уәкілетті органның қызметкерлерінің ішінен тыңдаудың төрағасы (бұдан әрі - төраға) тағайындалады. Төраға уәкілетті органның қызметкерлерінің ішінен хаттама жазатын тыңдаудың хатшысын тағайындайды.

      20. Төраға тағайындалған уақытта тыңдауды ашады, олардың мақсаты мен күн тәртібін жария етеді. Төраға қатысушыларды тыңдаудың регламентімен, өтініммен және Субъектінің нормативтік техникалық ысыраптарының ұсынылатын деңгейі бойынша шешімнің жобасымен таныстырады.

      21. Тыңдауда Субъект нормативтік техникалық ысыраптардың ұсынылып отырған деңгейін егжей-тегжейлі түсіндіреді және негіздейді.

      22. Тыңдауда қатысушылардың айтылған пікірлері ұсыным сипатта болады және оларды уәкілетті орган мәліметке қабылдайды. Тыңдаудың нәтижелері хаттамамен ресімделеді.

      23. Уәкілетті орган Субъект ұсынған материалдарға және есептерге талдау жүргізудің негізінде нормативтік техникалық ысыраптардың, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының ұсынылып отырған деңгейіне сараптама жүргізеді, ал қажет болған жағдайда, қызметтің ұқсас түрімен айналысатын Субъектілер қызметінің көрсеткіштеріне салыстырмалы талдау жүргізеді.

      24. Уәкілетті орган қажет болған жағдайда нормативтік техникалық ысыраптардың, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының ұсынылып отырған деңгейіне тәуелсіз сарапшыларды, мемлекеттік органдарды, тұтынушыларды, қоғамдық бірлестіктерді, өтінім берген Субъектіні тарта отырып, сараптама жүргізеді.
      Бұл ретте электр және жылу энергиясы саласына сараптаманы сараптама жүргізуге құзыретті органның тиісті рұқсаты бар тәуелсіз сарапшылар жүргізеді.

      25. Уәкілетті орган жүргізілген сараптаманың нәтижелері бойынша нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекіту не бекітуден тас тарту туралы шешім қабылдайды. Нормативтік техникалық ысыраптардың, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының ұсынылып отырған деңгейін бекітуден бас тартқан жағдайда Субъектіге дәлелді қорытынды жолданды.

      26. Уәкілетті органның нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекіту туралы шешімі уәкілетті органның бұйрығымен ресімделеді.

4. Қорытынды ережелер

      27. Субъект нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бекітуге арналған өтінімдерді мына мерзімдерде:
      нормативтік техникалық ысыраптар бойынша - жыл сайын;
      шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормалары бойынша - кем дегенде үш жылда ұсынады.
      Субъекті тарифінің (бағасының, алым ставкасының) шекті деңгейін бекіткен кезде нормативтік техникалық ысыраптардың, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларының қолданыс мерзімі инвестициялық бағдарламаларды және (немесе) инвестициялық жобаларды іске асыру кезеңіне сүйене отырып, айқындалады.

      28. Нормативтік техникалық ысыраптарды, шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын уәкілетті орган Субъектінің ұйымдастыру-техникалық жағдайлары (озық технологияны, механизацияны, өндірістік процестердің авоматизациясын енгізу, материалдардың, шикізаттың, отынның жаңа түрлерін пайдалану) өзгерген, өндірістің ерекшелігі мен құрылымы өзгерген жағдайда, сондай-ақ Субъектіні тексерулердің, сарапшылар қорытындыларының немесе ысыраптардың, шикізат, материалдар, отын, энергия шығыстарының нақты шамаларының нәтижелері бойынша қайта қарай алады.

Об утверждении Правил утверждения нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии субъектов естественных монополий

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 4 августа 2006 года N 191-ОД. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 8 сентября 2006 года N 4379. Утратил силу приказом и.о. Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 17 сентября 2013 года № 283-ОД

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 17.09.2013 № 283-ОД (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 5-1) пункта 1 статьи 13 Закона Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках", ПРИКАЗЫВАЮ:
       Сноска. Преамбула с изменением, внесенным приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 18.02.2009 № 49-ОД (порядок введения в действие см. п. 5 ).

      1. Утвердить прилагаемые Правила утверждения нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии субъектов естественных монополий.

      2. Департаменту по регулированию и контролю в сфере электро- и теплоэнергетики Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Шкарупа А.В.) обеспечить в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      3. Департаменту административной работы и анализа Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Есиркепов Е.О.) после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан:
      1) обеспечить в установленном законодательством порядке его официальное опубликование в средствах массовой информации;
      2) довести его до сведения структурных подразделений и территориальных органов Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий Алдабергенова Н. Ш.

      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня его официального опубликования.

      Председатель

      СОГЛАСОВАН:
      И.о. Министр сельского
      хозяйства
      Республики Казахстан
      18 августа 2006 года

      СОГЛАСОВАН:
      Министр транспорта
      и коммуникаций
      Республики Казахстан
      18 августа 2006 года

      СОГЛАСОВАН:
      Министр энергетики и
      минеральных ресурсов
      Республики Казахстан
      29 августа 2006 года

      СОГЛАСОВАН:

      И.о. Председателя Агентства
      Республики Казахстан
      по информатизации и связи
      18 августа 2006 года

Утверждены приказом  
Председателя Агентства
Республики Казахстан 
по регулированию     
естественных монополий
от 4 августа 2006 года
N 191-ОД             

Правила
утверждения нормативных технических потерь,
технических и технологических норм расхода сырья,
материалов, топлива, энергии субъектов
естественных монополий 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила утверждения нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии субъектов естественных монополий (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках" и иными нормативными правовыми актами Республики Казахстан.
       Сноска. Пункт 1 с изменением, внесенным приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 18.02.2009 № 49-ОД (порядок введения в действие см. п. 5).

      2. Настоящие Правила определяют единый порядок представления, рассмотрения, утверждения нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии субъектов естественных монополий.

      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган - государственный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий и на регулируемых рынках;
      2) компетентный орган - государственный орган, осуществляющий руководство соответствующей отраслью (сферой) государственного управления, а для субъектов естественных монополий, оказывающих регулируемые услуги водохозяйственной и (или) канализационной систем - местные исполнительные органы;
      3) заявка - официальное обращение субъекта естественной монополии в уполномоченный орган об утверждении нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии.
      Иные понятия и термины, используемые в настоящих Правилах, применяются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
       Сноска. Пункт 3 с изменением, внесенным приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 18.02.2009 № 49-ОД (порядок введения в действие см. п. 5 ).

2. Представление и принятие заявки
на утверждение нормативных технических потерь,
технических и технологических норм расхода сырья,
материалов, топлива, энергии

      4. Субъект естественной монополий (далее - Субъект) представляет в уполномоченный орган заявки на утверждение нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии.

      5. К заявке на утверждение нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии прилагаются:
      1) предлагаемый уровень нормативных технических потерь;
      2) предлагаемые уровни технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии;
      3) обоснование представленных нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии (соответствующие расчеты нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии);
      4) сводная таблица, включающая в себя:
      для нормативных технических потерь - предлагаемый уровень нормативных технических потерь, утвержденные нормативные технические потери и фактические величины потерь за текущий период и предыдущие два года;
       для технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии - предлагаемый уровень технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии, утвержденные технические и технологические нормы расхода сырья, материалов, топлива, энергии и фактические величины расхода сырья, материалов, топлива, энергии за текущий период и предыдущие два года;
      5) пояснительные записки о необходимости утверждения нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии.
       Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 18.02.2009 № 49-ОД (порядок введения в действие см. п. 5 ).

      6. Сводная таблица нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии предоставляется Субъектом в уполномоченный орган в двух экземплярах.
       Сноска. Пункт 6 в редакции приказа Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 18.02.2009 № 49-ОД (порядок введения в действие см. п. 5 ).

      7. Сводные таблицы нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии должны быть напечатаны единым шрифтом (используется шрифт "TimesNewRoman" размером N 14), пронумерованы, запарафированы первым руководителем Субъекта, либо лицом, исполняющим его обязанности.

      8. Каждый лист прилагаемых к заявке расчетов и обосновывающих материалов должны быть парафированы первым руководителем Субъекта, либо лицом, исполняющим его обязанности.

      9. Исключен приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 18.02.2009 № 49-ОД (порядок введения в действие см. п. 5 ).

      10. Уполномоченный орган вправе запросить дополнительную информацию, провести сравнительный анализ нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии Субъектов, занимающихся аналогичным видом деятельности. При этом срок рассмотрения заявки приостанавливается до получения запрашиваемой информации.
      В случае непредставления Субъектом требуемой информации в сроки, установленные уполномоченным органом, или представления их не в полном объеме, уполномоченный орган вправе не учитывать заявленные величины нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии.

      11. Субъект предоставляет запрашиваемую информацию в сроки, установленные уполномоченным органом, но не менее пяти рабочих дней.

      12. Уполномоченный орган обязан в течении пяти рабочих дней со дня получения заявки проверить полноту представленных материалов и в письменном виде уведомить Субъекта о принятии заявки или об отказе в принятии заявки к рассмотрению с приведением причин отказа.

      13. Основанием отказа в принятии заявки Субъекта к рассмотрению является:
      1) непредставление или представление не в полном объеме документов и информации, указанных в пункте 5 настоящих Правил;
      2) представление документов с нарушением требований пунктов 6, 7, 8 настоящих Правил;
      3) представление документов, содержащих недостоверную информацию.
       Сноска. Пункт 13 с изменением, внесенным приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 18.02.2009 № 49-ОД (порядок введения в действие см. п. 5 ).

      14. При отказе в принятии заявки к рассмотрению по основаниям, указанным в пункте 13 настоящих Правил, Субъект может обратиться в уполномоченный орган с заявкой по истечении тридцати дней с момента отказа.

3. Рассмотрение заявки
на утверждение нормативных технических потерь,
технических и технологических норм расхода сырья,
материалов, топлива, энергии

      15. Заявка рассматривается уполномоченным органом в течении тридцати дней при условии представления необходимых материалов, указанных в пункте 5 настоящих Правил. Срок рассмотрения заявки исчисляется с момента подачи заявки.

      16. При рассмотрении заявки Субъекта на утверждение нормативных технических потерь уполномоченный орган проводит слушание с приглашением депутатов, представителей государственных органов, потребителей и их общественных объединений, независимых экспертов, средств массовой информации и Субъектов. При этом слушание проводится не позднее, чем за пятнадцать дней до принятия решения об утверждении нормативных технических потерь.

      17. Уполномоченный орган опубликовывает в периодических печатных изданиях объявление о предстоящем слушании не позднее, чем за пять дней до его проведения, с указанием даты и место проведения слушаний и темы обсуждения.

      18. После опубликования информации о проведении слушаний Субъект по требованию участников слушаний предоставляет предлагаемый уровень нормативных технических потерь и необходимую информацию по ним.

      19. Слушания проводятся в помещении, определяемом уполномоченным органом. Для проведения слушаний из числа сотрудников уполномоченного органа назначаются председатель слушаний (далее - председатель) и секретарь слушаний, который ведет протокол.

      20. Председатель в назначенное время открывает слушания, объявляет их цель и повестку дня. Председатель ознакамливает участников с регламентом слушания, заявкой и проектом решения по предлагаемым уровням нормативных технических потерь Субъекта.

      21. На слушании Субъект подробно разъясняет и обосновывает предлагаемый уровень нормативных технических потерь.

      22. Мнения, выраженные участниками слушаний носят рекомендательный характер и принимаются уполномоченным органом к сведению. Итоги слушания оформляются протоколом.

      23. Уполномоченный орган проводит экспертизу предлагаемого уровня нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии на основе анализа представленных Субъектом материалов и расчетов, а при необходимости проводит сравнительный анализ показателей деятельности Субъектов, занимающихся аналогичным видом деятельности.

      24. Уполномоченный орган в случае необходимости проводит экспертизу предлагаемого уровня нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии с привлечением для этого независимых экспертов, государственных органов, потребителей, общественных объединений, Субъекта, представившего заявку.
      При этом экспертиза в сфере электро- и теплоэнергетики проводится независимыми экспертами, имеющими соответствующие разрешение компетентного органа на проведение экспертизы.

      25. Уполномоченный орган по результатам проведенной экспертизы принимает решение об утверждении либо отказывает в утверждении нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии. В случае отказа в утверждении предлагаемого уровня нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии, Субъекту направляется мотивированное заключение.

      26. Решение уполномоченного органа об утверждении нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии оформляется приказом уполномоченного органа.

4. Заключительные положения

      27. Субъект представляет заявки на утверждение нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии в следующие сроки:
      по нормативным техническим потерям - ежегодно;
      по техническим и технологическим нормам расхода сырья, материалов, топлива, энергии - не более чем на три года.
      При утверждении Субъекту предельного уровня тарифа (цены, ставки сбора) сроки действия нормативных технических потерь, технических и технологических норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии определяются исходя из периода реализации инвестиционных программ и (или) инвестиционных проектов.

      28. Нормативные технические потери, технические и технологические нормы расхода сырья, материалов, топлива, энергии могут быть пересмотрены уполномоченным органом в случае изменения организационно-технических условий Субъекта (внедрение прогрессивной технологии, механизации, автоматизации производственных процессов, использования новых видов материалов, сырья, топлива), изменения специфики и структуры производства, а также по результатам проверок Субъекта, заключений экспертов или анализа фактических величин потерь, расходов сырья, материалов, топлива и энергии.