Аккредиттелген кәсіби аудиторлық ұйымдарды тексеруді жүзеге асыру ережесін бекті туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2006 жылғы»1 қыркүйектегі N 333 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2006 жылғы 25 қыркүйектегі тіркелді. Тіркеу N 4404. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009 жылғы 28 тамыздағы N 357 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009 жылғы 28 тамыздағы N 357 бұйрығымен.

      "Аудиторлық қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 7-бабын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Аккредиттелген кәсіби аудиторлық ұйымдарды тексеруді жүзеге асыру ережесі бекітілсін.
      2. Мемлекеттік активтерді басқару әдіснамасы департаменті (Ж.Н.Айтжанова) заңнамада белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оның ресми бұқаралық ақпарат құралдарында кейіннен жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрық 2006 жылғы 24 қарашадан бастап қолданысқа енгізіледі.

       Министр

      Қазақстан Республикасы  
Қаржы министрінің   
2006 жылғы»1 қыркүйектегі
N 333 бұйрығымен    
бекітілген        

    Аккредиттелген кәсіби аудиторлық ұйымдарды
тексеруді жүзеге асыру ережесі 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Аккредиттелген кәсіби аудиторлық ұйымдарды тексеруді жүзеге асыру ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Аудиторлық қызмет туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі - Заң) сәйкес әзірленді және аккредиттелген кәсіби аудиторлық ұйымдар (бұдан әрі - кәсіби ұйымдар) қызметінің аудиторлық қызмет туралы заңнама талаптарына сәйкестігін айқындау мақсатында аудиторлық қызмет саласындағы уәкілетті органның (бұдан әрі - уәкілетті орган) тексерулерді ұйымдастыру және жүргізу тәртібін белгілейді.

  2. Тексерулерді жүзеге асыру ережесі

      2. Кәсіби ұйымдардың қызметін тексеруді (бұдан әрі - тексеру) уәкілетті органның басшысы белгілейтін құрылымдық бөлімше (бұдан әрі - құрылымдық бөлімше) жүзеге асырады.

      3. Тексеру екі түрлі бола алады:
      1) жоспарлы тексеру;
      2) жоспардан тыс тексеру.

      4. Жоспарлы тексеру уәкілетті органның лауазымды тұлғасы бекітетін құрылымдық бөлімшенің жылдық жоспарына сәйкес жылына бір реттен жиі емес жүргізіледі.

      5. Жоспардан тыс тексеру кәсіби ұйымдардың іс-әрекеттеріне шағымдардың, өтініштердің, арыздардың негізінде жүргізіледі.

      6. Кәсіби ұйымды тексеру тексеруді белгілеу туралы бұйрықтың негізінде жүргізіледі.
      Тексеруді белгілеу туралы бұйрықта мыналар:
      кәсіби ұйымның атауы мен орналасқан жері;
      тексерудің түрі мен мақсаты;
      тексеру жетекшісін көрсете отырып, құрылымдық бөлімшенің тексеретін тұлғаларының аты-жөні (бұдан әрі - тексеретін тұлғалар);
      тексеру жүргізудің мерзімі мен кезеңі болуы тиіс.

      7. Тексеру жүргізу мерзімі 30 (отыз) күнтізбелік күннен аспауы тиіс.
      Объективті себептер болған жағдайда тексеру жетекшісінің дәлелді ұсынысы бойынша уәкілетті орган басшысының бұйрығы негізінде тексеру жүргізу мерзімі ұзартылады.

      8. Тексеру жүргізуді бастамас бұрын тексеру жетекшісі:
      тексеретін тұлғаларға тексерілуге жататын мәселелердің тізбесін бекітеді;
      кәсіби ұйымның басшысына тексеру жүргізу туралы бұйрықты табыс етеді, оны жұмыс жоспарымен таныстырады және кәсіби ұйымдағы келуді тіркеу журналында тексеретін тұлғалардың лауазымын, аты-жөнін көрсете отырып, тексеру жүргізу фактісі туралы белгі қояды.

      9. Кәсіби ұйым тексеруді жүргізу кезеңіне тексеретін тұлғаларға жұмыс істеу үшін бөлек үй-жай мен өзінің әкімшілік ғимараттарына кіруге рұқсат береді, кәсіби ұйымның қызметіне қатысты ақпаратқа қол жеткізуді қамтамасыз етеді, барлық қажетті құжаттарды, оның ішінде тексеру актісіне қосу үшін олардың көшірмелерін алуға жәрдем көрсетеді.

      10. Тексеру жүргізу кезінде тексеретін тұлғалар алынған құжаттардың сақталуын және ондағы ақпараттың құпиялығын қамтамасыз етеді.

  3. Тексеру нәтижелерін ресімдеу тәртібі

       11. Жүргізілген тексеру нәтижелері бойынша құрылымдық бөлімше жолсыздықтардың жоқ екендігі туралы не жолсыздықтар фактілерін көрсете отырып, тексеру актісін (бұдан әрі - акті) жасайды.

      12. Актіде мынадай ақпарат қамтылуы тиіс:
      1) акті нөмірі мен күні;
      2) мемлекеттік органның атауы;
      3) тексеретін тұлғалардың аты-жөні және лауазымы;
      4) тексерілетін кәсіби ұйымның атауы;
      5) белгіленген тексеру мәні;
      6) тексеру басталған және аяқталған күн;
      7) тексеру жүргізудің құқықтық негіздемелері, оның ішінде     міндетті талаптары тексеруге жататын нормативтік құқықтық актілер;
      8) тексеретін кезең;
      9) жүргізілген тексерудің нәтижесі;
      10) жолсыздықтар анықталған жағдайда, оларды жою мерзімі;
      11) тексеру жетекшісінің және кәсіби ұйым басшысының қолтаңбалары.

      13. Жолсыздықтар анықталған кезде актіге осындай жолсыздықтарды растайтын құжаттардың көшірмелері қоса беріледі, қосымшалар саны актіде көрсетіледі.

      14. Акті бойынша қарсылықтар мен ескертулер болған жағдайда кәсіби ұйымның басшысы өз қолтаңбасының алдында осы туралы ескертпе жасайды және жазбаша түсініктемені қоса береді.

      15. Акті екі данада жасалады. Бірінші данасы кәсіби ұйымға беріледі, екінші данасы құрылымдық бөлімшеде қалады.
      Акті құрылымдық бөлімшенің арнайы журналында тіркеледі.

      16. Кәсіби ұйым құрылымдық бөлімшенің тексеру актісіне сот тәртібінде шағымдана алады.

Об утверждении Правил осуществления проверок аккредитованных профессиональных аудиторских организаций

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 1 сентября 2006 года № 333. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 сентября 2006 года № 4404. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 28 августа 2009 года № 357

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 28.08.2009 № 357.

      В целях реализации  статьи 7 Закона Республики Казахстан "Об аудиторской деятельности"  ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления проверок аккредитованных профессиональных аудиторских организаций.

      2. Департаменту методологии управления государственными активами Министерства финансов Республики Казахстан (Айтжанова Ж.Н.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его последующее опубликование в установленном законодательством порядке.

      3. Настоящий приказ вводится в действие с 24 ноября 2006 года.

      Министр

Утверждены            
приказом Министра финансов   
Республики Казахстан      
от 1 сентября 2006 г. N 333  

  Правила осуществления проверок аккредитованных
профессиональных аудиторских организаций

  1. Общие положения

      1. Настоящие Правила осуществления проверок аккредитованных профессиональных аудиторских организаций (далее - Правила) разработаны в соответствии с  Законом Республики Казахстан "Об аудиторской деятельности" (далее - Закон) и устанавливают порядок организации и проведения проверок уполномоченным органом в области аудиторской деятельности (далее - уполномоченный орган), в целях установления соответствия деятельности аккредитованных профессиональных аудиторских организаций (далее - профессиональные организации) требованиям законодательства об аудиторской деятельности.

  2. Порядок осуществления проверок

      2. Проверка деятельности профессиональных организаций (далее - проверка) осуществляется структурным подразделением, определяемым руководителем уполномоченного органа (далее - структурное подразделение).

      3. Проверка может быть двух видов:
      1) плановая проверка;
      2) внеплановая проверка.

      4. Плановая проверка проводится не чаще одного раза в год в соответствии с годовым планом проверки структурного подразделения, которое утверждается должностным лицом уполномоченного органа.

      5. Внеплановая проверка проводится на основании жалоб, обращений, заявлений на действия профессиональных организаций.

      6. Проверка профессиональной организации проводится на основании приказа о назначении проверки.
      Приказ о назначении проверки должен содержать:
      наименование и место нахождения профессиональной организации;
      вид и цель проверки;
      фамилии и инициалы проверяющих лиц структурного подразделения (далее - проверяющие лица), с указанием руководителя проверки;
      срок и период проведения проверки.

      7. Срок проведения проверки не должен превышать 30 (тридцати) календарных дней.
      При наличии объективных причин, срок проведения проверки продлевается на основании приказа руководителя уполномоченного органа по мотивированному представлению руководителя проверки.

      8. Перед началом проведения проверки, руководитель проверки:
      закрепляет за проверяющими лицами перечень вопросов, подлежащих проверке;
      предъявляет руководителю профессиональной организации приказ о проведении проверки, знакомит его с планом работы и делает отметку в журнале учета посещений, находящейся в профессиональной организации, о факте проведения проверки с указанием должности, фамилии и инициалов проверяющих лиц.

      9. На период проведения проверки профессиональная организация предоставляет проверяющим лицам отдельное помещение для работы и разрешение на вход в свои административные здания, обеспечивает доступ к информации, касающейся деятельности профессиональной организации, оказывает содействие в получении всех необходимых документов, в том числе их копий для приобщения к акту проверки.

      10. При проведении проверки проверяющие лица обеспечивают сохранность полученных документов и конфиденциальность содержащейся в них информации.

  3. Порядок оформления результатов проверки

      11. По результатам проведенной проверки структурным подразделением составляется акт проверки (далее - акт) об отсутствии нарушений либо с указанием фактов нарушений.

      12. Акт содержит в себе следующую информацию:
      1) номер и дату акта;
      2) наименование государственного органа;
      3) фамилия, имя, отчество и должность проверяющих лиц;
      4) наименование проверяемой профессиональной организации;
      5) предмет назначенной проверки;
      6) дата начала и окончания проверки;
      7) правовые основания проведения проверки, в том числе нормативные правовые акты, обязательные требования которых подлежат проверке;
      8) проверяемый период;
      9) результат проведенной проверки;
      10) при выявлении нарушений - срок устранения;
      11) подписи руководителя проверки и руководителя профессиональной организации.

      13. При выявлении нарушений к акту прилагаются копии документов, подтверждающих такие нарушения, количество приложений отражается в акте.

      14. При наличии возражений или замечаний по акту руководитель профессиональной организации делает об этом оговорку перед своей подписью и прилагает письменное разъяснение.

      15. Акт составляется в двух экземплярах. Первый экземпляр передается профессиональной организации, второй экземпляр - остается в структурном подразделении.
      Акт регистрируется в специальном журнале структурного подразделения.

      16. Профессиональная организация вправе обжаловать акт структурного подразделения в судебном порядке.