Ақмола облысының мемлекеттік коммуналдық меншік нысандарын сенім білдірілген басқаруға беру ережесін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2006 жылғы 30 қазандағы N А-9/368 қаулысы. Ақмола облысының әділет департаментінде 2006 жылғы 6 желтоқсанда N 3205 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011 жылғы 28 маусымдағы № А-6/249 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2011.06.28 № А-6/249 қаулысымен
      Қазақстан Республикасының Азаматтық  кодексіне , Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 23 желтоқсандағы N 2721 "Жекешелендіру туралы"» Заңына , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 21 қыркүйектегі N 1431 "Коммуналдық меншік нысандарын жекешелендіру мәселелері" туралы  қаулысына сәйкес облысы әкімдігі  ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген Ақмола облысының мемлекеттік коммуналдық меншік нысандарын сенім білдірілген басқаруға беру туралы ережесі бекітілсін.
      2. Облыс әкімдігінің осы қаулысы мемлекеттік тіркеу күнінен бастап күшіне енеді және жариялау күнінен бастап іске қосылады.

      Облыс әкімі

     БЕКІТІЛГЕН          
Ақмола облысы әкімдігінің  
2006 жылғы 30 қазандағы   
N а-9/368 қаулысымен    

  Мемлекеттік коммуналдық меншік объектілерін 
сенім білдірілген басқаруға беру ережесі

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының Азаматтық  Кодексіне , "Жекешелендіру туралы" Қазақстан Республикасының  Заңына (бұдан әрі - Заң), Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 21 қыркүйектегі N№1431 "Коммуналдық меншік объектілерін жекешелендіру мәселелері туралы"  қаулысына сәйкес әзірленді, мемлекеттік коммуналдық меншік объектілерін сенім білдірілген басқаруға беру тәртібін, оның ішінде тендер өткізуді, сенім білдірген басқарушылармен шарт жасасуды және сенім білдірген басқарушылармен шарттар (өзара шарттар) талаптарының орындалуына жүргізілетін бақылаудың тетіктерін анықтайды.

1. Жалпы ережелер 

      1. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      Департамент - "Ақмола облысының қаржы департаменті" мемлекеттік мекемесі, облыс әкімдігінің коммуналдық меншікке қатысты мүдделерін қорғауға уәкілетті.
      Атқарушы орган - аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігімен коммуналдық меншікті басқаруға уәкілеттік берілген және тиісті жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын атқарушы орган.
      Сенім білдірген басқарушы - Департаментпен немесе Атқарушы органмен Шарт жасасқан тұлға;
      Шарт - Департамент немесе Атқарушы орган және Сенім білдірген басқарушы арасында жасалған Объектіні сенім білдірілген басқаруға шарт (өзара шарт);
      Объект - мүлік кешені немесе мемлекеттік коммуналдық кәсіпорынның немесе мемлекеттік мекеменің мүлкі, акционерлік қоғам акцияларының мемлекеттік пакеті, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің жарғылық капиталына мемлекеттің қатысу үлесі, сондай-ақ сенім білдірілген басқаруға берілетін өзге мемлекеттік мүлік;
      Басқару органы - акционерлік қоғамның акцияларының мемлекеттік пакетін, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің жарғылық капиталындағы мемлекеттің үлесін иелену және пайдалану құқығын жүзеге асыратын мемлекеттік орган, сондай-ақ коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындарды мемлекеттік басқару органы;
      Тендердің жеңімпазы - тендерлік комиссияның қорытындысы бойынша ең жақсы шарттарды ұсынған тендерге қатысушы;
      Ағымдағы құны - кейін сатып алу құқығымен сенім білдірілген басқаруға беру туралы шешім қабылданған жағдайда объектінің Қазақстан Республикасының бағалау қызметі туралы заңнамасына сәйкес тәуелсіз бағалаушы есебінің негізінде Тендерлік комиссия бекітетін құны;
      Тендер - конкурстық саудалар нысаны, онда Департамент немесе Атқарушы орган оған ұсынылған шарттардың негізінде тендер Жеңімпазымен Шарт жасасуға міндеттенеді;
      Тендерлік комиссия - Департаментпен немесе Атқарушы органмен Объектіні сенім білдірілген басқаруға беру жөнінде тендерді ұйымдастыру және өткізу үшін құрылған орган;
      Объектіні кейін сатып алу құқығынсыз сенімді басқаруға тапсыруда Тендерге қатысушы - тендерге қатысуға жіберілген жеке немесе заңды тұлға.
      Объектіні кейін сатып алу құқығымен сенімді басқаруға тапсыруда Тендерге қатысушы - тендерге қатысуға жіберілген жеке немесе мемлекеттік емес заңды тұлға немесе шетелдік заңды тұлға.
      2. Объектіні кейін сатып алу құқығымен сенім білдірілген басқарудың құрылтайшысы Департамент болып табылады.
      Кейін сатып алу құқығынсыз сенім білдірілген басқарудың құрылтайшысы Атқарушы орган болып табылады.
      3. Объектіні сенім білдірілген басқару Шарт (өзара шарт) бойынша мәміле негізінде туындайды (тағайындалады).
      4. Кейін сатып алу құқығымен Объектіні сенім білдірілген басқаруды құрған жағдайда Тендерді өткізу міндетті болып табылады.
      5. Объектіні сенім білдірілген басқаруға кейін сатып алу құқығымен беру туралы шешім облыс әкімдігімен қабылданады.
      Объектіні сенім білдірген басқаруға кейін сатып алу құқығынсыз беру туралы шешім тиісті әкімшілік- аумақтық бірліктің тиісті жергілікті атқарушы органдарымен қабылданады.
      6. Объектіні сенім білдірген басқарушы сатып алу ережелері Шартпен анықталады. Шарт қандай мерзімде және қандай міндеттемелерді орындаған жағдайда Объект Сенім білдірген басқарушының меншігіне ауысатынын көздеуі керек.
      Сенім білдірген басқарушыға Объектіні сатуға ол Шартты тиісінше орындаған жағдайда ғана жол беріледі.
      7. Департамент/Атқарушы орган сенім білдірілген басқаруды құру мақсатында:
      1) Тендерді ұйымдастырады (Тендерлік комиссияның құрамы мен жұмыс регламентін бекітеді, Тендерге қатысушыларды тіркейді, ақпараттық хабарларды жариялауды қамтамасыз етеді);
      2) кепілді жарналар қабылдайды;
      3) Объектіні бағалау жөнінде қызметтер көрсетуге кеңесшілермен шарттарды жасайды;
      4) Тендер өткізу барысын бақылауды жүзеге асырады;
      5) Тендерге қатысушылармен және бағалаушылармен Тендерді өткізу рәсімдерімен байланысты есеп айырысуды жүзеге асырады;
      6) Сенім білдірген басқарушымен Шарт жасайды;
      7) Объектіні сенім білдірілген басқаруға берумен байланысты өзге функцияларды жүзеге асырады.
      8. Акциялары және жарғылық капиталындағы мемлекеттің қатысу үлесі сенім білдірілген басқаруға беру Объектісі болып табылатын мемлекеттік заңды тұлғалардың, сондай-ақ мемлекеттік емес заңды тұлғалардың лауазымды тұлғалары Департаменттің сұрауы бойынша Объектіні сенім білдірілген басқаруға беруге дайындау үшін қажет мәліметтерді олар анықтайтын мерзімдерде ұсынады және ұсынылып жатқан мәліметтердің растығы үшін жауап береді.
      9. Объектіні сенім білдірілген басқаруға беру шарттары Сенім білдірген басқарушының мыналарға қатысты міндеттемелері бола алады:
      Объектіге инвестициялардың көлемдеріне, түрлеріне және мерзімдеріне;
      өнімнің көлемдеріне, шығарылатын өнімнің немесе көрсетілетін қызметтердің түрлері мен номенклатурасы;
      белгілі тұтынушыларға өнімді жеткізу;
      баға белгілеуге, оның ішінде бағалардың шекті деңгейі бойынша шектеулер;
      табиғатты қорғау іс-шараларын өткізу;
      бар санын сақтап қалу немесе жаңа жұмыс орындарын құру;
      өндірістік және әлеуметтік инфрақұрылым объектілерін пайдалану тәртібі;
      Объектінің берешектерін белгіленген мерзімдерде өтеу;
      Сенім білдірген басқарушының Объектіні кейін сатып алуы;
      мәмілелер жасау және/немесе белгілі уақыт кезеңі ішінде Объектіге қатысты белгілі қызметтерге тиым.

2. Тендерлік комиссия 

      10. Тендерді ұйымдастыру және өткізу үшін Департамент/Атқарушы орган Тендерлік комиссияны құрады, оның құрамына Департаменттің/Атқарушы органның, табиғи монополиялар және бәсекелестікті қорғау аясындағы қызметтерді реттеуші және бақылаушы уәкілетті органның, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі аумақтық органдарының, Қазақстан Республикасы әділет министрлігінің және басқа да мүдделі ведомстволардың өкілдері (келісім бойынша) кіреді. Тендерлік комиссия мүшелерінің саны 5 адамнан кем болмауы тиіс. Тендерлік комиссияның төрағасы мен хатшысы Департаменттің/Атқарушы органның бұйрығымен тағайындалады және Департаменттің/ Атқарушы органның өкілдері болып табылады. Тендерлік комиссияның хатшысы Тендерлік комиссияның мүшесі болып табылмайды.
      11. Тендерлік комиссия мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) Объектінің Ағымдағы құнын бекітеді;
      2) кепілді жарнаның мөлшерін анықтайды;
      3) Тендер шарттарын анықтайды;
      4) Тендер өткізеді;
      5) Тендер жеңімпазын хабарлайды.
      12. Тендерлік комиссияның хатшысы Тендерді ұйымдастыру және өткізу үшін қажет құжаттарды дайындайды және Тендерлік комиссияның хаттамасын ресімдейді.

3. Объектіні сенім білдірілген басқаруға беруге дайындау

      13. Объектіні сенім білдірілген басқаруға беруге дайындауды Департамент/Атқарушы орган жүзеге асырады.
      14. Басқару органы Департаментке/Атқарушы органға акциялары (үлестері) Объект болып табылатын заңды тұлғаның құрылтай құжаттарын, соңғы екі жыл ішіндегі қаржы-шаруашылық қызмет туралы толық ақпаратты, Объектіні кейін сатып алу құқығымен немесе құқығынсыз сенім білдірілген басқаруға беру жөніндегі шарттарды белгілеу туралы ұсынысты ұсынады.
      15. Тендерді өткізуге дайындық кезінде Департамент/Атқарушы орган Объект туралы ақпаратты жинауды, ақпараттық хабарды уақытылы жариялауды қамтамасыз етеді, Тендерге қатысуға өтінімдерді қабылдауды және тіркеуді, бағалауды (Объектіні кейін сатып алу құқығымен сенім білдірілген басқаруға берген жағдайда) жүргізеді, келіп түскен материалдарды Тендерлік комиссияның қарауына жібереді.
      16. Тендерді өткізу туралы ақпараттық хабарлау оны өткізгенге дейін 15 күн бұрын жариялануы тиіс. Ақпараттық хабарлау республикалық ресми басылымдарда мемлекеттік және орыс тілдерінде жариялануы керек.
      Ақпараттық хабарлау Объект, Тендерді өткізу уақыты және орны, оның шарттары; Тендерге қатысу үшін өтінімдерді қабылдау орны, уақыты және мерзімі; кепілдік жарнаны салу мөлшері, мерзімі және тәртібі; Тендерді өткізу тәртібі, оның ішінде Тендер жеңімпазын анықтау критерийі туралы мәліметтерді, сондай-ақ Департаменттің/ Атқарушы органның қарауы бойынша басқа мәліметтерді қамтуы керек.
      17. Тендерлік комиссия Тендер шарттарын өзгерткен жағдайда барлық өзгерістер туралы хабарлама осы Ереженің 15-тармағымен белгіленген тәртіпте Тендерді өткізгенге дейін 5 күн бұрын жариялануы тиіс.
      Тендер шарттары өзгергендігі туралы хабарлама жарияланғанға дейін Тендерге қатысуға өтінім берген және осыған байланысты Тендерге қатысудан бас тартқан тұлғалар кепілдік жарнаны толық көлемде қайтаруды талап етуге құқылы.
      18. Акциялары (үлестері) сенім білдірілген басқару объектісі болып табылатын әрбір заңды тұлға бойынша ақпараттық хабарлама жарияланғанға дейін Департамент/ Атқарушы орган мына құжаттардың көшірмелерінен тұратын құжаттар пакетін дайындауы тиіс:
      1) жарғы;
      2) эмиссияны тіркеу туралы куәлік;
      3) есепті кезең алдындағы жылға қосымшалары бар бухгалтерлік баланстар;
      4) статистикалық карточка;
      5) заңды тұлғаны тіркеу туралы куәлік;
      6) мемлекеттік кәсіпорындар мен мекемелер, мемлекеттің қатысуымен заңды тұлғалардың тізілімінен үзінді.
      Құжаттар пакетіне сондай-ақ Департаменттің/ Атқарушы органның тапсырмасы бойынша тәуелсіз кеңесшілермен өткізілген жұмыс істеудің кешенді мониторингі және Объектіні басқару тиімділігі негізінде қосымша мәліметтер қамтылуы мүмкін.
      Ақпараттық хабарлама жарияланғаннан кейін Департамент/Атқарушы орган Тендерге қатысушы болуға ықылас білдірген үміткерлерге Объект туралы ақпаратқа және осы Ережеге қол жетімділікті қамтамасыз етеді.
      19. Тендерге қатысушылар Тендерді өткізу туралы ақпараттық хабарламада көрсетілген мөлшерде, мерзімдерде және тәртіпте кепілдік жарна салады. Кепілдік жарнаның мөлшері ақпараттық хабарлама жарияланғаннан кейін өзгертіле алмайды. Кепілдік жарна қатысушы атынан кез-келген басқа жеке немесе заңды тұлғамен салына алады. Кепілдік жарнаны алушы Департамент/Атқарушы орган болып табылады.
      20. Тендерге қатысу үшін кепілдік жарна әрбір Объект үшін жеке оның Ағымдағы бағасының немесе баланстық құнының (объектіні кейін сатып алу құқығынсыз сенім білдірілген басқаруға берген жағдайда) 1-15 пайызы шегінде белгіленеді.
      21. Кепілдік жарна қатысушының мына міндеттемелерін қамтамасыз ететін болып табылады:
      1) жеңген жағдайда Тендер нәтижелері туралы хаттамаға қол қою;
      2) Департаментпен/Атқарушы органмен Шарт жасасу.
      22. Егер Тендерге қатысушылар осы Ереженің 17-тармағының екінші абзацында көзделген жағдайларды қоспағанда, Тендерге қатысудан оны өткізгенге дейін кемінде үш күн бұрын бас тартқан жағдайда Департамент/ Атқарушы орган оларға кепілдік жарнаны қайтармайды.
      23. Осы Ереженің 22 және 37 тармақтарында санамаланғандардан басқа барлық жағдайларда кепілдік жарна Тендер аяқталған күннен бастап 10 банктік күннен кешіктірмей, ал егер ақша Департамент/Атқарушы орган шотына Тендер өткізілгеннен кейін түссе, онда олар түскен күннен бастап 10 банктік күн ішінде қайтарылады.
      24. Тендерге қатысушыларды тіркеу ақпараттық хабарлама жарияланған күннен бастап жүргізіледі және Тендер басталғанға дейін жиырма төрт сағат бұрын аяқталады.
      25. Тендерге қатысушы есебінде тіркеу үшін тапсыру қажет:
      1) жазбаша міндеттемесін білдіретін Тендерге қатысуға өтінімді, қатысушыны Тендер жеңімпазы деп хабарлаған жағдайда, ақпараттық хабарламада көрсетілген және Тендерге қатысушының өзімен ұсынылған Тендер ережелерінде Шарт жасасу;
      2) Тендер шарттары бойынша жазбаша түрдегі Тендермен шарттасылған құжаттаманы қоса беріп, басқа құжаттардан бөлек конвертте жапсырылған ұсыныстарды;
      3) ықтимал Тендерге қатысушының банк (банктер) алдында тендерлік өтінімдер бар конверттерді ашу күнінің алдындағы үш айдан артыққа бірінші басшы немесе қол қою құқығы бар тұлға және бас бухгалтер қол қойған банктің (банктердің) мөрі бар мерзімі өткен берешектерінің жоқтығы туралы банктің (банктердің) анықтамасын. Егер, ықтимал қатысушы екінші деңгейдегі бірнеше банктердің немесе филиалдардың, сондай-ақ шетел банкісінің клиенті болып табылған жағдайда, осы анықтама осындай банктердің әрқайсысынан ұсынылады;
      4) соңғы қаржы жылы үшін Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен міндетті аудитті өткізу белгіленген заңды тұлғалардың аудиторлық есебін;
      5) заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      6) статистикалық карточканың нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      7) ықтимал тендер қатысушысының біліктілігін растайтын біліктілігі туралы мәліметтер лицензия және/немесе патенттердің, куәліктердің, басқа да құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмесін қоса;
      8) Жарғының нотариалды куәландырылған көшірмесін. Шетел заңды тұлғалары құрылтай құжаттарын мемлекеттік және орыс тілдерінде нотариалды куәландырылған көшірмесін ұсынады;
      9) ықтимал Тендерге қатысушының төлеу мерзімі қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұзартылған жағдайды алып тастағанда тендерлік өтінімдер бар конверттерді ашу күнінің алдындағы үш айдан ұзаққа бірінші басшы немесе қол қою құқығы бар тұлға қол қойған, осы салық органының мөрі бар салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдерді төлеу және жинақтаушы зейнетақы қорларына аудару жөніндегі мерзімі өтіп кеткен берешегінің жоқтығы туралы тиісті салық органының белгіленген нысандағы анықтамасының түпнұсқасын немесе нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      10) кепілдік жарнаны Департаменттің/Атқарушы органның депозит шотына аудару туралы төлем тапсырмасының немесе түбіртектің (жеке тұлға үшін) түпнұсқасын немесе көшірмесін;
      11) ықтимал Тендерге қатысушы өкілінің өкілеттігін растайтын құжатты (сенімхатты) (жеке куәлікті, төлқұжатты (шетел азаматтары үшін) немесе ішкі істер органдарының анықтамасын ұсынған жағдайда жарамды) ұсынуы қажет.
      26. Жұмыс істеуге жарамды жеке тұлға болып табылатын ықтимал Тендерге қатысушы осы Ереженің 25-тармағының 1), 2), 10) тармақшаларында көзделген құжаттарды ұсынады, сондай-ақ:
      1) шетел азаматтары үшін жеке куәліктің,төлқұжаттың немесе ішкі істер органдарының тиісті анықтамасының көшірмесі;
      2) тиісті мемлекеттік орган берген (Шарт жасау үшін азаматтық құқық қабілетінің барын растау үшін) заңды тұлғаның білімінсіз кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға құқық беретін құжаттың нотариалды куәландырылған көшірмесін;
      3) лицензияларының және/немесе патенттердің, куәліктердің, ықтимал Тендерге қатысушының біліктілігін растайтын басқа құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмелері қоса берілген біліктілігі туралы мәліметі.
      27. Өтінімдерді қабылдау және Тендерге қатысуға үміт білдірген тұлғаларды тіркеу талап етілетін құжаттардың толық жиынтығы бар кезде жүргізіледі.
      28. Тендерге қатысушы бола алмайды:
      1) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне немесе құрылтай құжаттарына сәйкес жүзеге асыруы Тендер шарттары болып табылатын қызметтің сондай түрлерімен айналысуға құқығы жоқ заңды тұлға;
      2) сенім білдірілген басқаруға шарт жасасу және оны орындау жөнінде тиісті міндеттемелерін орындамаған алдағы тендерлердің жеңімпазы.
      29. Департамент/Атқарушы орган Тендерге қатысушыларға қатысы бар ақпаратты Тендерді дайындау және оны өткізудің бүкіл кезеңі ішінде, қазақстан Республикасының заңдарымен көзделген жағдайларды қоспағанда, жариялауға құқығы жоқ.
      30. Ықтимал Тендерге қатысушылардың құжаттары тіркеу журналына тіркелгеннен кейін сейфте сақталады. Тендерді өткізу күні Тендерге қатысушылардың құжаттары Тендерлік комиссияға беріледі.

4. Тендерді өткізу

      31. Тендерлік комиссия жеңімпазды анықтау өлшемінен (өлшемдерінен) шыға отырып, Тендерге қатысушылардың ұсыныстары бар конверттерін ашады және Тендерге қатысушылардың ұсыныстарын қарайды.
      32. Тендерлік комиссияның шешімі оның мүшелерінің жай дауыстың көпшілігімен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда, төрағаның дауысы шешуші болып табылады. Дауыстар тең болған жағдайда, Тендерлік комиссия тең дауыс санын алған қатысушыларды келіссөзге шақыруға құқылы және олардың келісімімен тендерлік комиссияның қарауына Объект жұмысын жақсартуға бағытталған қосымша ұсыныстарды енгізген Тендерге қатысушы жеңімпаз болып танылады.
      33. Тендерлік комиссияның шешімі хаттамамен ресімделеді, оған тендерлік комиссияның мүшелері, оның төрағасы және Тендер жеңімпазы қол қояды. Тендерлік комиссияның мүшесі өзінің ерекше ойын жазбаша жазып, оны хаттамаға тіркеуге құқылы, ол туралы соңғысында белгі қойылады. Тендердің нәтижелеріне оның қатысушылары Тендер жеңімпазын хабарлаған күннен бастап 30 күнтізбелік күн ішінде наразылық білдіре алады.
      34. Тендер нәтижелері туралы хаттама нысан бойынша Тендер жеңімпазы мен Департаменттің/Атқарушы органның Тендер шарттары негізінде Шарт жасау міндеттемелерін және Тендер жеңімпазының ұсыныстарын бекітетін құжат болып табылады.
      35. Тендер нәтижелері Тендер жеңімпазын хабарлаған күннен бастап 5 күнтізбелік күн ішінде Департаментпен бекітіледі.Тендер нәтижелері Департаментпен/Атқарушы органмен бекітілгеннен кейін 10 күннен кешіктірмей объектіні басқару шартына тараптар қол қоюлары тиіс. Тараптар қол қойған, объектіні басқаруға құқықтық қабылдау-тапсыру актісі шарттың құрамды бөлігі болып табылады.
      Департамент/Атқарушы орган жаңа тендерді хабарлауға, сондай-ақ Тендерлік комиссияға тендер шарттарын мына жағдайларда өзгертуді ұсынуға құқылы:
      1)Тендерге қатысуға өтінімдер жоқ болса;
      2)Тендерлік комиссия жеңімпаздың жоқтығы туралы шешімді қабылдаса;
      3)Тендер жеңімпазы Шартқа қол қоюдан бас тартса.
      36.Тендер мына жағдайларда өтпеген болып танылады, егер:
      1) Қатысушылардың ұсыныстары Тендерлік комиссиямен Тендер шарттарын қанағаттандырмайтын немесе Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес келмейтін болып танылса;
      2) тіркелген Қатысушылардың саны екеуден кем болса.
      37. Тендердің жеңімпазы Тендердің нәтижелері туралы хаттамаға немесе Шартқа қол қоюдан жалтарса, өзі салған кепілдік жарнаны жоғалтады.
      38. Департамент /Атқарушы орган Тендерді жеңіп алған тұлғаның осы Ережесінің 28-тармағында аталған талаптарына сай келмеген жағдайдан басқа жағдайда тендерде ұтып алған тұлғамен сатып алу-сату хаттамасына  және тендер нәтижесі туралы хаттамаға қол қоюдан бас тартуға құқысыз. Заңнамасымен белгіленген тәртіп бойынша Департамент/Атқарушы орган жеңімпазбен тиісті шарт жасасудан бас тартқан жағдайда тендердің жеңімпазы оған келтірілген залалдарды өтетіп құқылы.

5. Шарттың орындалуын бақылау

      39. Шарт ережелерінің орындалуын бақылауды Департамент/Атқарушы орган жүзеге асырады.
      40. Шарт тендер Жеңімпазының тендерлік ұсыныстарына сәйкес шарттарды қарастыру керек.
      41. Бақылауды жүзеге асыру үшін Департамент/ Атқарушы орган Шарттың орындалуымен байланысты құжаттармен танысуға, сондай-ақ Қазақстан Республикасының
заңнамасына сәйкес тәуелсіз кеңесшілерді тарта отырып, Объектіні басқару тиімділігінің жыл сайынғы мониторингін жүргізуге құқылы.
      42. Сенім білдірген басқарушы Департаментке/ Атқарушы органға және пайда алушыға өзінің қызметтері туралы есепті Шартта белгіленген мерзімде және тәртіпте ұсынады. Департаменттің/Атқарушы органның және (немесе) пайда алушының талабы бойынша Сенім білдірген басқарушының қызметі туралы есеп өзге жағдайларда да кідірмей ұсынылуы тиіс.
      43. Шарт ережелерінің орындалуын бақылау Сенім білдірген басқарушы міндеттемелерін орындау аяқталған мезгілге дейін жүргізіледі.

6. Қорытынды ережелер

      44. Осы Ережемен көзделген Сенім білдірілген басқару қатынастарына осындай қатынастарды,  Заңмен көзделген жағдайларды алып тастағанда, реттейтін азаматтық заңнаманың нормалары тарала. 

Об утверждении Правил передачи в доверительное управление объектов государственной коммунальной собственности Акмолинской области

Постановление Акимата Акмолинской области от 30 октября 2006 года N А-9/368. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 6 декабря 2006 года N 3205. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 28 июня 2011 года № А-6/249

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 28.06.2011 № А-6/249
      В соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан,  Законом Республики Казахстан от 23 декабря 1995 года N 2721 "О приватизации", постановлением Правительства Республики Казахстан "Вопросы приватизации объектов коммунальной собственности" от 21 сентября 1999 года N 1431 акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила передачи в доверительное управление объектов государственной коммунальной собственности Акмолинской области.
      2. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области

УТВЕРЖДЕНЫ       
постановлением акимата  
Акмолинской области    
от 30.12.2006 года N а/9-368

 Правила передачи в доверительное управление объектов государственной коммунальной собственности Акмолинской области

       Настоящие Правила разработаны в соответствии с Гражданским Кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О приватизации" (далее - Закон), постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 сентября 1999 года N 1431 "Вопросы приватизации объектов коммунальной собственности" и определяют порядок передачи в доверительное управление объектов государственной коммунальной собственности, в том числе проведения тендера, заключения договоров с доверительными управляющими, а также механизмы контроля за выполнением доверительным управляющим условий договоров (контрактов).

1. Общие положения

       1. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      Департамент - государственное учреждение "Департамент финансов Акмолинской области", уполномоченный представлять интересы акимата области в отношении коммунальной собственности;
      Исполнительный орган - исполнительный орган, уполномоченный районным (города областного значения) акиматом на управление коммунальной собственностью и финансируемый из соответствующих местных бюджетов;
      Доверительный управляющий - лицо, заключившее Договор с Департаментом или с Исполнительным органом;
      Договор - договор (контракт) на доверительное управление Объектом, заключенный между Департаментом или Исполнительным органом и Доверительным управляющим;
      Объект - имущественный комплекс или имущество коммунального государственного предприятия или государственного учреждения, государственный пакет акций акционерного общества, доля участия государства в уставном капитале товарищества с ограниченной ответственностью, а также иное государственное имущество, передаваемое в доверительное управление;
      Орган управления - государственный орган, осуществляющий права владения и пользования государственным пакетом акций акционерного общества, государственной долей в уставном капитале товарищества с ограниченной ответственностью, а также орган государственного управления коммунальными государственными предприятиями;
      Победитель тендера - участник тендера, который по заключению тендерной комиссии предложил наилучшие условия;
      Текущая стоимость - стоимость объекта в случае принятия решения о передаче его в доверительное управление с правом последующего выкупа, утверждаемая Тендерной комиссией на основании отчета независимого оценщика в соответствии с законодательством Республики Казахстан об оценочной деятельности;
      Тендер - форма конкурсных торгов, при которой Департамент или Исполнительный орган обязуется на основе предложенных им условий заключить Договор с Победителем тендера;
      Тендерная комиссия - орган, созданный Департаментом или Исполнительным органом для организации и проведения тендера по передаче Объекта в доверительное управление;
      Участник тендера при передаче Объекта в доверительное управление без права последующего выкупа - физическое или юридическое лицо, допущенное к участию в тендере;
      Участник тендера при передаче Объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа - физическое, негосударственное юридическое лицо или иностранное юридическое лицо, допущенное к участию в тендере.
      2. Учредителем доверительного управления с правом последующего выкупа Объектом является Департамент.
      Учредителем доверительного управления без права последующего выкупа является Исполнительный орган.
      3. Доверительное управление Объектом возникает (учреждается) на основании сделки по Договору (контракту).
      4. В случае учреждения доверительного управления Объектом с правом последующего выкупа, проведение Тендера является обязательным.
      5. Решение о передаче Объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа принимается акиматом области.
      Решение о передаче Объекта в доверительное управление  без права последующего выкупа принимается местными исполнительными органами соответствующих административно-территориальных единиц.
      6. Условия выкупа Объекта доверительным управляющим определяются Договором. Договор должен предусматривать в какие сроки и при выполнении каких условий Объект перейдет в собственность Доверительного управляющего.
      Продажа Объекта Доверительному управляющему допускается лишь при условии надлежащего исполнения им Договора.
      7. Департамент/Исполнительный орган в целях учреждения доверительного управления:
      1) организует Тендер (утверждает состав и регламент работы Тендерной комиссии, регистрирует Участников тендера, обеспечивает публикацию информационных сообщений);
      2) принимает гарантийные взносы;
      3) заключает договора на оказание услуг по оценке Объекта с консультантами;
      4) осуществляет контроль за ходом проведения Тендера;
      5) осуществляет расчеты с Участниками тендера и оценщиками, связанные с процедурами проведения Тендера;
      6) заключает Договор с Доверительным управляющим;
      7) осуществляет иные функции, связанные с передачей Объекта в доверительное управление.
      8. Должностные лица государственных юридических лиц, а также негосударственных юридических лиц, акции и доли участия государства в уставных капиталах которых выступают Объектом передачи в доверительное управление, по запросу Департамента/Исполнительного органа в определяемые им сроки представляют сведения, необходимые для подготовки Объекта к передаче в доверительное управление и несут ответственность за достоверность представляемых сведений.
      9. Условиями передачи Объекта в доверительное управление могут быть обязательства Доверительного управляющего в отношении:
      объемов, видов и сроков инвестиций в Объект;
      объемов производства, видов и номенклатуры выпускаемой продукции или оказываемых услуг;
      поставки продукции определенным потребителям;
      ценообразования, в том числе ограничения по предельному уровню цен;
      проведения природоохранных мероприятий;
      сохранения существующего количества или создания новых рабочих мест;
      порядка использования объектов производственной и социальной инфраструктуры;
      погашения задолженностей Объекта в установленные сроки;
      последующего выкупа Объекта Доверительным управляющим;
      совершения сделок и/или запрещения определенных действий в отношении Объекта в течение определенного периода времени.

2. Тендерная комиссия

       10. Для организации и проведения Тендера Департаментом/Исполнительным органом образуется Тендерная комиссия, в состав которой включаются представители Департамента/Исполнительного органа, уполномоченного органа, осуществляющего контроль и регулирование деятельности в сфере естественной монополии и защиты конкуренции, территориальных органов Министерства финансов Республики Казахстан, Министерства юстиции Республики Казахстан и других заинтересованных  ведомств (по согласованию). Число членов Тендерной комиссии должно составлять не менее 5 человек. Председатель и секретарь Тендерной комиссии назначаются приказом Департамента/Исполнительного органа и являются представителями Департамента/Исполнительного органа. Секретарь Тендерной комиссии не является членом Тендерной комиссии.
      11. Тендерная комиссия осуществляет следующие функции:
      1) утверждает Текущую стоимость Объекта;
      2) определяет размер гарантийного взноса;
      3) определяет условия Тендера;
      4) проводит Тендер;
      5) объявляет Победителя тендера.
      12. Секретарь Тендерной комиссии готовит необходимые документы для организации и проведения Тендера и оформляет протокол Тендерной комиссии.

3. Подготовка к передаче Объекта в доверительное управление

       13. Подготовку к передаче Объекта в доверительное управление осуществляет Департамент/Исполнительный орган.
      14. Орган управления представляет Департаменту/Исполнительному органу учредительные документы юридического лица, акции (доли) которого являются Объектом, полную информацию о финансово-хозяйственной деятельности за последние два года, предложение об установлении условия по передаче Объекта в доверительное управление с правом или без права последующего выкупа.
      15. При подготовке к проведению Тендера Департамент/Исполнительный орган обеспечивает сбор информации об Объекте, своевременную публикацию информационного сообщения, проводит прием и регистрацию заявок на участие в Тендере, оценку (в случае передачи Объекта в доверительное управление с правом последующего выкупа), передает поступившие материалы на рассмотрение Тендерной комиссии.
      16. Информационное сообщение о проведении Тендера должно быть опубликовано не позднее, чем за 15 дней до его проведения. Информационное сообщение должно быть опубликовано в республиканской официальной печати на государственном и русском языках.
      Информационное сообщение должно содержать сведения об Объекте, времени и месте проведения Тендера, его условиях; месте, времени и сроке приема заявок для участия в Тендере; размере, сроке и порядке внесения гарантийного взноса; порядке проведения Тендера, в том числе критерии определения Победителя тендера, а также другие сведения по усмотрению Департамента/Исполнительного органа.
      17. В случае изменения Тендерной комиссией условий Тендера извещение обо всех изменениях должно быть опубликовано не менее, чем за 5 дней до проведения Тендера в порядке, установленном пунктом 15 настоящих Правил.
      Лица, подавшие заявку на участие в Тендере до опубликования извещения об изменении условий Тендера и отказавшиеся в связи с этим от участия в Тендере, вправе требовать возврата гарантийного взноса в полном объеме.
      18. До публикации информационного сообщения по каждому юридическому лицу, акции (доли) которого являются объектом доверительного управления, Департаментом/Исполнительным органом должен быть подготовлен пакет документов, состоящий из копий следующих документов:
      1) устав;
      2) свидетельство о регистрации эмиссии;
      3) бухгалтерские балансы с приложениями за год, предшествующий отчетному периоду;
      4) статистическая карточка;
      5) свидетельство о регистрации юридического лица;
      6) выписка из Реестра государственных предприятий и учреждений, юридических лиц с участием государства.
      В пакет документов также могут быть включены дополнительные сведения на основании комплексного мониторинга функционирования и эффективности управления Объектом, проведенного независимыми консультантами по заданию Департамента/Исполнительного органа.
      После публикации информационного сообщения Департамент/Исполнительный орган обеспечивает доступ желающим стать Участником тендера к информации об Объекте и настоящим Правилам.
      19. Участники тендера вносят гарантийный взнос в размере, сроки и порядке, указанные в информационном сообщении о проведении Тендера. Размер гарантийного взноса не может быть изменен после опубликования информационного сообщения. Гарантийный взнос может быть внесен от имени Участника любым другим физическим или юридическим лицом. Получателем гарантийного взноса является Департамент/Исполнительный орган.
      20. Гарантийный взнос для участия в Тендере устанавливается для каждого Объекта отдельно в пределах 1-15 процентов от его Текущей стоимости или балансовой стоимости (в случае передачи объекта в доверительное управление без права последующего выкупа).
      21. Гарантийный взнос является обеспечением следующих обязательств Участника:
      1) подписание протокола о результатах Тендера в случае победы;
      2) заключение Договора с Департаментом/Исполнительным органом.
      22. Гарантийный взнос не возвращается Департаментом/Исполнительным органом Участникам тендера в случае отказа их от участия в Тендере менее чем за три дня до его проведения, за исключением случаев, предусмотренных абзацем вторым пункта 17 настоящих Правил.
      23. Во всех случаях, кроме перечисленных в пунктах 22 и 37 настоящих Правил, гарантийный взнос возвращается в срок, не позднее 10 банковских дней со дня окончания Тендера, а если деньги поступили на счет Департамента/Исполнительного органа после проведения тендера, то в течение 10 банковских дней со дня их поступления.
      24. Регистрация Участников тендера производится со дня публикации информационного сообщения и заканчивается за двадцать четыре часа до начала Тендера.
      25. Для регистрации в качестве Участника тендера необходимо представить:
      1) заявку на участие в Тендере, означающую письменное обязательство Участника тендера, в случае объявления его Победителем тендера, заключить Договор на условиях Тендера, указанных в информационном сообщении и предложенных самим Участником тендера;
      2) предложения по условиям Тендера в письменном виде с приложением обусловленной Тендером документации, в отдельном от других документов запечатанном конверте;
      3) справку банка (банков) об отсутствии просроченной задолженности потенциального Участника тендера перед банком (банками) более чем за три месяца, предшествующие дате вскрытия конвертов с тендерными заявками, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи, и главного бухгалтера с печатью банка (банков). В случае, если потенциальный Участник тендера является клиентом нескольких банков второго уровня или филиалов, а так же иностранного банка, данная справка представляется от каждого из таких банков;
      4) аудиторский отчет за последний финансовый год юридических лиц, для которых законодательными актами Республики Казахстан установлено обязательное проведение аудита;
      5) нотариально засвидетельствованную копию свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица;
      6) нотариально засвидетельствованную копию статистической карточки;
      7) сведения о квалификации с приложением нотариально засвидетельствованных копий лицензий и/или патентов, свидетельств, других документов, подтверждающих квалификацию потенциального Участника тендера;
      8) нотариально заверенную копию Устава. Иностранные юридические лица представляют учредительные документы с нотариально заверенным переводом на государственный и русский язык;
      9) оригинал или нотариально засвидетельствованную копию справки, установленной формы соответствующего налогового органа, об отсутствии просроченной задолженности потенциального Участника тендера по уплате налогов и других обязательных платежей в бюджет и отчислений в накопительные пенсионные фонды более чем за три месяца, предшествующие дате вскрытия конвертов с тендерными заявками, за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан, за подписью первого руководителя или лица, имеющего право подписи с печатью данного налогового органа;
      10) оригинал и копию платежного поручения или квитанции (для физического лица) о переводе гарантийного взноса на депозитный счет Департамента/Исполнительного органа;
      11) документ (доверенность), удостоверяющий полномочия представителя потенциального Участника тендера (действителен при предъявлении удостоверения личности, паспорта (для иностранных граждан) либо справки с органов внутренних дел.
      26. Потенциальный Участник тендера, являющийся дееспособным физическим лицом, представляет документы, предусмотренные подпунктами 1), 2), 10) пункта 25 настоящих Правил, а также:
      1) копию удостоверения личности, паспорта для иностранных граждан или соответствующей справки органов внутренних дел;
      2) нотариально засвидетельствованную копию документа, предоставляющего право на осуществление предпринимательской деятельности без образования юридического лица, выданного соответствующим государственным органом (для подтверждения наличия гражданской правоспособности для заключения Договора);
      3) сведения о квалификации с приложением нотариально засвидетельствованных копий лицензий и/или патентов, свидетельств, других документов, подтверждающих квалификацию потенциального Участника тендера.
      27. Прием заявок и регистрация лиц, желающих принять участие в Тендере, производится при наличии полного комплекта требуемых документов.
      28. Участником тендера не может быть:
      1) юридическое лицо, которое в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан или учредительными документами не вправе заниматься теми видами деятельности, осуществление которых является условием Тендера;
      2) победитель предыдущих тендеров, не выполнивший соответствующие обязательства по заключению и исполнению договора на доверительное управление.
      29. Департамент/Исполнительный орган не вправе разглашать информацию, имеющую отношение к Участникам тендера, в течение всего периода подготовки Тендера и его проведения, за исключением случаев, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.
      30. Документы потенциальных Участников тендера после регистрации в журнале регистрации, хранятся в сейфе. В день проведения Тендера документы Участников тендера передаются Тендерной комиссии.

4. Проведение Тендера

       31. Тендерная комиссия вскрывает конверты с предложениями Участников тендера и рассматривает предложения Участников тендера, исходя из критерия (критериев) выявления победителя.
      32. Решение Тендерной комиссии принимается простым большинством голосов его членов. При равенстве голосов, голос председателя является решающим. При равенстве голосов Тендерная комиссия вправе пригласить Участников, набравших равное количество голосов, на переговоры и с их согласия победителем признается Участник тендера, внесший на рассмотрение тендерной комиссии дополнительные предложения, направленные на улучшение работы Объекта.
      33. Решение Тендерной комиссии оформляется протоколом, который подписывается членами Тендерной комиссии, ее председателем, секретарем и Победителем тендера. Член Тендерной комиссии имеет право письменно изложить свое особое мнение и приложить его к протоколу, о чем в последнем делается отметка. Результаты Тендера могут быть опротестованы его участниками в течение 30 календарных дней со дня объявления Победителя тендера.
      34. Протокол о результатах Тендера является документом, фиксирующим обязательства Победителя тендера и Департамента/Исполнительного органа заключить Договор на условиях Тендера и предложений Победителя тендера.
      35. Результаты Тендера утверждаются Департаментом в течение 5-ти календарных дней со дня объявления Победителя тендера. Договор на управление объектом должен быть подписан сторонами не позднее 10 дней после утверждения результатов тендера Департаментом/Исполнительным органом. Акт приема-передачи права на управление Объектом, подписанный сторонами, является составной частью договора.
      Департамент/Исполнительный орган вправе объявить новый тендер, а также рекомендовать Тендерной комиссии изменить условия Тендера в следующих случаях:
      1) отсутствия заявок на участие в Тендере;
      2) принятия Тендерной комиссией решения об отсутствии победителя;
      3) отказа Победителя тендера от подписания Договора.
      36. Тендер может быть признан несостоявшимся в случаях, если:
      1) предложения Участников признаны Тендерной комиссией не удовлетворяющими условиям Тендера или не соответствующими законодательству Республики Казахстан;
      2) количество зарегистрированных Участников менее двух.
      37. Победитель тендера при уклонении от подписания протокола о результатах Тендера или Договора утрачивает внесенный им гарантийный взнос.
      38. Департамент/Исполнительный орган не вправе уклоняться от подписания протокола о результатах торгов и договора купли-продажи с лицом, выигравшим торги, кроме случаев, когда лицо, выигравшее торги, не отвечает требованиям, указанным в пункте 28 настоящих Правил.

5. Контроль за исполнением Договора

       39. Контроль за исполнением условий Договора осуществляет Департамент/Исполнительный орган.
      40. Договор должен предусматривать условия в соответствии с тендерными предложениями Победителя тендера.
      41. Для осуществления контроля Департамент/Исполнительный орган вправе знакомиться с документами, связанными с исполнением Договора, а также проводить ежегодный мониторинг эффективности управления Объектом в соответствии с законодательством Республики Казахстан с привлечением независимых консультантов.
      42. Доверительный управляющий представляет в Департамент/Исполнительный орган и выгодоприобретателю отчет о своей деятельности в сроки и в порядке, установленные Договором. По требованию Департамента/Исполнительного органа и (или) выгодоприобретателя отчет о деятельности Доверительного управляющего должен представляться незамедлительно и в иных случаях.
      43. Контроль за исполнением условий Договора проводится до момента окончания исполнения обязательств Доверительным управляющим.

6. Заключительные положения

       44. На отношения доверительного управления, предусмотренные настоящими Правилами, распространяются нормы гражданского законодательства, регулирующие такие отношения, за исключением случаев, предусмотренных Законом.