"Темір жол көлігінің объектілері және жүктерді тасымалдау жағдайлары жөніндегі санитарлық-эпидемиологиялық ережесі мен нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2006 жылғы 3 ақпандағы N 43 бұйрығына толықтырулар мен өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2007 жылғы 13 ақпандағы N 101 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2007 жылғы 2 наурыздағы Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 4560 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2010 жылғы 30 маусымдағы N 476 бұйрығымен

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2010.06.30 N 476 бұйрығымен.

      Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерді жетілдіру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Темір жол көлігінің объектілері және жүктерді тасымалдау жағдайлары жөніндегі санитарлық-эпидемиологиялық ережесі мен нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2006 жылғы 3 ақпандағы N 43 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 4104 болып тіркелген, Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органдарының және басқа да мемлекеттік органдардың нормативтік құқықтық актілерінің бюллетенінде жарияланған, 2006 жылғы сәуір, N 5-6, 212-құжат) мынадай толықтырулар мен өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Жүктерді темір жол көлігімен тасымалдауға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптар" санитарлық-эпидемиологиялық ережесі мен нормаларында:
      9-тармақ мынадай мазмұндағы 1)-22) тармақшалармен толықтырылсын:
      "1) салқындатылған және суытылған еттер жіліктеліп, жарты жіліктерге және төрттен бір бөліктерге бөлініп, бір-біріне, еденге және вагон қабырғасына тимейтіндей етіліп, бақанға ілініп жайылған күйінде салқындатқышы бар вагондармен тасымалдануы тиіс;
      2) жіліктелген сиыр етін, қой етін салқындатқышы бар вагондарға және салқындатқышы бар контейнерлерге тиеу кезіндегі еттердің температурасы минус 8 0 С-тан жоғары болмауы, шандыр еттердің және жартылай дайын өнімдер және құс еттерінің температурасы минус 12 0 С, механикалық бөлшектелген тұтас құс еттері және тұтас еттердің температурасы минус 18 0 С болуы тиіс;
      3) ауасыз орамдағы сан еттің, төс еттің, қақталған сүбе және басқа да шикілей ысталған ет өнімдерінің ысталған жақсы иісі, құрғақ, таза болуы, еттің және майдың тегіс кесілуі, көгермеген және қыл-қыбырсыз біркелкі ысталған болуы тиіс. Жинақтау және тасымалдау мерзімі 20 тәуліктен аспағанда ысталған еттерді тасымалдау температуасы 0 0 С-тан минус 9 0 С-қа дейін болуы тиіс;
      4) бөшкелердегі, сондай-ақ жәшікке тұтас түрінде салынған ерітілген жануардың (сиырдың, қойдың, жылқының және жіліктің) қорытылған майлары плюс 4 0 С-тан жоғары емес температурада, бөлшектеліп, май өткізбейтін қағазбен оралып және жәшікке салынып, плюс 6 0 С-тан жоғары емес температурада тасымалдануы тиіс;
      5) мұздатылған балық, балықтың және теңіз тарағының қылтанақсыз жон еті, мидия, теңіз шаяны таяқшасы, теңіз шаяны, трепанга, мұздатылған және басқа да теңіз өнімдерін 18 0 С-тан жоғары емес температурада тасымалдау қажет. Теңіз шаяны таяқшаларын, суға пісірілген теңіз шаянын және асшаянды мұздатпай тасымалдауға рұқсат етілмейді;
      6) мұздатылған балықтарды тек орамда тасымалдауға ғана рұқсат етіледі: жәшіктерде, азық-түлік қапшықтарында. Пленкалы пакетке оралып, мұздатылған балық және мұздатылған балықтың қылтанақсыз жон еті, пленкалы пакеттерге алдын ала салынған балықтары бар беті полимерсіз картонды қораптар жәшікке салынуы тиіс;
      7) салқындатылған балықтар салқындатқышы бар вагондардағы жәшіктерде немесе құрғақ бөшкелерде тасымалдануы тиіс. Албырт бекіре балықтары тек жәшіктерге ғана салынады. Салқындатылған балық минус 1 0 С-тан бастап плюс 3 0 С-қа дейінгі температура шамасында болуы қажет. Орамға салынған күні жүк атауының астында тіркеме қағазда көрсетілуі тиіс;
      8) тасымалданатын балық және тұздалған татымды тұздық және маринадталған сельд полимерлі материалдардан жасалған қосымша-қапшықтарда сыйымдылығы 50 литрден кем емес ағаш, полимерлі су құятын және құрғақ бөшкелерде, ағаш жәшіктерде, ал полимерлі материалдардан жасалған пакеттерге салынғандар - гофрирлі картон жәшіктерде тасымалдануы тиіс. Су құятын бөшкелерге салынған балық және сельдке қажетті нығыздықта тұздық құйылады, ыдысқа салынғандар - нығыздалады. Жәшіктерге мына материалдардың бірі - пергамент, пергаментасты, целлофан немесе Қазақстан Республикасында қолдануға рұқсат етілген басқа да су өткізбейтін материалдар төселуі тиіс;
      9) балық және ыстық ыспен ысталған балық, сүрленген және басқа да балық өнімдері тек ыдыста ғана тасымалдануы тиіс. Балықтарды және ыстық ысталған балық өнімдерін тек мұздатылған күйде тасымалдауға рұқсат етіледі. Балықтар және ыстық ыспен ысталған балық өнімдері салқындатқышы бар вагондарда тасымалданады және тиеу кезінде температурада минус 18 0 С-тан жоғары емес болады. Балықтар және салқын ыспен ысталған балық өнімдері тиеу кезінде температура 0 0 С-тан жоғары емес болуы және изотермиялық вагондарда тасымалдануы тиіс. Албырттар және салқын ыспен ысталған азулы балықтар, сондай-ақ салқын ыспен ысталған және сүрленген балық өнімдері тек жәшікке ғана салынуы тиіс. Ыстық ыспен ысталып мұздатылған балық салынған жәшіктерде "Мұздатылған" деген жазу болуы тиіс. Балық өнімдерін қоса алғанда, салқын ыспен ысталған және сүрленген балықтар салынған жәшіктердің сыртқы қабырғасында 25-тен 30 миллиметрге дейінгі диаметрде ек-үш дөңгелек ойық болуы қажет;
      10) мұздатылған теңіз шаяны таяқшалары, теңіз шаяны және суға пісірілген-мұздалған асшаян салынған пакеттер үлкен шрифтермен "Мұздатылған" деген жазуы бар жәшіктерге салынуы тиіс. Теңіз шаяны таяқшаларын тиеу және түсіруге дейінгі жалпы сақтау мерзімі 20 тәуліктен аспауы тиіс;
      11) албыртты балықтардың және оралмай құйылып тұздалған, ястычті уылдырық сыйымдылығы 50 литрден артық емес су құятын жаңа бөшкеге салынуы тиіс. Металды немесе шыны банкілерге салынған албыртты балықтың дәнге ұқсас уылдырықтары, бекірелердің дәнге ұқсас және түйірсіз қара уылдырықтары және тұздалған уылдырықтар жәшікке салынуы қажет;
      12) сүт және сүт өнімдері изотермикалық вагондарда тасымалдануы тиіс. Сарымай орамдалып жәшіктерге салынып тасымалдануы тиіс. Ерітілген май полимерлі пленкадан жасалған қосымшасы бар ағаш бөшкелерде жинақталған күйде тасымалдануы қажет. Оларды шыны қалбырлы банкілерде жәшіктерге салып тасымалдауға рұқсат етіледі;
      13) пергаментке немесе каширлі фольгада оралған, брускаға салынған қатты маргарин, тәтті тағамдық, наубайханалық және аспаздық, тұрып қалған майлар жәшікке салынуы, ал оралмағандар (тұтас түріндегі) пергамент немесе полмерлі пленка төселген жәшікке салынуы қажет. Қатты маргарин, тұрып қалған майлар изотермикалық вагондарда тасымалдануы, ал жылдың ауыспалы мезгілінің плюс 10 0 С-тан жоғары емес температурасы кезінде осы жүктерді жабық вагондарда тасымалдау қажет;
      14) майонез ішкі арақабырғалығы және аражігі бар жәшіктерде шыны ыдысқа салынып тасымалдануы тиіс. Тиеу кезінде майонездің температурасы плюс 4 0 С-тан жоғары емес және 0 0 С-тен төмен емес болуы тиіс;
      15) қатты мәйек ірімшігі жәшіктерге салынуы тиіс. Ірімшіктерді тасымалдау кезінде плюс 4 0 С-тан, қысқы мезгілде - плюс 8 0 С-тан жоғары емес температурада болуы қажет;
      16) мұздатылғандар минус 20 0 С температура кезінде салқындатқышы бар вагондарда металл банкілерінде, ал орамдағылар - қораптарда, контейнерлерде тасымалдануы тиіс;
      17) жұмыртқалар жәшікке салынатын арнайы жұмыртқа салғыш қораптарда тасымалдануы тиіс;
      18) жалпы дайындау кезеңінде жүк жіберушілер мен жүк қабылдаушылардың келісімі бойынша кеш пісетін картоп, асханалық қызылша, қарбыз, азықтық асқабақ, орташа және кеш пісетін кәдімгі орамжапырақ, сондай-ақ сприт, крахмал және сірне өндіруге арналған картоптарды жабық вагондарда толтыра тиеп тасымалдауға рұқсат етіледі. Ұзақ сақталатын картоп қапта ғана тасымалдануы тиіс. Салқындатқышы бар вагондардағы және салқындатқышы бар контейнерлердегі жеміс-жидектер қораптарда тасымалдануы тиіс;
      19) банандар түр мен түсі жағынан толық піскен, қатты және қабығымен және көк түсті құнарлылығы сақталып тасымалдануы тиіс. Полимерлі пленкадан жасалған қапшықтарға салынып, аузы буып түйілген банандар картон қораптарға салынуы тиіс. Банандар тасымалдау кезінде сыртқы ауаның жағымды температурасына байланысты тәулігіне екі рет, жағымсыз кезінде бір рет желдетілетін салқындатқышы бар секцияларда тасымалдануы тиіс;
      20) Тетра-Брик Асептик орамына құйылған шырындар, жеміс-жидек және көкөніс сусындары, стерильденген сүт және қаймақ, балқаймақ және ірімшіктер картон лотогына салынатын бірдей көлемдегі орамдардан тұратын блоктарға жиналуы және жылу сақтайтын қабатпен қапталуы тиіс. Вагондардағы және контейнерлердегі блоктарды тұғырықтағы пакеттерді бірге орап, берік полимерлі жылу сақтайтын қабатпен қаптап тасымалдау қажет;
      21) қатырылған, мұздатылған, тоңазытылған және салқындатылған жүктердің температурасы вагонға тиелу мезетімен өлшенуі тиіс;
      22) жүкті шығарып салушы адамға арнайы тұратын жер, тамақтану, тұрмыстық жағдай қарастырылуы тиіс.";

      14-тармақтағы:
      "шикі" деген сөз "тұшалардың" деген сөзбен ауыстырылсын;

      мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын:
      "Тағам өнімдері түсірілген соң көлік құралы тазартылуы, жуылуы және арнайы жуу-буландыру пункттерінде (станцияларда) дезинфекциялануы тиіс. Изотермиялық вагондарды жуудың арнайы жабдықталған пунктінде жууға және дезинфекциялауға рұқсат етіледі. Жуу пункті жуу машинасымен, икемді шлангілермен, ыстық және салқын суы бар арнайы пистолетпен, мәуесекпен, дезинфекциялауға арналған аппаратпен жабдықталған болуы тиіс. Изотермиялық вагондардың сыртын жуу температурасы плюс 35 0 С-тан төмен болмауы, сілті суымен жүргізілуі, сосын шлангі суымен шайылуы тиіс. Вагонның іші арнайы мәуесекпен жуылуы, жуу ерітіндісінің температурасы 55 0 С-тан кем бомауы тиіс. Жуу аяқталған соң атмосфераның 1,5 қысымымен, шлангідегі таза сумен 2-3 минут ішінде шайылуы, құрғатылуы және пайдаланылған құралдың исі толық кеткенге дейін кептірілуі тиіс.".

      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау комитеті (А.А.Белоног) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.

      3. Ұйымдастыру-құқықтық қамтамасыз ету департаменті (Ж.М.Мухаметжанов) осы бұйрықты мемлекеттік тіркелгеннен кейін бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауға жіберсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау вице-министрі Қ.Т.Омаровқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр

      "КЕЛІСІЛГЕН"
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация
      министрі

      2007 жылғы 21 қаңтар

О внесении дополнений и изменения в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 3 февраля 2006 года N 43 "Об утверждении санитарно-эпидемиологических правил и норм по объектам железнодорожного транспорта и условиям перевозки грузов"

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 13 февраля 2007 года № 101. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 2 марта 2007 года № 4560. Утратил силу приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от от 30 июня 2010 года № 476

      Сноска. Утратил силу приказом Министра здравоохранения РК от 30.06.2010 № 476.

      В целях совершенствования нормативных правовых актов в области санитарно-эпидемиологического благополучия населения,  ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 3 февраля 2006 года  N 43 "Об утверждении санитарно-эпидемиологических правил и норм по объектам железнодорожного транспорта и условиям перевозки грузов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под N 4104, опубликован в Бюллетене нормативных правовых актов центральных исполнительных органов и иных государственных органов Республики Казахстан, апрель 2006 года, N 5-6, ст.212) следующие дополнения и изменение:
      в  санитарно-эпидемиологических правилах и нормах "Санитарно-эпидемиологические требования к условиям перевозки грузов железнодорожным транспортом", утвержденных указанным приказом:
      пункт 9 дополнить подпунктами 1) - 22) следующего содержания:
      "1) мясо, охлажденное и остывшее должно перевозиться в рефрижераторных вагонах в подвешенном состоянии на балках с крючьями так, чтобы туши, полутуши и четвертины не соприкасались между собой, с полом и стенами вагона;
      2) температура мяса говядины, баранины в толще мышц у костей при погрузке в рефрижераторные вагоны и рефрижераторные контейнеры должна быть не выше - минус 8 o С, блоков из жилованного мяса и субпродуктов мяса и птицы - минус 12 o С, блоков из мяса птицы механической обвалки и из мясной массы - минус 18 o С;
      3) окорока, грудинка, корейка и другие сырокопченые мясные изделия в безвакуумной упаковке должны иметь хорошо выраженный запах копчения, сухую, чистую, равномерно прокопченную поверхность без выхватов мяса и жира, без бахромок мяса, плесени и остатков волос. Мясокопчености должны предъявляться к перевозке с температурой от 0 o С до минус 9 o С, при общем сроке накопления и перевозки не более 20 суток;
      4) жиры животные топленые пищевые (говяжий, бараний, конский и костный) в бочках, а также уложенные в ящик в виде монолита, должны предъявляться к перевозке с температурой не выше плюс 4 o С, расфасованные в бруски, завернутые в жиронепроницаемую бумагу и уложенные в ящик;
      5) рыба мороженая, филе рыбное и филе морского гребешка, мидии, крабовые палочки, крабы, трепанги, мороженые и другие морские продукты при погрузке должны иметь температуру не выше минус 18 o С. В не замороженном виде перевозка крабовых палочек, вареных крабов и креветок не допускается;
      6) перевозка мороженой рыбы допускается только в упаковке: в ящиках, продуктовых мешках. Рыба мороженая и мороженое рыбное филе в пленочных пакетах, пачки картонные без полимерного покрытия с предварительной упаковкой рыбы в пленочные пакеты должны укладываться в ящики;
      7) рыба охлажденная должна перевозиться в рефрижераторных вагонах в ящиках или сухотарных бочках. Осетровые лососевые рыбы должны упаковываться только в ящики. Охлажденная рыба должна иметь температуру в пределах от минус 1 o С до плюс 3 o С. Дата упаковки должна указываться в накладной под наименованием груза;
      8) рыба и сельдь соленые, пряного посола и маринованные должны упаковываться в деревянные, полимерные заливные или сухотарные бочки, вместимостью не более 50 литров с мешками-вкладышами из полимерных материалов, в дощатые ящики, а расфасованные в пакеты из полимерных материалов - в ящики из гофрированного картона. Рыба и сельдь, упакованные в заливные бочки, должны заливаться тузлуком, а уложенные в тару - отжаты. Ящики должны выстилаться одним из материалов: пергаментом, подпергаментом, целлофаном или другими водонепроницаемыми материалами, разрешенными к применению в Республике Казахстан;
      9) рыба и балычные изделия горячего копчения, вяленые и другие рыботовары должны перевозиться только в таре. Перевозка рыбы и балычных изделий горячего копчения допускается только в замороженном виде. Рыба и балычные изделия горячего копчения должны перевозиться в рефрижераторных вагонах и при погрузке должны иметь температуру не выше минус 18 o С. Рыба и балычные изделия холодного копчения при погрузке должны иметь температуру, не выше 0 o С и должны перевозиться в изотермических вагонах. Лососевые и зубатка холодного копчения, а также балычные изделия холодного копчения и вяленые, должны упаковываться только в ящики. На ящиках с замороженной рыбой горячего копчения должна наноситься надпись "замороженная". На торцевых стенах ящиков с рыбой холодного копчения и вяленой, включая балычные изделия должны быть два - три круглых отверстия диаметром от 25 до 30 миллиметров";
      10) пакеты с крабовыми палочками замороженными, крабы и креветки варено-мороженые, должны упаковываться в ящики, на которых крупным шрифтом наносится надпись "замороженные". Общий срок хранения до погрузки и перевозки крабовых палочек не должен превышать 20 суток;
      11) икра лососевых рыб и нерасфасованная пробойная соленая, ястычная - должна упаковываться в заливные бочки, емкостью не более 50 литров. Икра зернистая лососевых рыб, зернистая и паюсная осетровых и пробойная соленая, расфасованная в металлические или стеклянные банки, должны укладываться в ящики;
      12) молоко и молочные продукты должны перевозиться в изотермических вагонах. Масло сливочное должно перевозиться в упакованном виде в ящиках. Масло топленое должно перевозиться в упакованном виде в деревянных бочках с вкладышами из полимерной пленки. Допускается перевозка их в стеклянных и жестяных банках, ящиках;
      13) маргарин твердый, застывшие жиры кондитерские, хлебопекарные и кулинарные, расфасованные в бруски, завернутые в пергамент или кашированную фольгу, должны упаковываться в ящики, а нефасованные (в виде монолита) должны укладываться в ящики, выстланные пергаментом или полимерной пленкой. Маргарин твердый, застывшие жиры должны перевозиться в изотермических вагонах, а в переходный период времени при температуре не выше плюс 10 o С допускается перевозка этих грузов в крытых вагонах;
      14) майонез должен перевозиться расфасованным в стеклянную упаковку в ящиках с внутренними перегородками и прокладками. Температура майонеза при погрузке должна быть не выше плюс 4 o С и не ниже 0 o С;
      15) сыры сычужные твердые должны упаковываться в ящики. При погрузке сыры должны иметь температуру не выше плюс 4 o С, в зимний период - плюс 8 o С;
      16) мороженное должно перевозиться в рефрижераторных вагонах при температуре минус 20 o С в металлических банках, а фасованное - в коробках, контейнерах;
      17) яйца должны перевозиться в специальной ячеистой упаковке, укладываемой в ящики;
      18) в период массовых заготовок, по согласованию с грузоотправителем и грузополучателем допускается перевозка навалом в крытых вагонах позднего картофеля, свеклы столовой, арбузов, тыквы продовольственной, белокочанной капусты среднепоздних и позднеспелых сортов, а также картофеля, предназначенного для производства спирта, крахмала и патоки. Картофель для длительного хранения должна перевозиться только в таре. Плодоовощи в рефрижераторных вагонах и рефрижераторных контейнерах должны перевозиться только в таре;
      19) бананы должны перевозиться в жестком виде, с кожурой и плодоножкой зеленого цвета, достаточно развитыми плодами с типичной для вида формой и размерами. Бананы, предварительно уложенные в мешки из полимерной пленки с плотной увязкой горловины мешка, должны упаковываться в картонные коробки. Бананы должны перевозиться только в рефрижераторных секциях, во время перевозки которые должны вентилироваться при положительной температуре наружного воздуха два раза в сутки, при отрицательной - один раз в сутки;
      20) соки, нектары фруктовые и овощные, молоко и сливки стерилизованные, сметана и брынза, расфасованные в Тетра-Брик Асептик, должны формироваться в блоки из упаковок одинаковой емкости, устанавливаемых на картонный лоток и обтянуты термоусадочной пленкой. Блоки в вагонах и контейнерах должны перевозиться объединенными в пакетах на поддонах, с обтяжкой пакетов плотной полимерной термоусадочной пленкой;
      21) температура замороженных, мороженных, подмороженных и охлажденных грузов должна измеряться в момент погрузки в вагон;
      22) для лиц сопровождающих грузы должны быть предусмотрены условия для проживания и питания.";
      в пункте 14:
      слово "сырых" заменить словом "туш";
      дополнить абзацем следующего содержания:
      "после выгрузки пищевых продуктов транспортные средства должны очищаться, промываться и дезинфицироваться в специализированных промывочно-пропарочных пунктах (станциях). Допускается мойка и дезинфекция изотермических вагонов в специально оборудованном пункте мойки. Пункт мойки должен быть оснащен моечной машиной, гибкими шлангами, специальными пистолетами с горячей и холодной водой, щетками, аппаратами для дезинфекции. Наружная мойка изотермических вагонов должна проводиться щелочной водой, температура которой не должна быть ниже плюс 35 o С, с последующим ополаскиванием водой из шланга. Мойка внутри вагона должна проводиться специальными щетками, температура моющего раствора должна быть не ниже 55 o С. После окончания мойки должно проводиться ополаскивание чистой водой из шланга под давлением 1,5 атмосферы в течение 2-3 минут, просушивание и проветривание до полного удаления запаха примененных препаратов.".

      2. Комитету государственного санитарно-эпидемиологического надзора Министерства здравоохранения Республики Казахстан (Белоног А.А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      3. Департаменту организационно-правового обеспечения (Мухаметжанов Ж.М.) направить настоящий приказ после его государственной регистрации на официальное опубликование в средствах массовой информации.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра здравоохранения Республики Казахстан Омарова К.Т.

      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня официального опубликования.

      Министр

    "СОГЛАСОВАН"
Министр транспорта и
     коммуникаций
Республики Казахстан
  21 января 2007 года