Жинақтаушы зейнетақы қорына және ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушысына шектеулі ықпал ету шараларын қолдану Ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының 2007 жылғы 30 наурыздағы N 67 Қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2007 жылғы 7 мамырда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 4660 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі Басқармасының 2012 жылғы 28 сәуірдегі № 166 Қаулысымен.

      Ескерту. Қаулы күші жойылды - ҚР Ұлттық Банкі Басқармасының 2012.04.28 № 166 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы",  Қазақстан Республикасы Заңының 42-бабына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігінің (бұдан әрі - Агенттік) Басқармасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Ұсынылып отырған Жинақтаушы зейнетақы қорына және Ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушысына шектеулі ықпал ету шараларын қолдану Ережесі бекітілсін.

      2. Осы қаулы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап он төрт күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      3. Бағалы қағаздар рыногының субъектілерін және жинақтаушы зейнетақы қорларын қадағалау департаменті (Хаджиева М.Ж.):
      1) Заң департаментімен (Байсынов М.Б.) бірлесіп, осы қаулыны Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеу шараларын қолға алсын;
      2) осы қаулы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен бастап он күндік мерзімде оны Агенттіктің  мүдделі бөлімшелеріне, "Қазақстан Қаржыгерлер қауымдастығы" заңды тұлғалар бірлестігіне және бағалы қағаздар рыногы субъектілеріне мәлімет үшін жіберсін.

      4. Агенттіктің Халықаралық қатынастар және жұртшылықпен байланыс бөлімі осы қаулыны Қазақстан Республикасының баспасөз басылымдарында жариялау шараларын қолға алсын.

      5. Осы қаулының орындалуын бақылау Агенттік Төрағасының орынбасары Ғ.Н. Өзбековке жүктелсін.

      Төраға

Қазақстан Республикасы
Қаржы нарығын және қаржы
ұйымдарын реттеу мен 
қадағалау агенттігі  
Басқармасының 2007 жылғы 
30 наурыздағы N 67   
қаулысына қосымша    

Жинақтаушы зейнетақы қорына және Ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушыларына шектеулі ықпал ету шараларын
қолдану Ережесі

      Осы Ереже "Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы", "Қаржы рыногы мен қаржылық ұйымдарды мемлекеттiк реттеу және қадағалау туралы" Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес әзірленді және жинақтаушы зейнетақы қорына және ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушыларына шектеулі ықпал ету шараларын қолдану тәртібін белгілейді. 

1-тарау. Жалпы ережелер 

      1. Қаржы рыногын және қаржы ұйымдарын реттеу және қадағалау жөніндегі мемлекеттік орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) пруденциалдық нормативтердегі және басқа да сақталуы міндетті нормалар мен лимиттердегі тәртіп бұзуларды, уәкілетті органның нормативтік құқықтық кесімдеріндегі тәртіп бұзуларды, жинақтаушы зейнетақы қоры қызметкерлерінің заңсыз іс-қимылдары мен шарасыздықтарын анықтаған жағдайда уәкілетті орган жинақтаушы зейнетақы қорына мынадай шектеулі ықпал ету шараларының бірін қолданады:
      1) белгіленген мерзімде анықталған кемшіліктерді жою туралы орындалуы міндетті жазбаша ұйғарым беру;
      2) жинақтаушы зейнетақы қорының басшы қызметкерлерін орнынан шеттету туралы акционерлер алдында мәселе қою;
      3) міндеттеме-хат талап ету;
      4) жинақтаушы зейнетақы қорымен жазбаша келісім жасау.
      Егер уәкілетті орган ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушыларының, лауазымды тұлғаларының немесе қызметкерлерінің тәртіп бұзулары, заңсыз іс-қимылдары немесе шарасыздықтары ашық жинақтаушы зейнетақы қорының қаржылық жағдайын нашарлатқанын анықтаса, осы Ереженің 1-тармағының 1) тармақшасында келтірілген шаралар сондай-ақ ашық жинақтаушы зейнетақы қорына қатысты қолданылуы мүмкін.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының 2010.07.15 № 111 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) Қаулыларымен.

      2. Уәкілетті органның жинақтаушы зейнетақы қорына және ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушыларына шектеулі ықпал ету шараларын қолдануы мыналарды ескеріп жасалады:
      1) жинақтаушы зейнетақы қорының болуы мүмкін салдарлары мен тәртіп бұзуларының сипатын;
      2) тәртіп бұзудың жиілігі мен ұзақтығын;
      3) жол берілген тәртіп бұзу нәтижесіндегі жинақтаушы зейнетақы қорының  шығындарының мөлшерін;
      4) жол берілген тәртіп бұзу туралы жинақтаушы зейнетақы қоры басшы қызметкерлерінің хабарландырылуын;
      5) жинақтаушы зейнетақы қорының жалпы қаржылық жай-күйін.
      Жинақтаушы зейнетақы қорының жалпы қаржылық жай-күйі есеп беру деректері, тексеру материалдары, аудиторлық есептер, ішкі бақылау мен тәуекелдерді басқару жүйесінің болуына байланысты талаптарды орындау, сондай-ақ жинақтаушы зейнетақы қорының қаржылық жай-күйі нашарлаған жағдайында қаржылық қолдау алу мақсатында жинақтаушы зейнетақы қоры басшылығының акционерлермен өзара ынтымақтасу қабілеттілігі негізінде анықталады.

      3. Ықпал етудің бір шектеулі шараларын қолдану ықпал етудің басқа шектеулі шараларын қолдануды жоққа шығара алмайды.

      4. Жинақтаушы зейнетақы қорына және ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушыларына шектеулі ықпал ету шараларын қолдану туралы уәкілетті органның шешіміне шағым беру осының алдында қабылданған шараларды уақытша тоқтатпайды және осының алдында қабылданған шараларға тыйым салмайды.

      5. Уәкілетті орган қолданылған шектеулі ықпал ету шараларын есепке алуды жүргізеді. 

2-тарау. Жазбаша ұйғарым 

      6. Уәкілетті орган жинақтаушы зейнетақы қорларына және ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушыларының атына белгіленген мерзімде анықталған кемшіліктерді жоюға бағытталған орындалуы міндетті түзетуді орындау шараларын қабылдау туралы жазбаша ұйғарым жасауы мүмкін.

      7. Түзету шаралары жазбаша ұйғарымда көрсетіледі және ол мына төменде көрсетілген шараларды орындаудың міндеттілігін білдіреді:
      1) клиенттердің алдындағы міндеттемені орындау бойынша;
      2) уәкілетті органның нормативтік құқықтық кесімдерінің анықталған тәртіп бұзуларын жою бойынша;
      3) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жинақтаушы зейнетақы қорына қойылатын басқа талаптарды орындау бойынша.

      8. Жазбаша ұйғарым бес күнтізбелік күн ішінде жинақтаушы зейнетақы қорының атқарушы органының және басқару органының барлық мүшелерін, сондай-ақ жазбаша ұйғарым жасау туралы ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушыларын хабардар ететін жинақтаушы зейнетақы қорының бірінші басшысына немесе оның орнындағы адамға (ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушылары) мәлімет үшін жіберіледі.  

3-тарау. Жинақтаушы зейнетақы қорының басшы
қызметкерлерін орнынан шеттету   

      9. Уәкілетті орган жинақтаушы зейнетақы қорларына қызметінде  Қазақстан Республикасының заңнамасының бұзылуын анықтаған немесе уәкілетті орган анықтаған Қазақстан Республикасының заңнамасының бұзылуларын жинақтаушы зейнетақы қоры басшы қызметкерлері уәкілетті орган белгілеген мерзімде жоймаған жағдайда уәкілетті орган жинақтаушы зейнетақы қорының акционерлері алдына жинақтаушы зейнетақы қорының басшы қызметкерлерін орнынан шеттету туралы мәселені жазбаша түрде қоюы мүмкін.

      10. Жинақтаушы зейнетақы қорының акционерлері он күнтізбелік күн ішінде растайтын құжаттарды қосып, қабылданған шаралар туралы ақпаратты  уәкілетті органға мәлімет үшін жібереді.
      Ескерту. 10-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын реттеу мен қадағалау агенттігі Басқармасының 2010.10.29 N 162 (мемлекеттік тіркелген күннен бастап 14 күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі) Қаулысымен.  

4-тарау. Міндеттеме-хат 

      11. Уәкілетті орган жинақтаушы зейнетақы қорының қаржылық жай-күйі нашарлаған жағдайында қаржылық қолдау алу мақсатында жинақтаушы зейнетақы қорынан бар кемшіліктерді тану фактісі бар болуы тиіс міндеттеме-хатты және жоспарланған іс-шаралар тізбесін көрсете отырып, осындай тәртіп бұзуларды алда болдырмау және (немесе) қатаң белгіленген мерзімде жою жөніндегі жинақтаушы зейнетақы қоры басшылығының  кепілдігін  талап ете алады.

      12. Уәкілетті органның міндеттеме-хатты ұсыну туралы талап етуі жинақтаушы зейнетақы қоры қызметінде кемшіліктерді жою жөнінде өзіне тиісті міндеттеме қабылдаған тұлғалар тарапынан объективті шаралар қабылдануы мүмкіндігі айтылған жағдайда қолданылады.

      13. Міндеттеме-хатты ұсыну талабы мынадай жағдайлардың бірі болған кезде  жеткілікті ықпал ету шарасы болып табылады:
      1) өзіне тиісті міндеттеме қабылдаған тұлға ниет білдіріп және оны орындауды қамтамасыз етуге жағдайының барлығына негіз бар деп болжаса;
      2) міндеттемеде шаралардың нақты құрамы және оларды жүзеге асыру мерзімі болса және уәкілетті орган оны тәртіп бұзуларды жоюға жеткілікті деп таныған болса.

5-тарау. Жазбаша келісім

      14. Уәкілетті орган анықталған кемшіліктерді дереу жою қажеттігі және осыған байланысты бірінші кезектегі шараларды орындау туралы жинақтаушы зейнетақы қорымен жазбаша келісім жасауы мүмкін.
      Жазбаша келісім жинақтаушы зейнетақы қорының басқару органының және (немесе) атқарушы органның бірінші басшысымен немесе оның орнындағы адаммен жасалады.

      15. Жазбаша келісім жинақтаушы зейнетақы қорының қызметінде қаржылық жағынан елеулі нашарлау, яғни егер оларды түзету жөнінде тиімді үйлестірілген шаралар қабылданбаған жағдайда жай-күйі тез нашарлап кететіндігі белгіленген жағдайда жасалады.

      16. Жазбаша келісімде жинақтаушы зейнетақы қоры басқару және (немесе) атқарушы органы қабылдайтын кемшіліктерді жою, қаржылық жай-күйді жақсарту жөніндегі іс-қимылы және оларды орындау іс-қимылы және мерзімі көрсетіледі. Жинақтаушы зейнетақы қоры жазбаша келісімге қол қоя отырып, оның талаптарын орындау жөнінде өзіне міндеттеме алады.

      17. Жазбаша келісім мемлекеттік және орыс тілдерінде жасалады. 

6-тарау. Шектеулі ықпал ету шараларын қолдану
жөніндегі талаптар   

      18. Жинақтаушы зейнетақы қоры шектеулі ықпал ету шараларын қолдану жөніндегі уәкілетті органның хабарламасын алғаннан кейін он күнтізбелік күн ішінде уәкілетті органға қажетті құжаттарды қоса беріп, бар кемшіліктерді жою жөніндегі іс-шаралар жоспар-кестесін береді.
      Уәкілетті орган ұсынылған жоспар-кестені қарайды және ол бойынша өз қорытындысын он күнтізбелік күн ішінде жолдайды. Уәкілетті орган  жоспар-кестемен келіспеген жағдайда жинақтаушы зейнетақы қорына белгілі бір мерзімде нақтылы іс-шараларды орындау қажеттігі туралы  нұсқау жібере алады.

      19. Жинақтаушы зейнетақы қоры және ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушылары уәкілетті органды осы құжатта көрсетілген мерзімде шектеулі ықпал ету шараларын орындау туралы  хабардар етеді.
      Тәртіп бұзуды жоюды орындаудың белгіленген мерзімі бір айдан аспаған жағдайда жинақтаушы зейнетақы қоры ай сайын айдың жиырмасына дейін уәкілетті органға тәртіп бұзуды жоюды кезең-кезеңімен орындау туралы хабардар етеді.

      20. Жинақтаушы зейнетақы қорының және ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушыларының уәкілетті органның шектеулі ықпал ету шараларын қолдану туралы шешімінде көзделген талаптар мен іс-шараларды орындау мерзімінің басы уәкілетті органның осы шешімінің келіп түсуін тіркеу күні болып табылады.

      21. Жинақтаушы зейнетақы қоры және ашық жинақтаушы зейнетақы қорының ірі қатысушылары шектеулі ықпал ету шараларын орындамаған жағдайда уәкілетті орган оған Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес санкциялар қолдануы мүмкін.

7-тарау. Қорытынды ережелер

      22. Осы Ережемен реттелмеген мәселелер Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіп бойынша шешіледі.

Об утверждении Правил применения ограниченных мер воздействия к накопительному пенсионному фонду и крупным участникам открытого накопительного пенсионного фонда

Постановление Правления Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 30 марта 2007 года № 67. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 мая 2007 года № 4660. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан от 28 апреля 2012 года № 166

      Сноска. Утратило силу постановлением Правления Национального Банка РК от 28.04.2012 № 166 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 42 Закона Республики Казахстан "О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан", Правление Агентства Республики Казахстан по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций (далее - Агентство) ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила применения ограниченных мер воздействия к накопительному пенсионному фонду и крупным участникам открытого накопительного пенсионного фонда.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении четырнадцати дней со дня его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      3. Департаменту надзора за субъектами рынка ценных бумаг и накопительными пенсионными фондами (Хаджиева М.Ж.):
      1) совместно с Юридическим департаментом (Байсынов М.Б.) принять меры к государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан настоящего постановления;
      2) в десятидневный срок со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан довести настоящее постановление до сведения заинтересованных подразделений Агентства, накопительных пенсионных фондов и Объединения юридических лиц "Ассоциация финансистов Казахстана".

      4. Отделу международных отношений и связей с общественностью принять меры к публикации настоящего постановления в средствах массовой информации Республики Казахстан.

      5. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя Председателя Агентства Узбекова Г.Н.

      Председатель

Утверждены постановлением      
Правления Агентства Республики 
Казахстан по регулированию     
и надзору финансового рынка    
и финансовых организаций       
от 30 марта 2007 года N 67     

  Правила
применения ограниченных мер воздействия
к накопительному пенсионному фонду и крупным
участникам открытого накопительного пенсионного фонда

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законами Республики Казахстан " О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан", " О государственном регулировании и надзоре финансового рынка и финансовых организаций" и устанавливают порядок применения ограниченных мер воздействия к накопительным пенсионным фондам и крупным участникам открытого накопительного пенсионного фонда.

  Глава 1. Общие положения

      1. В случаях обнаружения уполномоченным органом по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций (далее - уполномоченный орган) нарушений пруденциальных нормативов и других обязательных к соблюдению норм и лимитов, нарушений нормативных правовых актов уполномоченного органа, выявления неправомерных действий или бездействия должностных лиц и работников накопительного пенсионного фонда уполномоченный орган применяет к накопительному пенсионному фонду одну из следующих ограниченных мер воздействия:
      1) дать обязательное для исполнения письменное предписание об устранении выявленных недостатков в установленные сроки;
      2) ставить вопрос перед акционерами об отстранении руководящих работников накопительного пенсионного фонда;
      3) затребовать письмо-обязательство;
      4) составить с накопительным пенсионным фондом письменное соглашение.
      Мера, приведенная в подпункте 1) пункта 1 настоящих Правил, может также применяться в отношении крупных участников открытого накопительного пенсионного фонда, если уполномоченный орган установит, что нарушения, неправомерное действие или бездействие крупных участников открытого накопительного пенсионного фонда, их должностных лиц или работников ухудшили финансовое состояние открытого накопительного пенсионного фонда.
      Сноска. Пункт 1 с изменением, внесенным постановлением Правления Агентства РК по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 15.07.2010 № 111 (порядок введения в действие см. п. 2).

      2. Применение уполномоченным органом ограниченных мер воздействия к накопительному пенсионному фонду и крупным участникам открытого накопительного пенсионного фонда производится с учетом:
      1) характера нарушения и возможных последствий для накопительного пенсионного фонда;
      2) частоты и продолжительности нарушения;
      3) размеров убытков накопительного пенсионного фонда в результате допущенного нарушения;
      4) осведомленности руководящих работников накопительного пенсионного фонда о допущенном нарушении;
      5) общего финансового состояния накопительного пенсионного фонда.
      Общее финансовое состояние накопительного пенсионного фонда определяется на основании данных отчетности, материалов проверок, аудиторских отчетов, выполнения требований по наличию систем управления рисками и внутреннего контроля, а также способности руководства накопительного пенсионного фонда взаимодействовать с акционерами с целью получения финансовой поддержки в случае ухудшения финансового состояния накопительного пенсионного фонда.

      3. Применение одной ограниченной меры воздействия не исключает применения других ограниченных мер воздействия.

      4. Обжалование решения уполномоченного органа о применении ограниченных мер воздействия накопительным пенсионным фондом и крупными участниками открытого накопительного пенсионного фонда не приостанавливает и не прекращает действия ранее принятых мер.

      5. Уполномоченным органом ведется учет примененных ограниченных мер воздействия.

  Глава 2. Письменное предписание

      6. Уполномоченный орган может вынести в адрес накопительного пенсионного фонда и крупных участников открытого накопительного пенсионного фонда письменное предписание о принятии обязательных к исполнению коррективных мер, направленных на устранение выявленных недостатков в установленный срок.

      7. Коррективные меры указываются в письменном предписании и представляют собой следующие обязательные к исполнению меры:
      1) по выполнению обязательств перед вкладчиками;
      2) по устранению выявленных нарушений требований нормативных правовых актов уполномоченного органа;
      3) по выполнению других требований, предъявляемых к накопительному пенсионному фонду, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Письменное предписание доводится до сведения первого руководителя накопительного пенсионного фонда или лица, его замещающего (крупных участников открытого накопительного пенсионного фонда), который в течение пяти календарных дней ставит в известность всех членов исполнительного органа и органа управления накопительного пенсионного фонда, а также крупных участников открытого накопительного пенсионного фонда о вынесении письменного предписания.

  Глава 3. Отстранение руководящих работников
накопительного пенсионного фонда

      9. Уполномоченный орган может в письменном виде ставить вопрос перед акционерами накопительного пенсионного фонда об отстранении руководящих работников накопительного пенсионного фонда, в случае выявления уполномоченным органом нарушения законодательства Республики Казахстан или если имеющиеся недостатки не будут устранены в установленный уполномоченным органом срок, и письменно доводит его до сведения акционеров накопительного пенсионного фонда.

      10. Акционеры накопительного пенсионного фонда, в течение десяти календарных дней доводят до сведения уполномоченного органа информацию о принятых мерах с приложением подтверждающих документов.
      Сноска. Пункт 10 с изменением, внесенным постановлением Правления Агентства РК по регулированию и надзору финансового рынка и финансовых организаций от 29.10.2010 № 162 (вводится в действие по истечении четырнадцати календарных дней со дня гос. регистрации в МЮ РК).

  Глава 4. Письмо-обязательство

      11. Уполномоченный орган может затребовать у накопительного пенсионного фонда письмо-обязательство, которое должно содержать факт признания имеющихся недостатков и гарантию первого руководителя органа управления и (или) исполнительного органа накопительного пенсионного фонда по их устранению в определенные сроки и (или) недопущению впредь подобных нарушений с указанием перечня запланированных мероприятий.

      12. Требование уполномоченного органа о представлении письма-обязательства применяется в тех случаях, когда в деятельности накопительного пенсионного фонда отмечаются недостатки, устранение которых объективно возможно принятием мер со стороны лиц, берущих на себя соответствующие обязательства.

      13. Требование о представлении письма-обязательства является достаточной мерой воздействия, при наличии одного из следующих обстоятельств:
      1) принявшее на себя соответствующее обязательство лицо намерено и в состоянии обеспечить его выполнение;
      2) в обязательстве содержится конкретный состав мер и сроки их осуществления, которые признаются уполномоченным органом достаточными для устранения нарушений.

  Глава 5. Письменное соглашение

      14. Уполномоченный орган может заключить с накопительным пенсионным фондом письменное соглашение о необходимости незамедлительного устранения выявленных недостатков и об утверждении первоочередных мер в связи с этим.
      Письменное соглашение заключается с первым руководителем органа управления и (или) исполнительного органа накопительного пенсионного фонда или лицом, его замещающим.

      15. Письменное соглашение заключается в тех случаях, когда в деятельности накопительного пенсионного фонда намечено финансовое ухудшение, если не принять эффективных скоординированных мер по их исправлению.

      16. В письменном соглашении указываются действия и сроки их исполнения, которые предстоит предпринять органу управления и (или) исполнительному органу накопительного пенсионного фонда, по устранению недостатков, улучшению финансового состояния. Подписав письменное соглашение, накопительный пенсионный фонд принимает на себя обязательства по выполнению его условий.

      17. Письменное соглашение составляется на государственном и русском языках.

  Глава 6. Требования
по применению ограниченных мер воздействия

      18. Накопительный пенсионный фонд и крупные участники открытого накопительного пенсионного фонда в течение десяти календарных дней после получения уведомления уполномоченного органа о применении в отношении них ограниченных мер воздействия представляют в уполномоченный орган план-график мероприятий по устранению имеющихся недостатков, с приложением необходимых документов.
      Уполномоченный орган рассматривает представленный план-график и направляет по нему свое заключение в течение десяти календарных дней.
      В случае несогласия с планом-графиком уполномоченный орган может направить указание накопительному пенсионному фонду о необходимости выполнения конкретных мероприятий в определенные сроки.

      19. Накопительный пенсионный фонд и крупный участник открытого накопительного пенсионного фонда уведомляют уполномоченный орган об исполнении ограниченной меры воздействия, в срок, указанный в данном документе.
      В случае, если срок, установленный для устранения нарушения, будет превышать один месяц, накопительный пенсионный фонд ежемесячно до двадцатого числа месяца уведомляет уполномоченный орган о поэтапном исполнении плана-графика мероприятий по устранению имеющихся недостатков.

      20. Началом срока выполнения накопительным пенсионным фондом и крупными участниками открытого накопительного пенсионного фонда условий и мероприятий, предусмотренных решением уполномоченного органа о применении ограниченных мер воздействия, считается дата их входящей регистрации данного решения уполномоченного органа.

      21. В случае неисполнения накопительным пенсионным фондом и крупным участником открытого накопительного пенсионного фонда ограниченных мер воздействия уполномоченный орган может применить к нему санкции в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

  Глава 7. Заключительное положение

      22. Вопросы, не урегулированные настоящими Правилами, разрешаются в порядке, определенном законодательством Республики Казахстан.