Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарына азаматтарды қабылдау, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу нұсқаулығын бекіту туралы

Қазақстан Республикасының Ішкі Істер минстрінің 2007 жылғы 30 тамыздағы N 353 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет Министрлігінде 2007 жылғы 5 қазандағы Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 4959 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 10 сәуірдегі № 225 Бұйрығымен.

       Ескерту. бұйрықтың күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 2012.04.10 № 225 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 6-тармақтан қараңыз.

      "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру мақсатында "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының Заңын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында азаматтарды қабылдау, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу нұсқаулығы (бұдан әрі - Нұсқаулық) бекітілсін.

      2. Ішкі істер министрлігінің орталық аппараты комитеттерінің төрағалары, департаменттерінің, дербес басқармаларының бастықтары, ішкі әскерлер құрамалары мен бөлімдерінің командирлері, Астана, Алматы қалаларының, облыстардың және көліктегі ішкі істер департаменттерінің бастықтары, қалалық, аудандық, желілік ішкі істер органдарының, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі оқу орындарының мекемелері мен кәсіпорындарының басшылары:
      1) ішкі істер органдарының барлық жеке құрамының, кеңсе қызметкерлерінің Нұсқаулықты зерделеуін ұйымдастырсын. Нұсқаулықтағы талаптардың міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін;
      2) азаматтарды қабылдауды, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмысты одан әрі жақсартуға қажетті шаралар қабылдасын;
      3) жарты жылдың және жыл қорытындысы бойынша "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін есепке алу Ережесін, "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау туралы" N 1-ТӨ нысанды статистикалық есепті және оның құрылуы бойынша Нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2007 жылғы 30 мамырдағы N 20 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 4699 болып тіркелген) N 1-ТӨ нысанды статистикалық есепті ұсынсын.

      3. "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің ұйымдарында, органдарында азаматтарды қабылдауды ұйымдастыру және өтініштерін қарау және шешу тәртібі туралы Нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2001 жылғы 21 тамыздағы N 626 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 1672 болып тіркелген) күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы бұйрықтың және Нұсқаулықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Хатшылық-басқармасына жүктелсін.

      5. Ішкі істер министрлігінің Хатшылық-басқармасы осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде белгіленген тәртіппен тіркеуден өтуін қамтамасыз етсін.

      6. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

       Министр

Қазақстан Республикасы    
Ішкі істер министрінің    
2007 жылғы 30 тамыздағы    
N 353 бұйрығымен бекітілген  

Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу, азаматтарды қабылдау
НҰСҚАУЛЫҒЫ 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу, азаматтарды қабылдау туралы нұсқаулық "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, сондай-ақ "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін есепке алу Ережесін, "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау туралы" N 1-ТӨ нысанды статистикалық есепті және оның құрылуы жөніндегі Нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2007 жылғы 30 мамырдағы N 20 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 4699 болып тіркелген) сәйкес әзірленді және жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын, бостандықтарын және заңды мүдделерін қорғауды жүзеге асыру мақсатында олардың өтініштерін қарауды реттейді.

      2. Қаралу тәртібі Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылыққылмыстық іс жүргізу, азаматтық іс жүргізу заңнамасында белгіленген жеке және заңды тұлғалардың өтініштеріне осы Нұсқаулық қолданылмайды.

      3. Әскери қызметшілердің қызмет өткеруге байланысты өтініштері (баянаттары) Қазақстан Республикасы Ішкі қызмет Жарғысына және  Қарулы Күштердің Тәртіп Жарғысына сәйкес беріледі, қаралады және шешіледі.

      4. Ішкі істер органдарында жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмыс істеуді, азаматтарды жеке қабылдауды ұйымдастыруға және іс жүргізудің жай-күйіне олардың бірінші басшылары дербес жауап береді.

  2. Өтініштің негізгі түрлері ұғымы

      5. Осы Нұсқаулықта мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) арыз - адамның құқықтары мен бостандықтарын немесе басқа да адамдардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда көмек көрсету туралы не болмаса заңдардың және өзге де нормативтiк құқықтық актiлердiң бұзылуы, өтiнiштердi қарайтын ішкі істер органдарының, лауазымды тұлғалардың жұмысындағы кемшiлiктер туралы хабарлама не болмаса олардың қызметiн сынау;

      2) өтiнiш - ішкі істер органдарының лауазымды тұлғаларына жіберілген жеке немесе ұжымдық жазбаша, ауызша не электрондық цифрлық қолтаңбамен расталған электронды құжат нысанындағы ұсыныс, арыз, шағым, сауал немесе үн қосу;

      3) қайта жасалған өтініш - бір тұлғадан бір мәселе бойынша кемінде екі рет келіп түскен:
      алдыңғы өтініш бойынша қабылданған шешімге шағым жасалған;
      егер бұрын жіберілген өтініштің келіп түскен уақытынан бастап белгіленген қарау мерзімі өтіп кетсе, алайда арыз беруші жауап алмаған болса, оның уақтылы қаралмағаны туралы хабарланған;
      алдыңғы өтінішті қарау және ол бойынша шешім қабылдау кезінде жіберілген басқа да кемшіліктер көрсетілген өтініш;

      4) иесі бүркемеленген өтініш - авторын белгілеу мүмкін емес, қолтаңбасы, оның ішінде электрондық цифрлық қолтаңбасы, арыз берушінің пошталық мекенжайы жоқ өтініш;

      5) өтініштерді қарайтын субъектілер (бұдан әрі - субъектілер) - мемлекеттік органдар, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, мемлекеттің қатысуы жүз пайызды құрайтын не мемлекеттік тапсырыс және (немесе мемлекеттік сатып алу) шарттарына сәйкес тауарлар (жұмыстар, көрсетілетін қызметтер) ұсынатын, өздерінің құзыреттеріне сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарауға және олар бойынша шешімдер қабылдауға құқылы заңды тұлғалар;

      6) органдардың басшылары, лауазымды тұлғалар - тұрақты, уақытша немесе арнайы өкілеттілік бойынша билік өкілінің функцияларын жүзеге асыратын, өз құзыретіне сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарайтын және шешім қабылдайтын тұлғалар;

      7) өтінішті есепке алу - өтінішті қабылдау және қарау жөніндегі мәліметтерді тіркеу және оларды мемлекеттік құқықтық статистикалық есептілікте көрсету;

      8) өтінішті қабылдау - жеке және (немесе) заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдау жөніндегі ішкі істер органдары лауазымды тұлғаларының іс-әрекеті;

      9) өтінішті қарау - ішкі істер органдары лауазымды тұлғаларының тіркелген өтініш бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өз құзыретінің шегінде шешім қабылдауы;

      10) өтінішті тіркеу - ақпараттық есепке алу құжатында өтініштің мазмұны бойынша қысқаша деректерді тіркеу және келіп түскен әрбір өтінішке тіркеу нөмірін беру;

      11) сауал - адамның жеке немесе қоғамдық сипаттағы қызығушылық туғызатын мәселелері бойынша ақпарат беру туралы өтініші;

      12) ұсыныс - адамның заңдарды және өзге де нормативтік құқықтық актілерді, мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру, қоғамдық қатынастарды дамыту, мемлекет пен қоғамның әлеуметтік-экономикалық және өзге де қызмет салаларын жақсарту жөніндегі ұсынымы;

      13) үн қосу - адамның мемлекет жүргізіп отырған ішкі және сыртқы саясатқа, сондай-ақ, қоғамдық сипаттағы оқиғалар мен құбылыстарға өз көзқарасын білдіруі;

      14) шағым - адамның өзінің бұзылған құқықтарын, бостандықтарын немесе заңды мүдделерін қалпына келтіру немесе қорғау, лауазымды тұлғалардың заңсыз іс-әрекеттерін немесе әрекетсіздігін жою, сондай-ақ субъектілердің заңсыз шешімдерінің күшін жою туралы талабы.

  3. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу

      6. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түскен барлық өтініштер (бұдан әрі - Өтініштер) келіп түскен күні хатшылықта (кеңседе) тіркелуі тиіс.

      7. Тіркелген өтініштер олардың әрқайсысы бойынша орындаушыға жазбаша нұсқау беруге міндетті ішкі істер органының басшыларына қарау үшін кідірмей жіберіледі. Өтініште қылмыс немесе құқық бұзушылық белгілері табылған жағдайларда, орындаушы бір тәуліктің ішінде берілген өтінішті қолданыстағы заңнамаға сәйкес Арыздарды есепке алу кітабына немесе Ақпараттарды есепке алу журналына қайта тіркеуді жүргізеді.

      8. Өтініш құзыретіне онда қойылған мәселелерді шешу кіретін субъектіге немесе лауазымды тұлғаға жіберілуі тиіс.

      9. Жеке тұлғаның өтінішінде оның тегі, аты, әкесінің аты, пошталық мекенжайы, заңды тұлғаның өтінішінде - оның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі. Өтінішке арыз иесі қол қоюы не ол электрондық цифрлық қолтаңбамен куәландырылуы тиіс.
      Шағым жасалған кезде іс-әрекетіне шағым жасалып отырған субъектінің атауы немесе лауазымды тұлғалардың лауазымы, тегі және аты-жөні, өтініш жасау себептері мен талаптары көрсетіледі.

      10. Тікелей жазбаша өтініш жасаған арыз берушіге күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі. (1- қосымша)

      11. Ішкі істер органдарының кезекші бөлімдерінде арыздар тәулік бойы қабылданады.

      12. Өтінішті қабылдаудан бас тартуға тыйым салынады.

      13.Көпшілікке қолжетімді ақпараттық жүйелер бойынша және электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңбалар туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес келіп түскен өтініштер белгіленген тәртіппен қаралуға тиіс.

      14. Әр түрлі адресаттарға жолданып, өтінішті қараудың белгіленген мерзімінің ішінде бір субъектіге (лауазымды тұлғаға) қарау үшін келіп түскен бір ғана тұлғаның бір ғана мәселе жөніндегі өтініші қосалқы дана ретінде есепке алынады. Негізгі өтініштің тіркеу нөмірі өтініштің қосалқы данасының тіркеу нөмірі болып табылады.

      15. Егер қайта жасалған өтініштерде жаңа дәлелдер немесе жаңадан анықталған мән-жайлар келтірілмесе, ал осының алдындағы өтініштің материалдарында тексерудің егжей-тегжейлі материалдары бар болса және арыз берушілерге белгіленген тәртіппен жауаптар берілсе, өтініштерді қарау тоқтатылады. Өтініштерді қарауды тоқтату туралы шешімді субъектінің (органның) басшысы немесе оның орынбасары қабылдауға құқылы. Бекітілген құжаттың көшірмесі органның хатшылығына (кеңсесіне) ұсынылуы тиіс.

      16. Дайындалып жатқан немесе жасалған қылмыстар туралы не мемлекеттік немесе қоғамдық қауіпсіздікке төнетін қауіп туралы мәліметтер бар және мемлекеттік органдардың құзыреттеріне сәйкес оларға дереу жіберілуге тиіс жағдайларды қоспағанда, ішкі істер органдарында иесі бүркемеленген өтініштер қаралмайды.

      17. Өтініште қойылған мәселелерді шешу құзыретіне кірмейтін ішкі істер органдарына келіп түскен өтініштер үш жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде бұл туралы міндетті түрде арыз берушіге хабарлана отырып, құзыретті мемлекеттік органға немесе лауазымды тұлғаға жіберіледі.

      18. Ішкі істер органдарының басшы құрамының адамдары өтініштерді қарау кезінде олардың мән-жайын мұқият талқылауға, қажет болған жағдайда Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және жағдайларда қажетті құжаттарды талап етуге, қызметкерлерді өтініште баяндалған мән-жайларды тексеру үшін жергілікті жерлерге жіберуге, көрсетілген мәселелерді жан-жақты, уақтылы шешу, шағымдарды тудыратын себептер мен шарттарды айқындау және жою үшін басқа да шаралар қабылдауға міндетті.

      19. Егер өтініштерді тексеру барысында қылмыс немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері анықталса, онда орындаушы бөлімше басшысының атына баянат жазады, ол құқық бұзушылық туралы хабарлама ретінде тіркеліп, қаралады.

      20. Өтініштерді тексеру нәтижелері бойынша жинақталған материалдардың жан-жақты объективті талдауынан тұратын анықтама жазылады. Егер тексеріс барысында азаматтардың мүдделері бұзылғаны, ішкі істер органдарының қызметіндегі кемшіліктер мен олқылықтар анықталса, онда анықтамада азаматтардың нұқсан келтірілген құқықтары мен мүдделерін қалпына келтіруге, кемшіліктер мен олқылықтарды жоюға және кінәлі адамдарға қатысты қандай нақты шаралар қабылданғаны көрсетілуі тиіс. Анықтамаға тексеру жүргізген адам қол қояды, тікелей бастықпен келісіледі және Ішкі істер министрлігінің, комитеттердің, облыстардың, Астана, Алматы қалаларының және көліктегі ішкі істер департаменттерінің, оқу орнының, қалалық, аудандық желілік ішкі істер органдарының басшылығы бекітеді.

      21. Өтініштер бойынша қабылданатын шешімдер негізді болуы керек. Өтінішті (шағымды) қанағаттандырылуы тиіс деп таныған органның басшысы қабылданған шешімнің уақытында және дұрыс орындалуын қамтамасыз етуге міндетті.

      22. Шешу нәтижелері туралы Парламент Сенаты мен Мәжілісінің депутаттарына, Президент Әкімшілігіне, Премьер-Министр Кеңсесіне, Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасына хабарлануы қажет өтініштер ерекше бақылауға алынады.

      23. Парламент Сенаты мен Мәжілісі депутаттарының, Президент Әкімшілігі Басшысының, Премьер-Министрдің және олардың орынбасарларының, Мемлекеттік Хатшы, Қауіпсіздік Кеңесі Хатшысының, Премьер-Министр Кеңсесі Басшысының, Бас прокурордың, Қазақстан Республикасы Үкіметі мүшелерінің сауалдары бойынша жауаптар Ішкі істер министрінің немесе оның міндетін атқарушы адамның қолы қойылып жіберіледі.

      24. Қазақстан Республикасы Ішкі істер Министрлігінің орталық аппаратына келіп түскен өтініштер бойынша арызданушыларға жауаптарға, Министрліктің тапсырмасы бойынша аумақтық бөлімшелерде қарастырылған өтініштерді қоса алғанда, Министрлік басшылығының, комитеттер төрағаларының, департаменттер мен дербес басқармалар бастықтарының немесе олардың орынбасарларының қолы қойылып жіберіледі.

      25. Аумақтық ішкі істер органдарына келіп түсетін өтініштерге жауаптар тек орган басшысының немесе оның орынбасарларының қолы қойылып жіберіледі.

      26. Өтініштерге берілетін жауаптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сілтеме жасай отырып, мазмұны бойынша негізделген және дәлелді, мемлекеттік тілде немесе өтініш берілген тілде болуға, арыз берушінің қабылданған шешімге шағым жасау құқықтарын түсіндіре отырып, оның дәлелін жоққа шығаратын немесе растайтын нақты деректерді қамтуға тиіс.

      27. Ауызша жауап берілген жағдайларда хатты тексеру материалдарына қоса тіркелетін тиісті анықтама жазылады. Есепке алу карточкасында (журналда) тексеріс нәтижесі жеке әңгімелесуде хабарланғаны жайлы белгі қойылады.

      28. Қарау үшін ақпарат алуды немесе жергілікті жерге шығып тексеруді қажет етпейтін өтініштер 15 күнтізбелік күн ішінде қаралады.

      29. Қарау үшін ақпарат алуды немесе жергілікті жерге шығып, тексеруді қажет ететін өтініштер түскен күннен бастап 30 күнтізбелік күн ішінде қаралып, ол бойынша шешім қабылданады.
      Қосымша зерделеу немесе тексеру жүргізу қажет болған жағдайларда, қарау мерзімі отыз күнтізбелік күннен аспайтын мерзімге ұзартылуы мүмкін, бұл туралы қарау мерзімі ұзартылған сәттен бастап үш күнтізбелік күн ішінде арыз берушіге хабарланады.

      30. Газет, журнал редакцияларынан және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарынан келіп түскен азаматтардың өтініштерін, сондай-ақ сөйлеген сөздері мен баспасөзде жарияланған материалдарын ішкі істер органдары осы Нұсқаулықта көзделген тәртіппен және мерзімде қарайды.

      31. Өтінішті шешу мерзімі оның ішкі істер органдарына келіп түскен (тіркелген) күнінен бастап шешу нәтижелері туралы хабарды өтініш иесіне жіберген күнге дейін есептеледі.

      32. Мерзімдер күнтізбелік күндермен есептеледі. Егер өтінішті қарау мерзімінің аяқталуы жұмыс емес күніне сәйкес келсе, онда бұл мерзімнің аяқталу күні одан кейінгі жұмыс күні болып есептеледі.

      33. Өтінішті қарау нәтижелері бойынша:
      1) өтiнiшті толық немесе ішінара қанағаттандыру туралы және өз құзіретіне енгізілген мәселелер бойынша ішкі істер органының шаралар қабылдауы;
      2) хатта баяндалған өтінішті қанағаттандырудан бас тарту туралы немесе бұрын қаралған хат бойынша қабылданған шешімді растау туралы;
      3) арыз берушi қойған ішкі істер органдарының, ұйымдарының құзіретіне жатпайтын мәселелерді шешу тәртібін түсіндіру туралы;
      4) өтінішті қарауды тоқтату туралы шешімдердің бірі қабылданады.

      34. Лауазымды тұлғалардың іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), сондай-ақ ішкі істер органдары басшыларының шешімдеріне шағым жеке немесе заңды тұлғаға іс-әрекет жасағаны не шешім қабылдағаны туралы белгілі болған сәттен бастап, үш айдан кешіктірілмей бағыныстылық тәртібімен жоғары тұрған лауазымды тұлғаға беріледі. Шағым беру мерзімінің өтіп кетуі заңды тұлға үшін шағымды қараудан бас тартуға негіз болып табылмайды. Шағым беру мерзімінің өтіп кету себептері шағымды мәні бойынша қарау кезінде анықталады және шағымды қанағаттандырудан бас тарту негіздерінің бірі болып табылуы мүмкін.

      35. Егер өтініш жауабының мәтіні қарау нәтижелері туралы қосымша хабарланады деген мәліметті құрайтын болса, өтінішті қарау бақылаудан алынбайды, ол арызданушыға хабарлана отырып, 30 күнтізбелік күннен аспайтын мерзімге ұзартылады.

      36. Алқа отырыстарында, жедел кеңестерде өтініштермен жұмыс жүргізудің жай-күйі ішкі істер органдары жүйесі бөлімшелерінің басшыларын тыңдай отырып, талқылануы қажет.

      37. Ішкі істер органдары жүйесінде өтініштермен жұмыс жүргізудің жай-күйі оларды инспекциялау және мақсатты шығу барысында тексеріледі.

  4. Азаматтарды қабылдау

      38. Жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауды (бұдан әрі - қабылдау), ішкі істер органдарының барлық бөлімшелерінде өз құзыретіне жататын мәселелер бойынша шешім қабылдауға құқылы басшылар және басқа лауазымды тұлғалар жүргізеді.

      39. Қабылдау бекітілген кесте бойынша айына кемінде бір рет жүргізіледі.

      40. Келушілерді қабылдау кестесі келушілерді қабылдайтын басшылық құрамдағы адамдардың тегі мен қабылдау уақыты көрсетіле отырып, ішкі істер органдары үй-жайының көрнекі жерлеріне мемлекеттік тілде және орыс тілінде ілініп қойылады.

      41. Ішкі істер органдары, ұйымдары басшыларының жеке қабылдауына жазылған адамдарды есепке алу Келушілерді есепке алу журналында (3-қосымша) жүргізіледі немесе келушілерді есепке алу карточкасы (4-қосымша) толтырылады.

      42. Келушілердің қалауы бойынша қабылдауға алдын ала тіркеу жүргізілуі мүмкін.

      43. Азаматтарды қабылдау кезек тәртібімен жүргізіледі. Оны сақтау үшін қабылдау бөлмесінде тізім жасалады. Ұлы Отан соғысына қатысушылар мен оларға теңестірілген адамдар, мүгедектер, жүкті әйелдер, Қазақстан Республикасының мемлекеттік наградаларымен марапатталған адамдар кезексіз қабылданады.

      44. Азаматтарды қабылдауда олардың келісімі бойынша заңгерлер, журналистер мен қоғамдық ұйымдардың өкілдері қатыса алады.

      45. Қабылдаушы лауазымды адам келушілер қойған мәселелерді білікті шешуді қамтамасыз ету үшін ішкі істер органының тиісті бөлімшелерінің қызметкерлерін қарауға тарта алады немесе олардан қажетті кеңес ала алады.

      46. Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың өтініші егер Қазақстан Республикасы ратификацияланған халықаралық шарттарда оларды қараудың өзге ережелері көзделмеген болса, заңнамада белгіленген тәртіппен қаралады. Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды қабылдау да белгіленген тәртіппен жүргізіледі, бұл ретте аудармашы қатысуы мүмкін.

      47. Мас күйіндегі адамдар қабылдауға жіберілмейді. Мұндай адамдарды дайындалып жатқан немесе жасалған қылмыстар туралы, сондай-ақ шұғыл шаралар қолдануды қажет ететін басқа оқиғалар туралы деректерді хабарлайтын жағдайларда ғана қабылдауға рұқсат етіледі.

      48. Азаматтар өтініш жасаған мәселелер мүмкіндігінше қабылдау барысында шешіледі. Егер өтінішті немесе шағымды қабылдау кезінде шешуге мүмкіндік болмаса, онда олар жазбаша нысанда қабылданып, олармен жазбаша өтініштер ретінде жұмыс жүргізіледі.

      49. Қабылдау жүргізген адам заңнамалық және басқа нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа ала отырып, өз құзыреті шегінде төмендегі шешімдердің бірін қабылдауға:
      1) келушіге қабылданған шешімнің атқарылу тәртібі мен мерзімін хабарлай отырып, өтінішті қанағаттандыруға;
      2) бас тартудың себептері мен қабылданған шешімге шағым берудің тәртібін түсіндіре отырып, өтінішті қанағаттандырудан бас тартуға;
      3) келуші адам қойған мәселелер қосымша зерделеуді және тексеруді қажет ететін болса, жазбаша өтініш қабылдауға, егер ол әлдебір себептермен өзінің өтінішін жазбаша түрде дербес баяндап бере алмайтын болса, оған қажетті көмек көрсетуге құқылы.

      50. Егер келуші адам өтініш жасаған мәселені шешу ішкі істер органдарының құзырына жатпайтын болса, онда қабылдаушы адам оған қай ведомствоға (ұйымға немесе мекемеге) жүгіну керек екенін түсіндіреді және мүмкіндігіне қарай оған қажетті көмек көрсетеді.

      51. Қабылдау кезінде берілген хаттар осы Нұсқаулықтың талаптарына сәйкес есепке алынады, тіркеледі, қаралады. Олардың шешілуі бақылауға алынады.

                                           Нұсқаулыққа 1-қосымша

Талон
_____________________________________
(Субъектінің атауы) өтінішті қабылдаған
________________________________
(маманның тегі, аты)     "___"_________200__ж.___ сағ. ___ мин.

                  (көлемі 75мм х 55 мм)

                                             Нұсқаулыққа 2-қосымша

       Жеке (заңды) тұлғалардың өтініштерін есепке алу

                          ЖУРНАЛЫ
          _____________________________________
            (субъектінің, лауазымды тұлғаның атауы)

N
р/н

Өті-
ніштің
келіп
түскен
күні,
N

Өтініш
келіп
түскен
субъек-
тінің,
лауа-
зымды
тұлға-
ның
атауы

Өті-
ніш
беру-
шінің
аты
тегі,
әке-
сінің
аты
(а-
тау-
ы),
мекен
жайы

Өтініш-
тің
қысқаша
мазмұны

Өтініш
аумақ-
тық
орган-
дарға,
құры-
лымдық
бөлім-
шелерге
және
басқа
орган-
дарға
жібе-
рілді

Өті-
нішті
орын-
даушы-
ның
тегі,
әкесі-
нің
аты

Шығыс
нөмі-
рі,
өті-
ніш
беру-
шіге
жау-
апты
жібе-
ру
күні

Ес-
керт-
пе

1

2

3

4

5

6

7

8

9

басталды:
аяқталды:
Парақтар саны:
Сақтау мерзімі:

      Ескертпе: 2-баған өтініш жоғары тұрған органнан немесе өзге мемлекеттік органнан, сондай-ақ Парламент немесе барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарынан келіп түскен жағдайда толтырылуы тиіс.

                                            Нұсқаулыққа 3-қосымша

               Жеке қабылдауды есепке алу

                         ЖУРНАЛЫ

           ____________________________
                     (Бөлімше атауы)

N
р/с

Қабыл-
даған
күні

Келуші-
лердің
тегі,
аты,
әкесі-
нің аты

Мекенжайы,
тұр-
ғы-
лықты
жері,
теле-
фоны

Өті-
ніш-
тің
қыс-
қаша
маз-
мұны

Қабыл-
дауды
кім
жүр-
гізді

Қабыл-
дау
нәти-
желері
туралы
белгі-
лер
(қа-
был-
данған
шешім)

Егер жаз-
баша өті-
ніш қабыл-
данған
болса, он-
да шешу
үшін қайда
және қашан
жіберілді

1

2

3

4

5

6

7

8

                                            Нұсқаулыққа 4-қосымша

       Жеке қабылдауды есепке алу карточкасы _____________________
                                                   (орган атауы)

                            N__________

                              200__жылғы "____" ___________________
                                         (қабылдауға жазылған күні)

Тегі________________________________________________________________
Аты, әкесінің аты___________________________________________________
Азаматтың жұмыс орны, атқаратын қызметі_____________________________
Тұратын мекенжайы, телефоны_________________________________________
Қабылданған күні____________________________________________________
Өтініш мазмұны______________________________________________________
Кім қабылдады ______________________________________________________

Өтінішті қарау нәтижелері (өтініш қанағаттандырылды, бас тартылды, қажетті түсініктер берілді, ішкі істер органдарына ұйғарым берілді және т.с.с.)   ____________________________________________________________________________________________________________________________

Жазбаша арыз _______________________________________________________
200 __ жылғы " ____ " __________________________________  қабылданды
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________  жіберілді

Об утверждении Инструкции рассмотрения, разрешения обращений физических и юридических лиц, приема граждан в органах внутренних дел Республики Казахстан

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 августа 2007 года № 353. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 октября 2007 года № 4959. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 10 апреля 2012 года № 225

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 10.04.2012 № 225 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации Закона Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц", руководствуясь Законом Республики Казахстан "Об административных процедурах"  ПРИКАЗЫВАЮ :

      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию рассмотрения, разрешения обращений физических и юридических лиц, приема граждан в органах внутренних дел Республики Казахстан (далее - Инструкция).

      2. Председателям комитетов, начальникам департаментов, самостоятельных управлений центрального аппарата Министерства внутренних дел, командирам соединений и частей внутренних войск, начальникам департаментов внутренних дел городов Астана, Алматы, областей и на транспорте, городских, районных, линейных органов внутренних дел, учебных заведений, руководителям учреждений и предприятий Министерства внутренних дел Республики Казахстан:
      1) организовать изучение Инструкции всем личным составом органов внутренних дел, работниками секретариатов (канцелярии). Обеспечить безусловное выполнение содержащихся в Инструкции требований;
      2) принять необходимые меры к дальнейшему улучшению работы с обращениями физических и юридических лиц и приему граждан;
      3) по итогам полугодия и года, представлять статистический отчет формы N 1-ОЛ "О рассмотрении обращений физических и юридических лиц" в соответствии с приказом Генерального прокурора Республики Казахстан от 30 мая 2007 года N 20 "Об утверждении Правил учета обращений физических и юридических лиц, статистического отчета формы N-1 ОЛ "О рассмотрении обращений физических и юридических лиц" и Инструкции по ее составлению" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 4699).

      3. Признать утратившим силу приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 21 августа 2001 года N 626 "Об утверждении Инструкции о порядке рассмотрения и разрешения обращений и организации приема граждан в органах, организациях Министерства внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 1672).

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа и Инструкции возложить на Секретариат-управление Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      5. Секретариату-управлению Министерства внутренних дел обеспечить регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан в установленном порядке.

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр

Утверждена приказом         
Министра внутренних дел       
Республики Казахстан        
от 30 августа 2007 года N 353   

  ИНСТРУКЦИЯ
рассмотрения, разрешения обращений физических и юридических лиц,
приема граждан в органах внутренних дел Республики Казахстан 1. Общие положения

      1. Настоящая Инструкция о порядке рассмотрения, разрешения обращений физических и юридических лиц, приема граждан в органах внутренних дел Республики Казахстан (далее - Инструкция) разработана в соответствии с Законом Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц", Законом Республики Казахстан "Об административных процедурах", а также приказом Генерального прокурора Республики Казахстан от 30 мая 2007 года N 20 "Об утверждении Правил учета обращений физических и юридических лиц, статистического отчета формы N-1 ОЛ "О рассмотрении обращений физических и юридических лиц" и Инструкции по ее составлению" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за N 4699) (далее - Правила) и регламентирует рассмотрение обращений физических и юридических лиц, приема граждан в целях реализации и защиты их прав, свобод и законных интересов.

      2. Действие настоящей Инструкции не распространяется на обращения физических и юридических лиц, порядок рассмотрения которых установлен законодательством Республики Казахстан об административных правонарушенияхуголовно-процессуальнымгражданским процессуальным законодательством Республики Казахстан.

      3. Обращения (рапорта) военнослужащих, связанные с прохождением службы, подаются, рассматриваются и разрешаются в соответствии с Уставом внутренней службы и Дисциплинарным Уставом Вооруженных Сил Республики Казахстан.

      4. Персональную ответственность за организацию работы с обращениями физических и юридических лиц, личного приема граждан и состояние делопроизводства в органах внутренних дел несут их первые руководители.

  2. Понятие основных видов обращений

      5. В настоящей Инструкции используются следующие основные понятия:

      1) заявление - ходатайство лица о содействии в реализации его прав и свобод или прав и свобод других лиц, либо сообщение о нарушении законов и иных нормативных правовых актов, недостатках в работе органов внутренних дел, рассматривающих обращения, должностных лиц, либо критика их деятельности;

      2) обращение - направленное должностному лицу органов внутренних дел индивидуальное или коллективное письменное, устное либо в форме электронного документа, заверенного электронной цифровой подписью, предложение, заявление, жалоба, запрос или отклик;

      3) повторное обращение - обращение, поступившее от одного и того же лица по одному и тому же вопросу не менее двух раз, в котором:
      обжалуется решение, принятое по предыдущему обращению;
      сообщается о несвоевременном рассмотрении ранее направленного обращения, если со времени его поступления истек установленный срок рассмотрения, но ответ заявителем не получен;
      указывается на другие недостатки, допущенные при рассмотрении и разрешении предыдущего обращения;

      4) анонимное обращение - обращение, по которому невозможно установить авторство, отсутствуют подпись, в том числе электронная цифровая подпись, почтовый адрес заявителя;

      5) субъекты, рассматривающие обращения (далее - субъекты) - государственные органы, органы местного самоуправления, юридические лица со стопроцентным участием государства либо предоставляющие товары (работы, услуги) в соответствии с условиями государственного заказа и (или государственного закупа), которые вправе рассматривать и принимать решения по обращениям физических и юридических лиц в соответствии с их компетенцией;

      6) руководители органов, должностные лица - лица, постоянно, временно или по специальному полномочию осуществляющие функции представителя власти, рассматривающие и принимающие решения по обращениям физических и юридических лиц в соответствии с их компетенцией;

      7) учет обращения - фиксирование сведений по приему и рассмотрению обращения и их отражение в государственной правовой статистической отчетности;

      8) прием обращения - действие должностного лица органов внутренних дел по принятию обращения физических и (или) юридических лиц;

      9) рассмотрение обращения - принятие должностным лицом органов внутренних дел в пределах своей компетенции по зарегистрированному обращению решения в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

      10) регистрация обращения - фиксация в учетном информационном документе кратких данных по содержанию обращения и присвоение регистрационного номера каждому поступившему обращению;

      11) запрос - просьба лица о предоставлении информации по интересующим вопросам личного или общественного характера;

      12) предложение - рекомендация лица по совершенствованию законов и иных нормативных правовых актов, деятельности государственных органов, развитию общественных отношений, улучшению социально-экономической и иных сфер деятельности государства и общества;

      13) отклик - выражение лицом своего отношения к проводимой государством внутренней и внешней политике, а также к событиям и явлениям общественного характера;

      14) жалоба - требование лица о восстановлении или защите нарушенных прав, свобод или законных интересов, об устранении неправомерных действий или бездействия должностных лиц, а также отмене незаконных решений субъектов.

  3. Рассмотрение, разрешение обращений физических и юридических лиц

      6. Все поступившие обращения физических и юридических лиц (далее - обращения) должны быть зарегистрированы в секретариате (канцелярии) в день их поступления.

      7. Зарегистрированные обращения незамедлительно передаются на рассмотрение руководителям органа внутренних дел, которые обязаны дать по каждому из них письменные указания исполнителям. В случаях обнаружения в обращениях признаков преступления или правонарушения, исполнитель в течение суток производит перерегистрацию данного обращения в Книге учета заявлений или в Журнале учета информации, в соответствие с действующим законодательством.

      8. Обращение должно адресоваться субъекту или должностному лицу, в компетенцию которого входит разрешение поставленных в обращении вопросов.

      9. В обращении физического лица указываются фамилия, имя, отчество заявителя, почтовый адрес, юридического лица - его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Обращение должно быть подписано заявителем либо заверено электронной цифровой подписью. При подаче жалобы указываются наименование субъекта или должность, фамилии и инициалы должностных лиц, чьи действия обжалуются, мотивы обращения и требования.

      10. Заявителю, непосредственно обратившемуся с письменным заявлением, выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение (приложение 1).

      11. Прием заявлений в дежурных частях органов внутренних дел производится круглосуточно.

      12. Отказ в приеме обращения запрещается.

      13. Обращения, поступившие по общедоступным информационным системам и соответствующие требованиям законодательства Республики Казахстан об электронном документе и электронной цифровой подписи, подлежат рассмотрению в установленном порядке.

      14. Обращения одного и того же лица по одному и тому же вопросу, направленные различным адресатам и поступившие для рассмотрения одному субъекту (должностному лицу) в течение установленного срока рассмотрения обращения, учитываются как дубликаты. Регистрационным номером дубликата обращения является регистрационный номер основного обращения.

      15. Рассмотрение обращений прекращается, если в повторных обращениях не приводятся новые доводы или вновь открывшиеся обстоятельства, а в материалах предыдущего обращения имеются исчерпывающие материалы проверок и заявителям в установленном порядке давались ответы. Решение о прекращении рассмотрения обращений вправе принимать руководитель субъекта (органа) или его заместители. Копия утвержденного документа должна быть представлена в секретариат (канцелярию) органа.

      16. Анонимные обращения в органах внутренних дел рассмотрению не подлежат, за исключением случаев, когда в таком обращении содержатся сведения о готовящихся или совершенных преступлениях, либо об угрозе государственной или общественной безопасности и которое подлежит немедленному перенаправлению в другие государственные органы в соответствии с их компетенцией.

      17. Обращение, поступившее в органы внутренних дел, в компетенцию которого не входит разрешение поставленных в обращении вопросов, в срок не позднее трех рабочих дней направляется компетентному государственному органу или должностному лицу с обязательным сообщением об этом заявителю.

      18. Лица руководящего состава органов внутренних дел при рассмотрении обращений обязаны внимательно разбираться по их существу, в случае необходимости истребовать необходимые документы, в порядке и на условиях, установленных законодательством Республики Казахстан, направлять сотрудников на места для проверки обстоятельств, изложенных в обращениях, принимать другие меры для объективного, своевременного разрешения поставленных авторами писем вопросов, выявления и устранения причин и условий, порождающих жалобы.

      19. Если в ходе проверки обращения выявлены признаки преступления или административного правонарушения, исполнитель составляет рапорт на имя руководителя подразделения, который регистрируется и рассматривается как сообщение о правонарушении.

      20. По результатам проверки обращений составляется справка, которая должна содержать объективный анализ собранных материалов. Если при проверке выявлены нарушения интересов граждан, недостатки и упущения в деятельности органов внутренних дел, в справке должно быть указано, какие конкретно приняты меры по восстановлению нарушенных прав и интересов граждан, устранению недостатков и упущений, в отношении виновных лиц. Справка подписывается лицом, производившим проверку, согласовывается непосредственным начальником и утверждается руководством Министерства внутренних дел, комитетов, департаментов внутренних дел областей, городов Астана, Алматы и на транспорте, учебных заведений, городских, районных, линейных органов внутренних дел.

      21. Принимаемые по обращениям решения должны быть обоснованными. Руководитель органа, признав обращение (жалобу) подлежащей удовлетворению, обязан обеспечить своевременное и правильное исполнение принятого решения.

      22. Обращения, о результатах разрешения которых необходимо сообщить депутатам Сената и Мажилиса Парламента, Администрацию Президента, Канцелярию Премьер-Министра, Генеральную прокуратуру Республики Казахстан берутся на особый контроль.

      23. Ответы по запросам депутатам Сената и Мажилиса Парламента, Руководителю Администрации Президента, Премьер-Министру, их заместителям, Государственному Секретарю, Секретарю Совета Безопасности, Руководителю Канцелярии Премьер-Министра, Генеральному прокурору, членам Правительства Республики Казахстан направляются за подписью Министра внутренних дел или лица, исполняющего его обязанности.

      24. На обращения, поступившие в центральный аппарат Министерства внутренних дел Республики Казахстан, ответы заявителям направляются за подписью руководства Министерства, председателей комитетов, начальников департаментов и самостоятельных управлений или их заместителей, включая те обращения, которые по поручению Министерства рассматривались в территориальных подразделениях.

      25. На обращения, поступающие в территориальные органы внутренних дел, ответы отправляются только за подписью руководителя органа или его заместителей.

      26. Ответы на обращения должны быть по содержанию обоснованными и мотивированными, на государственном языке или языке обращения со ссылкой на законодательство Республики Казахстан, содержать конкретные факты, опровергающие или подтверждающие доводы заявителей, с разъяснением их права на обжалование принятого решения.

      27. В случае устного ответа составляется соответствующая справка, которая приобщается к материалам проверки письма. В карточке учета (журнале) делается отметка о том, что результаты проверки сообщены в личной беседе.

      28. Обращение, для рассмотрения которого не требуется получение информации либо проверка с выездом на место, рассматривается в течение 15 календарных дней.

      29. Обращение, для рассмотрения которого требуется получение информации либо проверка с выездом на место, рассматривается и по нему принимается решение в течение 30 календарных дней со дня поступления.
      В тех случаях, когда необходимо проведение дополнительного изучения или проверки, срок рассмотрения может быть продлен не более чем на тридцать календарных дней, о чем сообщается заявителю в течение трех календарных дней с момента продления срока рассмотрения.

      30. Обращения граждан, поступившие из редакций газет, журналов и других средств массовой информации, а также их выступления и опубликованные в прессе материалы, рассматриваются органами внутренних дел в порядке и сроки, предусмотренные настоящей Инструкцией.

      31. Срок разрешения обращения исчисляется со дня поступления (регистрации) его в органы внутренних дел по день направления заявителям сообщения о результатах разрешения.

      32. Сроки исчисляются в календарных днях. Если окончание срока рассмотрения обращения приходится на нерабочий день, то днем окончания этого срока считается следующий после него рабочий день.

      33. По результатам рассмотрения обращения принимается одно из следующих решений:
      1) о полном или частичном удовлетворении обращения и принятия мер органом внутренних дел по вопросам, отнесенным к его компетенции;
      2) об отказе в удовлетворении изложенного в письме обращения или о подтверждении решения, принятого по ранее рассмотренному письму;
      3) о разъяснении порядка разрешения поставленных заявителем вопросов, которые не относятся к компетенции органов, организаций внутренних дел;
      4) о прекращении рассмотрения обращения.

      34. Жалоба на действия (бездействие) должностных лиц, а также на решение руководителей органов внутренних дел подается вышестоящему должностному лицу в порядке подчиненности не позднее трех месяцев с момента, когда физическому или юридическому лицу стало известно о совершении действия либо принятии решения. Пропущенный для обжалования срок не является основанием для должностного лица к отказу в рассмотрении жалобы. Причины пропуска срока выясняются при рассмотрении жалобы по существу и могут являться одним из оснований к отказу в удовлетворении жалобы.

      35. Если текст ответа на обращение содержит сообщение, что по результатам рассмотрения будет сообщено дополнительно, то рассмотрение обращения не снимается с контроля, а продлевается не более чем на тридцать календарных дней, о чем сообщается заявителю.

      36. На заседаниях коллегии, оперативных совещаниях состояние работы с обращениями должно систематически обсуждаться с заслушиванием руководителей подразделений системы органов внутренних дел.

      37. Состояние работы с обращениями в системе органов внутренних дел проверяется при их инспектировании и целевых выездах.

  4. Прием граждан

      38. Личный прием физических и представителей юридических лиц (далее - прием) проводится во всех подразделениях органов внутренних дел руководителями и другими должностными лицами, правомочными принимать решения по вопросам, отнесенным к их компетенции.

      39. Прием проводится не реже одного раза в месяц по утвержденному графику.

      40. Графики приема посетителей вывешиваются в доступных для обозрения местах в помещениях органов внутренних дел на государственном и русском языках с указанием фамилий лиц руководящего состава, принимающих посетителей, и времени приема.

      41. Учет граждан, записавшихся на личный прием к руководителям органов, организаций внутренних дел ведется в Журнале учета личного приема (приложение 3) или заполняется карточка учета приема (приложение 4).

      42. По желанию посетителей может производиться предварительная запись на прием.

      43. Прием граждан проводится в порядке очередности. Для ее соблюдения в приемных ведется список. Участники Великой Отечественной войны, приравненные к ним лица, инвалиды, беременные женщины, лица, награжденные государственными наградами Республики Казахстан, принимаются вне очереди.

      44. На приеме граждан с их согласия могут участвовать юристы, журналисты и представители общественных организаций.

      45. Должностное лицо, осуществляющее прием, для обеспечения квалифицированного решения поставленных посетителем вопросов может привлекать к их рассмотрению сотрудников соответствующих подразделений органов внутренних дел или получать у них необходимую консультацию.

      46. Обращения иностранцев и лиц без гражданства, рассматриваются в установленном законодательством порядке, если международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан, не предусмотрены иные правила их рассмотрения. Прием иностранцев и лиц без гражданства проводится также в установленном порядке, при этом может присутствовать переводчик.

      47. Лица, находящиеся в нетрезвом состоянии, на прием не допускаются. Прием таких лиц разрешается лишь в случаях сообщения ими сведений о подготавливаемых или совершенных преступлениях, а также о других событиях, требующих принятия незамедлительных мер.

      48. Вопросы, с которыми обращаются граждане, по возможности разрешаются в ходе приема. Если заявление или жалоба не могут быть разрешены во время приема, то они излагаются в письменной форме и с ними ведется работа как с письменными обращениями.

      49. Лицо, производящее прием, руководствуясь законодательными и иными нормативными правовыми актами, в пределах своей компетенции вправе принять одно из следующих решений:
      1) удовлетворить обращение, сообщив посетителю порядок и срок исполнения принятого решения;
      2) отказать в удовлетворении обращения, разъяснив мотивы отказа и порядок обжалования принятого решения;
      3) принять письменное заявление, если поставленные посетителем вопросы требуют дополнительного изучения или проверки. Если посетитель по каким-либо причинам не может самостоятельно изложить свое обращение в письменной форме, оказать ему в этом необходимую помощь.

      50. Если разрешение вопроса, с которым обратился посетитель, не входит в компетенцию органов внутренних дел, то ведущий прием разъясняет ему, в какое ведомство (организацию или учреждение) следует обратиться, и по возможности оказывает необходимое содействие в этом.

      51. Поданные на приеме письма учитываются, регистрируются, рассматриваются в соответствии с требованиями настоящей Инструкции. За их разрешением устанавливается контроль.

Приложение 1 к Инструкции

                        _________________________________________
                       |                                         |
                       |                   Талон               |
                       | _______________________________________ |
                       |        (Наименование субъекта)          |
                       |                                         |
                       | Обращение принял (а)                    |
                       | _______________________________________ |
                       |          (Ф.И.О. специалиста)           |
                       | "__" ________ 200_г. час. ___ мин. ___  |
                       |                                         |
                       |_________________________________________|
 
                                    (размер 75 мм х 55 мм)

Приложение 2 к Инструкции

                                      ЖУРНАЛ
                     учета обращений физических (юридических) лиц
                   __________________________________________________
                       (наименование субъекта, должностного лица)

N
п/п

Дата
поступ-
ления,
обра-
щения

Наиме-
нование
субъекта,
долж-
ностного
лица,
откуда
посту-
пило
обра-
щение

Ф.И.О.
(наиме-
нование),
адрес
заявителя

Краткое
содер-
жание
обра-
щения

Обра-
щение
направ-
лено в
терри-
ториа-
льные и
струк-
турные
пораз-
деления
и в
другие
органы

Ф.И.О.
испол-
нителя
обра-
щения

Исхо-
дящий
номер,
дата
отправ-
ления
ответа
заяви-
телю

При-
меча-
ние

1

2

3

4

5

6

7

8

  9










                                                          Начато
                                                        Окончено
                                                        Количество листов
                                                        Срок хранения 

      Примечание: графа 2 подлежит заполнению в случае поступления обращения вышестоящего или другого государственного органа, а также от депутатов Парламента или маслихатов всех уровней.

Приложение 3 к Инструкции 

                                     Журнал
                               учета личного приема
                       _____________________________________
                            (наименование подразделения)

П/N

Дата
приема

Фамилия,
имя,
отчество
посети-
теля

Адрес
место-
житель-
ства,
телефон

Краткое
содер-
жание
обра-
щения

Кто
про-
водил
прием

Отметка
о резуль-
татах
приема
(принято
решение)

Если
принято
письменное
заявление,
то когда
и куда
направлено
для разре-
шения

1

2

3

4

5

6

7

8

Приложение 4 к Инструкции

            Карточка учета личного приема________________________
                                               (наименование органа)

                                  N ________

                                             "  " _____________200__года
                                                  (дата записи на прием)

Фамилия______________________________________________________________
Имя, отчество________________________________________________________
Место работы гражданина, занимаемая должность________________________
_____________________________________________________________________ 
Адрес проживания, телефон____________________________________________
Дата приема _________________________________________________________
Содержание обращения_________________________________________________
_____________________________________________________________________
Кто проводил прием___________________________________________________

Результаты рассмотрения обращения (обращение удовлетворено, в
обращении отказано, даны необходимые разъяснения, выдано
предписание в орган внутренних дел и т.п.) __________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Письменное заявление принято_________________________________________
200___г. "____"______________________________________________________
__________________________направлено_________________________________
_____________________________________________________________________