"Қостанай облысының аумағында көпшілікке таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіруге немесе барлау мен өндіруді қоса атқаруға арналған кепілдің келісім шартын тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2007 жылғы 29 желтоқсандағы N 583. Қостанай облысы әділет департаментінде 2008 жылғы N 3591 тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2010 жылғы 9 сәуірдегі № 115 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2010.04.09 № 115 қаулысымен.
      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына және "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Yкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Қостанай облысының аумағында көпшілікке таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіруге немесе барлау мен өндіруді қоса атқаруға арналған кепілдің келісім шартын тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс  әкімі

      Әкімдік мүшелері:

      КЕЛІСІЛДІ

Облыс әкімдігінің          
2007 жылғы 29 желтоқсандағы
N 583 қаулысымен бекітілген

       <*> РҚАО ескерту: бүкіл мәтін бойынша "Қостанай облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп департаменті" деген сөздер "Қостанай облысы әкімдігінің кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" деген сөздермен ауыстырылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2008.11.14 № 543 Қаулысымен.

"Қостанай облысының аумағында көпшілікке таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіруге немесе барлау мен өндіруді қоса атқаруға арналған кепілдің келісім шартын тіркеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Осы стандарт Қостанай облысының аумағында көпшілікке таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіруге немесе барлау мен өндіруді қоса атқаруға арналған келісім шартын тіркеу жөнінде мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін анықтайды (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 308-бабының 1-тармағы және "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабының 1-тармағының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті "Қостанай облысы әкімдігінің кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесі мына мекенжай бойынша көрсетеді: Қостанай қаласы, Баймағамбетов көшесі, 195, 409-кабинет, сайт http://dpp.kostanay.қz/
      5. Мемлекеттік қызметт көрсетудің аяқтау нысаны кепілдің келісім шарты реестіне кепіл жөнінде жазба, сондай-ақ кепіл келісім-шартына жазба енгізу болып табылады.
      6. Құзыретті органмен көпшілікке таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіру немесе барлау мен өндіруді қоса атқаруға арналған кепілдің келісім шартына қол қойған жеке және заңды тұлғаларға мемлекеттік қызмет көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мынадай мерзімдерге беріледі:
      1) өтініш берушінің өтініш қабылдау жөнінде талон алу кезінен мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі - үш жұмыс күні;
      2) мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттарды тапсыру кезегінде күтудің ең ұзақ уақыты - 15 минут;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алу кезінде кезек күту рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 15 минут, файлдың рұқсат берілген жоғары мөлшері - 5 мb.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты, мемлекеттік қызмет көрсету сапасына және қол жетімділігіне қойылатын талаптар туралы ақпарат көзі ретінде "Қостанай облысы әкімдігінің кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесінің сайтында, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету орны бойынша стендке орналастырылған.
      10. Мемлекеттік қызмет сенбі және жексенбі күнінен басқа, күн сайын, 9 сағат 15 минуттен 17.00-ге дейін, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін үзілісімен көрсетіледі. Қабылдау кезек тәртібінде, мемлекеттік қызмет алу үшін алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет түрінде жүзеге асырылады.
      11. Осы мемлекеттік қызметті көрсететін мемлекеттік органның үй-жайы ғимараттың төртінші қабатында орналасқан. Жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар қызмет көрсету орнына көтерілуі үшін лифтті пайдалануға болады. Күту залы жоқ, өйткені келісім-шартты мемлекеттік тіркеу туралы акт беру кезінде үй-жайда күту қаралмаған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін, оның ішінде жеңілдіктері бар адамдар үшін қажетті құжаттар мен талаптардың тізбесі:
      1) мемлекеттік қызмет алуға арналған өтініш;
      2) кепіл ұстаушы және кепіл берушімен қол қойылған көпшілікке таралған пайдалы қазбаларды барлау, өндіру немесе барлау мен өндіруді қоса атқаруға арналған кепілдің келісім шарты.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш еркін түрде жазылады.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар 407-кабинетте жауапты тұлғаға тапсырылады.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжат ол құжаттарды қабылдау жөніндегі талон болып табылады, онда мемлекеттік органның атауы, өтінішті қабылдаған қызметкердің лауазымы, тегі мен инициалдары, оның қабылдаған күні мен сағаты, сондай-ақ тұтынушының мемлекеттік қызмет алу күні де көрсетіледі.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу мемлекеттік қызметке тұтынушының жеке келуі болып табылады.
      Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесін мынадай мекенжайы бойынша жауапты тұлға береді: Қостанай қаласы, Баймағамбетов көшесі, 195, төртінші қабат, 409-кабинет.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың негізі:
      1) құзыретті органның кепілге жер қойнауын пайдалану құқығын беруге рұқсаты жоқ болуы;
      2) Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 307-бабыны талаптарына сәйкес келмейтін кепіл шарты бар кепіл туралы келісім-шарт.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру үшін негіз қаралмаған.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Тұтынушыға қатысты мемлекеттік органның жұмыс қағидаттары болып табылады:
      сыпайылық, қиыншылық туған жағдайда тиімді көмек көрсетуге дайындық;
      мемлекеттік қызмет көрсету туралы тиянақты ақпарат;
      тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау, қорғау және құпиялығын қамтамасыз ету;
      тұтынушының құжаттарының мазмұны туралы ақпараты сақтау, қорғау және құпиялығын қамтамасыз ету;
      тұтынушының белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеменің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобы бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Мемлекеттік қызметті көрсету сапасы бойынша шағым болған жағдайда уәкілетті лауазымдық тұлғалардың іс-әрекетіне (іс-әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға көмек көрсететін "Қостанай облысы әкімдігінің кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесінің лауазымдық тұлғасына 404-кабинетке келуге болады.
      22. Шағым Қостанай облысының әкімдігіне беріледі, электрондық поштаның мекенжайы: акim@kostanay.кz
      23. Шағым қабылдағанын растайтын және шағымдануға жауап алу орны мен мерзімін көрсететін құжат берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсетілген белгіленген формадағы талон болып табылады. Шағымның қаралу барысы туралы лауазымдық тұлғадан 575-058 байланыс телефоны арқылы білуге болады.

6. Байланыс ақпарат

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеме басшысының, оның орынбасарларының және жоғары тұрған ұйымдардың байланыс деректері (сайт, электрондық поштаның мекенжайы, жұмыс және қабылдау кестесі, мекенжайы, телефондары):
      1) тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеме басшысының, оның орынбасарының байланыс деректері:
      сайт: http://dpp.kostanay.кz/
      электрондық пошта мекенжайы: dpp@kostanay.кz
      жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін
      қабылдау: 9 сағат 15 минуттен 17.00-ге дейін
      мекенжайы: Қостанай қаласы, Баймағамбетов көшесі, 195, 4-қабат, 407- кабинет
      мемлекеттік мекеме басшысының телефоны: 575-240
      мемлекеттік мекеме басшысы орынбасарының телефоны: 575-239;
      2) жоғары тұрған ұйым басшысының байланыс деректері:
      сайт: www. kostanay.кz
      электрондық поштаның мекенжайы: акim@kostanay.лz
      жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін
      қабылдау: қабылдауға жазылу 575-084 телефоны бойынша жүзеге асырылады.
      мекенжайы: Қостанай қаласы, Үл-Фараби даңғылы, 66
      басшының телефоны: 575-010
      25. Келісім-шартты тіркеуге байланысты мәселелерді шешуге міндетті мемлекеттік мекеме маманының телефоны: 575-232.

Қостанай облысының аумағында      
көпшілікке таралған пайдалы       
қазбаларды барлау, өндіруге немесе
барлау мен өндіруді қоса атқаруға 
арналған кепілдің келісім шартын  
тіркеу» мемлекеттік қызмет        
көрсетудің стандартына қосымша    

  Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және

қол жетімділік

көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды
тапсырған сәттен
бастап белгіленген
мерзімде қызметті
ұсыну оқиғаларының
% (үлесі)

99

99

99

1.2. қызмет алуды
кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт  күткен  тұтынушылардың
% (үлесі)

10

10

10

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген жағдайдың
% (үлесі)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және  ақпаратқа қанағаттанған
тұтынушылардың %
(үлесі)

90

90

90

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

80

80

80

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпараты % (үлесі)

70

70

70

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың
жалпы санына негізделген
шағымдардың % (үлесі)

0.1

0,1

0,1

4.2. белгіленген
мерзімде қаралған
және қанағаттандырылған
негізделген
шағымдардың % (үлесі)

95

95

95

4.3. шағымданудың
қолданыстағы
тәртібіне қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

4.4. шағымдану
мерзіміне қанағаттанған
тұтынушылардың %
(үлесі)

85

85

85

5. Сыпайылық

5.1.қызметкерлердің сыпайлығына қанағаттанған тұтынушылардың

% (үлесі)

90

90

90

% - пайыз

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Регистрация договора на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых на территории Костанайской области"

Постановление акимата Костанайской области от 29 декабря 2007 года № 583. Зарегистрировано департаментом юстиции Костанайской области 8 февраля 2008 года № 3591. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 9 апреля 2010 года № 115

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Костанайской области от 09.04.2010 № 115.
      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Регистрация договора залога на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых на территории Костанайской области".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области

      СОГЛАСОВАНО

Утвержден              
постановлением акимата 
от 29 декабря 2007 года
№ 583                  

Стандарт
оказания государственной услуги
"Регистрация договора залога на разведку,
добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных
полезных ископаемых на территории Костанайской области

      Сноска. По всему тексту слова "Департамент предпринимательства и промышленности Костанайской области" заменены словами "Управление предпринимательства и промышленности акимата Костанайской области" постановлением акимата Костанайской области от 14.11.2008 № 543.(порядок введения в действие см.п.2)

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых на территории Костанайской области (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказания государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 1  статьи 308  Гражданского кодекса Республики Казахстан и пункта 1   статьи 14  Закона Республики Казахстан "О недрах и недропользовании".
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства и промышленности акимата Костанайской области" по адресу: город Костанай, улица Баймагамбетова, 195, кабинет 409, сайт http://dpp.kostanay.kz/
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является внесение записи о залоге в реестре регистрации залогов, а также записи на договоре залога.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам, с которыми компетентным органом подписаны контракты на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых.
      7. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) срок оказания государственной услуги с момента получения заявителем талона о приеме заявления - три рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче документов, необходимых для предоставления государственной услуги - 15 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 15 минут, максимально допустимый размер файла, как результат оказания государственной услуги - 5 мb.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Стандарт оказания государственной услуги, как источника информации о требованиях к качеству и доступности оказания государственной услуги, размещен на сайте государственного учреждения "Управление предпринимательства и промышленности акимата Костанайской области", а также на стенде, расположенном по месту оказания государственной услуги.
      10. Государственная услуга оказывается ежедневно, кроме субботы и воскресенья, с 9 часов 15 минут до 17.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Помещение государственного органа, которым оказывается данная государственная услуга, расположено на четвертом этаже здания. Люди с ограниченными физическими возможностями могут воспользоваться лифтом для подъема к месту предоставления услуги. Зал ожидания отсутствует, так как не предусмотрено ожидание в помещении при получении государственной услуги.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов и требований, в том числе для лиц, имеющих льготы, для получения государственной услуги:
      1) заявление для получения государственной услуги;
      2) договор залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых, подписанный залогодержателем и залогодателем.
      13. Заявление для получения государственной услуги составляется в произвольной форме.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются в 407 кабинет ответственному лицу.
      15. Документом, подтверждающим, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, является талон, в котором указывается наименование государственного органа, должность, фамилия и инициалы сотрудника, принявшего заявление, дата и время его принятия, а также дата получения потребителем государственной услуги.
      16. Доставкой результата оказания услуги является личное посещение потребителя государственной услуги.
      Конечный результат оказания государственной услуги выдает ответственное лицо по адресу: город Костанай, улица Баймагамбетова, 195, четвертый этаж, кабинет 409.
      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является:
      1) отсутствие разрешения компетентного органа на передачу права недропользования в залог;
      2) договор о залоге, содержащий условия залога, не соответствующие требованиям статьи 307 Гражданского кодекса Республики Казахстан.
      Оснований для приостановления государственной услуги не предусмотрено.

3. Принципы работы

     18. Принципами работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю, являются:
      вежливость, готовность оказать эффективную помощь при возникновении трудностей;
      исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге;
      обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя;
      обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, оказывающего государственную услугу, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги за разъяснением порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказания содействия в подготовке жалобы можно обратиться к должностному лицу государственного учреждения "Управление предпринимательства и промышленности акимата Костанайской области" - 404 кабинет.
      22. Жалоба подается в акимат Костанайской области, адрес электронной почты: akim@kostanay.kz.
      23. Документом, подтверждающим принятие жалобы и предусматривающим срок и место получения ответа на поданную жалобу, является талон установленной формы с указанием срока и места получения ответа на поданную жалобу. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать у должностного лица по телефону: 575-058.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефоны) руководителя государственного учреждения, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации:
      1) контактные данные руководителя государственного учреждения, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителя:
      сайт: http://dpp.kostanay.kz/;
      адрес электронной почты: dpp@kostanay.kz;
      график работы: с 9.00 часов до 18.00 часов;
      прием с 9 часов 15 минут до 17.00 часов;
      адрес: город Костанай, улица Баймагамбетова, 195, 4 этаж, кабинет 407;
      телефон руководителя государственного учреждения: 575-240;
      телефон заместителя руководителя государственного учреждения: 575-239;
      контактные данные руководителя вышестоящей организации:
      сайт: www.kostanay.kz;
      адрес электронной почты: akim@kostanay.kz;
      график работы: c 9.00 часов до 18.00 часов;
      прием: запись на прием осуществляется по телефону 575-084;
      адрес: город Костанай, проспект Аль-Фараби, 66;
      телефон руководителя: 575-010.
      25. Телефон специалиста государственного учреждения в чьи обязанности входит рассмотрение вопросов, связанных с регистрацией договора залога: 575-232.

Приложение                             
к стандарту оказания государственной   
услуги "Регистрация договора залога на 
разведку и добычу общераспространенных 
полезных ископаемых на территории      
Костанайской области"                  

   Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели
качества
и доступности

Норматив-
ное
значение
показателя

Целевое
значение показателя
в последу-
ющем году

Текущее значение показателя
в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок
с момента сдачи
документа

99

99

99

1.2. % (доля) потреби-
телей, ожидавших получения услуги
в очереди не
более 40 минут

10

10

10

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных
качеством
процесса
предоставления
услуги

90

90

90

2.2. % (доля)
случаев правильно
оформленных
документов
должностным
лицом

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о
порядке
предоставления
услуги

90

90

90

3.2. % (доля)
правильно
заполненных
потребителем
документов и
сданных с
первого раза

80

80

80

3.3. % (доля)
услуг информации,
о которых
доступно через
Интернет

70

70

70

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных
жалоб общему
количеству
обслуженных
потребителей
по данному виду
услуг

0,1

0,1

0,1

4.2. % (доля)
обоснованных
жалоб, рассмотренных
и удовлетворенных
в установленный
срок

95

95

95

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим
порядком
обжалования

90

90

90

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
сроками
обжалования

85

85

85

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью
персонала

90

90

90

% - процент