Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту жөнінде

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2007 жылғы 26 желтоқсандағы N 347 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 25 қаңтарда N 13-7-65 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 2 қарашадағы N 264 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009.11.02 N 264 Қаулысымен

       «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 2000 жылғы 27 қарашадағы 9-1-бабының, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса беріліп отырған үлгі стандарты бекітілсін.
      2. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бастығына осы қаулыны бөлімнің қызметкерлері оқып білсін және міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енеді.

      Аудан әкімі                                   Н. Биболаев

Жамбыл ауданы әкімдігінің
2007 жылғы 26 желтоқсандағы
№ 347 қаулысымен
бекітілді

«Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі СТАНДАРТЫ 1. Жалпы ереже

      1. Бұл үлгі стандарты Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды (ілгеріде – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызметтің нысаны: жарым жартылай автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарға біржолғы мемлекеттік ақшалай өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 20 ақпандағы № 110 Қаулысының 4-тармағы 1) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 20 ақпандағы № 110 қаулысымен бекітілген Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу, оларға біржолғы мемлекеттік ақшалай өтемақы төлеу Ережесінің 2 тарауы 10-тармағы 3) тармақшасы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі көрсетеді, орналасқан жері Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат).
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нышаны тұтынушы алатын талон,  хабарлау (хат) болып табылады.
      6. Осы мемлекеттік қызмет 1949-1965 жылдардағы, 1966-1990 жылдардағы әуе және жердегі ядролық жарылыстарды іске асыру кезіндегі радиоактивтік қалдықтармен ластанған аумақтарда тұратын, жұмыс істейтін немесе әскери міндеттерін (оның ішінде жедел әсери қызметті) өтеп жатқан азаматтарға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде көрсетіледі:
      1) мемлекеттік қызметті тұтынушының қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен: 30 күнге дейін;
      2)қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 20 минут;
      3)мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 30 минут.
      8. Осы мемлекеттік қызмет ақысыз жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және және қажетті құжаттар туралы ақпараттар, сонымен қатар оларды толтыру үлгілері “Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі” Мемлекеттік мекемесінің стендінде, Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 үйде орналасқан (бірінші қабат).
      10. Мемлекеттік қызметті аптасына бес рет дүйсенбіден-жұмаға дейін ұсынады, жергілікті уақытпен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, 13.00-ден 14.00-ге дейін түскі үзіліс.
      Қабылдау кезек тәртібімен жүзеге асырылады, алдын ала жазылмайды және жылдам қызмет көрсетілмейді.
      11. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің ғимаратында күту залы, құжаттарды толтыратын орындар, қажетті құжаттардың тізбесі мен  олардың толтырылған үлгілері бар стенд ұйымдастырылған, мүмкіндігі шектелген азаматтарға пандус, отыратын орындықтар бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші
      1) белгіленген нысандағы өтінішін;
      2) жеке куәлігін (паспорт);
      3) тұрғылықты жерінен анықтамасын;
      4) сақтау кітапшасы немесе өтемақы беру бойынша уәкілетті органнан шартты;
      5) 1949 жылдан 1965 жылдар, 1966 жылдан 1990 жылдар аралығындағы Семей ядролық сынақ полигоны аумағында тұрған кезеңін (жұмыс, әскери қызмет) растайтын құжаттарын тапсырады.
      1949 жылдан 1965 жылдар, 1966 жылдан 1990 жылдар аралығындағы Семей ядролық сынақ полигоны аумағында тұрған кезеңін (жұмыс, әскери қызмет) растайтын құжаттар мыналар болып табылады:
      мұрағаттық анықтамалар, халық депутаттарының селолық, поселкелік (ауылдық) Кеңестерінің анықтамалары, тұрғын үй-пайдалану басқармасы, үй басқармасының, поселке, ауыл, село, ауылдық селолық округтар Әкімдерінің, пәтер иелері кооперативінің анықтамалары;
      еңбек кітапшасы;
      оқу орнын аяқтағаны туралы диплом;
      әскери билет;
      туу туралы куәлік;
      орта білім туралы аттестат;
      негізгі мектепті бітіргені туралы куәлік.
      13. Бланкілер «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінде беріледі. Мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 6 (бірінші қабат), № 8 кабинет.
      14. Қажетті құжаттардың толық қоржыны «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесіне тапсырылады, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат), № 8 кабинет, телефон 2-26-11.
      15. Қажетті құжаттарды тапсырған өтініш иесіне қабылданған күні мен орындау мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Хабар пошта арқылы жіберіледі немесе мына мекен-жайға: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі Дружба көшесі № 6, № 8 кабинетте тұтынушының жеке өзінің қабылдауда болғанында ғана беріледі.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер:
      1) өтініш берушінің ұсынған мәліметтерінің дұрыс болмаған жағдайында;
      2) құжаттар мәліметінің дәйексіздігінде;
      3) Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардан зардап шеккен азаматқа өтемақы төлеу фактісі анықталған жағдайда.

3. Жұмыс принціпі

      18. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі қызметкерлерінің қызметі адамның конституциялық құқығын, мемлекеттік міндетін орындау заңдылығын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілерінің Ар-намыс Кодексін сақтағанда және сыпайылық, жан-жақты толық ақпаратты ұсыну, оның сақталуын қамтамасыз ету, қорғау және құпиялылық принциптерінде жүзеге асады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қолжетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі қызметкерлерінің мемлекеттік қызметті ұсыну сапасы бойынша орын алған дағуа әрекеттеріне шағымдану Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлар бөлімінің бастығына немесе орынбасарына немесе Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаментінің бастығының атына ұсынылады.
      Даулы мәселелер азаматтық сот ісімен шешіледі.
      22. Шағымдар жазбаша түрде пошта, электронды пошта немесе қабылдау бөлмесі арқылы жұмыс күндері шабарман арқылы қабылданады.
      23. Қабылданған шағым ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі. Шағым иесіне шағымын қабылдағандықтары туралы жыртпалы талон беріледі, онда қабылданған күні мен уақыты көрсетілген.
      Қаралған шағымдарының нәтижелерін шағымданушыға жазбаша түрде пошта арқылы немесе электрондық пошта арқылы хабарланады.

6. Байланыс ақпарат

      24. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің бастығы мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат) № 1 кабинет, телефон 2-13-38 электрондық поштаның мекен-жайы: ro_gambl@mail. online.kz.
      25. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің бастығының орынбасары, мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат) № 4 кабинет, телефон 2-26-09 электрондық поштаның мекен-жайы: ro_gambl@mail. online.kz.
      26. «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаменті» Мемлекеттік мекемесінің бастығы, мекен-жайы: Солтүстік қазақстан облысы Петропавл қаласы Абай көшесі 64, телефон 46-56-48, № 213 кабинет, электрондық поштаның мекен-жайы : obl_dep@mail.online.kz.

«Семей ядролық сынақ полигонында ядролық
сынақтардың салдарынан зардап шеккен
азаматтарды тіркеу және есепке алу» бойынша
мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі
стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің
мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тердің норматив- тік мағы- насы

Келесі жылдағы
көрсеткіш- тердің
мақсатты
мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш- тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсыр- ған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

98

98

98

1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

85

85

85

2. Сапа

2.1. қызмет
көрсетулер үрдісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

85

85

85

2.2. лауазымды тұлға- лармен құжаттарды
дұрыс ресімдеу жағ- дайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.)  % (үлесі)

99

99

99

3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсету- лер тәртібі туралы
ақпаратқа және оның сапасына қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

88

88

88

3.2. тұтынушылармен
дұрыс толтырылған
және бірден тапсырыл-ған құжаттар жағдай- лары % (үлесі)

77

77

77

3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі % (үлесі)

47

47

47

4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қыз- мет көрсетілген тұты- нушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

0,4

0,4

0,4

4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

99

99

99

4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібі- не қанағаттанған тұ-тынушылар % (үлесі)

90

90

90

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

90

90

90

5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағат-танған тұтынушылар % (үлесі)

89

89

89

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по регистрации и учету граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне

Постановление акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 26 декабря 2007 года N 347. Зарегистрировано Управлением юстиции Жамбылского района Северо-Казахстанской области 25 января 2008 года N 13-7-65. Утратило силу - постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 2 ноября 2009 года N 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 02.11.2009 N 264

       В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне».
      2. Начальнику отдела занятости и социальных программ организовать изучение настоящего постановления сотрудниками отдела и обеспечить его неукоснительное исполнение.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Бибулаев

Утвержден
постановлением акимата района
от 26 декабря 2007 года № 347

СТАНДАРТ оказания государственной услуги «Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации и учету граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 1) пункта 4 постановления Правительства Республики Казахстан от 20 февраля 2006 года № 110 «О некоторых вопросах выплаты единовременной государственной денежной компенсации гражданам, пострадавшим вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне», подпункта 3) пункта 10 главы 2 Правил регистрации граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, выплаты им единовременной государственной денежной компенсации утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 февраля 2006 № 110.
      4. Государственная услуга предоставляется Государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района».
      5. Форма завершения государственной услуги, которую получит потребитель является уведомление (письмо).
      6. Данная государственная услуга оказывается гражданам, проживавшим, работавшим или проходившим службу (в том числе срочную) на территориях, подвергшихся загрязнению радиоактивными веществами в период проведения воздушных и наземных ядерных взрывов 1949-1965 годы, 1966 -1990 годы.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов: - 20 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: - 30 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги: - 30 минут.
      8. Данная государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Стандарт оказания государственной услуги регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне размещен на стенде в здании государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», находящегося по адресу: Северо – Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж).
      10. Государственная услуга предоставляется пять дней в неделю с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов местного времени.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. В здании Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», имеется зал ожидания, места для заполнения документов, имеется стенд с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения, для людей с ограниченными возможностями имеется пандус, места для сидения.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель представляет:
      1) заявление установленной формы;
      2) удостоверение личности (паспорт);
      3) сведения с места жительства;
      4) сберегательная книжка или договор с уполномоченной организацией по выдаче компенсации;
      5) документы, подтверждающие факт и период проживания (работы, воинской службы) на территории Семипалатинского испытательного ядерного полигона в периоды с 1949 по 1965, с 1966 по 1990 годы.
      Документами, подтверждающими факт и период проживания (работы, воинской службы) на территории Семипалатинского испытательного ядерного полигона в периоды с 1949 по 1965, с 1966 по 1990 годы могут являться:
      архивные справки, справки сельских, поселковых (аульных) Советов народных депутатов, жилищно-эксплуатационных управлений, домоуправлений, Акимов поселка, аула, села, аульного сельского округа, кооперативов собственников квартир;
      трудовая книжка;
      диплом об окончании учебного заведения;
      военный билет;
      свидетельство о рождении;
      аттестат о среднем образовании;
      свидетельство об окончании основной школы.
      13. Бланки заявлении выдаются специалистом Отдела занятости и социальных программ. Адрес: Северо – Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6, кабинет № 8.
      14. Документы, перечисленные в пункте 12, представляются специалисту Отдела занятости и социальных программ. Адрес: Северо – Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6, кабинет № 8.
      15. Заявителю сдавшему, все необходимые документы выдается талон с указанием даты принятия и срока исполнения
      16. Уведомление направляется почтой или через личное посещение потребителем государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо– Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы 6, кабинет № 8.
      17. Основанием в отказе предоставления государственной услуги является:
      1) недостоверность сведений предоставляемых заявителем;
      2) несоответствие представленных документов;
      3) в случае выявления факта выплаты компенсации гражданину, пострадавшему вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне.

3. Принципы работы

      18. Деятельность сотрудников отдела занятости и социальных программ основывается на соблюдении конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга, Кодекса чести государственного служащего и осуществляется на принципах вежливости, предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности, которые указаны в приложении к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба на действия сотрудников отдела занятости и социальных программ подается на имя начальника отдела занятости и социальных программ Жамбылского района, его заместителю либо начальнику Департамента координации занятости и социальных программ Северо–Казахстанской области.
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте, электронной почте либо нарочно через приемную отдела занятости и социальных программ в рабочие дни.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета заявлений. Заявителю выдается отрывной талон о принятии обращения с указанием даты и времени его принятия.
      Жалобы рассматриваются в установленные законодательством сроки, о результатах заявителю сообщается в письменном виде по почте либо электронной почте.

6. Контактная информация

      24. Начальник Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», адрес: Северо–Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж), кабинет № 1, телефон 2-13-38, адрес электронной почты: ro_gambl@mail.online.kz.
      25. Заместитель начальника Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», адрес: Северо– Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж), кабинет № 4, телефон 2-26-09, адрес электронной почты: ro_gambl@mail.online.kz.
      26. Начальник Государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области», адрес: Северо–Казахстанская область, город Петропавловск, улица Абая, 64, телефон 465648, кабинет № 213, адрес электронной почты: obl_dep@mail.online.kz.

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
«Регистрация и учет граждан, пострадавших
вследствие ядерных испытаний на
Семипалатинском испытательном ядерном полигоне»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок
с момента сдачи
документа

98

98

98

1.2. % (доля)
потребителей,
ожидавших получения
услуги в очереди не
более 40 минут

85

85

85

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

85

85

85

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов
должностным лицом
(произведенных
начислений, расчетов и т.д.)

99

99

99

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

88

88

88

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем
документов и сданных
с первого раза

77

77

77

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через
Интернет

47

47

47

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей по
данному делу

0,4

0,4

0,4

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

99

99

99

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками обжалования

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью персонала

89

89

89