Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік көмек көрсетуге құжаттар ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту жөнінде

Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2007 жылғы 26 желтоқсандағы N 352 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Жамбыл ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 25 қаңтарда N 13-7-70 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009 жылғы 2 қарашадағы N 264 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009.11.02 N 264 Қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 2000 жылғы 27 қарашадағы 9-1-бабының, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік көмек көрсетуге құжаттар ресімдеу" бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса беріліп отырған үлгі стандарты бекітілсін.
      2. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің бастығына осы қаулыны бөлімнің қызметкерлері оқып білсін және міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      4. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енеді.

      Аудан әкімі                                      Н. Биболаев

Жамбыл ауданы әкімдігінің
2007 жылғы 26 желтоқсандағы
№ 352 қаулысымен бекітілді

«Мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік көмек көрсетуге құжаттар ресімдеу» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі СТАНДАРТЫ

1. Жалпы ереже

       1. Бұл үлгі мүгедектер үшін, оның ішінде біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттар ресімдеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды (ілгеріде – мемлекеттік қызмет).
      2. Мемлекеттік қызметтің нысаны: жарым-жартылай автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазакстан Республикасы еңбек және халықты әлеуметтік корғау жөніндегі Министрінің міндеттерін атқарушының «Әлеуметтік қызмет көрсетудің Үлгілік Ережелерін бекіту туралы» 2005 жылғы 1 желтоқсандағы № 306-п бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 3985 тіркелген) үйде әлеуметтік қызмет көрсетудің Тұрпатты Ережесінің 2-тармағының, Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «Кемтар балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсету қағидасын және Кемтар балаларға кызмет көрсету жөніндегі үйдегі әлеуметтік көмек бөлімшелері туралы Ережені бекіту туралы» 2003 жылғы 7 шілдедегі № 139 қаулысымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 990 тіркелген) мүмкіндігі шектелген балаларға үйінде әлеуметтік қызмет көрсету Ережесінің 6-тармағының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі көрсетеді, орналасқан жері Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат).
      5. Мемлекеттік қызметті аяқтау нышаны тұтынушы алатын талон, хабарлау (хат) болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметті белсенді туберкулезбен ауыратын, туберкулезге қарсы мекемелерде диспансерлік есепте тұрған азаматтар алуға құқылы.
      7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімдерде көрсетіледі:
      1) мемлекеттік қызметті тұтынушының қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен: 10 күн;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 20 минут;
      3)мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге берілген уақыттың жоғары деңгейі: - 20 минут.
      8. Осы мемлекеттік қызмет ақысыз жүргізіледі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және және қажетті құжаттар туралы ақпараттар, сонымен қатар оларды толтыру үлгілері “Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі” Мемлекеттік мекемесінің стендінде, Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 үйде орналасқан (бірінші қабат).
      10. Мемлекеттік қызметті аптасына бес рет дүйсенбіден жұмаға дейін ұсынады, жергілікті уақытпен сағат 9 00-дан 1800-ге дейін, 1300-ден 1400-ге дейін түскі үзіліс. Қабылдау кезек тәртібімен жүзеге асырылады, алдын ала жазылмайды және жылдам қызмет көрсетілмейді.
      11. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік
бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің ғимаратында күту залы, құжаттарды толтыратын орындар, қажетті құжаттардың тізбесі мен олардың толтырылған үлгілері бар стенд ұйымдастырылған, мүмкіндігі шектелген азаматтарға пандус, отыратын орындықтар бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш беруші
      1) белгіленген нысандағы өтінішін;
      2) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін (мүгедек- балалардың тууы туралы куәліктері);
      3) тұрғылықты жерден анықтамасын;
      4) медициналық картасын;
      5) материалдық-тұрмыстык жағдайларды зерттеу актісін;
      6) мүгедек мәртебесін растайтын куәлігін;
      7) мүгедектік туралы анықтама үзіндісінің көшірмесін;
      8) мүгедектерді оңалтудың жеке бағдарламасынан үзіндісініңкөшірмесі (мүгедектер үшін) мүгедектер бағдарламасы үзіндісінің көшірмесін;
      9) психологиялы-медициналық-педагогикалық кеңестің қорытындысын (мүгедек балалар үшін) ұсынады.
      Құжаттарды растайтын косымшаларымен салыстыру үшін құжаттардың түпнұсқасы және көшірмелері ұсынылады, кейіннен өтініш иесіне құжаттардың түпнұсқалары қайтарылады.
      13. Бланкілер «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінде беріледі. Мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 6 (бірінші қабат), № 8 кабинет.
      14.Қажетті құжаттардың толық қоржыны «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесіне тапсырылады, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат), № 8 кабинет.
      15. Қажетті құжаттарды тапсырған өтініш иесіне қабылданған күні мен орындау мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Хабар пошта арқылы жіберіледі немесе мына мекен-жайға: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар» Мемлекеттік мекемесі Дружба көшесі № 6, № 8 кабинетте тұтынушының жеке өзінің қабылдауда болғанында ғана беріледі.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіздер:
      1) өтініш берушінің ұсынған мәліметтерінің дұрыс болмаған жағдайында;
      2) құжаттар мәліметінің дәйексіздігінде.

3. Жұмыс принципі

      18. Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі қызметкерлерінің қызметі адамның конституциялық құқығын, мемлекеттік міндетін орындау заңдылығын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілерінің Ар-намыс Кодексін сақтағанда және сыпайылық, жан- жақты толық ақпаратты ұсыну, оның сақталуын қамтамасыз ету, қорғау  және құпиялылық принциптерінде жүзеге асады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қолжетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі қызметкерлерінің мемлекеттік қызметті ұсыну сапасы бойынша орын алған дағуа әрекеттеріне шағымдану «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарлар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі бастығына, «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесі бастығының орынбасарына, «Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаменті» Мемлекеттік мекемесінің бастығының атына ұсынылады.
      Даулы мәселелер азаматтық сот ісімен шешіледі.
      22. Шағымдар жазбаша түрде пошта, электронды пошта немесе қабылдау бөлмесі арқылы жұмыс күндері шабарман арқылы қабылданады.
      23. Қабылданған шағым ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі. Шағым иесіне шағымын қабылдағандықтары туралы жыртпалы талон беріледі, онда қабылданған күні мен уақыты көрсетілген.
      Қаралған шағымдарының нәтижелерін шағымданушыға жазбаша түрде пошта арқылы немесе электрондық пошта арқылы хабарланады.

6. Байланыс ақпарат

      24. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің бастығы мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат) № 1 кабинет, телефон 2-13-38 электрондық поштаның мекен-жайы: ro_gambl@mail.online.kz.
      25. «Жамбыл ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» Мемлекеттік мекемесінің бастығының орынбасары, мекен-жайы Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі № 6 (бірінші қабат) № 4 кабинет, телефон 2-26-09 электрондық поштаның мекен-жайы: ro_gambl@mail.оnline.kz.
      26. “Солтүстік Қазақстан облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар Департаменті” Мемлекеттік мекемесінің бастығы, мекен-жайы: Солтүстік қазақстан облысы Петропавл қаласы Абай көшесі 64, телефон 46-56-48, № 213 кабинет, электрондық поштаның мекен-жайы: obl_dep@mail.online.kz

«Мүгедектер үшін, оның ішінде
біреудің күтімі мен көмегін қажет ететін
мүгедек балалар үшін үйде әлеуметтік
көмек көрсетуге құжаттар ресімдеу» бойынша
мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі
стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің
мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік
көрсеткіштері

Көрсеткіш- тердің норматив- тік мағы- насы

Келесі жылдағы
көрсеткіш- тердің
мақсатты
мағынасы

Есеп беру жылындағы
көрсеткіш- тердің
ағымдағы
мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсыр- ған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

98

98

98

1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

85

85

85

2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

85

85

85

2.2. лауазымды тұлға- лармен құжаттарды
дұрыс ресімдеужағ- дайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.)  % (үлесі)

99

99

99

3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсету- лер тәртібі туралы
ақпаратқа және оның сапасына қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

88

88

88

3.2. тұтынушылармен
дұрыс толтырылған
және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

77

77

77

3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын
ақпараттар қызметі % (үлесі)

47

47

47

4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қыз- мет көрсетілген тұты- нушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар % (үлесі)

0,4

0,4

0,4

4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

99

99

99

4.3. шағымданудың
қолданыстағы тәртібі- не қанағаттанған тұ-тынушылар % (үлесі)

90

90

90

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттан- ған тұтынушылар %
(үлесі)

90

90

90

5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

89

89

89

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги по оформлению документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи

Постановление акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 26 декабря 2007 года N 352. Зарегистрировано Управлением юстиции Жамбылского района Северо-Казахстанской области 25 января 2008 года N 13-7-70. Утратило силу - постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 2 ноября 2009 года N 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылского района Северо-Казахстанской области от 02.11.2009 N 264

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Оформление документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи».
      2. Начальнику отдела занятости и социальных программ организовать изучение настоящего постановления сотрудниками отдела и обеспечить его неукоснительное исполнение.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Бибулаев

Утвержден
постановлением акимата района
от 26 декабря 2007 года № 352

СТАНДАРТ оказания государственной услуги «Оформление документов для инвалидов на социальное обслуживание на дому, в том числе для детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по назначению государственного пособия семьям, имеющим детей до 18 лет (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 2 Типовых правил социального обслуживания на дому, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 1 декабря 2005 года № 306-п «Об утверждении Типовых Правил социального обслуживания» (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3985), пункта 6 Правил социального обслуживания на дому детгй с ограниченными возможностями, утвержденными постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 7 июля 2003 года № 139 «Об утверждении Правил социального обслуживания на дому детей с ограниченными возможностями и Положения об отделении социальной помощи на дому по обслуживанию детей с ограниченными возможностями» (зарегистрированное в Реестре государственнойрегистрации нормативных правовых актов за № 990).
      4. Государственная услуга оказывается Государственным  учреждением «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», по адресу: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж).
      5. Форма завершения, оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель является уведомление (письмо).
      6. Право на получение государственной услуги имеют:
      1) одинокие инвалиды первой, второй групп;
      2) дети инвалиды
      7. Государственная услуга оказывается в следующие сроки:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов: - 10 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов: – 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов, как результат оказания государственной услуги: - 20 минут.
      8. Данная государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются на стендах в Государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка улица Дружбы № 6 (первый этаж).
      10. Государственная услуга предоставляется пять дней в неделю с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 местного времени. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. В здании Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» имеется зал ожидания, места для заполнения документов, имеется стенд с перечнем необходимых документов и образцами из заполнения, для людей с ограниченными возможностями имеется пандус, места для сидения.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель предоставляет:
      1) заявление установленной формы;
      2) копию удостоверения личности (свидетельство о рождении для детей-инвалидов);
      3. справку с места жительства;
      4. медицинская карта;
      5. акт обследования материально-бытовых условий;
      6. удостоверение, подтверждающее статус инвалида;
      7. копия выписки из справки об инвалидности;
      8. копия выписки из индивидуальной программы реабилитации инвалида (для инвалидов);
      9) заключение психолого-медико-педагогической консультации (для
детей-инвалидов).
      Документы предоставляются в подлинниках и копиях для сверки с приложением подтверждающих документов, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      13. Бланки выдаются в Государственном учреждении «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область Жамбылский район село Пресновка улица Дружбы № 6 кабинет № 8.
      14. Заявление с полным пакетом необходимых документов сдаются в Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область Жамбылский района село Пресновка улица Дружбы № 6 кабинет № 8.
      15. Заявителю, сдавшему все необходимые документы выдается талон с указанием даты принятия и срока исполнения.
      16. Уведомление направляется почтой или через личное посещение потребителем Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» по адресу: Северо-Казахстанская область Жамбылский района село Пресновка улица Дружбы № 6, кабинет № 8.
      17. Основанием в отказе предоставления государственной услуги является:
      1) недостоверность сведений предоставляемых заявителем;
      2) недостоверные сведения документов;

3. Принципы работы

      18. Деятельность сотрудников отдела занятости и социальных программ основывается на соблюдении конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга, Кодекса чести государственного служащего и осуществляется на принципах вежливости, ответственности и профессионализма, предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряется показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступность государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба на действия сотрудников Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района» подается на имя начальника Государственного учреждении «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», заместителя начальника Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», начальника Государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области».
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте, электронной почте либо нарочно через приемную отдела занятости и социальных программ в рабочие дни.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета заявлений. Заявителю выдается отрывной талон о принятии обращения с указанием даты и времени его принятия.
      Жалобы рассматриваются в установленные законодательством сроки, о результатах заявителю сообщается в письменном виде по почте либо электронной почте.

6. Контактная информация

      24. Начальник Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж), кабинет № 1, телефон 2-13-38, адрес электронной почты:
ro_gambl@mail.online.kz.
      25. Заместитель начальника Государственного учреждения «Отдел занятости и социальных программ Жамбылского района», адрес: Северо-Казахстанская область, Жамбылский район, село Пресновка, улица Дружбы № 6 (первый этаж), кабинет № 4, телефон 2-26-09, адрес электронной почты: ro_gambl@mail.online.kz.
      26. Начальник Государственного учреждения «Департамент координации занятости и социальных программ Северо-Казахстанской области» адрес: Северо-Казахстанская область ,город Петропавловск, улица Абая 64, кабинет 213, телефон 46-56-48, адрес электронной почты: obl_dep@mail.online.kz.

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
«Оформление документов для инвалидов
на социальное обслуживание на дому,
в том числе для детей-инвалидов,
нуждающихся в постороннем уходе и помощи»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

98

98

98

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

85

85

85

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

85

85

85

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

99

99

99

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

88

88

88

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

77

77

77

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

47

47

47

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу

0,4

0,4

0,4

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

99

99

99

4.3. % (доля) потребителей,  удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей,  удовлетворенных сроками обжалования

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,  удовлетворенных вежливостью персонала

89

89

89