Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2008 жылғы 26 қарашадағы N 320 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 23 қаңтарда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5508 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2010 жылғы 30 наурыздағы N 91 Бұйрығымен

      Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2010.03.30 N 91 Бұйрығымен.

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына сәйкес "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысының 2-тармағын іске асыру мақсатында, "Әділет органдары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабы 2-тармағының 3) тармақшасын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес халыққа қызмет көрсету
орталықтары арқылы соттылығы бар не жоқтығы туралы анықтама беру
жөнінде мемлекеттік қызмет көрсету стандарты;
      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес халыққа қызмет көрсету
орталықтары арқылы Тергеу және анықтау органдары, прокуратура
органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша
мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.
      2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Жауапты хатшысына жүктелсін.
      3. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап 14 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

       Министр                                          З. Балиева

      "Келісілген"
      Қазақстан Республикасының
      Бас прокуроры
      Р.Т. Түсіпбеков __________
      8 қаңтар 2009 жыл

Қазақстан Республикасы  
Әділет министрінің   
2008 жылғы 26 қарашадағы
N 320 бұйрығына     
1-қосымша        

Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

      "Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы соттылығы бар
немесе жоқтығы туралы анықтама беру"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт соттылығы бар немесе жоқтығы туралы анықтама беру мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет көрсету) айқындайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету "Құқықтық статистика және арнайы есепке алу туралы" 2003 жылғы 22 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-бабының және Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 2843 тіркелген "Арнайы есепке алудың жекелеген түрлерін жүргізу мен пайдаланудың қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2004 жылғы 29 сәуірдегі N 23 бұйрығының, "Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң мемлекеттiк мекемелерiн - халыққа қызмет көрсету орталықтарын құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 5 қаңтардағы N 1 қаулысының негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің облыстар, Астана және Алматы қалалары бойынша аумақтық органдары (бұдан әрі – уәкілетті орган) немесе халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) арқылы баламалы негізде көрсетеді.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны қағаз тасығышта азаматтың соттылығы бар немесе жоқтығын растайтын анықтаманы беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетел азаматтарына және азаматтығы жоқ тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) құжаттарды ресімдеу мерзімі уәкілетті органға қажетті құжаттар келіп түскен күннен бастап жеті күн;
      2) кезекте күту уақыты 30 минуттен кем емес.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат тізбесі осы стандарттың 25-тармағында мекен-жайлары көрсетілген Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің веб-сайттарында.
      Сондай-ақ осы стандартқа N 1-қосымшада тізбесі көрсетілген орталықтардың және орталықтардың үй-жайларындағы стенділерде немесе ресми ақпарат көздерінде орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету түскі үзіліссіз сағ.9.00-ден 20.00-ге дейін бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес, жексенбіні қоспағанда, аптасына алты күн ұсынылады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және тез қызмет көрсетусіз, "электронды" кезекке тұру тәртібімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының тұрғылықты жері бойынша Орталықтың ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтамалық бюро, күту орындары, толтырылған бланктер үлгісі бар ақпараттық стенділер орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы жеке басты куәландыратын құжаттың түпнұсқасы мен көшірмесін, кәмелетке толмағандар үшін туу туралы куәліктің түпнұсқасы мен көшірмесін ұсынады.
      Соңғысында құжаттарды беру және көрсетілген анықтамаларды алу құқығына нотариалдық куәландырылған сенімхаты болған жағдайда, бір тұлғаға қатысты анықтаманы ұсыну туралы белгіленген нысандағы өтінішті басқа тұлға бере алады.
      13. Өтініш бланкілері күту залындағы арнайы тіреулерде немесе Орталықтың консультанттарында болады.
      14. Құжаттарды қабылдау "терезелердің" мақсаттары мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналасқан "терезелер" арқылы жүзеге асырылады, сондай-ақ Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетіледі.
      15. Тұтынушыға:
      1) сауалдың нөмірі мен қабылдау мерзімі;
      2) сұратылатын мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру мерзімі (уақыты) мен орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық инспекторының аты, әкесінің аты, тегі көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      16. Тұтынушыға дайын құжаттарды беруді Орталықтың инспекторы жеке басын куәландыратын құжатты не нотариалды куәландырылған сенімхатты ұсынуы бойынша қолхаттың негізінде онда көрсетілген мерзімде "терезелер" арқылы жүзеге асырады.
      17. Тұтынушы осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тартылуы мүмкін.
      Уәкілетті орган құжаттарды ресімдеу кезінде қателіктерді анықтау, осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың толық емес пакетін ұсыну немесе құжаттарды тиісінше ресімдемеу, сонымен қатар ұсынылған құжаттардың түпнұсқаларының болмауы кезінде үш жұмыс күні ішінде құжаттар пакетін қабылдағаннан кейін қайтару/бас тарту себебі туралы жазбаша негіздемемен Орталыққа қайтарады.
      Орталық құжаттар пакетін қабылдаған соң, тұтынушыға бір жұмыс күні ішінде хабарлайды және уәкілетті органның кайтару/бас тарту себебі туралы жазбаша негіздемесін ұсынады.
      Егер тұтынушы өз мерзімінде құжаттарды алмаған жағдайда, Орталық оларды 1 ай мерзімде сақтай алады, одан кейін оларды уәкілетті органға тапсырады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Орталықтардың қызметі келесі қағидаларға негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышын өтеу кезіндегі заңдылықты сақтау;
      3) әдептілік;
      4) жеткілікті және толық ақпаратты ұсыну;
      5) ақпаратты қорғау және құпиялылығы.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік органның, мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін басқа да субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа және оған қол жетімділік көрсеткіштерінің мақсатты мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Шағымдар ауызша немесе жазбаша нысанда пошта арқылы немесе, қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда электронды түрде не жұмыс күндері Орталықтың кеңсесі арқылы қолдан қабылданады.
      22. Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасына қатысты наразылық болған жағдайда, шағым Орталық директорының немесе Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі басшылығының атына беріледі.
      23. Қабылданған шағым Орталықтың ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі және заңнамада белгіленген мерзімде қаралады.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс.

6. Байланыс ақпараты

      24. Орталық директорының жұмыс және қабылдау кестесі Орталықтың жұмыс кестесіне сәйкес айқындалады.
      Орталықтың байланыс телефондары ресми ақпарат көздерінде, Орталықтың бөлмелерінде орналасқан стенділерде көрсетіледі.
      25. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Орынбор к., N 8 үй, http://www.minjust.kz веб-сайты, Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Московская көшесі, 34 үй. Веб-сайт: www.pravstat.kz., қабылдау бөлмесінің телефоны: (87172) 31-81-88.

                              "Халыққа қызмет көрсету орталықтары
                              арқылы соттылығы бар немесе жоқтығы
                                 туралы анықтама беру" туралы
                                  мемлекеттік қызмет көрсету
                                     стандартына 1-қосымша

N
р/с

Орталықтардың атауы

Орталықтардың орналасу мекен-жайлары

Телефондарының нөмірі

1

Астана қаласы Алматы ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Жұбанов көш., үй 2

37-02-06

2

Астана қаласы Алматы ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., 70 "а" көш.

40-65-62

3

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Пушкин көш., 97 үй

37-70-65

4

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., 81 көш., 85 үй

37-07-13

5

Алматы қаласы Алмалы ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Бөгенбай батыр көш., 221 үй

263-82-51

6

Алматы қаласы Түрксiб ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Зорге көш., 9 үй

234-09-64

7

Алматы қаласы Бостандық ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Ходжанов көш., 9 үй

293-40-66

8

Көкшетау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Көкшетау қ., Әуезов көш., 189 "а" үй

40-10-76

9

Ақтөбе қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтөбе қ., Тургенев көш., 109 үй

576-57-87

10

Талдықорған қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Талдықорған қ., Тәуелсіздік, көш. 67 "б" үй

24-41-33

11

Атырау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Атырау қ., Баймұханов көш., 16 үй

35-75-76

12

Орал қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Орал қ., Жамбыл көш., 81 үй

28-25-27

23-65-45

13

Тараз қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Тараз қ, Қойгелді көш., 158 "а" үй

43-84-14

14

Қарағанды қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Мұқанов көш., 5 үй

77-26-63,

15

Қарағанды қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Қазыбек би ауданы, Чкалов көш., 7 үй

41-63-10

16

Қарағанды қаласының N 3 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Октябрь ауданы, 21 шағын ауд., 67 үй

42-72-60
(ішкі 137)

17

Қарағанды қаласының N 4 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Теміртау қ., Блюхер көш., 23 үй

98-65-87

18

Қостанай қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қостанай қ., Таран көш., 114 үй

53-44-84

19

Қызылорда қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қызылорда қ., Мұратбаев көш., н/с

23-08-06

20

Ақтау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтау қ., 15 шағын ауд., 67 "б" үй

31-85-14

21

Шымкент қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қ., Мәделі-Қожа көш, н/с

21-48-43

22

Шымкент қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қ., Мәделі-Қожа көш, н/с

21-46-79

23

Павлодар қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Павлодар қ., Павлов көш., 48 үй

33-47-35

24

Петропавл қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Петропавл қ., Әуезов көш., 157 үй

33-26-48

25

Өскемен қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Өскемен қ., Белинский көш., 37 "а" үй

22-24-28

26

Өскемен қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Өскемен қ., Ушанов көш.., 99/1 үй

55-24-78

27

Өскемен қаласының N 3 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Семей қ., 408-квартал, 21 үй

33-55-93

                              "Халыққа қызмет көрсету орталықтары
                              арқылы соттылығы бар немесе жоқтығы
                                 туралы анықтама беру" туралы
                                  мемлекеттік қызмет көрсету
                                     стандартына 2-қосымша

     Кесте. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылғы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есептік жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғалары % (үлесі)

95%

80%



1.2. қызмет алу үшін кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

90%

50%



2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулерді ұсыну процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90%

70%



2.2. құжаттар дұрыс ресімделген жағдайлары (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

95%

85%



3. Қол жетімділік

3.1. қызмет көрсетулерді ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

80%

60%



3.2. тұтынушылар құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

80%

45%



3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызмет көрсетулердің, ақпараттардың % (үлесі)

50%

40%



4. Шағымдану процесі

4.1. қызмет көрсетудің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санымен негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,1%

0,3%



4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізді шағымдардың % (үлесі)

95%

70%



4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттандырылған тұтынушылардың % (үлесі)

85%

75%



4.4. шағымдану мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95%

60%



5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90%

70%



Қазақстан Республикасы  
Әділет министрінің   
2008 жылғы 26 қарашадағы
N 320 бұйрығына     
2-қосымша        

Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

"Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы прокуратура
органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын
ресми құжаттарға апостиль қою"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органдарынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Прокуратура органдарынан, тергеу және анықтау органынан шығатын ресми құжаттарға апостиль қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсету "Шетелдік ресми құжаттарды заңдастыру талаптарын жоятын Конвенцияға Қазақстан Республикасының қосылуы туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 30 желтоқсандағы N 11 Заңының, "Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң мемлекеттiк мекемелерiн - халыққа қызмет көрсету орталықтарын құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 5 қаңтардағы N 1 қаулысының негізінде жүзеге асырылады.
      4. Осындай мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынатын мемлекеттік органның атауы: Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы (бұдан әрі - Уәкілетті орган) немесе халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) арқылы баламалы негізде көрсетеді.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны құжатқа қол қойған адамның қолының түпнұсқалығын және оның өкілеттігін куәландыратын, сондай-ақ осы құжатты бекіткен мөрлер мен мөртабандарды растайтын арнайы мөртабан - апостиль қою болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) ресімдеу мерзімі қабылдау және дайын құжаттарды беру күнін есептемегенде уәкілетті органға қажетті құжаттар келіп түскен сәтінен бастап бір жұмыс күні;
      2) кезекте күту уақыты 30 минуттен кем емес.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсеткені үшін мемлекеттік баж "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" Қазақстан Республикасының Кодексіне (Салық кодексіне) сәйкес мемлекеттік бажды төлеген күнге белгіленген ең төменгі есептік көрсеткіштен 20 пайызды қосу жеткізгені үшін поштаның шығыстары пошта шығыстарын құрайды.
      Төлем алушы - Астана қаласы бойынша Алматы салық комитеті
      СТН 620200000007
      Е/ш 000080900
      ФАӨ 195301070
      Төлемнің тағайындалуы 108113
      9. Осы стандарттың 25-тармағында көрсетілген Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің, Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының веб-сайттарында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпараттары орналастырылады.
      Сондай-ақ, осы стандартқа қоса берілген 1-қосымшасында тізбесі көрсетілген орталықтар ресми ақпарат көздерінде және мекен-жай бюросының бөлмелерінде орналасқан стендтерде орналастырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету түскі үзіліссіз сағ.9.00-ден 20.00-ге дейін бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес, жексенбіні қоспағанда, аптасына алты күн ұсынылады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және тез қызмет көрсетусіз, "электронды" кезекке тұру тәртібімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының тұрғылықты жері бойынша Орталықтың ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтамалық бюро, күту орындары, толтырылған бланктер үлгісі бар ақпараттық стенділер орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Апостиль қою үшін Орталыққа өтінішті, жеке куәліктің түпнұсқасы мен көшірмесін, Гаага конвенциясына қатысушы - мемлекеттердің аумағында заңдастыру талап етілетін прокуратура органдарының, тергеу және анықтау органдарының ресми құжатын және мемлекеттік бажды төлеген туралы түбіртекті ұсыну қажет.
      Құжаттар пакетін қабылдау кезінде Орталық қызметкері көшірменің түпнұсқамен түпнұсқалығын салыстырады және өтініш берушіге түпнұсқаны қайтарады.
      13. Өтініш бланкілері күту залындағы арнайы тіреулерде немесе Орталықтың консультанттарында болады.
      14. Құжаттарды қабылдау "терезелердің" мақсаттары мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналасқан "терезелер" арқылы жүзеге асырылады, сондай-ақ Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетіледі.
      15. Тұтынушыға:
      1) сауалдың нөмірі мен қабылдау мерзімі;
      2) сұратылатын мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру мерзімі (уақыты) мен орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық инспекторының аты, әкесінің аты, тегі көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      16. Тұтынушыға дайын құжаттарды беруді Орталықтың инспекторы жеке басын куәландыратын құжатты не нотариалды куәландырылған сенімхатты ұсынуы бойынша қолхаттың негізінде онда көрсетілген мерзімде "терезелер" арқылы жүзеге асырады.
      17. Тұтынушы осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тартылуы мүмкін.
      Уәкілетті орган құжаттарды ресімдеу кезінде қателіктерді анықтау, осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың толық емес пакетін ұсыну немесе құжаттарды тиісінше ресімдемеу, сонымен қатар ұсынылған құжаттардың түпнұсқаларының болмауы кезінде үш жұмыс күні ішінде құжаттар пакетін қабылдағаннан кейін қайтару/бас тарту себебі туралы жазбаша негіздемемен Орталыққа қайтарады.
      Орталық құжаттар пакетін қабылдаған соң, тұтынушыға бір жұмыс күні ішінде хабарлайды және уәкілетті органның кайтару/бас тартуға себебі туралы жазбаша негіздемесін ұсынады.
      Егер тұтынушы өз мерзімінде құжаттарды алмаған жағдайда, Орталық оларды 1 ай мерзімде сақтай алады, одан кейін оларды уәкілетті органға тапсырады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Орталықтардың қызметі келесі қағидаларға негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандықтарын сақтау;
      2) қызметтік борышын өтеу кезіндегі заңдылықты сақтау;
      3) әдептілік;
      4) жеткілікті және толық ақпаратты ұсыну;
      5) ақпаратты қорғау және құпиялылығы.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік органның, мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін басқа да субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа және оған қол жетімділік көрсеткіштерінің мақсатты мәнін жыл сайын арнайы құрылған бірлескен жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Шағымдар ауызша немесе жазбаша нысанда пошта арқылы немесе, қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда электронды түрде не жұмыс күндері Орталықтың кеңсесі арқылы қолдан қабылданады.
      22. Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасына қатысты наразылық болған жағдайда, шағым Орталық директорының немесе Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі басшылығының атына беріледі.
      23. Қабылданған шағым Орталықтың ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі және заңнамада белгіленген мерзімде қаралады.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген өтініштер міндетті түрде қабылдануға, тіркелуге, есепке алынуға және қаралуға тиіс.

7. Байланыс ақпараты

      24. Орталық директорының жұмыс және қабылдау кестесі Орталықтың жұмыс кестесіне сәйкес айқындалады.
      Орталықтың байланыс телефондары ресми ақпарат көздерінде, Орталықтың бөлмелерінде орналасқан стенділерде көрсетіледі.
      25. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Орынбор, N 8 үй, http://www.minjust.kz веб-сайты., Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының мекен-жайы: Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы, 010000, Астана қаласы, Сейфуллин көшесі, 73, веб-сайт: www.procuror. kz. тел.712676.

                                "Халыққа қызмет көрсету орталықтары
                              арқылы прокуратура органдарынан, тергеу
                                 және анықтау органдарынан шығатын
                               ресми құжаттарға апостиль қою" туралы
                               мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
                                              1-қосымша

N
р/с

Орталықтардың атауы

Орталықтардың орналасқан мекен-жайлары

Телефон нөмірлері

1

Астана қаласы Алматы ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Жұбанов көш., үй 2

37-02-06

2

Астана қаласы Алматы ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., 70 "а" көш.

40-65-62

3

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., Пушкин көш., 97 үй

37-70-65

4

Астана қаласы Сарыарқа ауданының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Астана қ., 81 көш., 85 үй

37-07-13

5

Алматы қаласы Алмалы ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Бөгенбай батыр көш., 221 үй

263-82-51

6

Алматы қаласы Түрксiб ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Зорге көш., 9 үй

234-09-64

7

Алматы қаласы Бостандық ауданының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Алматы қ., Ходжанов көш., 9 үй

293-40-66

8

Қөкшетау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қөкшетау қ., Әуезов көш., 189 "а" үй

40-10-76

9

Ақтөбе қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтөбе қ., Тургенев көш., 109 үй

576-57-87

10

Талдықорған қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Талдықорған қ., Тәуелсіздік, көш. 67 "б" үй

24-41-33

11

Атырау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Атырау қ., Баймұханов көш., 16 үй

35-75-76

12

Орал қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Орал қ., Жамбыл көш., 81 үй

28-25-27

23-65-45

13

Тараз қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Тараз қ., Қойгелді көш., 158 "а" үй

43-84-14

14

Қарағанды қаласының N1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Мұқанов көш., 5 үй

77-26-63,

15

Қарағанды қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Қазыбек би ауданы, Чкалов көш., 7 үй

41-63-10

16

Қарағанды қаласының N 3 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қарағанды қ., Октябрь ауданы, 21 шағын ауд., 67 үй

42-72-60
(ішкі 137)

17

Қарағанды қаласының N 4 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Теміртау қ., Блюхер көш., 23 үй

98-65-87

18

Қостанай қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қостанай қ., Таран көш., 114 үй

53-44-84

19

Қызылорда қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Қызылорда қ., Мұратбаев көш., н/с

23-08-06

20

Ақтау қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Ақтау қ., 15 шағын ауд., 67 "б" үй

31-85-14

21

Шымкент қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қ., Мәделі Қожа көш, н/с

21-48-43

22

Шымкент қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Шымкент қ., Мәделі Қожа көш, н/с

21-46-79

23

Павлодар қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Павлодар қ., Павлов көш., 48 үй

33-47-35

24

Петропавл қаласының Халыққа қызмет көрсету орталығы

Петропавл қ., Әуезов көш., 157 үй

33-26-48

25

Өскемен қаласының N 1 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Өскемен қ., Белинский көш., 37 "а" үй

22-24-28

26

Өскемен қаласының N 2 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Өскемен қ., Ушанов көш.., 99/1 үй

55-24-78

27

Өскемен қаласының N 3 Халыққа қызмет көрсету орталығы

Семей қ., 408-ші квартал, 21 үй

33-55-93

                                "Халыққа қызмет көрсету орталықтары
                              арқылы прокуратура органдарынан, тергеу
                                 және анықтау органдарынан шығатын
                               ресми құжаттарға апостиль қою" туралы
                               мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
                                             2-қосымша

   Кесте. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылғы нысаналы мәні

Көрсеткіштің есептік жылдағы ағымдағы мәні

1. Уақытылығы

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғалары % (үлесі)

95%

80%



1.2. қызмет алу үшін кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

90%

50%



2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулерді ұсыну процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90%

70%



2.2. құжаттар дұрыс ресімделген жағдайлары (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

95%

85%



3. Қол жетімділік

3.1. қызмет көрсетулерді ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

80%

60%



3.2. тұтынушылар құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

80%

45%



3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызмет көрсетулердің, ақпараттардың % (үлесі)

50%

40%



4. Шағымдану процесі

4.1. қызмет көрсетудің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санымен негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,1%

0,3%



4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізді шағымдардың % (үлесі)

95%

70%



4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттандырылған тұтынушылардың % (үлесі)

85%

75%



4.4. шағымдану мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95%

60%



5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90%

70%



Об утверждении стандартов оказания государственных услуг через центры обслуживания населения

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 26 ноября 2008 года № 320. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 января 2009 года № 5508. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 30 марта 2010 года № 91

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 30.03.2010 № 91.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», в целях реализации пункта 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», руководствуясь подпунктом 3) пункта 2 статьи 7 Закона Республики Казахстан «Об органах юстиции»,
       ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт оказания государственной услуги по выдаче справки о наличии либо отсутствии судимости через центры обслуживания населения согласно приложению 1 к настоящему приказу;
      2) стандарт оказания государственной услуги по апостилированию официальных документов, исходящих из органов прокуратуры, органов следствия и дознания через центры обслуживания населения согласно приложению 2 к настоящему приказу.
      2. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Ответственного секретаря Министерства юстиции Республики Казахстан.
      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении 14 дней со дня его первого официального опубликований.

       Министр                                    З. Балиева

      «Согласовано»
      Генеральный прокурор
      Республики Казахстан
      Тусупбеков Р.Т.______
      8 января 2009 года

Приложение 1      
к приказу Министра юстиции
Республики Казахстан   
от 26 ноября 2008 года № 320

Стандарт оказания государственной услуги

"Выдача справки о наличии либо отсутствии судимости
через центры обслуживания населения"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по предоставлению справок о наличии либо отсутствии судимости (далее - государственная услуга).
      2. форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статьи 9 Закона Республики Казахстан от 22 декабря 2003 года «О государственной правовой статистике и специальных учетах» и приказа Генерального Прокурора Республики Казахстан от 29 апреля 2004 года № 23 «Об утверждении Правил ведения и использования отдельных видов специальных учетов», зарегистрированного в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2843, постановления Правительства Республики Казахстан от 5 января 2007 года № 1 «О создании государственных учреждений - центров обслуживания населения Министерства юстиции Республики Казахстан».
       4. Государственная услуга оказывается территориальными органами Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан по областям, городам Астана и Алматы (далее - уполномоченный орган) через центры обслуживания населения (далее - Центр) на альтернативной основе.
      5. Формой завершения государственной услуги, является выдача справки на бумажном носителе, подтверждающей наличие либо отсутствие у гражданина судимости.
      6. Государственная услуга оказывается гражданам Республики Казахстан, иностранным гражданам и лицам без гражданства (далее - потребители).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оформления документов семь дней со дня поступления необходимых документов в уполномоченный орган;
      2) время ожидания в очереди не более 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах Министерства юстиции Республики Казахстан, Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан, адрес которых указан в пункте 25 настоящего стандарта.
      А также центров, перечень которых указан в приложении 1 к настоящему стандарту и на стендах, расположенных в помещениях центров, или в официальных источниках информации.
      10. Государственная услуга представляется шесть дней в неделю, за исключением воскресенья, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва на обед. Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в здании Центра по месту проживания потребителя. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет в Центр оригинал и копию документа, удостоверяющего личность, для несовершеннолетних - оригинал и копию свидетельства о рождении.
      Заявление установленной формы о предоставлении справки в отношении одного лица может быть подано другим лицом, при наличии у последнего нотариально засвидетельствованной доверенности на право подачи документов и получения указанной справки.
      При приеме пакета документов, сотрудник Центра сверяет подлинность копии с оригиналом, и возвращает оригинал заявителю.
      13. Бланки заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания, либо у консультантов Центра.
      14. Прием документов осуществляется посредством «окон», на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях «окон», а также указываются фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.
      15. Потребителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества инспектора Центра принявшего заявление на оформление документов.
      16. Выдача готовых документов потребителю осуществляется инспектором Центра посредством «окон» на основании расписки в указанный в ней срок.
      17. Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, предоставлении не полного пакета документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта или не надлежащем оформлении документов, а также не подлинности представленных документов, в течение трех рабочих дней после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата/отказа.
      После получения пакета документов Центр информирует потребителя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата/отказа.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, Центр обеспечивает их хранение в течение 1 месяца, после чего передает их в уполномоченные органы.

3. Принципы работы

      18. Деятельность центров основывается на следующих принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными совместными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Жалобы принимаются в устной и/или в письменной форме по почте, или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством, либо нарочно через канцелярию Центра в рабочие дни.
      22. В случае претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба подается на имя директора Центра или руководства Министерства юстиции Республики Казахстан.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Центра и рассматривается в установленные законодательством сроки.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      24. График работы и приема директора Центра определяется в соответствии с графиком работы Центра.
      Контактные телефоны Центра указываются в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях Центра.
      25. Адрес Министерства юстиции Республики Казахстан: 010000, город Астана, улица Орынбор, дом № 8, веб-сайт: http://www.minjust.kz. , адрес Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан: 010000, г. Астана, улица Московская, 34, веб-сайт: http://www.pravstat.kz ., телефон приемной (87172) 31-81-88.

Приложение 1       
к стандарту оказания    
государственной услуги   
«Выдача справки о наличии  
либо отсутствии судимости через
центры обслуживания населения»

№ пп

Наименование ЦОНов

Адрес расположения
ЦОНов

Номер
телефона

1.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Алматы города Астаны

г. Астана,
ул. Жубанова 2

37-02-06

2.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Алматы города Астаны

г. Астана, ул. 70 «а»

40-65-62

3.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана, ул. Пушкина
97

37-70-65

4.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана,
ул. 81, д. 85

43-84-14

5.

Центр обслуживания
населения Алатауского
района города Алматы

г. Алматы,
ул. Букеева, 128

377-19-55

6.

Центр обслуживания
населения Алмалинского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Богенбай
батыра, 221

263-82-51

7.

Центр обслуживания
населения Бостандыкского
района города Алматы

г. Алматы,
ул. Ходжанова, 9

248-17-77

8.

Центр обслуживания
населения Жетысуского
района города Алматы

г. Алматы,
ул. Толеби, 155

268-89-98

9.

Центр обслуживания
населения Турксибского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Зорге, 9

234-09-64

10.

Центр обслуживания
населения Акмолинской
области

г. Кокшетау,
ул. Ауэзова, 189 «а»

40-10-76

11.

Центр обслуживания
населения Актюбинской
области

г. Актобе
ул. Тургенева, 109

57-84-84

12.

Центр обслуживания
населения Алматинской
области

г. Талдыкорган,
Тауелсыздык 67 «б»

24-41-33

13.

Центр обслуживания
населения Атырауской
области

г. Атырау,
ул. Баймуханова 16

35-47-05

14.

Центр обслуживания
населения
Западно-Казахстанской
области

г. Уральск,
ул. Жамбыла 81

28-40-73,
28-13-12

15.

Центр обслуживания
населения Жамбылской
области

г. Тараз, ул. Койгельды
158 «а»

43-84-18

16.

Центр обслуживания
населения Карагандинской
области

г. Караганда,
р-н Казыбек би,
ул. Чкалова, 7

41-63-03

17.

Центр обслуживания
населения Костанайской
области

г. Костанай,
ул. Тарана 114

53-45-74

18.

Центр обслуживания
населения Кызылординской
области

г. Кызылорда,
ул. Муратбаева, б/н

23-05-78

19.

Центр обслуживания
населения Мангистауской
области

г. Актау, 15 мкр. 67
«б»

31-85-16

20.

Центр обслуживании
населения
Южно-Казахстанской области

г. Шымкент,
ул. Мадели-Кожа

30-06-79

21.

Центр обслуживания
населения Павлодарской
области

г. Павлодар,
ул. Павлова 48

33-47-55

22.

Центр обслуживания
населения
Северо-Казахстанской
области

г. Петропавловск,
ул. Ауэзова 157

33-66-16

23.

Центр обслуживания
населения № 1
Восточно-Казахстанской
области

г. Усть-Каменогорск,
ул. Белинского 37 «а»

22-24-28

24.

Центр обслуживания
населения № 2
Восточно-Казахстанской
области

г. Семей, ул. 408-ой
Квартал, д. 21

33-55-93

Приложение 2        
к стандарту оказания    
государственной услуги   
«Выдача справки о наличии  
либо отсутствии судимости через
центры обслуживания населения»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

95 %

80 %


1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более _____
минут

90 %

90 %


2. Качество

2.1. % (доля) потребите-
лей, удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

90 %

70 %


2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (регистрация)

95 %

85 %


3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных качеством
и информацией о порядке
предоставления услуги

80 %

60 %


3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов и
сданных с первого раза

80 %

45 %


3.3. % (доля) услуг,
информация о которых
доступна через Интернет

50 %

40 %


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснован-
ных жалоб общему
количеству обслуженных
потребителей по
данному виду услуг

0,1 %

0,3 %


4.2. % (доля)
обоснованных жалоб
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

85 %

75 %


4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

95 %

60 %


4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90 %

60 %


5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

90 %

70 %


Приложение 2       
к приказу Министра юстиции 
Республики Казахстан   
от 26 ноября 2008 года № 320

Стандарт оказания государственной услуги «Апостилирование официальных документов, исходящих из органов
прокуратуры, органов следствия и дознания через центры
обслуживания населения»

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по апостилированию официальных документов, исходящих из органов прокуратуры, органов следствия и дознания.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга по апостилированию официальных документов, исходящих из органов прокуратуры, органов следствия и дознания оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 30 декабря 1999 года № 11 «О присоединении Республики Казахстан к Конвенции, отменяющей требование легализации иностранных официальных документов», постановления Правительства Республики Казахстан от 5 января 2007 года № 1 «О создании государственных учреждений - центров обслуживания населения Министерства юстиции Республики Казахстан».
      4. Государственная услуга оказывается: Генеральной прокуратурой Республики Казахстан через центры обслуживания населения (далее - Центр) на альтернативной основе.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги, является проставление апостиля - специального штампа, удостоверяющего подлинность подписи лица, подписавшего документ, и подтверждающего его полномочия, а также подлинность печати или штампа, которыми скреплен этот документ.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оформления один рабочий день со дня поступления необходимых документов в уполномоченный орган без учета дней приема и
выдачи готовых документов;
      2) время ожидания в очереди не более 30 минут.
      8. За оказание государственной услуги установлена государственная пошлина, которая в соответствии с Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет" составляет 20 процентов от минимального расчетного показателя, установленного на день уплаты государственной пошлины, плюс почтовые расходы за доставку.
      Получатель платежа - Алматинский налоговый комитет по г. Астана
      РНН 620200000007
      Р/с 000080900
      МФО 195301070
      Назначение платежа 108113.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на веб-сайтах Министерства юстиции Республики Казахстан, Генеральной прокуратуры Республики Казахстан, адрес которых указан в пункте 25 настоящего стандарта.
      А также центров, перечень которых указан в приложении 1 к настоящему стандарту и на стендах, расположенных в помещениях центров, или в официальных источниках информации.
      10. Государственная услуга представляется шесть дней в неделю, за исключением воскресенья, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов, без перерыва на обед. Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в здании Центра по месту проживания потребителя. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для проставления апостиля необходимо представить в Центр заявление, оригинал и копию удостоверения личности, официальный документ органов прокуратуры, органов следствия и дознания, легализация которого требуется на территории государств-участников Гаагской конвенции, и квитанцию об уплате государственной пошлины.
      При приеме пакета документов, сотрудник Центра сверяет подлинность копии с оригиналом, и возвращает оригинал заявителю.
      13. Бланки заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания, либо у консультантов Центра.
      14. Прием документов осуществляется посредством «окон», на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях «окон», а также указываются фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.
      15. Потребителю выдается расписка о приеме соответствующих
документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества инспектора Центра, принявшего заявление на оформление документов.
      16. Выдача готовых документов потребителю осуществляется инспектором Центра посредством «окон» на основании расписки в указанный в ней срок, по предъявлении документа, удостоверяющего личность, либо нотариально засвидетельствованной доверенности.
      17. Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, предоставлении неполного пакета документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта или не надлежащем оформлении документов, а также не подлинности представленных документов, в течение трех рабочих дней после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата/отказа.
      После получения пакета документов Центр информирует потребителя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата/отказа.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, Центр обеспечивает их хранение в течение 1 месяца, после чего передает их в уполномоченные органы.

3. Принципы работы

      18. Деятельность центров основывается на следующих принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными совместными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Жалобы принимаются в устной и/или в письменной форме по почте, или в электронном виде в случаях, предусмотренных действующим законодательством, либо нарочно через канцелярию Центра в рабочие дни.
      22. В случае претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба подается на имя директора Центра или руководства Министерства юстиции Республики Казахстан.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета информации Центра и рассматривается в установленные законодательством сроки.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      24. График работы и приема директора Центра определяется в соответствии с графиком работы Центра. Контактные телефоны Центра указываются в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях Центра.
      25. Адрес Министерства юстиции Республики Казахстан: 010000, город Астана, Орынбор, дом № 8, веб-сайт: http://www.minjust.kz ., адрес Генеральной прокуратуры Республики Казахстан, 010000, г. Астана, ул. Сейфулина, 73, веб-сайт: http://www.procuror.kz , тел. 712676.

Приложение 1               
к стандарту оказания государственной услуги
"Апостилирование официальных документов, 
исходящих из органов прокуратуры, органов
следствия и дознания через        
центры обслуживания населения"      

№ пп

Наименование ЦОНов

Адрес расположения ЦОНов

Номер
телефона

1.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Алматы города Астаны

г. Астана, ул. Жубанова 2

37-02-06

2.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Алматы города Астаны

г. Астана, ул. 70 «а»

40-65-62

3.

Центр обслуживания
населения № 1 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана, ул. Пушкина 97

37-70-65

4.

Центр обслуживания
населения № 2 района
Сарыарка города Астаны

г. Астана, ул. 81, д. 85

43-84-14

5.

Центр обслуживания
населения Алатауского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Букеева, 128

377-19-55

6.

Центр обслуживания
населения Алмалинского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Богенбай
батыра, 221

263-82-51

7.

Центр обслуживания
населения Бостандыкского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Ходжанова, 9

248-17-77

8.

Центр обслуживания
населения Жетысуского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Толеби, 155

268-89-98

9.

Центр обслуживания
населения Турксибского
района города Алматы

г. Алматы, ул. Зорге, 9

234-09-64

10.

Центр обслуживания
населения Акмолинской
области

г. Кокшетау,
ул. Ауэзова 189 «а»

40-10-76

11.

Центр обслуживания
населения Актюбинской
области

г. Актобе,
ул. Тургенева, 109

57-84-84

12.

Центр обслуживания
населения Алматинской
области

г. Талдыкорган,
Тауелсыздык 67 «б»

24-41-33

13.

Центр обслуживания
населения Атырауской
области

г. Атырау,
ул. Баймуханова 16

35-47-05

14.

Центр обслуживания
населения
Западно-Казахстанской
области

г. Уральск,
ул. Жамбыла 81

28-40-73,
28-13-12

15.

Центр обслуживания
населения Жамбылской
области

г. Тараз,
ул. Койгельды 158 «а»

43-84-18

16.

Центр обслуживания
населения Карагандинской
области

г. Караганда, р-н
Казыбек би, ул. Чкалова, 7

41-63-03

17.

Центр обслуживания
населения Костанайской
области

г. Костанай, ул. Тарана 114

53-45-74

18.

Центр обслуживания
населения Кызылординской
области

г. Кызылорда,
ул. Муратбаева, б/н

23-05-78

19.

Центр обслуживания
населения Мангистауской
области

г. Актау, 15 мкр. 67 «б»

31-85-16

20.

Центр обслуживании
населения
Южно-Казахстанской
области

г. Шымкент,
ул. Мадели-Кожа

30-06-79

21.

Центр обслуживания
населения Павлодарской
области

г. Павлодар, ул. Павлова 48

33-47-55

22.

Центр обслуживания
населения
Северо-Казахстанской
области

г. Петропавловск,
ул. Ауэзова 157

33-66-16

23.

Центр обслуживания
населения № 1
Восточно-Казахстанской
области

г. Усть-Каменогорск,
ул. Белинского 37 «а»

22-24-28

24.

Центр обслуживания
населения № 2
Восточно-Казахстанской
области

г. Семей, ул. 408-ой
Квартал, д. 21

33-55-93

Приложение 2                
к стандарту оказания государственной услуги
"Апостилирование официальных документов, 
исходящих из органов прокуратуры, органов
следствия и дознания через        
центры обслуживания населения"      

Таблица. Значения показателей качества и доступности
 

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

95 %

80 %


1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более _____
минут

90 %

90 %


2. Качество

2.1. % (доля) потребите-
лей, удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

90 %

70 %


2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (регистрация)

95 %

85 %


3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных качеством
и информацией о порядке
предоставления услуги

80 %

60 %


3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов и
сданных с первого раза

80 %

45 %


3.3. % (доля) услуг,
информация о которых
доступна через Интернет

50 %

40 %


4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснован-
ных жалоб общему
количеству обслуженных
потребителей по
данному виду услуг

0,1 %

0,3 %


4.2. % (доля)
обоснованных жалоб
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

85 %

75 %


4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

95 %

60 %


4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

90 %

60 %


5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

90 %

70 %