"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілігі" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 21 қаңтардағы N 17-92қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 27 ақпанда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 488 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

       Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын арттыру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Астана қаласының Тұрғын үй департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Департамент) көрсететін "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілігі" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).

      2. Департамент мемлекеттік қызметтің бекітілген стандартын, соның ішінде жыл сайын бекітілетін сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерін қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды қамтамасыз етсін. Есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10-ы күніне дейін және әрбір есептік жылдың 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа мен қолжетімділіктің мақсатты көрсеткіштеріне жету бойынша тоқсан сайынғы және жылдық есептерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Департамент әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Әкім

Астана қаласы әкімдігінің  
2008 жылғы 21 қаңтардағы  
N 17-92қ қаулысымен бекітілді

Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және кезектілігі"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік қызмет көрсету стандарты (бұдан әрі - стандарт) мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою және кезектілігі тәртібін анықтайды.
      Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж, осы елді мекенде тұрақты тұратын (тұру мерзіміне қарамастан) және халықтың әлеуметтік жағынан қорғалатын табысы аз топтарына жататын Қазақстан Республикасы азаматтарының, сондай-ақ мемлекеттік қызметшілерге, бюджеттік ұйымдардың қызметкерлеріне, әскери қызметшілерге және сайланбалы мемлекеттік лауазымды тұлғалардың пайдалануына беріледі.
      2. Мемлекеттік қызмет ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңы , Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 2 қыркүйектегі N 1292 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметті "Астана қаласының Тұрғын үй департаменті" мемлекеттік мекемесінің тұрғын үй беру жөніндегі азаматтарды есепке алу бөлімі көрсетеді.
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Ш. Иманбаева көшесі, 16, 301-кабинет, телефон: 8 (7172) 213930.
      Жұмыс кестесі: сенбі, жексенбі және мереке күндерінен басқа күн сайын сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін, үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Электрондық пошта мекен-жайы: www.astana.kz .
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі олардың тізімдегі кезектілік нөмірін көрсете отырып, мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беруге есепке қою және кезектілігі туралы немесе есепке және кезекке қоюдан бас тарту туралы хабарлама беру болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет келесі жеке тұлғаларға көрсетіледі:
      1) халықтың әлеуметтік жағынан қорғалатын топтары (азаматтардың 11 санаты), атап айтқанда:
      Ұлы Отан соғысының мүгедектері мен қатысушылары, сондай-ақ соларға теңестірілген адамдар;
      1 және 2 топтағы мүгедектер (өздері жасаған қылмыс салдарынан мүгедек болған адамдарды қоспағанда);
      мүгедек балалары бар немесе оларды тәрбиелеуші отбасылары;
      заңдарда белгіленген тәртіппен бекітілетін аурулар тізімінде аталған кейбір созылмалы аурулардың ауыр түрлерімен ауыратын адамдар;
      жасына қарай зейнет демалысына шыққан зейнеткерлер;
      кәмелетке толғанға дейін ата-аналарынан айырылған жиырма жасқа жетпеген жетім балалар жатады. Мұндай адамдардың жасы әскери қызметке шақырылған кезде мерзімді әскери қызметтен өту мерзіміне ұзартылады;
      оралмандар;
      экологиялық зілзалалар, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар салдарынан тұрғын үйінен айырылған адамдар;
      көп балалы отбасылар;
      мемлекеттік немесе қоғамдық міндеттерін, әскери қызметін орындау кезінде, адам өмірін құтқару кезінде, құқық тәртібін қорғау кезінде қаза тапқан адамдардың отбасылары;
      толық емес отбасылар.
      2) Мемлекеттік қызметкерлер, бюджеттік ұйымның қызметкерлері, әскери қызметкерлер және сайланбалы мемлекеттік қызмет атқаратын тұлғалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі 30 күнтізбелік күнді құрайды:
      1) азаматтардың өтініштерін және қажетті құжаттарын қарау - 15 күнтізбелік күн. Өтінішті қарау барысында ұсынылған құжаттардың дұрыстығы және толықтығы тексеріледі (тұрақты тұратын орнын тіркеу, меншік құқығында тұрғын үйдің болуы немесе болмауы, азаматтың мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беруге құқық беретін тұлғалар санатына жатуы).
      2) ұсынылған құжаттарды қарау нәтижесі бойынша - азаматқа оның қалыптасқан жеке ісін тұрғын үй комиссиясының қарауына шығару немесе жоғарыда көрсетілген шарттарға сәйкес келмеуіне байланысты мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беруге есепке қоюдан бас тарту туралы жазбаша жауап беріледі. Тұрғын үй комиссиясының отырысы кемінде айына бір рет өткізіледі. Тұрғын үй комиссиясының отырысында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілігі туралы соңғы шешім шығарылады. Тұрғын үй комиссиясының шығарған шешімі негізінде азаматтарға мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беруге есепке қою және кезектілігі немесе есепке және кезекке қоюдан бас тарту туралы ескерту дайындалып беріледі.
      3) Өтініш және қажетті құжаттарды қарау үшін тапсыру кезінде кезек күтуге шамамен 40 минут уақыт кетеді.
      Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алу үшін есепке қою және кезектілігі туралы немесе есепке және кезекке қоюдан бас тарту туралы ескерту алу кезінде кезек күтуге шамамен 40 минут уақыт кетеді.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Департаменттің фойесінде орналасқан стендте, сондай-ақ, веб-сайтта: www.astana.kz берілген.
      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда күн сайын көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін іске асырылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін алдын-ала жазылу не болмаса жедел қызмет көрсету жүргізілмейді.
      11. Мемлекеттік қызмет Астана қаласы, Ш. Иманбаева көшесі, 16, 202-кабинетте Департаменттің тұрғын үй беру жөніндегі азаматтарды есепке алу бөлімінде көрсетіледі.
      Тұрғын үй департаментінің ғимаратына кірер кезде жеке басы куәлігі құжаты бойынша рұқсат беру жүйесі орнатылған.
      Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне кезектен тыс қызмет көрсетіледі.
      Фойедегі ақпараттық тағанда үлгілерімен толтырылған бланкілер бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Азаматтарды есепке қою және кезектілігі үшін: осы стандартқа N 1 қосымшаға сәйкес өтініш;
      кәмелетке толған отбасы мүшелерінің төлқұжаттарының көшірмесі;
      "Астана қаласының Әділет департаменті" мемлекеттік мекемесі беретін, барлық отбасы мүшелерінің меншік құқығында тұрғын үйінің жоқ екендігін растайтын анықтама;
      мекен-жай анықтамасы немесе тұрғылықты жерін тіркеу жөніндегі азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі (Астана қаласы, А. Иманов көшесі, 17);
      неке (ажырасу) туралы мәлімет;
      кәмелетке толмаған балалардың туу туралы куәліктерінің көшірмесі;
      санатын растайтын анықтама немесе жұмыс орнынан анықтама беріледі.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш бланкісін Департаменттің тұрғын үй беру жөніндегі азаматтарды есепке алу бөлімінің мамандары береді, Ш. Иманбаева көшесі, 16-үй, 202-кабинет.
      14. Мемлекеттік қызмет мына мекен-жай бойынша көрсетіледі: Астана қаласы, Ш. Иманбаева көшесі, 16-үй, 202-кабинет, тұрғын үй беру жөніндегі азаматтарды есепке алу бөлімі.
      15. Азаматқа өтініштің тапсырған күні мен тіркелген нөмірі көрсетілген талон беріледі.
      16. Тұрғын үй департаментінің тұрғын үй беру жөніндегі азаматтарды есепке алу бөлімінің мамандары күн сайын хабарлама беруді жүзеге асырады (Астана қаласы, Ш. Иманбаева көшесі, 16-үй, 202-кабинет).
      Хабарлама электрондық пошта, сайт арқылы берілмейді.
      17. Департамент мемлекеттік қызметті көрсетуде осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың бірін бермеген жағдайда, сондай-ақ Қазақстан Республикасының "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 72-бабы негізінде бас тартылуы мүмкін.
      Бұл жағдайларда азаматтарға мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаждылар кезегіне қоюдан бас тартылғаны жөнінде жазбаша жауап беріледі.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Департаменттің қызметі
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау;
      2) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;
      3) мемлекеттік және еңбек тәртібін бұлжытпай сақтау;
      4) көрсетілген мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) тұтынушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзуға жол бермеу;
      6) өтініштерді қарау кезінде төрешілдік пен сөзбұйдаға жол бермеу;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау;
      8) құжаттардың құпиялылығын қамтамасыз ету;
      9) белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      10) сыпайы және әдепті болу қағидаларына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Азаматтарға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Департаменттің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде азамат Департамент директорына бара алады (телефон 8 (7172) 218186).
      Егер азамат қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселе жоғары тұрған органның қарауын қажет етсе, ол Астана қаласының әкімдігіне жазбаша шағым хат жолдауына болады.
      22. Шағым жазбаша түрде поштамен немесе Департаменттің кеңсесі арқылы қолма-қол мына мекен-жай бойынша жұмыс күндері қабылданады: Астана қаласы, Ш. Иманбаева көшесі, 16, 109-кабинет.
      23. Департаментке келіп түскен шағымды қарау Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгіленген тәртіппен және мерзімде жүзеге асырылады.
      Шағымның қабылданғанын растайтын құжат кіріс тіркеу нөмірі және қабылданған күні көрсетілген оның көшірмесі болып табылады. Шағымды қарау барысы туралы ақпаратты Департаменттің кеңсесінен мына мекен-жай бойынша: Астана қаласы, Ш. Иманбаева көшесі, 16, 109-кабинеттен, жұмыс күндері немесе 8 (7172) 213927 байланыс телефондары арқылы алуға болады.

6. Байланыс ақпараты

      24. Азаматтарды қабылдау Департаменттің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      1) Департамент директоры:
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Ш. Иманбаева көшесі, 16, 301-кабинет, телефоны 8 (7172) 218186.
      Электрондық пошта мекен-жайы: www.astana.kz .
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін, сенбі, жексенбі және мереке күндерінен басқа, үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Жеке сұрақтар бойынша қабылдау: дүйсенбі сағат 16.00-ден 19.00-ге дейін.
      2) Департамент директорының орынбасары:
      Мекен-жайы: Астана қаласы, Ш. Иманбаева көшесі, 16, 203 кабинет, телефон: 8 (7172) 218264.
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін, сенбі, жексенбі және мереке күндерінен басқа, үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Жеке сұрақтар бойынша қабылдау: сейсенбі сағат 16.00-ден 19.00-ге дейін.
      3) Астана қаласының әкімі:
      Мекен-жайы: Бейбітшілік көшесі, 11.
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 09.00-ден 19.00-ге дейін, сенбі, жексенбі және мереке күндерінен басқа, үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Жеке сұрақтар бойынша қабылдау: бейсенбі сағат 15.00-ден 19.00-ге дейін, демалыс және мереке күндерін басқа, үзіліс сағат 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Электрондық пошта мекен-жайы: www.astana.kz .
      25. Қосымша қызмет көрсетілмейді.

                                       Мемлекеттік қызмет көрсетудің
                                       үлгі стандартына 1-қосымша

                                 Есепке қою туралы өтініш

                                       Астана қаласы
                                       Тұрғын үй департаментінің
                                       директорына
                                       _____________________________
                                       кімнен (аты-жөні, мекен-жайы)
                                       _____________________________
                                       _____________________________

                           Өтініш

      Мені _______________________________________________ санаты
бойынша мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаждылар
кезегіне қоюды сұраймын.

      Отбасы құрамы:

      1. ___________________________________________________
      2. ___________________________________________________
      3. ___________________________________________________
      4. ___________________________________________________

      Күні:___________________________

      Қолы:___________________________

                                    Мемлекеттік қызмет көрсетудің
                                     үлгі стандартына 2-қосымша

      Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Көрсеткіштер тізімі

Көрсеткіш-
тің норма-
тивтік
мәні

Көрсет-
кіштің
2008
жылдағы
нысаналы
мәні

Көрсет-
кіштің
есепті
жылдағы
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Мерзімділігі

1.1. құжаттарды тапсырған сәттен
бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының %
(үлесі)

95

95

95

1.2. Қызмет алуды кезекте 40
минуттан аспайтын уақыт күткен
тұтынушылардың % (үлесі)

80

80

80

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің
сапасына қанағаттанған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

90

90

90

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға
дұрыс ресімдеген жағдайдың
(жүргізілген төлемдер, есеп
айырысулар және т.б.) % (үлесі)

99

99

99

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы
сапаға және ақпаратқа қанағаттан-
ған тұтынушылардың % (үлесі)

90

90

90

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс
толтырған және бірінші реттен
тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

80

80

80

3.3. Интернет арқылы қол жетімді
қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

50

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша
қызмет көрсетілген тұтынушылардың
жалпы санына негізделген шағымдар-
дың % (үлесі)

0,5

0,5

0,5

4.2. белгіленген мерзімде қаралған
және қанағаттандырылған негіздел-
ген шағымдардың % (үлесі)

100

100

100

4.3. шағымданудың қолданыстағы
тәртібіне қанағаттанған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

90

90

90

4.4. шағымдану мерзіміне қанағат-
танған тұтынушылардың % (үлесі)

0,5

0,5

0,5

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына
қанағаттанған тұтынушылардың %
(үлесі)

90

90

90

      Ескерту: Көрсеткіштер Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет істері жөніндегі Агенттігі төрағасының бұйрығымен бекітілген мемлекеттік қызмет стандарты көрсеткішін анықтау жөніндегі модельдік әдістемелік ұсыныстарға сәйкес есептеледі (сайт www.kyzmet.kz.).

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда"

Постановление Акимата города Астаны от 21 января 2008 года N 17-92п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 27 февраля 2008 года N 488. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда" (далее - государственная услуга), предоставляемой Государственным учреждением "Департамент жилья города Астаны" (далее - Департамент).

      2. Департаменту обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности. В срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.

      3. Департаменту обеспечить государственную регистрацию в органах юстиции.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким

Утвержден            
постановлением       
акимата города Астаны
от 21 января 2008 года
N 17-92п             

Стандарт
оказания государственной услуги
"Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье
из государственного жилищного фонда"

1. Общие положения

       1. Данный стандарт оказания государственной услуги (далее - стандарт) определяет порядок постановки на учет и очередности граждан Республики Казахстан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда. Жилища из государственного жилищного фонда предоставляются в пользование нуждающимся в жилье гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в населенном пункте (независимо от срока проживания) и относящимся к малоимущим социально защищаемым слоям населения, а также государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим и лицам, занимающим государственные выборные должности.
      2. Государственная услуга частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании  Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановления Правительства Республики Казахстан от 2 сентября 1999 года N 1292 "О порядке предоставления, найма и эксплуатации жилищ из государственного жилищного фонда".
      4. Государственную услугу оказывает отдел учета граждан по предоставлению жилья Государственного учреждения "Департамент жилья города Астаны".
      Адрес: город Астана, улица Ш. Иманбаевой, 16, кабинет 301, телефон: 8 (7172) 213930.
      График работы: ежедневно с 09.00 до 19.00, кроме субботы, воскресенья и праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Адрес электронной почты: www.astaha.kz.
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача уведомления о постановке на учет и очередность для получения жилья из государственного жилищного фонда с указанием порядкового номера очередности, либо об отказе в постановке на учет и очередность.
      6. Государственная услуга оказывается следующим физическим лицам:
      1) социально защищаемые слои населения (11 категорий граждан), а именно:
      инвалиды и участники Великой Отечественной войны, а также лица, приравненные к ним;
      инвалиды 1 и 2 групп (за исключением лиц, ставших инвалидами в результате совершенного ими преступления);
      семьи, имеющие или воспитывающие детей-инвалидов;
      лица, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний, перечисленных в списке заболеваний, утверждаемом в установленном законодательством порядке;
      пенсионеры по возрасту;
      дети-сироты, не достигшие двадцати лет, потерявшие родителей до совершеннолетия. При призыве таких лиц на военную службу возраст продлевается на срок прохождения срочной военной службы;
      оралманы;
      лица, лишившиеся жилища в результате экологических бедствий, чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      многодетные семьи;
      семьи лиц, погибших при исполнении государственных или общественных обязанностей, воинской службы, при спасении человеческой жизни, при охране правопорядка;
      неполные семьи.
      2) государственные служащие, работники бюджетных организаций, военнослужащие и лица, занимающие государственные выборные должности.
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи гражданином необходимых документов для получения государственной услуги составляет 30 календарных дней:
      1) рассмотрение заявлений граждан и необходимых документов - 15 календарных дней. В ходе рассмотрения заявлений проверяются полнота и достоверность представленных документов (регистрация места жительства, наличие либо отсутствие жилья на праве собственности, отнесение гражданина к категориям лиц, имеющих право на предоставление жилья из государственного жилищного фонда).
      2) По результатам рассмотрения представленных документов гражданам выдается письменный ответ о вынесении их сформированного личного дела на рассмотрение жилищной комиссии, либо об отказе в постановке на учет в связи с несоответствием вышеперечисленным условиям получения жилья из государственного жилищного фонда. Заседания жилищной комиссии проводятся не реже одного раза в месяц. Жилищной комиссией выносится окончательное решение о постановке на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда. На основании решения, вынесенного жилищной комиссией, гражданам предоставляется уведомление о постановке их на учет и очередность для получения жилья из государственного жилищного фонда, либо об отказе в постановке на учет и очередность.
      3) Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче заявления и необходимых документов на рассмотрение составляет не более 40 минут.
      Максимально допустимое время ожидания в очереди при получении уведомления о постановке на учет и очередность для получения жилья из государственного жилищного фонда, либо об отказе в постановке на учет и очередность - 40 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги на стендах расположена в фойе Департамента, а также на веб-сайте: www.astaha.kz.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней.
      Прием документов осуществляется с 9.00 часов до 13.00 часов.
      Для оказания государственной услуги предварительная запись либо ускоренное обслуживание не осуществляется.
      11. Государственная услуга оказывается в кабинете отдела учета граждан по предоставлению жилья Департамента, город Астана, улица Ш. Имановой, 16, кабинет 202.
      При входе в здание Департамента установлен пропускной пункт по документу, удостоверяющему личность.
      Ветераны Великой Отечественной войны обслуживаются вне очереди.
      В фойе имеются информационные стенды с образцами заполненных бланков.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для постановки на учет и очередность граждан предоставляются:
      заявление согласно приложению N 1 к настоящему стандарту;
      копии удостоверений личности совершеннолетних членов семьи;
      справка о неимении жилья на праве собственности на всех членов семьи, которая выдается Государственным учреждением "Департамент юстиции города Астана";
      справка из адресного бюро, либо копия книги регистрации граждан (город Астана, улица А. Иманова, 17);
      сведения о браке (разводе);
      копии свидетельств о рождении несовершеннолетних детей;
      справка, подтверждающая категорию, или справка с места работы.
      13. Для получения государственной услуги бланки заявлений выдаются специалистами отдела учета граждан по предоставлению жилья Департамента, город Астана улица Ш. Иманбаевой, 16, кабинет 202.
      14. Государственная услуга оказывается по адресу: город Астана, улица Ш. Иманбаевой, 16, кабинет 202, отдел учета граждан по предоставлению жилья.
      15. Гражданину выдается талон с указанием даты приема и регистрационного номера заявления.
      16. Выдача уведомления осуществляется сотрудником отдела учета граждан по предоставлению жилья Департамента ежедневно (город Астана, улица Ш. Иманбаевой, 16, кабинет 202).
      Выдача уведомления посредством электронной почты, сайта не осуществляется.
      17. Департамент может отказать в предоставлении государственной услуги в случае не предоставления гражданином одного из документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта, а также на основании статьи 72 Закона Республики Казахстан "О жилищных отношениях".
      В этом случае гражданам дается письменный отказ в постановке на учет для получения жилья из государственного жилищного фонда.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Департамента основывается на принципах:
      1) соблюдения Конституции и законов Республики Казахстан;
      2) противостояния проявлениям коррупции;
      3) беспрекословного соблюдения государственной и трудовой дисциплины;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации об оказываемой государственной услуге;
      5) недопущения нарушения прав и свобод потребителей;
      6) недопущения бюрократизма и волокиты при рассмотрении заявлений;
      7) сохранности информации о содержании документов потребителей;
      8) обеспечения конфиденциальности документов;
      9) обеспечения сохранности неполученных в установленном периоде документов;
      10) корректности и вежливости.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги гражданам измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением N 2 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственной услуги, по которым оценивается работа Департамента утверждается специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

       21. При необходимости обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц гражданин может обратиться к директору Департамента (телефон 8 (7172) 218186).
      Если гражданин не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, он может направить жалобу письменно в акимат города Астаны.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде, по почте либо нарочно через канцелярию Департамента, по адресу: город Астана, улица Ш. Иманбаевой, 16, кабинет 109, в рабочие дни.
      23. Рассмотрение жалоб, поступивших в Департамент, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Документом, подтверждающим принятие жалобы, является его копия с указанием входящего регистрационного номера и даты приема. Информацию о ходе рассмотрения жалобы можно получить в канцелярии Департамента, по адресу: город Астана, улица Ш. Иманбаевой, 16, кабинет 109, в рабочие дни или по телефону 8 (7172) 213927.

6. Контактная информация

      24. Прием граждан осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента.
      1) Директор Департамента:
      Адрес: город Астана, улица Ш. Иманбаевой, 16, кабинет 301, телефон: 8 (7172) 218186.
      Адрес электронной почты: www.astaha.kz
      График работы: ежедневно с 09.00 до 19.00, кроме субботы, воскресенья и праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Прием по личным вопросам: понедельник с 16.00 до 19.00.
      2) Заместитель директора Департамента:
      Адрес: город Астана, улица Ш. Иманбаевой, 16, кабинет 203, телефон: 8 (7172) 218264.
      График работы: ежедневно с 09.00 до 19.00, кроме субботы, воскресенья и праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Прием по личным вопросам: вторник с 16.00 до 19.00.
      3) Аким города Астаны:
      Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик, 11.
      График работы: ежедневно с 09.00 до 19.00, кроме субботы, воскресенья и праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Прием по личным вопросам: четверг с 15.00 до 19.00, кроме выходных и праздничных дней, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Адрес электронной почты: www.astaha.kz
      25. Дополнительная услуга не оказывается.

Приложение N 1       
к стандарту оказания 
государственной услуги

                        Заявления о постановке на учет

Директору Департамента жилья
города Астаны              
___________________________
от (ФИО, адрес проживания)
___________________________
___________________________

                                 Заявление

      Прошу поставить меня на учет нуждающихся в жилье из государственного
жилищного фонда по категории _____________________________________________
__________________________________________________________________________

      Имею следующий состав семьи:
      1. ___________________________________________
      2. ___________________________________________
      3. ___________________________________________
      4. ___________________________________________

Дата:
______________________

Подпись:
______________________

Приложение N 2       
к стандарту оказания 
государственной услуги

                      Значения показателей качества и доступности

Перечень показателей

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
на 2008 год

Текущее
значение
показателя,
август 2007

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок с
момента сдачи документа

95

95

95

1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получение услуги
в очереди не более 40 минут

80

80

80

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги

90

90

90

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов (произведенных
начислений, расчетов и т.п.)

99

99

99

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей
удовлетворенных качеством
информации о порядке
предоставления услуги

90

90

90

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
документов и сданных с
первого раза

80

80

80

3.3. % (доля) услуг,
информация о которых
доступна через Интернет

50

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных
жалоб к общему количеству
обслуженных потребителей по
данной услуге

0,5

0,5

0,5

4.2. % (доля) обоснованных
жалоб, рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующи-
ми сроками обжалования

0,5

0,5

0,5

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

90

90

90

      Примечание: Показатели рассчитываются в соответствии с модельными
методическими рекомендациями по определению показателей стандартов
государственных услуг, утвержденными приказом Председателя Агентства
Республики Казахстан по делам государственной службы (сайт www.kyzmet.kz.).