"Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2008 жылғы 13 наурыздағы N 23-295қ Қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2008 жылғы 31 наурызда нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 522 болып енгізілді. Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009 жылғы 26 наурыздағы N 06-285қ қаулысымен

      Күші жойылды - Астана қаласы әкімдігінің 2009.03.26 N 06-285қ қаулысымен

      Қолданушылардың назарына!!!
      Қаулының қолданысқа енгізілу тәртібін 5-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын көтеру мақсатында Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған "Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Департамент) көрсететін "Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) стандарты бекітілсін.

      2. Департамент мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартын, оның ішінде жыл сайын бекітілген көрсеткіштердің сапасы мен қол жетімділігін, қалалық маңызы бар бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды;
      есептік тоқсаннан кейінгі айдың 10 жұлдызына және әрбір есеп беру жылының 15 желтоқсанына дейін Астана қаласы әкімі аппаратының мемлекеттік қызметтер мониторингі бөліміне сапа көрсеткіштері мен қол жетімділігінің мақсатты мәндеріне қол жеткізу жөнінде тоқсан сайынғы және жылдық есеп беруді қамтамасыз етсін.

      3. Департамент осы қаулыны әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің бірінші орынбасары Е.Х. Сұлтановқа жүктелсін.

      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Әкiм                                             А. Мамин

Астана қаласы әкімдігінің
2008 жылғы 13 наурыздағы
N 23-295қ қаулысымен 
бекітілді      

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

"Мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік
мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды
ресімдеу"

1. Жалпы ережелер

      1. Осы стандарт мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу (бұдан әрі - МӘМ) тағайындау бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.

      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің міндетін атқарушысының 2005 жылғы 1 желтоқсандағы "Әлеуметтік қызмет көрсетудің Үлгілік Ережелерін бекіту туралы" N 306-ө бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2005 жылдың 23 желтоқсанында Нормативтік құқықтық кесімдердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде N 3985 болып тіркелген) Қарттар мен мүгедектерге арналған жалпы үлгідегі мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелер мен мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік ұйымдарда әлеуметтік қызмет көрсетудің Үлгілік Ережесінің 3-тарауы 11-тармағына, Психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерде әлеуметтік қызмет көрсетудің Үлгілік Ережесінің 3-тарауы 8-тармағына, Балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемелерінде әлеуметтік қызмет көрсетудің Үлгілік Ережесінің 3-тарауы 8-тармағына сәйкес көрсетіледі.

      4. Мемлекеттік қызмет "Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаменті" мемлекеттік мекемесінің (бұдан әрі - Департамент) әлеуметтік мекемелердің қызметін үйлестіру бөлімі Астана қаласы, Иманбаева көшесі 68а, 5-кабинетте көрсетіледі.

      5. Мемлекеттік қызметтің аяқтау нысаны мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде, әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға жалғызбасты қарттар, жалпы сырқаттары бар 1 және 2 топтардың мүгедектері, денсаулық жағдайына байланысты бөгде күтімді және медициналық қызмет көрсетуді қажет ететін 1 және 2 топтардың мүгедектер болып табылатын (бұдан әрі - тұтынушылар) көрсетіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) МӘМ-ге анықтау немесе анықтаудан бас тарту жөніндегі шешім өтініш берілген күннен бастап үш жұмыс күні ішінде қабылданады;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге ең ұзақ уақыт - 20 минут;
      3) жолдаманы алуға кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 20 минут.

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін.

      9. Мемлекеттік қызмет тәртібі туралы толық ақпарат ресми ақпараттық көздерінде, Департамент фойесінде орналасқан тағанда, сондай-ақ Астана қаласы Әкімінің: www.аstana.кz. сайтында орналастырылады.

      10. Мемлекеттік қызмет сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа күнделікті сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау сағат 09.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асырылады.
      Қызметті алу үшін алдын ала жазылу және жедел қызмет көрсету жүзеге асырылмайды.

      11. Мемлекеттік қызмет 5-кабинетте көрсетіледі, тұтынушыларды қабылдау үшін терезелермен, берілетін бланкілерді толтыру үшін үстелдер мен кезек күту орындықтарымен жабдықталған. Ғимарат мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін пандустармен жабдықталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін аталған стандарттың 1-3-қосымшаларына сәйкес МӘМ-нің түріне байланысты өтінішке келесі құжаттар қоса беріледі:
      1) жеке куәлігінің көшірмесі;
      2) баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі (мүгедек балалар үшін);
      3) азаматты әрекет қабілеттілігі жоқ деп тануы туралы сот шешімінің көшірмесі (Психоневрологиялық МӘМ-не ресімдеу үшін);
      4) Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Астана қаласы бойынша департаментінің медициналық-әлеуметтік сараптамасының мүгедектігі жөнінде қорытындысы (мүгедектер үшін), мүгедекті жеке оңалту бағдарламасынан көшірмесі (мекен-жайы: Иманбаева көшесі, 68а, қабылдау кестесі: жұмыс күндері сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, телефон: 21-93-66);
      5) әлеуметтік оңалтуды анықтау - психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңестің қорытындысы (мүгедек балалар үшін) (мекен-жайы: Астана қаласы, Желтоқсан көшесі, 13, тұтынушыларды қабылдау кестесі: жұмыс күндері сағат 9.00-ден 16.00-ге дейін, телефоны: 32-48-92);
      6) "Астана қаласы бойынша Зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталығы" РМҚК беретін зейнеткерлік куәлігі (мекен-жайы: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а қабылдау кестесі: жұмыс күндері сағат 9.00-ден 16.00-ге дейін, телефон 21-62-19);
      7) медициналық карта аталған стандарттың 4-6 қосымшаларына сәйкес;
      8) салық төлеушінің тіркеу нөмірінің көшірмесі (СТН);
      9) әлеуметтік жеке кодының көшірмесі (ӘЖК);
      10) амбулаторлық картадан көшірмесі;
      11) екінші деңгейдегі банктердегі жеке шоттары (жалпы түрдегі медициналық-әлеуметтік мекемелерге ресімделетін адамдарға).

      13. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін өтініштер нысанын беру орны - Департамент ғимараты, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 5-кабинет. Бөлімнің маманы өтініштер бланктері мен медициналық картаны осы стандарттың 1 - 3 және 4 - 6-қосымшаларына сәйкес МӘМ-нің түріне байланысты береді.

      14. Құжаттар Департаментте әлеуметтік мекемелердің қызметін үйлестіру бөлімінде мынадай мекен-жай бойынша тапсырылады: Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 5-кабинет, телефоны: 21-62-17.

      15. Барлық қажетті құжаттармен тұтынушы хабарласқанда МӘМ-нің түріне байланысты осы стандарттың 1 - 3-қосымшаларына сәйкес тұтынушы толтыратын бланк беріледі.
      Өтінішті қабылдау айғағы барлық қажетті құжаттармен бірге құжатты қабылдаған өтініштің төменгі бөлігінде тұтынушыда қалдырылған (жыртылмалы талон) маманның қолымен расталады.

      16. МӘМ-не анықталғаны немесе анықтаудан бас тартылғаны туралы қабылданған шешім жөнінде тұтынушы немесе оның сенімді тұлғасы телефонмен ия болмаса өздерінің Департаменттің әлеуметтік мекемелердің қызметін үйлестіру бөліміне Астана қаласы, Иманбаева көшесі 68а, 5-кабинет, телефоны: 21-62-17 бару арқылы немесе жазбаша түрде осы стандарттың 7-қосымшасына сәйкес хабардар етіледі.

      17. МӘМ-не ресімдеуден бас тарту осы стандарттың 7-қосымшасына сәйкес мына жағдайларда жүргізіледі:
      1. туыс-туғандардың болуы (жалпы түрдегі МӘМ-не ресімделетін тұлғалар үшін);
      2. медициналық қарсы айғақтамалар.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Департамент қызметі:
      1) Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарын сақтау;
      2) сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;
      3) мемлекеттік және еңбек тәртібін бұлжытпай сақтау;
      4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат беру;
      5) тұтынушылардың құқықтары мен бостандықтарын бұзуға жол бермеу;
      6) өтініштерді қарау кезінде төрешілдік пен сөзбұйдаға жол бермеу;
      7) тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпаратты сақтау;
      8) құжаттардың құпиялылығын қамтамасыз ету;
      9) белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      10) сыпайы және әдепті болу қағидаларына негізделеді.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың 8-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажеттілігі кезінде тұтынушы Департаментке, Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68а, 5-кабинетке, бөлім бастығы, телефоны: 21-04-92, электрондық мекен-жайы: deptrud@at. kz хабарласуына болады.

      22. Шағым жазбаша түрде поштамен немесе қолма қол Департаменттің кеңсесі арқылы мына мекен-жай бойынша: Астана қаласы, Иманбаева көшесі 68а, 12 кабинетте қабылданады.
      Электрондық мекен-жайы: deptrud@at. kz.
      Бөлім бастығы, телефоны 21-62-17, 5-кабинет.
      Директордың орынбасары 23-кабинет, телефоны: 21-54-97
      Тұтынушы қабылданған шараларға қанағаттанбаса немесе мәселе жоғары тұрған органның қарауын қажет етсе, ол Астана қаласы әкімінің орынбасарына жазбаша шағым хат жолдауына болады.

      23. Департаментке келіп түскен шағымды қарау белгіленген тәртіппен және мерзімінде Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес қаралады.
      Шағым жазған кезде тұтынушыға қабылдау туралы белгісі қойылған екінші данасы беріледі.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен ұсынылған өтініштер міндетті түрде қабылдауға, тіркелуге, есепке алынуға және қарауға жатады. Кеңсе телефоны: 21-22-61.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тұтынушыны қабылдау Департамент жұмысының белгіленген кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      Департамент директоры, 23-кабинет, телефоны: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі, сәрсенбі 14.00-ден 17.00-ге дейін.
      Директордың орынбасары, 23-кабинет, телефоны: 21-54-97.
      Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлім бастығы 5-кабинет, телефоны: 21-62-17.
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Бөлімнің жұмыс кестесі: азаматтарды қабылдау күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Астана қаласы әкімінің орынбасары, мекен-жайы: Бейбітшілік көшесі, 11, 233-кабинет. Азаматтарды қабылдау кестесі Астана қаласы әкімдігінің жұмыс регламентіне сәйкес. Телефон: 75-21-68.
      Астана қаласы әкімінің аппараты. мекен-жайы: Бейбітшілік көшесі, 11, қала Әкімінің сайты www. Astana. kz.
      Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі, Астана қаласы, Министрлік үйі, 35 көше, 2-үй, 6 кіре беріс, сайты www. Enbek. kz.

      25. Тұтынушылар үшін басқа да пайдалы ақпарат.
      Астана қаласы Әкімнің сайты www. аstana. kz.

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                                 көрсету стандартына
                                                      1-қосымша

                                           Психоневрологиялық
                                           медициналық-әлеуметтік
                                           мекемелерінде әлеуметтік
                                           қызмет көрсетудің Үлгілік
                                           Ережесіне
                                           1-қосымша

      (Әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті орган ресімдейді)

___________________________________________________________________
                   (уәкілетті органның атауы)
_______________________________________________________ ресімделеді
          (баланың тегі, аты, әкесінің аты)
Жеке басының куәлігі N ______________ ____жыл "___" ______ берілген
Тіркелген және тұратын жері _______________________________________
Туған жері:________________________________________________________
Туған күні, айы, жылы: "____"_________ _____ жылы
Жәрдемақының түрі мен мөлшері______________________________________
Мүгедектік сана____________________________________________________
Қайта куәландыру мерзімі___________________________________________
Туысқандарының (заңды өкілдерінің) болуы______________________________________________________________
___________________________________________________________________
    (туысқандығы, жасы, әлеуметтік статусы, тұратын мекен-жайы)

                            ӨТІНІШ

      ___________________ жалпы түрдегі қарттар мен мүгедектерге
арналған медициналық-әлеуметтік мекемеге тұрақты/уақытша (керегін
сызыңыз) тұруға қабылдауды сұраймын, яғни ол бөгде адамның тұрақты
күтіміне және әлеуметтік қызмет көрсетуге
мұқтаж_____________________________________________________________
                          (өзге себептер)
      Мынадай құжаттарды қоса беріп отырмын:
      1) _______________________   2) _______________________
      3) _______________________   4) _______________________
      5) _______________________   6) _______________________
      7) _______________________   8) _______________________
      9) _______________________  10) _______________________
      Психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемеге
қабылдаудың, онда ұстап бағудың, одан шығарудың шарттарымен және
ішкі тәртіп ережелерімен таныстырылдым.

      "____"_________ 200___ ж.    _______________________________
                                  (Өтініш иесінің Т.А.Ә. және қолы)
      Құжаттарды қабылдаған ________________ "__"______ 200___ жыл
                        (Т.А.Ә., лауазымы, қолы)

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                     2-қосымша

                                           Психоневрологиялық
                                           медициналық-әлеуметтік
                                           мекемелерінде әлеуметтік
                                           қызмет көрсетудің Үлгілік
                                           Ережесіне
                                           1-қосымша

      (Әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті орган ресімдейді)
___________________________________________________________________
                   (уәкілетті органның атауы)
________________________________________________________ ресімделеді
          (баланың тегі, аты, әкесінің аты)
Жеке басының куәлігі N _______________ ____жыл "___" ______ берілген
Тіркелген және тұратын жері________________________________________
Туған жері:________________________________________________________
Туған күні, айы, жылы: "____"_________ _____ жылы
Жәрдемақының түрі мен мөлшері______________________________________
Мүгедектік сана____________________________________________________
Қайта куәландыру мерзімі___________________________________________
Туысқандарының (заңды өкілдерінің)
болуы______________________________________________________________
___________________________________________________________________
    (туысқандығы, жасы, әлеуметтік статусы, тұратын мекен-жайы)

                          ӨТІНІШ

_______________ Балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік
мекемеге тұрақты/уақытша (керегін сызыңыз) тұруға қабылдауды
сұраймын, яғни ол бөгде адамның тұрақты күтіміне және әлеуметтік
қызмет көрсетуге мұқтаж
___________________________________________________________________
                        (өзге себептер)
Мынадай құжаттарды қоса беріп отырмын:
      1)_______________________ 2) _______________________
      3)_______________________ 4) _______________________
      5)_______________________ 6) _______________________
      7)_______________________ 8) _______________________
      9)_______________________ 10) ______________________
      Балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемеге
қабылдаудың, онда ұстап бағудың, одан шығарудың шарттарымен және
ішкі тәртіп ережелерімен таныстырылдым.
"____"_________ 200___ жыл _________________________
                       (Өтініш иесінің Т.А.Ә. және қолы)
Құжаттарды қабылдаған _________________ "__"______ 200___ жыл
                  (Т.А.Ә., лауазымы, қолы)

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                      3-қосымша

                                           Психоневрологиялық
                                           медициналық-әлеуметтік
                                           мекемелерінде әлеуметтік
                                           қызмет көрсетудің Үлгілік
                                           Ережесіне
                                           1-қосымша

     (Әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті орган ресімдейді)
___________________________________________________________________
                     (уәкілетті органның атауы)
________________________________________________________ ресімделеді
          (баланың тегі, аты, әкесінің аты)
Жеке басының куәлігі N _______________ ____жыл "___" _____ берілген
Тіркелген және тұратын жері________________________________________
Туған жері:________________________________________________________
Туған күні, айы, жылы: "____"_________ _____ жылы
Жәрдемақының түрі мен мөлшері______________________________________
Мүгедектік сана____________________________________________________
Қайта куәландыру мерзімі___________________________________________
Туысқандарының (заңды өкілдерінің)
болуы______________________________________________________________
___________________________________________________________________
    (туысқандығы, жасы, әлеуметтік статусы, тұратын мекен-жайы)

                          ӨТІНІШ

__________________________Психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік
мекемеге тұрақты/уақытша (керегін сызыңыз) тұруға қабылдауды
сұраймын, яғни ол бөгде адамның тұрақты күтіміне және әлеуметтік
қызмет көрсетуге мұқтаж
__________________________________________________________________
                        (өзге себептер)
Мынадай құжаттарды қоса беріп отырмын:
      1)_______________________ 2) _______________________
      3)_______________________ 4) _______________________
      5)_______________________ 6) _______________________
      7)_______________________ 8) _______________________
      9)_______________________ 10) ______________________
      Психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемеге
қабылдаудың, онда ұстап бағудың, одан шығарудың шарттарымен және
ішкі тәртіп ережелерімен таныстырылдым.
"____"_________ 200___ жыл    ______________________
                        (Өтініш иесінің Т.А.Ә. және қолы)
Құжаттарды қабылдаған _________________ "__"______ 200___ жыл
                  (Т.А.Ә., лауазымы, қолы)

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                      4-қосымша

                                           Психоневрологиялық
                                           медициналық-әлеуметтік
                                           мекемелерінде әлеуметтік
                                           қызмет көрсетудің Үлгілік
                                           Ережесіне
                                           2-қосымша

                          МЕДИЦИНАЛЫҚ КАРТА
                  _____________________________
                      (медициналық ұйымның атауы)

Т.А.Ә._____________________________________________________________
Туған күні, айы, жылы: "____"_________ _____ жылы
Мекенжайы__________________________________________________________

                         Медициналық тексеру
     (негізгі және ілеспелі диганозды, асқынудың орын алғандығы,
        бұрын болған аурулар туралы мәліметтерді көрсету қажет)

терапевт___________________________________________________________
хирург_____________________________________________________________
невропатолог_______________________________________________________
психиатр___________________________________________________________
окулист____________________________________________________________
отоларинголог______________________________________________________
дерматовенеролог___________________________________________________
Айғақтамалар бойынша:
стоматолог_________________________________________________________
эндокринолог_______________________________________________________
кардиолог__________________________________________________________
ортопед____________________________________________________________
нарколог___________________________________________________________
онколог__ ____________________________________________________
гинеколог__________________________________________________________
зәр мен қанның жалпы анализі (RW және ВИЧ)_________________________
ішек аурулар тобының анализі_______________________________________
Қорытынды:_________________________________________________________
  (бөгде адамның тұрақты күтіміне және әлеуметтік қызмет көрсетуге
                  мұқтаждығы туралы негіздемемен)
      жалпы түрдегі қарттар мен мүгедектерге арналған
медициналық-әлеуметтік мекемеге жолдау туралы ұсыныс
___________________________________________________________________
түрдегі қарттар мен мүгедектерге арналған медициналық-әлеуметтік
мекемеге жіберілмейді______________________________________________
                                   (себебін көрсетіңіз)

      М.О.
      Медициналық ұйымның басшысы: ________________________________
                                            (Т.А.Ә., қолы)
      "____" _______ 200___ жыл

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                      5-қосымша

                                           Психоневрологиялық
                                           медициналық-әлеуметтік
                                           мекемелерінде әлеуметтік
                                           қызмет көрсетудің Үлгілік
                                           Ережесіне
                                           2-қосымша

                          МЕДИЦИНАЛЫҚ КАРТА
                  _____________________________
                      (медициналық ұйымның атауы)

Т.А.Ә._____________________________________________________________
Туған күні, айы, жылы: "____"_________ _____ жылы
Мекенжайы__________________________________________________________

                          Медициналық тексеру
     (негізгі және ілеспелі диагнозды, асқынудың орын алғандығы,
       бұрын болған аурулар туралы мәліметтерді көрсету қажет)

терапевт___________________________________________________________
хирург_____________________________________________________________
невропатолог_______________________________________________________
психиатр___________________________________________________________
окулист____________________________________________________________
отоларинголог______________________________________________________
дерматовенеролог___________________________________________________
Айғақтамалар бойынша:
стоматолог_________________________________________________________
эндокринолог_______________________________________________________
кардиолог__________________________________________________________
ортопед____________________________________________________________
нарколог___________________________________________________________
онколог__ ____________________________________________________
гинеколог__________________________________________________________
зәр мен қанның жалпы анализі (RW және ВИЧ)_________________________
ішек аурулар тобының анализі_______________________________________
Қорытынды:_________________________________________________________
  (бөгде адамның тұрақты күтіміне және әлеуметтік қызмет көрсетуге
                  мұқтаждығы туралы негіздемемен)
      Балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемеге
жолдау туралы ұсыныс_______________________________________________
      Балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемеге
жіберілмейді_______________________________________________________
                            (себебін көрсетіңіз)

      М.О.
      Медициналық ұйымның басшысы: _________________________________
                                             (Т.А.Ә., қолы)
      "____" _______ 200___ жыл

                                               Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                     6-қосымша

                                           Психоневрологиялық
                                           медициналық-әлеуметтік
                                           мекемелерінде әлеуметтік
                                           қызмет көрсетудің Үлгілік
                                           Ережесіне
                                           2-қосымша

                          МЕДИЦИНАЛЫҚ КАРТА
                  _____________________________
                      (медициналық ұйымның атауы)

Т.А.Ә._____________________________________________________________
Туған күні, айы, жылы: "____"_________ _____ жылы
Мекенжайы__________________________________________________________

                       Медициналық тексеру
    (негізгі және ілеспелі диагнозды, асқынудың орын алғандығы,
       бұрын болған аурулар туралы мәліметтерді көрсету қажет)

терапевт___________________________________________________________
хирург_____________________________________________________________
невропатолог_______________________________________________________
психиатр___________________________________________________________
окулист____________________________________________________________
отоларинголог______________________________________________________
дерматовенеролог___________________________________________________
Айғақтамалар бойынша:
стоматолог_________________________________________________________
эндокринолог_______________________________________________________
кардиолог__________________________________________________________
ортопед____________________________________________________________
нарколог___________________________________________________________
онколог__ ____________________________________________________
гинеколог__________________________________________________________
зәр мен қанның жалпы анализі (RW және ВИЧ)_________________________
ішек аурулар тобының анализі_______________________________________
Қорытынды:_________________________________________________________
  (бөгде адамның тұрақты күтіміне және әлеуметтік қызмет көрсетуге
                  мұқтаждығы туралы негіздемемен)
      Психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемеге жолдау
туралы ұсыныс______________________________________________________
      Психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік мекемеге
жіберілмейді______________________________________________________
                            (себебін көрсетіңіз)

      М.О.
      Медициналық ұйымның басшысы: ________________________________
                                                (Т.А.Ә., қолы)
      "____" _______ 200___ жыл

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                     7-қосымша

                                        ______________________
                                                (кімге жолданады)

___________________________________________________________________
                  (бас тарту себебін көрсету)
байланысты ____________________шешімімен___________________________
         (шешім кіммен шығарылды)        (медициналық-әлеуметтік
                                          мекеменің түрін көрсету)
____________________________ресімдеуден бас тартылғандығы жөнінде
хабардар етеміз.

      Департамент директорының орынбасары

                                                Мемлекеттік қызмет
                                                көрсету стандартына
                                                      8-қосымша

      Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
мәні

Көрсеткіштің
келесі жыл-
дағы нысана-
лы мәні

Көрсеткіштің
есепті жыл-
дағы ағымда-
ғы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжаттарды тапсырған
сәттен бастап белгіленген
мерзімде қызметті ұсыну
оқиғаларының % (үлесі)

80

75

74

1.2. қызмет алуды кезекте
40 минуттан аспайтын
уақыт күткен тұтынушы-
лардың % (үлесі)

100

90

90

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну
үдерісінің сапасына қана-
ғаттанған тұтынушылардың
% (үлесі)

80

70

69

2.2. құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс ресімдеген
жағдайдың (жүргізілген
төлемдер, есеп айырысулар
және т.б.) % (үлесі)

90

80

70

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну
тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағат-
танған тұтынушылардың %
(үлесі)

85

80

79

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

60

55

51

3.3. интернет арқылы қол
жетімді қызметтерінің
ақпарат % (үлесі)

100

80

80

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі
бойынша қызмет көрсетіл-
ген тұтынушылардың жалпы
санына негізделген шағым-
дардың % (үлесі)

0,5

0,1

0,01

4.2. белгіленген мерзімде
қаралған және қанағаттан-
дырылған негізделген ша-
ғымдардың % (үлесі)

90

80

80

4.3. шағымданудың қолда-
ныстағы тәртібіне қана-
ғаттанған тұтынушылардың
% (үлесі)

80

75

75

4.4. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушы-
лардың % (үлесі)

80

70

70

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайылығына қанағаттан-
ған тұтынушылардың %
(үлесі)

85

75

74

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                     9-қосымша

      Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік
                  бағдарламалар департаменті

                      N ЖОЛДАМА

Мерзімі _________200__ жыл        "Астана қаласының Қарттар мен
                                   мүгедектерге арналған
                                   медициналық-әлеуметтік мекемесі"
                                   ММ директоры К.С. Бәпішевке
___________________________________________________________________
Қартты (мүгедекті) ______________________________ толық мемлекеттік
қамтамасыз етуге жолдаймыз.
Мүгедек мынадай құжаттардың тізімі негізінде жолданды______________
1._________________________________________________________________
2._________________________________________________________________
3._________________________________________________________________
4._________________________________________________________________
5._________________________________________________________________

      Департамент директоры                            А. Алтыбаева
-------------------------------------------------------------------

      N_____жолдамасы бойынша қарт (мүгедек) 200_ жылғы "___"
___________келді. 2007 жылғы "___" __________№ ___бұйрығына сәйкес.
      Қарттар мен мүгедектерге арналған медициналық-әлеуметтік
мекемесінің күндізгі келу бөлімшесіне есепке алынды.

      МӘМ директоры _______________
                        (қолы)
      МӘМ бухгалтері ______________
                        (қолы)
      Ескертпе: Түбіртек мүгедекті мемлекеттік қамтамасыз етуге
келген және есепке алған күннен бастап екінші күні Астана қаласының
Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар департаментіне
беріледі.

                                                 Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                     10-қосымша

      Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік
                  бағдарламалар департаменті

                        N ЖОЛДАМА

Мерзімі _________200__ жыл

                              Астана қаласының Психоневрологиялық
                              медициналық-әлеуметтік мекемесінің
                              директоры А.А. Мермұқановқа

___________________________________________________________________
_______топ мүгедегі________________________________________________
толық мемлекеттік қамтамасыз етуге жолдаймыз.
Қажетті құжаттардың тізбесі қоса беріледі
___________________________________________________________________

      Департамент директоры                            А. Алтыбаева
-------------------------------------------------------------------

     Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар
    департаменті әлеуметтік мекемелердің қызметін үйлестіру бөлімі
                 Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68-а

      N______жолдамасы бойынша мүгедек 200_ жылғы "___" ______келді.
Астана қаласының Психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік
мекемесінің 200__ жылғы "___" __________№N ___бұйрығына сәйкес толық
мемлекеттік қамтамасыз етуге есепке алынды.

      МӘМ директоры _______________
                        (қолы)
      МӘМ бухгалтері ______________
                        (қолы)
      Ескертпе: Түбіртек мүгедекті мемлекеттік қамтамасыз етуге
келген және есепке алған күннен бастап 7 күн ішінде Астана
қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар
департаментіне түбіртекті қайтаруға болады.

                                                Мемлекеттік қызмет
                                              көрсетудің стандартына
                                                    11-қосымша

         Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік
                    бағдарламалар департаменті

                            N ЖОЛДАМА

Мерзімі _________200__ жыл

                             Балалар психоневрологиялық медициналық-
                             әлеуметтік мекемесінің директоры
                             С.Е. Бөпежановқа

мүгедек бала_______________________________________________________
толық мемлекеттік қамтамасыз етуге жолдаймыз.
___________________________________________________________________
                   (баланың Т.А.Ә. туған жылы)
Қажетті құжаттардың тізбесі қоса беріледі

      Департамент директоры                             А. Алтыбаева
-------------------------------------------------------------------

     Астана қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар
    департаменті әлеуметтік мекемелердің қызметін үйлестіру бөлімі
                Астана қаласы, Иманбаева көшесі, 68-а

      N ______жолдамасы бойынша мүгедек 200_ жылғы "___"______келді.
Астана қаласының Балалар психоневрологиялық медициналық-әлеуметтік
мекемесінің 200__ жылғы "___" __________№N ___бұйрығына сәйкес толық
мемлекеттік қамтамасыз етуге есепке алынды.

      МӘМ директоры                  _______________
                                         (қолы)

      МӘМ бухгалтері                 _______________
                                         (қолы)

      Ескертпе: Түбіртек мүгедекті мемлекеттік қамтамасыз етуге
келген және есепке алған күннен бастап 7 күн ішінде Астана
қаласының Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар
департаментіне түбіртекті қайтаруға болады.

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях"

Постановление Акимата города Астаны от 13 марта 2008 года N 23-295п. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 31 марта 2008 года N 522. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26 марта 2009 года N 06-285п

       Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Астаны от 26.03.2009 N 06-285п

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ :

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях" (далее - государственная услуга), предоставляемой Департаментом занятости и социальных программ города Астаны (далее - Департамент).

      2. Департаменту обеспечить опубликование утвержденного стандарта государственной услуги в средствах массовой информации городского значения, в том числе ежегодно утверждаемых значений показателей качества и доступности;
      в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, и до 15 декабря каждого отчетного года обеспечить предоставление ежеквартальной и годовой отчетности по достижению целевых значений показателей качества и доступности в отдел мониторинга государственных услуг аппарата Акима города Астаны.

      3. Департаменту обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя Акима города Астаны Султанова Е.Х.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.

      Аким

Утвержден            
постановлением акимата
города Астаны        
от 13 марта 2008 года
N 23-295п            

Стандарт
оказания государственной услуги

"Оформление документов на социальное обслуживание
в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по оформлению документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (далее - МСУ) (далее - государственная услуга).

      2. Форма оказываемой государственной услуги не автоматизированная.

      3. Государственная услуга оказывается в соответствии с пунктом 11 главы 3 Типовых Правил социального обслуживания в государственных медико-социальных учреждениях и негосударственных медико-социальных организациях для престарелых и инвалидов общего типа;  пунктом 8 главы 3 Типовых Правил социального обслуживания в психоневрологических медико-социальных учреждениях; пунктом 8 главы 3 Типовых Правил социального обслуживания в детских психоневрологических медико-социальных учреждениях, утвержденных приказом и.о. Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 1 декабря 2005 года N 306-п "Об утверждении Типовых Правил социального обслуживания" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Министерства юстиции Республики Казахстан 23 декабря 2005 года N 3985).
 

      4. Государственная услуга оказывается отделом координации деятельности социальных учреждений Государственного учреждения "Департамент занятости и социальных программ города Астаны" (далее - Департамент), город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 5.
 

      5. Результатом оказываемой государственной услуги является оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях.
 

      6. Государственная услуга оказывается гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в Республике Казахстан иностранцам и лицам без гражданства, являющимся одинокими престарелыми, инвалидами 1 и 2 групп по общему заболеванию, инвалидами 1 и 2 групп нуждающихся по состоянию здоровья в постоянном постороннем уходе и медицинском обслуживании (далее - потребители).
 

      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) решение об определении либо об отказе в определении в МСУ принимается в течение трех рабочих дней со дня подачи заявления;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении направления - 20 минут.
 

      8. Оказание государственной услуги бесплатное.
 

      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещается в официальных источниках информации, на стендах, расположенных в фойе Департамента, а также сайте Акима города Астаны: www.astana.kz .
 

      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней с 9.00 до 18.00 часов.
      Прием документов осуществляется с 9.00 до 13.00 часов.
      Для получения государственной услуги предварительная запись и ускоренное обслуживание не осуществляется.
 

      11. Государственная услуга предоставляется в кабинете 5, который оборудован окнами для приема потребителей, стойкой и столом для заполнения бланков, сидениями для ожидания очереди. Здание оборудовано пандусом для лиц с ограниченными возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги к заявлению согласно приложениям 1 -3 к настоящему стандарту в зависимости от вида МСУ прилагаются следующие документы:
      1) копия удостоверения личности;
      2) копия свидетельства о рождении ребенка (для детей-инвалидов);
      3) копия решения суда о признании гражданина недееспособным (для оформления в психоневрологическое МСУ);
      4) выписка из индивидуальной программ реабилитации инвалида, заключение медико-социальной экспертизы Департамента Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан по городу Астане о группе инвалидности (для инвалидов) (адрес: улица Иманбаевой, 68 а. График приема: рабочие дни с 9.00 до 18.00, телефон 21-93-66);
      5) заключение психолого-медико-педагогической консультации (для детей-инвалидов) - определение вида социальной реабилитации (адрес: город Астана, улица Желтоксан, 13, график приема граждан: рабочие дни с 9.00 до 16.00 часов, телефон: 32-48-92);
      6) пенсионное удостоверение, которое выдается РГКП "Государственный центр по выплате пенсий по городу Астане" Министерства труда и социальной защиты Республики Казахстан (адрес: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, график приема: в рабочие дни с 9.00 до 16.00, телефон: 21-62-19);
      7) медицинская карта согласно приложениям 4-6 к настоящему стандарту;
      8) копия регистрационного номера налогоплательщика (РНН);
      9) копия социального индивидуального кода (СИК);
      10) выписка из амбулаторной карты;
      11) лицевой счет в банке второго уровня (для лиц, оформляющихся в МСУ общего типа).
 

      13. Место выдачи формы заявлений для оказания государственной услуги - здание Департамента, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 5. Специалист отдела выдает бланки заявлений и медицинских карт согласно приложениям 1-3 и 4-6 к настоящему стандарту в зависимости от вида МСУ.
 

      14. Документы сдаются в отдел координации деятельности социальных учреждений Департамента по адресу: город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 5, телефон - 21-62-17.
 

      15. При обращении потребителя со всеми необходимыми документами выдается бланк заявления, который заполняется обратившимся согласно приложениям 1-3 к настоящему стандарту в зависимости от вида МСУ.
      Факт приема заявления и документов подтверждается подписью специалиста, принявшего документы, расположенной в нижней части заявления (отрывной талон), которая остается у потребителя.
 

      16. О принятом решении об определении либо об отказе в определении в МСУ потребитель или его доверенное лицо оповещаются по телефону либо при личном посещении отдела координации деятельности социальных учреждений Департамента, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 5, телефон: 21-62-17 или получают письменный отказ согласно приложению 7 к настоящему стандарту.
 

      17. Отказ в оформлении в МСУ производится в следующих случаях согласно приложению 7 к настоящему стандарту:
      1. наличия родственников (для лиц, оформляющихся в МСУ общего типа);
      2. медицинских противопоказаний.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Департамента основывается на принципах:
      1) соблюдения Конституции и законов Республики Казахстан;
      2) противостояния проявлениям коррупции;
      3) неукоснительного соблюдения государственной и трудовой дисциплины;
      4) предоставления полной информации об оказываемой государственной услуге;
      5) недопущения нарушения прав и свобод потребителей;
      6) недопущения бюрократизма и волокиты при рассмотрении заявлений;
      7) сохранности информации о содержании документов потребителей;
      8) обеспечения конфиденциальности документов;
      9) обеспечения сохранности неполученных в установленном периоде документов;
      10) вежливости и корректности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 8 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. При необходимости обжаловать действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц потребитель может обратиться в Департамент, город Астана, улица Иманбаевой, 68 а, кабинет 5, начальник отдела, телефон: 21-04-92, электронный адрес: deptrud@at.kz.
      22. Жалобы принимаются в письменном виде по почте либо нарочно через канцелярию Департамента, по адресу: город Астана, улица Иманбаевой 68-а, кабинет 12.
      Электронный адрес: deptrud@at.kz.
      Начальник отдела, телефон: 21-62-17, кабинет 5.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      Если потребитель не будет удовлетворен принятыми мерами или вопрос требует рассмотрения вышестоящей инстанцией, он может направить жалобу письменно заместителю акима города Астаны.
      23. Рассмотрение жалоб, поступивших в Департамент, осуществляется в порядке и сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан. При подаче жалобы потребителю выдается второй экземпляр с отметкой о принятии.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению. Телефон канцелярии: 21-22-61.

6. Контактная информация

      24. Прием потребителей осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Департамента.
      Директор Департамента, кабинет 23. Телефон: 21-04-92, факс: 21-28-39.
      График приема граждан: понедельник, среда с 14.00 до 17.00 часов.
      Заместитель директора, кабинет 23, телефон: 21-54-97.
      График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Начальник отдела - кабинет 5, телефон: 21-62-17.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Графики работы отдела: прием граждан ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.00 часов.
      Заместитель Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик 11, кабинет 233. График приема граждан - согласно Регламенту работы акимата города Астаны. Телефон: 75-21-68.
      Аппарат Акима города Астаны. Адрес: город Астана, улица Бейбитшилик, 11.
      Сайт Акима города Астаны: www.astana.kz. ;
      Министерство труда и социальной защиты населения Республики Казахстан, город Астана. Дом министерств, улица 35, дом 2, подъезд 6, сайт: www.Enbek.kz
      25. Другая полезная информация для потребителя.
      Сайт Акима города Астаны: www.astana.kz .

Приложение 1         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

(Оформляется уполномоченным органом в области социальной защиты
или учредителем)

      В  _________________________________________________________________
    (наименование уполномоченного органа в области социальной защиты
                                                        или учредителя)
Оформляется на ___________________________________________________________
                                          (Ф.И.О.)
Удостоверение личности _________ N ___ выдан __________ "__ " ____ _____ г.
Место прописки и проживания: _____________________________________________
Место рождения ___________________________________________________________
Дата рождения "_____" _______________ _________________ г.
Вид и размер пособия _____________________________________________________
Категория инвалидности ___________________________________________________
Срок переосвидетельствования _____________________________________________
Образование ______________________________________________________________
Последнее место учебы (работы) ___________________________________________
Жилищные условия _________________________________________________________
       (частный дом, благоустроенная квартира, комната в общежитии и т.д.)
Наличие родственников (законных представителей) __________________________
__________________________________________________________________________
  (родственные отношения, возраст, социальный статус, адрес проживания)

                                    ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу принять меня на постоянное/временное (нужное подчеркнуть)
проживание в медико-социальное учреждение для престарелых и инвалидов
общего типа, т.к. нуждаюсь в постоянном постороннем уходе и социальном
обслуживании
_____________________________________________________________________
                           (иные причины)

      Прилагаю следующие документы:
      1) ________________    2) _________________
      3) ________________    4) _________________
      5) ________________    6) _________________
      7) ________________    8) _________________
      9) ________________    10) ________________
      С условиями приема, содержания, перевода, выписки из медико-социаль-
ного учреждения и правилами внутреннего распорядка ознакомлен(а).

"_____" __________ 200__ г.  ____________________________
                             (Ф.И.О. и подпись заявителя)

Документы принял ____________________________   "___" _______ 200__ г.
                 (Ф.И.О., должность, подпись)

Приложение 2         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

       (Оформляется уполномоченным органом в области социальной защиты)

      В _______________________________________________________________
                    (наименование уполномоченного органа)
Оформляется на ________________________________________________________
                                  (Ф.И.О. ребенка)
Свидетельство о рождении (удостоверение личности) N __________
выдан "_____" _________ __________ г.
Место прописки ________________________________________________________
Место рождения ________________________________________________________
Дата рождения "_______" ___________ ___________ год
Вид и размер пособия __________________________________________________
Категория инвалидности ________________________________________________
Срок переосвидетельствования __________________________________________
Образование ___________________________________________________________
Последнее место учебы _________________________________________________
Жилищные условия ______________________________________________________
                  (частный дом, квартира, комната в общежитии и т.д.)
Наличие родственников (законных представителей) _______________________
_______________________________________________________________________
(родственные отношения, возраст, социальный статус, адрес проживания)

                                   ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу принять _________ на постоянное/временное (нужное подчеркнуть)
проживание в детское психоневрологическое медико-социальное учреждение,
т.к. нуждается в постоянном постороннем уходе и социальном обслуживании
_________________________________
       (иные причины)

      Прилагаю следующие документы:
      1) ________________    2) _________________
      3) ________________    4) _________________
      5) ________________    6) _________________
      7) ________________    8) _________________
      9) ________________    10) ________________

      С условиями приема, содержания, перевода, выписки из детского
психоневрологического медико-социального учреждения и правилами
внутреннего распорядка ознакомлен (а).

      "_____" __________ 200___ г.  _____________________________
                                    (Ф.И.О. и подпись заявителя)

Документы принял ____________________________ "___" _________ 200_ г.
                 (Ф.И.О., должность, подпись)

Приложение 3         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

         (Оформляется уполномоченным органом в области социальной защиты)

В ___________________________________________________________________
                (наименование уполномоченного органа)

Оформляется на ______________________________________________________
                                     (Ф.И.О.)
Уд. личности N _________ выдан _________________ "____" __________ г.

Место прописки и проживания: ________________________________________
Место рождения ______________________________________________________
Дата рождения "______" _____________ __________ год
Вид и размер пособия ________________________________________________
Категория инвалидности ______________________________________________
Срок переосвидетельствования ________________________________________
Наличие родственников (законных представителей) _____________________
_____________________________________________________________________
(родственные отношения, возраст, социальный статус, адрес проживания)

                                ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу принять _______ на постоянное/временное (нужное подчеркнуть)
проживание в психоневрологическое медико-социальное учреждение, т.к.
нуждается в постоянном постороннем уходе и социальном обслуживании
_____________________________________________________________________
                          (иные причины)

      Прилагаю следующие документы:
      1) ________________    2) _________________
      3) ________________    4) _________________
      5) ________________    6) _________________
      7) ________________    8) _________________
      9) ________________    10) ________________

      С условиями приема, содержания, перевода, выписки из
психоневрологического медико-социального учреждения и правилами
внутреннего распорядка ознакомлен(а).

"______" ____________ 200__ г.       ____________________________
                                     (Ф.И.О. и подпись заявителя)

Документы принял ___________________  "_____" ________ 200___ г.
           (Ф.И.О., должность, подпись)

Приложение 4         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                     МЕДИЦИНСКАЯ КАРТА
                            ______________________________________
                            (наименование медицинской организации)

Ф.И.О. __________ ________________________________________________
Дата рождения "_______" ________ ___________ г.
Домашний адрес ___________________________________________________

                                 Медицинский осмотр
                (с указанием основного и сопутствующего диагноза,
          наличия осложнений, сведения о перенесенных заболеваниях)

терапевт ___________________________________________________________
____________________________________________________________________
хирург _____________________________________________________________
____________________________________________________________________
невропатолог _______________________________________________________
психиатр ___________________________________________________________
окулист ____________________________________________________________
отоларинголог ______________________________________________________
дерматовенеролог ___________________________________________________
По показаниям:
стоматолог _________________________________________________________
эндокринолог _______________________________________________________
кардиолог __________________________________________________________
ортопед ____________________________________________________________
нарколог ___________________________________________________________
онколог ____________________________________________________________
гинеколог __________________________________________________________
общий анализ мочи и крови (RW и ВИЧ) _______________________________
анализ на кишечную группу __________________________________________
Заключение: ________________________________________________________
(с обоснованием о нуждаемости в постоянном постороннем уходе
и социальном обслуживании)

      Рекомендация о направлении в медико-социальное учреждение
(организацию) для престарелых и инвалидов общего типа_______________
      Не подлежит направлению в медико-социальное учреждение
(организацию) для престарелых и инвалидов общего типа_______________
                                                   (указать причину)

МП.
Руководитель медицинской
организации: ___________________      "_____" __________ 200__ г.
              (Ф.И.О., подпись)

Приложение 5         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                               МЕДИЦИНСКАЯ КАРТА
                     _______________________________________
                     (наименование медицинской организации)

Ф.И.О. ________ ___________________________________________________
Дата рождения "_______" ___________ _______________ г.
Домашний адрес ____________________________________________________

                                Медицинский осмотр
                 (с указанием основного и сопутствующего диагноза,
              наличия осложнений, сведения о перенесенных заболеваниях)

терапевт ___________________________________________________________
____________________________________________________________________
хирург _____________________________________________________________
____________________________________________________________________
невропатолог _______________________________________________________
психиатр ___________________________________________________________
окулист ____________________________________________________________
отоларинголог ______________________________________________________
дерматовенеролог ___________________________________________________
По показаниям:
стоматолог _________________________________________________________
эндокринолог _______________________________________________________
кардиолог __________________________________________________________
ортопед ____________________________________________________________
нарколог ___________________________________________________________
онколог ____________________________________________________________
гинеколог __________________________________________________________
общий анализ мочи и крови (RW и ВИЧ) _______________________________
анализ на кишечную группу __________________________________________
Заключение: ________________________________________________________
(с обоснованием о нуждаемости в постоянном постороннем уходе
и социальном обслуживании)

      Рекомендации о направлении в детское психоневрологическое
медико-социальное учреждение _______________________________________
      Не подлежит направлению в детское психоневрологическое
медико-социальное учреждение ________________________________________
                                         (указать причину)

МП.
Руководитель
медицинской организации: ______________________
                           (Ф.И.О., подпись)

"_____" __________ 200___ г.

Приложение 6         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                   МЕДИЦИНСКАЯ КАРТА
                      ________________________________________
                       (наименование медицинской организации)

Ф.И.О. ___________ _________________________________________________
Дата рождения "_____" ___________________________ г.
Домашний адрес _____________________________________________________

                                    Медицинский осмотр
                  (с указанием основного и сопутствующего диагноза,
             наличия осложнений, сведения о перенесенных заболеваниях)

терапевт ___________________________________________________________
____________________________________________________________________
хирург _____________________________________________________________
____________________________________________________________________
невропатолог _______________________________________________________
психиатр ___________________________________________________________
окулист ____________________________________________________________
отоларинголог ______________________________________________________
дерматовенеролог ___________________________________________________
По показаниям:
стоматолог _________________________________________________________
эндокринолог _______________________________________________________
кардиолог __________________________________________________________
ортопед ____________________________________________________________
нарколог ___________________________________________________________
онколог ____________________________________________________________
гинеколог __________________________________________________________
общий анализ мочи и крови (RW и ВИЧ) _______________________________
анализ на кишечную группу __________________________________________
Заключение: ________________________________________________________
____________________________________________________________________
(с обоснованием о нуждаемости в постоянном постороннем уходе
и социальном обслуживании)
      Рекомендация о направлении в психоневрологическое
медико-социальное учреждение _____________________________________ .
      Не подлежит направлению в психоневрологическое медико-
социальное учреждение ______________________________________________
                                    (указать причину)

М.П.
Руководитель медицинской организации: ______________________________
                                             (Ф.И.О., подпись)

"______" ___________ 200___ г.

Приложение 7         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                                             ________________________
                                                 (кому адресуется)

      Доводим до сведения, что решением _____________________________
                                           (кем вынесено решение)
Вам отказано в оформлении в _________________________________________
                          (указать вид медико-социального учреждения)
в связи с ___________________________________________________________
                             (указать причину отказа)

Заместитель директора Департамента

Приложение 8         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

           Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность 

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

80

75

74

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40 минут

100

90

90

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

80

70

69

2.2. % (доля)  случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

90

80

70

3. Доступность

3.1. % (доля) потреби-
телей удовлетворенных
качеством и информацией
о порядке предоставления
услуги

85

80

79

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

60

55

51

3.3. % (доля) услуг,
информации о которых
доступно через Интернет

100

80

80

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных потребителей
по данному виду услуг

0,5

0,1

0,01

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

90

80

80

4.3. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных с
существующим порядком
обжалования

80

75

75

4.4. % (доля) потребите-
лей, удовлетворенных
сроками обжалования

80

70

70

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребите-
лей удовлетворенных
вежливостью персонала

85

75

74

Приложение 9         
к Стандарту оказания 
государственной услуги

                Департамент занятости и социальных программ города Астаны

                                 НАПРАВЛЕНИЕ N _________

Дата "_____" ___________ 200___ года.

      Директору ГУ "Медико-социальное учреждение для престарелых и инвалидов
города Астаны"
      Направляем на полное государственное обеспечение престарелого
(инвалида) _________________________________________________________
                             (ф.и.о., год рождения)

      Перечень документов, на основании которых направлен престарелый (инвалид):

1. _________________________________________________________________
2. _________________________________________________________________
3. _________________________________________________________________
4. _________________________________________________________________
5. _________________________________________________________________

      Директор Департамента

---------------------------------------------------------------------
             Отдел координации деятельности социальных учреждений
                 Департамента занятости и социальных программ
                      города Астаны, улица Иманбаевой, 68 а

      Сообщаем, что направленный Вами по направлению N _____________
(инвалид) престарелый ______________________________________________
прибыл "___" _________ 200_ г. и зачислен на полное государственное
обеспечение, согласно приказу Медико-социального учреждения для
престарелых и инвалидов города Астаны N ____ от "__" ________ 200_ г.

      Директор МСУ                _____________________
                                         (подпись)
      Бухгалтер                   _____________________
                                         (подпись)

      Примечание: корешок подлежит возврату в Департамент занятости
и социальных программ на второй день после прибытия и зачисления
престарелого (инвалида) на государственное обеспечение.

Приложение 10        
к Стандарту оказания 
государственной услуги

             Департамент занятости и социальных программ города Астаны

                                 НАПРАВЛЕНИЕ N _____

Дата ________ 200___ года.

      Директору ГУ "Психоневрологическое медико-социальное учреждение
города Астаны"
      Направляем на полное государственное обеспечение инвалида _____
группы ______________________________________________________________
                             (ф.и.о., год рождения)

      Перечень необходимых документов прилагается (см. на обороте).

      Директор Департамента

---------------------------------------------------------------------
           Отдел координации деятельности социальных учреждений
               Департамента занятости и социальных программ
                  города Астаны, улица Иманбаевой, 68 а

      Сообщаем, что согласно направлению N__ от "__" _____ 200__ года
инвалид _____ группы ________________________________________________
                               (ф.и.о., год рождения)
прибыл "____" ________ 200___ г. и зачислен на полное государственное
обеспечение, согласно приказу Психоневрологического медико-социального
учреждения города Астаны
N ________ от "____" __________ 200___ г.

      Директор МСУ             _____________________
                                     (подпись)
      Бухгалтер                _____________________
                                     (подпись)

      Примечание: корешок подлежит возврату в Департамент занятости
и социальных программ после прибытия и зачисления инвалида на
государственное обеспечение в течение 7 дней.

Приложение 11        
к Стандарту оказания 
государственной услуги

             Департамент занятости и социальных программ города Астаны

                                 НАПРАВЛЕНИЕ N __________

Дата ____________ 200___ года.

      Директору ГУ "Детское психоневрологическое медико-социальное
учреждение города Астаны"
      Направляем на полное государственное обеспечение ребенка-инвалида
_____________________________________________________________________
                         (ф.и.о., год рождения)

      Перечень необходимых документов прилагается (см. на обороте)

      Директор Департамента

---------------------------------------------------------------------
            Отдел координации деятельности социальных учреждений
                Департамента занятости и социальных программ
                   города Астаны, улица Иманбаевой, 68 а

      Сообщаем, что согласно направлению N __ от "__" ______ 200_года
ребенок-инвалид _____________________________________________________
                                 (ф.и.о., год рождения)
прибыл "___" ________ 200__ г. и зачислен на полное государственное
обеспечение, согласно приказу Детского психоневрологического медико-
социального учреждения города Астаны N ____ от "__" ________ 200__ г.

      Директор МСУ                ____________________
                                       (подпись)

      Бухгалтер                   ____________________
                                        (подпись)

      Примечание: корешок подлежит возврату в Департамент занятости
и социальных программ после прибытия и зачисления инвалида на
государственное обеспечение в течение двух дней.