Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою және миссионерлік қызметпен айналысатын азаматтарды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2008 жылғы 16 сәуірдегі N 75 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2008 жылы 25 сәуірде N 2004 тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2009 жылғы 17 қарашадағы N 204 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2009.11.17 N 204 Қаулысымен

       Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына сәйкес және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" N 558, 2007 жылғы 30 маусымдағы "Заңды және жеке тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 561 қаулыларын жүзеге асыру мақсатында Алматы облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
       1. Қоса беріліп отырған:
      1) шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету стандарты;
       2) миссионерлік қызметпен айналысатын азаматтарды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою жөніндегі мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.
       2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімі аппарат басшысының орынбасары Е.Нұрбековке жүктелсін.
       3.Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі

Алматы облысы әкімдігінің
2008 жылғы 16 сәуірдегі
N 75 қаулысымен "Алматы облысының
аумағында таратылатын шетелдік
бұқаралық ақпарат құралдарын
есепке алу" мемлекеттік қызмет
көрсетудің стандарты
БЕКІТІЛДІ

"Алматы облысының аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу" мемлекеттік қызметін көрсетудің
СТАНДАРТЫ

1. Жалпы ережелер

      1. Есепке алу - Алматы облысы аумағында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарына байланысты жүзеге асырылатын рәсім.
       2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны - автоматтандырылмаған.
       3. Алматы облысы аумағында тарайтын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою мына заңдылықтардың негізінде көрcетіледі:
      1) Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі "Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" N 451-1 Заңының 4-2 бабындағы 2-тармақ, 4-4 бабының 2-тармағы;
       2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 29 шілдедегі "Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу ережесін бекіту туралы" N 843 қаулысы.
       4. Осы мемлекеттік қызметті Алматы облысының ішкі саясат департаменті көрсетеді. Мекен-жайы: Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесі, 38 үй., 634 бөлме. Алматы облысы әкімдігінің арнайы сайты: www.zhetysu-gov.kz.
       5. Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою жөніндегі анықтама көрсетілетін мемлекеттік қызметтің қорытындысы болып табылады.
       6. Мемлекеттік қызмет шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарына көрсетіледі.
       7. Осы мемлекеттік қызметті уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) осы мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі, жеке (заңды) тұлғаның жазбаша өтініші тіркелген сәттен бастап -15 күн;
       2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде (тіркеу, талон алу кезінде) кезегін күтуге берілетін ең ұзақ уақыт - 40 минут;
       3) мемлекеттік қызметтің көрсетілуін күтуге берілетін ең ұзақ уақыт - 30 минут.
       8. Осы мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі.
       9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты облыстық "Жетісу", "Огни Алатау" газеттерінде, Алматы облысы әкімдігінің www.zhetysu-gov.kz арнайы сайтында жарияланған.
       10. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің жұмыс кестесі: құжаттар қабылдауы N 634 бөлмеде күн сайын, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін қабылданады, үзіліс - сағат 13.00-ден 14-00-ге дейін. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметке алдын ала жазылу, жедел қызмет көрсету талаптары қойылмаған.
       11. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторингі бөлімінде мемлекеттік қызмет көрсетуге төмендегідей жағдай жасалған: үстел, 2 орындық және өтініштер үлгісі, қажетті құжаттар тізбесі жазылған стенд бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторингі бөліміне тізбеге сай мына құжаттарды тапсырады:
       1) белгіленген үлгіде көрсетілген өтініш;
       2) жеке таратушы тұлға үшін - жеке кәсіпкерлікпен айналысу құқығын растайтын құжаттың көшірмесі;
       3) заңды тұлға үшін (филиалдың немесе өкілдіктің) - мемлекеттік (есептік) тіркеу куәлігінің көшірмесі.
       13. Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы анықтама мен өтініштің нысанын Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және БАҚ мониторингі бөлімі  береді, 634 бөлме және Алматы облысы әкімдігінің www.zhetysu-gov.kz ресми сайты.
       14. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін өтініштері мен басқа да құжаттарын Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және БАҚ мониторингі бөлімінің мамандарына тапсырады, 634 бөлме, телефон 27-01-71.
       15. Осы мемлекеттік қызметті тұтынушыларға барлық қажетті құжаттар тапсырылғаннан кейін уақыты көрсетілген талон беріледі.
       16. Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы анықтаманы Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және БАҚ мониторингі бөлімі тұтынушының өзі жеке барған жағдайда береді, Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесі, 38 үй., 634 бөлме, телефон 27-01-71.
       17. Осы мемлекеттік қызмет төмендегі жағдайларда көрсетілмейді:
      1) осы стандарттың 12 т. көрсетілген барлық қажетті құжаттарды тапсырмаған;
       2) осы стандарттың 12 т. көрсетілген құжаттардағы ақпарат толық немесе шындыққа сәйкес болмаған;
       3) бұқаралақ ақпарат құралдарының материалдарында конституциялық құрылысты күштеп өзгертуді, Қазақстан Республикасының тұтастығын бұзуды, мемлекет қауіпсіздігін  бұзуды, соғысты, әлеуметтік, тектік-таптық, діни, нәсілдік, ұлттық және рулық артықшылықты, қатыгездік, зорлық-зомбылық пен бәйәдептікті насихаттаған немесе үгіттеген жағдайда;
       4) бұқаралақ ақпарат құралдарына байланысты осы қызмет түрімен айналысуға тыйым салатын сот шешімі болғанда;
       5) шетелдік бұқаралақ ақпарат құралдары өніміне байланысты Қазақстан Республикасы аумағында оны таратуға тыйым салатын сот шешімі болғанда.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Осынау мемлекеттік қызметті тұтынушыға қатысты, Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралақ ақпарат құралдары мониторингі бөлімінің мамандары келесі жұмыс қағидаттарын басшылыққа алады:
       1) әдептілік және осынау мемлекеттік қызмет туралы жанжақты ақпарат беру;
       2) ақпараттың сақталуын қамтамасыз ету;

      3) тұтынушылар құжаттарының мазмұнын және ақпараттың қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға осынау мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі осы Стандарттың қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді ("Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні" кестесі).
       20. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және БАҚ мониторингі бөлімінің жұмысын бағалайтын мемлекеттік қызметтің сапа мен қол жетімділігі көрсеткіштерінің мақсатты мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және  бұқаралақ ақпарат құралдары мониторингі бөлімінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін Алматы облыстық ішкі саясат департаменті директорының орынбасары, жоғарыда аталған бөлімнің қызметіне жетекшілік ететін орынбасар түсіндіреді, 639 бөлме, телефон 27-24-25.
      Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторингі бөлімінің аталмыш мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі шешіміне, мүдделі жеке және заңды  тұлғалардың сот арқылы шағымдану мүмкіндіктері бар.
       22. Алматы облыстық ішкі саясат департаменті директорының  атына жазылған өтініш-шағымдар әкімшілік бөлімінде тіркеледі, 606 бөлме, телефон 27-29-90.
       23. Тіркеу журналында тіркелген, берілген арыз-шағымға жауап алатын жер көрсетілген, әкімшілік бөлімі берген талон арыз-шағымдардың қабылданғанын растайтын құжат болып табылады.
      Арыз-шағымдардың қаралу барысы туралы мына байланыс телефоны арқылы білуге болады: 27-29-90.

6. Байланыс ақпараты

      24. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің байланыс деректері: пошталық мекен-жайы: 040000, Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесі, 38 үй., 634 бөлме.
      Алматы облыстық ішкі саясат департаменті директорының телефоны: 27-35-61.
      Алматы облыстық ішкі саясат департаменті директоры орынбасарының телефоны: 27-24-25
      Алматы облыстық ішкі саясат департаменті ақпараттық саясат және БАҚ мониторингі бөлімі мамандарының телефоны: 27-01-71.
      Жұмыс кестесі:  күн сайын сағат 9.00-ден -18.00-ге дейін, үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Жеке тұлғаларды қабылдау күндері:
      Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің  директоры: әр айдың 3-ші бейсенбісі, сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      Алматы облыстық ішкі саясат департаменті  директорының орынбасары: жұма сайын сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін.
      Жоғарғы органның байланыс деректері: Алматы облысы әкімдігі -Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесі, 38 тел.:27-10-53, факс.27-25-33.
       25. Тұтынушыға қажет басқа да пайдалы ақпарат Алматы облысы әкімдігінің www.zhetysu-gov.kz ресми сайтына енгізілген.

"Алматы облысының аумағында
тарайтын шетелдік  бұқаралық
ақпарат құралдарын есепке алу"
мемлекеттік қызметін көрсетудің
стандартына қосымша

Кесте.
Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативті
мәні

Келесі
жылғы
көрсет-
кіштің
мақсатты
мәні

Есептік
жылғы
көрсет-
кіштің
ағымдағы
мәні

1.

2.

3.

4.

1. Уақтылылық

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап қызметті белгіленген мерзімде көрсету жағдайының % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

1.2.Қызмет алудың кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушыларының % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

2. Сапа

2.1. Қызмет көрсету үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

2.2. Құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс рәсімдеген (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) жағдайдың % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

3. Қол жетімділік

3.1. Қызмет көрсету тәртібіне байланысты сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

80 %

80 %

80 %

3.2. Тұтынушылардың алғаш рет тапсырған құжаттарың дұрыс толтырған жағдайларының % (үлесі)

100 %

90 %

100 %

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

50 %

50 %

30 %

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына қарағанда негізделген шағымдардың % (үлесі)

-

-

-

4.2. Белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған, негізделген шағымдардың % (үлесі)

-

70 %

-

4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95 %

60 %

50 %

4.4. Шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95 %

60 %

50 %

5. Әдептілік

5.1. Қызметкерлердің әдептілігіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100 %

70 %

100 %

Алматы облысы әкімдігінің
2008 жылғы 16 сәуірдегі
N 75 қаулысымен "Алматы облысы
аумағында миссионерлік қызметпен
айналысатын азаматтарды есептік
тіркеуге (қайта тіркеуге) қою"
мемлекеттік қызметін  көрсетудің
стандарты БЕКІТІЛДІ

"Алматы облысы аумағында миссионерлік қызметпен айналысатын азаматтарды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою" мемлекеттік қызметін көрсетудің
СТАНДАРТЫ

1. Жалпы ережелер

      1. Есептік  тіркеуге қою- Алматы облысының аумағында миссионерлік қызметті, жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының азаматтарын, шетелдік және азаматтығы жоқ тұлғаларды есепке алу. Есептік тіркеуге қойылмай миссионерлік қызметпен айналысуға тыйым салынады.
       2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны - автоматтандырылмаған.
       3. Алматы облысының аумағында миссионерлік қызметпен айналысатын азаматтарды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою мына заң актілерінің негізінде жүзеге асырылады:
      1) Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 15 ақпандағы "Діни сенім бостандығы және діни бірлестіктер туралы" Заңының 4-1, 4-2 баптары;
       2) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 17 шілдедегі "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 28 қаңтардағы N 136 қаулысына толықтыру енгізу туралы" N 702 қаулысы;
       4. Осы мемлекеттік қызметті Алматы облыстық ішкі саясат департаменті көрсетеді. Мекен-жайы: Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік к-сі, 38 үй,632 бөлме, Алматы облысы әкімідігінің арнайы сайты: www.zhetysu-gov.kz.
       5. Алматы облысы аумағында миссионерлік қызметпен айналасатын Қазақстан Республикасының азаматтарын, шетелдік және азаматтығы жоқ тұлғаларды есепке алу  туралы күәлік, көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
       6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетелдік және азаматтығы жоқ тұлғаларға көрсетіледі.
       7. Осы мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі жеке тұлғалардың жазбаша өтініштері тіркелген сәттен бастап- 7 күн;
       2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге берілетін уақыт - ары кеткенде 40 минут;
       3) мемлекеттік қызметтің көрсетілуін күтудің барынша ең ұзақ уақыты - 30 минут.
       8. Осы мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.
       9. Алматы облысы ішкі саясат департаментінің саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінде осынау мемлекеттік қызметті көрсетудің стандарты ақпарат көрнекіліктерінде  орналасқан және облыстық "Жетісу", "Огни Алатау" газеттерінде, Алматы облысы әкімдігінің www.zhetysu-gov.kz  арнайы сайтында жарияланған.
       10. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің жұмыс кестесі: құжаттар күн сайын, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін N 632 бөлмеде  қабылданады, үзіліс - сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Жеке тұлғаларға көрсетілетін осынау мемлекеттік қызметті алуға  алдын ала жазылу, жедел қызмет көрсету талаптары ескерілмеген.
       11. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін жағдай  жасалған: үстел, 2 орындық бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс бөліміне тізбеге сай мына құжаттарды ұсынады:
      1) діни нанымға қатыстылығы, миссионерлік қызметтің аумағы мен мерзімі көрсетілген өтініш;
       2) діни бірлестік миссионерлік қызметті жүзеге асыру құқығына берген сенімхаттың немесе өзге де құжаттың көшірмесі;
       3) мүддесін миссионер қорғайтын діни ұйымның өз елінің заңнамасына сәйкес ресми тіркелгенін куәландыратын тіркеу туралы куәліктің немесе өзге  құжаттың көшірмесі;
       4) Қазақстан Республикасында тіркелген діни ұйымды шақыру қағазы;
       5) миссионерлік қызметке арналған әдебиет, бейне материалдар және (немесе) өзге діни мақсаттағы заттар.
      Жоғарыда аталған құжаттарды тапсыру кезінде өтініш беруші белгіленген тәртіппен тіркелген төлқұжатын немесе жеке басын куәландыратын құжатты көрсетеді.
       13. Миссионерлік қызметпен айналысатын азаматтардың есепке алынғаны туралы өтініштің нысандарын, бланкілерді Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс бөлімі 632 бөлмеде береді. Алматы облысы әкімдігінің  арнайы сайты: www.zhetysu-gov.kz
       14. Тұтынушы, мемлекеттік қызметті алуына қажет өтініштері мен басқа да құжаттарды  Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің мамандарына жеке өзі, 632 бөлмеге тапсырады, телефон 27-38-24
       15. Тұтынушы осы мемлекеттік қызметті қажетті барлық құжаттарды тапсырғаннан кейін алу уақыты көрсетілген талон алады.
       16. Миссионерлік қызметпен айналысатын шетелдік азаматты есепке алу туралы куәлікті тұтынушы Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс бөліміне жеке өзі барып алады. Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесі, 38 үй., 632 бөлме, 27-38-24.
       17. Жеке тұлғаларға осынау мемлекеттік қызметті тоқтата тұруға немесе көрсетуден бас тартуға негіз болатындар:
      1) тұлға қажетті құжаттарды тапсырмаған жағдай;
       2) осы стандарттың 12 т. көрсетілген барлық қажетті құжаттарда толық немесе шындыққа сәйкес емес ақпараттар көрсетілсе.

3. Жұмыс қағидаттары.

      18. Алматы облыстық ішкі саясат департаменті саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің мамандары осынау мемлекеттік қызметті тұтынушыға қатысты келесі жұмыс қағидаттарын басшылыққа алады:
      1) әдептілік және осынау  мемлекеттік қызмет туралы жанжақты ақпарат беру;
       2) ақпараттың сақталуын қамтамасыз ету;
       3) тұтынушылар құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері.

      19. Тұтынушыларға осынау мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі осы Стандарттың қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді ("Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні" кестесі).
       20. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс бөлімінің қызметін бағалайтын мемлекеттік қызметтің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мақсатты мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі.

      21. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс  бөлімінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін Алматы облыстық ішкі саясат департаменті директорының орынбасары, миссионерлік қызметпен айналысатын азаматтарды есептік тіркеуге (қайта тіркеуге) қою жөніндегі комиссиясының төрағасы түсіндіреді, 639 бөлме, телефон 27-24-25.
       22. Алматы облыстық ішкі саясат департаменті директорының атына жазылған арыз-шағымдар әкімшілік бөлімінде тіркеледі, 606 кабинет, телефон: 27-29-90.
       23. Тіркеу журналында есепке алынған, берілген өтініш-шағымға жауап алатын жер көрсетілген, әкімшілік бөлімі берген талон арыз-шағымдардың қабылданғанын растайтын құжат болып табылады.
      Өтініш-шағымдардың қаралу барысы туралы Алматы облыстық ішкі саясат департаменті  әкімшілік бөлімінің қызметкерлерінен мына байланыс телефоны арқылы білуге болады: 27-29-90.

6. Байланыс ақпараты

      24. Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің байланыс деректері. Пошталық мекен-жайы: 040000, Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесі, 38 үй., 632 бөлме.
      Алматы облыстық ішкі саясат департаменті директорының телефоны: 27-35-61
      Алматы облыстық ішкі саясат департаменті директоры орынбасарының телефоны: 27-24-25
      Алматы облыстық ішкі саясат департаменті саяси партиялар және діни бірлестіктермен жұмыс бөлімі мамандарының телефоны: 27-38-24
      Жұмыс кестесі:  күн сайын сағат 9.00-ден - 18.00-ге дейін, үзіліс 13.00-ден - 14.00-ге дейін.
      Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Жеке тұлғаларды қабылдау күндері:
      Алматы облыстық ішкі саясат департаментінің директоры: әр айдың 3-ші бейсенбісі, сағат 15.00-ден 18.00-ге дейін;
      Алматы облыстық ішкі саясат департаменті директорының орынбасары: жұма сайын сағат 10.00-ден - 13.00-ге дейін.
      Жоғарғы органның байланыс деректері: Алматы облысының әкімдігі -Талдықорған қаласы, Тәуелсіздік көшесі, 38 тел.:27-10-53, факс.27-25-33

      25. Тұтынушыға қажет басқа да пайдалы ақпарат Алматы облысы әкімдігінің www.zhetysu-gov.kz ресми сайтына енгізілген.

"Алматы облысының аумағында
миссионерлік қызметпен
айналысатын азаматтарды есептік
тіркеуге (қайта тіркеуге)
қою" мемлекеттік қызметін
көрсетудің стандартына
қосымша

Кесте
Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативті
мәні

Келесі
жылғы
көрсеткіш-
тің мақсат-
ты мәні

Есептік
жылғы
көрсеткіш-
тің ағым-
дағы мәні

1.

2.

3.

4.

1. Уақтылылық

1.1. Құжаттарды тапсырған
сәттен бастап қызметті
белгіленген мерзімде көрсету
жағдайының % (үлесі)

100 %

90 %

80 %

1.2. Қызмет алу кезегінде 40
минуттан аспайтын уақыт
күткен тұтынушыларының %
(үлесі)

100 %

70 %

60 %

2. Сапа

2.1. Қызмет көрсету үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

2.2. Құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс рәсімдеген (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) жағдайдың % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

3. Қол жетімділік

3.1. Қызмет көрсету тәртібіне байланысты сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

3.2. Тұтынушылардың алғаш рет тапсырған құжаттарын дұрыс толтырған жағдайларының % (үлесі)

90 %

80 %

70 %

3.3. Интернет арқылы қол жетімді ақпараттық қызметтің % (үлесі)

50 %

40 %

30 %

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына қарағанда негізделген шағымдардың % (үлесі)

0,1 %

0,3 %

0,5 %

4.2. Белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған, негізделген шағымдардың % (үлесі)

95 %

70 %

60 %

4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95 %

60 %

50 %

4.4. Шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

90 %

60 %

50 %

5. Әдептілік

5.1. Қызметкерлердің әдептілігіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100 %

90 %

90 %

Об утверждении стандартов оказания государственных услуг по постановке на учет зарубежных средств массовой информации и учетной регистрации (перерегистрации) граждан, занимающихся миссионерской деятельностью

Постановление акимата Алматинской области от 16 апреля 2008 года N 75. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 25 апреля 2008 года за N 2004. Утратило силу - постановлением акимата Алматинской области от 17 ноября 2009 года N 204

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Алматинской области от 17.11.2009 N 204

       В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и в целях реализации постановлений Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги, от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
       1. Утвердить прилагаемые:
      1) стандарт государственных услуг по постановке на учет зарубежных средств массовой информации;
      2) стандарт по постановке на учетную регистрацию (перерегистрацию) граждан, занимающихся миссионерской деятельностью.
       2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя руководителя аппарата акима области Е.Нурбекова.
       3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области

Утвержден
постановлением акимата
Алматинской области
Стандарт оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
иностранных средств
массовой информации,
распространяющихся
на территории
"Алматинской области"
"16" апреля 2008 год
N 75

СТАНДАРТ
оказания государственной услуги "Постановка на учет иностранных
средств массовой информации, распространяющихся на территории
Алматинской области"

1. Общие положения

      1. Постановка на учет - это процедура, осуществляемая по отношению к иностранным средствам массовой информации, распространяемым на территории Алматинской области.
       2. Форма оказания данной государственной услуги - неавтоматизированная.
       3. Постановка на учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Алматинской области, оказывается на основании следующих законодательных актов:
      1) пункт 2 статьи 4-2, пункт 2 статьи 4-4 Закона Республики Казахстан от 23 июля 1999 года N 451-1 "О средствах массовой информации";
      2) постановление Правительства Республики Казахстан от 29 июля 2002 года N 843 "Правила учета иностранных средств массовой информации, распространяемых в Республике Казахстан";
       4. Данную государственную услугу предоставляет департамент внутренней политики Алматинской области, находящийся по адресу: город Талдыкорган, улица Тауелсиздик, дом 38, официальный сайт акимата Алматинской области области: www.zhetysu-gov.kz
       5. Результатом данной государственной услуги является выдача справка о постановке на учет иностранных средств массовой информации.
       6. Государственная услуга оказывается иностранным средствам массовой информации.
       7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
       1) сроки оказания данной государственной услуги с момента регистрации письменного обращения физического (юридического) лица - в течение 15 дней;
       2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талонов) - 40 минут;
       3) максимально допустимое время ожидания государственной услуги - 30 минут.
       8. Данная государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам бесплатно.
       9. Стандарт оказания данной государственной услуги размещен на визуальном источнике информации (стенде) в фойе департамента внутренней политики Алматинской области, в газетах "Жетісу", "Огни Алатау"; на официальном сайте акимата Алматинской области: www.zhetysu-gov.kz
       10. График работы департамента внутренней политики Алматинской области: прием документов в кабинете 634 ежедневно с 9.00 до 18.00 часов с перерывом с 13.00 до 14.00 часов.
      Выходные дни: суббота, воскресенье. Предварительной записи и ускоренного обслуживания физических и юридических лиц для получения данной государственной услуги не предусмотрено.
       11. В отделе информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области для предоставления данной государственной услуги созданы следующие условия: стол, два стула, с образцами заявлений, перечню необходимых документов.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить в отдел информационной политики и мониторинга средства массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области следующие документы согласно перечню:
      заявление установленного образца;
      для физического лица-распространителя - копия документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью;
      для юридического лица (филиала или представительства)-распространителя - копия свидетельства о государственной (учетной) регистрации юридического лица (филиала или представительства).
       13. Местом выдачи бланков, форм заявления о постановке на учет иностранных средств массовой информации является отдел информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области, кабинет 634, официальный сайт акимата Алматинской области: www.zhetysu-gov.kz
       14. Заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются потребителем лично специалистам отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области, кабинет 634, тел.: 27-01-71.
       15. Потребитель после сдачи всех необходимых документов, получает талон, в котором содержится дата получения потребителем данной государственной услуги.
       16. Выдача справки о постановке на учет иностранных средств массовой информации осуществляется при личном посещении потребителем отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области, по адресу: город Талдыкорган, ул. Тауелсиздик №38, кабинет 634, телфон 27-01-71.
       17. Основанием для отказа в предоставлении данной государственной услуги потребителю является:
      1) непредставление всех необходимых документов, предусмотренных п.12 настоящего стандарта;
      2) указание неполной или недостоверной информации в документах, предусмотренных п.12 настоящего стандарта;
      3) если материалы средств массовой информации содержат пропаганду или агитацию насильственного изменения конституционного строя, нарушения целостности Республики Казахстан, подрыва безопасности государства, войны, социального, сословного, религиозного, расового, национального и родового превосходства, культа жестокости, насилия и порнографии;
      4) если в отношении средств массовой информации имеется решение суда, запрещающее ему занятие данным видом деятельности;
      5) если в отношении продукции иностранных средств массовой информации имеется решение суда о наложении запрета на ее распространение на территории Республики Казахстан.

3. Принципы работы

      18. Специалисты отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области по отношению к потребителю данной государственной услуги руководствуются следующими принципами работы:
      1) вежливость и предоставление исчерпывающей информации о данной государственной услуге;
      2) обеспечение сохранности информации;
      3) обеспечение защиты и конфиденциальности информаций и содержания документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания данной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту (таблица "Значение показателей качества и доступности").
       20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работы отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действия (бездействия) отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области разъясняется заместителем директора департамента внутренней политики Алматинской области, курирующим деятельность вышеуказанного отдела, кабинет 639, тел.:27-24-25.
      Решения отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области по данному виду государственной услуги могут быть обжалованы заинтересованными физическими или юридическими лицами в судебном порядке.
       22. Жалоба подается на имя директора департамента внутренней политики Алматинской области в административный отдел для регистрации, кабинет 606, тел.: 27-35-61.
       23. Документом, подтверждающим принятие жалобы, является талон, зарегистрированный в журнале регистрации, выдаваемый административным отделом, где указывается место получения ответа на данную жалобу. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по контактному телефону: 27-29-90.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные департамента внутренней политики Алматинской области: почтовый адрес - 040000, город Талдыкорган, ул. Тауелсиздик, дом N 38, кабинет 634.
      Телефон директора департамента внутренней политики Алматинской области: 27-35-61.
      Телефон заместителя директора департамента внутренней политики Алматинской области: 27-24-25.
      Телефон специалистов отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области: 27-01-71.
      График работы: ежедневно с 9.00.до 18.00, перерыв с 13.00 до 14.00.
      Выходные дни: суббота, воскресенье.
      График личного приема физических лиц:
      директором департамента внутренней политики Алматинской области - третий четверг месяца с 15.00 до 18.00 часов;
      заместителем директора департамента внутренней политики - по пятницам с 10.00. до 13.00 часов.
      Контактные данные вышестоящей организации: акимат Алматинской области - город Талдыкорган, улица Тауелсиздик, N  38. Тел: 27-10-53, факс 27-25-33.
       25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте акимата Алматинской области: www.zhetysu-gov.kz.

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
"Постановка на учет
иностранных средств
массовой информации,
распространяющихся
на территорий
Алматинской области"

Таблица. Значение показателей качества и доступности.

Показатели качества
и доступности
Нормативное
значение
показателя
Целевое
значение
показателя
в последую-
щем году
Текущее
значение
показателя
в отчетном
году
1 2 3 4
1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления
услуги в
установленный срок
с момента сдачи
документа

100 %

100 %

100 %

1.2. % (доля)
потребителей, ожидавших получения
услуги в очереди не
более 40 минут

100 %

100 %

100 %

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

100 %

100 %

100 %

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов и
т.д.)

100 %

100 %

100 %

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

80 %

80 %

80 %

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем
документов и сданных с
первого раза

100 %

90 %

100 %

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через
Интернет

50 %

50 %

30 %

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб к
общему количеству
обслуженных
потребителей по
данному виду услуг

-

-

-

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

-

70 %

-

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

95 %

60 %

50 %

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных сроком
обжалования

95 %

60 %

50 %

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

100 %

70 %

100 %

УТВЕРЖДЕН
постановлением акимата
Алматинской области
Стандарт оказания
государственной услуги
"Постановка на учетную
регистрацию (перерегистрацию)
граждан, занимающихся
миссионерской деятельностью"
16 апреля 2008 года N 75

СТАНДАРТ
оказания государственной услуги "Постановка на учетную
регистрацию (перерегистрацию) граждан, занимающихся
миссионерской деятельностью"

1. Общие положения

      1. Постановка на учетную регистрацию - это учет граждан Республики Казахстан, иностранцев и лиц без гражданства, которые осуществляют миссионерскую деятельность на территории Республики Казахстан. Осуществление миссионерской деятельности без учетной регистрации запрещается.
       2. Форма оказания данной государственной услуги - не автоматизированная.
       3. Постановка на учетную регистрацию (перерегистрацию) граждан, занимающихся миссионерской деятельностью оказывается на основании следующих законодательных актов:
      1) статьи 4-1, 4-2 Закона Республики Казахстан от 15 января 1992 года "О свободе вероисповедания и религиозных объединениях";
      2) постановления Правительства Республики Казахстан от 17 июля 2003 года N 702 "О внесении дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 28 января 2000 года N 136";
       4. Данную государственную услугу предоставляет департамент внутренней политики Алматинской области, находящийся по адресу: город Талдыкорган, улица Тауелсиздик, дом 38, официальный сайт акимата Алматинской области области: www.zhetysu-gov.kz
       5. Результатом данной государственной услуги является свидетельство об учетной регистрации граждан Республики Казахстан, иностранцев и лиц без гражданства, осуществляющих миссионерскую деятельность.
       6. Государственная услуга оказывается гражданам Республики Казахстан, иностранцам и лицам без гражданства.
       7. Сроки ограничений по времени при оказании данной государственной услуги:
       1) сроки оказания данной государственной услуги с момента регистрации письменного обращения физических лиц - в течение 7 дней;
       2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов не более - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания государственной услуги - 30 минут.
       8. Данная государственная услуга оказывается физическим лицам бесплатно.
       9. Стандарт оказания данной государственной услуги размещен на визуальном источнике информации в кабинете отдела по работе с политическими партиями и религиозными объединениями департамента внутренней политики Алматинской области и в газетах "Жетісу", "Огни Алатау", на официальном сайте акимата Алматинской области: www.zhetysu-gov.kz
      10. График работы департамента внутренней политики Алматинской области: прием документов в кабинете 632 ежедневно с 9.00 до 18.00 часов с перерывом с 13.00 до 14.00 часов.
      Выходные дни: суббота и воскресенье.
      Предварительной записи и ускоренного обслуживания физических лиц для получения данной государственной услуги не существует.
      11. В отделе по работе с политическими партиями и религиозными объединениями департамента внутренней политики Алматинской области для предоставления данной государственной услуги созданы следующие условия: стол и два стула.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить в отдел по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Алматинской области следующие документы согласно перечню:
      1) заявление с указанием вероисповедной принадлежности, территории и срока миссионерской деятельности;
      2) копию доверенности или иного документа, выданного религиозным объединением на право осуществления миссионерской деятельностью;
      3) копию свидетельства о регистрации или иного документа, удостоверяющего, что религиозное объединение, которое представляет миссионер, является официально зарегистрированным в соответствии с законодательством своей страны;
      4) вызов религиозного объединения, зарегистрированного в Республике Казахстан;
      5) литературу, аудио-видеоматериалы и (или) иные предметы религиозного назначения, предназначенные для миссионерской деятельности.
      При представлении указанных документов заявитель предъявляет паспорт или иной документ, удостоверяющий личность, зарегистрированный в установленном порядке.
       13. Местом выдачи бланков, форм заявлений о постановке на учетную регистрацию (перерегистрацию) граждан, занимающихся миссионерской деятельностью является отдел по работе с политическими партиями и религиозными объединениями департамента внутренней политики Алматинской области, кабинет 632, официальный сайт акимата Алматинской области: www.zhetysu-gov.kz
       14. Заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги потребителем сдаются лично специалистам отдела по работе с политическими партиями и религиозными объединениями департамента внутренней политики Алматинской области, кабинет 632, тел.: 27-38-24.
       15. Потребитель после сдачи всех необходимых документов, получает талон, в котором содержится дата получения потребителем данной государственной услуги.
       16. Выдача свидетельство об учетной регистрации иностранного гражданина, осуществляющего миссионерскую деятельность осуществляется при личном посещении потребителем отдела по работе с политическими партиями и религиозными объединениями департамента внутренней политики Алматинской области, по адресу: город Талдыкорган, ул. Тауелсиздик № 38, кабинет 632, телефон 27-38-24
       17. Основанием для приостановления или отказа в предоставлении данной государственной услуги физическому лицу являются:
      1) непредоставление всех необходимых документов, предусмотренных п.12 настоящего стандарта;
      2) указание неполной или недостоверной информации в документах, предусмотренных п.12 настоящего стандарта.
       18. Специалисты отдела по работе с политическими партиями и религиозными объединениями департамента внутренней политики Алматинской области по отношению к потребителю данной государственной услуги руководствуются следующими принципами работы:
      1) вежливость и дача исчерпывающей информации о данной государственной услуге;
      2) обеспечение сохранности информации;
      3) обеспечение защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания данной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту (таблица "Значение показателей качества и доступности").
       20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа отдела по работе с политическими партиями и религиозными объединениями департамента внутренней политики Алматинской области, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действий (бездействий) отдела по работе с религиозными объединениями департамента внутренней политики Алматинской области разъясняются заместителем директора департамента внутренней политики Алматинской области, председателем комиссии по постановке на учетную регистрацию (перерегистрацию) граждан, занимающихся миссионерской деятельностью кабинет 639, телефон: 27-24-25
       22. Жалоба подается на имя директора департамента внутренней политики Алматинской области в административный отдел для регистрации, кабинет 640, тел.: 27-35-61
       23. Документом, подтверждающим принятие жалобы, является талон, зарегистрированный в журнале регистрации, выдаваемый административным отделом департамента внутренней политики Алматинской области, где указывается место получения ответа на поданную жалобу и срок рассмотрения жалобы. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать у сотрудников административного отдела департамента внутренней политики Алматинской области по контактному телефону: 27-29-90.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные департамента внутренней политики Алматинской области: почтовый адрес - 040000, город Талдыкорган, ул. Тауелсиздик, дом N 38, кабинет 632.
      Телефон директора департамента внутренней политики Алматинской области: 27-35-61.
      Телефон заместителя директора департамента внутренней политики Алматинской области: 27-24-25.
      Телефон специалистов отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Алматинской области: 27-38-24.
      График работы: ежедневно с 9.00.до 18.00, перерыв с 13.00 до 14.00.
      Выходные дни: суббота, воскресенье.
      График личного приема физических лиц:
      директором департамента внутренней политики Алматинской области - третий четверг месяца с 15.00 до 18.00 часов;
      заместителем директора департамента внутренней политики - по пятницам с 10.00. до 13.00 часов.
      Контактные данные вышестоящей организации: акимат Алматинской области - город Талдыкорган, улица Тауелсиздик, № 38. Тел: 27-10-53, факс 27-25-33.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте акимата Алматинской области: www.zhetysu-gov.kz.

Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
"Постановка на учетную
регистрацию (перерегистрацию)
граждан, занимающихся
миссионерской деятельностью"

Таблица.
Значения показателей качества и доступности

Показатели качества
и доступности
Норматив-
ное
значение
показателя
Целевое
значение
показателя
в последующем
году
Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1 2 3 4
1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный
срок с момента сдачи
документа

100 %

90 %

80 %

1.2. % (доля)
потребителей,
ожидавших
получения услуги в
очереди не более 40
минут

100 %

70 %

60 %

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

100 %

100 %

100 %

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом (произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

100 %

100 %

100 %

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией
о порядке
предоставления
услуги

100 %

100 %

100 %

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем
документов
и сданных с первого
раза

90 %

80 %

70 %

3.3. % (доля) услуг
информации, о которых
доступно через
Интернет

50 %

40 %

30 %

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей
по данному виду услуг

0,1 %

0,3 %

0,5 %

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

95 %

70 %

60 %

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

95 %

60 %

50 %

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
сроками
обжалования

90 %

60 %

50 %

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

100 %

90 %

90 %