"Қарағанды қаласының кәріз жүйесінің инженерлік коммуникацияларын күтіп-ұстау Ережелерінің" бекіту туралы

Қарағанды қалалық мәслихатының IV шақырылған ХІV сессиясының 2008 жылғы 29 қазандағы N 142 шешімі. Қарағанды облысы Қарағанды қаласы Әділет басқармасында 2008 жылғы 18 желтоқсанда N 8-1-80 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды қалалық мәслихатының 2009 жылғы 29 сәуірдегі N 219 шешімімен

      Күші жойылды - Қарағанды қалалық мәслихатының 2009.04.29 N 219 шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Заңының 6 бабы 1 тармағына сәйкес, Қарағанды қалалық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Қарағанды қаласының кәріз жүйесінің инженерлік коммуникацияларын күтіп-ұстау Ережелері" бекітілсін.

      2. Осы шешімнің орындалуын бақылау Қарағанды қалалық мәслихаттың құрылыс, көлік, экология, байланыс, халыққа коммуналдық-тұрмыстық қызмет көрсету мәселелері бойынша тұрақты комиссиясына (төрағасы Николай Григорьевич Полевой) жүктелсін.

      3. Осы шешім 2009 жылдың 1 маусымынан қолданысқа енгізілсін.

IV шақырылған


Қарағанды қалалық


мәслихатының кезекті


XIV сессиясының төрайымы

С. Боранқұлова

Қарағанды қалалық


мәслихатының хатшысы

Қ. Бексултанов

КЕЛІСІЛДІ:


Қарағанды облысының


мемлекеттік санитарлық -


эпидемиологиялық қадағалау


басқармасының бастығы

Т. Хамитов

Қазақстан Республикасының


қоршаған ортаны қорғау


министрлігі экологиялық реттеу


және бақылау комитетінің


Нұра - Сарысу экология


департаментінің бастығы

Б. Смағұлов


  IV шақырылған Қарағанды
қалалық мәслихатының
XIV сессиясының
2008 жылдың 29 қазанындағы
N 142 шешімімен бекітілген

Қарағанды қалалық кәріз жүйелерінің инженерлік
коммуникацияларын күтіп-ұстау
Ережелері
1. Жалпы ережелер

      1. Нағыз ережелер өндірістік және шаруа - тұрмыстық сарқынды суларды қалалық кәрізге қабылдау тәртібін анықтайды және суды таратушы ұйыммен суды тарату - кәріздік қызметтерінің пайдаланушылар арасындағы қарым-қатынасты реттейді.

      2. Нағыз Ережелер Қазақстан Республикасының келесі құқықтық актілеріне сәйкес бекітілген:

      1) 2003 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Су Кодексі ;

      2) 1999 жылғы 1 шілдедегі Қазақстан Республикасының азаматтық кодексі (Ерекше бөлім);

      3) 2001 жылғы 30 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексі;

      4) 2007 жылғы 9 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексі ;

      5) 2006 жылғы 7 шілдедегі Қазақстан Республикасының "Азаматтардың денсаулығын сақтау туралы" Заңы ;

      6) 2002 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының "Халықтың санитарлық - эпидемиологиялық салауаттылығы туралы" Заңы ;

      7) 2001 жылғы 16 шілдедегі Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Заңы ;

      8) " Қазақстан Республикасының қалалары мен аудан орталықтарында объектілерді сумен жабдықтау және су бөлу жүйелеріне қосу үшін техникалық шарттарды беру және келісу тәртібі туралы" нұсқаулығы Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлігінің тұрғын үй және құрылыс саясаты жөніндегі Комитетінің төрағасының 1997 жылғы 30 желтоқсандағы бұйрығымен бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1998 жылғы 25 ақпанда N 475 тіркелген;

      9) Шаруашылық-ауыз сумен жабдықтауға және мәдени-тұрмыстық су пайдалану орындары жөніндегі санитарлық-эпидемиологиялық ереже мен нормаларды бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің міндетін атқарушының 2004 жылғы 28 маусымдағы N 506 бұйрығы бекітіліп, 2004 жылғы 11 тамыздағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді тіркеу Реестрінде N 2999 тіркелген, 2004 жылғы қазан айындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілер бюллетенінің N 37-40 нөмірлерінде жарияланған.

      3. Нағыз Ережелер қоршаған ортаны жеткілікті түрде тазартылмаған сарқынды сулармен ластанудан қорғауды қамтамасыз етуге, Қарағанды қаласының кәріз жүйелері мен имараттарының жұмысындағы бұзылыстарының алдын-алуға, осы имараттардың жұмысының тиімділігі және оларды пайдалану қауіпсіздігін жоғарлатуға бағытталған.

      4. Нағыз Ережелер сарқынды сулары Қарағанды қалалық кәріз жүйесіне қабылданатын меншік түріне, мекемелік тиістілігіне қарамастан барлық заңды тұлғалар (бірлестіктер, кәсіпорындар, мекемелер мен кез-келген ұйымдастырушылық-құқықтық формадағы ұйымдар) мен жеке тұлғалар (жеке кәсіпкерлер) үшін міндет болып табылады. Нағыз Ережелер тұрмыстық тұтынуға арналған су ресурстарын пайдаланатын халықтан сарқынды суларды қабылдауға пайдаланылмайды.

      5. Ережелер Тұтынушылардан қабылданған Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларын бірге бұру және тазарту үшін жіберілетін сарқынды сулардың саны мен сапасына қойылатын талаптардан тұрады.

      6. Нағыз Ережелерде пайдаланылатын негізгі түсініктер мен атаулар:

      1) бақылау құдығы – Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылудың алдындағы Тұтынушының соңғы құдығы;

      2) жоғарғы белсенді заттар (әрі қарай - ЖБЗ) – екі сұйықтық шекарасындағы жоғары тартылдыруды төмендететін заттар;

      3) инженерлік коммуникациялар (жүйелер) – халық жайлаған жерлердің аймағында, әрі ғимараттарда (имараттарда) салынып жатқан, әртүрлі қызметке арналған құбырлар мен кабельдер (су құбыры, кәріз, газ, жылу, байланыс);

      4) кәсіпорын – Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды ерікті түрде жіберуді жасайтын және Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне өзіндік түрде қосылуды жүзеге асыратын немесе СКШ ұйымымен келісім-шарт негізінде Қарағанды қаласының кәріз жүйесі арқылы сарқынды суларды тарту бойынша қызметтерді пайдалануға ынталы жеке кәсіпкер және заңды тұлға (бірлестік, кәсіпорын, мекеме және кез-келген ұйымдастырушы-құқықтық формадағы ұйым);

      5) коллектор (канал) – берілген бағыттағы сарқынды суларды тартуға арналған гидротехникалық қондырғылар;

      6) Қарағанды қаласының кәріз жүйесі – Тұтынушының баланс билігіндегі, оның аймақтық жерінен (Қарағанды қаласы) немесе оның бір бөлігінен сарқынды суларды тартуға арналған құбырлардың сәйкес жүйелері мен коллекторлары (каналдары) бар қондырғылар жиынтығы;

      7) мемлекеттік органдар – суларды, қойнауларды, жерлерді пайдалану және қорғауға бақылау бойынша өкілеттілікке ие мемлекеттік органдар;

      8) оттегін биохимиялық пайдалану (әрі қарай ОБП) – биологиялық жолмен қышқылдандырылатын органикалық қосындылар концентрациясы;

      9) оттегін толығымен биологиялық пайдалану (әрі қарай ОБП толығымен) - t=20 0 С температурада оттегіндегі толығымен биохимиялық қажеттілік (судағы биохимиялық қышқылдандырушы органикалық қосындылар үшін қажетті оттегі көлемі);

      10) оттегін химиялық пайдалану (әрі қарай ОХП) – сарқынды суларда ерітілген органикалық заттардың жалпы концентрациясы;

      11) пайдалану міндеттілігі (жауапкершілігі) бойынша кәріз жүйесінің элементтерін бөлу шекарасы олардың пайдалану жауапкершілігі үшін су-кәріз шаруашылығы келісімімен және Тұтынушының шекараны бөлу Актісінде бекітіледі;

      12) сарқынды суларды бірден жіберу – кәрізге тез арада көбейтілген шығынмен және (немесе) ластаушы заттар концентрациясымен (Тұтынушының ШЖК асып кетуі) қысқа уақытта келуі;

      13) сарқынды суларды тазартуға арналған локалдық тазарту имараттары - сарқынды суларды олардың жауын-шашынын анаэробты жиналғанын тұрғызуда механикалық локалдық тазартуға арналған имараттар;

      14) сарқынды суларды шығыны – кәріздің тармақтары мен имараттарын есептеу үшін уақыт аралығындағы ағатын сарқынды сулар көлемі;

      15) сарқынды сулар – Тұтынушының қызметінің процессіндегі қалыптасатын, құрамына сарқынды сулар енгізетін қайтарымды судың әртүрлілігі;

      16) синтетикалық жоғарғы белсенді заттар (әрі қарай СЖБЗ) – екі сұйықтық бөлінген шекарадағы жоғарғы созылуды төмендететін заттар;

      17) су құбыры – кәріздік шаруашылығының ұйымы (әрі қарай СКШ ұйымы) – қызметі суды реттеумен, жеткізумен қайта өңдеу, суды дайындау, ағынды суларды тарту және су объектілерін пайдаланумен байланысты су шаруашылығының ұйымы;

      18) субабонент (субтұтынушы) – Тұтынушының су қабылдаушы тармақтарынан су алатын және Тұтынушының су шаруашылығы ұйымының тармақтарының кәріз жүйесіне сарқынды суларды жіберетін заңды тұлғалар (бірлестік, кәсіпорын, мекеме және кез-келген ұйымдастырушы-құқықтық формадағы ұйым) және жеке тұлғалар (жеке кәсіпкер);

      19) сыртқы кәріздік жүйесі – тұтынушылардан сарқынды суларды тартатын жер астындағы айырылыстық құбырлар мен каналдардың жиынтығы;

      20) тазарту имараттары – сарқынды суларды тазарту және жауын-шашындарды өңдеуге арналған имараттар;

      21) тәуелсіз зертхана – стандартизация, метрология және сертификация бойынша өкілетті мемлекеттік органдармен аттестацияланған немесе аккредиттелген зертхана;

      22) тұтынушының кәріз жүйесіндегі бақылау құдығына дейінгі шығарылатын құбыр;

      23) тұтынушы – су құбыры – кәріздік шаруашылық ұйымымен келісім шарт негізінде Қарағанды қаласының канализация жүйесі арқылы сарқынды суды тарту бойынша қызметтерді пайдаланатын кәсіпкерлік қызметпен айналысатын заңды тұлғалар мен азаматтар;

      24) тұтынушының канализация жүйесі – Тұтынушы балансындағы құбырлар тармағы мен коллекторлары (каналдар) бар бөлігі немесе тұтынушының аймағындағы ағынды суларды тартуға арналған имараттар жиынтығы;

      25) шаруашылық-тұрмыстық сарқынды сулар – бұл Тұтынушының шаруашылық-тұрмыстық қызметі процессінде қалыптасатын сарқынды сулар;

      26) шектеулі жіберілетін концентрациясы (әрі қарай ШЖК) – судағы жеке заттың шектеулі жіберілетін концентрациясы, ол жоғары болған жағдайда су белгіленген пайдалану шегіне жарамсыз болып қалады. ШЖК концентрация құрамы тең немесе аз болған жағдайда су, құрамында ол зат емес су сияқты, зиянсыз болып қала береді;

      27) шектеулі жіберілетін тастау (әрі қарай ШЖТ) – кәріз жүйесіне затты жектеулі жіберілетін түрде тастау – айналмалы судағы зат массасы, су сапасының нормаларын қамтамасыз ету мақсатында уақыт бірлігіндегі кәріз жүйесіне берілген тармақтағы бекітілген тәртіппен тартуға жіберілетін максималды көлем.

2. Сарқынды суларға қойылатын талаптар

      7. Қарағанды қаласының кәріз жүйелеріне оның жұмысының бұзылуына алып келмейтін, кәріз жүйесін пайдалану үшін қауіптілік туғызбайтын және Қазақстан Республикасының қоршаған ортаны, беткі және жерасты суларын қорғау бойынша нормативтік актілердің талаптарына сәйкес тұрмыстық ағынды суларды бірге тазартуы мүмкін, сарқынды сулар қабылданады.

      8. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне құрамындағы ластанушы заттар, халықтың тұрмыстық ағынды суларды араласуын есепке алмай анықталған нағыз Ережелердің 1 Қосымшасында келтірілген шектеулі концентрациялардан аспайтын сарқынды сулар қабылданады.

      9. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне құрамында келесі заттар сарқынды суларды тастауға жіберілмеді:

      1) құбырларды, құдықтарды, торларды ластайтын заттар немесе құбырлардың қабырғалары мен бұрыштарында, құдықтарда, торларда жиналатын заттар (топырақ, қақтар, құм, әк, гипс, металл жоңқасы, құрылыс және тұрмыстық қоқыс, кәсіпорынның қатты қалдықтары);

      2) құбыр материалдарына және кәріз жүйесінің элементтеріне бұзушы әсер беретін заттар;

      3) сарқынды сулардың биологиялық түрде тазартылуына кедергі келтіретін концептрациялардағы зиянды заттар;

      4) қауіпті бактериялық ластаушылар;

      5) 310 мг/л астам өлшенген және қалқынды заттар;

      6) ерімейтін мұнай өнімдері (май, шайыр, қара май);

      7) 11,4 мг/дм 3 асатын ЖБЗ (СЖБЗ) биологиялық қатты заттар;

      8) биологиялық қиын қышқылдандыратын органикалық заттар;

      9) ауыз су-шаруашылық, мәдени - тұрмыстық және суды пайдаланудың балық шаруашылығында су объектілердің суларында шектеулі концентрациясы бекітілмеген заттар;

      10) кәріз жүйесіндегі улы газдардың қалыптасуына әсер ететін қышқылдар (күкірт қышқылы, күкірт көміртегі, көміртегі қышқылы, цианисті-су қышқылы, жеңіл ұшатын хош йісті көміртегілер және басқалары) және ыстық қоспалар, улы және араласқан газ түріндегі заттар (көбінесе жанармай, диэтил эфирі, дихлорметан, бензол және басқалары) және өзге жарылыстық қаупі бар улы қоспалар.

      10. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне тастауға жол берілмейді:

      1) 40 0 С температурасынан жоғары ағынды сулар; 6,5 төмен немесе 9,0 жоғары рН деңгейі; 1,5 еседен көп біршама толық БОТ немесе 2,5 есе БОТ-тан жоғары ОХҚ;

      2) кәріздік сулар, жауын-шашындық (қар) сулары;

      3) технологиялық циклде ластанбаған нормативті-таза сарқынды сулар;

      4) өнеркәсіптік аудандардың аймағынан шығатын жоғарғы ағыстар;

      5) локалды тазарту имараттарынан жауын - шашындар;

      6) топырақ, құрылыс және тұрмыстық қоқыс;

      7) өзге тұрмыстық және өнеркәсіптік қалдықтар.

      11. Тұтынушылардың кәріз жүйесінде өзара қатынасы эмульсияның қалыптасуына әкелетін сарқынды сулардың бірігуіне жол берілмейді, улы немесе жарылыстық қауіпті газдардың, сондай-ақ ерімейтін заттардың үлкен көлемі (мысалы: құрамында кальций тұзы немесе магний бар сілті ерітінділері бар сарқынды сулар; сода және ащы сулар; натрий сульфиді және құрамында шектен көп сілтісі бар су; хлор және фенолдар).

      12. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынсыз өндіруді ұйымдастыру, орынды технология, айналмалы және қайтарымды сумен жабдықтауды пайдалану жолымен жойылу мүмкіндігі бар өндіріс процессінде ластанбаған сарқынды сулар жіберілмейді.

3. Қарағанды қаласының кәріз жүйесін күтіп-ұстау шарттары

      13. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды қабылдау келесі шарттарда жіберіледі:

      1) тұтынушының сарқынды сулары нағыз Ережелердің талаптарына жауап береді;

      2) Қарағанды қаласының кәріз жүйесінің қуаттылығы өнеркәсіптік сарқынды суларды қабылдау үшін жеткілікті болып табылады.

      Қарағанды қаласының кәріз жүйесінің сарқынды суларды қабылдауы СКШ ұйымымен бекітілген сарқынды суларды қабылдауға арналған келісім-шарт негізінде жасалады. Келісім-шартқа кәріз жүйесіне қосылуға берілетін тахникалық шарт және типтік форма бойынша сарқынды суларды жіберуге, баланстық мүліктің шекараларын бөлу актісі қосымшаға ретінде берілуі тиіс. Сарқынды суларды жіберуге өтінім беру кәріз жүйесіне қосылуға жататын немесе қосылушы тұтынушылардың мекемелік тиістілігі мен жеке меншік формасына қарамастан барлығына міндетті.

      14. Өзге жағдайларда Тұтынушының сарқынды суларын тазарту Қазақстан Республикасының нормативті құжаттарының талаптарына сәйкес локалды тазарту имараттарында жүзеге асырылуы тиіс.

      15. Қарағанды қаласының кәріз жүйелеріне қайта қосылушы және әрекет етуші Тұтынушылар үшін СКШ Ұйымы сарқынды суларды қабылдауға лимитті анықтайды.

      16. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды жіберу Тұтынушының аумағында немесе аумағынан тыс міндетті түрде орналастырылған бақылау құдығымен өзіндік түрде жіберу арқылы жүзеге асырылады. Тұтынушының өзіндік түрде жіберулері сарқынды судың сапасы мен көлемін тұрақты қадағалайтын мынадай құрылғылармен жабдықталуы тиіс: автоматтық сұрыптаушылар, шығын өлшемдіктер, қажет болған жағдайда пломбаланатын автоматтық запорлық құрылғылар.

      17. Егер Тұтынушының сарқынды суларының құрамы мен көлемі бір күн ішінде өзгерген болса, Тұтынушы бір күн ішінде Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды бірдей жіберуді қамтамасыз ететін арнайы көлемдік-реттеушілерді (аралықтар) бекітуге міндетті.

      18. СКШ Ұйымы мен Тұтынушы арасындағы кәріз жүйелерінің жағдайы мен қызмет көрсетуінің жауапкершілік шегінің шекарасы олардың баланстық тәуелділігімен анықталады.

      19. Тұтынушы Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды жіберу шарттарын сақтау және ондағы кәріз жүйелерін енгізудегі техникалық жағдайы мен пайдаланылуын қамтамасыз етеді.

      20. Тұтынушылардың кәріз жүйелерін пайдалану және қызмет көрсетуі өзіндік түрде немесе СКШ Ұйымымен жүзеге асырылады.

      21. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне Тұтынушы жіберетін сарқынды сулардың саны пайдаланылған ауыз судың тең саны бойынша және ыстық сумен жабдықтау жүйесінен келетін сумен анықталады. Немесе Тұтынушының есебінен Тұтынушының өтініші бойынша СКШ Ұйымымен орындалған шынайы өлшемдермен анықталады. Өлшемдердің кезеңділігі Тұтынушымен бірге СКШ Ұйымымен анықталады. Өлшемдердің нәтижелері екіжақты актімен ресімделеді және Қарағанды қаласының кәріз жүйесін пайдаланғандығы үшін өзара есептесулерге негіз болады.

      22. Тұтынушы талап бойынша немесе СКШ Ұйымының жазбаша рұқсатымен, СКШ Ұйымының бекітілген техникалық мүмкіндігі болғанда өзге Тұтынушылардың өзінің кәріз жүйесіне қосылуға рұқсат етеді. Мұндай жағдайда Тұтынушы мен Субтұтынушының кәріз жүйесіне техникалық қызмет көрсетудің барлық шарттарын орындайды. Субтұтынушылар негізгі Тұтынушымен сарқынды суды жіберуге келісім-шартты бекітеді. Субтұтынушылар туралы мәліметтер олардың атауын, мекемелік тәуелділігін, сарқынды сулардың көлемі мен сапасы туралы мәліметтермен, сарқынды сулардың саны мен сапасына тұрақты бақылау жасауға арналған құрылғылар туралы мәліметтер СКШ Ұйымымен бекітілген келісім-шартқа қосымшада Тұтынушы көрсетеді.

      23. Бірнеше Тұтынушылардың суларын біріктіру осы сулардың Тұтынушының әрқайсысының алдын-ала жергілікті тазартуынан кейін немесе біржақты сарқынды сулары бар, бірнеше Тұтынушылар арналған тазарту имараттарының жалпы блогында жіберіледі.

      24. Тұтынушылармен бұрылған сарқынды суды саны, суларында лас заттар концентрациясы саны азайтылған немесе көбейтілген, тұтынушылар жаңа кәріз жүйелерін жұмысқа пайдалануға немесе қайта қалпына келтірген, және жаңадан субтұтынушылар қосылған және Тұтынушының ұйымдасқан заңдық нысанын жазып және меншікті нысаны ауысқан жағдайда сарқынды суды Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне Тұтынушы мен СКШ Ұйымымен бекітілген келісім шартқа өзгерту және толықтырулар енгізіліп, сай есептемесімен Тұтынушының СКШ Ұйымынан рұқсат алғаннан кейін жіберіледі.

      25. Тұтынушының кәріз жүйесінде бұзылуы немесе өзгеруіне байланысты, әр шығару бойынша сарқынды су сапасы және аумағына үнемі бақылау үшін бейімдемеде жұмыстың кез-келген түрлерінің жүргізілуі алдында, Тұтынушыға объектінің белгіленген өзгерісі оның параметрлеріне меншік иесінің (меншік иесі үлескерінің) жазбаша келісімі керек.

      26. Тұтынушының өз еркімен қондырғылар мен жабдықтарды Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жалғап алуына жіберілмейді.

      27. Құрылыс жұмыстарын жасау кезінде кәріздік тармақтардың қорғаушы зоналарын бұзуға тыйым салынады. Жеке жағдайларда шарттар болғанда кәріздік жүйелерді шығару үшін қажетті құжаттарды ресімдеу керек.

      28. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылуға арналған өзіндік қосылулар мен өзіндік түрде салынған құрылғылар мен имараттар қызмет көрсетілуден тоқтатылады.

4. Жаңа құрылыстағы және қайта қалпына келтіріліп жатқан ұйымдарды, мекемелерді, кәсіпорындарды кәріздеу үшін жобалау құжаттарының келісімдерін және техникалық шарттарын тапсыру тәртібі

      29. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне берілетін техникалық шарт қалалық сарқынды сулар көрсеткіштерінің саны мен сапасы бойынша кәріз жүйесінің қуаттылығы резервтері болғанда ғана беріледі.

      30. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылу шарттары мен Тұтынушының сарқынды суларына қойылатын талаптар өкілетті мемлекеттік органдармен келісім бойынша СКШ ұйымымен анықтайды.

      31. " Қазақстан Республикасының қалалары мен аудан орталықтарында объектілерді сумен жабдықтау және су бөлу жүйелеріне қосу үшін техникалық шарттарды беру және келісу тіртібі туралы " нұсқаулығы Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлігінің тұрғын үй және құрылыс саясаты жөніндегі Комитетінің төрағасының 1997 жылғы 30 желтоқсандағы бұйрығымен бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1998 жылғы 25 ақпанда N 475 тіркелген барлық міндетті материалдардың бекітілген формасы бойынша СКШ ұйымына Тұтынушы қайта салынып және қалпына келтіріліп жатқан объектілерінің Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылу үшін техникалық шарттар берілуге арналған.

      32. СШК Ұйымына қосылу үшін келісімге берілген имараттар мен қондырғылар жобасын қарастырып, ол бойынша бес күннің ішінде қорытынды беріледі.

      33. Қарағанды қаласының кәріз жүйесін жабдықтауға және құрылысқа бұрын техникалық шартпен берілген шегініс және қайта қалпына келтіру немесе құрылыс үрдісінде жобалау шешіміне енгізілген барлық өзгерістер СКШ Ұйымымен және мемлекеттік орган өкілдерімен қосымша келісімге жатқызылады.

      34. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылу үшін құрылыстар және жабдықтарды қайта қаптау немесе құрылыс бойынша барлық жұмыстар Кәсіпорынның күшімен, әрі СКШ Ұйымының техникалық тексеруімен, Тұтынушының меншікті құрал есебімен жүргізіледі, ол қосымша бекітілген келісім шарт негізінде жүзеге асырылады.

      35. Құрылыс немесе қайта қалпына келтіру жұмыстары аяқталғанда, кәріз жүйесін пайдалануға бергенге дейін, Тұтынушының/Кәсіпорыны техникалық шарттардың орындалғандығын мақұлдау үшін СКШ Ұйымына техникалық куәландыруға ұсынады. Техникалық куәландыру жүргізілу нәтижесінде акт құрастырылады.

      36. Тұтынушыға сарқынды суды пайдалану рұқсаты СКШ Ұйымының, кәріз жүйесінің ұсынылған техникалық куәландырудағы акт бойынша көрсетілген барлық кемшіліктер жойылғаннан кейін беріледі. СКШ Ұйымынан объектіні пайдалануды босату туралы анықтама берілгеннен кейін, техникалық құжаттар ресімделгенде келісім-шарттың бекітілуі. Объектінің пайдалануға жіберілуі персоналдардың дайын болғанында және Тұтынушының кәріз жүйесіне жауапты дайын тұлғалар тағайындалғанда мүмкін болады.

      37. Қарағанды қаласының кәріз желісіне Тұтынушының босатылуы және кәріз жүйелерінің байланысуы, дизенфекция, жуу, ойым Тұтынушымен және СКШ Ұйымының техникалық қараушыларымен немесе Тұтынушы өз еркімен немесе СКШ Ұйымы жүргізеді.

      38. СКШ Ұйымы Тұтынушы балансындағы бар кәріз желісінің жағдайына және техникалық пайдалану ережелерін сақтау бойынша нұсқаулар береді және бақылау жасайды.

5. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суды жіберуде мониторинг жүргізу

      39. Тұтынушы Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жіберілетін сарқынды судың санын және сапасын міндетті түрде үнемі бақылап отыруы керек.

      40 Мониторинг жүзеге асырылады:

      1) сарқынды судың жергілікті тазалау жабдықтарының жинақтарына дейін және одан кейін құрамын талдау жолымен жүзеге асырылады, егер ол болмаса бақылау құдықтарында болады;

      2) Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жіберу кезінде және Тұтынушының кәріз желісіндегі анағұрлым жауапты нүктелерінде әр шығару бойынша бақылау құдықтарында сарқынды суды жіберу санын өлшеу.

      41. Тұтынушы СКШ Ұйымының талап етуімен сарқынды судың аумағы, сапалы құрамы жөнінде және оларды Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жіберу тәртібі туралы мәлімет ұсынуы қажет. Есептегі мәліметтердің дұрыстығына Тұтынушы мекеменің бастығы жауапты болады.

      42. СКШ ұйымының Тұтынушыларға сарқынды суларының химиялық талдауына сынамаларды таңдау және талаптары тоқсанына бір реттен артық жүргізілмейді.

      43. СКШ Ұйымы Тұтынушының Қарағанды қаласы кәріз желісіне сарқынды суды жіберу құрамының және санының сәйкестілігіне мониторингті сарқынды суларды жіберу лимиті төңірегінде жүзеге асырады.

      44. Тұтынушылар СКШ Ұйымымен Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды жіберу мониторингісін тәуліктің кез-келген уақытында өткізу уақытын қамтамасыз етуі, нағыз Ережелердің 42 тармағындабекітілген мерзімдерде құралдарды, қажетті құжаттарды беруі қажет.

      45. Тұтынушының сарқынды суды жинауын сынап көруді іріктеу, сапалылығына талдау СКШ Ұйымының өкілдері жүргізеді, Тұтынушының жауапты өкілетімен бірге сарқынды суды сынап көруді іріктеу әдісіне сай және СКШ зертханасында жүргізіледі.

      46. Химиялық талдауға сарқынды суларды таңдау бақылау құдығынан алынады.

      47. Таңдап алынған сарқынды сулардың сынамасына СКШ Ұйымы және Тұтынушы үш дана акт жазады.

      48. Сол күні іріктелген сынақ сұрыпталу үшін сарқынды су сапасын талдау белгіленген тәртіппен аттестацияланған СКШ Ұйымының зертханасына жеткізіледі.

      49. Талдауды орындауға берілген талдауды жүргізу әдістемесінде қарастырылғандай уақыт беріледі. Талдау жүргізу СКШ Ұйымының есебімен жүргізіледі, ал Тұтынушылар тапсырысы бойынша – Тұтынушы есебімен жүргізіледі.

      50. Тұтынушының сарқынды суында ластанғыш заттар сапасының және санының нақты өсуі талдау бойынша көрініс тапса, СКШ Ұйымы бірден Тұтынушыға хабар береді.

      51. Талдау қорытындысының көрсеткіштері бойынша Тұтынушының сарқынды суының құрамындағы ластанғыш заттар берілген рұқсаттан құрамы және санының бойынша шегінен асу нақты фактілері анық болған жағдайда, Тұтынушы сарқынды судың Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жіберілуін тоқтатуға және тез арада ластануды төмендету бойынша шаралар қолдануы қажет.

      52. Тұтынушы сарқынды суының ластанғыш заттарын жоғарылататын себептерін жойғаннан кейін, СКШ ұйымы Тұтынушының берген тапсырысы бойынша біріккен қайтара сынап көру іріктеуін жүргізеді, бұл Тұтынушы есебінен жүргізіледі. Тұтынушы осы жағдайда СКШ ұйымымен бірге өз есебінде басқа да сәйкес рұқсаты (лицензия, аттестация) бар ұйымдарды шақыруға құқылы. Талдаулар жүргізілудің басты шарты қарастырылған әрекет етуші әдістемеде белгіленгендей бір күн ішінде өткізу уақыты болып табылады.

      53. Тұтынушы кез-келген жағдайда, мысалы, сарқынды су сапасының төмендеуі жаппай жіберілуі, апаттық - қайта қалпына келтіру жұмыстарын жүргізу жағдайлары туған таңда үш сағат ішінде жазбаша түрде СКШ ұйымына және мемлекеттік бақылау органдарына ескерту жасауы керек, әрі болған жағдайды қалпына келтіру үшін қажетті шаралар қолдану керек.

      54. Қалалық кәріз жүйесінің әрі қарай жұмыс істеуіне кедергі туғызатын, сарқынды суды лақтыру салдарынан туған ластанғыш заттар қоюлығын қалалық сарқынды су құрамында табылған сәтте СКШ Ұйымы бұл жайында міндетті түрде Мемлекеттік органдарына хабарландырады, әрі Нақты Ережелерді бұзған Тұтынушыны іздеу бойынша шаралар қолданады.

6. Қарағанды қаласы кәріз жүйесінің инженерлік коммуникацияларын күтіп-ұстау ережесін бұзу жауапкершілігі

      55. Сарқынды сулардың қабылдануы жүзеге асырылған кезде СКШ Ұйымы Қарағанды қалалық кәріз желісінің техникалық жағдайына және Тұтынушы нақты ережеде бекітілген Қарағанды қаласы кәріз жүйесіне сарқынды судың жіберілу талаптарын толығымен орындаған шартта, кәріз жүйесінің тазалау құралдардың тиімді жұмыс жасауына, нақты ережені бұзушыларды табу шараларын дер кезінде қолдану және бұл жайында Мемлекеттік органдарына хабарлауға жауапты.

      56. Тұтынушы нақты Ереженің орындалуына жауапкершілік артады; меншікті кәріз жүйесін сенімді техникалық пайдалануды қамтамасыз ету; СКШ Ұйымы бекіткен пломбылардың бұзылмауына; белгіленген лимиттен асатын және шекті жіберілетін концентраттардан астам ластанушы заттары бар сарқынды су жіберу; Тұтынушының берілген лимиттерден асыра және/немесе құрамында нағыз ережелерде берілмеген, бірақ Тұтынушының технологиялық процессінде пайдаланылатын, реагенттер мен материалдары бар сарқынды суларын жіберуінің салдарынан, Қарағанды қаласының кәріз жүйесінде туған апат және бақытсыз жағдайлар.

      57. Қарағанды қаласының кәріз жүйесінің инженерлік коммуникацияларын ұстау ережелерін бұзудағы жауапкершілік Қазақстан Республикасының "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексінің 240 , 242 , 244 , 261 , 276 , 277 баптарына және Қазақстан Республикасының азаматтық кодексінің 4 тармағы 9 бабында қарастырылған, СКШ Ұйымы келтірілген зиянның орнын толтыруға құқығы бар.

  Қарағанды қаласының
кәріз жүйелерінің инженерлік
коммуникацияларын күтіп-ұстау
Ережелеріне 1 Қосымша

Сарқынды сулардағы ластаушы заттардың шектік
жіберілетін концентрациясы

      Қарағанды қалалық кәріз жүйелеріне жіберілетін заттардың концентрациясы келесі мүмкін концентрацияларға сәйкес болуы керек:

       1. Өлшенген заттар 310 мг/дм 3

       2. Оттегінің химиялық қажеттігі (ОХҚ) 320 мг/дм 3

       3. Биологиялық оттегінің қажеттігі (БОТ) 370 мг/дм 3

       4. Аммонийлі азот 29 мг/дм 3

       5. Фенолдар 0,18 мг/дм 3

       6. Мұнай өнімдері 1,6 мг/дм 3

       7. Майлар 38,4 мг/дм 3

       8. Синтетикалық жоғары белсенді заттар (СЖБЗ) 11,4 мг/дм 3

       9. Тығыз тұнба 1000 мг/дм 3

       10. Темір 0,83 мг/дм 3

       11. Жалпы хром 0,04 мг/дм 3

       12. Мыс 0,04 мг/дм 3

       13. Цинк 0,1 мг/дм 3

       14. Никель 0,16 мг/дм 3

       15. Қорғасын 1,1 мг/дм 3

       16. Тұнбаның дегидрогеназды белсенділігі 20 % кем

       Заттардың биологиялық тазартуға барынша жіберілетін концентрациясы

       1. Өлшенген заттардың күллілігі 30 мг/дм 3

       2. Марганец 2 мг/дм 3

       3. рН ортасының реакциясы 6-9 мг/дм 3

       4. Қызу +40 0 С кем

       5. Хлоридтер 350 мг/дм 3

       6. Сульфаттар 500 мг/дм 3

       7. Кадмий 0,01 мг/дм 3

       8. Кобальт 0,1 мг/дм 3

       9. Мышьяк 0,1 мг/дм 3

       10. Фторидтер 1,5 мг/дм 3

       11. Цианидтер 0,1 мг/дм 3

       12. Фосфаттар 5 мг/дм 3

       13. Түстенгіштер 15 мг/дм 3

       14. Сынап 0,002 мг/дм 3

       15. Формальдегид 0,6 мг/дм 3

       16. Роданиды 0,3 мг/дм 3

       17. Анилин 2 мг/дм 3

       18. Бутилды спирт 1,4 мг/дм 3

       19. О-Крезол 0,02 мг/дм 3

       20. Поливинилацетаттыэмульсия 0,9 мг/дм 3

       21. Резорцин 0,18 мг/дм 3

       22. ДЦУ бекіткіші 1,6 мг/дм 3

       23. Метанал 4,5 мг/дм 3

       24. Моноэтаноламин 0,6 мг/дм 3

       25. Полиакриламид 4,6 мг/дм 3

       26. Трилон Б 1,85 мг/дм 3

       27. Сірке су қышқылы 44,4 мг/дм 3

       28. Гликазин 0,4 мг/дм 3

       29. Этамон ДС-10 1,85 мг/дм 3

       30. Синтетикалық латекс 5,9 мг/дм 3

       31. ДЦМ бекіткіші 2,7 мг/дм 3

       32. Метазин 3,7 мг/дм 3

       33. АМ препараты 9,3 мг/дм 3

       34. Стирол 0,6 мг/дм 3

       35. Толуол 15 мг/дм 3

       36. Хромолан 1,5 мг/дм 3

       37. Акрил қышқылы 5,6 мг/дм 3

       38. Барий 0,44 мг/дм 3

       39. Ванадий 0,93 мг/дм 3

       40. Винилацетат 0,75 мг/дм 3

       41. Висмут В 1+ 3 5,5 мг/дм 3

       42. Диметил фенил карбинол 0,57 мг/дм 3

       43. Алипин қышқылының динатрилы 0,39 мг/дм 3

       44. Диэламин 7,6 мг/дм 3

       45. Крезол 0,02 мг/дм 3

       46. Метакриламид 0,4 мг/дм 3

       47. Метакрил қышқылы 3,7 мг/дм 3

       48. Метилмета крилат 0,1 мг/дм 3

       49. Молибден 0,93 мг/дм 3

       50. В-нафтол 4,44 мг/дм 3

       51. Нитробензол 3 мг/дм 3

       52. Селен 0,004 мг/дм 3

       53. Стронций 5,17 мг/дм 3

       54. Сүрме 0,18 мг/дм 3

       55. Тионесепнәр 0,13 мг/дм 3

       56. Три крезил фосфат 0,03 мг/дм 3

       57. Этихлоргидрин 0,1 мг/дм 3

       58. Этиленгликоль 40 мг/дм 3

       59. Ацетон 40 мг/дм 3

       60. Бензойная кислота 15 мг/дм 3

       61. Бутилацетат 0,4 мг/дм 3

       62. Дибутилфталат 0,74 мг/дм 3

       63. Изобутилды спирт 5,5 мг/дм 3

       64. Капролактам 44,4 мг/дм 3

       65. Этиленгликлдіңи моноэтилді эфирі 11,1 мг/дм 3

       66. Титан 0,2 мг/дм 3

       67. Фтал қышқылы 3,7 мг/дм 3

       68. Аллил спирті 1,1 мг/дм 3

       69. Алкомон ОС-20 2 мг/дм 3

       70. Ацетальдегид 8,9 мг/дм 3

       71. Бутилокрилат 1,2 мг/дм 3

       72. А тегістеушісі 1,7 мг/дм 3

       73. Гидрохинон 0,74 мг/дм 3

       74. Диметилфенол 1,4 мг/дм 3

       75. Дициандиамид 22,2 мг/дм 3

       76. Изопропил спирті 2,8 мг/дм 3

       77. Ксилол 0,27 мг/дм 3

       78. Малеин қышқылы 44,4 мг/дм 3

       79. Метилстирол 0,58 мг/дм 3

       80. Метилэтилкетон 11,1 мг/дм 3

       81. Октанол 0,27 мг/дм 3

       82. Пирокатехин 4,4 мг/дм 3

       83. Пропил спирті 11,2 мг/дм 3

       84. Триэтаноламин 5,9 мг/дм 3

       85. Алюминий 0,75 мг/дм 3

       86. Глицерин 90 мг/дм 3

       87. Азолят 20 мг/дм 3

      ЕСКЕРТУ: ағынды суда залалданатын заттар Шектеулі жіберілетін Концентрациялар (ШЖК) жетістігін оларды таза, нормативі таза және басқа сулармен сұйылтуға қатаң түрде жол берілмейді.

  Қарағанды қаласының кәріз
жүйелерінің инженерлік
коммуникацияларын
күтіп-ұстау Ережелеріне
2 Қосымша

Су тарту жүйесіне сарқынды суларды жіберуге өтінім

      1. Тапсырыс берушінің реквизиттері:

      1) кәсіпорын, ұйым, шаруашылық

       _______________________________________________________________

       2) ведомствалық бағынушылық____________________________________

       3) өндірістік қызметке және жұмыстағы кезекшілікке сипаттама

       _______________________________________________________________

       _______________________________________________________________

       4) ағынды су жіберуге жауапты кәсіпорынның және лауазым иесінің почталық мекен-жайы, телефоны________________________________________

       2. Кәсіпорынның тазарту қондырғыларлардың құрамы және кәріз ішкі алаңының жүйесіне сипаттама_____________________________________

       3. Елді-мекендердің кәріз жүйесіне жіберуге жататын және жіберілетін сарқынды суға сипаттама_________________________________

      4. Ағынды суды тазарту және пайдалану мәселесіне байланысты жобалы және ғылыми - зерттеу ұйымдарды негіздейтін материалдар - анықтамалар өтініммен бірге болуға тиіс. (Анықтамада ағынды судың шығыны және оның құрамы тазалағаннан кейін барынша табысты болып табылады, сонымен қатар БЖК-мен салыстыруда олардың ерекшіліктеріне түсінік беріледі).

       КҮНІ М.О.

Об утверждении "Правил содержания инженерных коммуникаций системы канализации города Караганды"

Решение ХIV сессии IV созыва Карагандинского городского маслихата от 29 октября 2008 года N 142. Зарегистрировано управлением юстиции города Караганды Карагандинской области 18 декабря 2008 года N 8-1-80. Отменено - решением Карагандинского городского маслихата от 29 апреля 2009 года N 219

      Сноска. Решение Карагандинского городского маслихата от 29.10. 2008 N 142 отменено решением Карагандинского городского маслихата от 29.04.2009 N 219.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", Карагандинский городской маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила содержания инженерных коммуникаций системы канализации города Караганды.
      2. Контроль за исполнением данного решения возложить на постоянную комиссию по вопросам строительства, транспорта, экологии, связи и коммунально - бытовых услуг населению Карагандинского городского маслихата (председатель Полевой Николай Григорьевич).
      3. Настоящее решение вводится в действие с 1 июня 2009 года.

      Председатель
      очередной XIV сессии
      Карагандинского городского
      маслихата IV созыва                        С. Буранкулова

      Секретарь
      Карагандинского
      городского маслихата                       К. Бексултанов

      СОГЛАСОВАНО:

      Начальник
      Нура-Сарысуйского департамента
      экологии комитета экологического
      регулирования и контроля
      министерства охраны окружающей
      среды Республики Казахстан                 Б. Смагулов

      Начальник
      управления государственного
      санитарно - эпидемиологического
      надзора Карагандинской области             Т. Хамитов

Утверждены
решением XIV сессии
Карагандинского городского
маслихата IV созыва
N 142 от 29 октября 2008 года

Правила содержания инженерных коммуникаций системы канализации города Караганды

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определяют порядок организации приема производственных и хозяйственно - бытовых сточных вод в городскую канализацию и регулируют взаимоотношения между водохозяйственной организацией и потребителями водопроводно - канализационных услуг.
      2. Настоящие Правила разработаны в соответствии со следующими нормативными правовыми актами Республики Казахстан:
      1) Водный кодекс Республики Казахстан от 9 июля 2003 года;
      2) Гражданский кодекс Республики Казахстан (Особенная часть) от 1 июля 1999 года;
      3) Кодекс Республики Казахстан "Об административных правонарушениях" от 30 января 2001 года;
      4) Экологический кодекс Республики Казахстан от 9 января 2007 года;
      5) Закон Республики Казахстан "Об охране здоровья граждан" от 7 июля 2006 года;
      6) Закон Республики Казахстан "О санитарно - эпидемиологическом благополучии населения" от 4 декабря 2002 года;
      7) Закон Республики Казахстан "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан" от 16 июля 2001 года;
      8) Инструкция "О порядке выдачи и согласования технических условий на подключение объектов к системам водоснабжения и водоотведения в городах и районных центров Республики Казахстан", утвержденная приказом председателя Комитета по жилищной и строительной политике Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан от 30 декабря 1997 года, зарегистрирована в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 февраля 1998 года N 475;
      9) Санитарно-эпидемиологические правила и нормы по хозяйственно-питьевому водоснабжению и местам культурно-бытового водопользования, утвержденные приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 28 июня 2004 года N 506, зарегистрированы в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан 11 августа 2004 года под N 2999, опубликованы: Бюллетень нормативных правовых актов Республики Казахстан, октябрь 2004 года, N 37-40.
      3. Настоящие Правила направлены на обеспечение охраны окружающей среды от загрязнения недостаточно очищенными сточными водами, предотвращение нарушений в работе сетей и сооружений канализации города Караганды, повышения эффективности работы этих сооружений и безопасности их эксплуатации.
      4. Настоящие Правила являются обязательными для всех юридических лиц (объединений, предприятий, учреждений и организаций любых организационно - правовых форм) и физических лиц (индивидуальных предпринимателей), независимо от их форм собственности, ведомственной принадлежности, сточные воды которых, принимаются в систему канализации города Караганды. Настоящие Правила не распространятся на прием сточных вод от населения, использующего водные ресурсы для бытового потребления.
      5. Правила содержат требования к количеству и качеству сточных вод, которые могут быть сброшены Потребителями в систему канализации города Караганды для совместного отведения и очистки со сточными водами города.
      6. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) биохимическое потребление кислорода (далее - БПК)- концентрация органических соединений, окисляемых биологическим путем;
      2) биологическое потребление кислорода полное (далее БПК полное) - полная биохимическая потребность в кислороде при температуре t=20 0 С (количество кислорода, которое необходимо для биологических окисляющих органических примесей в воде);
      3) выпуск - трубопровод в системе канализации Потребителя до контрольного колодца;
      4) граница - линия раздела элементов системы канализации по признаку эксплуатационной обязанности (ответственности) за их эксплуатацию ответственности устанавливаются соглашением организации водопроводно - канализационного хозяйства и Потребителя в Акте раздела границ;
      5) государственные органы - государственные органы, обладающие полномочиями по контролю за использованием и охраной вод, недр, земель;
      6) залповый сброс сточных вод - кратковременное поступление в канализацию сточных вод с резко увеличенным расходом и (или) концентрацией загрязняющих веществ (превышение ПДК Потребителя);
      7) инженерные коммуникации (сети) - это трубопроводы и кабели различного назначения (водопровод, канализация, газ, отопление, связь и другие), прокладываемые на территориях населенных пунктов, а так же в зданиях (сооружениях);
      8) коллектор (канал) - гидротехническое сооружение для отвода сточных вод в заданном направлении;
      9) контрольный колодец - последний колодец Потребителя перед подключением к системе канализации города Караганды;
      10) локальные очистные сооружения для очистки сточных вод - сооружения для механической очистки сточных вод отстаиванием с анаэробным сбраживанием их осадка;
      11) независимая лаборатория - лаборатория, аттестованная или аккредитованная уполномоченным государственным органом по стандартизации, метрологии и сертификации;
      12) наружная канализационная сеть - разветвленная подземная сеть труб и каналов, отводящая сточные воды от потребителей;
      13) очистные сооружения - сооружения для очистки сточных вод и обработки осадков;
      14) организация водопроводно - канализационного хозяйства (далее - организация ВКХ) - организация, деятельность которой связана с регулированием, доставкой, воспроизводством вод, водоподготовкой, отведением сточных вод и эксплуатацией водных объектов;
      15) предприятие - юридическое лицо (объединение, предприятие, учреждение и организация любой организационно-правовой формы) и индивидуальный предприниматель, намеревающийся пользоваться услугами по отведению сточных вод через систему канализации города Караганды на основании договора с организацией ВКХ или осуществляющее самовольное подключение к системе канализации города Караганды и производящее самовольный сброс сточных вод в систему канализации города Караганды;
      16) поверхностные активные вещества (далее - ПАВ) - вещества, понижающие поверхностное натяжение на границе раздела двух жидкостей;
      17) потребитель - юридические лица и граждане, занимающиеся предпринимательской деятельностью, которые пользуются услугами по отведению сточных вод через систему канализации города Караганды на основании договора с организацией ВКХ;
      18) предельно допустимая концентрация (далее - ПДК) - предельно допустимая концентрация индивидуального вещества в воде, выше которой вода становиться непригодной для установленного вида пользования. При концентрации вещества равной или меньшей ПДК вода остается такой же безвредной, как и вода, в которой полностью отсутствует данное вещество;
      19) предельно допустимый сброс вещества в систему канализации (далее - ПДС) - масса вещества в возвратной (сточной) воде, максимально допускаемая к отведению с установленным режимом в данном пункте системы канализации в единицу времени с целью обеспечения норм качества воды;
      20) расход сточных вод - объем сточных вод, протекающий в интервал времени, для расчета сетей и сооружений канализации;
      21) синтетические поверхностные активные вещества (далее - СПАВ)- вещества, понижающие поверхностное напряжение на границе раздела двух жидкостей;
      22) система канализации города Караганды - совокупность сооружений, предназначенных для отведения сточных с территории населенного пункта или его части, которая имеет соответствующую сеть труб и коллекторов (каналов);
      23) система канализации Потребителя - совокупность сооружений, предназначенных для отведения сточных с территории Потребителя или его части, которая имеет сеть труб и коллекторов (каналов) и находится на балансе Потребителя;
      24) субабонент (субпотребитель) - юридические лица (объединение, предприятие, учреждение и организация любой организационно - правовой формы) и физические лица (индивидуальный предприниматель), получающие воду от водоприемных сетей Потребителя и сбрасывающие сточные воды в канализационные сети Потребителя организации ВКХ;
      25) сточные воды - разновидность возвратной воды, включающая сточную воду, которая образуется в процессе деятельности Потребителя;
      26) химическое потребление кислорода (далее - ХПК) - общая концентрация органических веществ, растворенных в сточной воде;
      27) хозяйственно-бытовые сточные воды - это сточные воды, образующиеся в процессе хозяйственно-бытовой деятельности Потребителя.

2. Требования к сточным водам

      7. В систему канализации города Караганды принимаются сточные воды, которые не приводят к нарушению работы системы канализации города Караганды, не представляют опасности для эксплуатации системы канализации и могут быть очищены совместно с бытовыми сточными водами в соответствии с требованиями нормативных актов Республики Казахстан по охране окружающей среды, поверхностных и подземных вод.
      8. В систему канализации города Караганды подлежат принятию сточные воды, если содержание в них загрязняющих веществ не превышает значений, допустимых концентраций приведенных в Приложении 1 к настоящим Правилам, определенным расчетом без учета разбавления с бытовыми сточными водами населения.
      9. В систему канализации города Караганды не допускается сбрасывать сточные воды содержащие:
      1) вещества, которые способные засорять трубы, колодцы, решетки или отлагаться на стенках и стыках труб, колодцев, решеток (грунт, окалина, песок, известь, гипс, каныга, металлическая стружка, строительный и бытовой мусор, твердые отходы производства);
      2) вещества, оказывающие разрушающие действия на материал труб и элементы системы канализации;
      3) вредные вещества в концентрациях, препятствующих биологической очистке сточных вод;
      4) опасные бактериальные загрязнения;
      5) более 310 мг/л взвешенных и всплывающих веществ;
      6) нерастворимые нефтепродукты (масла, смолы, мазут);
      7) биологически жесткие поверхностные активные вещества (ПАВ), синтетические поверхностные активные вещества (СПАВ), превышающие 11,4 мг/дм 3 ;
      8) биологически трудно окисляемые органические вещества;
      9) вещества, для которых не установлены предельно допустимые концентрации в воде водных объектов хозяйственно - питьевого, культурно - бытового и рыбохозяйственного водопользования;
      10) кислоты, горючие смеси, токсические и растворенные газообразные вещества (в частности бензин, диэтиловый эфир, дихлорметан, бензол), способные образовывать в системе канализации токсичные газы (сероводород, сероуглерод, окись углерода, цианисто - водородная кислота, пары легколетучих ароматических углеводов), взрывоопасные токсические смеси.
      10. Не допускается сбрасывать в систему канализации города Караганды:
      1) сточные воды имеющие температуру свыше 40 0 С; уровень рН ниже 6,5 или выше 9,0; уровень химического потребления кислорода (ХПК) выше биологического потребления кислорода (БПК) более чем в 2,5 раза или БПК полного более чем 1,5 раза;
      2) дренажные воды, паводковые, дождевые (снеговые) воды;
      3) нормативно - чистые сточные воды, не загрязненные в технологическом цикле;
      4) поверхностные стоки с территории производственных площадок;
      5) осадки из локальных очистных сооружений;
      6) грунт, строительный и бытовой мусор;
      7) бытовые и производственные отходы.
      11. В системе канализации Потребителей не допускается объединение сточных вод, взаимодействие которых может привести к образованию эмульсии, ядовитых и взрывоопасных газов, а также большого количества нерастворимых веществ (например: сточных вод, содержащих соли кальция или магния и щелочных растворов; соду и кислые воды; сульфид натрия и воды с чрезмерным содержанием щелочи; хлор и фенолы).
      12. Не допускается отводить в систему канализации города Караганды сточные воды, не загрязненные в процессе производства, если образование их может быть устранено путем организации бессточных производств, рациональной технологии, использования оборотного и поворотного водоснабжения.

3. Условия содержания системы канализации города Караганды

      13. Прием сточных вод в систему канализации города Караганды может быть допущен при следующих условиях:
      1) сточные воды Потребителя отвечают требованиям настоящих Правил;
      2) мощность системы канализации города Караганды достаточно для приема производственных сточных вод.
      Прием сточных вод в систему канализации города Караганды может производиться на основании договора на прием сточных вод, заключенного с организацией ВКХ. К договору должны быть приложены технические условия на подключение к системе канализации, акт раздела границ балансовой принадлежности. Подача заявки на сброс сточных вод необходима для всех присоединяемых или подлежащих присоединению к системе канализации потребителей, независимо от их ведомственной принадлежности и формы собственности.
      14. Очистка сточных вод Потребителя должна осуществляться на локальных очистных сооружениях.
      15. Для действующих и вновь присоединяемых объектов к системе канализации города Караганды Потребителей, организация ВКХ определяет лимит на прием сточных вод.
      16. Сброс сточных вод в систему канализации города Караганды должен осуществляться Потребителем самостоятельными выпусками с установкой контрольного колодца. Самостоятельные выпуски Потребителей могут быть оборудованы приспособлениями для постоянного контроля за объемом и качеством сточных вод (автоматическими пробоотборниками, расходомерами и в случае необходимости пломбируемыми автоматическими запорными устройствами) по каждому выпуску.
      17. В случаях, когда количество и состав сточных вод Потребителя изменяется в течение суток, Потребителю необходимо установить специальные емкости - регуляторы (усреднители), обеспечивающие равномерный в течение суток сброс сточных вод в систему канализации города Караганды.
      18. Граница раздела ответственности между организацией ВКХ и Потребителем за состояние, и обслуживание систем канализации определяется их балансовой принадлежностью.
      19. Потребитель обеспечивает сохранность за техническое состояние и эксплуатацию, находящихся в его ведении систем канализации и соблюдение условий сброса сточных вод в систему канализации города Караганды.
      20. Эксплуатация и обслуживание систем канализации Потребителей осуществляется самостоятельно либо на основании договора организацией ВКХ.
      21. Количество сточных вод, отводимых Потребителем в систему канализации города Караганды, принимается либо равным количеству потребленной питьевой воды и воды из системы горячего водоснабжения, либо определяется натуральными замерами, выполненными организацией ВКХ по заявке потребителя за счет Потребителя.
      22. Потребитель с письменного разрешения организации ВКХ, при наличии установленной организацией ВКХ технической возможности, разрешает присоединение к своей системе канализации других Потребителей, с исполнением всех условий технического обслуживания такой системы канализации Потребителем и Субпотребителем. Субпотребители заключают договор на сброс сточных вод с основным Потребителем. Сведения о субпотребителях, с указанием их наименования, ведомственной принадлежности, данных о количестве и качестве сточных вод, о наличии приспособлений для постоянного контроля количества и качества сточных вод указываются Потребителем в приложении к договору, заключенному с организацией ВКХ.
      23. Объединение несколькими потребителями допускается только после локальной предварительной очистки этих вод каждым Потребителем или на общем блоке очистных сооружений для нескольких Потребителей, имеющих однородные сточные воды.
      24. При увеличении или уменьшении Потребителем количества отводимых сточных вод и концентрации загрязняющих веществ в отводимых сточных водах, сверх установленных Техническими условиями, при реконструкции или ввода в эксплуатацию Потребителем новых канализационных сетей, сооружений и устройств, при присоединении новых субпотребителей, при смене собственника или организационно-правовой формы Потребителя. Сброс сточных вод в систему канализации города Караганды допускается только после согласования Потребителем с организацией ВКХ, с учетом соответствующих дополнений и внесения изменений в договор, заключенный с организацией ВКХ и Потребителем.
      25. При проведении любого вида работ, связанных с изменением или нарушением системы канализации Потребителя, приспособлений для постоянного контроля объема и качества сточных вод по каждому выпуску, Потребителю необходимо письменное согласие собственника (собственников) объекта на намечаемое изменение и его параметры.
      26. Не допускается самовольное присоединение и возведение устройств и сооружений для таких присоединений Потребителям к системе канализации города Караганды.
      27. При производстве строительных работ запрещается нарушение охранных зон канализационных сетей. В отдельных случаях при наличии условий необходимо произвести вынос канализационных сетей с оформлением необходимой документации.
      28. Обнаруженные самовольные присоединения и самовольно возведенные устройства и сооружения для присоединения к системе канализации города Караганды подлежат приостановлению от подачи услуги.

4. Порядок выдачи технических условий и согласования проектной документации на канализование вновь строящихся и реконструируемых предприятий, учреждений и организаций

      29. Технические условия на подключение к системе канализации города Караганды могут быть выданы только при наличии резервов мощностей системы канализации по количественному и качественному показателям городских сточных вод.
      30. Условия подключения к системе канализации города Караганды и требования к сточным водам Потребителя определяются организацией ВКХ по согласованию с уполномоченными Государственными органами.
      31. Для получения технических условий на подключение к системе канализации города Караганды вновь строящихся и реконструируемых объектов Потребитель представляет в организацию ВКХ заявку по установленной форме с обязательным приложением всех материалов, указанных в Инструкции "О порядке выдачи и согласования технических условий на подключение объектов к системам водоснабжения и водоотведения в городах и районных центрах Республики Казахстан", утвержденной приказом председателя Комитета по жилищной и строительной политике Министерства энергетики, индустрии и торговли Республики Казахстан от 30 декабря 1997 года, зарегестрированная Министерством юстиции Республики Казахстан 25 февраля 1998 года N 475.
      32. Организация ВКХ рассматривает представленный на согласование проект устройств и сооружений для присоединения и выдает по нему заключение в течении пяти дней.
      33. Все изменения, вносимые в проектные решения в процессе строительства или реконструкции и отступления от выданных ранее технических условий на устройства и сооружения для присоединения к системе канализации города Караганды подлежат дополнительному согласованию с Организацией ВКХ и уполномоченными Государственными органами.
      34. Все работы по строительству или реконструкции устройств и сооружения для присоединения к системе канализации города Караганды производятся силами Потребителя за счет собственных средств под техническим надзором организации ВКХ.
      35. По завершению строительства или реконструкции, до пуска в эксплуатацию, система канализации Потребителя предъявляется к техническому освидетельствованию организации ВКХ для подтверждения о выполнении технических условий. По результатам технического освидетельствования составляется акт.
      36. Прием сточных вод Потребителя допускается организацией ВКХ после устранения всех выявленных недостатков по акту технического освидетельствования предъявленной системы канализации, подтверждения о вводе объекта в эксплуатацию и заключения договора. Ввод объекта в эксплуатацию возможен только при наличии соответствующего подготовленного персонала и назначении лица, ответсвенного за систему канализации Потребителя.
      37. Врезка, промывка, дезинфекция, присоединения канализационных сетей и выпусков Потребителя к системе канализации города Караганды производится Потребителем самостоятельно или организацией ВКХ.
      38. Организация ВКХ осуществляет контроль и дает рекомендации по соблюдению правил технической эксплуатации и состоянию систем канализации, находящиеся на балансе Потребителя.

5. Проведение мониторинга за сбросом сточных вод в систему канализации города Караганды

      39. Потребитель осуществляет постоянный мониторинг за количеством и качеством сточных вод, сбрасывамых в ситему канализации города Караганды.
      40. Мониторинг осуществляется:
      1) путем анализа состава сточных вод до и после комплекса локальных очистных сооружений по очистке сточных вод, а при отсутствии таковых в контрольных колодцах;
      2) измерением количества сбрасываемых сточных вод в контрольных колодцах по каждому выпуску в наиболее ответственных точках системы канализации Потребителя и у выпуска в систему канализации города Караганды.
      41. Потребителю необходимо по требованию организации ВКХ представлять сведения об объемах, качественному составу сточных вод и режиме их сброса в систему канализации города Караганды. Ответственность за достоверность отчетных данных несет руководитель Потребителя.
      42. Требования и отбор проб на химический анализ сточных вод Потребителей организацией ВКХ проводиться не реже одного раза в квартал.
      43. Организация ВКХ осуществляет мониторинг за соответствием количества и качества состава сточных вод, сбрасываемых Потребителем в систему канализации города Караганды в рамках лимита сброса сточных вод.
      44. Потребителям необходимо обеспечить возможность проведения организацией ВКХ мониторинга за сбросом сточных вод в систему канализации города Караганды в любое время суток, представлять необходимые документы, приборы в сроки, установленные пунктом 42 настоящих Правил.
      45. Отбор проб сточных вод Потребителя на анализ качества осуществляется представителем организации ВКХ, совместно с отвественным представителем Потребителя в соответствии с методикой отбора проб сточных вод и производится в лаборатории организации ВКХ.
      46. Проба сточных вод на химический анализ отбирается с контрольного колодца.
      47. На отобранную пробу сточных вод организацией ВКХ и Потребителм составляется акт в трех экземплярах.
      48. Отобранная проба в тот же день доставляется в лабораторию организации ВКХ, аттестованную в установленном порядке, для выполнения анализов качества сточных вод.
      49. На проведение анализа отводится время, предусмотренное действующими методиками выполнения анализа. Проведение анализов осуществляется за счет ораганизации ВКХ, а по заявке Потребителей - за счет таких Потребителей.
      50. В случае выявления, по результатам анализа, превышения фактического количества и качества загрязняющих веществ в сточных водах Потребителя, организация ВКХ незамедлительно информирует Потребителя об этом.
      51. В случае выявления фактов превышения фактического количества и состава загрязняющих веществ Потребителю необходимо прекратить сброс сточных вод в систему канализации города Караганды и немедленно принять меры по снижению загрязнений до установленных пределов.
      52. После устранения причин, вызвавших повышенное содержание загрязнений в сточных водах Потребителя, организация ВКХ по заявке Потребителя производит повторный отбор проб для анализа, за счет средств Потребителя. Потребитель может для совместного с организацией ВКХ отбора проб привлечь за свой счет другие организации, имеющие соответствующее разрешение (лицензию, аттестацию). Главным условием проведения анализов является время проведения в течении суток предусмотренной действующей методикой. При проведении параллельного отбора проб для получения анализов в независимой лаборатории и несоответствии полученных результатов анализов Потребителя и организации ВКХ, разногласия сторон решаются в судебном порядке.
      53. О всех случаях ухудшения качества сточных вод, залповых сбросах, проведения аварийно-восстановительных работ Потребителю необходимо немедленно надлежащим образом уведомить организацию ВКХ и уполномоченные Государственные органы, а также предпринять необходимые меры по устранению создавшегося положения.
      54. При обнаружении в составе сточных вод концентрации загрязняющих веществ, являющихся недопустимыми для работы системы канализации, вызванных сбросом сточных вод, организация ВКХ информирует об этом уполномоченные Государственные органы и принимает меры по поиску Потребителя, нарушившего настоящие Правила.

6. Ответственность за нарушения правил содержания инженерных коммуникаций системы канализации города Караганды

      55. Организация ВКХ несет ответственность за техническое состояние системы канализации города Караганды при поступлении сточных вод и за эффективную работу очистных сооружений системы канализации города Караганды при условии соблюдения Потребителями, установленных настоящими Правилами требований по сбросу сточных вод в систему канализации города Караганды, за своевременность принятия мер по выявлению нарушителей настоящих Правил и информированию об этом уполномоченных Государтсвенных органов.
      56. Потребитель несет ответственность за соблюдение настоящих Правил; за обеспечение надежной технической эксплуатации собственных систем канализации; за сохранность установленных организацией ВКХ пломб; за сброс сточных вод сверх установленных лимитов и с загрязнениями, превышающими предельно допустимые концентрации; за аварии или несчастные случаи, возникшие на системе канализации города Караганды в связи со сбросом Потребителем сточных вод, сверх установленных лимитов и/или содержащих реагенты и материалы, используемые в технологическом процессе Потребителя.
      57. Ответственность за нарушение правил содержания инженерных коммуникаций системы канализации города Караганды предусмотрена в соответствии со статьями 240, 242, 244, 261, 276, 277 Кодекса Республики Казахстан "Об административных правонарушениях" и согласно пункту 4 статьи 9 Гражданского кодекса Республики Казахстан, организация ВКХ имеет право на полное возмещение, причиненных убытков.

Приложение 1
к Правилам эксплуатации
инженерных коммуникаций
системы канализации города Караганды

Предельно допустимые концентрации загрязняющих веществ
в сточных водах

      Концентрации веществ, поступающих в систему канализации города Караганды должны соответствовать допустимым концентрациям:
      1. Взвешенные вещества                         310 мг/дм 3
      2. Химическая потребность кислорода (ХПК)      320 мг/дм 3
      3. Биологическая потребность кислорода (БПК)   370 мг/дм 3
      4. Азот аммонийный                              29 мг/дм 3
      5. Фенолы                                     0,18 мг/дм 3
      6. Нефтепродукты                               1,6 мг/дм 3
      7. Жиры                                       38,4 мг/дм 3
      8. Синтетические поверхностные
         активные вещества (СПАВ)                   11,4 мг/дм 3
      9. Плотный осадок                             1000 мг/дм 3
      10. Железо                                     0,83 мг/дм 3
      11. Хром общий                                0,04 мг/дм 3
      12. Медь                                      0,04 мг/дм 3
      13. Цинк                                       0,1 мг/дм 3
      14. Никель                                    0,16 мг/дм 3
      15. Свинец                                     1,1 мг/дм 3
      16. Дегидрогеназная активность ила (ДАИ)      не более 20 %

      Концентрация веществ, максимально допустимых для биологической очистки
      1. Зольность взвешенных веществ                 30 мг/дм 3
      2. Марганец                                      2 мг/дм 3
      3. Реакция среды рН                            6-9 мг/дм 3
      4. Температура                              не выше +40 0 С 
      5. Хлориды                                     350 мг/дм 3
      6. Сульфаты                                    500 мг/дм 3
      7. Кадмий                                     0,01 мг/дм 3
      8. Кобальт                                     0,1 мг/дм 3
      9. Мышьяк                                      0,1 мг/дм 3
      10. Фториды                                    1,5 мг/дм 3
      11. Цианиды                                    0,1 мг/дм 3
      12. Фосфаты                                      5 мг/дм 3
      13. Красители                                   15 мг/дм 3
      14. Ртуть                                    0,002 мг/дм 3
      15. Формальдегид                               0,6 мг/дм 3
      16. Роданиды                                   0,3 мг/дм 3
      17. Анилин                                       2 мг/дм 3
      18. Бутиловый спирт                            1,4 мг/дм 3
      19. О-Крезол                                  0,02 мг/дм 3
      20. Поливинилацетатная эмульсия                0,9 мг/дм 3
      21. Резорцин                                  0,18 мг/дм 3
      22. Закрепитель ДЦУ                            1,6 мг/дм 3
      23. Метанал                                    4,5 мг/дм 3
      24. Моноэтаноламин                             0,6 мг/дм 3
      25. Полиакриламид                              4,6 мг/дм 3
      26. Трилон Б                                  1,85 мг/дм 3
      27. Уксусная кислота                          44,4 мг/дм 3
      28. Гликазин                                   0,4 мг/дм 3
      29. Этамон ДС-10                              1,85 мг/дм 3
      30. Латекс синтетический                       5,9 мг/дм 3
      31. Закрепитель ДЦМ                            2,7 мг/дм 3
      32. Метазин                                    3,7 мг/дм 3
      33. Препарат АМ                                9,3 мг/дм 3
      34. Стирол                                     0,6 мг/дм 3
      35. Толуол                                      15 мг/дм 3
      36. Хромолан                                   1,5 мг/дм 3
      37. Акриловая кислота                          5,6 мг/дм 3
      38. Барий                                     0,44 мг/дм 3
      39. Ванадий                                   0,93 мг/дм 3
      40. Винилацетат                               0,75 мг/дм 3
      41. Висмут В 1+ 3                                5,5 мг/дм 3
      42. Диметил фенил карбинол                    0,57 мг/дм 3
      43. Динатрил алипиновый кислоты               0,39 мг/дм 3
      44. Диэламин                                   7,6 мг/дм 3
      45. Крезол                                    0,02 мг/дм 3
      46. Метакриламид                               0,4 мг/дм 3
      47. Метакриловая кислота                       3,7 мг/дм 3
      48. Метилмета крилат                           0,1 мг/дм 3
      49. Молибден                                  0,93 мг/дм 3
      50. В-нафтол                                  4,44 мг/дм 3
      51. Нитробензол                                  3 мг/дм 3
      52. Селен                                    0,004 мг/дм 3
      53. Стронций                                  5,17 мг/дм 3
      54. Сурьма                                    0,18 мг/дм 3
      55. Тиомочевина                               0,13 мг/дм 3
      56. Три крезил фосфат                         0,03 мг/дм 3
      57. Этихлоргидрин                              0,1 мг/дм 3
      58. Этиленгликоль                               40 мг/дм 3
      59. Ацетон                                      40 мг/дм 3
      60. Бензойная кислота                           15 мг/дм 3
      61. Бутилацетат                                0,4 мг/дм 3
      62. Дибутилфталат                             0,74 мг/дм 3
      63. Изобутиловый спирт                         5,5 мг/дм 3
      64. Капролактам                               44,4 мг/дм 3
      65. Моноэтиловый эфир этиленгликоля           11,1 мг/дм 3
      66. Титан                                      0,2 мг/дм 3
      67. Фталевая кислота                           3,7 мг/дм 3
      68. Аллиловый спирт                            1,1 мг/дм 3
      69. Алкомон ОС-20                                2 мг/дм 3
      70. Ацетальдегид                               8,9 мг/дм 3
      71. Бутилокрилат                               1,2 мг/дм 3
      72. Выравниватель А                                0,7 м 3
      73. Гидрохинон                                0,74 мг/дм 3
      74. Диметилфенол                               1,4 мг/дм 3
      75. Дициандиамид                              22,2 мг/дм 3
      76. Изопропиловый спирт                        2,8 мг/дм 3
      77. Ксилол                                    0,27 мг/дм 3
      78. Малеиновая кислота                        44,4 мг/дм 3
      79. Метилстирол                               0,58 мг/дм 3
      80. Метилэтилкетон                            11,1 мг/дм 3
      81. Октанол                                   0,27 мг/дм 3
      82. Пирокатехин                                4,4 мг/дм 3
      83. Пропиловый спирт                          11,2 мг/дм 3
      84. Триэтаноламин                              5,9 мг/дм 3
      85. Алюминий                                  0,75 мг/дм 3
      86. Глицерин                                    90 мг/дм 3
      87. Азолят                                      20 мг/дм 3

      ПРИМЕЧАНИЕ: достижение предельно допустимых концентрации (ПДК) загрязняющих веществ в сточных водах путем разбавления их чистыми, нормативно - чистыми водами не допускается.

Приложение 2
к Правилам эксплуатации
инженерных коммуникаций
системы канализации
города Караганды

Заявка на сброс сточных вод в систему водоотведения

      1. Реквизиты заказчика:

      1) предприятие, организация, хозяйство
      ____________________________________________________________

      2) ведомственная подчиненность
      ____________________________________________________________

      3) характеристика производственной деятельности и сменность работы ___________________________________________________________

      ____________________________________________________________

      4) почтовый адрес предприятия и телефон должностного лица, ответственного за сброс сточных вод______________________________

      2. Характеристика системы внутриплощадочной канализации и состав очистных сооружений предприятия ___________________________

      3. Характеристика сточных вод, сбрасываемых и подлежащих сбросу в систему канализации населенного пункта_________________________

      4. Обосновывающие материалы, справки проектных и научно - исследовательских организаций, касающиеся вопросов использования и очистки сточных вод, должны быть приложены к заявке. (В справках дается объяснение, что расходы сточных вод и их состав после очистки являются предельно достижимыми, а также и объяснение их разницы в сравнении с предельно - допустимой концентрацией (ПДК).

             ДАТА                                  М.П.