Күші жойылды - Қарағанды қалалық мәслихатының 2009.04.29 N 219 шешімімен.
Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Заңының 6 бабы 1 тармағына сәйкес, Қарағанды қалалық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
1. Қоса беріліп отырған "Қарағанды қаласының кәріз жүйесінің инженерлік коммуникацияларын күтіп-ұстау Ережелері" бекітілсін.
2. Осы шешімнің орындалуын бақылау Қарағанды қалалық мәслихаттың құрылыс, көлік, экология, байланыс, халыққа коммуналдық-тұрмыстық қызмет көрсету мәселелері бойынша тұрақты комиссиясына (төрағасы Николай Григорьевич Полевой) жүктелсін.
3. Осы шешім 2009 жылдың 1 маусымынан қолданысқа енгізілсін.
IV шақырылған | |
Қарағанды қалалық | |
мәслихатының кезекті | |
XIV сессиясының төрайымы | С. Боранқұлова |
Қарағанды қалалық | |
мәслихатының хатшысы | Қ. Бексултанов |
КЕЛІСІЛДІ: | |
Қарағанды облысының | |
мемлекеттік санитарлық - | |
эпидемиологиялық қадағалау | |
басқармасының бастығы | Т. Хамитов |
Қазақстан Республикасының | |
қоршаған ортаны қорғау | |
министрлігі экологиялық реттеу | |
және бақылау комитетінің | |
Нұра - Сарысу экология | |
департаментінің бастығы | Б. Смағұлов |
IV шақырылған Қарағанды қалалық мәслихатының XIV сессиясының 2008 жылдың 29 қазанындағы N 142 шешімімен бекітілген |
Қарағанды қалалық кәріз жүйелерінің инженерлік
коммуникацияларын күтіп-ұстау
Ережелері
1. Жалпы ережелер
1. Нағыз ережелер өндірістік және шаруа - тұрмыстық сарқынды суларды қалалық кәрізге қабылдау тәртібін анықтайды және суды таратушы ұйыммен суды тарату - кәріздік қызметтерінің пайдаланушылар арасындағы қарым-қатынасты реттейді.
2. Нағыз Ережелер Қазақстан Республикасының келесі құқықтық актілеріне сәйкес бекітілген:
1) 2003 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасының Су Кодексі ;
2) 1999 жылғы 1 шілдедегі Қазақстан Республикасының азаматтық кодексі (Ерекше бөлім);
3) 2001 жылғы 30 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексі;
4) 2007 жылғы 9 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексі ;
5) 2006 жылғы 7 шілдедегі Қазақстан Республикасының "Азаматтардың денсаулығын сақтау туралы" Заңы ;
6) 2002 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының "Халықтың санитарлық - эпидемиологиялық салауаттылығы туралы" Заңы ;
7) 2001 жылғы 16 шілдедегі Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Заңы ;
8) " Қазақстан Республикасының қалалары мен аудан орталықтарында объектілерді сумен жабдықтау және су бөлу жүйелеріне қосу үшін техникалық шарттарды беру және келісу тәртібі туралы" нұсқаулығы Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлігінің тұрғын үй және құрылыс саясаты жөніндегі Комитетінің төрағасының 1997 жылғы 30 желтоқсандағы бұйрығымен бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1998 жылғы 25 ақпанда N 475 тіркелген;
9) Шаруашылық-ауыз сумен жабдықтауға және мәдени-тұрмыстық су пайдалану орындары жөніндегі санитарлық-эпидемиологиялық ереже мен нормаларды бекіту туралы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің міндетін атқарушының 2004 жылғы 28 маусымдағы N 506 бұйрығы бекітіліп, 2004 жылғы 11 тамыздағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді тіркеу Реестрінде N 2999 тіркелген, 2004 жылғы қазан айындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілер бюллетенінің N 37-40 нөмірлерінде жарияланған.
3. Нағыз Ережелер қоршаған ортаны жеткілікті түрде тазартылмаған сарқынды сулармен ластанудан қорғауды қамтамасыз етуге, Қарағанды қаласының кәріз жүйелері мен имараттарының жұмысындағы бұзылыстарының алдын-алуға, осы имараттардың жұмысының тиімділігі және оларды пайдалану қауіпсіздігін жоғарлатуға бағытталған.
4. Нағыз Ережелер сарқынды сулары Қарағанды қалалық кәріз жүйесіне қабылданатын меншік түріне, мекемелік тиістілігіне қарамастан барлық заңды тұлғалар (бірлестіктер, кәсіпорындар, мекемелер мен кез-келген ұйымдастырушылық-құқықтық формадағы ұйымдар) мен жеке тұлғалар (жеке кәсіпкерлер) үшін міндет болып табылады. Нағыз Ережелер тұрмыстық тұтынуға арналған су ресурстарын пайдаланатын халықтан сарқынды суларды қабылдауға пайдаланылмайды.
5. Ережелер Тұтынушылардан қабылданған Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларын бірге бұру және тазарту үшін жіберілетін сарқынды сулардың саны мен сапасына қойылатын талаптардан тұрады.
6. Нағыз Ережелерде пайдаланылатын негізгі түсініктер мен атаулар:
1) бақылау құдығы – Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылудың алдындағы Тұтынушының соңғы құдығы;
2) жоғарғы белсенді заттар (әрі қарай - ЖБЗ) – екі сұйықтық шекарасындағы жоғары тартылдыруды төмендететін заттар;
3) инженерлік коммуникациялар (жүйелер) – халық жайлаған жерлердің аймағында, әрі ғимараттарда (имараттарда) салынып жатқан, әртүрлі қызметке арналған құбырлар мен кабельдер (су құбыры, кәріз, газ, жылу, байланыс);
4) кәсіпорын – Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды ерікті түрде жіберуді жасайтын және Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне өзіндік түрде қосылуды жүзеге асыратын немесе СКШ ұйымымен келісім-шарт негізінде Қарағанды қаласының кәріз жүйесі арқылы сарқынды суларды тарту бойынша қызметтерді пайдалануға ынталы жеке кәсіпкер және заңды тұлға (бірлестік, кәсіпорын, мекеме және кез-келген ұйымдастырушы-құқықтық формадағы ұйым);
5) коллектор (канал) – берілген бағыттағы сарқынды суларды тартуға арналған гидротехникалық қондырғылар;
6) Қарағанды қаласының кәріз жүйесі – Тұтынушының баланс билігіндегі, оның аймақтық жерінен (Қарағанды қаласы) немесе оның бір бөлігінен сарқынды суларды тартуға арналған құбырлардың сәйкес жүйелері мен коллекторлары (каналдары) бар қондырғылар жиынтығы;
7) мемлекеттік органдар – суларды, қойнауларды, жерлерді пайдалану және қорғауға бақылау бойынша өкілеттілікке ие мемлекеттік органдар;
8) оттегін биохимиялық пайдалану (әрі қарай ОБП) – биологиялық жолмен қышқылдандырылатын органикалық қосындылар концентрациясы;
9) оттегін толығымен биологиялық пайдалану (әрі қарай ОБП толығымен) - t=20 0 С температурада оттегіндегі толығымен биохимиялық қажеттілік (судағы биохимиялық қышқылдандырушы органикалық қосындылар үшін қажетті оттегі көлемі);
10) оттегін химиялық пайдалану (әрі қарай ОХП) – сарқынды суларда ерітілген органикалық заттардың жалпы концентрациясы;
11) пайдалану міндеттілігі (жауапкершілігі) бойынша кәріз жүйесінің элементтерін бөлу шекарасы олардың пайдалану жауапкершілігі үшін су-кәріз шаруашылығы келісімімен және Тұтынушының шекараны бөлу Актісінде бекітіледі;
12) сарқынды суларды бірден жіберу – кәрізге тез арада көбейтілген шығынмен және (немесе) ластаушы заттар концентрациясымен (Тұтынушының ШЖК асып кетуі) қысқа уақытта келуі;
13) сарқынды суларды тазартуға арналған локалдық тазарту имараттары - сарқынды суларды олардың жауын-шашынын анаэробты жиналғанын тұрғызуда механикалық локалдық тазартуға арналған имараттар;
14) сарқынды суларды шығыны – кәріздің тармақтары мен имараттарын есептеу үшін уақыт аралығындағы ағатын сарқынды сулар көлемі;
15) сарқынды сулар – Тұтынушының қызметінің процессіндегі қалыптасатын, құрамына сарқынды сулар енгізетін қайтарымды судың әртүрлілігі;
16) синтетикалық жоғарғы белсенді заттар (әрі қарай СЖБЗ) – екі сұйықтық бөлінген шекарадағы жоғарғы созылуды төмендететін заттар;
17) су құбыры – кәріздік шаруашылығының ұйымы (әрі қарай СКШ ұйымы) – қызметі суды реттеумен, жеткізумен қайта өңдеу, суды дайындау, ағынды суларды тарту және су объектілерін пайдаланумен байланысты су шаруашылығының ұйымы;
18) субабонент (субтұтынушы) – Тұтынушының су қабылдаушы тармақтарынан су алатын және Тұтынушының су шаруашылығы ұйымының тармақтарының кәріз жүйесіне сарқынды суларды жіберетін заңды тұлғалар (бірлестік, кәсіпорын, мекеме және кез-келген ұйымдастырушы-құқықтық формадағы ұйым) және жеке тұлғалар (жеке кәсіпкер);
19) сыртқы кәріздік жүйесі – тұтынушылардан сарқынды суларды тартатын жер астындағы айырылыстық құбырлар мен каналдардың жиынтығы;
20) тазарту имараттары – сарқынды суларды тазарту және жауын-шашындарды өңдеуге арналған имараттар;
21) тәуелсіз зертхана – стандартизация, метрология және сертификация бойынша өкілетті мемлекеттік органдармен аттестацияланған немесе аккредиттелген зертхана;
22) тұтынушының кәріз жүйесіндегі бақылау құдығына дейінгі шығарылатын құбыр;
23) тұтынушы – су құбыры – кәріздік шаруашылық ұйымымен келісім шарт негізінде Қарағанды қаласының канализация жүйесі арқылы сарқынды суды тарту бойынша қызметтерді пайдаланатын кәсіпкерлік қызметпен айналысатын заңды тұлғалар мен азаматтар;
24) тұтынушының канализация жүйесі – Тұтынушы балансындағы құбырлар тармағы мен коллекторлары (каналдар) бар бөлігі немесе тұтынушының аймағындағы ағынды суларды тартуға арналған имараттар жиынтығы;
25) шаруашылық-тұрмыстық сарқынды сулар – бұл Тұтынушының шаруашылық-тұрмыстық қызметі процессінде қалыптасатын сарқынды сулар;
26) шектеулі жіберілетін концентрациясы (әрі қарай ШЖК) – судағы жеке заттың шектеулі жіберілетін концентрациясы, ол жоғары болған жағдайда су белгіленген пайдалану шегіне жарамсыз болып қалады. ШЖК концентрация құрамы тең немесе аз болған жағдайда су, құрамында ол зат емес су сияқты, зиянсыз болып қала береді;
27) шектеулі жіберілетін тастау (әрі қарай ШЖТ) – кәріз жүйесіне затты жектеулі жіберілетін түрде тастау – айналмалы судағы зат массасы, су сапасының нормаларын қамтамасыз ету мақсатында уақыт бірлігіндегі кәріз жүйесіне берілген тармақтағы бекітілген тәртіппен тартуға жіберілетін максималды көлем.
2. Сарқынды суларға қойылатын талаптар
7. Қарағанды қаласының кәріз жүйелеріне оның жұмысының бұзылуына алып келмейтін, кәріз жүйесін пайдалану үшін қауіптілік туғызбайтын және Қазақстан Республикасының қоршаған ортаны, беткі және жерасты суларын қорғау бойынша нормативтік актілердің талаптарына сәйкес тұрмыстық ағынды суларды бірге тазартуы мүмкін, сарқынды сулар қабылданады.
8. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне құрамындағы ластанушы заттар, халықтың тұрмыстық ағынды суларды араласуын есепке алмай анықталған нағыз Ережелердің 1 Қосымшасында келтірілген шектеулі концентрациялардан аспайтын сарқынды сулар қабылданады.
9. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне құрамында келесі заттар сарқынды суларды тастауға жіберілмеді:
1) құбырларды, құдықтарды, торларды ластайтын заттар немесе құбырлардың қабырғалары мен бұрыштарында, құдықтарда, торларда жиналатын заттар (топырақ, қақтар, құм, әк, гипс, металл жоңқасы, құрылыс және тұрмыстық қоқыс, кәсіпорынның қатты қалдықтары);
2) құбыр материалдарына және кәріз жүйесінің элементтеріне бұзушы әсер беретін заттар;
3) сарқынды сулардың биологиялық түрде тазартылуына кедергі келтіретін концептрациялардағы зиянды заттар;
4) қауіпті бактериялық ластаушылар;
5) 310 мг/л астам өлшенген және қалқынды заттар;
6) ерімейтін мұнай өнімдері (май, шайыр, қара май);
7) 11,4 мг/дм 3 асатын ЖБЗ (СЖБЗ) биологиялық қатты заттар;
8) биологиялық қиын қышқылдандыратын органикалық заттар;
9) ауыз су-шаруашылық, мәдени - тұрмыстық және суды пайдаланудың балық шаруашылығында су объектілердің суларында шектеулі концентрациясы бекітілмеген заттар;
10) кәріз жүйесіндегі улы газдардың қалыптасуына әсер ететін қышқылдар (күкірт қышқылы, күкірт көміртегі, көміртегі қышқылы, цианисті-су қышқылы, жеңіл ұшатын хош йісті көміртегілер және басқалары) және ыстық қоспалар, улы және араласқан газ түріндегі заттар (көбінесе жанармай, диэтил эфирі, дихлорметан, бензол және басқалары) және өзге жарылыстық қаупі бар улы қоспалар.
10. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне тастауға жол берілмейді:
1) 40 0 С температурасынан жоғары ағынды сулар; 6,5 төмен немесе 9,0 жоғары рН деңгейі; 1,5 еседен көп біршама толық БОТ немесе 2,5 есе БОТ-тан жоғары ОХҚ;
2) кәріздік сулар, жауын-шашындық (қар) сулары;
3) технологиялық циклде ластанбаған нормативті-таза сарқынды сулар;
4) өнеркәсіптік аудандардың аймағынан шығатын жоғарғы ағыстар;
5) локалды тазарту имараттарынан жауын - шашындар;
6) топырақ, құрылыс және тұрмыстық қоқыс;
7) өзге тұрмыстық және өнеркәсіптік қалдықтар.
11. Тұтынушылардың кәріз жүйесінде өзара қатынасы эмульсияның қалыптасуына әкелетін сарқынды сулардың бірігуіне жол берілмейді, улы немесе жарылыстық қауіпті газдардың, сондай-ақ ерімейтін заттардың үлкен көлемі (мысалы: құрамында кальций тұзы немесе магний бар сілті ерітінділері бар сарқынды сулар; сода және ащы сулар; натрий сульфиді және құрамында шектен көп сілтісі бар су; хлор және фенолдар).
12. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынсыз өндіруді ұйымдастыру, орынды технология, айналмалы және қайтарымды сумен жабдықтауды пайдалану жолымен жойылу мүмкіндігі бар өндіріс процессінде ластанбаған сарқынды сулар жіберілмейді.
3. Қарағанды қаласының кәріз жүйесін күтіп-ұстау шарттары
13. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды қабылдау келесі шарттарда жіберіледі:
1) тұтынушының сарқынды сулары нағыз Ережелердің талаптарына жауап береді;
2) Қарағанды қаласының кәріз жүйесінің қуаттылығы өнеркәсіптік сарқынды суларды қабылдау үшін жеткілікті болып табылады.
Қарағанды қаласының кәріз жүйесінің сарқынды суларды қабылдауы СКШ ұйымымен бекітілген сарқынды суларды қабылдауға арналған келісім-шарт негізінде жасалады. Келісім-шартқа кәріз жүйесіне қосылуға берілетін тахникалық шарт және типтік форма бойынша сарқынды суларды жіберуге, баланстық мүліктің шекараларын бөлу актісі қосымшаға ретінде берілуі тиіс. Сарқынды суларды жіберуге өтінім беру кәріз жүйесіне қосылуға жататын немесе қосылушы тұтынушылардың мекемелік тиістілігі мен жеке меншік формасына қарамастан барлығына міндетті.
14. Өзге жағдайларда Тұтынушының сарқынды суларын тазарту Қазақстан Республикасының нормативті құжаттарының талаптарына сәйкес локалды тазарту имараттарында жүзеге асырылуы тиіс.
15. Қарағанды қаласының кәріз жүйелеріне қайта қосылушы және әрекет етуші Тұтынушылар үшін СКШ Ұйымы сарқынды суларды қабылдауға лимитті анықтайды.
16. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды жіберу Тұтынушының аумағында немесе аумағынан тыс міндетті түрде орналастырылған бақылау құдығымен өзіндік түрде жіберу арқылы жүзеге асырылады. Тұтынушының өзіндік түрде жіберулері сарқынды судың сапасы мен көлемін тұрақты қадағалайтын мынадай құрылғылармен жабдықталуы тиіс: автоматтық сұрыптаушылар, шығын өлшемдіктер, қажет болған жағдайда пломбаланатын автоматтық запорлық құрылғылар.
17. Егер Тұтынушының сарқынды суларының құрамы мен көлемі бір күн ішінде өзгерген болса, Тұтынушы бір күн ішінде Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды бірдей жіберуді қамтамасыз ететін арнайы көлемдік-реттеушілерді (аралықтар) бекітуге міндетті.
18. СКШ Ұйымы мен Тұтынушы арасындағы кәріз жүйелерінің жағдайы мен қызмет көрсетуінің жауапкершілік шегінің шекарасы олардың баланстық тәуелділігімен анықталады.
19. Тұтынушы Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды жіберу шарттарын сақтау және ондағы кәріз жүйелерін енгізудегі техникалық жағдайы мен пайдаланылуын қамтамасыз етеді.
20. Тұтынушылардың кәріз жүйелерін пайдалану және қызмет көрсетуі өзіндік түрде немесе СКШ Ұйымымен жүзеге асырылады.
21. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне Тұтынушы жіберетін сарқынды сулардың саны пайдаланылған ауыз судың тең саны бойынша және ыстық сумен жабдықтау жүйесінен келетін сумен анықталады. Немесе Тұтынушының есебінен Тұтынушының өтініші бойынша СКШ Ұйымымен орындалған шынайы өлшемдермен анықталады. Өлшемдердің кезеңділігі Тұтынушымен бірге СКШ Ұйымымен анықталады. Өлшемдердің нәтижелері екіжақты актімен ресімделеді және Қарағанды қаласының кәріз жүйесін пайдаланғандығы үшін өзара есептесулерге негіз болады.
22. Тұтынушы талап бойынша немесе СКШ Ұйымының жазбаша рұқсатымен, СКШ Ұйымының бекітілген техникалық мүмкіндігі болғанда өзге Тұтынушылардың өзінің кәріз жүйесіне қосылуға рұқсат етеді. Мұндай жағдайда Тұтынушы мен Субтұтынушының кәріз жүйесіне техникалық қызмет көрсетудің барлық шарттарын орындайды. Субтұтынушылар негізгі Тұтынушымен сарқынды суды жіберуге келісім-шартты бекітеді. Субтұтынушылар туралы мәліметтер олардың атауын, мекемелік тәуелділігін, сарқынды сулардың көлемі мен сапасы туралы мәліметтермен, сарқынды сулардың саны мен сапасына тұрақты бақылау жасауға арналған құрылғылар туралы мәліметтер СКШ Ұйымымен бекітілген келісім-шартқа қосымшада Тұтынушы көрсетеді.
23. Бірнеше Тұтынушылардың суларын біріктіру осы сулардың Тұтынушының әрқайсысының алдын-ала жергілікті тазартуынан кейін немесе біржақты сарқынды сулары бар, бірнеше Тұтынушылар арналған тазарту имараттарының жалпы блогында жіберіледі.
24. Тұтынушылармен бұрылған сарқынды суды саны, суларында лас заттар концентрациясы саны азайтылған немесе көбейтілген, тұтынушылар жаңа кәріз жүйелерін жұмысқа пайдалануға немесе қайта қалпына келтірген, және жаңадан субтұтынушылар қосылған және Тұтынушының ұйымдасқан заңдық нысанын жазып және меншікті нысаны ауысқан жағдайда сарқынды суды Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне Тұтынушы мен СКШ Ұйымымен бекітілген келісім шартқа өзгерту және толықтырулар енгізіліп, сай есептемесімен Тұтынушының СКШ Ұйымынан рұқсат алғаннан кейін жіберіледі.
25. Тұтынушының кәріз жүйесінде бұзылуы немесе өзгеруіне байланысты, әр шығару бойынша сарқынды су сапасы және аумағына үнемі бақылау үшін бейімдемеде жұмыстың кез-келген түрлерінің жүргізілуі алдында, Тұтынушыға объектінің белгіленген өзгерісі оның параметрлеріне меншік иесінің (меншік иесі үлескерінің) жазбаша келісімі керек.
26. Тұтынушының өз еркімен қондырғылар мен жабдықтарды Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жалғап алуына жіберілмейді.
27. Құрылыс жұмыстарын жасау кезінде кәріздік тармақтардың қорғаушы зоналарын бұзуға тыйым салынады. Жеке жағдайларда шарттар болғанда кәріздік жүйелерді шығару үшін қажетті құжаттарды ресімдеу керек.
28. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылуға арналған өзіндік қосылулар мен өзіндік түрде салынған құрылғылар мен имараттар қызмет көрсетілуден тоқтатылады.
4. Жаңа құрылыстағы және қайта қалпына келтіріліп жатқан ұйымдарды, мекемелерді, кәсіпорындарды кәріздеу үшін жобалау құжаттарының келісімдерін және техникалық шарттарын тапсыру тәртібі
29. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне берілетін техникалық шарт қалалық сарқынды сулар көрсеткіштерінің саны мен сапасы бойынша кәріз жүйесінің қуаттылығы резервтері болғанда ғана беріледі.
30. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылу шарттары мен Тұтынушының сарқынды суларына қойылатын талаптар өкілетті мемлекеттік органдармен келісім бойынша СКШ ұйымымен анықтайды.
31. " Қазақстан Республикасының қалалары мен аудан орталықтарында объектілерді сумен жабдықтау және су бөлу жүйелеріне қосу үшін техникалық шарттарды беру және келісу тіртібі туралы " нұсқаулығы Қазақстан Республикасының Энергетика, индустрия және сауда министрлігінің тұрғын үй және құрылыс саясаты жөніндегі Комитетінің төрағасының 1997 жылғы 30 желтоқсандағы бұйрығымен бекітіліп, Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1998 жылғы 25 ақпанда N 475 тіркелген барлық міндетті материалдардың бекітілген формасы бойынша СКШ ұйымына Тұтынушы қайта салынып және қалпына келтіріліп жатқан объектілерінің Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылу үшін техникалық шарттар берілуге арналған.
32. СШК Ұйымына қосылу үшін келісімге берілген имараттар мен қондырғылар жобасын қарастырып, ол бойынша бес күннің ішінде қорытынды беріледі.
33. Қарағанды қаласының кәріз жүйесін жабдықтауға және құрылысқа бұрын техникалық шартпен берілген шегініс және қайта қалпына келтіру немесе құрылыс үрдісінде жобалау шешіміне енгізілген барлық өзгерістер СКШ Ұйымымен және мемлекеттік орган өкілдерімен қосымша келісімге жатқызылады.
34. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне қосылу үшін құрылыстар және жабдықтарды қайта қаптау немесе құрылыс бойынша барлық жұмыстар Кәсіпорынның күшімен, әрі СКШ Ұйымының техникалық тексеруімен, Тұтынушының меншікті құрал есебімен жүргізіледі, ол қосымша бекітілген келісім шарт негізінде жүзеге асырылады.
35. Құрылыс немесе қайта қалпына келтіру жұмыстары аяқталғанда, кәріз жүйесін пайдалануға бергенге дейін, Тұтынушының/Кәсіпорыны техникалық шарттардың орындалғандығын мақұлдау үшін СКШ Ұйымына техникалық куәландыруға ұсынады. Техникалық куәландыру жүргізілу нәтижесінде акт құрастырылады.
36. Тұтынушыға сарқынды суды пайдалану рұқсаты СКШ Ұйымының, кәріз жүйесінің ұсынылған техникалық куәландырудағы акт бойынша көрсетілген барлық кемшіліктер жойылғаннан кейін беріледі. СКШ Ұйымынан объектіні пайдалануды босату туралы анықтама берілгеннен кейін, техникалық құжаттар ресімделгенде келісім-шарттың бекітілуі. Объектінің пайдалануға жіберілуі персоналдардың дайын болғанында және Тұтынушының кәріз жүйесіне жауапты дайын тұлғалар тағайындалғанда мүмкін болады.
37. Қарағанды қаласының кәріз желісіне Тұтынушының босатылуы және кәріз жүйелерінің байланысуы, дизенфекция, жуу, ойым Тұтынушымен және СКШ Ұйымының техникалық қараушыларымен немесе Тұтынушы өз еркімен немесе СКШ Ұйымы жүргізеді.
38. СКШ Ұйымы Тұтынушы балансындағы бар кәріз желісінің жағдайына және техникалық пайдалану ережелерін сақтау бойынша нұсқаулар береді және бақылау жасайды.
5. Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суды жіберуде мониторинг жүргізу
39. Тұтынушы Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жіберілетін сарқынды судың санын және сапасын міндетті түрде үнемі бақылап отыруы керек.
40 Мониторинг жүзеге асырылады:
1) сарқынды судың жергілікті тазалау жабдықтарының жинақтарына дейін және одан кейін құрамын талдау жолымен жүзеге асырылады, егер ол болмаса бақылау құдықтарында болады;
2) Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жіберу кезінде және Тұтынушының кәріз желісіндегі анағұрлым жауапты нүктелерінде әр шығару бойынша бақылау құдықтарында сарқынды суды жіберу санын өлшеу.
41. Тұтынушы СКШ Ұйымының талап етуімен сарқынды судың аумағы, сапалы құрамы жөнінде және оларды Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жіберу тәртібі туралы мәлімет ұсынуы қажет. Есептегі мәліметтердің дұрыстығына Тұтынушы мекеменің бастығы жауапты болады.
42. СКШ ұйымының Тұтынушыларға сарқынды суларының химиялық талдауына сынамаларды таңдау және талаптары тоқсанына бір реттен артық жүргізілмейді.
43. СКШ Ұйымы Тұтынушының Қарағанды қаласы кәріз желісіне сарқынды суды жіберу құрамының және санының сәйкестілігіне мониторингті сарқынды суларды жіберу лимиті төңірегінде жүзеге асырады.
44. Тұтынушылар СКШ Ұйымымен Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне сарқынды суларды жіберу мониторингісін тәуліктің кез-келген уақытында өткізу уақытын қамтамасыз етуі, нағыз Ережелердің 42 тармағындабекітілген мерзімдерде құралдарды, қажетті құжаттарды беруі қажет.
45. Тұтынушының сарқынды суды жинауын сынап көруді іріктеу, сапалылығына талдау СКШ Ұйымының өкілдері жүргізеді, Тұтынушының жауапты өкілетімен бірге сарқынды суды сынап көруді іріктеу әдісіне сай және СКШ зертханасында жүргізіледі.
46. Химиялық талдауға сарқынды суларды таңдау бақылау құдығынан алынады.
47. Таңдап алынған сарқынды сулардың сынамасына СКШ Ұйымы және Тұтынушы үш дана акт жазады.
48. Сол күні іріктелген сынақ сұрыпталу үшін сарқынды су сапасын талдау белгіленген тәртіппен аттестацияланған СКШ Ұйымының зертханасына жеткізіледі.
49. Талдауды орындауға берілген талдауды жүргізу әдістемесінде қарастырылғандай уақыт беріледі. Талдау жүргізу СКШ Ұйымының есебімен жүргізіледі, ал Тұтынушылар тапсырысы бойынша – Тұтынушы есебімен жүргізіледі.
50. Тұтынушының сарқынды суында ластанғыш заттар сапасының және санының нақты өсуі талдау бойынша көрініс тапса, СКШ Ұйымы бірден Тұтынушыға хабар береді.
51. Талдау қорытындысының көрсеткіштері бойынша Тұтынушының сарқынды суының құрамындағы ластанғыш заттар берілген рұқсаттан құрамы және санының бойынша шегінен асу нақты фактілері анық болған жағдайда, Тұтынушы сарқынды судың Қарағанды қаласының кәріз жүйесіне жіберілуін тоқтатуға және тез арада ластануды төмендету бойынша шаралар қолдануы қажет.
52. Тұтынушы сарқынды суының ластанғыш заттарын жоғарылататын себептерін жойғаннан кейін, СКШ ұйымы Тұтынушының берген тапсырысы бойынша біріккен қайтара сынап көру іріктеуін жүргізеді, бұл Тұтынушы есебінен жүргізіледі. Тұтынушы осы жағдайда СКШ ұйымымен бірге өз есебінде басқа да сәйкес рұқсаты (лицензия, аттестация) бар ұйымдарды шақыруға құқылы. Талдаулар жүргізілудің басты шарты қарастырылған әрекет етуші әдістемеде белгіленгендей бір күн ішінде өткізу уақыты болып табылады.
53. Тұтынушы кез-келген жағдайда, мысалы, сарқынды су сапасының төмендеуі жаппай жіберілуі, апаттық - қайта қалпына келтіру жұмыстарын жүргізу жағдайлары туған таңда үш сағат ішінде жазбаша түрде СКШ ұйымына және мемлекеттік бақылау органдарына ескерту жасауы керек, әрі болған жағдайды қалпына келтіру үшін қажетті шаралар қолдану керек.
54. Қалалық кәріз жүйесінің әрі қарай жұмыс істеуіне кедергі туғызатын, сарқынды суды лақтыру салдарынан туған ластанғыш заттар қоюлығын қалалық сарқынды су құрамында табылған сәтте СКШ Ұйымы бұл жайында міндетті түрде Мемлекеттік органдарына хабарландырады, әрі Нақты Ережелерді бұзған Тұтынушыны іздеу бойынша шаралар қолданады.
6. Қарағанды қаласы кәріз жүйесінің инженерлік коммуникацияларын күтіп-ұстау ережесін бұзу жауапкершілігі
55. Сарқынды сулардың қабылдануы жүзеге асырылған кезде СКШ Ұйымы Қарағанды қалалық кәріз желісінің техникалық жағдайына және Тұтынушы нақты ережеде бекітілген Қарағанды қаласы кәріз жүйесіне сарқынды судың жіберілу талаптарын толығымен орындаған шартта, кәріз жүйесінің тазалау құралдардың тиімді жұмыс жасауына, нақты ережені бұзушыларды табу шараларын дер кезінде қолдану және бұл жайында Мемлекеттік органдарына хабарлауға жауапты.
56. Тұтынушы нақты Ереженің орындалуына жауапкершілік артады; меншікті кәріз жүйесін сенімді техникалық пайдалануды қамтамасыз ету; СКШ Ұйымы бекіткен пломбылардың бұзылмауына; белгіленген лимиттен асатын және шекті жіберілетін концентраттардан астам ластанушы заттары бар сарқынды су жіберу; Тұтынушының берілген лимиттерден асыра және/немесе құрамында нағыз ережелерде берілмеген, бірақ Тұтынушының технологиялық процессінде пайдаланылатын, реагенттер мен материалдары бар сарқынды суларын жіберуінің салдарынан, Қарағанды қаласының кәріз жүйесінде туған апат және бақытсыз жағдайлар.
57. Қарағанды қаласының кәріз жүйесінің инженерлік коммуникацияларын ұстау ережелерін бұзудағы жауапкершілік Қазақстан Республикасының "Әкімшілік құқық бұзушылық туралы" Кодексінің 240 , 242 , 244 , 261 , 276 , 277 баптарына және Қазақстан Республикасының азаматтық кодексінің 4 тармағы 9 бабында қарастырылған, СКШ Ұйымы келтірілген зиянның орнын толтыруға құқығы бар.
Қарағанды қаласының кәріз жүйелерінің инженерлік коммуникацияларын күтіп-ұстау Ережелеріне 1 Қосымша |
Сарқынды сулардағы ластаушы заттардың шектік
жіберілетін концентрациясы
Қарағанды қалалық кәріз жүйелеріне жіберілетін заттардың концентрациясы келесі мүмкін концентрацияларға сәйкес болуы керек:
1. Өлшенген заттар 310 мг/дм 3
2. Оттегінің химиялық қажеттігі (ОХҚ) 320 мг/дм 3
3. Биологиялық оттегінің қажеттігі (БОТ) 370 мг/дм 3
4. Аммонийлі азот 29 мг/дм 3
5. Фенолдар 0,18 мг/дм 3
6. Мұнай өнімдері 1,6 мг/дм 3
7. Майлар 38,4 мг/дм 3
8. Синтетикалық жоғары белсенді заттар (СЖБЗ) 11,4 мг/дм 3
9. Тығыз тұнба 1000 мг/дм 3
10. Темір 0,83 мг/дм 3
11. Жалпы хром 0,04 мг/дм 3
12. Мыс 0,04 мг/дм 3
13. Цинк 0,1 мг/дм 3
14. Никель 0,16 мг/дм 3
15. Қорғасын 1,1 мг/дм 3
16. Тұнбаның дегидрогеназды белсенділігі 20 % кем
Заттардың биологиялық тазартуға барынша жіберілетін концентрациясы
1. Өлшенген заттардың күллілігі 30 мг/дм 3
2. Марганец 2 мг/дм 3
3. рН ортасының реакциясы 6-9 мг/дм 3
4. Қызу +40 0 С кем
5. Хлоридтер 350 мг/дм 3
6. Сульфаттар 500 мг/дм 3
7. Кадмий 0,01 мг/дм 3
8. Кобальт 0,1 мг/дм 3
9. Мышьяк 0,1 мг/дм 3
10. Фторидтер 1,5 мг/дм 3
11. Цианидтер 0,1 мг/дм 3
12. Фосфаттар 5 мг/дм 3
13. Түстенгіштер 15 мг/дм 3
14. Сынап 0,002 мг/дм 3
15. Формальдегид 0,6 мг/дм 3
16. Роданиды 0,3 мг/дм 3
17. Анилин 2 мг/дм 3
18. Бутилды спирт 1,4 мг/дм 3
19. О-Крезол 0,02 мг/дм 3
20. Поливинилацетаттыэмульсия 0,9 мг/дм 3
21. Резорцин 0,18 мг/дм 3
22. ДЦУ бекіткіші 1,6 мг/дм 3
23. Метанал 4,5 мг/дм 3
24. Моноэтаноламин 0,6 мг/дм 3
25. Полиакриламид 4,6 мг/дм 3
26. Трилон Б 1,85 мг/дм 3
27. Сірке су қышқылы 44,4 мг/дм 3
28. Гликазин 0,4 мг/дм 3
29. Этамон ДС-10 1,85 мг/дм 3
30. Синтетикалық латекс 5,9 мг/дм 3
31. ДЦМ бекіткіші 2,7 мг/дм 3
32. Метазин 3,7 мг/дм 3
33. АМ препараты 9,3 мг/дм 3
34. Стирол 0,6 мг/дм 3
35. Толуол 15 мг/дм 3
36. Хромолан 1,5 мг/дм 3
37. Акрил қышқылы 5,6 мг/дм 3
38. Барий 0,44 мг/дм 3
39. Ванадий 0,93 мг/дм 3
40. Винилацетат 0,75 мг/дм 3
41. Висмут В 1+ 3 5,5 мг/дм 3
42. Диметил фенил карбинол 0,57 мг/дм 3
43. Алипин қышқылының динатрилы 0,39 мг/дм 3
44. Диэламин 7,6 мг/дм 3
45. Крезол 0,02 мг/дм 3
46. Метакриламид 0,4 мг/дм 3
47. Метакрил қышқылы 3,7 мг/дм 3
48. Метилмета крилат 0,1 мг/дм 3
49. Молибден 0,93 мг/дм 3
50. В-нафтол 4,44 мг/дм 3
51. Нитробензол 3 мг/дм 3
52. Селен 0,004 мг/дм 3
53. Стронций 5,17 мг/дм 3
54. Сүрме 0,18 мг/дм 3
55. Тионесепнәр 0,13 мг/дм 3
56. Три крезил фосфат 0,03 мг/дм 3
57. Этихлоргидрин 0,1 мг/дм 3
58. Этиленгликоль 40 мг/дм 3
59. Ацетон 40 мг/дм 3
60. Бензойная кислота 15 мг/дм 3
61. Бутилацетат 0,4 мг/дм 3
62. Дибутилфталат 0,74 мг/дм 3
63. Изобутилды спирт 5,5 мг/дм 3
64. Капролактам 44,4 мг/дм 3
65. Этиленгликлдіңи моноэтилді эфирі 11,1 мг/дм 3
66. Титан 0,2 мг/дм 3
67. Фтал қышқылы 3,7 мг/дм 3
68. Аллил спирті 1,1 мг/дм 3
69. Алкомон ОС-20 2 мг/дм 3
70. Ацетальдегид 8,9 мг/дм 3
71. Бутилокрилат 1,2 мг/дм 3
72. А тегістеушісі 1,7 мг/дм 3
73. Гидрохинон 0,74 мг/дм 3
74. Диметилфенол 1,4 мг/дм 3
75. Дициандиамид 22,2 мг/дм 3
76. Изопропил спирті 2,8 мг/дм 3
77. Ксилол 0,27 мг/дм 3
78. Малеин қышқылы 44,4 мг/дм 3
79. Метилстирол 0,58 мг/дм 3
80. Метилэтилкетон 11,1 мг/дм 3
81. Октанол 0,27 мг/дм 3
82. Пирокатехин 4,4 мг/дм 3
83. Пропил спирті 11,2 мг/дм 3
84. Триэтаноламин 5,9 мг/дм 3
85. Алюминий 0,75 мг/дм 3
86. Глицерин 90 мг/дм 3
87. Азолят 20 мг/дм 3
ЕСКЕРТУ: ағынды суда залалданатын заттар Шектеулі жіберілетін Концентрациялар (ШЖК) жетістігін оларды таза, нормативі таза және басқа сулармен сұйылтуға қатаң түрде жол берілмейді.
Қарағанды қаласының кәріз жүйелерінің инженерлік коммуникацияларын күтіп-ұстау Ережелеріне 2 Қосымша |
Су тарту жүйесіне сарқынды суларды жіберуге өтінім
1. Тапсырыс берушінің реквизиттері:
1) кәсіпорын, ұйым, шаруашылық
_______________________________________________________________
2) ведомствалық бағынушылық____________________________________
3) өндірістік қызметке және жұмыстағы кезекшілікке сипаттама
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
4) ағынды су жіберуге жауапты кәсіпорынның және лауазым иесінің почталық мекен-жайы, телефоны________________________________________
2. Кәсіпорынның тазарту қондырғыларлардың құрамы және кәріз ішкі алаңының жүйесіне сипаттама_____________________________________
3. Елді-мекендердің кәріз жүйесіне жіберуге жататын және жіберілетін сарқынды суға сипаттама_________________________________
4. Ағынды суды тазарту және пайдалану мәселесіне байланысты жобалы және ғылыми - зерттеу ұйымдарды негіздейтін материалдар - анықтамалар өтініммен бірге болуға тиіс. (Анықтамада ағынды судың шығыны және оның құрамы тазалағаннан кейін барынша табысты болып табылады, сонымен қатар БЖК-мен салыстыруда олардың ерекшіліктеріне түсінік беріледі).
КҮНІ М.О.