Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарын бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2008 жылғы 9 шілдедегі N 512 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2008 жылғы 20 тамызда N 2024 тіркелді.Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімі аппаратының 2010 жылғы 12 сәуірдегі № 145 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімі аппаратының 2010 жылғы 12 сәуірдегі № 145 қаулысымен

      "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы үкіметінің "Жеке заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :

      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттары бекітілсін:
      1) "барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу";
      2) "барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге кепілдік шартын тіркеу";

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Ө.Трұмовқа жүктелсін.

      3. Осы қаулы ресми жариялаған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі      Қ. Көшербаев

      КЕЛІСІЛДІ:
      М.М. Әбдірахманов
      С.Ө. Трұмов
      С.А. Бермұхамедов
      Е.А. Бектұрғанов
      А. Әбдешұлы
      М.С. Сайдазимова

      Б.А.Бисенов
      Маңғыстау облысының табиғи ресурстар
      және табиғатты пайдалануды реттеу
      басқармасының бастығы
      "____" ____________ 2008 жыл

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2008 жылғы 9 шілдедегі
N 512 қаулысымен
Бекітілген

            Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты
      "Барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және
      жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған
                  келісім-шарттарды тіркеу"

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасы:
      келісім-шарт - құзыретті орган мен жеке немесе заңды тұлғаның (тұлғалардың) арасында барлау, өндіру, бірлескен барлау мен өндіру жүргізуге не барлауға және (немесе) өндіруге байланысты емес жер асты құрылыстарын салуға және (немесе) пайдалануға арналған келісім-шарт жасасқан кезде Қазақстан Республикасының қолданыста болған заң актілеріне сәйкес жасалған шарт;
      Осы стандарт Маңғыстау облысының аумағында барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттарды тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін белгілейді (одан әрі -мемлекеттік қызмет көрсету).
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңының 9-бабының, 5) тармақшасы, "Қазақстан Республикасында жер қойнауын пайдалану құқығын берудің тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2000 жылғы 21 қаңтардағы N 108 қаулысының 36  тармағы негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметті "Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі(бұдан әрі - Басқарма) көрсетеді.
      Қызмет көрсету орны: Маңғыстау облысы,Ақтау қаласы, 23 шағын аудан, 100 ғимарат.
      Электрондық поштасының мекен-жайы: moup@mail.ru., сайт: tabigat.mangystau.kz
      5. Жер қойнауын пайдаланушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны келісім-шартты тіркеу жөніндегі акті болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет құзыретті органдармен барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған келісім-шарттары жасалған жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетуді беру мерзімі:
      тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - он күннің ішінде;
      қажетті құжаттарды тапсыруы кезінде кезек күтудің ең ұзақ уақыты: 15 минут.
      құжаттарды алуы кезінде кезек күтудің ең ұзақ уақыты: 15 минуттан көп емес.
      8. Мемлекеттік қызмет ақысыз көрсетіледі.
      9. Ақпараттық және анықтамалық тағандар Басқарманың 106 кабинетінде орналастырылған.
      10. Мемлекеттің қызмет көрсету сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа, сағат 09.00-ден 18.30-ге дейін, үзіліс сағат 12.30-ден 14.00-ке дейін беріледі. Құжаттарды қабылдау, мемлекеттік қызмет көрсетуді және тез қызмет көрсетуді алуына құжаттарды қабылдау, алдынала жазылусыз, кезек ретімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету басқарма кабинеттерінде жүргізіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы мәліметтер және бланкілердің толтырылу үлгілері көрсетілген кабинеттегі стендтерде орналастырылған, күтуге арналған отыру орындары мен ауабаптағыш орнатылған кабинеті болады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Қажетті құжаттар тізбесі:
      1) мемлекеттік қызмет алуға өтініші;
      2) жер қойнауы бойынша жүргізуге операциялар бірінші басшы, оның орынбасары немесе оның тапсырмасы бойынша өзге де уәкілетті адам қол қойған келісім-шарт.
      3) Батыс Қазақстан аумақтық геология және жер қойнауын пайдалану басқармасымен берілген кен немесе геологиялық иелігі;
      4) аумақтық қоршаған ортаны қорғау басқармасымен келісім-шарт жобасына келісімі;
      5) геологиялық және тау-кендік өңірлік инспекциясымен келісім-шарт жобасына келісімі;
      6) төтенше жағдайлар және өнеркәсіптік қауіпсіздікті мемлекеттік бақылау басқармасымен келісім-шарт жобасына келісімі;
      7) Маңғыстау облысының әділет департаментімен келісім-шарт жобасына келісімі;
      8) Маңғыстау облысының экономика және бюджеттік жоспарлау департаментімен келісім-шарт жобасына келісімі;
      9) Маңғыстау облысының салық департаментімен келісім-шарт жобасына келісімі;
      10) Маңғыстау облысының мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау басқармасымен келісім-шарт жобасына қосымша келісімі;
      11)жұмыс бағдарламасы - жер қойнауын пайдаланушының конкурстық ұсыныстардың шарттарын іске асыру жөніндегі іс-шараларды қоса алғанда, келісім-шарт күшінің толық мерзіміне арнаған жоспарларының жиынтығы;
      Салыстыру үшін құжаттардың көшірмесімен бірге түпнүсқасын бірге ұсынады.
      13. Мемлекеттік қызмет алуға өтініші еркін түрде жасалады. Заңды тұлғаның өтінішіне бірінші басшы немесе оның орынбасары қол қояды.
      14. Мемлекеттік қызмет алуға өтініші 107 бөлмедегі жауапты адамға тапсырылады.
      15. Тұтынушының мемлекеттік қызмет көрсетуді алуы үшін барлық қажетті құжаттарын толық тапсырғандығы туралы құжатты растайтын құжат, құжаттарды қабылдау туралы талон болып табылады, онда мемлекеттік органның атауы; лауазымы, өтініш қабылдаған қызметкердің аты-жөні, тапсырған күні, уақыты, сондай-ақ тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні көрсетілді.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу, мемлекеттік қызметті алушының жекелей өзінің келуі болып табылады.
      Қызмет көрсетудің түпкі нәтижесін жауапты адам Ақтау қаласы, 23 шағын аудан, N 100 ғимарат мекен жайындағы, 107 бөлмеде береді.
      17. Азаматтық-құқықтық келісімге тұрмай "Жер қойнауын пайдалану құқығын " алған жағдайда немесе жер қойнауын пайдаланушы жалған ақпарат ұсыну арқылы жер қойнауын пайдалануға рұқсат алғанда немесе "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңының 14 бабының 9-3 және 9-4 тармағын орындамаған жағдайда, Құзыретті орган келісім - шартты тіркеуден бас тартуына құқығы бар.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Басқарма қызметі мыныдай жұмыс қағидаттарына негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік борышын орындау кезінде заңдылықтарды сақтау;
      3) нақтылы және толық ақпарат беру;
      4) ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы.

                         4. Жұмыс нәтижелері

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
мәні

2008 жылдакөрсеткіш-
тің мақ-
сатты мәні

2007 жылғы
көрсеткіш-
тің
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылы

1.1. құжаттарды тапсырған
сәттен бастап белгіленген
мерзімде қызметті ұсыну
оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды кезекте
15 минуттан аспайтын уақыт
күткен тұтынушылардың %
(үлесі)

80-85

80

80

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдері-
сінің сапасына қанағаттан-
ған тұтынушылардың %(үлесі)

100

100

100

2.2. құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс рәсімдеген
жағдайдың % (үлесі)

100

100

100

3. Қолжетімділік

3.1. қызметті ұсыну
тәртібі туралы сапаға және
ақпаратқа қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

75

80

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

80

70

60

4. Шағымдану үдерісі

4.1. шағымданудың
қолданыстағы тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың %(үлесі)

90 аспайтын

45

28

4.2. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушылар-
дың % (үлесі)

90 аспайтын

45

28

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайылығына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90 аспайтын

75

80

5. Шағымдану тәртібі

      19. Лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажет болған жағдайда тұтынушы Басқарма бастығына жүгіне алады, 111-кабинет, телефон: 8 (7292) 42-67-90. Қабылдау мерзімі: күнде сағат 09.00-18.30 аралығында жүргізіледі.
      Шағым Басқарма бастығының атына беріледі, 111-кабинет.
      20. Тікелей жазбаша түрде жүгінген тұтынушыға өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, уақыты, күні көрсетіле отырып тіркелген өтінішінің (шығымының) екінші данасы қайтарылады.
      Басқармаға түскен шағымдар Қазақстан Республикасы заңнамаларында қарастырылған тәртіп пен мерзімде жүзеге асырылады;
      Берілген шағымға жауапты не шағымның қаралу барысы туралы ақпаратты сіз Басқарма орналасқан мекен-жай бойынша: Маңғыстау облысы, Актау қаласы, 23 шағын аудан, 100 ғимарат, 111 кабинеттен аласыз.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген өтініштер міндетті түрде қабылданады, тіркеледі, есептен өтеді және қарастырылады.

6. Байланыс ақпараты

      21. Тұтынушыларды қабылдау Басқарманың белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес жүргізіледі.
      1) Басқарма бастығы.
      Мекен-жайы: Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 23 шағын аудан, 100 ғимарат, 111-кабинет, телефон: 8 (7292) 42-67-90. Электронды поштаның мекен-жайы: moup@mail.ru., сайт: tabigat.mangystau.kz
      Жұмыс кестесі: мерекелік күндерден басқа, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 09.00-ден 18.30-ге дейін, үзіліс сағат 12.30 ден 14.00-ге дейін демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Жеке қабылдау: бейсенбі, жұма сағат 17.00 ден 18.00-ге дейін., мерекелік күндерден басқа.
      2) Басқарма бөлімінің бастығы.
      Мекен-жайы: Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 23 шағын аудан, 100 ғимарат, 103-кабинет, телефон: 8 (7292) 42-98-46.
      Жұмыс кестесі: мерекелік күндерден басқа, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 09.00-ден 18.30-ге дейін, үзіліс сағат 12.30 ден 14.00-ге дейін демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      3) Маңғыстау облысы әкімінің орынбасары:
      жеке қабылдау: әр айдың 1-ші және 3-ші бейсенбісі, сағат 10-нан 13-ке дейін. Мекен жайы: Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 14 шағын аудан, 1 ғимарат, 404-кабинет, телефон 43-01-03.

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2008 жылғы 9 шілдедегі
N 512 қаулысымен
Бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты "Барлауға, өндіруге және бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге кепілдік шартын тіркеу" 1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасы:
      Екі немесе одан көп адамның азаматтық құқықтар мен міндеттерді белгілеу, өзгерту немесе тоқтату туралы келісімі шарт деп танылады.
      Осы стандарт барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге кепілдік шартын тіркеу бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін белгілейді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Заңының 8-бабының 6 тармақшасы негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызметті Маңғыстау облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы(бұдан әрі - Басқарма) көрсетеді.
      Қызмет көрсету орны: Ақтау қаласы, 23 шағын аудан, 100 ғимарат., 105, 106, 107 бөлмелері.
      Электрондық поштасының мекен-жайы: moup@mail.ru., сайт: tabigat.mangystau.kz
      5. Жер қойнауын пайдаланушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны (нәтижесі) кепілдік шартты тіркеу жөніндегі акті болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет құзыретті органдармен барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге арналған кепілдік шарттары жасалған жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетуді беру мерзімі:
      тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған кезден бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - он күннің ішінде;
      қажетті құжаттарды тапсыруы кезінде кезек күтудің ең ұзақ уақыты: 15 минутке дейін.
      құжаттарды алуы кезінде кезек күтудің ең ұзақ уақыты: 15 минуттан аспайтын.
      8. Мемлекеттік қызмет ақысыз көрсетіледі.
      9. Ақпараттық және анықтамалық тағандар Басқарманың 106 кабинетінде орналастырылған.
      10. Мемлекеттің қызмет көрсету сенбі, жексенбі және мерекелік күндерден басқа, сағат 09.00-ден 18.30-ге дейін, үзіліс сағат 12.30-ден 14.00-ке дейін беріледі. Құжаттарды қабылдау, мемлекеттік қызмет көрсетуді және тез қызмет көрсетуді алуына құжаттарды қабылдау, алдынала жазылусыз, кезек ретімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету басқарма кабинеттерінде жүргізіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы мәліметтер және бланкілердің толтырылу үлгілері көрсетілген кабинеттегі стендтерде орналастырылған, күтуге арналған отыру орындары мен ауабаптағыш орнатылған кабинеті болады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Тұтынушылар барлауға, өндіруге немесе бірлескен барлауға және жалпыға таралған пайдалы қазбаларды өндіруге кепілдік шартын тіркеу үшін Жер қойнауын пайдалану жөніндегі құқығын Банкпен жасасқан кепілдік шартын ұсынады.
      13. Мемлекеттік қызмет алуға өтініші еркін түрде жасалады. Заңды тұлғаның өтінішіне бірінші басшы немесе оның орынбасары қол қояды.
      14. Мемлекеттік қызмет алуға өтініші 107 бөлмедегі жауапты адамға тапсырылады.
      15. Тұтынушының мемлекеттік қызмет көрсетуді алуы үшін барлық қажетті құжаттарын толық тапсырғандығы туралы құжатты растайтын құжат, құжаттарды қабылдау туралы талон болып табылады, онда мемлекеттік органның атауы; лауазымы, өтініш қабылдаған қызметкердің аты-жөні, тапсырған күні, уақыты, сондай-ақ тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні көрсетілді.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу, мемлекеттік қызметті алушының жекелей өзінің келуі болып табылады.
      Қызмет көрсетудің түпкі нәтижесін жауапты адам Ақтау қаласы, 23 шағын аудан, N 100 ғимарат мекен жайындағы, 107 бөлмеде береді.
      17. Құжаттарды ресімдеуде қателер (түзетулер, өшірулер және т.б.) анықталған, қажетті құжаттар болмаған, біле тұра жалған мәліметтер берген жағдайда, Басқарма құжаттар пакетін алғаннан кейін бес жұмыс күні ішінде, оларды бас тарту себебі көрсетілген жазбаша негіздемемен бірге қайтарады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Басқарма қызметі мынадай жұмыс қағидаттарына негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік борышын орындау кезінде заңдылықтарды сақтау;
      3) нақтылы және толық ақпарат беру;
      4) ақпараттың қорғалуы және құпиялылығы.

                         4. Жұмыс нәтижелері

Сапа және қол жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік
мәні

2008 жылдакөрсеткіш-
тің мақ-
сатты мәні

2007 жылғы
көрсеткіш-
тің
ағымдағы
мәні

1

2

3

4

1. Уақтылы

1.1. құжаттарды тапсырған
сәттен бастап белгіленген
мерзімде қызметті ұсыну
оқиғаларының % (үлесі)

100

100

100

1.2. қызмет алуды кезекте
15 минуттан аспайты уақыт
күткен тұтынушылардың %
(үлесі)

80-85

80

80

2. Сапасы

2.1. қызметті ұсыну үдері-
сінің сапасына қанағаттан-
ған тұтынушылардың %(үлесі)

100

100

100

2.2. құжаттарды лауазымды
тұлға дұрыс рәсімдеген
жағдайдың % (үлесі)

100

100

100

3. Қолжетімділік

3.1. қызметті ұсыну
тәртібі туралы сапаға және
ақпаратқа қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90

75

80

3.2. тұтынушы құжаттарды
дұрыс толтырған және
бірінші реттен тапсырған
оқиғалардың % (үлесі)

80

70

60

4. Шағымдану үдерісі

4.1. шағымданудың
қолданыстағы тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылардың %(үлесі)

90 аспайтын

45

28

4.2. шағымдану мерзіміне
қанағаттанған тұтынушылар-
дың % (үлесі)

90 аспайтын

45

28

5. Сыпайылық

5.1. қызметкерлердің
сыпайылығына қанағаттанған
тұтынушылардың % (үлесі)

90 аспайтын

75

80

5. Шағымдану тәртібі

      19. Лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану қажет болған жағдайда тұтынушы Басқарма бастығына жүгіне алады, 111-кабинет, телефон: 8 (7292) 42-67-90. Қабылдау мерзімі: күнде сағат 09.00-18.30 аралығында жүргізіледі.
      Шағым Басқарма бастығының атына беріледі, 111-кабинет.
      20. Тікелей жазбаша түрде жүгінген тұтынушыға өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, уақыты, күні көрсетіле отырып тіркелген өтінішінің (шығымының) екінші данасы қайтарылады.
      Басқармаға түскен шағымдар Қазақстан Республикасы заңнамаларында қарастырылған тәртіп пен мерзімде жүзеге асырылады;
      Берілген шағымға жауапты не шағымның қаралу барысы туралы ақпаратты сіз Басқарма орналасқан мекен-жай бойынша: Маңғыстау облысы, Актау қаласы, 23 шағын аудан, 100 ғимарат, 111 кабинеттен аласыз.
      Заңнамада белгіленген тәртіппен берілген өтініштер міндетті түрде қабылданады, тіркеледі, есептен өтеді және қарастырылады.

6. Байланыс ақпараты

      21. Тұтынушыларды қабылдау Басқарманың белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес жүргізіледі.
      1) Басқарма бастығы.
      Мекен-жайы: Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 23 шағын аудан, 100 ғимарат, 111-кабинет, телефон: 8 (7292) 42-67-90. Электронды поштаның мекен-жайы: moup@mail.ru., сайт: tabigat.mangystau.kz
      Жұмыс кестесі: мерекелік күндерден басқа, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 09.00-ден 18.30-ге дейін, үзіліс сағат 12.30 ден 14.00-ге дейін демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Жеке қабылдау: Бейсенбі, жұма сағат 17.00 ден 18.00-ге дейін., мерекелік күндерден басқа.
      2) Басқарма бөлімінің бастығы.
      Мекен-жайы: Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 23 шағын аудан, 100 ғимарат, 103-кабинет, телефон: 8 (7292) 42-98-46.
      Жұмыс кестесі: мерекелік күндерден басқа, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 09.00-ден 18.30-ге дейін, үзіліс сағат 12.30 ден 14.00-ге дейін демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      3) Маңғыстау облысы әкімінің орынбасары:
      жеке қабылдау: әр айдың 1-ші және 3-ші бейсенбісі, сағат 10-нан 13-ке дейін. Мекен жайы: Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, 14 шағын аудан, 1 ғимарат, 404-кабинет, телефон 43-01-03.

Об утверждении стандартов оказания государственных услуг

Постановление акимата Мангистауской области от 9 июля 2008 года N 512. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области от 20 августа 2008 года N 2024. Утратило силу - постонавлением аппарата акима Мангистауской области от 12 апреля 2010 года № 145

     Сноска. Утратило силу - постонавлением аппарата акима Мангистауской области от 12.04.2010 года № 145

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", а также постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые стандарты оказания государственных услуг:
      1) "регистрация контрактов на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых";
      2) "регистрация договора залога на разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых";

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Трумова С.У.

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким  области     К. Кушербаев

      СОГЛАСОВАНО:
      Абдрахманов  М.М.
      Трумов С.У.
      Бермухамедов С.А.
      Бектурганов Е.А.
      Сайдазимова М.С.

      Бисенов Б.А.
      начальник управления природных
      ресурсов и регулирования
      природопользования Мангистауской области
      "____"_______________2008г.

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от "___"______2008 года N ___

Стандарт
оказания государственной услуги "Регистрация контрактов на
разведку, добычу или совмещенную разведку и добычу
общераспространенных полезных ископаемых" 1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      Контракт - договор между компетентным органом и физическим или юридическим лицом (лицами) на проведение разведки, добычи, совмещенной разведки и добычи либо строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой и (или) добычей, составленный в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан, действовавшими на момент заключения контракта.
      Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации контрактов на разведку, добычу или на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых на территории Мангистауской области (далее - государственная услуга).
      2.Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 5) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О недрах и недропользовании", пункта 36 "Правил предоставления права недропользования", утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 января 2000 года N 108 "Об утверждении Правил предоставления права недропользования в Республике Казахстан".
      4. Государственную услугу оказывает государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области" (далее - Управление).
      Место оказания услуги: город Актау, 23 микрорайон, здание N 100., кабинеты NN 106, 107, 108.
      Адрес электронной почты: moup@mail.ru, сайт: tabigat.mangystau.kz
      5. Форма завершения оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель является выдача акта о регистрации контракта.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам, с которыми компетентным органом подписаны контракты на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых (далее - потребитель).
      7. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов - в течение десяти дней;
      максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов для предоставления государственной услуги - 15 минут;
      максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 15 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информационные и справочные стенды размещены в кабинете 106 Управления.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно кроме субботы, воскресенья и праздничных дней с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 12.30 часов до 14.00 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи для получения государственной услуги и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в кабинете Управления. Информация о предоставлении государственной услуги и образцы заполненных бланков размещена на стендах в указанном кабинете, имеется кабинет с посадочными местами для ожидания, кондиционер.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов:
      1) заявление на получение государственной услуги;
      2) контракт на проведение операций по недропользованию, подписанный первым руководителем, заместителем или по его поручению иным уполномоченным лицом;
      3) горный или геологический отвод, выданный Западно-Казахстанским территориальным управлением геологии и недропользования;
      4) согласование проекта контракта территориальным управлением охраны окружающей среды;
      5) согласование проекта контракта региональной инспекции геологии и недропользования;
      6) согласование проекта контракта управлением по государственному контролю за чрезвычайными ситуациями и промышленной безопасностью;
      7) согласование проекта контракта Департаментом юстиции Мангистауской области;
      8) согласование проекта контракта Управлением экономики и бюджетного планирования Мангистауской области;
      9) согласование проекта контракта Налоговым департаментом по Мангистауской области;
      10) согласование проекта контракта Управлением государственного санитарно-эпидемиологического надзора Мангистауской области;
      11) рабочая программа - совокупность планов недропользователя на срок действия контракта в целом, включая мероприятия по реализации условий конкурсных предложений;
      Копии документов предоставляются с предъявлением оригиналов для сверки.
      13. Заявление для получения государственной услуги составляется в произвольной форме. Заявление от юридического лица подписывается первым руководителем, либо лицом его замещающим.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются в 107 кабинет ответственному лицу.
      15. Документом, подтверждающим, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, является талон о приеме документов, в котором указывается наименование государственного органа, должность, фамилия и инициалы сотрудника, принявшего заявление, дата и время его принятия, а также дата получения потребителем государственной услуги.
      16. Доставкой результата оказания услуги является личное посещение потребителя государственной услуги.
      Конечный результат оказания услуги выдает ответственное лицо по адресу: город Актау, 23 микрорайон, здание N 100., кабинет N 107.
      17. Компетентный орган вправе отказать в регистрации контракта при отсутствии факта заключения гражданско-правовой сделки по передаче права недропользования либо при наличии факта предоставления недропользователем компетентному органу ложной информации, на основе которой было выдано разрешение на передачу права недропользования либо при несоблюдении пунктов 9-3 и 9-4 14 статьи Закона о недрах и недропользовании.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Управления основывается на принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      4) защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

Показатели качества
и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение показателя в 2008
год

Текущее
значение
показателя
в 2007
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

100

100

100

1.2.% (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги
в очереди не более 15 минут

80-85

80

80

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
и информацией о порядке
предоставления услуги

90

75

80

3.2.  % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

80

70

60

4. Процесс обжалования

4.1.% (доля) потребителей,
удовлетворенных
существующим
порядком обжалования

не более 90

45

28

4.2.% (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

не более 90

45

28

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

не более 90

75

80

5. Порядок обжалования

      19. При необходимости для обжалования действия (бездействие) должностных лиц потребитель может обратиться к начальнику Управления, кабинет 111, телефоны 8 (7292) 42-67-90. Прием осуществляется ежедневно с 09.00 до 18.30 часов.
      Жалоба подается на имя начальника Управления, кабинет 111.
      Потребителю, непосредственно обратившемуся письменно, выдается талон с указанием даты и времени регистрации, фамилией и инициалами лица, принявшего обращение;
      Рассмотрение жалоб, поступивших в Управление осуществляется в порядке и в сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Ответ на поданную жалобу либо информацию о ходе рассмотрения жалобы потребитель может получить по месту расположения Управления по адресу: Мангистауская область, город Актау, мкр. 23, здание N 100, в кабинет 111.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

       21. Прием потребителя осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Управления.
      1) Начальник Управления.
      адрес: город Актау, мкр. 23, здание N 100, в приемной - кабинет 111, телефон: 42-67-90., Адрес электронной почты: moup@mail.ru, сайт: tabigat.mangystau.kz
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30, кроме праздничных дней, перерыв с 12.30 до 14.00, выходные: суббота, воскресенье.
      личный прием:
      четверг с 17.00 до 18.00 часов
      пятница с 17.00 до 18.00 кроме праздничных дней.
      2) Начальник отдела Управления. Адрес: Мангистауская область, город Актау, мкр. 23, здание N 100, кабинет 107, телефон: 42-98-46.
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30, кроме праздничных дней, перерыв с 12.30 до 14.00, выходные: суббота, воскресенье.
      3) заместитель Акима Мангистауской области
      личный прием:
      1-ый и 3-ии четверг каждого месяца с 10 до 13 часов.
Адрес: Мангистауская область, город Актау, мкр.14, здание N 1, кабинет 404, телефон: 43-01-03

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от  "___"_______ 2008 года N ___

Стандарт
оказания государственной услуги "Регистрация договора залога
на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу  общераспространенных полезных ископаемых" 1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      Договором признается соглашение двух или нескольких лиц об установлении, изменении или прекращении гражданских прав и обязанностей.
      Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по регистрации договора залога на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании подпункта 6 статьи 8 Закона Республики Казахстан "О недрах и недропользовании".
      4. Государственную услугу оказывает Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Мангистауской области(далее - Управление).
      Место оказания услуги: город Актау, мкр. 23, здание N 100., кабинеты 105, 106, 107.
      Адрес электронной почты: moup@mail.ru, сайт: tabigat.mangystau.kz
      5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является выдача акта о регистрации договора залога.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - потребитель), с которыми компетентным органом подписаны контракты на разведку, добычу и на совмещенную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых (далее - потребитель).
      7. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов - в течение десяти дней;
      максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов до 15 минут.
      максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов не более 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Информационные и справочные стенды размещены в кабинете 106 Управления.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно кроме субботы, воскресенья и праздничных дней с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 12.30 часов до 14.00 часов. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи для получения государственной услуги и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в кабинете Управления. Информация о предоставлении государственной услуги и образцы заполненных бланков размещена на стендах в указанном кабинете, имеется кабинет с посадочными местами для ожидания, кондиционер.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Потребители, для регистрации договора залога на разведку, добычу или совместную разведку и добычу общераспространенных полезных ископаемых предоставляют договор залога права недропользователя, заключенный с Банком.
      13. Заявление для получения государственной услуги составляется в произвольной форме. Заявление от юридического лица подписывается первым руководителем, либо лицом его замещающим.
      14. Документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются в 107 кабинет ответственному лицу.
      15. Документом, подтверждающим, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, является талон о приеме документов, в котором указывается наименование государственного органа, должность, фамилия и инициалы сотрудника, принявшего заявление, дата и время его принятия, а также дата получения потребителем государственной услуги.
      16. Доставкой результата оказания услуги является личное посещение потребителя государственной услуги.
      Конечный результат оказания услуги выдает ответственное лицо по адресу: город Актау, 23 микрорайон, здание N 100., кабинет N 107.
      17. При выявлении ошибок (исправлений, подчисток и др.) в оформлении документов, отсутствие необходимых документов, предоставление заведомо ложных сведений Управление в течение пяти рабочих дней после получения пакета документов возвращает их с письменным обоснованием причин отказа.

3. Принципы работы

      18. Деятельность Управления основывается на принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдения законности при исполнении служебного долга;
      3) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      4) защиты и конфиденциальности информации.

4. Результаты работы

Показатели качества
и доступности

Нормативное значение
показателя

Целевое
значение показателя в 2008
году

Текущее
значение показателя в 2007
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с
момента сдачи документа

100

100

100

1.2.% (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги
в очереди не более 15 минут

80-85

80

80

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
процесса предоставления
услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов должностным
лицом

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством
и информацией о порядке
предоставления услуги

90

75

80

3.2.  % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем документов
и сданных с первого раза

80

70

60

4. Процесс обжалования

4.1.% (доля) потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

не более 90

45

28

4.2.% (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками
обжалования

не более 90

45

28

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

не более 90

75

80

5. Порядок обжалования

      19. При необходимости для обжалования действия (бездействие) должностных лиц потребитель может обратиться к начальнику Управления, кабинет 111, телефоны 8 (7292) 42-67-90. Прием осуществляется ежедневно с 09.00 до 18.30 часов.
      Жалоба подается на имя начальника Управления, кабинет 111.
      20. Потребителю, непосредственно обратившемуся письменно, выдается талон с указанием даты и времени регистрации, фамилией и инициалами лица, принявшего обращение;
      Рассмотрение жалоб, поступивших в Управление осуществляется в порядке и в сроки, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.
      Ответ на поданную жалобу либо информацию о ходе рассмотрения жалобы потребитель может получить по месту расположения Управления по адресу: Мангистауская область, город Актау, мкр. 23, здание N 100, в кабинет 111.
      Обращения, поданные в порядке, установленном законодательством, подлежат обязательному приему, регистрации, учету и рассмотрению.

6. Контактная информация

      21. Прием потребителя осуществляется в соответствии с установленным графиком работы Управления.
      1) Начальник Управления.
      адрес: город Актау, мкр. 23, здание N 100, в приемной - кабинет 111, телефон: 42-67-90., Адрес электронной почты: moup@mail.ru, сайт: tabigat.mangystau.kz
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30, кроме праздничных дней, перерыв с 12.30 до 14.00, выходные: суббота, воскресенье.
      личный прием:
      четверг с 17.00 до 18.00 часов
      пятница с 17.00 до 18.00 кроме праздничных дней.
      2) Начальник отдела Управления. Адрес: Мангистауская область, город Актау, мкр. 23, здание N 100, кабинет 107, телефон: 42-98-46.
      График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30, кроме праздничных дней, перерыв с 12.30 до 14.00, выходные: суббота, воскресенье.
      3) заместитель акима Мангистауской области
      личный прием: 1-ый и 3-ии четверг каждого месяца с 10 до 13 часов.
      Адрес: Мангистауская область, город Актау, мкр.14, здание N 1, кабинет 404, телефон: 43-01-03