"Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2008 жылғы 8 сәуірдегі N 94 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әдідет департаментінде 2008 жылғы 5 мамырда N 1674 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2009 жылғы 23 қарашадағы N 312 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2009.11.23 N 312 Қаулысымен

       "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы N 148 Заңы 27-бабы 2-тармағына, "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы N 107 Заңы 9-1-бабына және "Мемлекеттік қызмет көрсетудің Үлгі стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

       1. Қоса берілген "Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары М.К.Мырзалинға жүктелсін.

      3. Осы қаулы оның бірінші ресми жариялануынан кейін он күнтізбелік күннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі

Облыс әкімдігінің 2008 жылғы
8 сәуір N 94 қаулысымен 
бекітілді        

"Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету
стандарты

Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті айқындау:
      "Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою"

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны:
      автоматтандырылмаған.

      3. Мемлекеттік қызмет "Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 маусымдағы N 451 Заңы 4-4 бабы 2) тармақшасы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 29 шілдедегі N 843 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында таратылатын Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу ережесінің 3 тармағы негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Ереже).

      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік орган, мемлекеттік мекеме немесе өзге субъектілердің атауы:
      "Солтүстік Қазақстан облысының ішкі саясат департаменті" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Департамент);
      мемлекеттік қызмет көрсетілетін орын:
      Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58;
      веб-сайт:
      Солтүстік Қазақстан облысының www.sko.kz ресми сайты, "Ішкі саясат" веб-парақ.

      5. Тұтынушы алатын мемлекеттік қызмет көрсетудің аяқталу нысаны:
      Солтүстік Қазақстан облысы аумағында шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы анықтама (бұдан әрі - Анықтама).

      6. Берілген мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы аумағында шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын оның меншік иесімен, басып шығарушымен немесе өзге заңды негіздегі шарт бойынша өнімдерін таратуды жүзеге асыратын заңды және жеке тұлғаларға көрсетіледі.

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету уақытының шектелу мерзімі:
      мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы тиісті құжаттарды тапсырған сәттен мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      15 күн ішінде:
      тиісті құжат тапсырудағы кезекте күтіп тұруға кететін ең көп уақыт - 20 минут;
      құжатты аларда кезекте күтіп тұруға кететін ең көп уақыт - 20 минут;

      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты Солтүстік Қазақстан облысының www.sko.kz ресми сайтында орналасқан, "Ішкі саясат" веб-парақ.
      Мемлекеттік қызмет көрсететін орынның мекенжайы:
      Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58.

      10. Жұмыс кестесі: дүйсенбі-жұма - сағат 09.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс - сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін. Алдын ала жазылуға болмайды. Жедел қызмет көрсету қарастырылмаған.

      11. Азаматтарды қабылдау бөлмесі тұтынушылармен жұмыс істеуге лайықталған, мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін, күту және қажетті құжаттарды әзірлеу үшін жағдай қарастырылған. Өртке қарсы талаптар сақталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы өтініш (бұдан әрі - БАҚ), мұнда көрсетілуі тиіс:
      өтініш берілетін жергілікті атқарушы органның атауы, таратушының мәртебесі (жеке кәсіпкер немесе заңды тұлға), оның ұйымдастыру-құқықтық нысаны, атауы (Тегі, аты-жөні), орналасқан жері (тұрғылықты жері), Қазақстан Республикасы аумағында таратылатын шетелдік БАҚ-ның толық атауының тізбесі, шетелдік БАҚ-ның таратылу аумағы, таратылатын шетелдік БАҚ-ның тілі (тілдері), таратылатын шетелдік БАҚ-ның негізгі тақырыптық бағыты, шетелдік БАҚ-ның хабарлар ретрансляциясының көлемі, мерзімді баспа басылымдарының таратылатын даналарының жорамалды саны, шетелдік БАҚ-ның хабарлар ретрансляциясының көлемі;
      2) жеке тұлға-таратушы үшін - кәсіпкерлік қызметпен шұғылдану құқығын бекітетін құжаттың көшірмесі;
      3) заңды тұлға-таратушы үшін (филиал немесе өкілдіктің) - заңды тұлғаның (филиал немесе өкілдіктің) мемлекеттік тіркелгендігі туралы куәліктің көшірмесі.

      13. Мемлекеттік қызмет алу үшін нысаны Департаментте, мына мекенжайда берілетін өтініш толтыру керек: Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, N 419 кабинет.
      14. Мемлекеттік қызмет алу үшін толтырылған өтініш және өзге тиісті құжаттар мына мекенжайға тапсырылады: Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, N 419 кабинет.

      15. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушының барлық тиісті құжаттарды тапсырғанын растайтын қандай қызмет көрсетілуін сұрағаны, қоса берілген құжаттар атауы, мемлекеттік қызмет тұтынушыдан құжаттың қабылданған күні, құжатты алған күні туралы қолына қолхат беріледі.

      16. Анықтаманы тұтынушы Департаментте, мына мекенжайдан өзі алады: Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, N 419 кабинет.

      17. Мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тартуға негіз болатын жағдайлар:
      1) осы стандарттың 12 тармағында көрсетілгендей құжаттардағы барлық тиісті құжаттардың берілмеуі;
      2) осы стандарттың 12 тармағында көрсетілгендей құжаттардағы ақпараттың жеткіліксіз немесе толық еместігін көрсету;
      3) шетелдік БАҚ конституциялық құрылымның күштеп өзгеруін үгіттеу немесе насихаттау, Қазақстан Республикасының тұтастығын бұзу, соғыс, мемлекеттің қауіпсіздігін бұзу, әлеуметтік, сословиелік, діни, нәсілдік, ұлттық және рулық үстемдіктер, табыну қатаңдығы, зорлық және порнографиялық материалдар болса;
      4) осы қызметтің түрімен шұғылдануға тыйым салатын таратушыға қатысты сот шешімінің болуы;
      5) Қазақстан Республикасы аумағында таратылуына тыйым салынғаны туралы шетелдік БАҚ-ның өніміне қатысты сот шешімінің болуы.

3. Жұмыс ұстанымдары

      18. Сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың құпиялығын сақтауды қамтамасыз ету, құжаттардың тұтынушының қолына берілгенге дейін сақталуын қамтамасыз ету тұтынушыға қатысты жұмыс ұстанымдары болып табылады.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері осы стандарттың қосымшаларына сәйкес қол жетімділік пен сапа көрсеткіштерімен өлшенеді.

      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеме жұмыстарының бағалануы бойынша мемлекет көрсететін қызметтің қол жетімділігі мен сапа көрсеткіштерінің мақсатты маңызы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.

5. Шағым беру тәртібі

      21. Өкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым беру тәртібін түсіндіру және шағым беруді әзірлесу Департаментте, мына мекенжайда жүргізіледі: Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, N 419 кабинет.

      22. Шағым Департаментте, мына мекенжайда жазылады: Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, N 419 кабинет.

      23. Тұтынушыға шағымының қабылданғанын растайтын шағымның берілген күні, қарастыру мерзімі және берілген шағымға жауап беретін орны көрсетілген қолхат беріледі.
      Шағымның қарастырылу барысы туралы ақпаратты Департаментте мына мекенжайда алуға болады: Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, N 419 кабинет.

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік мекеме басшысының, оның орынбасары және жоғары тұрған ұйымның байланыс мәліметтері:
      1) Департамент бастығы: электронды мекенжайы: dvp@skо.kz , телефон: 463133, әр айдың 2 және 4 сәрсенбісі, сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, N 421 кабинет;
      2) Департамент бастығының орынбасары: әр айдың 1 және 3 жұмасы, сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, N 420 кабинет, телефон: 463133;
      3) Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі, сайт www.sko.kz, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58.

"Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын
есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына қосымша      

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштердің маңызы

Сапа және қол
жетімділік
көрсеткіштері

Көрсеткіштің
нормативтік
маңызы

Көрсеткіштің
келесі
жылдағы
мақсатты
маңызы

Көрсеткіштің
есеп беру
жылындағы
күнделікті
маңызы

1

2

3

4

1. Мерзімділік

1.1. Құжат тапсырған
сәттен белгіленген
мерзімде қызмет
көрсету жағдайының %
(үлесі)

90

90

85

1.2. 40 минут
шамасында қызмет
көрсетілу үшін кезекте
тұрған тұтынушылар %
(үлесі)

85

85

80

2. Сапа

2.1. Көрсетілген
қызмет сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

90

90

90

2.2. Лауазымды
тұлғаның құжаттарды
дұрыс ресімдеу
(аудару, есеп айырысу,
т.б.) жағдайы %(үлесі)

100

95

95

3. Қол жетімділік

3.1. Қызмет көрсету
тәртібі туралы
ақпараттың сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

90

85

80

3.2. Бірінші реттен
құжаттарды дұрыс
толтырып тапсырған
тұтынушылар % (үлесі)

80

75

70

3.3. Интернет арқылы
білуге болатын ақпарат
қызметтерінің %(үлесі)

10

10

0,1

4. Ша ғ ым беру үрдісі

4.1. Берілген қызмет
көрсету түрі бойынша
қызмет көрсетілген
тұтынушылардың жалпы
санына шаққандағы
негізі бар шағымдар %
(үлесі)

0,5

0,1

0,1

4.2. Белгіленген
мерзімде қарастырылып,
қанағаттандырылған
негізі бар шағымдар %
(үлесі)

95

0,1

0,1

4.3. Қолданыстағы
шағым беру тәртібіне
қанағаттанатын
тұтынушылар % (үлесі)

85

85

90

4.4. Шағым беру
мерзіміне
қанағаттанатын
тұтынушылар % (үлесі)

90

90

87

5. Сыпайылық

5.1. Қызметшілердің
сыпайылығына
қанағаттанған
тұтынушылар % (үлесі)

90

90

90

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Постановка на учет иностранных средств массовой информации"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 8 апреля 2008 года N 94. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 5 мая 2008 года N 1674. Утратило силу - постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 23 ноября 2009 года N 312

Утратило силу - постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 23.11.2009 г. N 312

      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года N 148 "О местном государственном управлении в Республике Казахстан", статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года N 107 "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги "Постановка на учет иностранных средств массовой информации".

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Мурзалина М.К.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области

Утвержден           
постановлением      
акимата области     
от 8 апреля 2008 года
N 94                

Стандарт
оказания государственной услуги
"Постановка на учет иностранных средств массовой информации"

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      "Постановка на учет иностранных средств массовой информации".
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
      не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании:
      подпункта 2) статьи 4-4 Закона Республики Казахстан от 23 июля 1999 года N 451 "О средствах массовой информации", пункта 3 Правила учета иностранных средств массовой информации, распространяемых в Республике Казахстан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 29 июля 2002 года N 843 (далее - Правила).
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, представляющих данную государственную услугу:
      Государственное учреждение "Департамент внутренней политики Северо-Казахстанской области" (далее - Департамент);
      место оказания государственной услуги;
      город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58;
      веб-сайт:
      официальный сайт Северо-Казахстанской области www.sko.kz, веб-страница "Внутренняя политика".
      5. Форма завершения оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      справка об учете иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Северо-Казахстанской области (далее - Справка).
      6. Данная государственная услуга оказывается юридическим (филиалам или представительствам) и физическим лицам, осуществляющим распространение продукции иностранных средств массовой информации на территории Республики Казахстан по договору с ее собственником, издателем или на иных законных основаниях (далее - потребитель).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов для получения государственной услуги:
      в течении 15 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 20 минут.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      9. Стандарт оказания государственной услуги размещен на официальном сайте Северо-Казахстанской области www.sko.kz, веб-страница "Внутренняя политика".
      Адрес места оказания государственной услуги:
      город Петропавловск, улица Конституции Казахстана 58.
      10. График работы: понедельник-пятница - с 09.00 до 18.00 часов, обеденный перерыв - с 13.00 до 14.00 часов. Предварительная запись отсутствует. Ускоренное обслуживание не предусмотрено.
      11. Помещение приема граждан приспособлено для работы с потребителями услуги, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, условия для ожидания и подготовки необходимых документов. Соблюдены требования противопожарной безопасности.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Перечень необходимых документов для получения государственной услуги:
      1) заявление об учете иностранного средства массовой информации (далее - СМИ) в котором должны быть указаны:
      наименование местного исполнительного органа, в который подается заявление, статус распространителя (индивидуальный предприниматель или юридическое лицо), его организационно - правовая форма, наименование (Фамилия, имя, отчество), место нахождения (место жительство), полный перечень названий иностранных СМИ, распространяемых на территории Республики Казахстан, территория распространения иностранного СМИ, язык (языки) распространяемого иностранного СМИ, основная тематическая направленность распространяемого иностранного СМИ, предполагаемое количество распространяемых экземпляров периодического печатного издания, объем ретрансляции передач иностранных СМИ;
      2) для физического лица-распространителя - копия документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью;
      3) для юридического лица (филиала или представительства) - распространителя - копия свидетельства о государственной (учетной) регистрации юридического лица (филиала или представительства).
      13. Для получения государственной услуги необходимо заполнить заявление, форма которого выдается в Департаменте, по адресу: город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58, кабинет 419.
      14. Заполненное заявление и другие необходимые документы для получения государственной услуги сдаются по адресу: город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58, кабинет 419.
      15. Подтверждением о том, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги,  является выдаваемая потребителю расписка с указанием вида запрашиваемой государственной услуги, наименованием прилагаемых документов, даты принятия документов от потребителей государственных услуг, даты получения потребителем государственной услуги.
      16. Справку потребитель получает лично в Департаменте по адресу: город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58, кабинет 419.
      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) не предоставление всех необходимых документов, предусмотренных пунктом 12 настоящего стандарта;
      2) указание неполной или недостоверной информации в документах, предусмотренных пунктом 12 настоящего стандарта;
      3) материалы иностранного СМИ содержат пропаганду или агитацию насильственного изменения конституционного строя, нарушения целостности Республики Казахстан, подрыва безопасности государства, войны, социального, сословного, религиозного, расового, национального и родового превосходства, культа жесткости, насилия и порнографии;
      4)  наличие в отношении распространителя решения суда, запрещающее ему занятие данным видом деятельности;
      5) наличие в отношении продукции иностранного СМИ решения суда о наложении запрета на ее распространение на территории Республики Казахстан.

3. Принципы работы

      18. Принципами работы по отношению к потребителю услуг являются вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов потребителя до момента их получения.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения, оказывающего государственную услугу, ежегодно утверждаются специально созданной рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказание содействия в подготовке жалобы производится в Департаменте по адресу: город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58, кабинет 419.
      22. Жалоба подается в Департамент по адресу: город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58, кабинет 419.
      23. В подтверждение принятия жалобы потребителю выдается расписка с указанием даты подачи жалобы и предусматривающая срок и место получения ответа на поданную жалобу.
      Информацию о ходе рассмотрения жалобы можно получить в Департаменте по адресу: город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58, кабинет 419.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные руководителя государственного учреждения непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителя и вышестоящей организации:
      1) начальник Департамента: электронный адрес: dvp@sko.kz, телефон: 463133, прием 2 и 4 среда каждого месяца  - с 10.00 до 13.00 часов, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана 58, кабинет 421;
      2) заместитель начальника Департамента: прием 1 и 3 пятница каждого месяца - с 10.00 до 13.00 часов, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана 58, кабинет 420, телефон 463133;
      3) Акимат Северо-Казахстанской области, сайт www.sko.kz, город  Петропавловск, улица Конституции Казахстана 58.

Приложение           
к стандарту оказания государственной
услуги "Постановка на учет  
иностранных средств массовой информации"

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя
в последующем
году

Текущее
значение
показа-
теля в
отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

90

90

85

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

85

85

80

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

90

90

90

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

95

95

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

90

85

80

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

80

75

70

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

10

10

0,1

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0,5

0,1

0,1

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

95

0,1

0,1

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

85

85

80

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90

90

87

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

90

90

90