"Ата-аналарының қамқорлықтарынсыз қалған жетім балаларды әлеуметтік қамтамасыз етуге құжаттарын ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 20 тамыздағы N 235 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Айыртау ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 3 қыркүйекте N 13-3-80 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 14 тамызда N 197 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімдігінің 2009.08.14 N 197 Қаулысымен

      Ескерту. Тақырыбына өзгерту енгізілді - Айыртау ауданы әкімдігінің 2008.11.27 N 325 Қаулысымен
      Ескерту. Мәтінде "жетімдер" сөзі "балалар" сөзімен толықтырылды - Айыртау ауданы әкімдігінің 2008.11.27 N 325 Қаулысымен
      Қазақстан Республикасының «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1-бабының 2, 3-тармақтарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысымен бекітілген жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің Тізімі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы», қаулысының 2-тармағы негізінде және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарлату мақсатында аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Ата-аналарының қамқорлықтарынсыз қалған жетім балаларды әлеуметтік қамтамасыз етуге құжаттарын ресімдеу мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
      2. Аудан әкімінің құқықтық мәселелері жөніндегі кеңесшісі (Галиаскарова А.В.) осы қаулының Айыртау ауданының Әділет басқармасында мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының басшысы Н. Кислинаға жүктелсін.
      4. Осы қаулы бірінші рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Е. Айнабеков

Айыртау ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 20 тамыздағы
№ 235 қаулысымен бекітілген

Ата-аналарының қамқорлықтарынсыз қалған жетім балаларды әлеуметтік қамтамасыз етуге құжаттарын ресімдеу мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Осы мемлекеттік қызмет ата-аналарының қамқорлықтарынсыз қалған жетім балаларды әлеуметтік қамтамасыз етуге құжаттарын ресімдеу тәртібін анықтайды.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету Қазақстан Республикасының 2002 жылғы 8 тамыздағы «Қазақстан Республикасындағы балалар құқығы туралы» № 345-II Заңының 17-бабының 2-тармағы негізінде көрсетіледі - «Ата-аналарының қамқорлықтарынсыз қалған балалар, соның ішінде жетім балалар толығымен Қазақстан Республикасының заңдылықтарына сәйкес мемлекеттік қамтамасыз етілуде».
      4. Осы мемлекеттік қызмет осы стандарттың 1-қосымшасында
көрсетілген мемлекеттік органдарымен көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызметті қөрсетуді аяқтау нысаны ата-аналарының қамқорлықтарынсыз қалған жетім балаларды әлеуметтік қамтамасыз етуге құжаттарын ресімдеу болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет екі ата-анасы немесе жалғыз ата-анасы қайтыс болған жетім балаға көрсетіледі (әрі қарай - тұтынушы).
      7. Мемлекеттік қызмет келесі мерзімде көрсетіледі:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі тұтынушы талон алған уақыттан бастап: 15 күн;
      2) мемлекеттік қызметті ұсыну үшін қажетті тапсырғанда ең көп берілген күту уақыты: 20 минут;
      3) баланы тәрбиелеуге өткізу үшін шартты (хатты) алу кезінде кезекті күтудің ең көп берілген уақыты құжат алу үшін кезекте тұрудың ең көп уақыты: 20 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет тәртібі туралы толық ақпарат және қажетті құжаттар, сондай-ақ оларды толтыру үлгілері осы стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мемлекеттік органдарының арнайы ақпараттық стенділерінде орналасқан.
      10. Жұмыс кестесі: дүйсенбі - жұма күндері сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек бойынша, алдын ала жазылусыз және шұғыл қамтамасыз ету бойынша жүргізіледі.
      11. Осы мемлекеттік қызмет көрсетілетін мемлекеттік органдардың ғимараттарында күту залы, құжаттарды толтыру үшін орындар, қажетті құжаттар тізімі мен оларды толтыру үлгілері стенділерімен жабдықталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін ұсынылады:
      1) өтініш;
      2) жеке куәлігінің (жеке куәлігінің, Қазақстан Республикасы азаматының төлқұжаты, азаматтығы жоқ тұлғаның куәлігі, шетелдіктің тұру куәлігі, оралманның Қазақстан Республикасының азаматтығын алған уақытқа дейінгі куәлігінің, туу туралы куэлігінің) Қазақстан Республикасының «Нотариат туралы» Заңымен белгіленген куәлендірілген тәртіпте көшірмелері;
      3) берілген әкімшілік-аумақтық бірлікте тұрғылықты жері бойынша тіркеуді растайтын құжаты (азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі, мекен-жайлық бюродан анықтама, селолық округ әкімінің анықтамасы);
      4) әлеуметтік жеке коды туралы куәлігінің көшірмесі (ӘЖК);
      5) салық төлеушінің тіркеу нөмірі туралы куәлігінің көшірмесі (СТН);
      6) өкілетті ұйымда есеп нөмірінің көшірмесі;
      7) қайтыс болған кісімен туыстық қатынасын растайтын (туу туралы, неке туралы, некені бүзу туралы, әке болуды анықтау туралы (ана болуды), жеке куәліктері) құжаттың көшірмесі;
      8) Қазақстан Республикасы әділет Минстрлігінің азаматтардың хал актілерін тіркеу бойынша органының анықтасмасы, егер экесі туралы мәліметтер шешесінің сөзінен жазылса;
      9) қорғаншылықты (қамқоршылықты) растайтын құжаттың көшірмесі;
      10) 18-23 жастағы тұлға оқушы немесе күндізгі бөлімнің студенті болса оқу орнынан анықтама (анықтама жыл сайын оқу жылының басында);
      11) қаза болған (қайтыс болған) кісінің әскери билетінің көшірмесі немесе әскери қызметін өткені туралы анықтама;
      12) әскери қызметшінің, ішкі істер органдарының қызметкерлерінің қаза немесе өлімін немесе қызмет бабында, әскери борышын өтеуде жарақат алғанын, науқастығын растайтын анықтама.
      13. Керекті өтініштің бланктері осы стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мемлекеттік органдармен беріледі.
      14. Толтырылған өтініштер осы стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мемлекеттік органдарға тапсырылады.
      15. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды толық тапсырғаннан соң өтінішті қабылдаған маманның аты-жөні, қабылдаған мерзімі көрсетілген талон беріледі.
      16. Рұқсат қағазының дайындығы туралы тұтынушыға мемлекеттік органдардың мамандарымен телефон арқылы немесе өзі жеке барғанда ала алады.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсынудан бас тартуы мүмкін:
      1) осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуін тұтынушы ұсынбаған жағдайда;
      2) ұсынылған құжаттардың сәйкес келмеуі.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Мемлекеттік органдардың қызметтері адамның конституциялық құқықтары мен заңдарын, қызметтік міндеттерін орындауда заңдылықтарды сақтауға негізделеді және сыпайылық түрде жүзеге асырылады, жеткілікті ақпарат ұсыну, оны сақтауды, қорғауды және таралмауын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органдарының жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құралған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Мемлекеттік қызметті көрсетуде мемлекеттік органдардың мамандарының әрекетіне (әрекетсіздігіне) мемлекеттік қызметті ұсыну сапасы бойынша шағым беріледі:
      Селолық округ әкімдерінің, «Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығының атына жазбаша түрде пошта арқылы немесе осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес селолық округ әкімі аппараттарының, «Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
қабылдау бөлмесіне беріледі.
      Аудан әкімі аппаратының жалпы бөліміне аудан әкімінің атына мына мекен-жай бойынша: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Ш.Уәлиханов атындағы көшесі,44, телефон (871533) 22648, электронды пошта мекен-жайы: airtay-akimat@mail.kz.
      «Солтүстік Қазақстан облысының білім департаменті» мемлекеттік мекемесінің басшысының атына, мекен-жайы: 150011 Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавловск қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 58, телефон 8(7152) 463432, электронды пошта мекен-жайы: obldosko@mail.kz
      22. Шағымдар осы стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген мекен-жайлар бойынша селолық округ әкімі аппараттарының қабылдау бөлмелері және аудан әкімі аппаратының жалпы бөлімі арқылы қабылданады мына мекен-жай бойынша: «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Ш.Уәлиханов атындағы көшесі,44, телефон (871533)22648, электронды пошта мекен-жайы: airtay-akimat@mail.kz
      23. Қабылданған шағым азаматтардың өтініштерін есепке алу журналында тіркеледі және заңдылықпен белгіленген уақытында қаралады.
      Шағымдарды қарау барысын шағымды қабылдаған мемлекеттік органның телефоны арқылы білуге болады.
      Шағымдарды қарау нәтижелері туралы өтініш иесіне жазбаша түрде пошта арқылы немесе жеке қабылдауда болуымен хабарланады.
      Таласты сұрақтар азаматтық соттық іс жүргізу тәртібімен шешіледі.

6. Байланыс ақпараты

      24. Мемлекеттік органдардың ұсынылған мемлекеттік қызметке жауапты мамандарының мекен-жайы осы стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      25. «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі, заңды мекен-жайы: 150100, Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Саумалкөл селосы, Шоқан Уәлиханов атындағы көшесі, 44, қабылдау бөлмесінің телефоны (871533)21102, 22648 (жалпы бөлім), электронды пошта мекен-жайы: airtay-akimat@mail.kz.

«Ата-аналарының қамқорлықтарынсыз
қалған жетім балаларды әлеуметтік қамтамасыз
етуге құжаттарын ресімдеу» мемлекеттік
қызмет көрсету стандартына 1-қосымша

Мемлекеттік орган атауы

Мемлекеттік органның мекен-жайы

Телефоны

1

«Антонов селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150100, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Антоновка селосы

8(71533)26117 8(71533)26332

2

«Арықбалық селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150103, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы
Арықбалық селосы

8(71533)41140 8(71533)41141

3

«Володар
селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150100, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Саумалкол селосы, М.Янко көшесі 19
үй

8(71533)21153 8(71533)21857

4

«Гусаковка
селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150105, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Гусаковка селосы

8(71533)48444 8(71533)48217

5

«Елецкий селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150100, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Елецкое селосы

8(71533)29634

6

«Жетікөл селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150100, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Саумалкол селосы, Ш.Уәлиханов
көшесі, Березовая көшесі, 16 үй

8(71533)21186

7

«Имантау селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150107, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Имантау селосы

8(71533)45668 8(71533)45543

8

«Казанка селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150108, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Казанка селосы

8(71533)23148

9

«Қамсақты селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150114, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Карасевка селосы

8(71533)25332

10

«Қаратал селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150117, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Қаратал селосы

8(71533)29323

11

«Константиновкаселолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150111, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Константиновка селосы

8(71533)45174

12

«Лобанов селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150115, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Лобаново селосы

8(71533)46244 8(71533)46288

13

«Нижнебурлук селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150116, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Нижнебурлук селосы

8(71533)48444

14

«Сырымбет селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150121, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Сырымбет селосы

8(71533)28123

15

«Украин селолық округ әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі

150110, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Кирилловка селосы

8(71533)24182 8(71533)24197

16

«Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі

150110, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Саумалкол селосы, ықшам ауданы, № 20 үй

8(71533)27481 8(71533)21749

Ата-аналарының қамқорлықтарынсыз
қалған жетімдерді әлеуметтік қамтамасыз
етуге құжаттарын ресімдеу мемлекеттік
қызмет көрсету стандарты 2-қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа мен қол жетімділіктің көрсеткіштері

Көрсеткіш-
тің норматив-
тік маңызы

Келесі жылы көрсеткіш-
тің мақсаттық маңызы

Есептік жылы көрсеткіштің ағымдық маңызы

1. Уақыттылығы

1.1. Құжатты тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызмет көрсетуді ұсыну оқиғасының % (үлесі)

100

100

100

1.2. Қызмет көрсетуді алу үшін кезекте 40 минуттан артық емес күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2. Сапасы

2.1. Қызмет көрсетуді ұсыну сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

2.2. Лауазымды тұлғамен дұрыс ресімделген құжаттардың оқиғаларының % (үлесі)
(жүргізілген аударымдар, есептер және т.б.)

100

100

100

3. Қол жетімділік

3.1. Қызмет көрсетуді ұсыну тәртібі туралы сапамен және ақпаратпен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

3.2. Тұтынушымен дұрыс толтырылған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

100

100

100

3.3. Ақпараты Интернет арқылы қолжетімді қызмет көрсетудің % (үлесі)

0

0

0

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызмет көрсетудің аталмыш түрі бойынша қызмет көрсетілген тұрғындардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

0

0

0

4.2. Белгіленген мерзімде қарастырылған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі)

100

100

100

4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

4.4. Шағымданудың мерзімімен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

5. Сыпайылық

5.1. Қызметкерлер-
дің сыпайылығымен қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот-детей, оставшихся без попечения родителей"

Постановление акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 20 августа 2008 года N 235. Зарегистрировано Управлением юстиции Айыртауского района Северо-Казахстанской области 3 сентября 2008 года N 13-3-80. Утратило силу - постановлением акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 14 августа 2009 года N 197

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 14.08.2009 N 197

      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными постановлением акимата Айыртауского района от 27.11.2008 N 325
      Сноска. По всему тексту слово "сирот" дополнено словом "детей" - постановлением акимата Айыртауского района от 27.11.2008 N 325
      В соответствии с пунктами 2, 3 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан "Об административных процедурах", на основании Реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561, пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги" и в целях повышения качества оказания государственных услуг акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарт оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот-детей, оставшихся без попечения родителей".
      
      2. Советнику акима района по правовым вопросам (Галиаскарова А.В.) обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в Управлении юстиции Айыртауского района.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района Кислину Н.В.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                Е.Айнабеков

Утвержден постановлением
акимата Айыртауского района
20 августа 2008 года № 235

Стандарт
оказания государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот-детей, оставшихся без попечения родителей"

1. Общие положения

      1. Данный стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по оформлению документов на социальное обеспечение сирот-детей, оставшихся без попечения родителей.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 2 статьи 17 Закона Республики Казахстан «О правах ребенка в Республике Казахстан» от 8 августа 2002 года № 345-11 ЗРК - «Дети, оставшиеся без попечения родителей, в том числе дети-сироты, находятся на полном государственном обеспечении в соответствии с законодательством Республики Казахстан».
      4. Государственная услуга оказывается государственными органами, указанными в приложении 1 к настоящему стандарту.
      5. Формой завершения государственной услуги является оформление документов на социальное обеспечение сирот-детей, оставшихся без попечения родителей.
      6. Государственная услуга оказывается ребенку-сироте, у которого умерли оба или единственный родитель (далее - потребитель).
      7. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента получения потребителем талона - 15 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче документов, необходимых для предоставления государственной услуги - 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов - 20 минут.
      8. 3а оказание государственной услуги оплата не взимается.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются в официальных, местных источниках информации и на стендах, расположенных в государственных органах, указанными в приложении 1 к настоящему стандарту.
      10. График работы: с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 18.00 часов, перерыв с 13.00 часов до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Помещения государственных органов, которыми оказывается данная государственная услуга, имеют зал ожидания, места для заполнения документов, оснащаются стендами.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги представляется:
      1) заявление;
      2) копии документов, удостоверяющих личность (удостоверения личности, паспорта гражданина Республики Казахстан, удостоверения лица без гражданства, вида на жительство иностранного гражданина, удостоверения оралмана до получения гражданства Республики Казахстан, свидетельства о рождении), засвидетельствованные в порядке, установленном Законом Республики Казахстан «О нотариате»;
      3) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства в данной административно-территориальной единице (копия книги регистрации граждан, справка адресного бюро, справка акима сельского округа);
      4) копия свидетельства о присвоении социального индивидуального кода (СИК);
      5) копия свидетельства регистрационного номера налогоплательщика (РНН);
      6) сведения о номере счета в уполномоченной организации;
      7) копия документа, подтверждающего родственные отношения с умершим (свидетельство о рождении, о браке, о расторжении брака, об установлении отцовства (материнства), удостоверения личности);
      8) справка органов по регистрации актов гражданского состояния Министерства юстиции Республики Казахстан установленной формы, если сведения об отце в свидетельство, о рождении внесены по заявлению матери;
      9) копия документа, подтверждающая опекунство (попечительство);
      10) справка учебного заведения о том, что лица возрасте от 18 до 23 лет являются учащимися или студентами очной формы обучения (предоставляется ежегодно с начала учебного года);
      11) копия военного билета погибшего (умершего) либо справка о прохождении воинской службы;
      12) справка, подтверждающая что гибель или смерть военнослужащего, сотрудника органов внутренних дел наступила вследствие ранения, контузии, увечья, заболевания, полученных при исполнении служебных обязанностей или прохождения воинской службы.
      13. Бланки выдаются государственными органами, указанными в
приложении 1 к настоящему стандарту.
      14. Заполненные заявления сдаются в государственные органы, указанные в приложении 1 к настоящему стандарту.
      15. После сдачи всех документов, необходимых для получения государственной услуги, потребителю выдается талон, в котором указываются фамилия и инициалы специалиста, принявшего заявление, дата заполнения заявления.
      16. О готовности разрешения потребитель уведомляется специалистом государственного органа по телефону или на личном приеме.
      17. Основаниями для отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) непредставление потребителем документов, указанных в пункте 12 настоящего стандарта;
      2) несоответствие представленных документов.

3. Принципы работы

      18. Деятельность государственных органов основывается на соблюдении конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга и осуществляется на принципах вежливости, предоставления исчерпывающей информации, обеспечения ее сохранности, защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности согласно приложению 2 к настоящему стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности оказания государственной услуги государственными органами ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. В случае имеющихся претензий по качеству предоставления государственной услуги жалоба на действия (бездействия) специалистов государственных органов подается на имя:
      акимов сельских округов, руководителя государственного учреждения «Отдел образования Айыртауского района Северо-Казахстанской области» в письменном виде по почте либо нарочно через приемную аппаратов акимов сельских округов, государственного учреждения «Отдел образования Айыртауского района Северо-Казахстанской области» по адресам указанным в приложении 1 к настоящему стандарту;
      акима района в общий отдел аппарата акима района по адресу: Государственное учреждение «Аппарат акима Айыртауского района», 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица Ш.Уалиханова, 44, телефон 8(71533) 22648, адрес электронной почты: аіrtау-акіmаt@mail.кz;
      руководителя государственного учреждения «Департамент образования Северо-Казахстанской области», адрес: 1500011 Северо-Казахстанская область, г.Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58, телефон (87152) 463432, адрес электронной почты: obldosko@mail.ru
      22. Жалобы принимаются через приемную аппаратов акимов сельских округов по адресам указанным в приложении 1 к настоящему стандарту, общий отдел аппарата акима района по адресу: Государственное учреждение «Аппарат акима Айыртауского района», 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица Ш.Уалиханова, 44, телефон 8(71533) 22648, адрес электронной почты: аіrtау-акіmаt@mail.кz, приемную государственного учреждения «Департамент образования Северо-Казахстанской области», адрес: 1500011 Северо-Казахстанская область, г.Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 58, телефон (87152) 463432, адрес электронной почты: obldosko@mail.ru
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале учета заявлений граждан и рассматривается в сроки установленные законодательством.
      О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по телефону государственного органа, принявшего жалобу.
      О результатах рассмотрения жалобы потребителю сообщается в письменном виде по почте либо при личном посещении.
      Спорные вопросы решаются в порядке гражданского судопроизводства.

6. Контактная информация

      24. Адреса специалистов государственных органов, ответственных за предоставляемую государственную услугу, указаны в приложении 1 к настоящему стандарту.
      25. Адрес: государственное учреждение «Аппарат акима Айыртауского района», 150100, Северо-Казахстанская область, Айыртауский район, село Саумалколь, улица Ш.Уалиханова, 44, телефон приемной 8(71533) 21102, 22-648 (общий отдел), адрес электронной почты: аіrtау-акіmаt@mail.кz

Приложение 1
к стандарту оказания государственной
услуги «Оформление документов
на социальное обеспечение сирот-детей,
оставшихся без попечения родителей»

№ №

Название государственного органа

Адрес государственного органа

Телефон

1.

Государственное учреждение «Аппарат акима Антоновского сельского округа»

150100, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Антоновка

8(71533)26117 8(71533)26332

2.

Государственное учреждение «Аппарат акима Арыкбалыкского сельского округа»

150103, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Арыкбалык

8(71533)41140 8(71533)41141

3.

Государственное учреждение «Аппарат акима Володарского сельского округа»

150100, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Саумалколь, улица М.Янко, дом 19

8(71533)21153 8(71533)21857

4.

Государственное учреждение «Аппарат акима Гусаковского сельского округа»

150105, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Гусаковка

8(71533)48444 8(71533)48217

5.

Государственное учреждение «Аппарат акима Елецкого сельского округа»

150100, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Елецкое

8(71533)29634

6.

Государственное учреждение «Аппарат акима Жетыкольского сельского округа»

150100, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Саумалколь улица Березовая, дом 16

8(71533)21186

7.

Государственное учреждение «Аппарат акима Имантауского сельского округа»

150107, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Имантау

8(71533)45668 8(71533)45543

8.

Государственное учреждение «Аппарат акима Казанского сельского округа»

150108, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Казанка

8(71533)23148

9.

Государственное учреждение «Аппарат акима Камсактинского сельского округа»

150114, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Карасевка

8(71533)25332

10.

Государственное учреждение «Аппарат акима Каратальского сельского округа»

150117, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Каратал

8(71533)29323

11.

Государственное учреждение «Аппарат акима Константиновско-го сельского округа»

150111, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Константиновка

8(71533)45174

12.

Государственное учреждение «Аппарат акима Лобановского сельского округа»

150115, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Лобаново

8(71533)46244 8(71533)46288

13.

Государственное учреждение «Аппарат акима Нижнебурлукского сельского округа»

150116, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Нижний Бурлук

8(71533)48444

14.

Государственное учреждение «Аппарат акима Сырымбетского сельского округа»

150121, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Сырымбет

8(71533)28123

15.

Государственное учреждение «Аппарат акима Украинского сельского округа»

150110, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Кирилловка

8(71533)24182 8(71533)24197

16.

Государственное учреждение «Отдел образования Айыртауского района Северо-
Казахстанской области»

150110, Северо-
Казахстанская область Айыртауский район село Саумалколь, микрорайон, дом № 20

8(71533)27481 8(71533)21749

Приложение 2
к стандарту оказания государственной
услуги «Оформление документов
на социальное обеспечение сирот,
оставшихся без попечения родителей»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Норматив-
ное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в последую-
щем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100

100

100

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100

100

100

3.3. % (доля) услуг информация о которых доступна через Интернет

0

0

0

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

0

0

0

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

0

0

0

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

0

0

0

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

0

0

0

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100

100

100