Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл аудандық әкімдігінің 2009.11.02 N 264 Қаулысымен
«Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 2000 жылғы 27 қарашадағы 9-1-бабының, «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 қаулысының 2-тармағына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. «Қосалқы шаруашылығының барлығы туралы анықтама беру» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің қоса беріліп отырған үлгі стандарты бекітілсін.
2. Селолық округтердің әкімдеріне осы қаулыны аппараттың қызметкерлерінің оқып білуін ұйымдастырсын және міндетті түрде орындалуын қамтамасыз етсін.
3. Осы қаулының орындалуы бақылау аудан әкімінің аппарат жетекшісіне жүктелсін.
4. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енеді.
Аудан әкімі Н. Биболаев
Жамбыл ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 3 маусымдағы № 214
қаулысымен бекітілді
«Қосалқы шаруашылығының барлығы туралы анықтама беру» бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі Стандарты
1. Бұл үлгі стандарты қосалқы шаруашылығы барлығы туралы анықтама беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайды (ілгеріде – мемлекеттік қызмет)
2. Мемлекеттік қызметтің нысаны – жарым-жартылай автоматтандырылған.
3. Мемлекеттік қызмет «Мемлекеттік статистика туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 7 мамырдағы Заңының 9-1 бабының негізінде көрсетіледі.
4. Мемлекеттік қызмет осы стандарттың 1 қосымшасына сәйкес, жеке тұлғалардың мекен-жайы бойынша «Селолық округтердің әкім аппараттары» Мемлекеттік мекемелерімен көрсетіледі.
5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі - қосалқы шаруашылығы барлығы туралы анықтаманы беру.
6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға көрсетіледі (ілгеріде - тұтынушы).
7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
1) мемлекеттік қызметті алу үшін электрондық сауал берген, тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері – 30 минут ішінде;
2) қажетті құжаттарды тапсырған кезден электрондық сауалды қалыптастыруға кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт – 20-30 минут;
3) құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 10-15 минут.
8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
9. Мемлекеттік қызметті көрсету туралы тәртібі туралы толық ақпарат аудан әкімінің www.zҺb.sko.kz веб-сайтында, селолық округтердің әкім аппараттарындағы ақпараттық стендтарда, сонымен қатар ресми ақпарат көздерінде жарияланады.
10. Мемлекеттік қызмет аптасына бес рет, дүйсенбіден жұмаға дейін, жергілікті уақыт бойынша сағат 9.00-дан 18.00-ге дейін ұсынылады, үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек тәртібімен жүзеге асырылады, алдын ала жазымайды және жедел қызмет көрсетілмейді.
11. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін келесі жағдайлар жасалған:
санитарлық-гигиеналық және өртке қарсы талаптарға жауап беретін күту залдары (столдар, орындықтар), өтініштерді, бланкілерді толтыру үлгілері бар.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
12. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін келесі құжаттарды ұсынады:
1) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басының куәлігі (төлқұжат) өтініш берушінің жеке басын куаландыратын құжатын;
2) аппаратпен берілген белгіленген үлгідегі өтініш.
13. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініштің нысаны тұтынушының мекен-жайы бойынша селолық округі әкімі аппаратының қызметкерлерімен беріледі.
14. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш және басқа да құжаттар селолық округі әкім аппаратының қызметкерлерімен осы стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген мекен-жай бойынша тапсырылады.
15. Қажетті барлық құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға ұсынған құжаттарын растайтын талон алады, онда мемлекеттік қызметті алған күні көрсетілген немесе қосалқы шаруашылығының барлығы туралы анықтаманы алу үшін 30 минут бойына тосады.
16. Мемлекеттік қызметті алу нәтижесі жеке келуімен жүзеге асырылады. Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесі селолық округі әкім аппараты мамандарының осы стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген мекен-жайы бойынша беріледі.
17. Мемлекеттік қызмет өтініш иесінің қажетті құжаттарын ұсынбаған жағдайда қабыл алынбайды.
18. Селолық округі әкім аппараты қызметкерлерінің қызметі адамның конституциялық құқығын, мемлекеттік міндетін орындау заңдылығын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметшілерінің Ар-намыс Кодексін сақтағанда және сыпайылық, жан-жақты толық ақпаратты ұсыну, оның сақталуын қамтамасыз ету, қорғау және құпиялылық принциптерінде жүзеге асады.
19. Осы мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижелері осы стандарттың 2-қосымшасында көрсетілген сапалылық пен қол жеткізушілік көрсеткіштерімен өлшенеді.
20. Мақсатты маңыздылығымен және мемлекеттік қызметтің қол жетімділігімен бағаланатын Бөлімнің жұмысы жыл сайын арнайы құрылған жұмыс тобымен бекітіледі.
21. Әрекетке шағымдану (әрекетсіздікке) тәртібіне және шағым дайындауға көмек көрсету осы стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген мекен жай бойынша селолық округі әкім аппаратының мамандары түсіндіреді.
22. Селолық округі әкім аппаратының мамандарына шағым селолық округі әкімінің атына осы стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген мекен-жай бойынша ұсынылады.
Селолық округтің әкіміне шағым Жамбыл ауданы әкімінің атына «Жамбыл ауданының әкім аппараты» Мемлекеттік мекемесіне ұсынылады, мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы Жамбыл ауданы Пресновка селосы Дружба көшесі 10, телефон 2-12-32, 2-12-33, е-maiI: zhambil-akimat@sko.kz
23. Шағымның қабылданғанын растайтын құжат жазылған шағымға жауап алатын орны мен мерзімі көрсетілген, тіркеу журналында тіркелген қабылданған өтініш туралы талон болып табылады. Шағымның қарастырылу барысы туралы осы стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген телефондары арқылы білуге болады.
24. Селолық округтердің әкімдері: қабылдау күндері - сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін үзіліс, осы стандарттың 1 қосымшасында көрсетілген мекен-жай бойынша жүзеге асырылады.
25. Тұтынушыға басқа да пайдалы ақпараттар ауданның www.zҺb.sko.kz сайтында орналасқан.
«Қосалқы шаруашылығының барлығы туралы
анықтама беру» бойынша мемлекеттік
қызметтің стандартына 1-қосымша
р/№ |
Мемлекеттік органның атауы |
Заңды толық мекен-жайы |
Байланыс телефоны |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
«Архангелка селолық |
Индекс 150601 |
3-45-38 |
2. |
«Баянауыл селолық округі әкімінің |
Индекс 150602 |
3-54-28 |
3. |
«Благовещенка |
Индекс 150603 Мир көшесі 1 |
3-12-33 |
4. |
«Жамбыл селолық Мемлекеттік мекемесі |
Индекс 150606 Жамбыл селосы |
3-18-21 |
5. |
«Железный селолық |
Индекс 150608 Железное селосы |
2-37-36 |
6. |
«Казанка селолық |
Индекс 150609 |
2-59-36 2-56-36 |
7. |
«Қайранкөл селолық |
Индекс 150610 |
2-41-10 2-43-40 |
8. |
«Кладбинка селолық Мемлекеттік мекемесі |
Индекс 150611 |
2-55-38 |
9. |
«Майбалық селолық |
Индекс 150618 |
3-34-73 3-34-74 |
10. |
«Мирный селолық |
Индекс 150613 |
2-51-36 2-54-48 |
1 |
2 |
3 |
4 |
11. |
«Новорыбинка селолық |
Индекс 150614 |
2-50-36 2-53-36 |
12. |
«Озерный селолық |
Индекс 150615 |
3-31-33 |
13. |
«Пресноредут селолық |
Индекс 150617 |
3-33-81 2-33-48 |
14. |
«Первомай селолық |
Индекс 150604 |
2-34-61 |
15. |
«Преснов селолық |
Индекс 150600 |
2-15-80 2-13-36 |
16. |
«Троицкий селолық |
Индекс 150619 |
3-47-30 |
«Қосалқы шаруашылығының барлығы туралы
анықтама беру» бойынша мемлекеттік
қызметтің стандартына 2-қосымша
Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің
мағынасы
Сапа мен қол жеткізушілік |
Көрсеткіш- тердің нормативтік мағынасы |
Келесі жыл- дағы көрсет- кіштердің |
Есеп беру жылындағы |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Дер кезділік |
|||
1.1. құжатты |
98 |
||
1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі) |
85 |
||
2. Сапа |
|||
2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған |
85 |
||
2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды |
99 |
||
3. Қол жеткізушілік |
|||
3.1. қызмет көрсету- лер тәртібі туралы |
88 |
||
3.2. тұтынушылармен |
77 |
||
3.3. Интернет арқылы қол жеткізе алатын |
47 |
||
4. Шағымдану үрдісі |
|||
4.1. іс бойынша |
0,4 |
||
4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі) |
99 |
||
4.3. шағымданудың |
90 |
||
4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар % |
90 |
||
5. Сыпайылық |
|||
5.1. персоналдық сыпайылығына қанағат- танған тұтынушылар % (үлесі) |
89 |