Қызылжар ауданы селолық округ әкімдері аппараттарының "Мал басы мәліметтері туралы анықтаманы беру" мемлекеттік қызметін көрсетуге стандартты бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 4 ақпандағы N 19 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Қызылжар ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 20 ақпанда N 13-8-55 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009 жылғы 4 желтоқсанда N 392 қаулысы

       Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009.12.04 N 392 қаулысы

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Заңының 35-бабының 1-тармағының 2) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 200 жылғы "Әкімшілік процедуралар туралы" Заңының 16-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізбесін бекіту туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 "Мемлекеттік қызмет көрсетудің Типтік стандартын бекіту туралы" қаулысына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қосымшаға сәйкес Қызылжар ауданы селолық округ әкімдері аппараттарының "Мал басы мәліметтері туралы анықтаманы беру" мемлекеттік қызметін көрсетуге стандарт бекітілсін.
      2. Осы қаулы бұқаралық ақпарат құралдарында алғашқы ресми жарияланған сәтінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының басшысы В.В. Тарановқа жүктелсін

      Аудан әкімі                                Е. Мәмбетов

Қызылжар ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 4 ақпандағы
№ 19 қаулысымен БЕКІТІЛГЕН

«Мал басы мәліметтері туралы анықтаманы беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты

1. Жалпы ереже

      1. Мемлекеттік қызмет «Мал басы мәліметтері туралы анықтаманы беру», Қазақстан Республикасының статистика жөніндегі Агенттігінің 2005 жылғы 16 тамыздағы № 28-г Бұйрығымен бекітілген «Ауылдық (селолық) поселкелік округтарда шаруашылықты есепке алу» № 1 нұсқасына сәйкес тұтынушының косалқы шаруашылығының барлығын растайтын анықтамасы болып табылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нұсқасы автоматтандырылмаған.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы» Заңының 35-бабының 1-тармағының 2) тармақшасының, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 Заңының 16-бабының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізбесін бекіту туралы» қаулысының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 «Мемлекеттік қызметті көрсетудің Типтік стандартын бекіту туралы» қаулысының негізінде көрсетіледі.
      4. Осы мемлекеттік қызметті:
      1) «Архангельск селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150709, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы Архангельское селосы, жұмыс телефоны 2-37-49;
      2) «Асанов селолык округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150701, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Асанов селосы, жұмыс телефоны 2-44-30;
      3) «Березов селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150703, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Большая Малышка селосы, жұмыс телефоны 3-27-84;
      4) «Бескөл селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, жұмыс телефоны 2-18-70;
      5) «Бугровое селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150704, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бугровое селосы, жүмыс телефоны 2-39-17;
      6) «Вагулин селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150706, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Вагулин селосы, жүмыс телефоны 3-53-88;
      7) «Виноградов селолык округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150705, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Виноградовка селосы, жұмыс телефоны 3-49-66;
      8) «Долматов селолык округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150706, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Долматов селосы, жүмыс телефоны 3-76-32;
      9) «Қызылжар селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150700, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Элитное селосы, жұмыс телефоны 2-14-48;
      10) «Куйбышев селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150702, Солтүстік Қазакстан облысы, Қызылжар ауданы, Боголюбов селосы, жұмыс телефоны 2-36-87;
      11) «Лесной селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150700, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Пресновка селосы, жұмыс телефоны 3-54-46;
      12) «Налобин селолык округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150708, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Налобин селосы, жүмыс телефоны 3-39-18;
      13) «Новоникольск селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150710, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Новоникольск селосы, жұмыс телефоны 2-51-80;
      14) «Петерфельд селолык округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150700, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Петерфельд селосы, жұмыс телефоны 2-41-25;
      15) «Прибрежный селолык округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150711, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Прибрежное селосы, жұмыс телефоны 2-54-31;
      16) «Рассвет селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150712, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Рассвет селосы, жұмыс телефоны 2-34-36;
      17) «Рощинск селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150708, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Пеньков селосы, жұмыс телефоны 2-75-35;
      18) «Светлопольск селолык, округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150706, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Знаменское селосы, жұмыс телефоны 2-65-85;
      19) «Соколов селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150713, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Соколовка селосы, жұмыс телефоны 3-18-74;
      20) «Якорь селолық округ әкімінің аппараты», заңды мекен-жайы: 150714, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Якорь селосы, жұмыс телефоны 3-45-82
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді аяктау нысаны (нэтижесі), тұтынушы қосалқы шаруашылығының бары туралы анықтама алады.
      6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының азаматтарына, шетелдіктерге және азаматтығы жок тұлғаларға, Қазақстан Республикасында тұруға берілген шетелдіктерге және ішкі істер органдарында тіркелгені жөнінде белгісі бар азаматтығы жоқ тұлғалар куәлігімен, осы Стандарттың 4-тармағына сәйкес тиісті селолық округтің аумағында тұратын, халықтың көші-қон мәселесі жөніндегі құзыретті аумақтық органмен берілген оралман куәлігі бар оралмандарға көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) Тұтынушы кажет құжаттарды тапсырған сәттен мемлекеттік қызметті көрсетуге дейінгі уақыт мерзімі 20 минут;
      2) қажет құжаттарды тапсыру кезегінде барынша рауалы күту уақыты (тіркелуде) - 20 минут
      3) дайын құжаттарды алу кезегінде барынша рауалы күту уақыты - 20 минут.
      Б.Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Осы Стандарттың 4-тармағына сәйкес селолық округ әкімдері аппараттарының ғимараттарында орналасқан ресми ақпарат орындарында
және стендтарда мемлекеттік қызмет корсету туралы толық ақпарат орналасады.
      10. Осы Стандарттың 4-тармағына сәйкес мемлекеттік қызмет
көрсететін мемлекеттік мекемелердің жұмыс кестесі: күнделікті 9.00. сағаттан 18.30. сағатқа дейін, үзіліс 12.30. сағаттан 14.00. сағатқа дейін. Демалыс күндері сенбі, жексенбі. Қызметті алуга алдын-ала жазылу көзделмеген.
      11. Мемлекеттік қызмет тиісті селолық округ әкімдері аппаратарының бөлмелерінде көрсетіледі. Бөлмелер өрт қауіпсіздігін сақтаумен қамтамасыз етілген, күту және қажетті құжаттарды дайындауға жеткілікті жағдай жасалған (стендтарда мемлекеттік қызметті алу
тәртібі, құжаттардың үлгілері) бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін келесі құжаттарды көрсету
қажет:
      1) тұтынушының жеке басын растайтын құжат;
      2) ветеринарлық төлқұжат.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті сайтқа сілтемені не бланк толтыру қажет емес.
      14. Мемлекеттік кызметті алу үшін осы Стандарттың 4-тармағына сәйкес тиісті селолық округінің әкімі аппаратының бас маманына
құжаттар беріледі.
      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлык қажетті құжаттарды
көрсеткеннен кейін, мемлекеттік қызметті тұтынушыға алуын растайтын құжат болып мемлекеттік қызметті тіркеу Журналы болып табылады.
      16. Қызмет көрсетілудің нәтижесін анықтау үшін, тұтынушы мемлекеттік қызмет көрсететін мекемеге өзі жеке барады.
      Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесінде осы Стандарттың 4-тармағына сәйкес, тиісті селолық округ әкімі аппаратының бас маманы тұтынушыға нәтижесін береді.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе қызметті
ұсынудан бас тарту осы стандарттың 12-тармағында көрсетілген, өтініш берушінің құжаттарды берілмеуінен болады.

3. Жумыс қағидаттары

      18. Мемлекеттік органның кызмет көрсетуде тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын жұмыс қағидаттарын санамалау (сыпайылық,
көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы
құжаттарының мазмұны туралы толық ақпараттың сақталуын, қорғалуын
және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгілеген мерзімде
алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жүмыс нэтижелері

      19. Тұтынушыларға кызмет көрсету нәтижелері осы үлгі стандартқа  қосымшағасәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе озге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құралған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік органның атауын, электрондық почтасының мекен-жайын, шақыруларды өңдеу орталықтарының (саіі-орталықтар) телефон нөмірлерін не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету.
      Лауазымдык тұлғаның іс-әрекетіне мына құралдар арқылы
шағымдануға болады:
      «Қызылжар ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі
Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы Гагарин
көшесі, 11, электрондық мекен-жайы: kyzylzhar-sko@ kz, қабылдау
бөлмесінің телефоны 2-12-01
      22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауы:
      «Қызылжар ауданы әкімінің аппараты» мемлекеттік мекемесі
Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескел селосы Гагарин
көшесі, 11, электрондык мекен-жайы: kyzylzhar-sko@ kz
қабылдау бөлмесінің телефоны 2-12-01 беріледі.
      23. Тұтынушы шағым бергеннен кейін, кейін ол азаматтардың өтініштерін тіркеу журналына тіркелгеннен кейін, одан шағым
қабылданғанын растайтьш талон беріледі,онда берілген өтінішке жауапты қандай мерзімде және қай жерден алатыны көрсетіледі, шағымның қаралу нәтижесін білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс мәліметтері беріледі.

6. Байланыс ақпараты

      24. Осы Стандарттың 4 және 10 тармақтарында мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік орган басшысының байланыс мәліметтері мен
жұмыс кестесі көрсетілген.
      25. Шағым қанағаттандырылмаған жағдайда мемлекеттік органдардың лауазымдық тұлғаларының әрекетіне (бейәрекетіне) шағымды қарастыратын органның байланыс мәліметтері: Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі, заңдық мекен-жайы: 150000, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, қабылдау бөлмесінің телефоны 8 (715)-(2)-46-41-25, электрондық мекен-жайы: akimat@sko.kz

"Мал басы мәліметтері туралы анықтаманы беру"
мемлекеттік қызмет көрсету стандартына қосымша

Кесте. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің маңызы

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжатты
тапсырған кезден бастап
белгіленген мерзімде
қызмет көрсету
жағдайы % үлесі




1.2. қызмет көрсетуді алуға 40 минуттан
артық кезекте тұрған тұтынушы % үлесі




2. Сапасы

2.1. % үлесі қызмет көрсету үндерісінің сапасы қанағаттанған тұтынушылар




2.2. % үлесі лауазымды тұлғаның дұрыс ресімдеген құжаттары болған жағдайда




3. Қол жетімділігі

3.1. % үлесі қызмет көрсету тәртібіне және ақпараттың сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар




3.2. % үлесі тұтынушылардың дұрыс толтырған құжаттары бірінші ретте тапсырған
жағдайда




3.3. % үлесі интернет арқылы тиімді ақпараттар қазметі




4. Шағымдану қағидаттары

4.1. % үлесі қызмет көрсетудің осы түрімен қызмет тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар




4.2. % үлесі белгіленген
мерзімде қаралған қанағаттандырылған
дәлелденген шағымдар




4.3. % үлесі осы шағымдану тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылар




4.4. % үлесі шағымдану мерзімдеріне
қанағаттанған
тұтынушылар




5. Сыпайылылық

5.1. % үлесі тұлғалардың әдептілігіне
қанағаттанған
тұтынушылар




Об утверждении стандарта оказания государственной услуги «Выдача справки о сведении поголовье скота» аппаратами акимов сельских округов Кызылжарского района

Постановление акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4 февраля 2008 года N 19. Зарегистрировано Управлением юстиции Кызылжарского района Северо-Казахстанской области 20 февраля 2008 N 13-8-55. Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4 декабря 2009 года N 392

      Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4.12.2009 г. N 392

      В соответствии с подпунктом 2 пункта 1 статьи 35 Закона Республики Казахстан «О местном государственном управлении в Республике Казахстан» от 23 января 2001 года № 148, статьей 16 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года № 107, постановлением Правительства Республики Казахстан «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» от 30 июня 2007 года № 561, постановлением Правительства Республики Казахстан «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги» от 30 июня 2007 года № 558, акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарт оказания государственной услуги «Выдача справки о наличии поголовье скота» аппаратами акимов сельских округов Кызылжарского района согласно приложению.
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней с момента первого официального опубликования в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района Таранова В.В.

      Аким района                                Е. Мамбетов

Приложение
к постановлению акимата
Кызылжарского района
от 4 февраля 2008 года № 19

СТАНДАРТ
оказания государственной услуги "Выдача справки о сведении
поголовье скота"

1. Общие положения

      1.Государственная услуга «Выдача справки о сведении поголовье скота» представляет собой справку, подтверждающую наличие подсобного хозяйства потребителя согласно форме № 1 «Похозяйственный учет в аульных (сельских), поселковых округах», утвержденной Приказом Агентства Республики Казахстан по статистике от 16 августа 2005 года № 28-г.
      2. Форма предоставления государственной услуги не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 2 пункта 1 статьи 35 Закона Республики Казахстан «О местном государственном управлении в Республике Казахстан» от 23 января 2001 года № 148, статьи 16 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года № 107, постановления Правительства Республики Казахстан «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» от 30 июня 2007 года № 561, постановления Правительства Республики Казахстан «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги» от 30 июня 2007 года № 558.
      4. Государственную услугу предоставляют государственные учреждения:
      1) «Аппарат акима Архангельского сельского округа», юридический адрес: 150709, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Архангельское, рабочий телефон 2-37-49;
      2) «Аппарат акима Асановского сельского округа», юридический адрес: 150701, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Асаново, рабочий телефон 2-44-30;
      3) «Аппарат акима Березовского сельского округа», юридический адрес: 150703, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Большая Малышка, рабочий телефон 3-57-84;
      4) «Аппарат акима Бишкульского сельского округа», юридический адрес: 150700, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, рабочий телефон 2-18-70;
      5) «Аппарат акима Бугровского сельского округа», юридический адрес: 150704, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бугровое, рабочий телефон 2-39-17;
      6) «Аппарат акима Вагулинского сельского округа», юридический адрес: 150706, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Вагулино, рабочий телефон 3-53-88;
      7) «Аппарат акима Виноградовского сельского округа», юридический адрес: 150705, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Виноградовка, рабочий телефон 3-49-66;
      8) «Аппарат акима Долматовского сельского округа», юридический адрес: 150706, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Долматово, рабочий телефон 3-76-32;
      9) «Аппарат акима Кызылжарского сельского округа», юридический адрес: 150700, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Элитное, рабочий телефон 2-14-48;
      10) «Аппарат акима Куйбышевского сельского округа», юридический адрес: 150702, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Боголюбово, рабочий телефон 2-36-87;
      11) «Аппарат акима Лесного сельского округа», юридический адрес: 150700, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Пресновка, рабочий телефон 3-54-46;
      12) «Аппарат акима Налобенского сельского округа», юридический адрес: 150708, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Налобено, рабочий телефон 3-39-18.
      13) «Аппарат акима Новоникольского сельского округа», юридический адрес: 150710, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Новоникольск, рабочий телефон 2-51-80.
      14) «Аппарат акима Петерфельдского сельского округа», юридический адрес: 150700, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Петерфельд, рабочий телефон 2-41-25.
      15) «Аппарат акима Прибрежного сельского округа», юридический адрес: 150711, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Прибрежное, рабочий телефон 2-54-31.
      16) «Аппарат акима Рассветского сельского округа», юридический адрес: 150712, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Рассвет, рабочий телефон 2-34-36.
      17) «Аппарат акима Рощинского сельского округа», юридический адрес: 150708, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Пеньково, рабочий телефон 2-75-35.
      18) «Аппарат акима Светлопольского сельского округа», юридический адрес: 150706, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Знаменское, рабочий телефон 2-65-85.
      19) «Аппарат акима Соколовского сельского округа», юридический адрес: 150713, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Соколовка, рабочий телефон 3-18-74.
      20) «Аппарат акима Якорьского сельского округа», юридический адрес: 150714, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Якорь, рабочий телефон 3-45-82.
      5. Формой завершения (результатом) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является справка о сведении поголовье скота.
      6. Государственная услуга предоставляется гражданам Республики Казахстан, иностранцам и лицам без гражданства, имеющим вид на жительство иностранца в Республике Казахстан и удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел, оралманам, имеющим удостоверение оралмана, выданное территориальными органами уполномоченного органа по вопросам миграции населения, проживающим на территории соответствующего сельского округа согласно пункту 4 настоящего Стандарта.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации), для получения услуги - 20 минут;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации) - 20 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки, как результат оказания государственной услуги - 20 минут.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в помещениях аппаратов акимов сельских округов согласно пункту 4 настоящего Стандарта.
      10. Согласно пункту 4 настоящего Стандарта график работы государственных учреждений, предоставляющих государственную услугу: ежедневно с 9.00 до 18.30 часов, перерыв на обед с 12.30 до 14.00 часов, выходной суббота, воскресенье. Предварительная запись для получения услуги не предусмотрена.
      11. Государственная услуга предоставляется в помещениях аппаратов акимов соответствующих сельских округов. Помещения обеспечены пожарной безопасностью, созданы приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов (на стендах размещены порядок получения государственной услуги, образцы документов).

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребителю необходимо предъявить:
      1) документ, удостоверяющий личность потребителя;
      2) ветеринарный паспорт.
      13. Для получения государственной услуги заполнение бланков, заявлений не требуется.
      14. Для получения государственной услуги документы предъявляются главному специалисту аппарата акима соответствующего сельского округа согласно пункту 4 настоящего Стандарта.
      15. Документом, подтверждающим, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги, является Журнал регистрации оказания государственных услуг.
      16. О результате оказания услуги потребитель узнает путем личного посещения государственного учреждения, оказывающего государственную услугу.
      Конечный результат оказания услуги выдает потребителю главный специалист аппарата акима соответствующего сельского округа, согласно пункту 4 настоящего Стандарта.
      17. В предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае не предоставления потребителем документов, указанных в пункте 12 настоящего Стандарта.

3. Принципы работы

      18. Работа государственного органа по отношению к потребителю услуг основывается на таких принципах как: вежливость, корректность, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителем измеряются показателями качества и доступности согласно приложению к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения оказывающего государственную услугу, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. За разъяснением порядка обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и содействием в подготовке жалобы потребитель может обратиться в вышестоящую организацию: акимат Кызылжарского района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: 150300, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, адрес электронной почты: Kyzylzhar-akimat@sko.kz, телефон приемной 2-12-01
      22. Наименование государственного органа, которому подается жалоба: акимат Кызылжарский района Северо-Казахстанской области, юридический адрес: 150300, Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, адрес электронной почты:Kyzylzhar-akimat@sko.kz, телефон приемной 2-12-01
      23. При подаче потребителем жалобы, после регистрации ее в журнале обращений физических лиц, ему выдается талон, подтверждающий принятие жалобы и предусматривающий срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные и график работы руководителя государственного органа оказывающего государственную услугу указаны в пунктах 4 и 10 настоящего Стандарта.
      25. Контактные данные органа, рассматривающего жалобу на действия (бездействия) должностных лиц государственного органа, в случае не удовлетворении жалобы: акимат Северо-Казахстанской области, юридический адрес: 150000, Северо-Казахстанская область, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана 58, адрес электронной почты: akimat@sko.kz, телефон приемной 8 (7152) 46-41-25.

Приложение
к стандарту государственной услуги
«Выдача справки о поголовье скота»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показате-ля в последую-щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

99

99

99

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

0

0

0

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

95

95

95

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.п.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

95

95

95

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

95

95

95

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

5

5

5

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

90

90

90

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

90

90

90

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

95

95

95