"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй қажетті азаматтарды есепке алу және кезекке қою" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 6 маусымдағы N 214 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Қызылжар ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 16 шілдеде N 13-8-85 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009.12.04 N 392 қаулысы

      Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы әкімдігінің 2009.12.04 N 392 қаулысы

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148-11 «Қазақстан Республикасында жергілікті мемлекеттік басқару туралы»Заңының 35-бабы 1-тармағы 2) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы № 107 «Әкімшілік процедуралар туралы» Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 «Жеке және заңды тұлғаларға көрсететін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы», Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» қаулысына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген қосымшаға сәйкес «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй қажетті азаматтарды есепке алу және кезекке қою» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы бұқаралық ақпарат құралдарында алғашқы ресми жарияланған сәтінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары А.Т. Абдоллаевқа жүктелсін және аудан әкімі аппаратының басшысы Б.Т.Бұхановқа жүктелсін.

      Аудан әкімі                                       Е. Мәмбетов

Қызылжар ауданы әкімдігінің
2008 жылғы 06 маусымдағы № 214
қаулысымен бекітілген

Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандарты «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй қажетті азаматтарды есепке алу және кезекке қою»

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге қажетті азаматтарды есепке алу және тіркеуге кезекке қою.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету түрлері:
Ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетуге негіз болатын нормативтік құқықтық актінің (заңнамалық акт, Қазақстан Республикасы Президентінің актісі, Қазақстан Республикасы Үкіметінің актісі) атауы мен бабы (тармағы).
      Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуір № 94-1 «Тұрғын үй қатынастары» Заңына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы № 107 «Әкімшілік процедуралары туралы» Заңының 16-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізбесін бекіту туралы» қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 30 маусымдағы № 558 «Мемлекеттік қызмет көрсетудің Типтік стандарттарын бекіту туралы» қаулысына сәйкес.
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге де субъектілердің атауы:
      «Қызылжар аудандық тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары» мемлекеттік мекемесі.
      Мекен жайы: 150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі - 11, телефон 2-01-14
      5. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны және оның нәтижесі:
      Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін баспананың есебінде және кезегінде тұрған азаматтарға қызмет түрін ескерту, хабарлау.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке және заңды тұлғалардың санаты.
      Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94-1 «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 67-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының азаматы сол елді мекеннің тұрақты тұрғыны есебінде мемлекеттік тұрғын үй қорынан баспана алу мүмкіндігіне ие.
      1. Әлеуметтік қорғалмаған, аз қамтылған тұрғындардың қатарында т с с.
      1) Ұлы Отан соғысы қатысушылары мен мүгедектер, тағы осындай қатардағы тұлғалар.
      2) 1-ші және 2-ші топтағы мүгедектер ( ерекше тұлғаларға, мүгедек орнында)
      3) мүгедек бала тәрбиелеп отырған отбасылар.
      4) Созылмалы немесе ауыр науқаспен ауыратын тұлғалар.
      5) Жасы толған зейнеткерлер.
      6) кәмелет жасына толғанға дейін ата-анасынан айрылғандар, жиырма жасқа жетпеген жетім балалардың әскери қызметін өтеу мерзімі ұзартылғанда.
      7) репатриацияланушылар.
      8) техногендік апаттар мен төтенше жағдайлардан және экологиялық апаттан үйлерінен айрылған тұлғалар:
      9) Көп балалы отбасылар.
      10) құқықтық тәртіпті күзету, адам өмірін сақтап қалу, әскери қызмет, қоғамдық міндеттер мен мемлекеттік тапсырманы орындау барысында қаза тапқан тұлғаның отбасылары:
      11) Толық емес отбасылар.
      12) Мемлекеттік қызметкерлер, бюджеттік мекемелердің жұмысшылары, әскери қызметтегі тұлғалар мен мемлекеттік қызметке сайланған лауазымды тұлғалар.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері: Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94-1 «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 71-бабы 3-тармағына сәйкес мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй қажеттілігі бойынша есепке алынған азаматтар өтініш білдірген бір айдың ішінде жергілікті атқарушы органдар олардың отбасы мүшелерін, тұрақты мекен-жайларын анықтайды.
      Шешім қабылданғаннан кейін өтініш иесіне жазбаша мәлімдеме жіберіледі.Онда мерзімді уақыты көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы екендігін және тегін екендігін көрсету. Ақылы болған жағдайда құнын, төлеу нысанын, мемлекеттік қызметтің құнын (алым, төлем) төлеу кезінде толтырылуы талап етілетін құжаттың қажетті түрлерін (түбіртек) көрсету.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына және қол жетімділігіне қойылатын талаптар туралы ақпарат көзі ретінде мемлекеттік қызмет көрсету стандартын міндетті түрде орналастыру орнын көрсету. Бұл стандартты ресми түрде жариялау көзіне, мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе мемлекеттік қызмет көрсететін өзге де субъектінің сайтына немесе мемлекеттік қызмет
көрсету орындарының мекен-жайына сілтеме болуға тиіс.
      «Қызылжар аудандық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық және жолаушылар көлігі, автомобиль жолдары» мемлекеттік мекемесі, мемлекеттік қызмет көрсету орны болып белгіленген.
      Мекен-жайы. 150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі 11, телефон 2-01-14.
      10. Жұмыс кестесін (күндер, сағаттар, үзілістер) көрсету, қызметті алу үшін (алдын ала жазылуға бола ма) шарттары мен талаптарын көрсету (жедел қызмет көрсету бар ма) шарттары мен талаптарын көрсету».
      «Қызылжар аудандық тұрғын-үй коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары» мемлекеттік мекемесінің жұмыс кестесі: сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс уақыты түскі 13- ден 14-ге дейін.
      11. Қызмет көрсетілетін орынның шарттарын көрсету, (үй-жай режимі, қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жеке мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жасалған жағдайлар, күтудің және қажетті құжаттарды дайындаудың қолайлы жағдайлары), (күту залы, үлгілер қойылған таған т.с.с.)
      Қызмет көрсетілетін орында қауіпсіздік ережелері сақталған, құжаттарды дайындауға жағдай жасалған.(мемлекет қызмет алушыға
құжаттардың үлгісі жазылған тағандар орналастырылған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін соның ішінде жеңілдіктері бар адамдар үшін қажетті құжаттар мен талаптарды көрсету:
      Азаматтың тіркелу кітапшасы.
      Өтініш берушінің тұрақты мекен-жайы мен отбасы мүшелері, меншік құқығын растайтын анықтама.
      Әлеуметтік қорғау ұйымының өтініш берушінің әлеуметтік қолдауға зәру тұрғындардың қатарында екендігін растайтын анықтамасы.
      Денсаулық сақтау мемлекеттік мекемесінің өтініш берушінің ауыр науқаспен ауыратындығын растайтын анықтамасы.
      Отбасы құрамы туралы анықтама.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін толтырылуы қажет сайтқа сілтемені не бланк берілетін орынды (өтініш т.с.с. түрлері) көрсету.
      «Қызылжар аудандық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы және автомобиль жолдары көлігі» мемлекеттік мекемесінің бас маманы тұтынушыға қажетті бланктерді береді.
      Мекен жайы: 150 700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі 11, телефон 2-01-14.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті сайтқа сілтемені не толтырылған бланкілерді, нысандарды, өтініштерді және басқа да
құжаттарды тапсыратын жауапты адамның мекен-жайын және кабинетінің нөмірін көрсету.
      Мемлекеттік қызмет алушы қажетті құжаттарды «Қызылжар аудандық тұрғын үй құрылысы-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары» мемлекеттік мекемесінің бас маманына тапсырады.
      Мекен-жайы: 150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі 11, телефон 2-01-14.
      15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні бар барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауын және нысанын көрсету.
      Тұтынушы мемлекеттік қызметті алған күні барлық қажетті құжаттарды мемлекеттік тұрғын-үй қорынан тұрғын үй қажетті азаматтарды есепке алу және кезекке қою бойынша мемлекеттік қызмет көрсету орнынан жазбаша мәлімдеме алады.
      16. Қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілдері мен регламенттерінің толық тізбесін көрсету-электрондық почта, сайт арқылы, жеке бару, курьер, және т. Қызмет көрсетудің соңғы нәтижесін беретін сайтқа сілтемені не жауапты адамның мекен-жайы мен кабинетінің нөмірін көрсету.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің соңғы нәтижесін «Қызылжар аудандық тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары» мемлекеттік мекемесінің бас маманы береді.
      Мекен-жайы: 150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі 11, телефон 2-01-14.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту негіздерінің толық тізбесін көрсету.
      1. Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй қажетті азаматтарды есепке алу және кезекке қою кезінде мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 12 тармағында көрсетілген қажетті құжаттар толық болмаған жағдайда кері қайтаруға негіз болады.
      2. Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94-1 «Тұрғын үй қатынастары» Заңының 72-бабына сәйкес соңғы бес жыл аралығында тұрмыстық жағдайы жақсы бола тұра немесе тұрғын үйін қасақана бүлдірсе мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй алуға өтініш білдіргендер есепке алынбайды:
      1) тұрғын үйін алмастырғанда;
      2) Қазақстан Республикасының қай елді мекенінде болмасын меншік құқығы берілген жарамды тұрғын үйде жасау құқығынан айырылғанда;
      3) бұзылуға және бүлінуге өзі айыпты болғанда;
      4) мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілген баспанада тұруды қажет етпеген жағдайда, баспанадан шығып кеткенде;
      5) жұбайы, кәмелетке жетпеген және еңбекке жарамсыз балаларынан, сонымен қатар еңбекке жарамсыз ата-анасынан бөгде адамдарды кіргізгенде.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Мемлекеттік органның қызмет көрсетуде тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын жұмыс қағидаттарын санамалау (сыпайылық, көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы толық ақпарат, тұтынушы құжаттарының мазмұны туралы толық ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету, тұтынушы белгілеген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету).
      1) Меншігінде тұрғын үйі бар кәмелетке толмаған балалардың мүддесіне қатысты келісімдер үшін қамқоршы және қамқоршылық кеңесі шешімінің анықтамаларын беру тәртібі туралы толық және нақты ақпарат алу;
      2) Тұтынушының құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуы, қорғалуы және конфиденциалдылығы, бекітілген уақытта тұтынушы алмаған құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету;
      3) Мамандардың сыпайылығы, жауапкершілігі және кәсіби шеберлігі.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы үлгі стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құралған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік орган атауын, электрондық почтасының мекен-жайын, шақыруларды өңдеу орталықтарының (сайд-орталықтар) телефон нөмірлерін не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету:
      Өкілетті лауазымда тұлғаның шағымдану әрекеті (әрекетсіздігі) «Қызылжар аудандық тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығы арқылы жүзеге асырылады. Заңды мекен-жайы:
      150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі 11, телефон 2-01-14. 150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі 11, телефон 2-01-14.
      22. Шағым берілген мемлекеттік органның атауын, электрондық почтасының мекен-жайын, не лауазымды адам кабинетінің нөмірінкөрсету:
      Шағым «Қызылжар аудандық тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары» мемлекеттік мекемесібастығының атына беріледі.
      Заңды мекен-жайы: 150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі-11, телефон 2-01-14.
      Қызылжар ауданы әкімі аппаратына мына мекен бойынша беріледі:
      150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі-11, телефон 2-01-14, қабылдау күндері: аудан әкімі – сейсенбі сағат 10-00-ден 13-00-ге дейін.
      23. Шағымның қабылданғанын растайтын және берілген шағымға жауап алатын мерзім мен орынды көздейтін құжаттың атауын, шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды адамдардың байланыс деректерін көрсету.
      Азаматтардың талап-тілектерін қабылдау талоны, талап-тілектерді журналға тіркеу.
      Шағымға жауап алу орны «Қызылжар аудандық тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі мемлекеттік мекемесі.
      Заңды мекен-жайы: 150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі-11, телефон 2-01-14

6. Байланыс ақпараты

      24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік орган, мекеме немесе өзге де субъект басшысының, оның орынбасарларының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректерін көрсету (сайт, электрондық почтасының мекен-жайы, жұмыс және қабылдау кестесі, мекен-жайы, телефондары.)
      «Қызылжар аудандық тұрмыстық-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі мемлекеттік мекемесінің бастығы.
      Заңды мекен-жайы: 150700 Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Бескөл селосы, Гагарин көшесі-11, телефон 2-01-14
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9 00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.00-ге дейін.
      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат (шақыруларды өңдеу орталықтарының телефондары, қосымша қызметтер туралы ақпарат және т.б.)
      Шағым қанағаттандарылмаған жағдайда мемлекеттік органның лауазымды тұлғасының, әрекетті әрекeтсіздікті қарастырушы органның байланыс деректемелері:
      1) Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің аппараты, заңды мекен-жайы: 150000,Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі 58, электронды пошта мекен-жайы: akimat(a)sko kz
      Қабылдау телефоны: 8-(7152)-46-41-25.
      2) Сот.
      3) Прокуратура.

Мемлекеттік қызмет көрсету
Типтік стандартына қосымша

Кесте. Сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерінің маңызы

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсет-
кіштің
норматив-
тік мәні

Көрсеткіш-
тің келесі жылдағы нысаналы мәні

Көрсеткіш-тің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақтылығы

1.1. құжатты
тапсырған кезден бастап
белгіленген мерзімде
қызмет көрсету
жағдайы % үлесі

100

100

100

1.2. қызмет көрсетуді алуға 40 минуттан
артық кезекте тұрған тұтынушы % үлесі

0

0

0

2. Сапасы

2.1. % үлесі қызмет көрсету үндерісінің сапасы қанағаттанған тұтынушылар

100

100

100

2.2. % үлесі лауазымды тұлғаның дұрыс ресімдеген құжаттары болған жағдайда

100

100

100

3. Қол жетімділігі

3.1. % үлесі қызмет көрсету тәртібіне және ақпараттың сапасына
қанағаттанған
тұтынушылар

100

100

100

3.2. % үлесі тұтынушылардың дұрыс толтырған құжаттары бірінші ретте тапсырған
жағдайда

100

100

100

3.3. % үлесі интернет арқылы тиімді ақпараттар қазметі

-

-

-

4. Шағымдану қағидаттары

4.1. % үлесі қызмет көрсетудің осы түрімен қызмет тұтынушылардың жалпы санына негізделген
шағымдар

5

5

5

4.2. % үлесі белгіленген
мерзімде қаралған қанағаттандырылған
дәлелденген шағымдар

100

100

100

4.3. % үлесі осы шағымдану тәртібіне
қанағаттанған
тұтынушылар

100

100

100

4.4. % үлесі шағымдану мерзімдеріне
қанағаттанған
тұтынушылар

100

100

100

5. Сыпайылылық

5.1. % үлесі тұлғалардың әдептілігіне
қанағаттанған
тұтынушылар

100

100

100

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда"

Постановление акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 6 июня 2008 N 214. Зарегистрировано Управлением юстиции Кызылжарского района Северо-Казахстанской области 16 июля 2008 года N 13-8-85. Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4 декабря 2009 года N 392

      Утратило силу - постановлением акимата Кызылжарского района Северо-Казахстанской области от 4.12.2009 г. N 392

      В соответствии с подпунктом 2 пункта 1 статьи 35 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148-11 «О местном государственном управлении в Республике Казахстан», статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года, № 107 «Об административных процедурах», с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», акимат районаПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить стандарт оказания государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 дней с момента первого официального опубликования в средствах массовой информации.
      3. Контроль за настоящим постановлением возложить на заместителя акима района Абдуллаева А.Т., руководителя аппарата акима района Буханова Б.Т.

      Аким района                                Е. Мамбетов

Утверждено
постановлением акимата
Кызылжарского района
от 06 июля 2008 года № 214

Стандарт
оказания государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда»

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
Регистрация и постановка на учет граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда
      2. Форма оказываемой государственной услуги:
      Частично автоматизирована.
      3. Название и статья (пункт) нормативного правового акта (законодательный акт, акт Президента Республики Казахстан, акт Правительства Республики Казахстан), на основании которого оказывается государственная услуга:
      Государственная услуга оказывается на основании Закона Республики Казахстан «О жилищных отношениях» от 16 апреля 1997 года № 94-1, статьи 16 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года № 107, постановления Правительства Республики Казахстан «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» от 30 июня 2007 года № 561, постановлением Правительства республики Казахстан «Об утверждении типового стандарта оказания государственной услуги» от 30 июня 2007 года № 558.
      4. Наименование государственного органа, государственного учреждения или иных субъектов, предоставляющих данную государственную услугу: Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог».
      Юридический адрес: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14
5. Форма завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель:
      Завершением оказываемых государственных услуг является уведомление о постановке на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда
      6. Категория физических и юридических лиц, которым оказывается государственная услуга.
      Жилища из государственного жилищного фонда предоставляются в пользование гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в данном населҰнном пункте (независимо от срока проживания) в соответствии со статьей 67 Закона Республики Казахстан «О жилищных отношениях» № 94-1 от 16 апреля 1997 года в т.ч.
      1. Малоимущим социально защищаемым слоям населении в т.ч.
      1) Инвалиды и участники Великой Отечественной войны, а также лица приравненные к ним;
      2) Инвалиды 1 и 2 группы (за исключением лиц, ставших инвалидами в результате совершенного ими преступления;)
      3) Семьи, имеющие или воспитывающие детей-инвалидов;
      4) Лица, страдающие тяжелыми формами некоторых хронических заболеваний;
      5) Пенсионеры по возрасту;
      6) Дети–сироты, не достигшие двадцати лет, потерявшие родителей до совершеннолетия. При призыве таких лиц на военную службу возраст продлевается на срок прохождения военной службы;
      7) Репатрианты;
      8) Лица, лишившиеся жилища в результате экологических бедствий, чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера;
      9) Многодетные семьи;
      10) Семьи лиц, погибших при исполнении государственных или общественных обязанностей, воинской службы, при спасении человеческой жизни, при охране правопорядка;
      11) Неполные семьи;
      2. Государственным служащим, работникам бюджетных организаций,
военнослужащим и лицам, занимающим государственные выборные должности;
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      В соответствии пункта 3 статьи 71 Закона Республики Казахстан «О жилищных отношениях» № 94-1 от 16 апреля 1997 года заявление граждан о постановке их и членов их семей на учет нуждающихся в предоставлении жилища из государственного жилищного фонда рассматриваются в течении месяца по месту жительства соответствующим местным исполнительным органом.
      О принятом решении заявители извещаются в письменном виде до истечения указанного срока.
      8. Указать платность или бесплатность оказания государственной услуги. В случае платности указать стоимость, формы оплаты, необходимые формы документа (квитанции), которую требуется заполнить при оплате стоимости (сбора, платежа) государственной услуги.
      Государственная услуга оказывается бесплатно
      9. Указать места обязательного размещения стандарта оказания государственной услуги как источника информации о требованиях к качеству и доступности оказания государственной услуги. Это должна быть ссылка на источник официального опубликования стандарта, ссылка на сайт государственного органа, государственного учреждения или иного субъекта, предоставляющего государственную услугу, или адреса мест оказания государственной услуги.
      Место оказания государственной услуги Государственное учреждение «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог».
      Юридический адрес: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14
10. Указать график работы (дни, часы, перерывы), существует ли предварительная запись для получения услуги (указать условия и требования), есть ли ускоренное обслуживание (указать условия и требования).
      График работы Государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог»: ежедневно с 9-00 до 18-30 часов, перерыв на обед с 13-00 до 14-00 часов.
      11. Указать условия места предоставления услуги (режим помещения, обеспечение безопасности, условия для людей с ограниченными физическими возможностями, приемлемые условия ожидания и подготовки необходимых документов:
      Помещения обеспечено пожарной безопасностью, созданы необходимые условия ожидания и подготовки необходимых документов (на стендах размещен порядок получения государственной услуги, образцы документов)

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Указать перечень необходимых документов и требований, в том числе для лиц, имеющих льготы, для получения государственной услуги:
      1. Книга регистрации граждан
      2. Справка об отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи жилища, принадлежащего им на праве собственности.
      3. Справка органа социальной защиты, подтверждающая принадлежность заявителя (семьи) к социально защищаемым слоям населения.
      4. Справка государственного учреждения здравоохранения о наличие в семье страдающего тяжелой формой заболевания.
      5. справка о составе семьи
      13. Указать ссылку на сайт, либо место выдачи бланков (форм заявлений и т.п.), которые необходимо заполнить для получения государственной услуги.
      Все необходимые бланки заявлений находятся у главного специалиста Государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог».
      Юридический адрес: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14
      14. Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, которому сдаются заполненные бланки, формы, заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги.
      Документы, необходимые для получения государственной услуги сдаются главному специалисту Государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог». Юридический адрес: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14
      15. Указать наименование и форму документа, подтверждающего, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги, в котором содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      После предъявления всех необходимых документов для получения государственной услуги, потребителю государственной услуги выдается письменное уведомление о постановке на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда.
      16. Указать полный перечень способов и регламентов доставки результата оказания услуги - электронная почта, через сайт, личное посещение, курьер и т.п. Личное посещение.
      Указать ссылку на сайт, либо адрес и номер кабинета ответственного лица, который выдает конечный результат оказания услуги:
      Конечный результат оказания государственной услуги выдает главный специалист Государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог». Юридический адрес: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14
      17. Указать полный перечень оснований для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги.
      1. Основанием для отказа в постановке на учет для предоставления жилища из государственного жилого фонда является отсутствие перечня документов указанных в пункте 12 настоящего стандарта оказания государственных услуг, необходимых для регистрации в качестве нуждающихся в жилье;
      2. В соответствии со статьей 72 Закона Республики Казахстан «О жилищных отношениях» № 94-1 от 16 апреля 1997 года основанием отказа в постановке на учет для предоставления жилища из государственного жилищного фонда является, если будет установлено, что гражданин стал нуждающимся в результате преднамеренного ухудшения своих жилищных условий в течении последних пяти лет путем:
      1) обмена жилищного помещения;
      2) отчуждения пригодного для проживания жилища, принадлежащего ему на праве собственности, независимо от того, в том же или другом населенном пункте Республики Казахстан оно находилось;
      3) разрушения или порчи по его вине;
      4) выезда из жилища, при проживании в котором он не был нуждающимся в предоставления жилища из государственного жилищного фонда;
      5) вселения других лиц, кроме супруга, несовершеннолетних и нетрудоспособных детей, а также нетрудоспособных родителей.

3. Принципы работы

      18. Перечислить принципы работы, которыми руководствуется государственный орган по отношению к потребителю услуг (вежливость, исчерпывающая информация об оказываемой государственной услуге, обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя, обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки):
      1) Получение полной и подробной информации о порядке выдачи справок решения совета опеки и попечительства для сделок, затрагивающих интересы несовершеннолетних детей, являющихся собственниками жилища;
      2) Обеспечение сохранности, защиты и конфиденциальности информации о содержании документов потребителя;
      3) Обеспечение сохранности документов, которые потребитель не получил в установленные сроки;
      4) Вежливость, ответственность и профессионализм специалистов.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии сприложением к настоящему Типовому стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного органа, учреждения или иных субъектов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, номера телефонов центров обработки вызовов (call-центров), либо номер кабинета должностного лица, который разъясняет порядок обжалования действия (бездействия) уполномоченных должностных лиц и оказывает содействие в подготовке жалобы:
      Обжалование действия (бездействия) уполномоченного должностного лица осуществляется к начальнику Государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог». Юридический адрес: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14
      22. Указать наименование государственного органа, адрес электронной почты, либо номер кабинета должностного лица, которому подается жалоба:
      Жалоба подаҰтся начальнику Государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог». Юридический адрес: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14
      В аппарат Акима Кызылжарского района по адресу: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14, дни приема: аким района – вторник с 10-00 до 13-00 часов.
      23. Указать наименование документа, подтверждающего принятие жалобы и предусматривающего срок и место получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.
      Талон о принятии обращения, журнал регистрации обращений граждан. Место получения ответа на жалобу - Государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог». Юридический адрес: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14

6. Контактная информация

      24. Указать контактные данные (сайт, адрес электронной почты, график работы и приема, адрес, телефоны) руководителя государственного органа, учреждения или иного субъекта, непосредственно оказывающего государственную услугу, его заместителей и вышестоящей организации.
      Начальник Государственного учреждения «Кызылжарский районный отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог». Юридический адрес: 150700 Северо-Казахстанская область, Кызылжарский район, село Бишкуль, улица Гагарина 11, телефон 2-01-14. График работы: ежедневно с 9-00 до 18-30 часов, перерыв на обед с 13-00 до 14-00 часов.
      25. Другая полезная информация для потребителя (телефоны центров обработки вызовов, информация о дополнительных услугах и т.д.).
      Контактные данные органа рассматривающего на действия (бездействия), должностных лиц государственного органа в случае не удовлетворения жалобы:
      1) Аппарат акима Северо-Казахстанской области, юридический адрес: 150000, Северо – Казахстанская область, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана 58, адрес электронной почты: akimat@sko.kz. Телефон приемной 8 (7152) 46-41-25.
      2)Суд.
      3)Прокуратура.

Приложение
к Типовому стандарту
оказания государственной услуги

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое значение показателя в последую-
щем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100

100

100

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

0

0

0

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100

100

100

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

100

100

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

100

100

100

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100

100

100

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

-

-

-

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб общему количеству обслуженных потребителей по данному делу

5

5

5

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

100

100

100

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

100

100

100

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроками обжалования

100

100

100

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала


100


100


100