"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілік" мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2008 жылғы 16 маусымдағы N 188 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Тимирязев ауданының Әділет басқармасында 2008 жылғы 21 шілдеде N 13-12-71 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009 жылғы 13 қарашада N 217 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігінің 2009.11.13 N 217 Қаулысымен

      «Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы» 2007 жылғы 30 маусымдағы № 558 Қазақстан Республикасының Үкіметінің қаулысына сәйкес, аудандық бюджетінен қаржыландыратын мемлекеттік органдарымен мемлекеттік қызметтерді көрсетудің сапасын көтеру мақсатында, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТТІ:
      1. «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының тұрғын үй- коммуналдық шаруашылығы, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесімен ұсынылатын «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілік» мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде қоса берілген стандарт бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары А.Т.Ысқақовқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                     Б. Жұмабеков

Аудан әкімдігінің 2008 жылғы
16 маусымдағы № 188 қаулысымен
бекітілді

Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілік»

1. Жалпы ережелер

      1. .Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілігі».
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету негізінде болады:
      1997 жылдың 16 сәуірден «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 67-бабында: «Уәкілетті орган өтініш берушінің ұсынылған құжаттармен қоса арызды қабылдаған күннен бастап ағымдағы он күн ішінде қарастырады және мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілігі немесе бас тарту туралы шешеді»
      1999 жылдың 2 қыркүйегінен № 1292 «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді ұсыну, жалдап алу, пайдалану тәртібі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметі қаулысының 7-тармағы: «Тұрғын үйде мұқтаж болған азаматтарды есепке алу мемлекеттік кәсіпорында жұмыс орны бойынша немесе жергілікті атқарушы органның тұрғылықты жері бойынша жүзеге асырылады»
      4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынған мемлекеттік органның, мемлекеттік мекемелер немесе басқа субъектілердің аты:
      «Тимирязев ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекеме Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі,1. Timiryazevo-GKX@mail.ru.
      5. Тұтынушы алатын мемлекеттік қызметті көрсетудің аяқталуы (нәтижесі) нысаны хабарлама (хат) болып табылады
      6. Қазақстан Республикасының азаматтары тұрғын үйде мұқтаж болған тұрақты осы елді мекенде тұратын (тұратын мерзіміне қарамастан) және халықтың кедейшілік әлеуметтік қорғайтын қабаттарына жататындарға, сонымен қатар тұрғын үйде мұқтаж мемлекеттік қызметкерлерге, бюджеттік мекемелердің қызметкерлеріне, әскериқызметкерлер мен мемлекеттік сайланбалы лауазымдағы тұлғаларға мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үй беріледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсетуде уақыты бойынша мерзімнің шектелуі:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету тұтынушымен қажетті құжаттарды (тіркеу сәтінен, талонды алғаннан т.б.) тапсыру сәтінен бастап 10 күнді құрайды;
      2) қажетті құжаттар (тіркеу сәтінен, талонды алғаннан т.б.) тапсыруда кезекте күту барынша шамамен 30 минутты құрайды;
      3) құжаттарды алуда кезекте күту барынша шамамен 30 минутты құрайды
      8. Мемлекеттік қызмет «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілігі» тегін ұсынылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты «Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою және кезектілігі» аудандық аудандық «Нива» газетінде жарияланады, «Тимирязев ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекеме бөлімінде стендта орналасады мына мекен-жай бойынша: Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі,1, № 307 кабинет. Қызмет осы мекен-жайда көрсетіледі.
      10. Өтініш берушілерге қабылдау кестесі: күн сайын, дүйсенбіден жұмаға дейін, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін. Алдын ала жазылу қажет етілмейді.
      11. «Тимирязев ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекеме бөлімінде қызмет көрсетіледі, № 307 кабинетте арыздардың үлгілері, үстелдер мен орындықтар, ақпараттық стендтар бар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Мемлекеттік қызмет алуына өтініш беруші ұсынады:
      «Тимирязев ауданының тұрғын-үй коммуналдық шаруашылық, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мекемесінің маманы берген бланкіде жеке органмен бекітілген тәртіппен толтырылады;
      жергілікті атқарушы органымен белгіленген нысаны бойынша есепке тұрғызу туралы арыз «Тимирязев ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекеме маманымен берілетін бланкте өз қолымен толтырылады;
      азаматтардың тіркеу кітабын. Қазақстан Республикасының «Тұрғын үй қатынасы туралы» Заңына сәйкес қажетті болған жағдайда өтініш беруші басқа тұлғалардың отбасы мүшелері ретінде танылғаны туралы жергілікті атқарушы органның анықтамасын ұсынады;
      өтініш берушінің және онымен тұрақты отбасы мүшелерінің меншіктікте құқығы жоқтығы жайлы анықтама;
      өтініш берушінің (отбасы) әлеуметтік қорғаушы азаматтар қатарына жататыны немесе мемлекеттік қызметкердің, бюджеттік мекеменің қызметкері, әскери қызметкердің жұмыс орнынан (қызметінен) әлеуметтік қорғау органнан анықтама өтініш беруші денсаулық сақтау мемлекеттік мекемесінен ауыр ауру формасымен азап шегетін отбасында барлығы туралы анықтама ұсынады, ол қосымша үй-жай бөлме беретініне құқылы
      13. «Тимирязев ауданының тұрғын-үй коммуналдық шаруашылық, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесіне қажетті құжаттардың толық пакетімен арыз беріледі мына мекен-жай бойынша: Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі,1,№ 307 кабинет.
      14. Мемлекеттік қызмет алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырған өтініш берушіге қабылдау күні мен орындалу мерзімі көрсетілген арыздың жыртылмалы талоны беріледі
      15. «Тимирязев ауданының тұрғын-үй коммуналдық шаруашылық, жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесіне өзі кіріп шыққан мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйде мұқтаж болған азаматтардың кезектілігі және есепке тұру немесе бас тарту туралы хабарлама мына мекен-жай бойынша: Тимирязево селосы,Уәлиханов көшесі, 1, № 307 кабинет.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетуінің тоқталуы немесе бас тартуы боп негізделеді:
      1) Қазақстан Республикасының азаматы өтініш беруші тұрғын үйде мұқтаж еместігі және халықтың кедейшілік әлеуметтік қорғайтын
қабаттарына жатпауы, сонымен қатар тұрғын үйде мұқтаж емес мемлекеттік қызметкерлер, бюджеттік мекемелердің қызметкері, әскер қызметкерлер мен мемлекеттік сайланбалы лауазымдағылар дерек;
      2) Ұсынылған құжаттар пакеті толық болмаса

3. Жұмыс принципі

      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін азаматтар мынадай мүмкіндіктерге ие болады:
      1) бөлім мамандарының сыпайылығы, жауапкершілігі және кәсіпкерлігі;
      2) өтініш жіне белгіленген үлгідегі бланктердің тегін берілетіндігіне;
      3) осы қызмет жайлы толық ақпарат алатындығына сенуіне болады.

4. Жұмыс нәтижесі

      19. Азаматтарға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік орган, мекеменің немесе басқа субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Лауазымды тұлғаның әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру және шағым дайындауға жәрдем көрсетуді «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы ауыл шаруашылығы бөлімі» мемлекеттік мекемесі қызметкерлерімен жүргізіледі.
      22. Шағым беріледі:
      1) Тимирязев ауданының әкіміне – Тимирязев ауданы Тимирязево селосы Уәлиханов көшесі, 1 тел. 2-12-40;
      2) Тимирязев аудандық сотына – Тимирязев ауданы Тимирязев селосы Уәлиханов көшесі 9, тел. 2-05-81.
      23. Қабылданған шағым азаматтардың шағымын тіркеу журналына тіркеледі, және шағым түскен сәттен бастап 15 күн ішінде қаралады. Шағымның қаралу нәтижесі туралы жеке тұлғаға жазбаша түрде хабарланады, жауап пошта арқылы немесе жеке өзіне тапсырылады.

6. Байланыс ақпарат

      24. «Тимирязев ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы,жолаушы көлігі мен автомобиль жолдары бөлімі» мемлекеттік мекемесі бастығымен байланыс жасау мәліметтері:
      мекен-жайы: Тимирязев ауданы Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 1, телефоны 2-14-72, электрондық пошта мекен-жайы: Timiryazevo-GKX@mail.ru;
      25. Өтініш жасаушыға арналған басқа пайдалы ақпарат:
      Тимирязев ауданының әкімі: Тимирязев ауданы Тимирязево селосы, Уәлиханов көшесі, 1, телефоны 2-12-40.

«Мемлекеттік тұрғын үй қорынан
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою
және кезектілік» мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына қосымша

Таблица. Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштерінің мағынасы

Сапа мен қол жеткізушілік көрсеткіштері

Көрсеткіш-тердің норматив-
тік мағынасы

Келесі жылдағы көрсеткіштер-дің мақсатты мағынасы

Есеп беру жылындағы көрсеткіштер-дің ағымдағы мағынасы

1

2

3

4

1. Дер кезділік

1.1. құжатты тапсырған кезден бастап белгіленген мерзімде қызметтер көрсетудің % (үлесі) жағдайлары

95

75

60

1.2. кезекте 40 минуттан астам қызмет көрсетуді пайдалануды күткен тұтынушылар % (үлесі)

90

50

40

2. Сапа

2.1. қызмет көрсетулер үрдісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

70

60

2.2. лауазымды тұлғалармен құжаттарды дұрыс ресімдеу жағдайлары (өндірістік есептеулер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

95

75

65

3. Қол жеткізушілік

3.1. қызмет көрсетулер тәртібі туралы ақпаратқа және оның сапасына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

80

50

40

3.2. тұтынушылармен дұрыс толтырылған және бірден тапсырылған құжаттар жағдайлары % (үлесі)

80

30

25

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің % (үлесі)

50

30

25

4. Шағымдану үрдісі

4.1. іс бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдар % (үлесі)

0,1

0,4

0,6

4.2. белгіленген мерзімде қаралып және қанағаттандырылып негізделген шағымдар % (үлесі)

95

60

50

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

85

70

50

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

95

50

40

5. Сыпайылық

5.1. персоналдық сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылар % (үлесі)

90

70

60

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Постановка на учет и очередность граждан,нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда"

Постановление акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 16 июня 2008 N 188. Зарегистрировано Управлением юстиции Тимирязевского района Северо-Казахстанской области 21 июля 2008 года N 13-12-71. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13 ноября 2009 года N 217

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 13.11.2009 г N 217

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 558 «Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги», в целях повышения качества оказания государственных услуг государственными органами, финансируемыми из районного бюджета, акимат района ПОСТАНОВИЛ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда», предоставляемой государственным учреждением «Отдел образования Тимирязевского района Северо-Казахстанской области».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Искакова А.Т..
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                Б. Жумабеков

Утвержден
постановлением акимата района
16 июня 2008 года № 188

Стандарт оказания государственной услуги «Постановка на учет и
очередность граждан,нуждающихся в жилье из государственного
жилищного фонда»

1. Общие положения

      1. Определение государственной услуги:
      «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда».
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании:
      статьи 67 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях;
      пункта 7 Постановления Правительства Республики Казахстан от 2 сентября 1999 года N 1292 «О порядке предоставления, найма и эксплуатации жилищ из государственного жилищного фонда.
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района», село Тимирязево, улица Уалиханова, 1. Timiryazevo-GKX@mail.ru.
      5. Формой завершения (результат) оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление (письмо) о решении районной жилищной комиссии и присвоении порядкового номера очередности на предоставление жилья.
      6. Государственная услуга оказывается гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в данном населенном пункте (независимо от срока проживания) и относящимся к малоимущим социально защищаемым слоям населения, а также государственным служащим, работникам бюджетных организаций, военнослужащим и лицам, занимающим государственные выборные должности (далее – заявители).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов – в течение десяти дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов составляет тридцать минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов составляет тридцать минут.
      8. Государственная услуга «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда» предоставляется бесплатно.
      9.Стандарт оказания государственной услуги «Постановка на учет и очередность граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда» публикуется в районной газете «Нива», размещается на стенде в помещении государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района», находящегося по адресу: село Тимирязево, улица Уалиханова, дом №1. Услуга оказывается по этому же адресу.
      10. График приема заявителей: ежедневно, с понедельника по пятницу, с 9.00. до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов. Предварительная запись не требуется.
      11. Услуга оказывается в помещении государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района». В кабинете имеются столы, стулья, информационные стенды с образцами заявлений.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявитель предоставляет:
      заявление о постановке на учет по форме, устанавливаемой местным исполнительным органом - заполняется лично на бланке, выдаваемом специалистом государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района»;
      книгу регистрации граждан. При необходимости заявитель предоставляет справку местных исполнительных органов о признании других лиц членами семьи, в соответствии с Законом Республики Казахстан "О жилищных отношениях";
      справку об отсутствии у заявителя и постоянно проживающих с ним членов семьи жилища, принадлежащего им на праве собственности;
      справку органа социальной защиты, подтверждающую принадлежность заявителя (семьи) к социально защищаемым гражданам, либо справку с места работы (службы) государственного служащего, работника бюджетной организации, военнослужащего.
      При необходимости заявитель предоставляет также справку государственного учреждения здравоохранения о наличии в семье страдающего тяжелой формой заболевания, предоставляющую право на дополнительную жилую комнату.
      13. Бланки заявлений выдаются заявителю специалистом государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, улица Уалиханова дом № 1.
      14. Заполненное заявление с полным пакетом необходимых документов сдается специалисту государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, улица Уалиханова дом №1. Заявителю, сдавшему все необходимые документы для получения государственной услуги, выдается отрывной талон заявления с указанием даты принятия и срока исполнения.
      15. Уведомление о постановке на учет и очередности граждан, нуждающихся в жилье из государственного жилищного фонда или отказе вручается при  личном посещении государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, улица Уалиханова, дом № 1.
      16. Оказание услуги посредством электронной почты, сайта не осуществляется
      17. Основаниями для приостановления оказания государственной услуги или отказа в предоставлении государственной услуги являются:
      1) предоставление неполного пакета документов;
      2) если будет установлено, что заявитель не соответствует критериям нуждаемости, установленным жилищным законодательством Республики Казахстан;
      3) если будет установлено, что гражданин стал нуждающимся в результате преднамеренного ухудшения своих жилищных условий в течение последних пяти лет путем:
      обмена жилого помещения;
      отчуждения пригодного для проживания жилища, принадлежавшего ему на праве собственности, независимо от того, в том же или другом населенном пункте Республики Казахстан оно находилось;
      разрушения или порчи жилища по его вине;
      выезда из жилища, при проживании в котором он не был нуждающимся в предоставлении жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      вселения других лиц, кроме супруга, несовершеннолетних и нетрудоспособных детей, а также нетрудоспособных родителей.

3. Принципы работы

      18. При обращении за предоставлением государственной услуги граждане могут рассчитывать на:
      1) вежливость, ответственность и профессионализм специалистов отдела;
      2) бесплатное получение заявления и бланков установленного образца;
      3) предоставление полной информации о данной услуге.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги заявителем измеряются показателями качества и доступности согласно приложению к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа государственного учреждения «Отдел сельского хозяйства Тимирязевского района Северо-Казахстанской области», ежегодно утверждаются специально созданной акимом района рабочей группой.

5. Порядок обжалования

      21. Обжалование действия должностного лица осуществляется посредством обращения к:
      1) начальнику государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района» по адресу: село Тимирязево, улица Уалиханова, 1;
      2) акиму Тимирязевского района: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова,1, телефон 2-12-40
      3) в Тимирязевский районный суд: Тимирязевский район село Тимирязево, улица Уалиханова,1, телефон 2-05-81
      22. Жалоба может быть подана:
      1) Начальнику государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района»: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1;
      2) акиму Тимирязевского района: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1;
      3) в Тимирязевский районный суд: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1.
      23. Принятая жалоба регистрируется в журнале регистрации обращений физических лиц и рассматривается в сроки, предусмотренные действующим законодательством.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальника государственного учреждения «Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Тимирязевского района»: адрес: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1, телефон 2-14-72 , адрес электронной почты: Timiryazevo-GKX@mail.ru
      25. Другая полезная информация для заявителя:
      Аким Тимирязевского района: Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Уалиханова, 1; телефон 2-12-40.

Приложение
к стандарту оказания государственной услуги
«Постановка на учет и очередность граждан,
нуждающихся в жилье из государственного
жилищного фонда»

Таблица. Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги
в установленный срок
с момента сдачи
документа

95

75

60

1.2. % (доля)
потребителей,
ожидавших получения
услуги в очереди не
более 40 минут

90

50

40

2. Качество

2.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством процесса
предоставления услуги

90

70

60

2.2. % (доля) случаев
правильно оформленных
документов
должностным лицом
(произведенных
начислений, расчетов
и т.д.)

95

75

65

3. Доступность

3.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

80

50

40

3.2. % (доля) случаев
правильно заполненных
потребителем
документов и сданных
с первого раза

80

30

25

3.3 % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

50

30

25

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля)
обоснованных жалоб
общему количеству
обслуженных
потребителей по
данному делу

0,1

0,4

0,6

4.2. % (доля)
обоснованных жалоб,
рассмотренных и
удовлетворенных в
установленный срок

95

60

50

4.3. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
существующим порядком
обжалования

85

70

50

4.4. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
сроками обжалования

95

50

40

5. Вежливость

5.1. % (доля)
потребителей,
удовлетворенных
вежливостью персонала

90

70

60