Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандартын бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2008 жылғы 18 сәуірдегі N 116 қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2008 жылғы 15 мамырда N 1984 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2009 жылғы 8 желтоқсандағы N 384 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2009.12.08 N 384 Қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына сәйкес және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Мемлекеттік қызмет көрсетудің үлгі стандартын бекіту туралы" 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558, "Жеке және заңды тұлғалардың көрсететін мемлекеттік қызмет реестрін бекіту туралы" 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулыларын іске асыру мақсатында Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қосымша беріліп отырған "Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.

      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Д.Қ.Мыңбайға жүктелсін.

      3. Осы қаулы бірінші рет ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі

      Облыс әкімінің бірінші орынбасары

      Облыс әкімінің аппарат басшысы

      Облыс әкімінің орынбасары

      Облыс әкімінің орынбасары

      Облыс әкімінің орынбасары

      Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2008 жылғы 18 сәуірдегі N 116 қаулысымен
бекітілген қосымша

"Оңтүстік Қазақстан облысы аумағында тарайтын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу"
мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Есепке алу-Оңтүстік Қазақстан облысы аумағында тарайтын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарына байланысты жүргізілетін тәртіп.

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны-автоматтандырылмаған.

      3. Оңтүстік Қазақстан облысы аумағында тарайтын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою мына заңдылықтардың негізінде көрcетіледі:

      1) "Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" Қазақстан Республикасы 1999 жылғы 23 шілдедегі N 451 Заңының 4-4 бабының 2-тармақша;

      2) "Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарына есеп жүргізу ережесі" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 29 шілдедегі N 843 қаулысының 1-ші бөлімінің 3 тармағы;

      3) "Жеке және заңды тұлғалардың көрсететін мемлекеттік қызмет реестрін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысының 39-тармағы.

      4. Осы мемлекеттік қызметті Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті ұсынады. Мекен-жайы: Шымкент қаласы, Бейбітшілік даңғылы, 3 үй. Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің арнайы сайты: www.ontustik.kz

      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің қорытындысы шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою анықтамасы болып табылады.

      6. Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарына мемлекеттік қызмет көрсетіледі.

      7. Осы мемлекеттік қызметтің уақыт бойынша шектеу мерзімі:
      1) осы мемлекеттік қызмет жеке (заңды) тұлғалардың жазбаша арыз-шағымдары тіркелген күннен бастап 15 күннің ішінде көрсетілуі тиіс;
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде (тіркеу, талон алу кезінде т.с.с) кезек күтуге берілетін ең ұзақ уақыт-40 минут;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі күтуге рұқсат берілетін ең ұзақ уақыт-30 минут.

      8. Осы мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты ақпарат шолу кезінде (стендте) Оңтүстік қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің фойесінде орналасқан және "Оңтүстік Қазақстан", "Южный Казахстан" газеттерінде, Оңтүстік Қазақстан әкімдігінің арнайы сайтында www.ontustik.kz жарияланған.

      10. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің жұмыс кестесі: құжаттар қабылдауы Шымкент қаласы, Бейбітшілік даңғылы N 3 үйде орналасқан, N 218 бөлмеде әр күн сайын, сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін қабылданады, үзіліс - сағат 13.00-ден 15-00-ге дейін. Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызмет үшін алдын ала жазылу, жедел қызмет көрсету талаптары жоқ.

      11. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторингі бөлімінде мемлекеттік қызмет көрсету үшін мүмкіндігі шектеулі азаматтарға да жағдайлар жасалған: үстел, 2 орындық, жазғы мерзімде оңтайды температураны сақтау үшін кондиционер орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      12. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторингі бөліміне тізбеге сай мына құжаттарды ұсынады:

      1) белгіленген үлгідегі арыз;
      2) жеке таратушы тұлға үшін-жеке кәсіпкерлікпен айналысуға құқықты растайтын құжаттың көшірмесі;
      3) заңды тұлға үшін (филиалының немесе өкілдіктің) - мемлекеттік (есептік) тіркеу куәлігінің көшірмесі.
      Өтініш беруші көрсетілген құжаттарды ұсынған кезде белгіленген
тәртіппен тіркелген төлқұжатын немесе жеке басын куәландыратын өзге де құжатты көрсетеді. Мекен-жайымыз: Шымкент қаласы, Бейбітшілік даңғылы N 3 үйде орналасқан, N 218 бөлме, тел 23-32-32.

      13. Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке алу туралы анықтама мен өтініштің нысанын беру орны, Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары (БАҚ әрі қарай) мониторингі бөлімі болып табылады, 321 бөлме және Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің арнайы сайты www.ontustik.kz

      14. Тұтынушының мемлекеттік қызметті алу үшін берген өтініштері мен басқа да құжаттары Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және БАҚ мониторингі бөлімінің мамандарына тапсырылады, 218 бөлме, тел 23-32-32.

      15. Осы мемлекеттік қызметті тұтынушы барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін уақыты көрсетілген талонды алады.

      16. Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдары есеп туралы анықтаманың берілуі Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және БАҚ мониторингі бөліміне өзінің жеке баруы бойынша жүзеге асырылады, Шымкент қаласы, Бейбітшілік даңғылы N 3 үйде орналасқан, 218 бөлме, тел: 23-32-32.

      17. Жеке және заңды тұлғаларға осы мемлекеттік қызметті ұсынуда бас тартуға мыналар негіз болып табылады:
      1) осы стандарттың 12 тармағында көрсетілген барлық қажетті құжаттарды тапсырмау;
      2) осы стандарттың 12 тармағында көрсетілген құжаттарда толық немесе шындыққа сәйкес емес ақпаратты көрсету;
      3) бұқаралық ақпарат құралдары материалдарында конституциялық құрылымды күштеп өзгертуді, Қазақстан Республикасының тұтастығын, мемлекеттің қауіпсіздігін бұзуды, соғыстың, әлеуметтік, таптық, діни, нәсілдік, ұлттық немесе рулық артықшылықты, қатыгездік, зорлық-зомбылық және порнографияға табынушылықты насихаттау немесе үгіттеу болса;
      4) бұқаралық ақпарат құралдарына байланысты осы қызмет түрімен айналысуға тыйым салатын сот шешімі бар болса;
      5) шетелдік бұқаралық ақпарат құралдары өніміне байланысты Қазақстан Республикасы аумағында оны таратуға тыйым салатын сот шешімі бар болса.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Тұтынушыға қызмет көрсету кезінде Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторингі бөлімінің мамандары келесі жұмыс қағидаттарын басшылыққа алады:
      1) әдептілік және осы мемлекеттік қызмет жөнінде нақты ақпараттар беру;
      2) ақпараттың сақталуын қамтамасыз ету;
      3) тұтынушылар құжаттарының ақпараты мен мазмұнының қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету.

4. Жұмыс нәтижелері

      19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді ("Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні" кестесі).

      20. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және БАҚ мониторингі бөлімінің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мақсатты мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторингі бөлімінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті директорының орынбасары түсіндіреді, 325 бөлме, тел. 23-31-31.
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторингі бөлімінің аталмыш мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы шешіміне жеке және заңды мүддесі тұлғалардың сот тәртібі арқылы шағымдану мүмкіндіктері бар.

      22. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті директорының атына жазылған арыз-шағымдар әкімшілік бөлімінде тіркеледі, Шымкент қаласы, Бейбітшілік даңғылы N 3 үйде орналасқан, N 326 бөлме, тел: 53-45-48.

      23. Арыз-шағымдардың қабылданғандығын растайтын құжат тіркеу журналында тіркелген, берілген арыз-шағымға жауап алынатын орны көрсетілген әкімшілік бөлімінде берілген талон болып табылады. Арыз-шағымдардың қаралу барысы туралы мына байланыс телефоны арқылы білуге болады: 53-45-48.

6. Байланыс ақпараты

      24. Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті жөніндегі мәліметтер. Пошталық мекен-жайы: 160012, Шымкент қаласы, Бейбітшілік даңғылы, N 3 үй.
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті директорының телефоны: 33-97-93.
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің директоры орынбасарының телефоны: 23-31-31.
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің ақпараттық саясат және БАҚ мониторингі бөлімі мамандарының телефоны: 23-32-32.
      Жұмыс кестесі: әр күн сайын сағат 9.00-ден -19.00-ге дейін, үзіліс 13.00-ден 15.00-ге дейін.
      Демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Жеке тұлғаларды қабылдау күндері: Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаментінің директоры: әр айдың 3-ші бейсенбісі сағат 15.00-ден 19.00-ге дейін;
      Оңтүстік Қазақстан облысы ішкі саясат департаменті директорының орынбасары: жұма сайын сағат 10.00-ден 13.00-ге дейін.
      Жоғарғы органның байланыс мәліметтері: Оңтүстік Қазақстан облысы әкімінің аппараты - Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы, 6 үй, тел. 53-74-43, факс. 53-05-27.

      25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің www.ontustik.kz. сайтына енгізілген.

"Оңтүстік Қазақстан облысы
аумағында тарайтын шетелдік
бұқаралық ақпарат құралдарын
есепке алу" мемлекеттік қызмет
көрсетудің стандартына
қосымша

Кесте. Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні

Сапа және қол жетімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативті мәні

Көрсеткіштің келесі жылғы мақсатты мәні

Көрсеткіштің есептік жылғы ағымдағы мәні

1.

2.

3.

4.

1. Уақтылығы

1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

1.2. Қызмет алудың кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

2. Сапасы

2.1. Қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

2.2. Құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс рәсімдеген жағдайдың (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) % (үлесі)

100 %

100 %

100 %

3. Қол жетімділігі

3.1. Қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

80 %

80 %

80 %

3.2. Тұтынушы құжаттардың дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

100 %

90 %

100 %

3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

50 %

50 %

30 %

4. Шағымдану үдерісі

4.1. Қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі)

-

-

-

4.2. Белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылуға негізделген шағымдардың % (үлесі)

-

70 %

-

4.3. Шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95 %

60 %

50 %

4.4. Шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95 %

60 %

50 %

5. Әдептілігі

5.1. Қызметкерлердің әдептілігіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

100 %

70 %

100 %

Көрсеткіштер Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасының бұйрығымен бекітілген мемлекеттік қызмет стандарттарының көрсеткіштерін анықтау жөніндегі модельдік әдістемелік ұсынымдарға сәйкес есептеледі (сайт www. кyzmet.kz)

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги

Постановление акимата Южно-Казахстанской области N 116 от 18 апреля 2008 года. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области от 15 мая 2008 года за N 1984. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 8 декабря 2009 года N 384

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 08.12.2009 N 384.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" и в целях реализации постановлений Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 558 "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт оказания государственной услуги - "Постановка на учет иностранных средств массовый информации"

      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Мынбай Д.К.

      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким области

      Первый заместитель акима области

      Заместитель акима области

      Заместитель акима области

      Заместитель акима области

       Утвержден
постановлением акимата
Южно-Казахстанской области
от 18 апреля 2008 года N 116

      Стандарт оказания государственной услуги
"Постановка на учет иностранных средств массовой
информации, распространяющихся на территории
Южно-Казахстанской области"

1. Общие положения

      1. Постановка на учет - это процедура, осуществляемая по отношению к иностранным средствам массовой информации.
      2. Форма оказания данной государственной услуги - неавтоматизированная.
      3. Постановка на учет иностранных средств массовой информации, распространяемых на территории Южно-Казахстанской области, оказывается на основании следующих законодательных актов:
      1) пункт 2 статьи 4-4 Закона Республики Казахстан от 23 июля 1999 года N 451-I "О средствах массовой информации";
      2) постановление часть 1 пункт 3 Правительства Республики Казахстан от 29 июля 2002 года N 843 "Правила учета иностранных средств массовой информации, распространяемых в Республике Казахстан";
      3) "Об утверждении Типового стандарта оказания государственной услуги", от 30 июня 2007 года N 561 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      4. Данную государственную услугу предоставляет департамент внутренней политики Южно-Казахстанской области, находящийся по адресу: город Шымкент, проспект Бейбитшилик, дом N 3, официальный сайт акимата Южно-Казахстанской области: www.ontustik.kz
      5. Результатом данной государственной услуги является выдача справки о постановке на учет иностранных средств массовой информации.
      6. Государственная услуга оказывается иностранным средствам массовой информации.
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) сроки оказания данной государственной услуги с момента регистрации письменного обращения физического (юридического) лица - в течение 15 дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов (при регистрации, получении талонов) - 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания государственной услуги - 30 минут.
      8. Данная государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам бесплатно.
      9. Стандарт оказания данной государственной услуги размещен на визуальном источнике информации (стенде) в фойе департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, в газетах "Оңтүстік Қазақстан", "Южный Казахстан"; на официальном сайте акимата Южно-Казахстанской области: www.ontustik.kz
      10. График работы департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области город Шымкент, проспект Бейбитшилик, дом N 3: прием документов в кабинете 218 ежедневно с 9.00 до 19.00 часов с перерывом с 13.00 до 15.00 часов.
      Выходные дни: суббота, воскресенье.
      Предварительной записи и ускоренного обслуживания физических и юридических лиц для получения данной государственной услуги не предусмотрено.
      11. В отделе информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области для предоставления данной государственной услуги созданы следующие условия и для людей с ограниченными возможностями: стол, два стула, кондиционер для поддержания оптимальной температуры в летний период, стенд с образцами заявлений, перечнем необходимых документов.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения данной государственной услуги потребителю необходимо предоставить в отдел информационной политики и мониторинга средства массовой информации департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области следующие документы согласно перечню:
      1) заявление установленного образца;
      2) для физического лица-распространителя - копия документа, подтверждающего право на занятие предпринимательской деятельностью;
      3) для юридического лица (филиала или представительства)-распространителя - копия свидетельства о государственной (учетной) регистрации юридического лица (филиала или представительства).
      13. Местом выдачи бланков, форм заявления о постановке на учет иностранных средств массовой информации является отдел информационной политики и мониторинга средств массовой информации (СМИ далее) департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, город Шымкент, проспект Бейбитшилик, N 3, кабинет 321, официальный сайт акимата Южно - Казахстанского области: www.ontustik.kz.
      14. Заявления и другие документы, необходимые для получения государственной услуги, сдаются потребителем лично специалистам отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, кабинет 321, тел.: 23-32-32.
      15. Потребитель после сдачи всех необходимых документов, получает талон, в котором содержится дата получения потребителем данной государственной услуги.
      16. Выдача справки о постановке на учет иностранных средств массовой информации осуществляется при личном посещении потребителем отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, по адресу: город Шымкент, проспект Бейбитшилик, N 3, кабинет 218.
      17. Основанием для отказа в предоставлении данной государственной услуги потребителю является:
      1) не предоставление всех необходимых документов, предусмотренных пункте 12 настоящего стандарта;
      2) указание неполной или недостоверной информации в документах, предусмотренных пункте 12 настоящего стандарта;
      3) если материалы средств массовой информации содержат пропаганду или агитацию насильственного изменения конституционного строя, нарушения целостности Республики Казахстан, подрыва безопасности государства, войны, социального, сословного, религиозного, расового, национального и родового превосходства, культа жестокости, насилия и порнографии;
      4) если в отношении средств массовой информации имеется решение суда, запрещающее ему занятие данным видом деятельности;
      5) если в отношении продукции иностранных средств массовой информации имеется решение суда о наложении запрета на ее распространение на территории Республики Казахстан.

3. Принципы работы

      18. Специалисты отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области по отношению к потребителю данной государственной услуги руководствуются следующими принципами работы:
      1) вежливость и предоставление исчерпывающей информации о данной государственной услуге;
      2) обеспечение сохранности информации;
      3) обеспечение защиты и конфиденциальности информации и содержания документов потребителя.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания данной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением к настоящему стандарту (таблица "Значение показателей качества и доступности").
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работы отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Порядок обжалования действия (бездействия) отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области разъясняется заместителем директора департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области, курирующим деятельность вышеуказанного отдела, кабинет 325, тел. 23-31-31.
      Решения отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области по данному виду государственной услуги могут быть обжалованы заинтересованными физическими или юридическими лицами в судебном порядке.
      22. Жалоба подается на имя директора департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области в административный отдел для регистрации, город Шымкент, проспект Бейбитшилик N 3, кабинет 326, тел. 53-45-48.
      23. Документом, подтверждающим принятие жалобы, является талон, зарегистрированный в журнале регистрации, выдаваемый административным отделом, где указывается место получения ответа на данную жалобу. О ходе рассмотрения жалобы можно узнать по контактному телефону: 53-45-48.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: почтовый адрес - 160012, город Шымкент, проспект Бейбитшилик дом N 3.
      Телефон директора департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: 33-97-93.
      Телефон заместителя директора департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: 23-31-31.
      Телефон специалистов отдела информационной политики и мониторинга средств массовой информации департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области: 23-32-32.
      График работы: ежедневно с 9.00.до 19.00, перерыв с 13.00 до 15.00.
      Выходные дни: суббота, воскресенье.
      График личного приема физических лиц:
      директором департамента внутренней политики Южно-Казахстанской области - третий четверг месяца с 15.00 до 19.00 часов;
      заместителем директора департамента внутренней политики - по пятницам с 10.00. до 13.00 часов.
      Контактные данные вышестоящей организации: акимат Южно-Казахстанской области - город Шымкент, проспект Тауке хана, N 6. Тел: 53-74-43, факс: 53-05-27.
      25. Другая полезная информация для потребителя размещена на официальном сайте акимата Южно-Казахстанского области: www.ontustik.kz.

       Приложение
к стандарту оказания
государственной услуги
Постановка на учет иностранных
средств массовой информации,
распространяющихся на территорий
Южно-Казахстанской области

Таблица. Значение показателей качества и доступности.

Показатели качества
и доступности

Нормативное значение показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя в
отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа

100 %

100 %

100 %

1.2. % (доля) потребителей, ожидавших получения услуги в очереди не более 40 минут

100 %

100 %

100 %

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги

100 %

100 %

100 %

2.2. % (доля) случаев правильно оформленных документов должностным лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100 %

100 %

100 %

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги

80 %

80 %

80 %

3.2. % (доля) случаев правильно заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

100 %

90 %

100 %

3.3. % (доля) услуг информации, о которых доступно через Интернет

50 %

50 %

30 %

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб к общему количеству обслуженных потребителей по данному виду услуг

-

-

-

4.2. % (доля) обоснованных жалоб, рассмотренных и удовлетворенных в установленный срок

-

70 %

-

4.3. % (доля) потребителей, удовлетворенных существующим порядком обжалования

95 %

60 %

50 %

4.4. % (доля) потребителей, удовлетворенных сроком обжалования

95 %

60 %

50 %

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала

100 %

70 %

100 %

Показатели рассчитываются в соответствии с модельными методическими рекомендациями по определению показателей стандартов государственных услуг, утвержденными приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы (сайт www. кyzmet.kz)