Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2009 жылғы 4 маусымдағы № а-6/243 қаулысымен
«Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы
Заңының
9-1 бабына, «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561
қаулысына
сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса берілген «Жер учаскелері туралы анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.
2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Қ. М. Отаровқа жүктелсін.
3. Осы қаулы Ақмола облысының әділет Департаментінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен қолданысқа енгізіледі.
Облыс әкімі А. Рау
Ақмола облысы әкімдігінің
2009 жылғы 30 қаңтардағы
№ А-1/29 қаулысымен
бекітілген
«Жер учаскелері туралы анықтама беру»
мемлекеттік қызмет көрсету
стандарты
1. Осы Стандарт жер учаскелері туралы анықтама беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді (бұдан әрі–мемлекеттік қызмет).
2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 14-1-бабы 3-тармағы негізінде көрсетіледі.
4. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік мекемелері «Аудандардың және Көкшетау, Степногорск қалаларының жер қатынастары бөлімдерімен» (бұдан әрі – Бөлімдер) көрсетіледі. Бөлімдердің толық атаулары, қызмет көрсететін орындары, электрондық мекен-жайы мен веб-сайты осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
5. Жер учаскесінің бар немесе жоқ екендігі туралы анықтама беру көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны болып табылады.
6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - өтініш берушілер) көрсетіледі.
7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өтінушінің қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап - 15 күнтізбелік күн ішінде;
2) қажетті құжаттарды тапсыру кезіндегі кезекте күту уақытының ұзақтығы шамамен 40 минут;
3) құжаттарды алу кезінде кезекте күтудің ең шектеулі уақыты, мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінде сияқты шамамен 40 минут.
8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Бөлімдердің ақпарат стендтерінде және www.akmo.kz ресми сайтында орналастырылған. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты ақпарат көзі ретінде облыстық «Арқа ажары», «Акмолинская правда» газеттерінде жарияланады.
10. Мемлекеттік қызмет сағат 13.00-ден бастап сағат 14.00-ге дейінгі түскі үзілісі мен сенбі, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін көрсетіледі. Қабылдау алдын-ала жазусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
11. Мемлекеттік қызмет өтініш берушінің тұрғылықты орны бойынша Бөлімдердің жайларында көрсетіледі. Бөлімдердің жайларында күту залы, құжаттарды толтыруға арналған орындар бар, қажетті құжаттар мен оларды толтыру үлгісі келтірілген стендтермен жарақтандырылған, мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін лайықты жағдайлар жасалып, қауіпсіздіктері қамтамасыз етілген.
2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі
12. Өтініш беруші мемлекеттік қызмет алу үшін келесі құжаттарды ұсынады:
1) өтініш;
2) тұлғаны куәландаратын куәлігінің көшірмесі (сенімхаттың бар кезінде – сенімхаттың көшірмесі және сенімді тұлғаның жеке куәлігінің болуы) (жеке тұлғаларға);
3) салық төлеуші куәлігінің көшірмесі;
4) құрылтай құжаттарының, заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелімі туралы куәлігі мен статистикалық картаның, салық төлеуші куәлігінің нотариалды тіркелген көшірмелері (заң тұлғаларға).
13. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш еркін нысанда толтырылады.
14. Өтініш және қажетті құжаттар осы Стандарттың 1-қосымшасында мекен-жайлары көрсетілген Бөлімге тапсырылады.
15. Құжаттарды қабылдап алған маманның тегі мен аты-жөні, тіркеу күні мен уақыты көрсетілген талон өтініш берушінің мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды тапсырғандығын растайды.
16. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін жеткізу тәсілі - тұрғылықты орны бойынша Бөлімге өтініш берушінің жеке келуі. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
17. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін осы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбағаны негізі деп табылады.
18. Бөлімдердің қызметі келесі қағидаларға негізделеді:
1) адамның конституциялық құқығы мен бостандығын сақтау;
2) заңдылық;
3) сыпайылық;
4) толық және дәйекті ақпарат ұсыну;
5) құпиялық пен ақпараттың сақталуы;
6) өтініш берушінің белгіленген мерзім ішінде ала алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.
19. Өтініш берушілерге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапасы мен қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Бөлімдердің қызметі бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапасы мен қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін арнайы құрылған жұмыс топтарымен жыл сайын бекітіледі.
21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі бойынша түсініктемені және шағым дайындауға жәрдемді Бөлімдердің бастықтарынан алуға болады. Электрондық поштаның мекен-жайлары, телефон нөмірлері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
22. Шағымдар байланыс деректері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген Бөлімдерге, «Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі- Басқарма) беріледі. Мемлекеттік органдардың атаулары, электрондық поштаның мекен-жайлары, атына шағым берілетін лауазымды тұлғалар осы Стандарттың 24-тарауында көрсетілген.
23. Өтініш берушіге берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орны және оның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілген талон шағымның қабылданғанын растайды.
24. Бөлімдер мен Басқарма бастықтарының, жоғары тұрған ұйымдардың байланыс деректері:
1) веб-сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, заңды мекен-жайы, телефон, Бөлім бастықтарымен азаматтарды қабылдау кестесі осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген;
2) «Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесі: 020000, Қазақстан Республикасы, Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі 1, «Б» корпусы, 245 іс бөлімі, электрондық поштаның мекен-жайы: uzo_akm@mail.ru, телефон 8 (7162) 253471.
Басқарма бастығының қабылдау кестесі: бейсенбі сағат 16.00-ден 18.00-ге дейін;
3) Ақмола облысының әкімдігі: Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, веб-сайты www.akmo.kz.
25. Өтініш беруші мемлекеттік қызметті алу мәселесі бойынша қосымша ақпаратты «Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесінен қосымша ақпарат алуына болады.
«Жер учаскелері туралы анықтама беру»
мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына 1-қосымша
Ақмола облысының аудандық (қалалық)
жер қатынастары бөлімдерінің байланыс деректері
№ |
Аудандық (қалалық) жер қатынастары бөлідерінің атаулары |
Заңды мекен-жайы, қабылдау уақыты
|
Байланыс телефоны |
Электрондық мекен-жайы,
|
1. |
«Ақкөл ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Ақкөл ауданы,
|
8-(71638)
|
AAB 2006@ mail.ruwww.akmol.kz |
2. |
«Аршалы ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Аршалы ауданы,
|
8-(71644) -2-13-56
|
Arshaly_org83@mail.ru www.akmol.kz |
3. |
«Астрахан ауданының бөлімі жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Астрахан ауданы,
|
8-(71641) -2-37-19
|
Astr_ZM@mail. ru,www.akmol.kz |
4. |
«Атбасар ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Атбасар ауданы,
|
8(71643)-
|
Atbasar _oko@ mail.ru www.akmol.kz |
5. |
«Бұланды ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Бұланды ауданы, Макинск қаласы, Некрасов қөшесі, 19. Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі- бейсембі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін |
8(71646)
|
Guzob@ rambler. ru. www.akmol.kz
|
6. |
«Егіндікөл ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Егіндікөл ауданы,
|
8-(71642) -2-15-10 |
Egindykol_ozsp@mail.ru www.akmol.kz |
7. |
«Еңбекшілдер ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Еңбекшілдер ауданы,
|
8-(716-39)-2-14-73 |
Ozo enbek@mail.ru www.akmol.kz |
8. |
«Ерейментау ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Ерейментау ауданы,
|
8-(71633) -2-12-74 |
eremen_zem@mail.ru www.akmol.kz |
9. |
«Есіл ауданының жер қатынастары бөлімі » мемлекеттік мекемесі |
Есіл ауданы, Есіл қаласы, Қонаев көшесі, 5. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін |
8-(71647) -2-16-47 |
esilirina@mail.ru www.akmol.kz |
10. |
«Жақсы ауданының жер қатынастары бөлімі » мемлекеттік мекемесі |
Жақсы ауданы, Жақсы селосы, Дружба көшесі, 3. Азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі сағат 10.00-ден 12.00-ге дейін, сәрсенбі сағат 14.00-ден 17.00-ге дейін |
8-(71635) -2-20-11 |
Jaks_zem@mail.kz www.akmol.kz |
11. |
«Жарқайың ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Жарқайың ауданы, Державинск қаласы, Захаров көшесі, 16. Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі- бейсембі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін |
8-(71648) -9-23-87 |
Akm-jarkain@bk.ru www.akmol.kz |
12. |
«Зеренді ауданының жер қатынастары бөлімі » мемлекеттік мекемесі |
Зеренді ауданы, Зеренді селосы, Мира көшесі, 81. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін |
8-(71632) -2-11-87 8-(71632) -2-19-91 |
akim_zer @kokshetau.online.kz, www.akmol.kz |
13. |
«Қорғалжын ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Қорғалжын ауданы, Қорғалжын селосы, Балғамбаев көшесі, 9. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін |
8-(71637) -2-16-21 |
korgakim@mail. kz www.akmol.kz |
14. |
«Сандықтау ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Сандықтау ауданы,
|
8-(71640) -9-13-56 |
Sond_ akimat@mail.kz www.akmol.kz |
15. |
«Целиноград ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Целиноград ауданы,
|
8-(71651) -3-11-24 |
apparat@mail. kz, www.akmol.kz |
16. |
«Шортанды ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Шортанды ауданы,
|
8-(71631) -2-26-40
|
shortandyzem@mail.ru,www.akmol.kz |
17. |
«Щучье ауданының жер қатынастары бөлімі » мемлекеттік мекемесі |
Щучье ауданы, Щучье қаласы, Аблайхан көшесі, 34. Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін |
8-(716-36) -4-22-89
|
Zem_com@mail.kz,www.burabau-akimat.kz |
18. |
«Cтепногорск қаласының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Степногорск қаласы, 4-ықшам ауданы, №1 ғимарат. Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін |
8-(71645) -6-17-96 8-(71645) -6-25-12 |
Zem.step@mail.ru www.akmol.kz |
19. |
«Көкшетау қаласының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі |
Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 89. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін |
8-(7162) -5-18-80
|
Akimat_kokshetau@mail. ru,
|
«Жер учаскелері туралы анықтама беру»
мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
2-қосымша
Сапа және қол жететімділік көрсеткіштерінің мәні
Сапа және қол жеттімділік көрсеткіштері |
Көрсеткіштің нормативтік мәні |
Көрсеткіштің келесі жылдағы мақсатты мәні |
Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
||
1. Уақыттылығы |
|||||
1.1. құжатты тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі) |
100 |
98 |
97 |
||
1.2. қызмет алуды кезекте 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі) |
100 |
99 |
98 |
||
2. Сапа |
|||||
2.1. қызметті ұсыну үдерісінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
95 |
95 |
91 |
||
2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) жағдайлардың % (үлесі) |
100 |
99 |
98 |
||
3. Қол жетімділік |
|||||
3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
95 |
94 |
92 |
||
3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі) |
85 |
80.4 |
75.9 |
||
3.3. интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі) |
50 |
23 |
11 |
||
4. Шағымдану үдерісі |
|||||
4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың % (үлесі) |
0,1 |
0,008 |
0,02 |
||
4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың % (үлесі) |
100 |
99 |
98 |
||
4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
95 |
94 |
92 |
||
4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
95 |
94 |
92 |
||
5. Сыпайлық |
|||||
5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі) |
99 |
98 |
97 |