Ақтөбе қаласының тұрғындарына коммуналдық қызметтерді тұтынғаны үшін және телефонға абоненттік ақы тарифтерінің өсуіне байланысты шығындарды өтеуге арналған тұрғын үй көмегін беру Ережесін бекіту туралы

Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 2009 жылғы 27 қазандағы N 202 шешімі. Ақтөбе облысы Ақтөбе қаласының Әділет басқармасында 2009 жылдың 8 желтоқсанда N 3-1-123 тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 2010 жылғы 28 шілдедегі № 265 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 2010.07.28 № 265 шешімімен.

       «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін - өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 6 және 7 баптарына, Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы № 213 «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Заңының 5 бабының 3 тармағына, «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 Заңының 97 бабының 2 тармағына, «Байланыс туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі № 567 Заңының 36 бабының 7 тармағына сәйкес және «Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 қаулысымен бекітілген, «әлеуметтік қорғалатын азаматтарға телефон үшін абоненттік ақы тарифтерінің арттырылуына өтемақы» Ережесінің 3 тармағы негізінде, Ақтөбе қалалық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Ақтөбе қаласының тұрғындарына коммуналдық қызметтерді тұтынғаны үшін шығындарды және телефонға абоненттік ақы тарифтерінің өсуіне байланысты шығындарды өтеуге арналған тұрғын үй көмегін беру Ережесі қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. Осы шешім оны алғашқы ресми жариялаған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Ақтөбе қалалық мәслихаты        Ақтөбе қалалық
        сессиясының төрағасы       мәслихатының хатшысы

           М. Өндіргенов              С. Шынтасова

Ақтөбе қалалық мәслихатының
кезектен тыс он тоғызыншы
сессиясының 2009 жылғы
27 қазандағы № 202 шешіміне
ҚОСЫМША

Ақтөбе қаласының тұрғындарына коммуналдық қызметтерді тұтынғаны үшін және телефонға абоненттік төлемақы тарифтерінің өсуіне байланысты шығындарды өтеуге арналған тұрғын үй көмегін беру ЕРЕЖЕСІ

1. Жалпы ережелер
 

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 97 бабының 2 тармағына, Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі № 567 «Байланыс туралы» Заңының 36 бабының 7 тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 қаулысымен бекітілген «Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы әлеуметтік қорғалатын азаматтарға телефон үшін абоненттік ақы тарифтерінің арттырылуына өтемақы» Ережесінің 3 тармағына сәйкес әзірленді және қалалық бюджет қаражаты есебінен ұсынылатын тұрғын үй көмегінің тәртібін анықтайды.
      1. Осы Ережеде мынадай түсініктер пайдаланылады:
      1) тұрғын үй көмегі – тұтынған коммуналдық қызметтерге ақы төлеу және байланыс қызметі (абоненттік ақы) жөніндегі шығындарды өтеу үшін Ақтөбе қаласының тұрғындарына берілетін көмек және ол тұрғындарды әлеуметтік қорғау түрлерінің бірі болып табылады;
      2) телефонға абоненттік тарифтерінің арту өтемақысы – 2004 жылдың қыркүйек айының жағдайы бойынша құрылған тарифтерінің және қолданыстағы тарифтер аралығындағы айырмашылықты белгілейтін және телефонға абоненттік ақы тарифтерінің өсуіне байланысты шығындарды өтеуге арналған тұрғын үй көмегінің құрамына кіретін ақшалай өтемақы;
      3) өтініш иесі (жеке тұлға) – жеке өзінің немесе отбасының атынан тұрғын үй көмегін тағайындау үшін жолыққан адам;
      4) жиынтық кіріс – тұрғын үй көмегін тағайындау құқығын анықтау кезінде ескерілетін кіріс (салықтық және зейнетақылық шегерілімдерді алып тастағанда) түрлерінің сомасы;
      5) өкілетті орган – тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі.

      2. Тұрғын үй көмегі егер өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілетін тұрғын ауданның белгіленген нормасы шегінде, бірақ іс жүзінде алып отырған ауданнан және коммуналдық қызметтерді тұтыну нормативтерінен көп емес коммуналдық қызметтерді (орталық жылыту және жеке газбен жылыту, ыстық-суық сумен жабдықтау, канализация, тамақ дайындағаны үшін газды, электрмен жабдықтау, қоқыс жинау және техникалық қызмет көрсету) және байланыс қызметін тұтынғаны үшін шығындар осы мақсаттарға арналған шекті мүмкін шығындар үлесінен артық жағдайда Ақтөбе қаласында тұрақты тұратын және тіркелінген және меншік түріне қарамастан тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушы (жалға беруші) болып табылатын жеке тұлғаларға беріледі. Коммуналдық қызметтерді және байланыс қызметін тұтынғанына ақы төлеуге арналған шекті мүмкін шығындар үлесі отбасының жиынтық кірісінің 15 пайызы мөлшерінде белгіленеді.

      3. Тұрғын үй көмегі тұрғын үй иесіне, жалдаушыға (жалға берушіге) есептелген сомамен салыстыру бойынша коммуналдық қызметтерді (орталық жылыту және жеке газбен жылыту, ыстық-суық сумен жабдықтау, канализация, тамақ дайындағаны үшін газды) тұтынғаны үшін төлемақыны азайту ретінде қолма-қол емес түрде беріледі. Коммуналдық қызмет және байланыс қызметін белгіленген нормадан артық тұтыну төлемі жалпы негізде жүзеге асырылады.

      4. Жылыту және техникалық қызметтер бойынша әлеуметтік норманы есептеу кезінде барлық меншік түріндегі тұрғын жайларда әлеуметтік норма бір адамға 18 шаршы метр (жалғыз тұратын азаматтар үшін 30 шар.м.), бірақ тұрғын жайдың пайдалы ауданының іс жүзінде алып отырғанынан көп емес пайдалы алаңы қолданылады.

      5. Коммуналдық қызметтерді есептейтін құралдары бар тұтынушылардың әлеуметтік нормасын есептеу кезінде есептегіштер көрсеткіштеріндегі нақты шығындар, бірақ белгіленген тарифтер мен нормативтерден артық емес қолданылады.

      6. Тұрғын үй көмегі тағайындалмайды:
      1) Еңбек етуге қабілетті жұмыс жасамайтын, оқымайтын, әскер қатарына алынбаған, жұмыспен қамту бөлімінде жұмыссыз ретінде тіркеуге тұрмаған отбасы мүшелеріне.
      Бір айдан артық стационарлық емделуде болған, туберкулезбен науқас, онкологиялық және психологиялық науқасы бар азаматтар,емдеу мекемелерінде тұрақты есепте тұрғандар уақытша еңбек етуге қабілетсіздігі туралы дәрігерлік-консультациялық комиссия қорытындысы барлар, үш жасқа дейінгі бала және бірінші топ мүгедегі мен 16 жасқа дейінгі бала жасынан мүгедектер балалар күтімімен отырғандар, кіші баласы 7 жасқа толмаған екі бала және одан көп баланы тәрбиелеушілер, оқушылар мен студенттер, күндізгі оқу бөлімінің курсанттарына қоса магистратура, аспирантурада оқитындар бұған кірмейді.
      2) жеке меншігінде, егер пайдалы ауданы тұрғын үй бірлігіндегі отбасының 1 мүшесіне есептегенде 15 шар.м. аспайтынын есептемегенде бір бірліктен артық тұрғын жайы (пәтерлері, үйлері) бар тұлғаларға;
      3) тұрғын жайларды жалға (жалдауға) немесе қайта жалға беретін тұлғаларға.

      7. Тұрғын үй көмегін тағайындау мәселелерінде келіспеушілік туындаған жағдайда мәселені шешуді қала әкімдігінің қаулысымен бекітілетін Ақтөбе қаласының аз қамтылған азаматтарын тексеру және есепке алу жөніндегі қалалық учаскелік комиссия қарайды.

      8. Тұрғын үй көмегін алушылар өзінің тұрғын жайының меншік түрінің, отбасы құрамындағы және оның жиынтық кірісіндегі кез-келген өзгерістер, көмекті дұрыс есептемеген жағдайлар туралы өкілетті органға 10 күн ішінде ақпарат береді.

      9. Тұрғын үй көмегі түрінде алынған заңсыз сома белгіленген заңнама тәртібімен бюджетке қайтарылады.

2. Тұрғын үй көмегін тағайындау

      10. Тұрғын үй көмегін тағайындау оны алу үшін жолыққан күннен бастап ағымдағы тоқсанның аяғына дейінгі мерзімде жүргізіледі. Жолығу айы деп қоса берілетін құжаттармен бірге өтініш тапсырған ай есептелінеді. Ағымдағы айға құжаттар қабылдау 25-і күні аяқталады.

      11. Тұрғын үй көмегі отбасы құрамы, іс жүзінде тұрғын жайдың алып отырған пайдалы ауданының көлемі, отбасының жиынтық кірісі, коммуналдық қызметтерді (орталық жылыту және жеке газбен жылыту, ыстық-суық сумен жабдықтау, канализация, тамақ дайындағаны үшін газды, электрмен жабдықтау, қоқыс жинау және техникалық қызмет көрсету) және телефонға абоненттік ақысының өсу айырмашылығы көрсетілетін меншік иесінің, жалдаушының (жалға алушының) сауалнама-өтініші негізінде тағайындалады.

      12. Сауалнама-өтінішке енгізілген мәліметтер тұрғын үй көмегін есептеу үшін негіздеме болып табылады.

       13. Азаматтардың кірісі жөніндегі мәліметтерді қалалық қызметтер, бөлімдер, ұйымдар, тізімдер немесе электронды тасығыштардағы ақпараттар түріндегі тиісті төлемдерді аударатын және есептейтін жетекшілер тоқсан басында бір рет растайды.

      14. Еңбек қызметінен түскен табыс отбасының жиынтық кірісі есебінде жұмыс орнынан еңбекақы туралы берілген мәліметтерге сәйкес (салықтық және зейнетақылық шегерілімдерді алып тастағанда) төлеуге арналған сома мөлшерінде есептеледі.

      15. Отбасының жиынтық кірісін анықтау кезінде атаулы әлеуметтік және тұрғын үй көмегінен, бала тууына байланысты біржолғы мемлекеттік жәрдемақыдан және жерлеуге арналған біржолғы жәрдемақыдан басқа арыз берген алдыңғы тоқсан ішінде алынған ақшалай немесе заттай түріндегі барлық кіріс түрлері есептеледі.

      16. Өткен тоқсан ішіндегі отбасының жиынтық кірісіне есептелінетін жеке қосалқы шаруашылықтан (оның ішінде үй малынан, үй маңындағы учаскеден, бақшадан, саяжай учаскесінен) түскен кіріс мөлшері 5 айлық есептік көрсеткіш көлемінде қабылданады.

      17. Коммуналдық қызметтерге және байланыс қызметіне тарифтер өзгерген жағдайда бұрын тағайындалған тұрғын үй көмегіне ағымдағы тоқсанда қайта есептеу жүргізіледі.

      18. Тұрғын үй көмегінің мөлшері өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін нормалар шегіндегі коммуналдық қызметтерді тұтынғаны үшін меншік иесінің, жалға алушының (жалдаушының) шын мәніндегі төлемі мен сол отбасының осы мақсаттарға шығындарының шекті мүмкін деңгейі арасындағы айырмашылық ретінде есептеледі және шын мәніндегі сомадан артуы мүмкін емес.

      19. Берілген сауалнама-өтінішті қарау нәтижелері бойынша екі данада белгіленген үлгідегі келісім-шарт жасалынады, оның біреуі меншік иесінде, жалға алушыда (жалдаушыда), ал екіншісі - өкілетті органда сақталынады.

      20. Аталған келісім-шарт тұрғын үй көмегін ұсыну үшін негіз болады, оны алғаннан кейін деректер базасына енгізу үшін коммуналдық қызметтерді жеткізушілерге он күндік мерзімде ұсыну қажет. Белгіленген мерзімде келісім-шарт ұсынылмаса, шартта көрсетілген сома есепке алынбайды.

      21. Ақпаратқа сенімсіздік туындаған жағдайда өкілетті орган:
      1) өтініш иесінің тұрғын үй жағдайына тексеру жүргізуге;
      2) тиісті ұйымдардан кірістер туралы ақпарат сұратуға;
      3) кірістерді жасыру фактілерін тексеру туралы салықтық қызметке жолығуға құқылы.

      22. Заңды және жеке тұлғалар тұрғын үй көмегін алуға үміткер адамның кірістері туралы ақпарат ұсынады.

3. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін азаматтардың арыздану тәртібі

      23. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер тоқсан сайын өкілетті органға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы арызын келесі құжаттармен бірге ұсынады:
      1) тұрғын үй туралы құжаттар (алғаш рет жолыққандар үшін);
      2) өткен тоқсан ішіндегі отбасының жиынтық кірістерін куәландыратын құжаттар (еңбекақы, зейнетақы, мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы, арнайы мемлекеттік жәрдемақы, алимент, стипендия, жеке еңбек қызметімен айналысудан түскен кірістер және басқа да кірістер туралы);
      3) отбасы құрамы туралы мәлімет (үй кітабының көшірмесі), ол болмаған жағдайда мекен-жай бюросынан анықтама;
      4) салық төлеушінің тіркеу нөмірі (алғаш жолыққандар үшін);
      5) коммуналдық қызметтерді төлеудегі шын мәніндегі шығындарды куәландыратын, жолыққан айдағы қолданыстағы тарифтерді көрсете отырып, есеп айырысу кітапшасы мен түбіртектер;
      6) арызданушының қалалық телекоммуникация желісінің абоненті болып табылатынын растаушы құжат (келісім шарт немесе коммуникация қызметі үшін есеп түбіртегі);
      7) 16 жастан жоғары балаларға оқу орнынан анықтама;
      8) жеке куәлігі, балалардың туу туралы куәлігі, неке туралы куәлік (алғаш жолыққандар үшін);
      9) мәртебесін куәландыратын анықтама (жалғызбасты аналар үшін);
      10) еңбек кітапшасының көшірмесі (жұмыссыздар үшін).

4. Қаржыландыру көздері

       24. Тұрғын үй көмегін төлеуді қаржыландыру қалалық бюджет қаржысы есебінен жүзеге асырылады.

       25. Өкілетті орган көрсетілген көмек сомаларын көрсете отырып, тұрғын үй көмегін алушылар тізімін жасайды және тоқсан сайын келесі тоқсанның алғашқы айының 15-і күнінен кешіктірмей жиынтық мәліметті қаланың қаржы бөліміне тапсырады. Қаржы бөлімі көрсетілген қаражатты өкілетті органның есебіне аударады, олар өз кезегінде коммуналдық қызметті жеткізушілер шотына аударады.
      Телефонның абоненттік ақысы тарифтерінің арту өтемақысын төлеу алушының таңдауы бойынша оның жазған арызы негізінде жеке есеп шот реквизиттерін көрсету арқылы осы түрдегі банкілік операцияға лицензиясы бар ҚР екінші деңгейдегі Ұлттық банкілерде жүзеге асырылады.

      26. Тұрғын үй көмегін төлеуге арналған бюджеттік қаражаттың есептелуі мен шығыстарының дұрыстығын тексеру заңнамамен белгіленген тәртіпте жүргізіледі.

Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи для возмещения расходов за потребление коммунальных услуг и компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон населению города Актобе

Решение маслихата города Актобе Актюбинской области от 27 октября 2009 года N 202. Зарегистрировано Управлением юстиции города Актобе Актюбинской области 8 декабря 2009 года N 3-1-123. Утратило силу решением маслихата города Актобе Актюбинской области от 28 июля 2010 года № 265

      Сноска. Утратило силу решением маслихата города Актобе Актюбинской области от 28.07.2010 № 265.

       В соответствии со статьями 6 и 7 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 3 статьи 5 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года № 213 «О нормативных правовых актах», пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях», пунктом 7 статьи 36 Закона Республики Казахстан от 5 июля 2004 года № 567 «О связи» и на основании пункта 3 Правил «компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам», утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам», маслихат города Актобе РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила предоставления жилищной помощи для возмещения расходов за потребление коммунальных услуг и компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон населению города Актобе согласно приложения.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии            Секретарь маслихата
       маслихата города             Актобе города Актобе

        М. Ундиргенов                  С. Шинтасова

ПРИЛОЖЕНИЕ
к решению № 202 внеочередной
девятнадцатой сессии
маслихата города Актобе
от 27 октября 2009 года

ПРАВИЛА
предоставления жилищной помощи для возмещения расходов за потребление коммунальных услуг и компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон населению города Актобе

1. Общие положения

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях», пунктом 7 статьи 36 Закона Республики Казахстан от 5 июля 2004 года № 567 «О связи», пунктом 3 Правил компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам» и определяют порядок предоставления жилищной помощи, оказываемой за счет средств городского бюджета.
      1. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) жилищная помощь - помощь, предоставляемая населению города Актобе для возмещения затрат по оплате за потребление коммунальных услуг и услуги связи (абонентская плата) и является одной из форм социальной защиты населения;
      2) компенсация повышения тарифов абонентской платы за телефон – денежная компенсация, входящая в состав жилищной помощи, предназначенная для возмещения затрат повышения тарифов, абонентской платы за телефон и определяемая как разница между действующим тарифом и тарифом, сложившимся по состоянию на сентябрь 2004 года;
      3) заявитель (физическое лицо) - лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи;
      4) совокупный доход - сумма видов доходов, учитываемых при определении права на назначение жилищной помощи (без налоговых и пенсионных вычетов);
      5) уполномоченный орган - городской отдел занятости и социальных программ, осуществляющий назначение жилищной помощи.

      2. Жилищная помощь предоставляется физическим лицам, постоянно проживающим и зарегистрированным в городе Актобе и являющимися собственниками или нанимателями (арендаторами) жилья, независимо от формы собственности, в том случае, если расходы в бюджете семьи за потребление коммунальных услуг (центральное тепловое и индивидуальное газовое отопление, горячее, холодное водоснабжение, канализацию, за газ на приготовление пищи, электроснабжение, мусороудаление и техническое обслуживание) в пределах установленной нормы площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, но не более фактически занимаемой и нормативов на потребление коммунальных услуг и за услуги связи в части увеличения абонентской платы за телефон, превышают долю предельно допустимых расходов на эти цели. Доля предельно допустимых расходов на оплату потребления коммунальных услуг и услуги связи устанавливается в размере 15 процентов к совокупному доходу семьи.

      3. Жилищная помощь предоставляется в безналичной форме, как уменьшение платежей за потребление коммунальных услуг (центральное тепловое и индивидуальное газовое отопление, горячее, холодное водоснабжение, канализацию, за газ на приготовление пищи) и абонентской платы за телефон по сравнению с суммой, начисленной собственнику, нанимателю (арендатору) жилья. Оплата потребления коммунальных услуг и услуг связи сверх установленной нормы производится на общих основаниях.

      4. При расчете социальной нормы по отоплению и техническим услугам применяется социальная норма площади жилья в жилищах всех форм собственности на одного человека - 18 кв.метров (для одиноко проживающих граждан в пределах - 30 кв.м.) полезной площади, но не более фактически занимаемой полезной площади жилья.

      5. При расчете социальной нормы потребителям, имеющим приборы учета коммунальных услуг, применяются фактические затраты по показаниям счетчиков, но не выше установленных тарифов и нормативов.

      6. Жилищная помощь не назначается:
      1) трудоспособным членам семьи, которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в отделе занятости в качестве безработных. Исключение составляют граждане, находящиеся на стационарном лечении более одного месяца, больные туберкулезом, граждане, имеющие онкологические и психические заболевания, состоящие на постоянном учете в лечебных учреждениях и имеющие заключение врачебно-консультационной комиссии о временной нетрудоспособности, занятые уходом за ребенком в возрасте до трех лет и за инвалидами первой группы, детьми - инвалидами с детства до 16 лет, занятые воспитанием двух и более детей до достижения младшим ребенком 7 лет, учащиеся и студенты, слушатели и курсанты дневной формы обучения, включая магистратуру и аспирантуру;
      2) лицам, имеющим в частной собственности более одной единицы жилья (квартиры, дома), за исключением, если, полезная площадь, имеющихся единиц жилья в расчете на 1 члена семьи не превышает 15 кв.м;
      3) лицам, сдающим жилые помещения в наем (аренду) или поднаем.

      7. В случае возникновения разногласий в вопросах назначения жилищной помощи решение вопроса рассматривается городской участковой комиссией по обследованию и учету малообеспеченных граждан города Актобе, утверждаемой постановлением акимата города.

      8. Получатели жилищной помощи в течение 10 дней информируют уполномоченный орган о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода, а также в случаях неверного начисления помощи.

      9. Незаконно полученные в виде жилищной помощи суммы, подлежат возврату в бюджет в установленном законодательством порядке. 

2. Назначение жилищной помощи

      10. Назначение жилищной помощи осуществляется с месяца обращения за ее получением на срок до конца текущего квартала. Месяцем обращения считается месяц подачи заявления с прилагаемыми документами. Прием документов на текущий месяц заканчивается 25 числа.

      11. Жилищная помощь назначается на основе анкеты - заявления собственника, нанимателя (арендатора) жилья, в котором указываются состав семьи, размер полезной площади фактически занимаемого жилья, совокупный доход семьи, расходы по оплате коммунальных услуг (центральное тепловое и индивидуальное газовое отопление, горячее, холодное водоснабжение, канализацию, за газ на приготовление пищи, электроснабжение, мусороудаление и техническое обслуживание) и разница увеличения абонентской платы за телефон.

      12. Сведения, включенные в анкету-заявление являются основанием для расчета жилищной помощи.

      13. Сведения по доходам граждан подтверждаются один раз в начале квартала городскими службами, отделами, организациями, ведущими учет и начисление соответствующих выплат в виде списков или информаций на электронных носителях.

      14. Доход от трудовой деятельности учитывается в совокупном доходе семьи в соответствии с предоставленными сведениями о заработной плате с места работы в размере суммы, предназначенной к выплате (за минусом налоговых и пенсионных вычетов).

      15. При определении совокупного дохода семьи учитываются все виды доходов, полученных в денежной или натуральной форме за квартал, предшествовавший кварталу обращения за жилищной помощью, кроме адресной социальной и жилищной помощи, единовременного государственного пособия в связи с рождением ребенка и единовременного пособия на погребение.

      16. Величина дохода от личного подсобного хозяйства (в том числе домашнего скота, приусадебного участка, огорода, дачного участка), учитываемого в совокупном доходе семьи за предыдущий квартал, принимается в размере 5-ти месячных расчетных показателей.

      17. При изменении тарифов на коммунальные услуги и услуги связи производится перерасчет ранее назначенной жилищной помощи в текущем квартале.

      18. Размер жилищной помощи рассчитывается, как разница между фактическим платежом собственника, нанимателя (арендатора) за потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели и не может превышать сумму фактических затрат.

      19. По результатам рассмотрения предоставленной анкеты-заявления составляется договор установленной формы в двух экземплярах, один из которых хранится у собственника, нанимателя (арендатора) жилья, а второй - в уполномоченном органе.

      20. Указанный договор является основанием для предоставления жилищной помощи. При получении договора в десятидневный срок следует его представить поставщикам коммунальных услуг для занесения в базу данных.
      В случае не предоставления договора в установленный срок, сумма, указанная в договоре к зачету приниматься не будет.

      21. В случае возникновения сомнения в достоверности информации уполномоченный орган:
      1) проводит обследование жилищных условий заявителя;
      2) запрашивает информацию о доходах в соответствующих организациях;
      3) обращается в налоговую службу о проверке факта сокрытия доходов.

      22. Юридические и физические лица предоставляют информацию о доходах лица, претендующего на получение жилищной помощи.            

3. Порядок обращения граждан за назначением жилищной помощи 

      23. Претендующий на получение жилищной помощи ежеквартально предоставляет в уполномоченный орган заявление о назначении жилищной помощи, с предъявлением:
      1) документов о принадлежности жилья (для первично обратившихся);
      2) документов, подтверждающих совокупный доход семьи за предыдущий квартал (справки о заработной плате, пенсиях, госсоцпособиях, спецгоспособиях, алиментах, стипендиях, доходах от занятий индивидуальной трудовой деятельностью и иных доходах);
      3) сведений о составе семьи (копию книги регистрации граждан, при ее отсутствии справку с адресного бюро);
      4) регистрационный номер налогоплательщика (для первично обратившихся);
      5) расчетных книжек и квитанций с указанием действующих тарифов на месяц обращения, подтверждающих фактические расходы на оплату коммунальных услуг;
      6) документа, подтверждающего факт того, что заявитель является абонентом городской сети телекоммуникации (договор либо квитанция - счет за услуги телекоммуникации);
      7) справок с места учебы на детей старше 16 лет;
      8) удостоверений личности, свидетельств о рождении детей, свидетельств о браке (для первично обратившихся);
      9) справки, подтверждающей статус (для одиноких матерей);
      10) копий трудовых книжек (для безработных). 

4. Источники финансирования 

      24. Финансирование выплат жилищной помощи осуществляется за счет средств городского бюджета.

      25. Уполномоченный орган формирует списки получателей жилищной помощи с указанием сумм предоставленной помощи и ежеквартально не позднее 15 числа первого месяца следующего квартала представляет сводные ведомости в городской отдел финансов.
      Городской отдел финансов направляет указанные средства на счет уполномоченного органа, который в свою очередь перечисляет их на счета поставщиков коммунальных услуг.
      Выплата компенсации повышения тарифов абонентской платы за телефон осуществляется через банки второго уровня по выбору получателя, на основании его заявления с указанием реквизитов лицевого счета выбранного им банка второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального банка РК на соответствующие виды банковских операций.

      26. Проверка правильности начисления и расходования бюджетных средств на выплату жилищной помощи проводится в установленном законодательством порядке.