Жергілікті қоғамдастық жиналысын (жиынын) өткізу және шешімдер қабылдау Ережесін бекіту туралы

Павлодар облыстық мәслихатының 2009 жылғы 24 шілдедегі N 220/16 шешімі. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2009 жылғы 13 тамызда N 3141 тіркелген. Күші жойылды - Павлодар облыстық мәслихатының 2013 жылғы 11 қазандағы N 190/22 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық мәслихатының 11.10.2013 N 190/22 шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 39-3 бабының 2-тармағына сәйкес облыстық мәслихат ШЕШІМ ЕТЕДІ:
      1. Жергілікті қоғамдастықтың жиналысын (жиынын) өткізудің және шешімдер қабылдаудың Ережесі бекітілсін (қоса беріледі).
      2. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы                            А. Терентьев

      Облыстық мәслихаттың хатшысы               Р. Гафуров

ІV сайланған облыстық мәслихаттың
2009 жылғы 24 шілдедегі   
ХVІ сессияның N 220/16    
шешімімен бекітілген     

Жергілікті қауымдастық жиналысын (жиынын) өткізу
және шешімдер қабылдау
ЕРЕЖЕЛЕРІ 1. Жалпы ережелер

      1.1. Осы Ережелер Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына сәйкес әзірленді және жергілікті маңызы бар мәселелерді талқылау және шешу үшін жергілікті қауымдастық тұрғындарының жиналыстарын (жиындарын) өткізу тәртібін реттейді.
      1.2. Жиналыс (жиын) жергілікті қауымдастық мүшелерінің өз қалауын еркін білдіру нысандарының бірі болып табылады.
      1.3. Жергілікті қауымдастық жиналыстары (жиындары) өз қызметінде Қазақстан Республикасының заңнамасын, Павлодар облыстық мәслихатының, тиісті қалалық және аудандық мәслихаттардың шешімдерін басшылыққа алады.

2. Шақыру тәртібі

      2.1. Жергілікті қауымдастық жиналыстары (жиындары) сайлау құқығы бар тиісті аумақтың кем дегенде 10% тұрғындарының бастамасымен немесе тиісті жергілікті өзін-өзі басқару органдарының бастамасымен шақырылады.
      2.2. Жергілікті қауымдастық жиналыстары (жиындары) қажетіне қарай шақырылады. Жергілікті маңызы бар мәселелері жөніндегі жергілікті қауымдастық жиналыстары (жиындары), облыстық мәслихаттың тікелей құзыретіне жатқызылғандарынан басқа, оларға сайлау құқығы бар тиісті аумақ (шағынаудан, кент, көше) тұрғындарының кем дегенде жартысы қатысқан кезде құқықты болып саналады.
      2.3. Жергілікті қауымдастық жиналысын (жиынын) шақыру мүмкіндігі болмаса немесе қиыншылықтар туса, елді мекендер, көшелер, тұрғын үйлер тұрғындары өкілдерінің жиналыстары (жиындары) өткізілуі мүмкін. Өкілдердің жиналысы (жиыны) өкілдердің кем дегенде үштен екі бөлігі қатысқан кезде құқықты болып табылады. Өкілеттік нормасы жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен белгіленеді.

3. Жергілікті қауымдастық жиналыстарының
(жиындарының) өкілеттіктері

      3.1. Жергілікті қоғамдастық жиналысы (жиыны):
      1) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте жергілікті өзін-өзі басқарудың сайлау органдарын қалыптастырады;
      2) елді мекендерді көріктендіру, тұрғын үй қорының сақталуы мен тиісті пайдаланылуы, тұрғындарға коммуналдық-тұрмыстық және басқадай қызмет көрсету, дене тәрбиесі мен спортты дамыту, тұрғылықты жерлері бойынша азаматтардың бос уақытын ұйымдастыру, табиғатты қорғау, азаматтардың жеке қосалқы шаруашылықтарын дамыту мәселелерін талқылайды;
      3) заңнаманы, қоғамдық тәртіпті, сондай-ақ жергілікті өзін-өзі басқару органдарының шешімдерін бұзуға жол берген азаматтардың тәртібін талқылайды;
      4) әкімшілік-аумақтық бөліністегі өзгерістерге, елді мекендерге, көшелерге, алаңдарға белгіленген тәртіпте ат қоюға және оларды қайта атауға байланысты мәселелерді талқылайды;
      5) жергілікті қауымдастық әрекетінің өзге мәселелерін шешеді.
      3.2. Жергілікті қауымдастық жиналысы (жиыны) мемлекеттік және қоғамдық органдарға, кәсіпорындарға, мекемелерге, ұйымдарға, лауазымды тұлғаларға ұсыныстармен өтініш жасай алады, олар бұл ұсыныстарды Қазақстан Республикасының заңнамасынмен белгіленген мерзімде қарайды және қолданған шаралар туралы жергілікті өзін-өзі басқару органына тұрғындардың назарына жеткізу үшін хабарлайды.
      3.3. Жергілікті қауымдастық жиналысында (жиынында) өзінің құзыреті шегінде қабылданған шешімдер жергілікті қауымдастықтың барлық мүшелері үшін орындауға міндетті. Олар қолданған шешімдермен келіспеген жағдайда сотқа шағымдануы мүмкін.
      3.4. Жергілікті қауымдастық жиналысының (жиынының) шешімдерін орындау туралы тұрғындардың жергілікті өзін-өзі басқару органдары, заңды және жеке тұлғалар тиісті аумақтың тұрғындарына уақытында хабарлап отыру қажет.

4. Жергілікті қауымдастықтың жиналысын (жиынын) өткізуге
дайындық және оны жүргізу тәртібі

      4.1. Жергілікті қауымдастық жиналысын (жиынын) өткізуге дайындықты және оны жүргізуді тиісті өзін-өзі басқару органы, жергілікті қауымдастық мүшелері қамтамасыз етеді.
      4.2. Жиналыстың (жиынның) өту уақыты мен орны және талқылауға қойылған мәселелер туралы жергілікті өзін-өзі басқарудың жауапты мүшесі тұрғындарға жиналысқа (жиынға) кем дегенде 10 күн қалғанда, ал кезектен тыс жиналыс (жиын) шақырылғанда – кем дегенде 3 күн қалғанда хабарлайды.
      4.3. Жергілікті қауымдастық жиналысын (жиынын) жергілікті өзін-өзі басқару органының басшысы (орынбасары) немесе осыған уәкілетті тұлға ашады.
      4.4. Жиналысты (жиынды) жүргізу үшін төраға мен хатшы ашық дауыс беру арқылы сайланады. Күн тәртібін жиналыс (жиын) бекітеді.
      Жиналыста (жиында) хаттама жүргізіледі, онда мыналар:
      жиналыстың (жиынның) өту уақыты мен орны;
      жергілікті қауымдастық мүшелерінің, яғни аумағында жергілікті өзін-өзі басқару жүзеге асырылатын әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында тұрғылықты жері бойынша тіркелгендердің және жиналысқа (жиынға) қатысу құқығы барлардың жалпы саны немесе олардың өкілдерінің жалпы саны;
      жиналысқа (жиынға) қатысушылардың саны;
      төраға мен хатшының тегі, аты, әкесінің аты;
      күн тәртібі;
      сөз сөйлеулердің мазмұны, қабылданған шешімдер, ол бойынша дауыс берудің қорытындылары көрсетіледі.
      Хаттамаға төраға мен хатшы қол қояды және тиісті жергілікті өзін-өзі басқару органына беріледі.
      4.5. Жергілікті қауымдастық жиналысының (жиынының) шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады. Жиналысқа (жиынға) қатысушы азаматтардың жартысынан көбі шешімге дауыс берсе, онда ол шешім қабылданған деп саналады.
      4.6. Жергілікті қауымдастық жиналысының (жиынының) заңнамаға қарсы келетін шешімі азаматтардың сол жиналысымен (жиынымен) немесе заңмен белгіленген өзге де тәртіпте күші жойылады.

5. Қорытынды ережелер

      5.1. Жергілікті қауымдастық мүшесінің құқықтарын Қазақстан Республикасының заңды актілерімен қарастырылған жағдайдан басқа, шектеуге болмайды және оны сот ретінде шағымдануға болады.

Об утверждении Правил проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений

Решение маслихата Павлодарской области от 24 июля 2009 года N 220/16. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 13 августа 2009 года за N 3141. Утратило силу решением маслихата Павлодарской области от 11 октября 2013 года N 190/22

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Павлодарской области от 11.10.2013 N 190/22.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 39 - 3 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 23 января 2001 года, областной маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила проведения собрания (схода) местного сообщества и принятия решений (прилагается).
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии                        А. Терентьев

      Секретарь областного маслихата             Р. Гафуров

Утверждено        
решением областного маслихата
(XYI сессия, IV созыв)   
от 24 июля 2009 года N 220/16

ПРАВИЛА
проведения собрания (схода) местного сообщества
и принятия решений 1. Общие положения

      1.1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законом РК " О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", и регулируют порядок проведения собраний (сходов) жителей местного сообщества для обсуждения и решения вопросов местного значения.
      1.2. Собрание (сход) является одной из форм прямого волеизъявления членов местного сообщества.
      1.3. Собрания (сходы) местного сообщества руководствуются в своей работе Законодательством Республики Казахстан, решениями Павлодарского областного маслихата, соответствующих городских и районных маслихатов.

2. Порядок созыва

      2.1. Собрания (сходы) местного сообщества созываются по инициативе не менее 10% жителей соответствующей территории, обладающих избирательным правом либо по инициативе соответствующих органов местного самоуправления.
      2.2. Собрания (сходы) местного сообщества созываются по мере необходимости. Собрания (сходы) местного сообщества по вопросам местного значения, кроме отнесенных к исключительной компетенции областного маслихата, считаются правомочными при участии в них не менее половины жителей соответствующей территории (микрорайона, поселка, улицы), обладающих избирательным правом.
      2.3. В случаях невозможности либо затруднения созыва собрания (схода) местного сообщества, могут проводится собрания (сходы) представителей жителей населенных пунктов, улиц, жилых домов. Собрание (сход) представителей правомочны при участии не менее двух третей представителей. Норма представительства определяется органами местного самоуправления.

3. Полномочия собраний (сходов) местного сообщества

      3.1. Собрание (сход) местного сообщества:
      1) формирует выборные органы местного самоуправления в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан;
      2) обсуждает вопросы благоустройства населенных пунктов, сохранности и надлежащего использования жилищного фонда, коммунально-бытового и иного обслуживания населения, развития физической культуры и спорта, организации досуга граждан по месту жительства, охраны природы, развития личных подсобных хозяйств граждан;
      3) обсуждает поведение граждан, допускающих нарушения законодательства, общественного порядка, а также решений местных органов самоуправления;
      4) обсуждает вопросы, связанные с изменением административно-территориального деления, наименованием и переименованием в установленном порядке населенных пунктов, улиц, площадей;
      5) решает иные вопросы функционирования местного общества.
      3.2. Собрание (сход) местного сообщества может обращаться с предложениями в государственные и общественные органы, предприятия, учреждения, организации, к должностным лицам, которые в установленный законодательством Республики Казахстан срок рассматривают эти предложения и о принятых мерах сообщают органу местного самоуправления, который доводит их до сведения населения.
      3.3. Решения, принятые на собрании (сходе) местного сообщества в пределах его компетенции, обязательны для исполнения членами местного сообщества. В случае несогласия с принятыми решениями они могут быть обжалованы в судебном порядке.
      3.4. О выполнении решений собраний (сходов) местного сообщества органы местного самоуправления населения, юридические и физические лица своевременно информируют население соответствующей территории.

4. Порядок подготовки и проведения собраний (сходов)
местного сообщества

      4.1. Подготовку и проведение собраний (сходов) местного сообщества обеспечивает соответствующий орган местного самоуправления, члены местного сообщества.
      4.2. О времени и месте проведения собрания (схода) и о вопросах, вынесенных на обсуждение, население оповещается ответственным членом местного самоуправления не позднее, чем за десять дней до собрания (схода), а в случае созыва внеочередного собрания (схода) - не позднее чем за три дня.
      4.3. Собрание (сход) местного сообщества открывается руководителем (заместителем) органа местного самоуправления, или лицом, уполномоченным на это.
      4.4. Для ведения собрания (схода) открытым голосованием избирается председатель и секретарь. Повестка дня утверждается собранием (сходом).
      На собрании (сходе) ведется протокол, в котором указывается:
      дата и место проведения собрания (схода);
      общее число членов местного сообщества, т.е. зарегистрированных по месту жительства на территории административно-территориальной единицы, в границах которой осуществляется местное самоуправление, проживающих на соответствующей территории и имеющих право участвовать в собрании (сходе), или общее число представителей;
      количество присутствующих на собрании (сходе);
      фамилия, имя, отчество председателя и секретаря;
      повестка дня;
      содержание выступлений, принятые решения, результаты голосования по ним.
      Протокол подписывается председателем и секретарем и передается в соответствующий орган местного самоуправления.
      4.5. Решения собраний (сходов) местного сообщества принимаются открытым голосованием. Решение считается принятым, если за него проголосовало более половины граждан, принимающих участие в собрании (сходе) граждан.
      4.6. Решения собраний (сходов) местного сообщества, противоречащие законодательству, подлежат отмене самим собранием (сходом) граждан либо в ином порядке, установленном законом.

5. Заключительные положения

      5.1. Ограничение прав члена местного сообщества на участие в местном самоуправлении не допускается, кроме случаев, предусмотренных законодательными актами Республики Казахстан, и может быть обжаловано в судебном порядке.